Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 30 Oct 2008 10:52:19 Titlul subiectului: |
100257 |
|
Foarte frumos! Bvo Timisoara! Chiar ca ar merge si ceva tramvaie noi pe liniile astea bune. Dar, incet, incet. Deocamdata vad ca s-a investit cu cap si in ordine logica: intai infrastructura si apoi (vine timpul si pentru) vagoane noi!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 30 Oct 2008 11:13:18 Titlul subiectului: |
100259 |
|
Intr-adevar arata absolut superb aceste imagini cu reteaua de tramvai din Timisoara. Poate e singurul oras din Romania la care doar uitandu-te la aceste poze fara sa stii detaliile si facand abstractie de casele si masinile din jur ai putea sa crezi ca au fost facute undeva intr-un orasel din Germania sa zicem.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 00:18:00 Titlul subiectului: |
100333 |
|
Arata surprinzator de bine orasul si infrastructura de tramvaie.Cu greu iti dai seama ca e un oras romanesc.Atat orasul cat si infrastructura de tramvai au un aer "european" spre deosbire de restul Romaniei.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 08:46:19 Titlul subiectului: |
100337 |
|
Partea 5
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.37 kb |
Vizualizat: |
de 26373 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.92 kb |
Vizualizat: |
de 26373 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.31 kb |
Vizualizat: |
de 26373 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.9 kb |
Vizualizat: |
de 26373 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.96 kb |
Vizualizat: |
de 26373 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.64 kb |
Vizualizat: |
de 26373 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 08:47:47 Titlul subiectului: |
100338 |
|
Partea 6
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.72 kb |
Vizualizat: |
de 26372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.87 kb |
Vizualizat: |
de 26372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.08 kb |
Vizualizat: |
de 26372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.17 kb |
Vizualizat: |
de 26372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.16 kb |
Vizualizat: |
de 26372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.75 kb |
Vizualizat: |
de 26372 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 14:26:09 Titlul subiectului: |
100347 |
|
Timisoara chiar are un transport in comun la nivel de exploatare maxim.Niste tramvaie noi nu sh ar fi cireasa de pe tort.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 15:30:04 Titlul subiectului: |
100427 |
|
Un nou pachet de poze.
Partea 1
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.64 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.89 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.41 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.44 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.28 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.4 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.74 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.01 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.25 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.53 kb |
Vizualizat: |
de 26304 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 15:32:08 Titlul subiectului: |
100428 |
|
Partea 2
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.81 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.71 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.46 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.25 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.11 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.47 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.15 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.81 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.87 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.86 kb |
Vizualizat: |
de 26303 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 15:34:03 Titlul subiectului: |
100429 |
|
Partea 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.41 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.05 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.86 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.35 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.84 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.53 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.66 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.35 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.8 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.57 kb |
Vizualizat: |
de 26302 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 15:35:36 Titlul subiectului: |
100430 |
|
Partea 4
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.12 kb |
Vizualizat: |
de 26301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.85 kb |
Vizualizat: |
de 26301 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 19:12:24 Titlul subiectului: |
100447 |
|
Referitor la acest subiect, in trecut s-a tot vorbit despre problema macazurilor automate, care se tot stricau, in cele mai multe cazuri fiind actionate tot manual (vatmanii le schimbau cu ranga). S-a mai remediat problema intre timp, sau discutiile respective erau mai mult exagerari ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 22:18:31 Titlul subiectului: |
100464 |
|
Macazele de pe liniile recent modernizate sunt in garantie la fel ca intreaga lucrare. Daca unele din ele s-au defectat, cel mai probabil au fost (sau vor fi) remediate de constructor.
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 19:01:30 Titlul subiectului: |
103284 |
|
Pur si simplu sunt uimit de infrastructura de tramvai din Timisoara si felicit RATT pentru munca depusa.Sper ca in 2013 sa se aduca si vestitele tramvaie noi astfel ca tot peisajul sa fie la nivel occidental!Fata de alte orase Timsoara da dovada de civilizatie si bun gust iar calatoria cu tramvaiul este o adevarata placere!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 21:49:53 Titlul subiectului: |
103299 |
|
Asa frumos arata in centru, dar mai sunt zone care au ramas la fel ca in 1973, pe la margine http://www.ratt.ro/forum2/index.php?showtopic=180
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 23 Aug 2009 11:35:38 Titlul subiectului: |
115891 |
|
Un articol despre iarba care creste printre liniile de tramvai din periferie, cele care sunt montate in sistem de cale ferata, cu traverse. Oare chiar e atat de importanta iarba crescuta printre sine? Ca sa nu mai zic ca nu prinde rau, orice vegetatie in oras prinzand bine.
http://www.ziuadevest.ro/actualitate/3817-liniile-de-tramvai-ratt-sufocate-de-vegetaie.html
Ziarul de Vest a scris: | Imaginea alăturată nu reproduce un peisaj din vreun oraș părăsit, ci de pe bulevardul Cetății din Timișoara. Zona, deși pare abandonată, este utilizată zilnic, pe liniile respective circulând tramvaiul 4. Cei care ar trebui să țină vegetația sub control, să cosmetizeze și salubrizeze zona sunt reprezentanții Regiei Autonome de Transport Timișoara, singurii abilitați să intervină în perimetrul liniei cale care le aparține. „Periodic, ne ocupăm de igienizarea porțiunilor din preajma liniilor de tramvai, inclusiv de tăierea vegeației, care când crește excesiv nu dă foarte bine.
Rețeaua de transport a Timișoarei fiind una dintre cele mai extinse din țară, există și omisiuni. Sesizările timișorenilor ne ajută să depistăm astfel de situații, la care răspundem cu promptitudine, în limita posibilităților. Cetățenii au la dispoziție și numărul 0800800146, apelabil gratuit din rețeaua Romtelecom, pentru a sesiza astfel de situații mai puțin plăcute”, spune Cosmin Bradu, referent relații publice în cadrul RATT. Reprezentanții RATT au luat în calcul, în trecut și varianta ținerii vegetației sub control prin erbicidare, însă s-a considerat că este mult mai indicată o variantă ecologică, în care verdeața să nu fie distrusă, ci întreținută. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.98 kb |
Vizualizat: |
de 25266 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 10:54:32 Titlul subiectului: |
121257 |
|
Linii de tramvai reabilitate pe 9 trasee: peste 600 milioane de lei
Luni, 14 12 2009
Reabilitarea liniilor de tramvai pe cateva strazi din oras intra marti in dezbaterea Consiliului Local. Este vorba despre liniile aflate pe strazile Ioan Slavici, Polona, Ardealul, Ana Ipatescu, Victor Hugo, Alunis, Drubeta, Aleea Avram Imbroane, Gheorghe Adam, Calea Bogdanestilor, stefan cel Mare, Calea Stan Vidrighin, Calea Buziasului si Bulevardul Cetatii.
Dupa avizul alesilor locali, Primaria va incerca, pe langa contributia proprie, sa obtina fonduri europene si de la bugetul de stat. Potrivit referatului intocmit de catre Directia de Drumuri si Transporturi a municipalitatii, din totalul de 90 milioane de calatori transportati anual cu mijloacele de transport in comun, 52 de milioane se plimba cu tramvaiul.
De aceea, sustine directorul Culita Chis, este foarte importanta reabilitarea liniilor de tramvai, iar cu aceasta ocazie se inlocuiesc si instalatiile subterane.
„Transportul cu tramvaiul asigura o capacitate ridicata de transport a calatorilor, in conditiile unui consum redus de resurse, a unei viteze de exploatare si sigurante sporite. Solutia de transport public cu tramvaiul asigura preluarea fluxurilor de calatori in conditiile unor consumuri energetice cu 56% mai reduse decat cele cu autobuzele si a unor cheltuieli de exploatare cu 30% mai scazute, fapt care justifica investitiile in reabilitarea liniilor de tramvai existente”, sustine directorul de la Drumuri si Transporturi.
Acesta mai spune ca, in momentul de fata, din cauza liniilor foarte vechi, tramvaiele fac zgomot foarte mare cand trec pe strada, carosabilul vibreaza sub ele, ceea ce duce la deteriorarea tramvaielor, a liniilor, a drumurilor si a podurilor, dar si a cladirilor aflate in apropiere.
De asemenea, Culita Chis mai sustine ca fara astfel de investitii va creste numarul tramvaielor deraiate, al intreruperilor de circulatie pentru remedieri, iar RATT va avea costuri suplimentare cu personalul de intretinere si revizie a tramvaielor, care va trebui sporit. De asemenea, fara linii modernizate, nu se vor putea introduce tramvaie noi in circulatie.
Pe langa schimbarea liniilor de tramvai, carosabilul va fi reabilitat, se vor reface trotuarele, vor fi amenajate spatii verzi si se vor planta sute de arbori. Costul lucrarilor de pe cele 9 trasee se ridica la 611 milioane de lei.
Trasee propuse pentru reabilitare:
Traseul 1 – strada Stefan cel Mare – 0,86 km linie cale dubla tramvai – 23,5 milioane lei – 4 luni durata de executie a lucrarilor
Traseul 2 - Calea Stan Vidrighin – 1,707 km linie cale dubla tramvai - 83 milioane – 10 luni
Traseul 3 – Calea Buziasului - 1,278 km linie cale dubla tramvai – 34 milioane - 4 luni
Traseul 4 – Bulevardul Cetatii - 1,554 km linie cale dubla tramvai – 80,8 milioane lei – 10 luni
Traseul 5 - Calea Bogdanestilor – 2,357 km linie cale dubla tramvai – 95 milioane lei – 11 luni
Traseul 6 – Aleea Avram Imbroane – strada Gheorghe Adam - 2,812 km linie cale dubla tramvai – 58,2 milioane lei - 8 luni
Traseul 7 – Ana Ipatescu - Victor Hugo – Alunis - Drubeta –3,032 km linie cale dubla tramvai – 108 milioane lei - 12 luni
Traseul 8 – strada Ardealul – 1,872 km linie de tramvai reabilitati – 39,5 milioane lei - 8 luni
Traseul 9 – strada Ioan Slavici – strada Polona – 2,940 km de linie reabilitati – 89 milioane lei - 24 luni
Sursa: http://www.agenda.ro/news/news/25866/linii-de-tramvai-reabilitate-pe-9-trasee-peste-600-milioane-de-lei.html
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
fan
Data înscrierii: 03/Mai/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2017 Mesaje: 30 Locație: Timisoara-Oradea
|
Trimis: Lun 21 Dec 2009 19:37:32 Titlul subiectului: 5295 |
121534 |
|
Cam ai dreptate, "daca ne uitam si sub covor" gasim linii care arata de toata jena si mai sunt cateva portiuni insemnate chiar daca astea nu s-au pozat, dar cu sau fara poze cunoastem realitatea. Din pacate degeaba exista linii bune cata vreme sunt probleme serioase la capitolul exploatare, cel putin in ultimul an s-au casat/scos din circulatie un numar insemnat de tramvaie.
Iata si traseele la care ma refer:
liniile 1,2,5 "gara mica" - Meteo dus -intors
linia 4 Balta Verde- Torontal dus-intors, Fabrica de bere -IOT dus-intors
(cand zia "Fabrica de bere", evident nu ma gandesc chiar la vecinatatea fabricii ci cu 100 de m mai incolo ..)
linia 5 Balta Verde-cap linie dus-intors
linia 7 Balcescu-Piata Aurora ambele sensuri
linia 8 Banatim -AEM dus intors
linia 9 AEM-IOT dus intors
linia 10 Balta verde-Torontal dus -intors
linia 3 Dambovita-Fabrica de zahar dus intors drept urmare linia s-a si inchis.
Daca totul ar fi asa de roz, nu ar fi depuse 9 proiecte de reabilitare cale rulare in acelasi timp, tocmai de aceea e bine sa relatam adevarul in mod corect si sa nu uitam ca pe Ronat pe linia 5 se circula exact ca in anul 1973 cu delte de asteptare, chiar nu s-a facut nicio schimbare.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun 21 Dec 2009 20:54:09 Titlul subiectului: |
121540 |
|
80% din traseele mentionate de tine sunt propuse pentru reabilitare si se afla in lista de mai sus.
Uite aici doua harti facute de mine pe baza hartii lui stfp cu liniile modernizate (albastru), respectiv cu liniile care urmeaza sa fie modernizate (portocaliu).
Mentionez ca toate traseele marcate cu portocaliu, ramase nereabilitate, sunt incluse in reabilitarea din anul urmator.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.28 kb |
Vizualizat: |
de 24580 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.3 kb |
Vizualizat: |
de 24580 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Ultima modificare efectuată Chagall la Lun 21 Dec 2009 21:18:21, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 21 Dec 2009 20:57:25 Titlul subiectului: |
121541 |
|
Ceva în neregulă cu harta aia... 9 întoarce la Ciarda Roșie, nu la AEM.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun 21 Dec 2009 21:15:21 Titlul subiectului: |
121543 |
|
Da, dupa ultimele modificari, iar linia 3 a fost desfintata temporar, pe str. Vidrighin, doar ca si aceasta artera a fost inclusa la reabilitare.
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Joi 07 Ian 2010 10:01:25 Titlul subiectului: |
122011 |
|
In timpul lucrarilor la liniile de tramvai am intrebat un inginer de ce nu se executa niste bretele X sau diagonale \ / intre linii pentru a permite circulatia pe un singur fir in cazul unor accidente.
Ma refer aici la tronsoanele importante cum e cel din fata Prefecturii unde se blocheaza atitea trasee.
Mi-a raspuns ca nu sint in proiect.
Nu s-a gindit nimeni sa faca astfel de jonctiuni la capetele extreme ale unor tronsoane. De exemplu in Piata Traian si in Piata Timisoara 7oo.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 22 Feb 2010 21:31:10 Titlul subiectului: |
123970 |
|
Intr-un articol de la http://www.ziuadevest.ro/actualitate/7377-20-din-personalul-ratt-obligat-s-intre-in-omaj-tehnic.html directorul Goia spune:
Directorul RATT a scris: | Vom face, în 2010, unele modificări de traseu. Tramvaiul 5 nu va mai merge la Pădurea Verde. Acest traseu nu are căutare și vagoanele sunt mereu goale. Și traseul linei 10 îl vom modifica. Vrem ca acesta să nu mai treacă pe la gară” |
Padurea Verde e tot aia cu Ronat, actualul capat vestic al liniei 5? Daca da, asta inseamna ca se intentioneaza abandonarea segmentului de linie de la intersectia cu 4/10 pana la Ronat?
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Mar 23 Feb 2010 08:00:54 Titlul subiectului: |
123976 |
|
Nu, Padurea verde e la capatul de la UMT.
Sa nu mai treaca 10 pe la gara e o mare prostie, 10 e singurul care face legatura directa intre 2 zone ale orasului, probabil vor ca pasagerii sa schimbe in Piata 700 si astfel sa composteze 2 bilete.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 26 Mar 2010 09:42:58 Titlul subiectului: |
125061 |
|
Lucrari de linie si totodata un nou episod cu Dorel de Timisoara, desprins din zicala tipic muncitoreasca: "ce nu poti termina azi poti termina maine sau... altadata". Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 25.03.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Dorel_a_facut_un_foc_de_tabara-azi-noapte-in_fata_Prefecturii_Timis_0_231576868.html
"Celebrul Dorel a făcut un foc de tabără, azi-noapte, în fața Prefecturii Timiș
Muncitorii au stat toată noaptea în jurul "focului de tabără". Dorel - personajul de reclamă - care a ajuns să fie asociat cu muncitorul român incompetent și leneș - a lovit, azi-noapte și la Timișoara.
Spre seară, o mână de muncitori au blocat o trecere de pietoni din fața Consiliului Județean Timiș și s-au apucat de crearea unui foc de tabără. Misiunea lor era să topească câteva kilograme de smoală, cu care să izoleze liniile de tramvai.
Până au făcut focul și până s-a topit întreaga cantitate de smoală, muncitorii au ieșit din tură, după ce au apucat să facă doar jumătate din misiune. Totul după bunul stil românesc."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 09:49:39 Titlul subiectului: |
134700 |
|
http://www.adevarul.ro/la_masa_adevarului/timisoara-tramvaie-adevarul_de_seara-balcescu_0_352764800.html
"Timișorenii rămân pietoni. Circulația tramvaielor blocată în zona Bălcescu
Olivia Tulbure
Miercuri 13 oct 2010
Timișoara
Timișorenii care locuiesc în Bălcescu vor circula pe jos
Timișorenii care locuiesc în zona Bălcescu vor fi pietoni pentru o zi. Circulația tramvaielor din zonă va fi oprită din cauza unor lucrări ce vor fi efectuate la rețeaua de canalizare.
Regia Autonomă de Transport din Timișoara va ține în depou tramvaiele care circulă pe liniile 5 , 6 și 8 din această seară, până mâine dimineața. Acestea nu vor mai putea circula din cauza unor lucrări la rețeaua de canalizare, lucrări care vor avea loc între Piața Crucii și Piața Nicolae Bălcescu.
Astfel, pe cele trei linii, tramvaiele nu vor mai circula din această seară de la ora 22.00 până joi, la ora 4.00."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|