Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trolebuze in Arad, ar merge sau nu?
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 16:25:35    Titlul subiectului: Trolebuze in Arad, ar merge sau nu? 100349

Am deschis acest topic, deoarece am o curiozitate despre parerea voastra cu referire la acest subiect, "Trolebuze in Arad"

-Aradul in ultima vreme, s-a dezvoltat destul de vizibil(cu referire la constructii de locuinte care vor forma viitaore cartiere) iar reteaua noastra de tramvai se face tot mai mica, iar cu toate vagoanele, incet incet apare acea imagine, pe care mi-o aduca aminte din copilarie, tramvaie arhi-pline cu usile deschise, imagini pe care incep sa le vad si azi. Liniile de autobuze sunt 6 la numar, un numar destul de mic cu o acoperire foarte mica.
Asa ca, hai sa discutam si despre viitor, si am gasit o harta pe care v-oi face, sau v-om face modificari pentru a ne imagina o retea de transport completa a aradului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 16:41:01    Titlul subiectului: 100350

Pun prima varianta, cea standard, pe care avem doar liniile de tramvai.



Pe aceasta retea, circula nu mai putin de 22 de linii, ceea ce mie mi se pare exagerat de mult.
-Cei care stiti reteaua de tramvaie din Oradea, mi se pare una din cele mai simple, si aici ma refer la numarul de linii-5 si sunt facute in asa fel incat sa nu se suprapuna, si sa ai legatura directa cu oricare din ele.
-La noi, e o mare suprapunere de linii, iar una din cele mai nefolositoare mi se pare ca este linia 1, care face acelasi traseu cu linia3 si jumatate cu 2, mi se pare ca e folosit un numar de vagoane degeaba pentru linia 1, cand vad ca pe linia 6 (linie simpla) si linia 15(linie-dubla pana la pod si simpla) tramvaiele nu numai ca circula extrem de greu, dar sunt si ultra-pline si sunt trimise si vagoane mici pe acele linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 17:00:22    Titlul subiectului: 100351

Pe aceasta am adaugat noile zone rezidentiale la care s-au inceput lucrarile, nu si cele care sunt inca pe proiect



Este vorba de
-1)Zona rezidentiala A-Red+Arad Pallace
-2)Cartierul de vile din Subcetate
-3)Cartierul de legatura dintre Arad si Vladimirescu
-4)Zona noului spital judetean +cartier de vile
-5)Cartierul de blocuri de la Kaufland(cred ca tot de A-Red face parte)

-Cu noile zone plus cele care vor mai "pata" harta Aradului, cums puneam, reteaua se face tot mai mica, asa ca astept parerile voastre si in acest timp ma voi apuca de harta trlebuzelor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 17:34:41    Titlul subiectului: 100353

Troleibuzele nu ar fi deloc o solutie pentru Arad, din punctul de vedere al traficului. Reteaua de tramvaie din Arad este foarte extinsa si acopera majoritatea cartierelor. Unde nu avem tramvaie, strazile sunt atat de inguste incat si autobuzele au probleme. Cel mai simplu ar fi sa inlocuim rutele de autobuze cu tramvaie, nu? Cea mai circulata linie de autobuz este 41, ori haideti sa ne imaginam retea de troleibuz pe str Lucian Blaga. Aradul are o structura tip retea, cu un centru (Podgoria), si mai multe raze, acoperite de retelele de tramvai. Nu are rost sa te gandesti la introducerea troliebuzelor, cand noi nu avem o ruta de autobuz care sa circule frecvent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 18:35:16    Titlul subiectului: 100355

nimeni nu a spus ca MAINE, ci sa ne imaginam pe viitor...noile zone ba chiar unele si de acuma, nu sunt acoperite in totalitate, iar in marile orase nu din tara, ci din occident, astea sunt solutiile, cat mai multe retele...ca sa ai transport din orice loc in altul, si mult mai ieftin ca plata pe benzina lunar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 19:00:13    Titlul subiectului: 100357

Asta ar fi o solutie, inlocuirea lui 41 si inlocuirea liniei 15 pana la sens-la Metro. + zona din sub-Cetate si Bujac

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 21:48:40    Titlul subiectului: 100384

[quote="Plesh"]Asta ar fi o solutie, inlocuirea lui 41 si inlocuirea liniei 15 pana la sens-la metro. + zona din sub-cetate si bujac

Sunt de acord cu inlocuirea lui 41, dar inlocuirea liniei 15 nu o consider foarte realizabila, nici foarte fezabila...

Eu as avea alta idee: Linii de tramvai in zona Bujac, care sa inceapa undeva din zona str Cocorilor, si sa treaca aproximativ prin zona marcata de tine, dar cu capat de linie undeva in zona Industriala.
Un alt lucru pe care il consider necesar pe termen mediu este realizarea transportului intre Vladimirescu si Arad pe 2 linii, nu pe una singura, ca si pana acum, si o linie care sa deserveasca aceasta zona minim la fiecare 30 minute (desi la acest interval si o linie e de ajuns).
Interesant ar fi si sa se realizeze unirea liniei de tramvai din zona Billa cu cea din zona Garii Aradul Nou.

Per general, nu cred ca o linie de troleibuze ar deservi bine Aradul nici pe zonele vechi, nici pe cele noi. Consider in continuare necesara extinderea retelei actuale de tramvaie in zonele in plin proces dezvoltare.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 23:05:29    Titlul subiectului: 100388

arthurarad a scris:

Interesant ar fi si sa se realizeze unirea liniei de tramvai din zona Billa cu cea din zona Garii Aradul Nou.


-Da, eu stiam de acel pod ca e construit pentru a sustine si linii de tramvai, si stiam ca e un proiect mai vechi al primariei, trecerea liniilor prin sub-cetate.

-Eu ma refeream in mare parte la sistemul de transport, cu mai putine linii de tramvai, dar mai multe modalitati de a avea legaturi, cu o statie tip terminal la podgoria(nu linie infundata), adica locul de unde se poate lua orice numar catre orice zona.

-Extinderea retelei de tramvai, ne-ar face sa ajungem in scurt timp ca Bucurestiul, o inodatura de linii fara nici un sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 00:28:01    Titlul subiectului: 100398

O parte din farmecul Aradului este dat si de tramvaie. Asa ca eu cel putin nu as ceda "nicio palma de linie" in favoarea troleibuzelor, sau si mai rau, autobuzelor. Despre linia 41, repet, daca ar fi extrem de solicitata, poate ar putea fi modificata in troleibuz. Insa cum sunt doar vreo 20 de curse pe zi in zilele lucratoare, nu cred ca va ajunge cineva prea repede la concluzia ca ar merita introduse troleibuzele acolo.

Cat despre zonele de dezvoltare ale Aradului, tin sa reamintesc ca exista retea spre extremitati (Vladimirescu, Zona Industriala, CET), plus ca exista un proiect de extindere a retelei spreiesirea cate Zadareni. De exemplu, liniile catre CET sau Zona Industriala isi asteapta inca utilitatea, odata cu dezvoltarea in zona a unor centre comerciale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 02:12:26    Titlul subiectului: 100407

Plesh a scris:

-Eu ma refeream in mare parte la sistemul de transport, cu mai putine linii de tramvai, dar mai multe modalitati de a avea legaturi, cu o statie tip terminal la podgoria(nu linie infundata), adica locul de unde se poate lua orice numar catre orice zona..



Nu stiu daca spatiul ar permite ceea ce spui tu... Ar insemna un numar enorm de mare de autobuze/troleibuze, in special in orele de varf, cand si asa e traficul dezastruos!!!

De asemenea, sunt perfect de acord cu quiksilver referitor la a nu ceda
Citat:
"nicio palma de linie" in favoarea troleibuzelor

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Mai/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 14:51:38    Titlul subiectului: 100420

Eu nu sunt de acord cu trolebuze in Arad pentru ca tramvaiul este foarte bine gandit in Arad, ar fi mult mai ok extinderea tramvaiului acolo nu este sau acoperirea este deficitara.
Trlebuzele se misc greu in trafic, raman blocate in trafic, nu au o capacitate mare de transport, deci nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat