Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 17:56:50 Titlul subiectului: Linii feroviare in interiorul orasului |
100559 |
|
O idee buna impotriva blocajelor de la Razoare mi s-ar parea linia ferata care venea din linia de centura, trecea pe la Gara Cotroceni, trecea prin Razoare si ajunge la Gara Progresu.
Linia e inca folosita, eu locuiesc chiar langa. Trec marfare, si la intervale regulate si trenuri pline cu masini. Dar ar putea fi folosita mult mai mult.
In plus, tocmai s-a demarat proiectul de inel feroviar, cu trenuri suburbane, iar linia asta ar fi utila intr-un astfel de caz...
Daca e vreunul care are ceva cunostinte si timp liber, sa trimita un mail la primarie ca poate se rezolva ceva
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 18:49:56 Titlul subiectului: |
100564 |
|
Mie mi se pare ca nu-si are rostul o cale ferata prin mijlocul orasului. Candva era la marginea orasului, dar acum chiar strabate sau separa cartiere.
Gara Cotroceni (cea de calatori, de la Palatul Cotroceni) s-a desfiintat, la fel si Gara Progresu.
Trenul ar mai lipsi din intersectia de la Razoare, mai ales trecand pe la suprafata...
Linia asta chiar este o zona insalubra in multe locuri si din cate am inteles se intentioneaza dezafectarea ei si vanzarea terenurilor, mai ales ca nici macar marfuri nu se prea mai transporta pe ea odata cu desfiintarea majoritatii fabricilor din zona adiacenta...
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 22:39:40 Titlul subiectului: |
100586 |
|
Gara Cotroceni Marfa inca functioneaza si sper sa mai functioneze fiind un terminal foarte bun pentru marfurile care se descarca direct din trenuri pentru diversi operatori comerciali, printre care s-ar afla si hypermrketul Cora, dupa cum am inteles. Nu de alta dar are o rampa de incarcare fix in spate. Trenuri de marfa inca circula pe acea relatie iar vagoanele care trec prin acea sectie nu sunt numai romanesti, personal observand vagoane de sorginte austriaca, ceha, germana sau maghiara. Totodata linia inca mai este folosita in scopuri militare.
Se mai si vehiculeaza ideea trenurilor suburbane la noi, iar aceasta linie ar fi o buna relatie pentru acest proiect.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 09:26:06 Titlul subiectului: |
100646 |
|
Trenurile circula numai pana la Gara Cotroceni, care este situata intre Bulevardul Iuliu Maniu la Nord, Bulevardul Timisoara la Sud, Strada Lujerului la Vest si Bulevardul General Vasile Milea. Nu trece absolut nicun tren pe la Razoare.
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 14:13:26 Titlul subiectului: |
100654 |
|
O idee...ce ati spune de un Tren Suburban cu patru statii: Gara Cotroceni - Gara de Nord Terminal - Aeroport Baneasa (Aurel Vlaicu) - Aeroport International Henri Coanda (Otopeni)?
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 17:56:19 Titlul subiectului: |
100663 |
|
In zona Militari se pare ca in locul liniei se va construi un bulevard.
Gara Progresul nu s-a desfintat, este inchisa pana se reface podul de la Gradistea.
Gara Cotroceni este exact in spatele Liceului Tudor Vladimirescu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.51 kb |
Vizualizat: |
de 32099 ori |
|
Descriere: |
Gara Cotroceni am bagat-o intr-un dreptunghi rosu gros. |
|
Mărime fișier: |
214.47 kb |
Vizualizat: |
de 32094 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 18:49:48 Titlul subiectului: |
100667 |
|
lucian-crusher am observat doua lucruri in poza 2 atasa de tine, asa ca am intrat si eu pe Google Earth si am sa le pun.
Puteti sa-mi spuneti ce sunt acele doua lucruri?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.31 kb |
Vizualizat: |
de 32099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.4 kb |
Vizualizat: |
de 32099 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 19:00:45 Titlul subiectului: 2795 |
100669 |
|
Cel puțin cea din stânga este o linie care intră în subteran și trece pe sub Iuliu Maniu paralel cu pasajul Lujerului (chiar se vede linia când treci prin pasaj) și se îndreaptă spre Semănătoarea. Ieșirea din tunel este chiar în colțul din stânga sus al pozei inițiale. Probabil și cea din dreapta se duce tot acolo.
Linia duce printre altele in depoul Metrorex de la Semanatoarea si era folosita pentru introducerea de metrouri in retea (la inceput Semanatoarea era singurul depou de metrouri, intre timp s-au construit depourile Militari si IMGB, mai aproape de centura si metrourile s-au introdus pe aici).
In hartile mai vechi apare o cale ferata care traversa Bd Iuliu Maniu cam in dreptul liceului T. Vladimirescu si a benzinariei MOL si care cred ca are legatura cu a doua poza. Odata cu construirea liniei din pasajului Lujerului linia de la suprafata a ajuns sa fie dezefectata. Urme ale ei se pot vedea in spatele primelor blocurilor din zona parcului Politehnicii. Liniai mai avea o ramificatie care trecea pe unde este acum magazinul Plus si cel de mocheta si mergea paralel cu bulevardul pana in zona barului Biblioteca.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 19:03:17 Titlul subiectului: |
100670 |
|
Gara Cotroceni era situata langa Palatul Cotroceni (la ora actuala vechea gara este o intrare in palat) si servea in principal trenurilor regale, bineinteles pana in 1945. Ea a fost dezafectata in anii 60 odata cu linia care o deservea, linie care venea de la Gara de Nord prin Grozavesti.
Pe vreme aceea nu exista linia care vine din Militari, iar dinspre sud exista o linie care se oprea la Gara Filaret, gara care a fost desfiintata si ea tot in acei ani si transformata in autogara (deci aceasta linie ferata nu ajungea atunci nici la Razoare si nici la Gara Cotroceni).
Odata cu dezvoltarea platformelor industriale din Militari si din zona Trafic Greu s-a construit linia din Militari care trece pe la Apaca si aceasta a fost unita cu linia care venea din sudul orasului si asa a ajuns sa treaca pe la Razoare, dar scopul ei principal era deservirea traficului de marfuri pentru fabricile din zona. Tot atunci s-a construit si actuala Gara Cotroceni (nu stiu de ce i s-a dat aceasta denumire pt ca acolo numai Cotroceni nu este...), dar ea nu a servit traficului de calatori.
Oricum platforma industriala din zona Trafic Greu se va desfiinta si se vor construi blocuri, in Militari se aude acelasi lucru, asa ca sansele sa vedem calatori circuland pe actuala cale ferata sunt f mici.
Odata cu construirea M5 Dr Taberei-Universitate s-a vorbit de reinfiintarea Garii Cotroceni undeva in zona Razoare, care sa deserveasca traficul spre vestul tarii, gara care ar urma sa comunice cu statia de metrou care se va construi, dar din cate am inteles gara (si liniile) ar urma sa fie amplasate in subteran.
Parerea mea ca astea sunt SF-uri la cat interes exista acum sa se investeasca in insfrastructura. La planuri suntem buni, dar la fapte ...
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 22:12:02 Titlul subiectului: |
100680 |
|
Eu stiam ca linia, dupa ce se bifurca, trecea pe soseaua Grozavesti, traversa Dambovita si intra in gara Basarab.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 00:36:32 Titlul subiectului: |
100683 |
|
Linia aia de după blocuri spre Politehnică e dezafectată de prin 1996. Ea ducea la PUMAC, plecând din mini-triajul din spatele blocurilor de pe Virtuții, de unde pleca și linia pentru Dep. Ciurel și cea pentru Semănătoarea. Legătura cu restul rețelei feroviare se făcea prin Pasajul Lujerului.
Linia care intra pe lângă Gara Basarab (și s-a scos odată cu apariția Carrefour Orhideea) venea din Rev. Basarab și ducea la F-ca. Spicul (pe terenul unde e acum Carrefour era și un mic triaj), unde se termina. Nu avea nicio treabă cu linia spre Semănătoarea (și Dep. Ciurel și ce mai era pe acolo) și nu trecea Dâmbovița.
Linie pe actuala Șos. Grozăvești a existat până în anii '60... exista legătură feroviară între Gara Filaret (acum autogară) și Gara de Nord.
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 17:27:45 Titlul subiectului: |
101121 |
|
Acum cativa ani am vazut un tren marfar parcat chiar langa Podul Grozavesti. Acea linie de tren are vreo legatura cu calea ferata din Politehnica?
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 18:36:46 Titlul subiectului: |
101123 |
|
Acea linie deservea fosta Fabrica de paine Plevnei. Venea din fostul depou de locomotive Bucuresti Basarab (in spate IDM Basarab) si trecea pe terenul viran pe care astazi se afla Carefour Orhideea. Aceasta linie initial constituia, asa cum s-a mai spus, o parte din vechea legatura nord-sud, deoarece pana in anii '60 trecea podul Grozavesti, urca pe soseaua eponima, ajungea la Leu unde se afla si azi prima gara regala si mergea mai departe spre Gara Filaret.
Nu cred sa fi avut legatura cu linia de la Politehnica deoarece acest racord a fost desfiintat inainte de a apare PUMACUL.
Singura posibilitate ar fi de un racord in zona al vechii Pulberarii a Armatei care existat tot pana in anii 50 in ceea ce e azi Parcul Politehnicii.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 19:11:44 Titlul subiectului: |
101327 |
|
Uite doua harti in care pare ca linia traversa candva bulevardul Iuliu Maniu.
A doua harta (si mai multe informatii) la :
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2795&start=175
E vorba de o linie supraterana, nu subterana, si care (poate) a traversat candva Bd Iuliu Maniu (sau Armata Poporului) undeva in zona Politehnica, nicidecum in zona Lujerului ....
De altfel in harta alb negru nici nu cred ca exista vreun pasaj Lujerului la vremea acea (probabil anii 60-70), iar in harta color linia ferata se observa intre cuvintele "Bulevardul" si "Iuliu".....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.96 kb |
Vizualizat: |
de 31563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.9 kb |
Vizualizat: |
de 31563 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 00:01:22 Titlul subiectului: |
101343 |
|
Traversarea pe care o indici stimate coleg este subtraversarea paralela cu Pasajul Lujerului care iese la suparafata langa Cora si se leaga cu Gara Cotroceni, subtraversare discutata si indicata mai sus.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 23:21:38 Titlul subiectului: |
101391 |
|
Linia despre care se vorbeste a existat pana in 1987 - traversa bulevardul prin zona magazinului de instalatii si a benzinariei si ocolea curtea liceului Tudor Vladimirescu si se unea cu restul liniilor in dreptul remizei de locomotive. In cealalalta parte trecea printer blocuri, prin spatele scolii 117 si se ramifica: o parte catre micul triaj de la depoul de metrou, o ramura ocolea pe langa str Fabricii (vechea strada) si intra la Semanatoarea - ulterior a fost mutata prin dreapta depoului, cand s-a dat drumul la linia subterana prin pasaj; in timpul lucrarilor la pasajul Lujerului, in spatele scolii a existat un mic "triaj" din doua linii, pe una din ele stationand trenul de lucru al muncitorilor, tren care era "spart" in doua pentru a permite trecerea oamenilor si a copiilor catre scoala - pe acest tronson s-a amenjat un parc, cu alei si flori (si cu un mare minus - fluxurile traditionale au fost un pic modificate, in sensul ca acum trebuie sa faci un mic ocol pentru o traversare care inainte era dreapta!). In curtea Politehnicii au mai ramas cateva vestigii: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=2571&start=0 (linia din 3a, 3b nu mai este)
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 11:02:57 Titlul subiectului: |
105810 |
|
Conform unui articol aparut ieri pe site-ul iRealitatii, peste doua saptamani se va pune in circulatie un tren intre Bucuresti Nord si Corbeanca, de acolo calatorii urmand sa fie preluati de un autobuz pana la aeroportul Otopeni. Articolul se gaseste aici
Citat: | Un tren pe ruta Gara de Nord-Otopeni și retur va intra în circulație peste două săptămâni.Un tren pe ruta Gara de Nord-Otopeni și retur, cu punct de oprire Corbeanca, va intra în circulație peste două săptămâni, a declarat pentru NewsIn subsecretarul de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI), Constantin Axinia. "Proiectul este fezabil și a fost inițiat încă din 2006 de către ministrul Radu Berceanu, dar nu a mai putut fi realizat la acea dată. Am reluat inițiativa deoarece prin această rută considerăm că este o formă de fluidizare a traficului. Din punctul de plecare Corbeanca și până la Gara de Nord călătorii vor face aproximativ 25 de minute", a declarat Constantin Axinia. Potrivit subsecretarului de stat în MTI, "în primul rând trebuie să ridicăm viteza de circulație pe ruta București până la Mogoșoaia de la 30 km pe oră la 80 de km. Linia de cale ferată există și este nevoie să construim doar un punct de oprire la Corbeanca, proiect ce va costa aproximativ 6.000 de lei". De asemenea, reprezentantul ministerului mai spune că la Corbeanca urmează a fi amenajată și o parcare, o stație pentru autobuze pentru călătorii care vor fi preluați din și înspre terminalul Aeroportulului Otopeni. Totodată, trenul va circula cu o frecvență de o oră dus-întors.
"Prețul biletului călătoriei pe ruta Gara de Nord- Corbeanca va fi de 6 lei. Vom încerca să includem în permisul CFR și prețul biletului de autobuz pentru cele doar cinci minute de transport din și înspre Aeroportul Otopeni" a mai spus Axinia pentru NewsIn. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
error357
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2014 Mesaje: 32 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 21:29:58 Titlul subiectului: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10692 |
106097 |
|
Linia pe care din ultima poza din Google Earth este un terminal de descarcare a pacurei din vagoane. Nu stiu exact unde e folosita drept combustibil (poate la centrala Grozavesti??) dar prin '95 terminalul a fost prelungit si modernizat si a fost ingradit cu un gard foarte inalt din beton armat in scopul de a proteja cladirile din jur in cazul unei explozii. O linie paralela cu terminalul intra la fabricile din zona si o alta ramificatie traversa bulevardul Iuliu Maniu pe la suprafata, exact pe unde zicea rosetti61. Acea ramificatie a ramas nefolosita o perioada dupa construierea variantei subterane de la Lujerului si in cele din urma desfiintata de tot.
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 19:04:39 Titlul subiectului: REINFIINTAREA LINIEI CFR BUCURESTI - SNAGOV PLAJE |
107190 |
|
Pentru transportul calatorilor care locuiesc in Snagov si vin zilnic in Bucuresti, pe langa autobuzele RATB 444 si 446, sau microbuzele particulare, s-ar mai putea gasi un mijloc de transport! Cel feroviar! In acest fel calatorii ar putea evita aglomeratia de pe DN1, si mai ales blocajele din apropierea Aeroportului Baneasa, unde traficul este ingreunat de lucrarile la pasajul subteran. Dar din pacate linia ferata dintre Caciulati si Snagov Sat - Snagov Plaje, a fost inchisa in anul 2006, din lipsa de calatori! Poate cu timpul se va deschice din nou acest tronson, dat fiind faptul ca la Snagov plaje se afla si un complex turistic si de agrement, Complexul Astoria. Aici se afla minihoteluri, restaurante, debarcader de unde se poate ajunge foarte usor la Manastirea Snagov situata pe insula din mijlocul lacului, padure, plaje, piscina, terenuri de sport, etc un loc bun si pentru bucurestenii care vor sa petreaca aici sfarsitul de saptamana. Si tot la Halta Snagov Plaje in apropiere se afla si satele Gruiu si Nuci.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 23:31:26 Titlul subiectului: |
107231 |
|
Linia este inca in stare de functionare. Pe aceasta au mai circulat trenuri turistice istorice, cum ar fi trenul regal anul trecut cat si trenuri pentru diverse filme cum ar fi Orient Express. S-ar putea oricand sa se redeschida.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 08:31:25 Titlul subiectului: |
108500 |
|
Dar aici e vorba de liniile din interiorul capitalei nu de Snagov.
Oare liniile astea interioare nu ar putea fi puse in valoare pentru transport in comun corelat cu autobuze, troleibuze, tramvaie, metrou?
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 08:49:25 Titlul subiectului: |
108503 |
|
Daca mai se pot pune in functie da. Dar daca le luam la pas vedem ca majoritatea ori s-au demontat, ori s-au furat ori s-au asfaltat. Exemplul cel mai clasic este vechiul racord nord-sus care mergea pe langa Soseaua Progresul.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 10:32:14 Titlul subiectului: |
108506 |
|
Stiu ca subiectul a fost dezbatut indelung pe forumurile feroviare, dar totusi nu doar in capitala ci si in alte orase liniile ar putea fi folosite in corelatie cu transportul in comun pentru descongestionarea orasului.
Zilele trecute am venit de la Cermei si am schimbat trenul in Arad.
Personalul de la Oradea(Desiro) era foarete aglomerat si in Aradul Nou spre surprinderea mea citiva calatori au coborit.
Chestia e ca se cunosteau si cind s-au vazut am surprins urmatorul dialog:
,,- ce faci unde ai fost?
- prin oras voi?
-tot asa , dar nu am mai asteptat tramvaiul ca pina vine
-nici noi, ca pina vine si pina ocoleste cu trenul deja am ajuns
.... "
Asadar in anumite situatii oamenii deja au sesizat oportunitatea folosirii unei legatura mai rapide intre doua zone ale orasului.
Acest principiu ar putea fi aplicat in mai multe orase care au mai multe puncte de oprire sau statii si de ce nu s-ar putea infiinta altele pentru trenurile astea ,,orasenesti"
Sigur ca am putea invoca de exemplu faptul ca in general nu e la indemina sa mergi la gara, dar s-ar putea corela cu autobuze sau tramvaie care sa circule din aceste gari sau puncte de oprire spre anumite zone ale oraselor.
Aici am putea da multiple exemple de orase care ar putea introduce astfel de transport.
Bucuresti,
Timisoara:
exista atitea statii care inconjoara orasul, s-ar putea infiinta puncte de oprire in diverse puncte pe traseu si s-ar evita aglomeratia rutiera urbana.
Sibiu, are mai multe statii, s-a si incercat ceva.
Arad, Oradea inclusiv pina la Baile Felix
Hunedoara-Deva -Simeria care au si elaborat un studiu de unificare
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 20:22:38 Titlul subiectului: LEGATURA FEROVIARA GARA DE NORD - GARA OBOR |
108793 |
|
Cei de la C.F.R. vor sa bage de la 1 aprilie automotore Desiro care sa circule de la Gara de Nord la Gara de Est (OBOR). Vor fi mai multe curse pe zi, iar calatoria va costa 3 lei. Ciudat ca trenurile nu vor opri si in Gara Bucuresti Baneasa. (informatie obtinuta de la informatii CFR tel 0219521).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2009 20:13:36 Titlul subiectului: |
109042 |
|
Uitandu-ma pe site-ul www.infofer.ro am vazut ca intre Gara de Nord si Gara Obor circula 4 perechi de trenuri (pozele 1-2). De la Gara de Nord plecarile sunt la orele 6:12, 7:55, 10:23 si 13:07. Trenurile opresc in statiile: Pantelimon, Pantelimon Sud (care de fapt este halta aflata vis-a-vis de complexul comercial Dragonul Rosu) si Gara Obor (poza 3). Pretul unei calatorii este de 3,2 RON (poza 4). Timpul de deplasare mi se pare destul de mare, intre 39 si 53 de minute, mai ales ca intre Gara de Nord si Pantelimon infrastructura este noua. La inceput nu prea vedeam utilitatea acestor trenuri, mai ales ca intre Gara de Nord si Gara Obor exista si troleibuzul 85, se pare insa ca trenurile deservesc zona Dragonul Rosu si comuna Pantelimon. Nu inteleg de ce trenurile nu opresc si la Gara Baneasa. De asemenea ar putea sa faca niste halte intermediare, una la CFR Constanta (capat linie 135), una la intersectia cu Sos. Petricani si una in zona Sos. Andronache pentru o deservire mai buna a acestor zone.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.92 kb |
Vizualizat: |
de 30536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.59 kb |
Vizualizat: |
de 30536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.26 kb |
Vizualizat: |
de 30536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.07 kb |
Vizualizat: |
de 30536 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|