Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2008 22:15:58    Titlul subiectului: Ploua in Mercedes Citaro 1 #4477... 92256

Pe vremea iernii, cand afara ninge, pica apa in Mercedes-uri datorita condensarii.
Astazi eram in #4477 si, fix langa mine (stateam in mijloc, randul 2), adica pe coridorul autobuzului, cadeau picaturi de apa la fiecare opriri si/sau porniri. Asta ce mai inseamna?
E primavara si afara a plouat, nu a nins...

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 15:46:26    Titlul subiectului: Mercedes-Benz Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) 92548

#4100 (B 52 DZV)...


Mercedes Citaro 1 #4100 (faĂŸa) 800x600.JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - fata.
 Mărime fișier:  91.81 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Mercedes Citaro 1 #4100 (faĂŸa) 800x600.JPG



Mercedes Citaro 1 #4100 (spatele) 800x600.JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - spatele.
 Mărime fișier:  85.04 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Mercedes Citaro 1 #4100 (spatele) 800x600.JPG



Mercedes Citaro 1 #4100 (lateral-stĂąnga) 800x600.JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - lateral-stanga.
 Mărime fișier:  88.06 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Mercedes Citaro 1 #4100 (lateral-stĂąnga) 800x600.JPG



Mercedes Citaro 1 #4100 (lateral-dreapta) 800x600.JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - lateral-dreapta.
 Mărime fișier:  88.48 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Mercedes Citaro 1 #4100 (lateral-dreapta) 800x600.JPG



Interiorul lui #4100 vĂŁzut dinspre spatele autobuzului (800x600).JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - interior (dinspre spatele autobuzului).
 Mărime fișier:  81.87 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Interiorul lui #4100 vĂŁzut dinspre spatele autobuzului (800x600).JPG



Interiorul lui #4100 vĂŁzut dinspre cabina Âșoferului (800x600).JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - interior (dinspre cabina soferului).
 Mărime fișier:  88.93 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Interiorul lui #4100 vĂŁzut dinspre cabina Âșoferului (800x600).JPG



Interiorul lui #4100 Ăźn timp ce autobuzul trecea sub PiaĂŸa Unirii (800x600).JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 1 #4100 (B 52 DZV) - interior (cand autobuzul trecea sub Piata Unirii).
 Mărime fișier:  63.44 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

Interiorul lui #4100 Ăźn timp ce autobuzul trecea sub PiaĂŸa Unirii (800x600).JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 20:19:21    Titlul subiectului: 92865

Astazi am circulat pe linia 105 cu autobuzul #4280, care la fiecare groapa catusi de micuta, anuntul vocal o lua razna, ba se auzea mai tare, ba mai incet sau chiar deloc! Acest autobuz insa nu este singurul autobuz Mercedes Citaro care la gropile din Bucuresti anuntul vocal sa nu o ia razna; oare asa de sensibile sunt componetele acestui autobuz? Si inca ceva, poate sa-mi zica cineva dece la stationarea de la capetele de linie aceste autobuze scot un sunet de parca ar scapa aer pe undeva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iun 2008 21:20:55    Titlul subiectului: 94126

Saracul 4183 a suferit multe "traume" de-a lungul timpului, fiind primul Citaro 1 caruia i s-a inlocuit un etrier spate dreapta asta iarna...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Joi 03 Iul 2008 13:42:40    Titlul subiectului: 95324

Ce se mai aude cu #4418? El a apartinut autobazei Ferentari. A fost cumva casat? Tinand cont ca este cel care a suferit un accident grav vara trecuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:28:33    Titlul subiectului: 97234

raven84 (in alt topic) a scris:
daca nu ma insel, am vazut la un asemenea exemplar de pe traseul 104 cartoane puse peste gurile de circulatie a A/C astfel incat curentul sa fie deviat spre salon

Mai degraba as crede ca erau puse pentru a creste eficienta A/C din cabina, impiedicand intrarea aerului cald din salon. Tin minte ca in perioada de inceput a acestor autobuze, acum 2 ani, peretele ce separa cabina de salon se termina cam cu 10-15cm deasupra podelei; acum la majoritatea autobuzelor acest spatiu a fost astupat cu tabla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2008 23:39:23    Titlul subiectului: 99346

Ferentari a incept cumva sa trimita Citaro 1 la Pipera? Pentru ca azi-dimineata pe 135 l-am vazut pe #4484, iar ieri #4486 circula pe 301 Question
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 18:15:27    Titlul subiectului: 99425

S-au trimis de la Ferentari 3 bucati autobuze. Ca si numar de parc stiu sigur numai de 4484 ca este la Pipera de o saptamana.
_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 19:42:44    Titlul subiectului: 99431

Si cel de-al treilea autobuz care a sosit de la Ferentari la Pipera este #4496 care ieri circula pe linia 300.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 20:50:39    Titlul subiectului: 100281

Dupa ce m-am bucurat ca la Pipera erau autobuze consecutive seria #4500-#4523 astazi m-am intristat dupa ce am vazut ca autobuzul #4510 a trecut la Floreasca fiind actualmente titular pe linia 282!Nu stiu de unde aceasta imprevizibilitate la RATB!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 22:21:42    Titlul subiectului: 100288

Si o mare parte din Citaro ce erau titulare pe 783 au trecut la Floreasca. Doar #4582 a ramas la Pipera din lotul 45xx destinat pentru expres.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 16:11:49    Titlul subiectului: 100493

Motivele sunt legate si de turarea altor autobuze pe 783 pentru a uniformiza cat de cat nr. de kilometri parcursi de autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 22:26:37    Titlul subiectului: 100585

Obregia a trimis o serie noua de Citaro 1 pe la alte autobaze cu ocazia primirii lotului de Citaro 2. Astazi am avut pe #4313 si #4315 pe linia 385, semn ca cele 2 autobuze au fost transferate la Alexandria
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 22:27:42    Titlul subiectului: 100719

4418 este aproape gata saptamina viitoare merge la vopsit si pina la sfirsitul anului va fi in traseu.Lucram f intens ptr a-l termina.Mai avem de montat parbrizul piesele din fata si de testat electrica si mecanica.Astept intrebari din partea voastra si voi fi bucuros sa va ofer toate detaliile despre fiecare Citaro din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 13:22:09    Titlul subiectului: 100753

Dar de ce a durat asa de mult reparatia la #4418?Autobuzul a fost dus cumva in Germania sau a fost reparat integral la Evo Bus Romania?Setra poti sa ne spui cumva care ar fi piesa de pe Citaro 1 care din piesele lui se uzeaza cel mai repede?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 13:37:31    Titlul subiectului: 100755

Reparatia lui 4418 nu a durat mult practic si s-a facut integral la Evobus Romania.4418 a stat mai bine de 1 an inchis intr-o hala de la Ferentari si practic reparatia la el a inceput in luna August si este aproape gata.Asteptam dupa terminareal lui 4418 sa incepem reparatia la 4235 cel care a avut accidentul frontal cu un troleibuz,care urmeaza sa se faca tot la Bucuresti.Se va inlocui complet toata jumatatea din fata a autobuzului structura lui fiind serios afectata,asta fiind solutia cea mai simpla, mai rapida, si mai putin costisitoare decit sa se inlocuiasca pe bucati.Piesele care cad cel mai des la Citaro 1 sint destul de multe pe masura ce inainteaza in timp.Se schimba pompe de alimentare cu combustibil,pompe de hidroventilator,conducte de antigel care se fisureaza,amortizoare de zgomot la instalatia de aer si pierderi de ulei la cutia de viteze.Astea simt defectele care se constata la un numar foarte mare de masini,desigur existind si cazuri izolate cu alte defecte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Noi 2008 23:41:40    Titlul subiectului: 101237

Citesc prea putin forumul pentru a sti daca problema urmatoare a mai fost tratata (imi cer scuze daca pentru voi treaba este deja "fumata"): in Citaro-urile din prima serie se degaja vapori de motorina (destul de deranjanti in vecinatatea rezervorului).
De ce RATB nu a solicitat remedierea pe garantie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2008 01:23:03    Titlul subiectului: 101241

Poate pentru că deja câteva (câteva descoperite, or mai fi) autobuze au pierdut garanția din cauza modificărilor efectuate de șoferi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2008 22:55:44    Titlul subiectului: 101271

Nici un Citaro din prima serie nu a iesit inca din garantie chiar daca soferii si-au mai bagat nasul.Vaporii de motorina vin de la partea din spate de obicei si in interior nu este sesizabil mirosul de la eventualele pierderi de motorina care le-ar putea avea,dar daca vine din partea din fata asta se datoreaza rezervorului care se umple in exces iar la curbe binenteles ca putin se scurge si pe jos.Asta este explicatia.Nu am avut pina acum nici un Citaro cu pierderi de motorina la partea din fata.Cu respect.

Abia din primavara anului 2009 ies din garantie cam 100 de Citaro,un lot,iar din toamna inca vreo 50.Deocamdata nu se pune problema despre iesit din garantie nici macar unul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2008 23:54:12    Titlul subiectului: 101278

Nu pot decat sa recomand o calatorie cu Citaro 1 pe scaunul 1 sau 2 dreapta numarand de la usa 2 spre fata. Mirosul este destul de puternic (nu cred ca am un nas de o sensibilitate iesita din comun).
Gatul de umplere al rezervorului trebuie sa dea inspre exterior in alveola de deasupra rotii, fara sa aiba vreo comunicare cu interiorul. Scurgerile din timpul umplerii ar trebui sa rabufneasca tot spre exterior. E clar ca etansarea nu e buna (presupun ca se prelinge motorina pe exteriorul gatului iar incinta in care se afla rezervorul nu este suficient izolata de interior) dar repet: de ce nu se apeleaza la garantie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 00:16:39    Titlul subiectului: 101281

Se apeleaza in cazul cind ar exista sesizari si reclamatii despre asa ceva.Eu lucrez la firma care se ocupa de reparatii in garantii.Repet nu am avut reclamat nici un caz de asemenea natura.Esti prima persoana pe care o aud spunind asta, crede-ma.Uite eu te rog daca sesizezi asta la vreo masina da-mi numarul de parc si iti promit ca o sa studiez problema asta la acele Citaro cu prima ocazie cind vin la service.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 00:50:10    Titlul subiectului: 101285

Si eu am mirosit ... nu in tara... Apare de la umplere, cand se joaca cei care umple cu pompele si le scapa pe linga. Oricat de etans este, miros vine, nu va mai faceti probleme ca nu sare nimic in aer. La fel se intampla si la masini mici... Dupa ce umpleti masinile, urmariti sa vedeti ca miroase un pic un portbagaj.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 13:48:20    Titlul subiectului: Sal 101302

La Citaro din prima serie,atunci cand se retrag am vazut pe afisajul din spate acel autobuz care se plimba,la fel ca si pe afisajul din fata.S-a schimbat softul la prima serie,ca parca pana acum nu aparea nimic pe afisajul din spate atunci cand se retrageau,ci doar in fata si in lateral.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 163
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 18:46:05    Titlul subiectului: 101322

@ Setra S 431 DT am sesizat si eu de cateva ori in autobuzele din prima serie prezenta mirosului de combustibil in zona scaunelor dreapta fata. am presupus ca autobuzul a fost proaspat alimentat deoarece mirosul nu era puternic.
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 23:17:56    Titlul subiectului: 101337

Da,acel miros provine de la umplerea rezervorului,nu are de unde din alta parte ptr ca furtunele de motorina de tur si respectiv retur trec pe dedesubt pe la mijlocul autobuzului si exista o electrovalva de siguranta care intrerupe alimentarea in cazuri de urgenta.Apropo s-a inceput inlocuirea tuturor fetelor de scaune ca toate 500 de Citaro euro 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 13 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community