Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai timișoreană
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 10:52:19    Titlul subiectului: 100257

Foarte frumos! Bvo Timisoara! Chiar ca ar merge si ceva tramvaie noi pe liniile astea bune. Dar, incet, incet. Deocamdata vad ca s-a investit cu cap si in ordine logica: intai infrastructura si apoi (vine timpul si pentru) vagoane noi!
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 11:13:18    Titlul subiectului: 100259

Intr-adevar arata absolut superb aceste imagini cu reteaua de tramvai din Timisoara. Poate e singurul oras din Romania la care doar uitandu-te la aceste poze fara sa stii detaliile si facand abstractie de casele si masinile din jur ai putea sa crezi ca au fost facute undeva intr-un orasel din Germania sa zicem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 00:18:00    Titlul subiectului: 100333

Arata surprinzator de bine orasul si infrastructura de tramvaie.Cu greu iti dai seama ca e un oras romanesc.Atat orasul cat si infrastructura de tramvai au un aer "european" spre deosbire de restul Romaniei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 08:46:19    Titlul subiectului: 100337

Partea 5


DSC_0210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.37 kb
 Vizualizat:  de 25836 ori

DSC_0210.JPG



DSC_0277.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.92 kb
 Vizualizat:  de 25836 ori

DSC_0277.JPG



DSC_0304.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.31 kb
 Vizualizat:  de 25836 ori

DSC_0304.JPG



DSC_0312.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.9 kb
 Vizualizat:  de 25836 ori

DSC_0312.JPG



DSC_0328.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.96 kb
 Vizualizat:  de 25836 ori

DSC_0328.JPG



DSC_0357.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.64 kb
 Vizualizat:  de 25836 ori

DSC_0357.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 08:47:47    Titlul subiectului: 100338

Partea 6


DSC_0383.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.72 kb
 Vizualizat:  de 25835 ori

DSC_0383.JPG



DSC_0391.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.87 kb
 Vizualizat:  de 25835 ori

DSC_0391.JPG



DSC_0395.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.08 kb
 Vizualizat:  de 25835 ori

DSC_0395.JPG



DSC_0484.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.17 kb
 Vizualizat:  de 25835 ori

DSC_0484.JPG



DSC_0485.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.16 kb
 Vizualizat:  de 25835 ori

DSC_0485.JPG



DSC_0506.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.75 kb
 Vizualizat:  de 25835 ori

DSC_0506.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 14:26:09    Titlul subiectului: 100347

Timisoara chiar are un transport in comun la nivel de exploatare maxim.Niste tramvaie noi nu sh ar fi cireasa de pe tort.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 15:30:04    Titlul subiectului: 100427

Un nou pachet de poze.

Partea 1



DSC_0031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.64 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0031.JPG



DSC_0035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.89 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0035.JPG



DSC_0036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.41 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0036.JPG



DSC_0041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.44 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0041.JPG



DSC_0043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.28 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0043.JPG



DSC_0051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.4 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0051.JPG



DSC_0063.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.74 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0063.JPG



DSC_0064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.01 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0064.JPG



DSC_0067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.25 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0067.JPG



DSC_0069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.53 kb
 Vizualizat:  de 25767 ori

DSC_0069.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 15:32:08    Titlul subiectului: 100428

Partea 2


DSC_0071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.81 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0071.JPG



DSC_0075.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.71 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0075.JPG



DSC_0078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.46 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0078.JPG



DSC_0089.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.25 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0089.JPG



DSC_0093.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.11 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0093.JPG



DSC_0102.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.47 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0102.JPG



DSC_0121.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.15 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0121.JPG



DSC_0122.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.81 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0122.JPG



DSC_0124.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.87 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0124.JPG



DSC_0126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.86 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

DSC_0126.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 15:34:03    Titlul subiectului: 100429

Partea 3


DSC_0131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.41 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0131.JPG



DSC_0135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.05 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0135.JPG



DSC_0136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.86 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0136.JPG



DSC_0137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.35 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0137.JPG



DSC_0139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.84 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0139.JPG



DSC_0140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.53 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0140.JPG



DSC_0143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.66 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0143.JPG



DSC_0145.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.35 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0145.JPG



DSC_0146.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.8 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0146.JPG



DSC_0152.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.57 kb
 Vizualizat:  de 25765 ori

DSC_0152.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 15:35:36    Titlul subiectului: 100430

Partea 4


DSC_0154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.12 kb
 Vizualizat:  de 25764 ori

DSC_0154.JPG



DSC_0155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.85 kb
 Vizualizat:  de 25764 ori

DSC_0155.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 19:12:24    Titlul subiectului: 100447

Referitor la acest subiect, in trecut s-a tot vorbit despre problema macazurilor automate, care se tot stricau, in cele mai multe cazuri fiind actionate tot manual (vatmanii le schimbau cu ranga). S-a mai remediat problema intre timp, sau discutiile respective erau mai mult exagerari ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 22:18:31    Titlul subiectului: 100464

Macazele de pe liniile recent modernizate sunt in garantie la fel ca intreaga lucrare. Daca unele din ele s-au defectat, cel mai probabil au fost (sau vor fi) remediate de constructor.
_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 19:01:30    Titlul subiectului: 103284

Pur si simplu sunt uimit de infrastructura de tramvai din Timisoara si felicit RATT pentru munca depusa.Sper ca in 2013 sa se aduca si vestitele tramvaie noi astfel ca tot peisajul sa fie la nivel occidental!Fata de alte orase Timsoara da dovada de civilizatie si bun gust iar calatoria cu tramvaiul este o adevarata placere!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 21:49:53    Titlul subiectului: 103299

Asa frumos arata in centru, dar mai sunt zone care au ramas la fel ca in 1973, pe la margine http://www.ratt.ro/forum2/index.php?showtopic=180
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 11:35:38    Titlul subiectului: 115891

Un articol despre iarba care creste printre liniile de tramvai din periferie, cele care sunt montate in sistem de cale ferata, cu traverse. Oare chiar e atat de importanta iarba crescuta printre sine? Ca sa nu mai zic ca nu prinde rau, orice vegetatie in oras prinzand bine.

http://www.ziuadevest.ro/actualitate/3817-liniile-de-tramvai-ratt-sufocate-de-vegetaie.html

Ziarul de Vest a scris:
Imaginea alăturată nu reproduce un peisaj din vreun oraș părăsit, ci de pe bulevardul Cetății din Timișoara. Zona, deși pare abandonată, este utilizată zilnic, pe liniile respective circulând tramvaiul 4. Cei care ar trebui să țină vegetația sub control, să cosmetizeze și salubrizeze zona sunt reprezentanții Regiei Autonome de Transport Timișoara, singurii abilitați să intervină în perimetrul liniei cale care le aparține. „Periodic, ne ocupăm de igienizarea porțiunilor din preajma liniilor de tramvai, inclusiv de tăierea vegeației, care când crește excesiv nu dă foarte bine.

Rețeaua de transport a Timișoarei fiind una dintre cele mai extinse din țară, există și omisiuni. Sesizările timișorenilor ne ajută să depistăm astfel de situații, la care răspundem cu promptitudine, în limita posibilităților. Cetățenii au la dispoziție și numărul 0800800146, apelabil gratuit din rețeaua Romtelecom, pentru a sesiza astfel de situații mai puțin plăcute”, spune Cosmin Bradu, referent relații publice în cadrul RATT. Reprezentanții RATT au luat în calcul, în trecut și varianta ținerii vegetației sub control prin erbicidare, însă s-a considerat că este mult mai indicată o variantă ecologică, în care verdeața să nu fie distrusă, ci întreținută.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.98 kb
 Vizualizat:  de 24729 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2009 10:54:32    Titlul subiectului: 121257

Linii de tramvai reabilitate pe 9 trasee: peste 600 milioane de lei

Luni, 14 12 2009

Reabilitarea liniilor de tramvai pe cateva strazi din oras intra marti in dezbaterea Consiliului Local. Este vorba despre liniile aflate pe strazile Ioan Slavici, Polona, Ardealul, Ana Ipatescu, Victor Hugo, Alunis, Drubeta, Aleea Avram Imbroane, Gheorghe Adam, Calea Bogdanestilor, stefan cel Mare, Calea Stan Vidrighin, Calea Buziasului si Bulevardul Cetatii.

Dupa avizul alesilor locali, Primaria va incerca, pe langa contributia proprie, sa obtina fonduri europene si de la bugetul de stat. Potrivit referatului intocmit de catre Directia de Drumuri si Transporturi a municipalitatii, din totalul de 90 milioane de calatori transportati anual cu mijloacele de transport in comun, 52 de milioane se plimba cu tramvaiul.

De aceea, sustine directorul Culita Chis, este foarte importanta reabilitarea liniilor de tramvai, iar cu aceasta ocazie se inlocuiesc si instalatiile subterane.

„Transportul cu tramvaiul asigura o capacitate ridicata de transport a calatorilor, in conditiile unui consum redus de resurse, a unei viteze de exploatare si sigurante sporite. Solutia de transport public cu tramvaiul asigura preluarea fluxurilor de calatori in conditiile unor consumuri energetice cu 56% mai reduse decat cele cu autobuzele si a unor cheltuieli de exploatare cu 30% mai scazute, fapt care justifica investitiile in reabilitarea liniilor de tramvai existente”, sustine directorul de la Drumuri si Transporturi.

Acesta mai spune ca, in momentul de fata, din cauza liniilor foarte vechi, tramvaiele fac zgomot foarte mare cand trec pe strada, carosabilul vibreaza sub ele, ceea ce duce la deteriorarea tramvaielor, a liniilor, a drumurilor si a podurilor, dar si a cladirilor aflate in apropiere.

De asemenea, Culita Chis mai sustine ca fara astfel de investitii va creste numarul tramvaielor deraiate, al intreruperilor de circulatie pentru remedieri, iar RATT va avea costuri suplimentare cu personalul de intretinere si revizie a tramvaielor, care va trebui sporit. De asemenea, fara linii modernizate, nu se vor putea introduce tramvaie noi in circulatie.

Pe langa schimbarea liniilor de tramvai, carosabilul va fi reabilitat, se vor reface trotuarele, vor fi amenajate spatii verzi si se vor planta sute de arbori. Costul lucrarilor de pe cele 9 trasee se ridica la 611 milioane de lei.

Trasee propuse pentru reabilitare:

Traseul 1 – strada Stefan cel Mare – 0,86 km linie cale dubla tramvai – 23,5 milioane lei – 4 luni durata de executie a lucrarilor

Traseul 2 - Calea Stan Vidrighin – 1,707 km linie cale dubla tramvai - 83 milioane – 10 luni

Traseul 3 – Calea Buziasului - 1,278 km linie cale dubla tramvai – 34 milioane - 4 luni

Traseul 4 – Bulevardul Cetatii - 1,554 km linie cale dubla tramvai – 80,8 milioane lei – 10 luni

Traseul 5 - Calea Bogdanestilor – 2,357 km linie cale dubla tramvai – 95 milioane lei – 11 luni

Traseul 6 – Aleea Avram Imbroane – strada Gheorghe Adam - 2,812 km linie cale dubla tramvai – 58,2 milioane lei - 8 luni

Traseul 7 – Ana Ipatescu - Victor Hugo – Alunis - Drubeta –3,032 km linie cale dubla tramvai – 108 milioane lei - 12 luni

Traseul 8 – strada Ardealul – 1,872 km linie de tramvai reabilitati – 39,5 milioane lei - 8 luni

Traseul 9 – strada Ioan Slavici – strada Polona – 2,940 km de linie reabilitati – 89 milioane lei - 24 luni

Sursa: http://www.agenda.ro/news/news/25866/linii-de-tramvai-reabilitate-pe-9-trasee-peste-600-milioane-de-lei.html

_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 19:37:32    Titlul subiectului: 5295 121534

rosetti61 a scris:
Asa frumos arata in centru, dar mai sunt zone care au ramas la fel ca in 1973, pe la margine http://www.ratt.ro/forum2/index.php?showtopic=180
Cam ai dreptate, "daca ne uitam si sub covor" gasim linii care arata de toata jena si mai sunt cateva portiuni insemnate chiar daca astea nu s-au pozat, dar cu sau fara poze cunoastem realitatea. Din pacate degeaba exista linii bune cata vreme sunt probleme serioase la capitolul exploatare, cel putin in ultimul an s-au casat/scos din circulatie un numar insemnat de tramvaie.

Iata si traseele la care ma refer:
liniile 1,2,5 "gara mica" - Meteo dus -intors
linia 4 Balta Verde- Torontal dus-intors, Fabrica de bere -IOT dus-intors
(cand zia "Fabrica de bere", evident nu ma gandesc chiar la vecinatatea fabricii ci cu 100 de m mai incolo ..)
linia 5 Balta Verde-cap linie dus-intors
linia 7 Balcescu-Piata Aurora ambele sensuri
linia 8 Banatim -AEM dus intors
linia 9 AEM-IOT dus intors
linia 10 Balta verde-Torontal dus -intors
linia 3 Dambovita-Fabrica de zahar dus intors drept urmare linia s-a si inchis.

Daca totul ar fi asa de roz, nu ar fi depuse 9 proiecte de reabilitare cale rulare in acelasi timp, tocmai de aceea e bine sa relatam adevarul in mod corect si sa nu uitam ca pe Ronat pe linia 5 se circula exact ca in anul 1973 cu delte de asteptare, chiar nu s-a facut nicio schimbare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 20:54:09    Titlul subiectului: 121540

80% din traseele mentionate de tine sunt propuse pentru reabilitare si se afla in lista de mai sus. Laughing

Uite aici doua harti facute de mine pe baza hartii lui stfp cu liniile modernizate (albastru), respectiv cu liniile care urmeaza sa fie modernizate (portocaliu).

Mentionez ca toate traseele marcate cu portocaliu, ramase nereabilitate, sunt incluse in reabilitarea din anul urmator.



Harta_Timisoara1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.28 kb
 Vizualizat:  de 24043 ori

Harta_Timisoara1.JPG



Harta_Timisoara2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.3 kb
 Vizualizat:  de 24043 ori

Harta_Timisoara2.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România


Ultima modificare efectuată Chagall la Lun 21 Dec 2009 21:18:21, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 20:57:25    Titlul subiectului: 121541

Ceva în neregulă cu harta aia... 9 întoarce la Ciarda Roșie, nu la AEM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 21:15:21    Titlul subiectului: 121543

Da, dupa ultimele modificari, iar linia 3 a fost desfintata temporar, pe str. Vidrighin, doar ca si aceasta artera a fost inclusa la reabilitare.
_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 10:01:25    Titlul subiectului: 122011

In timpul lucrarilor la liniile de tramvai am intrebat un inginer de ce nu se executa niste bretele X sau diagonale \ / intre linii pentru a permite circulatia pe un singur fir in cazul unor accidente.
Ma refer aici la tronsoanele importante cum e cel din fata Prefecturii unde se blocheaza atitea trasee.

Mi-a raspuns ca nu sint in proiect.

Nu s-a gindit nimeni sa faca astfel de jonctiuni la capetele extreme ale unor tronsoane. De exemplu in Piata Traian si in Piata Timisoara 7oo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2010 21:31:10    Titlul subiectului: 123970

Intr-un articol de la http://www.ziuadevest.ro/actualitate/7377-20-din-personalul-ratt-obligat-s-intre-in-omaj-tehnic.html directorul Goia spune:

Directorul RATT a scris:
Vom face, în 2010, unele modificări de traseu. Tramvaiul 5 nu va mai merge la Pădurea Verde. Acest traseu nu are căutare și vagoanele sunt mereu goale. Și traseul linei 10 îl vom modifica. Vrem ca acesta să nu mai treacă pe la gară”

Padurea Verde e tot aia cu Ronat, actualul capat vestic al liniei 5? Daca da, asta inseamna ca se intentioneaza abandonarea segmentului de linie de la intersectia cu 4/10 pana la Ronat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 08:00:54    Titlul subiectului: 123976

Nu, Padurea verde e la capatul de la UMT.

Sa nu mai treaca 10 pe la gara e o mare prostie, 10 e singurul care face legatura directa intre 2 zone ale orasului, probabil vor ca pasagerii sa schimbe in Piata 700 si astfel sa composteze 2 bilete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Mar 2010 09:42:58    Titlul subiectului: 125061

Lucrari de linie si totodata un nou episod cu Dorel de Timisoara, desprins din zicala tipic muncitoreasca: "ce nu poti termina azi poti termina maine sau... altadata". Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 25.03.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Dorel_a_facut_un_foc_de_tabara-azi-noapte-in_fata_Prefecturii_Timis_0_231576868.html

"Celebrul Dorel a făcut un foc de tabără, azi-noapte, în fața Prefecturii Timiș

Muncitorii au stat toată noaptea în jurul "focului de tabără". Dorel - personajul de reclamă - care a ajuns să fie asociat cu muncitorul român incompetent și leneș - a lovit, azi-noapte și la Timișoara.

Spre seară, o mână de muncitori au blocat o trecere de pietoni din fața Consiliului Județean Timiș și s-au apucat de crearea unui foc de tabără. Misiunea lor era să topească câteva kilograme de smoală, cu care să izoleze liniile de tramvai.

Până au făcut focul și până s-a topit întreaga cantitate de smoală, muncitorii au ieșit din tură, după ce au apucat să facă doar jumătate din misiune. Totul după bunul stil românesc.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 09:49:39    Titlul subiectului: 134700

http://www.adevarul.ro/la_masa_adevarului/timisoara-tramvaie-adevarul_de_seara-balcescu_0_352764800.html

"Timișorenii rămân pietoni. Circulația tramvaielor blocată în zona Bălcescu

Olivia Tulbure

Miercuri 13 oct 2010

Timișoara

Timișorenii care locuiesc în Bălcescu vor circula pe jos

Timișorenii care locuiesc în zona Bălcescu vor fi pietoni pentru o zi. Circulația tramvaielor din zonă va fi oprită din cauza unor lucrări ce vor fi efectuate la rețeaua de canalizare.

Regia Autonomă de Transport din Timișoara va ține în depou tramvaiele care circulă pe liniile 5 , 6 și 8 din această seară, până mâine dimineața. Acestea nu vor mai putea circula din cauza unor lucrări la rețeaua de canalizare, lucrări care vor avea loc între Piața Crucii și Piața Nicolae Bălcescu.

Astfel, pe cele trei linii, tramvaiele nu vor mai circula din această seară de la ora 22.00 până joi, la ora 4.00.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community