Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun

Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare

Căutarea a gasit 7146 rezultate
Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA
Autor Mesaj

Vizualizări: 56

MesajForum: Judetul GALAȚI   Trimis: Dum 20 Ian 2019 21:09:38   Subiect: Achizitie tramvaie noi prin MDRAP
Da,18 tramvaie Very Happy
Vreau sa imi exprim total dezaprobarea in fata abordarii utilizatorilor din Galati, care nu au catadicsit sa ne ofere nici macar o informatie sumara, referitor la achizitionarea tra ...

Răspunsuri: 3
Vizualizări: 61

MesajForum: Judetul BRĂILA   Trimis: Dum 20 Ian 2019 20:53:03   Subiect: Achizitie tramvaie noi prin MDRAP
Un lucru demn de laudat. O sa fie modelul fabricat la Astra Arad ?

Vizualizări: 56

MesajForum: Judetul GALAȚI   Trimis: Sâm 19 Ian 2019 10:37:21   Subiect: Achizitie tramvaie noi prin MDRAP
S-a anuntat pe forum ?

Vizualizări: 29021

MesajForum: Trenuri   Trimis: Vin 18 Ian 2019 21:56:27   Subiect: Material rulant din Romania
In apropiere de gara Fundulea, pe sensul spre Constanta am vazut trecand un marfar de la Constantin Grup. Ce este partea mai ciduata este ca in mijlocul trenului era intercalata o locomotiva de la DB. ...

Vizualizări: 56

MesajForum: Judetul GALAȚI   Trimis: Vin 18 Ian 2019 21:53:00   Subiect: Achizitie tramvaie noi prin MDRAP
Este adevarat ca Galatiul a achizitionat tramvaie noi de la Astra Arad ?

Vizualizări: 230634

MesajForum: Diverse (Bucuresti)   Trimis: Vin 18 Ian 2019 21:52:03   Subiect: Statii, indicatoare, chioscuri de bilete, cabine dispeceri
Soferul masinii din imagine nu a oprit in spatele tramvaiului, cand acesta a oprit in statie si a deschis usile sa coboram si a trecut razant pe langa noi. Daca coboram cu o secunda mai repede din tra ...

Vizualizări: 230634

MesajForum: Diverse (Bucuresti)   Trimis: Vin 18 Ian 2019 21:50:02   Subiect: Statii, indicatoare, chioscuri de bilete, cabine dispeceri
La statia de autobuz din aporpiere de Cora Pantelimon (sens spre Iancului), pe Sos. Pantelimon, este cam bulibaseala.
Practic, este trotuarul, apoi straduta pentru cei care vor sa intre in parcari si ...
  Subiect: Stiri si articole de presa despre transportul feroviar

Răspunsuri: 147
Vizualizări: 53354

MesajForum: Trenuri   Trimis: Vin 18 Ian 2019 14:39:40   Subiect: Stiri si articole de presa despre transportul feroviar
Sindicalistii de la CFR ameninta cu greva. Articolul se gaseste Salariații CFR amenință cu greva și vor salarii mai mari cu 50%

Salariații din sistemul feroviar cer majorări salarial ...
  Subiect: 100 de tramvaie noi

Răspunsuri: 11
Vizualizări: 2018

MesajForum: Tramvaiele din Bucuresti   Trimis: Vin 18 Ian 2019 12:18:17   Subiect: 100 de tramvaie noi
Un articol relevant pe aceasta tema, il gasiti Firea vrea tramvaie noi, dar nici gand sa le cumpere ieftin din Romania. Cum au procedat alte orase din tara

Desi e modern, fiabil si ar putea asigura ...
  Subiect: Titlurile de calatorie Metrorex si validarea lor

Răspunsuri: 294
Vizualizări: 133953

MesajForum: Metroul bucurestean   Trimis: Vin 18 Ian 2019 12:07:54   Subiect: Titlurile de calatorie Metrorex si validarea lor
Am recuperat ieri cartela de 10 clatorii blocata in aparat. Casierita mi-a spus ca era cartela uda, din aceasta cauza s-a blocat aparatul. O contrazic total, nu era deloc uda cartela cand am introdus- ...
  Subiect: Transportul in comun in judetul Ilfov (RATB+particulari)

Răspunsuri: 351
Vizualizări: 203952

MesajForum: Judetul ILFOV   Trimis: Vin 18 Ian 2019 12:02:40   Subiect: Transportul in comun in judetul Ilfov (RATB+particulari)
Statii suplimentare pentru unele linii regionale: http://www.stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=992

Autobuzele liniilor regionale R443, R446, R447 și R448 vor efectua mai multe stații

Având în v ...
  Subiect: Transportul pe timp de ploaie/ninsoare/viscol in Bucuresti

Răspunsuri: 268
Vizualizări: 119412

MesajForum: Diverse (Bucuresti)   Trimis: Mie 16 Ian 2019 22:48:30   Subiect: Transportul pe timp de ploaie/ninsoare/viscol in Bucuresti
Doar cateva zile a nins ieri in capitala (15 ianuarie) si traficul a fost dat peste cap. La primele ore ale diminetii au fost mici probleme si cu transportul in comun. Articolul se gaseste [url=http: ...

Vizualizări: 230634

MesajForum: Diverse (Bucuresti)   Trimis: Mie 16 Ian 2019 22:44:54   Subiect: Statii, indicatoare, chioscuri de bilete, cabine dispeceri
La Piata Unirii, probabil zona frecventata mai des de turistii straini, au inceput sa scrie si in limba engleza pe chioscul de bilete. Ceea ce nu este o idee rea.
  Subiect: Titlurile de calatorie Metrorex si validarea lor

Răspunsuri: 294
Vizualizări: 133953

MesajForum: Metroul bucurestean   Trimis: Mie 16 Ian 2019 22:43:31   Subiect: Titlurile de calatorie Metrorex si validarea lor
Acum doua zile, un valodator s-a defectat si nu mi-a mai dat cartela inapoi. Casierita mi-a dat o cartela, pe care mi-a scris numele meu, a semnat, urmand sa imi recuperez cartela de 10 calatorii.
E ...
  Subiect: CFR pe timp de viscol/intemperii

Răspunsuri: 85
Vizualizări: 21735

MesajForum: Trenuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 23:21:52   Subiect: CFR pe timp de viscol/intemperii
Probleme intre Baia Mare si Satu Mare, din cauza zapezii. Articolul se gaseste Trenuri anulate din cauza zăpezii. Gara din Baia Mare îngropată de troiene

Trenuri anulate în Maramureș din cauza ...
  Subiect: Taxiuri in gari, aeroporturi ...

Răspunsuri: 37
Vizualizări: 34216

MesajForum: Taxiuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:44:07   Subiect: Taxiuri in gari, aeroporturi ...
In gara la Constanta, este plin de taximetristi "binevoitori". Acestia vin pe peron, chiar pana aproape de tren, in incercarea de a agata "fraieri", pardon, clienti.

Vizualizări: 29021

MesajForum: Trenuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:42:26   Subiect: Material rulant din Romania
Tot in cadrul acelui tren, ale carui vagoane le-am prezentat in mesajul precedent (IR 1684), la vagonul de clasa 1, usa nu era etansa. Rezultatul ? Il vedeti in poza atasata mesajului.

Vizualizări: 29021

MesajForum: Trenuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:41:14   Subiect: Material rulant din Romania
Exista vagoane renovate, am circulat sambata seara cu ele, intre Constanta si Bucuresti, cu IR1684. Daca nu luam vagoane noi, macar sa renovam vagoane, sa arate ca si cele cu care am fost sambata sear ...
  Subiect: Mersul trenurilor

Răspunsuri: 119
Vizualizări: 49139

MesajForum: Trenuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:29:40   Subiect: Mersul trenurilor
Acum si partea mai putin buna. Sambata dimineata m-am dus inspre Constanta cu primul tren care pleca din Gara de Nord si anume IR 1581. Acesta a venit de la Arad, ca si IR1822, apoi ultimele trei vago ...
  Subiect: Mersul trenurilor

Răspunsuri: 119
Vizualizări: 49139

MesajForum: Trenuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:25:16   Subiect: Mersul trenurilor
Pe noul mers al trenurilor, intre Bucuresti si Constanta, nu mai este decat un tren care circula fara nici o oprire. Cel de-al doilea tren (IR 1684) care circula seara, de la 18:57 de la Constanta la ...
  Subiect: Lucrari de modernizare la coridorul IV

Răspunsuri: 28
Vizualizări: 8781

MesajForum: Trenuri   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:19:40   Subiect: Lucrari de modernizare la coridorul IV
Intre Dragos Voda si Ciulnita a circulat pe celalalt fir, deoarece pe linia curenta, chiar cu o jumatate de kilometru inainte de intrare in gara, era oprit, la semnal, un marfar. Acum nu inteleg de ce ...
  Subiect: Bilete si abonamente ITC/RATC

Răspunsuri: 77
Vizualizări: 46851

MesajForum: Judetul CONSTANȚA   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:16:24   Subiect: Bilete si abonamente ITC/RATC
In Constanta, plata calatoriei se poate face si prin SMS, la 7475. Fie achizitionezi un bilet valabil, o ora, pe toate liniile, tastezi ORA si trimiti SMS-ul la 7474, fie tastezi L urmat de indicativ ...
  Subiect: Statiile RATC

Răspunsuri: 41
Vizualizări: 23851

MesajForum: Judetul CONSTANȚA   Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:01:16   Subiect: Statiile RATC
Tot la capatul de la Port-poarta 1, am vazut un sistem electronic de afisare. Se pare ca este in probe. Oricum, incet, incet, RATC face progrese, ceea ce este de laudat.
  Subiect: Statiile RATC

Răspunsuri: 41
Vizualizări: 23851

MesajForum: Judetul CONSTANȚA   Trimis: Lun 14 Ian 2019 13:58:22   Subiect: Statiile RATC
Fata de ultima mea vizita, de acum cativa ani, am vazut ca au modernizat terminalul de la Port-poarta 1. Postez cateva poze cu noul terminal. Stie cineva cand s-a modernizat acest terminal ?
  Subiect: A fost candva... Trenuletul din Parcul Tabacariei...

Răspunsuri: 15
Vizualizări: 931

MesajForum: Judetul CONSTANȚA   Trimis: Lun 14 Ian 2019 13:55:49   Subiect: A fost candva... Trenuletul din Parcul Tabacariei...
Pozele cu tunelul simbolizeaza foarte bine, pe majoritatea oamenilor care traiesc in Romania, in special cei aflati in posturile de degizie. Niste..........gunoaie umane !
Asta este si motivul sfarsi ...

Pagina 1 din 286 Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 284, 285, 286  Următoare
Ora este GMT + 2 ore
Mergi direct la:

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community