Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Poze si amintiri din Iasiul de altadata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 13:01:00    Titlul subiectului: 99182

Tatra 201 in depoul de la gara. Se observa ca vechea hala inca nu fusese demolata.


Tatra 201 - 1978 - 300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.92 kb
 Vizualizat:  de 25360 ori

Tatra 201 - 1978 - 300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 13:04:27    Titlul subiectului: 99183

Tatre in Zona Industriala (216, 224, ?) - 1978, pe vremea ITC:


Tatra 216 - 1978 - 300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.88 kb
 Vizualizat:  de 25359 ori

Tatra 216 - 1978 - 300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 13:27:26    Titlul subiectului: 99185

Troleibuze DAC 117E aduse in garajul din Tudor Vladimirescu inca din 1984 (!):


Troleibuze DAC 1984 - 300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.39 kb
 Vizualizat:  de 25358 ori

Troleibuze DAC 1984 - 300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 13:34:03    Titlul subiectului: 99186

Greva din februarie '90:


Tatra Piata Unirii Greva 16.02.1990 - 300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.95 kb
 Vizualizat:  de 25358 ori

Tatra Piata Unirii Greva 16.02.1990 - 300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 13:39:16    Titlul subiectului: 99187

Aceeasi perioada, Timisurile 348 si 343. Trenul 348 starneste in continuare controverse privitoare la numarul Timisurilor achizitionate de IJTL Iasi. A fost, totusi, o renumerotare (ex-301), la Iasi fiind aduse 47 de trenuri Timis 2.
In imagine se observa intrarea in hala RT0 a liniei care inconjura manunchiul de linii de garare perpendiculare pe strada Silvestru (o portiune a acestei linii mai exista inca, pe ea se afla vagonul motor Timis 342). De asemenea, se observa linia de acces in fosta vopsitorie (acum hala e folosita de Sectia 4, insa linia se pastreaza aproape in intregime).



Timis 343 si 348 Depou Gara Greva 16.02.1990 - 300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.55 kb
 Vizualizat:  de 25355 ori

Timis 343 si 348 Depou Gara Greva 16.02.1990 - 300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 22:21:37    Titlul subiectului: 99794

Revenind putin in prima jumatate a anilor '90, ne aducem aminte de autobuzele Ikarus achizitionate din Germania. In imagine, in piata din fata Palatului Culturii: 107, 118 si 108, vopsite in galben pentru reclama Camel:


Image7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.55 kb
 Vizualizat:  de 25203 ori

Image7.jpg



Image8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.11 kb
 Vizualizat:  de 25203 ori

Image8.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 22:32:40    Titlul subiectului: 99795

Tot din acea perioada, un obisnuit al traseului 30 (pe atunci cu parcursul prin Podu Ros): 120, adus, de asemenea, din Germania. Alaturi e un Ikarus 280 achizitionat nou la finele anilor '70 (349 - ulterior 145 - sau 289 - ulterior 146):


Image6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.83 kb
 Vizualizat:  de 25241 ori

Image6.jpg



Image9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.6 kb
 Vizualizat:  de 25241 ori

Image9.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 22:35:35    Titlul subiectului: 99827

Bibloteca Centrală... probabil anii '70


BCU_mare.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.05 kb
 Vizualizat:  de 25180 ori

BCU_mare.gif



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 00:26:06    Titlul subiectului: 99832

In poza postata de @ mrM observ ca forma Pietei Eminescu e cu totul diferita! Cand a fost facut rondul? Dar linia de tramvai cand fost mutata prin mijlocul rondului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 06:35:19    Titlul subiectului: 99833

Pana undeva in a doua jumatate a anilor '80 intre Fundatie si Piata Independentei nu era un bulevard larg, ca in prezent, ci o strada ingusta, ca V. Conta (pe atunci Fr. Engels), cu trotuare inguste si marginita de cladiri vechi.
Rondul a aparut in contextul sistematizarii zonei. De asemenea, linia de tramvai de pe actuala strada Gavril Muzicescu a fost schimbata si mutata mai aproape de cladirea telefoanelor si implicit catre mijlocul noii intersectii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 22:49:22    Titlul subiectului: 99999

Uitandu-ma pe Google Earth, am vazut o poza mai veche cu Prefectura Iasi, in ea se observa 2 autobuze, inafara de Ikarus care e cel din spate, autobuzul din prim plan de cine a fost produs? Este un autobuz care apartinea lui "RATC" sau e unul particular? Cred ca este ca cel din poza postata de @ mrM.


autobuze prefectura iasi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.21 kb
 Vizualizat:  de 25054 ori

autobuze prefectura iasi.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Oct 2008 00:10:08    Titlul subiectului: 100004

E privat... probabil e un NAW sau ceva asemănător carosat în Elveția (FBW, Saurer etc.). După culoare, provine de la Postbus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Oct 2008 12:19:28    Titlul subiectului: 100017

E IS 99 EUR, il gasesti la "Autobuze/autocare particulare înmatriculate în Iași" pe paginile 1 si 3. Cum a intuit si Dragos, este un Saurer.
_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Oct 2008 13:18:57    Titlul subiectului: 100018

Mario zicea despre el: " IS99EUR mergea la Chisinau pina sa intre dubele- in conservare din 2006 " . Va multumesc mult pentru ajutor !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 15:44:09    Titlul subiectului: 100100

Sunt niste poze interesante cu tramvaie de altadata lipite in unele tramvaie (GT4 din cate imi aduc aminte).Daca ar putea cineva sa le posteze pe forum ar fi foarte bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 22:43:21    Titlul subiectului: 101468

O veche harta a Transportului Electric in Comun care se gaseste/gasea frecvent in Pagini Aurii :


transportincomun1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.31 kb
 Vizualizat:  de 24580 ori

transportincomun1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
MihaiV



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 19/Feb/2019
Mesaje: 6
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 01 Mar 2009 13:58:37    Titlul subiectului: poza 106948

O imagine din Copou ,un ITB, poza este dintr-un manual de istorie din anul 1983.


Imagine0080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  603.48 kb
 Vizualizat:  de 24201 ori

Imagine0080.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 18:40:40    Titlul subiectului: 107510

Un articol despre vremurile care acum pare asa de departe http://1989.jurnalul.ro/articole/119549/bataie-pe-lapte-si-amor-in-tramvai.html Si doua poze de atunci tot din ziar
Citat:
Cristi Ciobanu (38 de ani) își amintește un moment din perioada studenției petrecute în Iași, despre oraș, despre ce făceau și cum arătau oamenii în primele luni ale anului 1989. Tramvaie aglomerate, certuri și îmbrânceli la rândurile făcute de populație pentru procurarea produselor alimentare "de bază"; la lapte, de exemplu.


În cămine: bișniță cu blugi și țigări – astăzi produse atât de obișnuite. Proiecții de filme porno în sălile de lectură. Și mult avânt revoluționar. "Nu aveam nici un chef să merg la cursuri. Aveam însă ore în Copou și aveam o șansă să scap. Acolo nu puteam ajunge decât cu unul dintre mijloacele de transport în comun puse la dispoziția studentului de rând, pentru 1,25 lei călătoria, de autoritățile comuniste. Am plecat de dimineață, agale, spre stația de tramvai, cu speranța ca, din cauza aglomerației, să nu încap în bou-vagonul dublu, lung. Și să rămân liber în orașul prizonier. Prizonier al «celui mai bun regim politic pe care l-a dat omenirea vreodată». Așa auzisem la radio, așa răcneau «goarnele» de partid și de stat, dar cine-i credea... Mie îmi plăcea însă să ascult la aparatul meu Gloria de ultimă generație, făcut la Tehnoton, emisiunile SF de la «Radio 3 Tineret» după Revoluție. Îmi plăcea și vocea lui Eugen Cristea și a soției sale, Cristina Deleanu. Nu-i știam prea bine chipul lui Eugen. După marea schimbare din 1989 mi-a părut puțin antipatic.

Și oportunist. Era fain când auzeam cum spunea... Asimov, H.G. Wells. Însă cocteilul de frumusețe era umbrit când începea: «Așa cum stă scris în Directivele Congresului al XII-lea, cercetarea românească în domeniul... Einstein... așa cum su­blinia secretarul general al partidului, tovarășul Nicolae Ceaușescu... frații Strugațki, Orson Wells… Cu un comentariu de Alexandru Mironov... Și acum, muzică electronică compusă de frații Nanu... as­cul­tați o melodie de pe coloana so­noră a filmului...», ba nu, că ăsta a fost interzis. În orice caz, era Adrian Enescu. Dar oare n-o fi fost și el in­terzis, din cauza filmului? Noooh!, n-a fost. Să revin la tramvai și la chiu­litul meu de la cursul de filosofie. Chiar așa, filosofie la Fa­cultatea de Mecanică. Da, dar era o filosofie împănată cu cunoștințe social-politice, ce știți dumneavoastră!... Refugiul era plin cu studenții conștiincioși, treziți încă de di­mi­neață. Pe jos, cioburi de sticlă, foarte multe. Zăceau într-o baltă albă, de la laptele împrăștiat din câteva sticle sparte.

Oamenii povesteau cum, două ore mai înainte, fusese bătaie pe sticlele de lapte. Pentru că pensionarii știau că s-a suplimentat numărul de navete cu sticle de lapte pentru studenți, au abandonat alimentarele de cartier pentru a veni în «Tudorul stu­den­țesc», să se aprovizioneze. Chiar și așa, erau destui studenți conștiincioși care doreau să se alimenteze sănătos, să aibă forță la învățat. Îmi amintesc că veneau «moșnegii» cu sacoșele din rafie, pline de sticle cu gâtul gros, pentru lapte, și cu borcănașe mici pentru iaurt. Dar să mă întorc iară la tramvai. Cum spuneam, în ciuda faptului că municipalitatea comunistă suplimenta numărul de mijloace de transport în comun, nu era suficient. Studenții circulau uneori pe scări. Asta până în primăvară, când s-a întâmplat un accident. Dacă încăpeai, stăteai cam o jumătate de oră unul în brațele altuia. Un cuplu care și-ar fi ascuns sentimentele și ar fi estompat transfigurarea feței ar fi putut face lejer sex dând din coate și strigând. «Dar nu mai împingeți, fraților, domnișoară, un pic mai în față, așa, mai cu forță, mai sus, mai sus, mai încet, of, of, of, așa mai merge». Eu, cel puțin, am surprins un coleg mai nebun cum ținea mâna în chiloții prietenei sale. Dar puteai foarte bine, având în vedere că te trezeai atât de dimineață, să mai și ațipești un pic, sprijinit de masa compactă, ca o cutie de stravrizi... dormeai în picioare, sprijinit de presiunea celorlați. Bineînțeles că cine nu avea abonament nu se mai obosea să-și composteze biletul, pentru că oricum controlorii nu aveau nici o șansă să urce. Așa că am abandonat școala în acea dimineață și am pornit aiurea prin oraș. Dacă nu mergeam la băut și aveam bani, căutam să mănânc ceva. Un ceva ce se găsea mai greu. Trufanda. Pro­fiterol cu frișcă adevărată sau o pizza, la singurul restaurant din oraș, din centru, care servea un astfel de sortiment capitalist."



thumb500_4b28e34c6eac892c319b1535ebe5630e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.26 kb
 Vizualizat:  de 22743 ori

thumb500_4b28e34c6eac892c319b1535ebe5630e.jpg



thumb500_a2819e0075bb0764bd7368227d86e2da.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.16 kb
 Vizualizat:  de 22739 ori

thumb500_a2819e0075bb0764bd7368227d86e2da.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 18:33:29    Titlul subiectului: 107575

Citat:
Trenul 348 starneste in continuare controverse privitoare la numarul Timisurilor achizitionate de IJTL Iasi. A fost, totusi, o renumerotare (ex-301), la Iasi fiind aduse 47 de trenuri Timis 2.


348 trebuia sa fi avut caseta pentru numarul de linie. Si, totusi nu o vad, desi poza e, relativ, clara tinand cont de perioada in care a fost facuta. 343-ul are o cutie paralelipipedica, de culoare inchisa; ca si cum ar avea disjunctoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 19:14:11    Titlul subiectului: 107582

348 (ex-301) si 325 (ex-302) au avut caroserii de tipul celor din prima generatie (insa in varianta cu decupaj in dreptul boghiurilor). Motivul ramane deocamdata un mister... Nu au avut caseta de traseu pe acoperis.
Cutia de pe 343 tine de modificarile aduse electricii in cadrul IJTLI.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 20:02:42    Titlul subiectului: 107974

Asa cum era de asteptat, lucrarile de modificare a rondului din Tatarasi Nord au readus la lumina zilei o parte din sina de tramvai de pe str. Ion Creanga (traseul initial catre Abator, utilizat din 1900 pana in 1978). Sina din imaginile de mai jos a fost montata in 1937, atunci cand linia de pe str. Tatarasi-str. Bulgara (Ion Creanga) a fost schimbata si dublata.

Foto 1-5: sina stanga de pe sensul catre Abator.



IMG_0780.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.48 kb
 Vizualizat:  de 22740 ori

IMG_0780.JPG



IMG_0781.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.07 kb
 Vizualizat:  de 22740 ori

IMG_0781.JPG



IMG_0782.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.69 kb
 Vizualizat:  de 22740 ori

IMG_0782.JPG



IMG_0783.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.26 kb
 Vizualizat:  de 22740 ori

IMG_0783.JPG



IMG_0784.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.44 kb
 Vizualizat:  de 22740 ori

IMG_0784.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 20:06:54    Titlul subiectului: 107975

Foto 1-6: Cele doua sine ale sensului dinspre Abator.


IMG_0785.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.99 kb
 Vizualizat:  de 22737 ori

IMG_0785.JPG



IMG_0787.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.55 kb
 Vizualizat:  de 22737 ori

IMG_0787.JPG



IMG_0788.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.52 kb
 Vizualizat:  de 22737 ori

IMG_0788.JPG



IMG_0789.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.75 kb
 Vizualizat:  de 22737 ori

IMG_0789.JPG



IMG_0791.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.96 kb
 Vizualizat:  de 22737 ori

IMG_0791.JPG



IMG_0792.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.01 kb
 Vizualizat:  de 22737 ori

IMG_0792.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mexicanul



Data înscrierii: 17/Ian/2009
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 21:09:17    Titlul subiectului: istorie din memorie 107977

Imi cer scuze aprioric fata de administratorul acestui forum, pentru ca mesajul pe care il voi posta aici nu tine sa calce flagrant regulamentul ci pur si simplu, adauga un material deja scris in alta sursa. Daca imi este permis, il pot prelua cu copy/paste in paginile tramclub.org.
Consider ca l-am paginat bine in continutul blogului personal si de aceea lansez invitatia preluarii de informatii de acolo pe acest motiv si nu altul.
http://rauwoitorul.ablog.ro/2009-03-14/povestea-tatrelor-din-iasi.html

cu stima pentru toti "tatristii",
MEXICANUL
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 21:37:16    Titlul subiectului: 107979

radub a scris:
Foto 1-6: Cele doua sine ale sensului dinspre Abator.

Acea linie va fi scoasa sau va fi lasata in continuare sa rugineasca in pamant?

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 22:28:40    Titlul subiectului: 107984

Extraordinar omagiu adus Tatrelor iesene!

Privitor la final, insa, ar fi de facut cateva precizari.
Dezastrul a inceput la finele anilor '80 si a continuat pana spre mijlocul anilor '90. Tatrele nu au avut parte de un tratament diferit (nici in sens pozitiv, nici negativ) comparativ cu celelalte tipuri de vagoane. Aminteste-ti starea ITB-urilor si a Timis-urilor! Toate erau la fel de prapadite, de le plangeai de mila. Aminteste-ti de lunetele inlocuite cu plastic, de usile firave inlocuite cu usi de Ikarus, etc. In disperare de cauza, S3 s-a apucat sa faca in 1991 acele vagoane ciudate denumite intern ITB-RATC. Tot in disperare de cauza s-a mers si pe varianta achizitiei de V2A si V3A de la Cluj si Oradea si a reconstructiei lor la Nicolina. Precum vagonul 350, construit special pentru Iasi, ar fi trebuit sa fie inca 19, dar lipsa fondurilor a dus la adoptarea solutiei Cluj/Oradea-Nicolina.
Catre mijlocul anilor '90, insa, si Tatrele, si Timsurile au avut parte de RK, astfel ca o buna parte a lor au putut fi salvate.
Povestea cu maxi-taxi incepe in 1997, acesta fiind inceputul perioadei de declin pentru intregul transport public din Iasi, nu pentru Tatre in mod special.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 15 Mar 2009 23:09:49, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 4 din 26

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community