Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 16:28:01 Titlul subiectului: |
100352 |
|
La N Grigorescu 1 la unul din accesele spre noul tronson am vazut o placuta cu "Linia 3" . Desi oficial se vorbeste despre o statie noua NG2, pana la urma se vede ca pana si Metrorex o considera doar o simpla linie adaugata vechii statii.
Stie cineva ce se intentiona de fapt cu acest tronson in 1989 atunci cand au inceput lucrarile ? Pt ca mie mi se pare ca ideea de a se circula Industriilor-LdC este o incropeala si nu cred ca asta era planul initial .
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 23:12:22 Titlul subiectului: |
100396 |
|
In planul initial cred ca acest tronson facea parte din semiinelul de sud care urma sa aiba traseul LdC - NG2 - Piata Sudului - Crangasi.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 08:45:03 Titlul subiectului: |
100411 |
|
Asa am vazut si eu pe intr-un plan foarte vechi al retelei de metrou .Dar cum planurile s-au tot schimbat , uneori din mers (a se vedea M3 in vechea numerotare , catre trebuia sa ajunga in Pantelimon si nu la Dristor 2) m-am gandit ca si aici s-au produs ceva modificari .
Este ciudata solutia statiei NG2 . Ma gandesc ca daca ar fi facut parte din semi-inelul sudic amplasamentul acestei statii ar fi trebuit sa fie altul , ori inainte de intersectie (in dreptul pietei) , ori undeva in zona statuii , perpendicular pe actuala statie, pt ca semi-inelul sudic ar fi facut stanga acolo in planul initial, spre splai si spre Piata Sudului . Am observat ca in planurile mai noi semi-inelul sudic ( daca se va construi vreodata...) ar pleca de la Dristor
Ideea de a-l lega de tronsonul Industriilor-Eroilor am inteles ca le-a fost fost sugerata cu ocazia obtinerii finantarii pt continuarea lucrarilor , Banca Europeana pt Investitii nefiind de acord cu viziunea Metrorex de circulatie cu pendulul pe "magistrele" fragmentate de cateva statii ...
|
|
Sus |
|
|
Kokoshmare
Data înscrierii: 22/Dec/2007 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 16:05:09 Titlul subiectului: |
100431 |
|
Intrarile la statiile de pe acest tronson
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.6 kb |
Vizualizat: |
de 18844 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kokoshmare
Data înscrierii: 22/Dec/2007 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 16:07:35 Titlul subiectului: |
100432 |
|
Statii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.91 kb |
Vizualizat: |
de 18843 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.76 kb |
Vizualizat: |
de 18843 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.37 kb |
Vizualizat: |
de 18843 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.15 kb |
Vizualizat: |
de 18843 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kokoshmare
Data înscrierii: 22/Dec/2007 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 16:08:34 Titlul subiectului: |
100433 |
|
statii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.76 kb |
Vizualizat: |
de 18841 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 20:07:01 Titlul subiectului: |
100450 |
|
Sper sa fie ceva mai terminate jos... Si sper sa se tina de data asta de cuvant in ce priveste darea in folosinta...
In rest arata bine. Chiar daca aici pe forum am vazut ca dezagreati look-ul minimalist stil M4, mie ala mi se pare modern si foarte prezentabil
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 18:32:51 Titlul subiectului: |
100497 |
|
Problema la M4 nu cred ca este stilul , ci proasta executie , infiltratiile facand ca statiile inceapa sa arata deplorabil desi nu au trecut decat cativa ani de la darea in folosinta . Macar cu niste panouri simple puteau sa acopere peretii la nivelul liniilor daca stiau ca nu sunt in stare sa rezolve problema infiltratiilor....In schimb s-au investit sume enorme la GN2 nejustificate de fluxul de calatori pe care il deserveste la ora actuala..
Din ce a "transpirat" prin presa statiile de pe noul tronson par OK la nivel de finisaje, dar sa le vedem peste cativa ani . Pe viitor poate ca am putea sa adoptam si noi ideea unei culori predominante pt o magistrala , nu o statie sa fie verde, una galbena , alta albastra , s.a.m.d.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 19:25:46 Titlul subiectului: |
100502 |
|
Potrivit secretarului de stat in Ministerul Transporturilor, tronsonul 1 Mai- Laromet va fi finalizat in 2010, iar pentru Magistrala 4, Nicolae Grigorescu-Policolor, se vor desfasura probele pana pe 15 noiembrie.
Din nou se feresc sa avanseze o data certa pt inaugurare . Daca o sa fie 19 noiembrie sau alta vom vedea . Asa secretomanie mai rar ...
Si tot insista cu denumirea data initial acetui tronson si anume M4 ca si Laromet-GN2. Oare ar fi imposibil ca aceste 2 tronsoane sa fi fost proiectate initial sa faca parte din aceeasi magistrala ? Altfel nu vad nicio logica daca M4 ar fi fost proiectata de la bun inceput pe traseul Laromet- Gara Progresu ...
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 00:49:26 Titlul subiectului: |
100529 |
|
Pe data de 15 se vehiculeaza si pe la noi.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 06 Noi 2008 09:22:19 Titlul subiectului: |
100645 |
|
Astazi a aparut in ziar ca data de 16 noiembrie ca fiind 100% sigura de deschidere a noului tronson N.Grigorescu-Linia de Centura!Deh doar se apropie alegerile si da bine...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 18:10:22 Titlul subiectului: |
100697 |
|
Inaugurarea se amana pt 19.11.
http://www.adevarul.ro/articole/metroul-va-merge-pana-la-centura.html
Aici se gasesc si cateva poze ale noilor statii . Din pacate harta spulbera sperantele ca se va circula Industriilor-LdC pana in 2010 . Traiasca magistrale de 4-5 statii , modelul de transport al Metrorex !!!! . Bucurestiul este un oras in care poti circula in cerc cu metroul , dar nu il poti strabate de la est la vest decat mergand cu 3 metrouri ! Multumim Metrorex !
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 08 Noi 2008 01:03:37 Titlul subiectului: |
100738 |
|
Dupa cum vad harta, intre Centura si Industriilor trebuie doar un tren care trece prin toate culorile alea... si gata, esti de la est la vest... nu?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
CezarMad
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 11:05:22 Titlul subiectului: |
100887 |
|
Sambata a ajuns prima scara rulanta Statia 1 Decembrie.
Dupa mai multe incercari de a o monta nici un rezultat.Aseara pe la ora 22 renuntasera...Se pare ca sunt ceva probleme ce nu erau rezolvate nici azi dimineata
Dupa cum evolueza lucrurile pot pune pariu ca nu se inaugureaza tronsonul pe 19 noe.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 08:52:22 Titlul subiectului: |
101060 |
|
Linie noua de ziua de nastere a metroului
http://www.compact.info.ro/index.php?section=articole&screen=articol&art_id=53942
VERIFICARI - Peste cateva zile se va deschide ruta Nicolae Grigorescu - Linia de Centura. Directorul de comunicare al Metrorex, Mariana Petre, ne-a declarat, ieri, ca astazi incep verificarile instalatiei electrice a noului tronson de metrou. Cel mai probabil, inaugurarea oficiala va avea loc pe 19 noiembrie, zi in care metroul va aniversa 29 de ani de la infiintare. Statiile noului metrou sunt 1 Decembrie, Linia de Centura, Nicolae Grigorescu 2 si Policolor. Pentru inceput, trenurile vor circula la opt minute. In a doua jumatate a anului viitor, timpul de succedare a trenurilor va scadea. Constructia tronsonului a fost inceputa in 1989.
Pana pe 19.11 mai sunt doar cateva zile si ei nu sunt siguri de data deschiderii ....
Si trebuie sa intelegem ca abia peste un an se va circula Industriilor-LdC ??
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 19:39:41 Titlul subiectului: |
101251 |
|
Antena 3 :
Citat: | Miercuri va fi inaugurată oficial noua linie de metrou Nicolae Grigorescu-Linia de Centură. La ceremonia de inaugurare va fi prezent ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, anunță "Evenimentul Zilei". Tronsonul Nicolae Grigorescu-Linia de Centură va fi deschis circulației joi.
La noua linie s-a lucrat aproape 20 de ani, construcția tronsonului începând în 1989. Aceasta are o lungime de 4,75 km și cuprinde patru stații: Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Policolor și Linia de Centură.
Metrourile vor circula diferit pe magistralele 1 și 3, iar debarcarea călătorilor la stația Eroilor va fi eliminată. Trenurile vor circula la un interval de opt minute. Un alt proiect la care se lucrează în prezent este 1 Mai - Laromet. Acesta nu va fi gata mai devreme de doi ani.
|
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 21:00:05 Titlul subiectului: |
101258 |
|
Daca informatia este adevarata, se va circula M3 Industriilor-Linia de Centura . Nu se spune insa daca masura intra in vigoare odata cu inaugurarea noului tronson sau ulterior .
Intr-un fel se revine la situatia de dinainte de 89 (si inca vreo zece ani dupa aceea... ) cand Militariul avea legatura directa cu centrul si estul orasului si nu erai obligat sa schimbi la Eroilor. Diferenta este ca acum capatul difera (Republica pt M1 si LdC pt M3) , daca asta era marea problema pt Metrorex.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 21:36:07 Titlul subiectului: |
101262 |
|
Ma gandesc ca daca se va circula de joi incolo direct Industriilor-LdC ar fi trebuit ca Metrorex sa pregateasca pasagerii in vreun fel , chiar daca este o masura buna. Macar un afis prin statii sau un anunt in trenuri , altfel lumea va fi bulversata. Insa nu am vazut/auzit nimic , de aceea ma indoiesc ca se va da drumul direct Industriilor-LdC chiar de joi . Tot ce am vazut este o tabla deasupra intrarii in statia Nicolae Grigorescu 1 pe care scrie "Nicolae Grigorescu M1 M3".
Toate anunturile anterioare referitoare la noul tronson nu spuneau nimic despre asa ceva, chiar daca se stia ca asta se intentiona...
Macar sa fie adevarat , ca in Militari de cateva luni a ajuns un calvar sa circuli cu metroul. Probabil ne antrenau din timp pt intervalul asta de 8 minute ...
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 22:07:14 Titlul subiectului: |
101265 |
|
In prima faza tronsonul NG2-LdC va functiona separat. Legatura est-vest se va realiza ulterior. Presupun ca, la cate statii sunt, mai mult de doua, maxim patru, trenuri aceasta magistrala nu va vedea.
Intai sa introduca sistemul de comanda simplificata pe M3 si apoi mai vorbim de punerea in functie a magistralei est-vest. Pana una alta nu au terminat nici cu M1.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 22:27:46 Titlul subiectului: |
101266 |
|
Impiegatul a scris: | In prima faza tronsonul NG2-LdC va functiona separat. Legatura est-vest se va realiza ulterior. Presupun ca, la cate statii sunt, mai mult de doua, maxim patru, trenuri aceasta magistrala nu va vedea.
Intai sa introduca sistemul de comanda simplificata pe M3 si apoi mai vorbim de punerea in functie a magistralei est-vest. Pana una alta nu au terminat nici cu M1. |
Eu nu pot sa inteleg de ce Metrorex a hotarat ca M3 sa circule pana la Eroilor.
Referitor la mesajul tau, este campanie electorala, asa ca presupun ca actualul ministru al transporturilor, Ludovic Orban o sa aiba grija sa "grabeasca" asemenea lucruri.
De altfel, o cunostinta mi-a spus ca mai intai trebui sa se monteze sistemul de circulatie (presupun ca ceva de genul semafoare, etc) si abia dupa aceea va circula M3 Industriilor -> LDC.
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 22:41:38 Titlul subiectului: |
101268 |
|
Sincer si eu sunt sceptic , mai ales citind comunicatul intreg aflat pe site-ul Ministerului Transporturilor.
http://www.mt.ro/evenimente/comunicate_de_presa.html
COMUNICATE DE PRESA
18 noiembrie 2008
Miercuri, 19 noiembrie 2008, ministrul Transporturilor, Ludovic ORBAN, va participa la inaugurarea tronsonului de metrou Nicolae Grigorescu – Linia de centură.
Noul tronson este amplasat în sectorul 3 al capitalei, de la intersecția bulevardelor Nicolae Grigorescu cu Theodor Pallady, până la comuna Cățelu (Linia de centură). Tronsonul are o lungime de 4,75 km și cuprinde un număr de 4 stații: Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Policolor și Linia de Centură.
Tronsonul se înscrie în strategia Ministerului Transporturilor de extindere a rețelei și de îmbunătățire a calității serviciilor de transport cu metroul “Modernizarea metroului din Bucuresti - etapa a II-a”.
După terminarea lucrărilor de modernizare a instalațiilor de control al traficului, trenurile vor circula distinct pe cele două magistrale, eliminându-se debarcarea călătorilor de la stația Eroilor. Acesta va putea fi folosit începând cu data de 20 noiembrie 2008, circulatia desfășurându-se între intervalul orar 5.00 - 23.00.
Pentru deplasare, ziariștii sunt așteptați miercuri, 19 noiembrie 2008, ora 9.45, în Gara de Nord.
Se pare ca pe tronsonul comun M1-M3 sistemul de trafic a fost astfel conceput incat sa poata permite circulatia ramelor vechi alternativ cu cele noi (de altfel chiar am vazut rame vechi circuland pe M1 in ultima vreme..). Oricum existau doua variante care se vehiculau pt circulatie directa Industriilor-LdC
1. data de 01.01.2009
sau
2. dupa sosirea unei noi serii de trenuri noi , a caror comanda se va face abia in primavara , ceea ce ar insemna inca cel putin un an de asteptare, pt ca intr-o prima faza trenurile noi vor fi insuficiente pt a acoperi M3.
Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 18 Noi 2008 23:12:53, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 22:59:50 Titlul subiectului: |
101273 |
|
aly_106 a scris: |
Eu nu pot sa inteleg de ce Metrorex a hotarat ca M3 sa circule pana la Eroilor. . |
Crezi ca a inteles cineva dintre calatori ?(mai ales ca Eroilor nu a fost gandita pt asemenea transbordare) ...Asa cum cine a inteles de ce acum cativa ani s-au facut gaurile alea in peretele de la linia 2 de la Eroilor ?
Probabil era mai ieftin Industriilor-Eroilor, erau mai putine trenuri in circulatie , dar sa-ti bati joc de calatori in halul asta nu cred ca s-a mai pomenit ...Mai ales ca tehnic se putea circula bine-mersi alternativ Republica-Dristor 2 si Republica- Industriilor , asa cum s-a circulat mai bine de 10 ani ( si atunci erau intervale mult mai mici intre trenuri...)
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 01:01:24 Titlul subiectului: |
101288 |
|
Pentru ca nu erau trenuri, pentru ca zona industriala a cartierului Militari se cam dusese pe ... copca. Deoarece acum aceasta zona a orasului e plina de "emigranti" din alte colturi ale tarii, atit la munca cat mai ales la studii, se poate eventual rejustifica o unficare a liniei. Cat am fost student la Politehnica (sus pe deal) am mers si cu metroul. De la Politehnica, garnitura raminea 90% goala. Era inutil sa tii un tren intreg pentru o astfel de distanta si s-a apelat la fracitonare. Celelalte trenuri tepretic s-au introdus pe Gara, practic au disparut. Cel mai probabil situatia de acum impune refacerea unui tren care sa mearga direct in Industriilor. Eu as proceda asa: un tren la 20 minute sa mearga full: Centura - Industriilor, restul sa ramina la Eroilor.
Acum ce am "masurat" eu: Tot pana la Politehnica ramine plin trenul de Industriilor...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
CezarMad
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 14:02:32 Titlul subiectului: |
101305 |
|
Metroul va putea circula din vara anului viitor între Industriilor și Linia de centură fără transbordarea călătorilor în stația Nicolae Grigorescu, a anunțat, miercuri, directorul general al Metrorex, Gabriel Mocanu.
"Spre sfârșitul primului semestru al anului viitor se va putea merge direct între Industriilor și Linia de centură, fără a fi necesar schimbarea trenului la Nicolae Grigorescu. Atunci va fi finalizată și investiția pentru controlul traficului de la Dispeceratul Central", a spus Mocanu, la deschiderea oficială a tronsonului Nicolae Grigorescu-Linia de Centură.
Tot în primul semestru din 2009, circulația trenurilor pe linia 1 Decembrie-Nicolae Grigorescu se va desfășura pe două fire, în prezent aceasta având loc pe un singur fir.
"În primul semestru, trenurile vor circula între N. Grigorescu-1 Decembrie pe două fire. Acum, doar între aceste stații se circulă pe un singur fir, deoarece tunelele au fost inundate și această zonă a fost foarte afectată", a mai spus Mocanu.
Pe noua linie, trenurile vor veni la un interval de zece minute, fiind utilizate pentru început vagoane vechi. Lucrările la noua linie au început în 1989, iar la jumătatea anilor '90 au fost întrerupte. Investiția din 1989 și până în prezent a fost de 145 milioane euro, din care 23 milioane euro au reprezentat un credit Banca Europeană de Investiții, restul sumei fiind asigurat de la bugetul de stat.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat că anul viitor tronsonul 1 Mai-Zarea va fi finalizat și vor începe lucrările pentru linia Zarea-Laromet.
Cum adica , nu este operationala portiunea intre 1 Dec si NG decat pe un singur fir datorita inundatiilor ????
incredibil...
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
|
Sus |
|
|
|