Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
FDC
Data înscrierii: 16/Feb/2006 Ultima vizita: 29/Mai/2011 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 03:39:55 Titlul subiectului: 00000 |
77001 |
|
Pana la transformarea lui 41 in metrou usor, 47 si 48 inelar, dar acum traseul lor este mai ciudat. Mai ales daca prinzi un 48 care vine de la depou si il iei de pe la Plaza Romania de exemplu, nu stii sigur daca te duce direct spre Ghencea sau face un ocol pe la Gara Basarab, urmat de o oprire (destul de lunga probabil) la capat . Am patit-o si am patit-o mai nasol decat ma asteptam. Adica voiam sa merg inspre Basarab, dar cum nu eram sigur in ce directie o sa o ia, am coborat la intersectia cu Vasile Milea, sa astept un 35. Statia urmatoare ar fi fost la Razoare si de acolo nu aveam ca optiune decat 11 si 12 si trebuia sa si traversez, etc. si nu vroiam sa risc. Insa 48, parca pentru ca sa ma sfideze, a virat la stanga, spre Apaca, lasandu-ma cu buza umflata sa astept 35. (de fapt acum nici 47 nici 48 nu circula, din cauza modernizarii liniei dintre Razoare si 13 Septembrie)
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 08:37:09 Titlul subiectului: |
77007 |
|
Sigur esti din Bucuresti?
47 circula pe relatia Ghencea-CET Vest.
Linia intre 13Sept si Razoare este functionala din data de 2 Febr 2007.
48 nu mai circula. Este suspendat.
Cand 48 circula la Gara Basarab, 47 era suspendat.
Cand circulau amandoua 47 avea traseul CET-Razoare-Ghencea-Timisoara, iar 48 avea traseul CET-Ghencea-Razoare-Timisoara. (asta cu ceva ani buni in urma)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 14:30:34 Titlul subiectului: |
77037 |
|
ciordescu a scris: | Cand circulau amandoua 47 avea traseul CET-Razoare-Ghencea-Timisoara, iar 48 avea traseul CET-Ghencea-Razoare-Timisoara. (asta cu ceva ani buni in urma) | Adică în 2002. Pe 15 Martie 2002 au început lucrările la 41 și s-a cam ales praful de 47 și 48. Peste 2 săptămâni se fac 5 ani de atunci
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 15:47:16 Titlul subiectului: |
77044 |
|
Au mai circulat simultan mai recent de atat, inainte sa se apuce de sos Progresului. Amandoua plecau de la Ghencea, 47 ajungea la CET Vest, 48 mergea la Basarab.
Si traseele de mai demult nu erau chiar trasee inelare, fiindca tot aveau o portiune unde circulau in ambele sensuri. Asa pot spune ca si 15 si 27 pana acum 2 saptamani, erau tot trasee inelare...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
FDC
Data înscrierii: 16/Feb/2006 Ultima vizita: 29/Mai/2011 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Vin 02 Mar 2007 04:58:57 Titlul subiectului: |
77072 |
|
Cel putin virtual erau inelare. Nu stiam ca nu erau exact asa, pentru ca nu am mers niciodata cu ele de la un capat la altul, sa vad care e traseul exact (si asa atunci eram destul de mic). Dar faptul ca erau tramvaie cu numere diferite care circulau pe acelasi traseu, in sensuri opuse, mi-a ramas in minte, pentru ca la inceput am fost derutat - mergeam de obicei cu 47 si mi s-a parut ciudat ca in sensul celalalt sa nu apara nici un 47, in schimb sa apara acel 48. La inceput nici nu am observat, pentru ca nu treceau prea des.
In orice caz stiu ca la un moment dat era un macaz la intersectia unde se afla acum Mall-ul, din linia lui 41, inspre (dar nu sunt sigur daca si dinspre) ambele sensuri ale liniei de pe Bd. Timisoara (macaz care insa a disparut odata cu noua linie a lui 41).
|
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mie 07 Mar 2007 00:16:07 Titlul subiectului: 0000 |
77270 |
|
Dupa modificarea liniei 122, RATB infinteaza acum o noua linie 149.
Mi se pare inutila, deoarece dubleaza mai multe linii existente pe DN1, care nu sunt foarte solicitate: 148, 444, 448, 449, 450, 783. De asemenea, capatul "Pasajul Otopeni" nu reprezinta niciun interes. Asta daca e pasajul de peste linia de centura. Poate fi si cel de la Aeropotul Otopeni, nu e clar. Iata si articolul de presa:[quote-"ratb"]Locuitorii cartierului Baneasa vor beneficia incepand cu ziua de maine (08.03.2007) de o noua linie de autobuz, 149, care va functiona intre Piata Presei Libere si Pasajul Otopeni. Traseul noii linii RATB va fi bd. Marasti, sos. Bucuresti Ploiesti pana la Pasajul Otopeni cu intoarcere prin sos. Bucuresti-Ploiesti si sos. Kiseleff.[/quote]
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 07 Mar 2007 13:56:44 Titlul subiectului: |
77282 |
|
De precizat că traseul noii linii este COMPLET acoperit de 261 și 304 și 90% de 148.
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mar 2007 14:29:45 Titlul subiectului: |
77283 |
|
"Pasajul Otopeni" inseamna iesirea de la Otopeni Marfa si nu centura Bucuresti.
Traseul 149 a fost infiintat la cererea Primariei si a locuitorilor din Otopeni.
Vezi intervalul mare al liniilor 4xx si gradul de ocupare al liniei 783.
|
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Lun 19 Mar 2007 20:00:16 Titlul subiectului: |
77599 |
|
Azi dimineata am circulat intre pod Baneasa si Piata Presei intr-un interval de cca 20 min (cu tot cu asteptarea lui 205) si nu am zarit nici un 149 pe nici un fir.
149 este deservit de autobaza Nordului, cu Daf.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Iun 2007 23:56:18 Titlul subiectului: ththt |
79413 |
|
Tramvaiul 5 este o legatura foarte bune intre Baneasa si centru.
Cand traficul este normal, tramvaiul parcurge maxim 20 de minute de la Aeropotul Baneasa la Piata Gemeni si inca 10 minute de la Piata Gemeni pana in centru. Dar in conditii de trafic normal. De multe ori am facut 17-18 minute de la Baneasa pana la Tunari (o statie inainte de Piata Gemeni) iar de la Tunari pana la Piata Gemeni 10-15 minute din cauza aglomeratiei
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Vin 08 Feb 2008 15:04:02 Titlul subiectului: Traseul lui 42 |
88378 |
|
shoppy a scris: | Care e traseul actual al lui 42 (desi stau pe bulevard cu el nu mai stiu ). [...] | Gasiti aici, pe site-ul meu:
http://bogdanpopescu93.googlepages.com/linia42
Pentru celelalte trasee:
http://bogdanpopescu93.googlepages.com/liniileautobuzelor ManAndCat a scris: | Am uitat de 6 din '98. Asa este, doar ca acela intorcea la bucla acum abandonata de pe Expozitiei. De ce or mai fi facut bucla aia ? Ar putea sa faca si pe Expozitiei linia ca de 41 si la bucla aia sa stea 41'uri in afara orelor de varf. | Locuind in zona, eu cred ca intoarcerea lui 41 pe bucla aceea este chiar o idee excelenta, iar acest lucru putea fi realizat intr-un interval de timp, caci sinele sunt deja proaste, un lucru imposibil ca CH-PPC-uri sa se duca acolo. Din punct de vedere a capacitatii, eu cred ca incap acolo 3 V3A-uri.
In prezent bucla este folosita ca punct de intoarcere a tramvaielor-scoala, ca traficul din zona Piata Presei (ma refer la linia 41) sa nu fie deranjat.
_________________
|
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 07:47:54 Titlul subiectului: 42-Traseu |
93210 |
|
Totusi n-am inteles niciodata cum face 42 ca de pe Bd.Ion Mihalache ajunge la Presei Libere, ca pe Bd.Marasti si la Casin nu o ia continua drept spre Clabucet...si de acolo nu stiu practic pe unde o ia, unde intra..., singura strada este cu o linie pe acolo si nu as sti nici pe unde se intoarce.
Este singura linie din Bucuresti despre care nu stiu unde merge...oare pe unde se intoarce...daca am o idee despre unde merge inspre Piata Presei Libere...la intors chiar nu vad (poate doar pe aceeasi linie)
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 09:36:56 Titlul subiectului: |
93212 |
|
Merge pana aproape de statia de metrou 1 Mai si face dreapta pe o straduta cu o singura linie, in capul strazii revine pe langa cealalta linie...si peste 2 statii ajunge la P-ta Presei .
Iar la intoarcere, 90%acelasi traseu, numai ca iese in B-dul Ion Mihalache pe o strada paralele cu cea pe care s-a dus spre P-ta Presei. Pe aici merg si vagoanele liniei 41 de la Bucurestii Noi cand se retragsau intra in traseu.
Sau mai degraba lumea prefera sa ocoleasca putin cu 105, numai sa nu astepte la 42, care are un interval de succedare ce lasa de dorit...
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 13:13:17 Titlul subiectului: |
93241 |
|
Strazile pe care circula in acea zona linia 42 se numesc astfel spre Casa Presei Libere strada se numeste Clabucet, iar cand vine spre Cismigiu se numeste Putul lui Craciun.
Tramvaiele in aceasta zona circula mai mult goale, de altfel este decat un vagon pe traseu.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 11:34:02 Titlul subiectului: |
96399 |
|
Circula prin anii '80 un banc: "De ce au vopsit tramvaiele in roșu și galben ? Pentru că seamănă cu ampicilinele: se pot lua o dată la 6 ore." Aluzia se referea la vopsirea cu oribilul galben care a reprezentat efigia (I)RATB pînă în jurul anului 2000.
Dincolo de bancuri și de statisticile oficiale ITB tipărite în Ghiduri, realitatea împărțea liniile timpului în trei categorii(nu am pretenția de a le enumera exhaustiv):
1) Linii de importanță majoră, cu frecvența la cel mult 4-5 minute. Aici intrau tramvaiele 12, 21 și 27, troleibuzele 84, 87 și 95 și autobuzele 131, 134, 331.
2) Linii de importanță medie, cu frecvența de pînă la 15 minute. Aici intrau majoritatea liniilor ITB. Acestea aveau adesea sincope, dispărînd din traseu pînă la o oră și exasperînd călătorii - care de cele mai multe ori aveau de unde alege. Spre exemplu, dacă nu venea 89 de la Kogălniceanu spre Pantelimon(zona Iancului-Stadionul Național), se putea ajunge relativ aproape cu 85, sau cu tramvaiul 14 de la Liceul Lazăr.
3) Fantome. Aici intrau multe linii ciudate de autobuz, precum 104, 114, 124, 224, 231. Chiar și 133 ajunsese prin 1986-1987 o fantomă, funcționînd cu doar 3 autobuze Roman 112. Tramvaie-fantomă erau 4, 36 și 47(acesta cel puțin cît a mers spre Pantelimon), iar troleibuze-fantomă erau multe din liniile de dublaj: 61, 62, 63 și 64(pe acesta din urmă NU l-am zărit niciodată).
Rețeaua anilor '80 permitea alegerea unor trasee interesante, însă nu e mai puțin adevărat faptul că multe dintre mijloacele de transport circulau supraaglomerate.
Și o ultimă observație: durata de 74-76 minute a curselor fostului 114 de la Mezeș pînă la Piața Scînteii este exagerată. În comparație, o cursă cu 131 dura în medie 71-77 minute, de la Piața Sudului pînă la Piața Scînteii, tranzitînd centrul cît de cît aglomerat.
_________________ 133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Joi 23 Oct 2008 13:02:29 Titlul subiectului: |
99922 |
|
Lungimea traseelor de transport in comun in Bucuresti:
A. Tramvaie:
- cea mai scurta linie: 4 - Zetarilor - Sura Mare (4,156 km)
- cea mai lunga linie: 25 - C.F.R. Progresul - Depoul Militari (19,597 km)
B. Troleibuze:
- cea mai scurta linie: 73 - Turnu Magurele - Piata Sudului (2,246 km)
- cea mai lunga linie: 90 - Stadionul National - Valea Ialomitei (16,162 km)
C. Autobeze:
- cea mai scurta linie: 242 - Piata Sudului - Piata de Gros (3,691 km)
- cea mai lunga linie: 335 - Barajul Dunarii - Complex Comercial Baneasa (18,807 km)
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 23 Oct 2008 17:23:46 Titlul subiectului: |
99938 |
|
Cea mai lunga linie de tramvai putea fi 5 sau 16 in locul 25-ului...asta daca nu erau "sparte" in doua, cu 55 si 56
_________________
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Joi 23 Oct 2008 18:29:50 Titlul subiectului: |
99945 |
|
Gresit!
- linia 5+55 ar avea 18,703 km
- linia 16+56 ar avea 17,884 km
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 25 Oct 2008 17:39:45 Titlul subiectului: |
100028 |
|
E oficial de maine avem Citaro si pe 282, iar pe la jumatatea luni Noiembrie o sa avem si pe 253.
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 25 Oct 2008 18:14:02 Titlul subiectului: |
100031 |
|
Super aceasta linie astepta de mult mutarea asta,este vorba despre linia 282 daca este adevarat si de maine avem Citaro2 si pe 282 ar trebui ca in aceasta seara sa dam o raita de ramas bun Rocarilor care au dus greul in ultimul an pe aceasta linie!
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 25 Oct 2008 18:25:48 Titlul subiectului: |
100032 |
|
Da o sa avem din ambele modele de Citaro.Majoritatea din autobuzele care sunt azi pe 282 sunt autobuze cu nr. de parc intre 1164 si 1220.Pe acestea o sa la mai vedem pe lini gen 143;253;261si cam atat.Majorita autobuzelor cuprinse intre 1220 si 1285 au fost trimise pe la alte autobaze pt a face loc la Citaro.Dintre cele cuprinse intre 1220 si 1285 mai sunt cateva ratacite prin autobaza cred.
_________________
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 27 Oct 2008 10:48:08 Titlul subiectului: |
100089 |
|
Ice a scris: | Cea mai lunga linie de tramvai putea fi 5 sau 16 in locul 25-ului...asta daca nu erau "sparte" in doua, cu 55 si 56 |
Un alt candidat ar fi fostul 11 (Romprim - 16 februarie) - este aproximativ ca 25 de lung.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 13:20:14 Titlul subiectului: |
100687 |
|
Azi am avut niște treabă pe la Piața Rahova și pe toate "table" din stații scrie 139/226/302...știe cineva ce e cu 302?
Asta am văzut doar de la 13 Septembrie până la Piață...pe ambele sensuri
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 13:28:38 Titlul subiectului: |
100688 |
|
Exista o linie 302 acu' 2 ani:
Linia 302
Depoul Alexandria , Sos. Alexandria, SOMIC
O fi ramas imprimat pe table de atunci
|
|
Sus |
|
|
|