Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Noi 2007 11:07:19 Titlul subiectului: efwefew |
84625 |
|
In zona Barajul Dunarii, o sina a liniei de tramvai sta de zile intregi rupta din suduri, existand si un spatiu destul de mare intre cele doua bucati. de fapt, intreaga linie arata jalnic in acea zona.
La trecerea peste portiunea respectiva, tramvaiele se clatina violent si se produc socuri ce se aud de la sute de metri la contactul rotilor cu ruptura din sina.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 27 Noi 2007 10:32:41 Titlul subiectului: |
85033 |
|
Tin minte ca pana acum cativa ani (poate mai e si acum?) o portiune de 1 sau 2 statii pe fosta linie a tramvaiului 40 (apoi 16, apoi 16 si 40) intre Piata Muncii si intersectia cu Bd. Chisinau (linia 36) era alcatuita din trei linii, una din ele nefiind folosita in mod curent. Mai stie cineva de ce era asa? Poate s-a largit strada si n-au mai scos una din liniile devenite excentrice fata de noul mijloc al strazii? In plus, linia nefolosita era totusi legata cu macaze?
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 27 Noi 2007 11:11:09 Titlul subiectului: |
85034 |
|
Probabil era folosita pentru vagoane de rezerva care stationau acolo.
Linia principala era cea de pe mijloc, adica cea ramasa acum. Acolo este si macazul spre str. Chisinau, in timp ce linia de pe margine taia linia spre dreapta si mergea inainte cateva sute de metri unde era macazul de intrare pe linia principala.
Eu n'am vazut vreodata tramvaie pe acea linie, dar acum vreo 10 ani stiu ca mai erau macazurile la ea. Din cate am inteles, nu a fost singura linie de acest tip din Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Noi 2007 11:15:35 Titlul subiectului: |
85036 |
|
1. Linia a treia era folosita pentru stocare inainte de 1990 la marile evenimente organizate pe stadionul 23 August.
2. Avea lungime de doua statii intre Baia de Arama(fosta fabrica de paine Titan si stadion) pe sensul spre centru.
3. A fost conectata prin macaz pana cand a fost scoasa undeva in jurul anilor 2004-2005 cand s-a modernizat sistemul rutier pe Bd Basarabia!
4. Reteaua aeriana e posibil sa fie inca acolo
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Joi 05 Iun 2008 21:34:49 Titlul subiectului: |
94176 |
|
Stiati ca...
Sinele de tramvai de la capatul liniei 24 (Cartier Damaroaia) sunt foarte vechi? Uitati dovada: aceasta parte din sine a fost facuta pe... 15 februarie 1970! Ma si gandeam daca sinele vor fi inlocuite cu cele noi intr-un viitor apropiat...
_________________
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Iun 2008 23:49:27 Titlul subiectului: |
94180 |
|
Sau pe motiv ca linia 24 nu este folosita de un flux de calatori considerabil, va fi desfiintata cand se va distruge linia complet...
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 21 Iul 2008 19:58:51 Titlul subiectului: |
96065 |
|
Urme ale vechii retele electrice de langa Cismigiu cam la 100 m de statie pe cladirea Centrului de Diagnostic si Tratament "Stefan Milcu".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.11 kb |
Vizualizat: |
de 21898 ori |
|
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 16:52:03 Titlul subiectului: |
100496 |
|
Uitati cum arata dala in statia Rossini, sens spre Sf. Vineri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.55 kb |
Vizualizat: |
de 21819 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 22:21:33 Titlul subiectului: |
100522 |
|
Nu este un caz singular, cam asa arata o mare parte din longrine de pe traseul lui 5, pe bulevardele Barbu Vacarescu si Aerogatrii. Doar in curbe, sinele de tramvai au fost inlocuite acum 2 ani, in rest totul trebuie modernizat. Aceste tronsoane sunt programate sa intre la modernizare anul vitor, acum nu stiu daca planurile de reabilitare au suferit modificari o data cu schimbarea primarului.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 22:24:06 Titlul subiectului: |
100523 |
|
Si mai dezastruos arata dalele de pe linia lui 20 intre Teatrul Masca si capat si poate nu numai.
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 09:19:17 Titlul subiectului: |
100644 |
|
Pe linia 20 mai gasesti dale "varza" si intre Depoul B-Noi si Damaroaia si pana sa le schimbe pe cele din zona 1 Mai si pe acolo arata ca dupa dezastru!
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 13:59:40 Titlul subiectului: |
100653 |
|
In curand se va relua circulatia tramvaielor prin intersectia Dudesti/Mihai Bravu. Am remarcat ca pe indicatoarele din statiile aflate pe bd. Liviu Rebreanu a fost rescrisa doar linia 23. Deci fara 19 prin Titan.
Ultima modificare efectuată de către tomberonul la Vin 07 Noi 2008 08:59:13, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 17:53:38 Titlul subiectului: |
100662 |
|
Probabil linia 19 probabil va circula intre Sura Mare si Depoul Dudesti in continuare si va fi data in folosinta dupa ce se termina lucrarile pe Mihai Bravu intre Calea Vitan si Bulevardul Camil Ressu.
|
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 22:13:35 Titlul subiectului: |
100681 |
|
Acum cateva minute am venit de afara si linia 19 apare pe placutele statiei Dristor atat am vazut :D acu nu stiu ce sa zic :?
_________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 23:06:23 Titlul subiectului: |
100682 |
|
Am vazut si eu. Interesant ar fi de aflat daca nu cumva apare pe linia spre Salajan. Ca spre Titan este doar 23.
Dar sa vedem anuntul oficial.
Eu tot mai sper intr-o scapare a celor cu cu vopsitul placilor...
LATER EDIT:
Intr-adevar, a fost o scapare a celor care au inscriptionat placile. Au uitat ca 19 circula prin Liviu Rebreanu si l-au scris doar pe 23.
Insa peste noapte a fost adaugat si 19 dupa 23. Poate au citit pe forum si si-au dat seama
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Noi 2008 21:31:17 Titlul subiectului: |
100824 |
|
Liniile 19 si 23 au fost sterse din nou de pe placutele din statii si au aparut cele cu 619, semn ca nu se va mai relua curand circulatia.
Oricum tramvaiul nu prea avea pe unde sa mai circule, pe portiunea L. Rebreanu linia fiind facuta zob, ca dupa bombardament.
In perioada in care nu s-a circulat din cauza lucrarilor din Dudesti, era timp destul sa fie complet inlocuita linia pe aceasta portiune. Insa aceasta, dupa reluarea circulatiei prin Salajan si realizarea conexiunii Faur-Basarabia, si-a pierdut din importanta si drept urmare a fost lasata in paragina.
O solutie ar fi desfiintarea acesteia si eventual inlocuirea ei cu o linie de autobuz inelara (ca sunt destule autobuze spre deosebire de tramvaie) de gen Trapezului - 1 Decembrie - Liviu Rebreanu - Posta Titan - Ramnicu Sarat - Baba Novac - Ramnicu Sarat - Piata Salajan - Trapezului. In accest fel s-ar asigura o legatura rapida cu toate mijloacele de transport si statiile de metrou din zona, rezolvand si problema liniilor fantomatice 19 si 23 care ar putea avea un traseu mai scurt cu intoarcere la Baba Novac.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Noi 2008 17:36:21 Titlul subiectului: |
101870 |
|
Linia de pe strada Dristorului nu a mai fost folosita de foarte mult timp. nici nu stiu daca mai e intreaga. Asa ca nu prea au cum sa intoarca la Baba Novac.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Noi 2008 19:47:19 Titlul subiectului: |
101877 |
|
Este intreaga, ba chiar a fost modernizata portiunea de la intrare, pana dupa curba.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Noi 2008 20:32:54 Titlul subiectului: |
101879 |
|
Wow... tare... eu mereu cand trec pe acolo vad masini parcate pe ea si oricum nu tin minte sa mai fi fost folosita de mult timp... si de aia ma gandeam ca poate e pe lista neagra
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 12:28:37 Titlul subiectului: |
102671 |
|
Sina de la Dristor
(Am pozat doar intersectia)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.28 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.87 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.04 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.26 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.74 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.46 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.22 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.94 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
9.12 kb |
Vizualizat: |
de 21101 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 19:21:07 Titlul subiectului: |
103288 |
|
As dori sa stiu si eu cat la % din infrastructura de tramvai a fost modernizata pana in momentul de fata si ce proiecte legate de infrastructura de tramvai vor fi derulate in 2009?
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:23:09 Titlul subiectului: |
103322 |
|
In 2009 se vor moderniza liniile de tramvai de pe Sos. Pantelimon. Se vor continua lucrarile pe str. Viitorului. Se are in vedere modernizarea liniilor de pe Tunari, B-dul Barbu Vacaresacu (linia 5). Mai multe pe site-ul PMB.
Prima linie care a intrat in modernizare a fost 41 (NV orasului) apoi au intrat in modernizare liniile din vestul si sud-vestul orasului. In prezent mai sunt tronosoane de modernizat in partea de est si nord-est. Singura mentiune este ca in anii trecut parca se lucra mult mai repede la modernizarea liniilor, de exemplu 7 luni pentru linia 41.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 09:15:29 Titlul subiectului: |
103334 |
|
Parerea mea ar fi ca linia lui 5 ar trebui construita in regim de metrou usor deoarece poate asigura o legatura rapida intre centrul orasului si Aeroportul Baneasa.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 13:21:45 Titlul subiectului: |
105060 |
|
http://tramways-romania1982.blogspot.com/
"Most of the tram points in Bucharest were manually operated. At busy city centre junctions there were small metal huts with a seat and a point lever usually occupied by an elderly lady. Otherwise the drivers simply got off their trams and used a point iron."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.44 kb |
Vizualizat: |
de 20610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.37 kb |
Vizualizat: |
de 20610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.73 kb |
Vizualizat: |
de 20610 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Visan_alex
Data înscrierii: 17/Iul/2007 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 14 Locație: Voluntari
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2009 12:34:45 Titlul subiectului: |
105712 |
|
Dar de ce baga PPC pe linia 55? E calea de rulare nemaipomenita pe Iancului si Pantelimon?
|
|
Sus |
|
|
|