Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Sâm 19 Apr 2008 22:15:58 Titlul subiectului: Ploua in Mercedes Citaro 1 #4477... |
92256 |
|
Pe vremea iernii, cand afara ninge, pica apa in Mercedes-uri datorita condensarii.
Astazi eram in #4477 si, fix langa mine (stateam in mijloc, randul 2), adica pe coridorul autobuzului, cadeau picaturi de apa la fiecare opriri si/sau porniri. Asta ce mai inseamna?
E primavara si afara a plouat, nu a nins...
_________________
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Sâm 26 Apr 2008 15:46:26 Titlul subiectului: Mercedes-Benz Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) |
92548 |
|
#4100 (B 52 DZV)...
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - fata. |
|
Mărime fișier: |
91.81 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - spatele. |
|
Mărime fișier: |
85.04 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - lateral-stanga. |
|
Mărime fișier: |
88.06 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - lateral-dreapta. |
|
Mărime fișier: |
88.48 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - interior (dinspre spatele autobuzului). |
|
Mărime fișier: |
81.87 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - interior (dinspre cabina soferului). |
|
Mărime fișier: |
88.93 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - interior (cand autobuzul trecea sub Piata Unirii). |
|
Mărime fișier: |
63.44 kb |
Vizualizat: |
de 21649 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 02 Mai 2008 20:19:21 Titlul subiectului: |
92865 |
|
Astazi am circulat pe linia 105 cu autobuzul #4280, care la fiecare groapa catusi de micuta, anuntul vocal o lua razna, ba se auzea mai tare, ba mai incet sau chiar deloc! Acest autobuz insa nu este singurul autobuz Mercedes Citaro care la gropile din Bucuresti anuntul vocal sa nu o ia razna; oare asa de sensibile sunt componetele acestui autobuz? Si inca ceva, poate sa-mi zica cineva dece la stationarea de la capetele de linie aceste autobuze scot un sunet de parca ar scapa aer pe undeva?
|
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Iun 2008 21:20:55 Titlul subiectului: |
94126 |
|
Saracul 4183 a suferit multe "traume" de-a lungul timpului, fiind primul Citaro 1 caruia i s-a inlocuit un etrier spate dreapta asta iarna...
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 03 Iul 2008 13:42:40 Titlul subiectului: |
95324 |
|
Ce se mai aude cu #4418? El a apartinut autobazei Ferentari. A fost cumva casat? Tinand cont ca este cel care a suferit un accident grav vara trecuta.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 21 Aug 2008 14:28:33 Titlul subiectului: |
97234 |
|
raven84 (in alt topic) a scris: | daca nu ma insel, am vazut la un asemenea exemplar de pe traseul 104 cartoane puse peste gurile de circulatie a A/C astfel incat curentul sa fie deviat spre salon |
Mai degraba as crede ca erau puse pentru a creste eficienta A/C din cabina, impiedicand intrarea aerului cald din salon. Tin minte ca in perioada de inceput a acestor autobuze, acum 2 ani, peretele ce separa cabina de salon se termina cam cu 10-15cm deasupra podelei; acum la majoritatea autobuzelor acest spatiu a fost astupat cu tabla.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 09 Oct 2008 23:39:23 Titlul subiectului: |
99346 |
|
Ferentari a incept cumva sa trimita Citaro 1 la Pipera? Pentru ca azi-dimineata pe 135 l-am vazut pe #4484, iar ieri #4486 circula pe 301
_________________
|
|
Sus |
|
|
Rasnitza
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Sep/2010 Mesaje: 39 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Sâm 11 Oct 2008 18:15:27 Titlul subiectului: |
99425 |
|
S-au trimis de la Ferentari 3 bucati autobuze. Ca si numar de parc stiu sigur numai de 4484 ca este la Pipera de o saptamana.
_________________ Tramway Rider |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 11 Oct 2008 19:42:44 Titlul subiectului: |
99431 |
|
Si cel de-al treilea autobuz care a sosit de la Ferentari la Pipera este #4496 care ieri circula pe linia 300.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 30 Oct 2008 20:50:39 Titlul subiectului: |
100281 |
|
Dupa ce m-am bucurat ca la Pipera erau autobuze consecutive seria #4500-#4523 astazi m-am intristat dupa ce am vazut ca autobuzul #4510 a trecut la Floreasca fiind actualmente titular pe linia 282!Nu stiu de unde aceasta imprevizibilitate la RATB!
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 30 Oct 2008 22:21:42 Titlul subiectului: |
100288 |
|
Si o mare parte din Citaro ce erau titulare pe 783 au trecut la Floreasca. Doar #4582 a ramas la Pipera din lotul 45xx destinat pentru expres.
_________________
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 16:11:49 Titlul subiectului: |
100493 |
|
Motivele sunt legate si de turarea altor autobuze pe 783 pentru a uniformiza cat de cat nr. de kilometri parcursi de autobuze.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 22:26:37 Titlul subiectului: |
100585 |
|
Obregia a trimis o serie noua de Citaro 1 pe la alte autobaze cu ocazia primirii lotului de Citaro 2. Astazi am avut pe #4313 si #4315 pe linia 385, semn ca cele 2 autobuze au fost transferate la Alexandria
_________________
|
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 22:27:42 Titlul subiectului: |
100719 |
|
4418 este aproape gata saptamina viitoare merge la vopsit si pina la sfirsitul anului va fi in traseu.Lucram f intens ptr a-l termina.Mai avem de montat parbrizul piesele din fata si de testat electrica si mecanica.Astept intrebari din partea voastra si voi fi bucuros sa va ofer toate detaliile despre fiecare Citaro din Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 08 Noi 2008 13:22:09 Titlul subiectului: |
100753 |
|
Dar de ce a durat asa de mult reparatia la #4418?Autobuzul a fost dus cumva in Germania sau a fost reparat integral la Evo Bus Romania?Setra poti sa ne spui cumva care ar fi piesa de pe Citaro 1 care din piesele lui se uzeaza cel mai repede?
|
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Noi 2008 13:37:31 Titlul subiectului: |
100755 |
|
Reparatia lui 4418 nu a durat mult practic si s-a facut integral la Evobus Romania.4418 a stat mai bine de 1 an inchis intr-o hala de la Ferentari si practic reparatia la el a inceput in luna August si este aproape gata.Asteptam dupa terminareal lui 4418 sa incepem reparatia la 4235 cel care a avut accidentul frontal cu un troleibuz,care urmeaza sa se faca tot la Bucuresti.Se va inlocui complet toata jumatatea din fata a autobuzului structura lui fiind serios afectata,asta fiind solutia cea mai simpla, mai rapida, si mai putin costisitoare decit sa se inlocuiasca pe bucati.Piesele care cad cel mai des la Citaro 1 sint destul de multe pe masura ce inainteaza in timp.Se schimba pompe de alimentare cu combustibil,pompe de hidroventilator,conducte de antigel care se fisureaza,amortizoare de zgomot la instalatia de aer si pierderi de ulei la cutia de viteze.Astea simt defectele care se constata la un numar foarte mare de masini,desigur existind si cazuri izolate cu alte defecte.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Noi 2008 23:41:40 Titlul subiectului: |
101237 |
|
Citesc prea putin forumul pentru a sti daca problema urmatoare a mai fost tratata (imi cer scuze daca pentru voi treaba este deja "fumata"): in Citaro-urile din prima serie se degaja vapori de motorina (destul de deranjanti in vecinatatea rezervorului).
De ce RATB nu a solicitat remedierea pe garantie?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 01:23:03 Titlul subiectului: |
101241 |
|
Poate pentru că deja câteva (câteva descoperite, or mai fi) autobuze au pierdut garanția din cauza modificărilor efectuate de șoferi?
|
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 22:55:44 Titlul subiectului: |
101271 |
|
Nici un Citaro din prima serie nu a iesit inca din garantie chiar daca soferii si-au mai bagat nasul.Vaporii de motorina vin de la partea din spate de obicei si in interior nu este sesizabil mirosul de la eventualele pierderi de motorina care le-ar putea avea,dar daca vine din partea din fata asta se datoreaza rezervorului care se umple in exces iar la curbe binenteles ca putin se scurge si pe jos.Asta este explicatia.Nu am avut pina acum nici un Citaro cu pierderi de motorina la partea din fata.Cu respect.
Abia din primavara anului 2009 ies din garantie cam 100 de Citaro,un lot,iar din toamna inca vreo 50.Deocamdata nu se pune problema despre iesit din garantie nici macar unul.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 23:54:12 Titlul subiectului: |
101278 |
|
Nu pot decat sa recomand o calatorie cu Citaro 1 pe scaunul 1 sau 2 dreapta numarand de la usa 2 spre fata. Mirosul este destul de puternic (nu cred ca am un nas de o sensibilitate iesita din comun).
Gatul de umplere al rezervorului trebuie sa dea inspre exterior in alveola de deasupra rotii, fara sa aiba vreo comunicare cu interiorul. Scurgerile din timpul umplerii ar trebui sa rabufneasca tot spre exterior. E clar ca etansarea nu e buna (presupun ca se prelinge motorina pe exteriorul gatului iar incinta in care se afla rezervorul nu este suficient izolata de interior) dar repet: de ce nu se apeleaza la garantie?
|
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 00:16:39 Titlul subiectului: |
101281 |
|
Se apeleaza in cazul cind ar exista sesizari si reclamatii despre asa ceva.Eu lucrez la firma care se ocupa de reparatii in garantii.Repet nu am avut reclamat nici un caz de asemenea natura.Esti prima persoana pe care o aud spunind asta, crede-ma.Uite eu te rog daca sesizezi asta la vreo masina da-mi numarul de parc si iti promit ca o sa studiez problema asta la acele Citaro cu prima ocazie cind vin la service.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 00:50:10 Titlul subiectului: |
101285 |
|
Si eu am mirosit ... nu in tara... Apare de la umplere, cand se joaca cei care umple cu pompele si le scapa pe linga. Oricat de etans este, miros vine, nu va mai faceti probleme ca nu sare nimic in aer. La fel se intampla si la masini mici... Dupa ce umpleti masinile, urmariti sa vedeti ca miroase un pic un portbagaj.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 13:48:20 Titlul subiectului: Sal |
101302 |
|
La Citaro din prima serie,atunci cand se retrag am vazut pe afisajul din spate acel autobuz care se plimba,la fel ca si pe afisajul din fata.S-a schimbat softul la prima serie,ca parca pana acum nu aparea nimic pe afisajul din spate atunci cand se retrageau,ci doar in fata si in lateral.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 164 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 18:46:05 Titlul subiectului: |
101322 |
|
@ Setra S 431 DT am sesizat si eu de cateva ori in autobuzele din prima serie prezenta mirosului de combustibil in zona scaunelor dreapta fata. am presupus ca autobuzul a fost proaspat alimentat deoarece mirosul nu era puternic.
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 23:17:56 Titlul subiectului: |
101337 |
|
Da,acel miros provine de la umplerea rezervorului,nu are de unde din alta parte ptr ca furtunele de motorina de tur si respectiv retur trec pe dedesubt pe la mijlocul autobuzului si exista o electrovalva de siguranta care intrerupe alimentarea in cazuri de urgenta.Apropo s-a inceput inlocuirea tuturor fetelor de scaune ca toate 500 de Citaro euro 3.
|
|
Sus |
|
|
|