Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 21:07:14 Titlul subiectului: |
101042 |
|
Deocamdata daca ajungi la gara te asteapta un santier unde in statile de autobus e plin de moloz peste care trebuie sa treci ca sa urci in autobus, asta daca iti zice cineva unde opreste autobusul si ca nu trebuie bilet ca de cate ori vin de la Paulis ma intreaba lumea cum ajung fie in centru, fie inspre Vlaicu si de unde ia bilet
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 21:40:05 Titlul subiectului: |
101048 |
|
Aici e problema de P.R. Ar trebui niste afise puse in fostele statii, pentru a informa lumea despre schimbarile temporare care au loc in transportul in comun.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 22:07:09 Titlul subiectului: |
101049 |
|
Asta as putea sa spun si eu... ca am fost la sfarsitul lui august in Arad... si la gara (pe langa ca stiam ca tramvaiele nu circula si ca transportul spre UTA este gratuit) nu am stiut unde este statie de autobuz... apoi am vazut un autobuz care venea de pe o straduta (pe langa cladirea ASTRA parca)... eu asteptandu-ma sa vina dinspre Palatul CFR
Iar la Podgoria la fel.. asteptand autobuzul de Podgoria-UTA, am asteptat in 'fata' catedralei ca sa intreb dupa 20 de minute (pe un sofer de autobuz - cred ca avea capat de linie Zimandu Nou (corectati-ma daca gresesc) - ) spunandu-mi-se ca opreste in cu totul alta parte...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 22:40:12 Titlul subiectului: |
101050 |
|
@ o_serar: ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui, inclusiv denumirile
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 23:27:46 Titlul subiectului: |
101054 |
|
Wu nu am spus absolut nimic in legatura cu moderzinarea, stiu chiar foarte bine cum e in alte tari europene dar, la noi sunt puse doar ca la finalul campaniei sa se poata zice..am facut aia, aia si aia(dar unele au rost unele nu)
-in alte orase europene, nu se folosesc LCD-uri, in mijloacele de transport, se folosesc ecrane cu LED-uri de o culoare, care sunt mult mai ieftine si mai practice. Instalarea unor televizoare, nu imi ofera numai un singur mesaj...publicitate, ca doara nu o sa merg sa vad Matrix in tramvai Daca e pentru publicitate, asta inseamna ca nu vor mai fi tramvaiele "scuipate" cu tot felu de afise. Dar ma indoiesc de asta.
-biletele, aici e problema, de ce au instalat asemenea automate, care iti ofera valabilitate din momentul in care au fost emise. In schimb, ar putea "socoate" bilete a caror valabilitate sa inceapa din momentul in care le-am compostat.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 00:21:46 Titlul subiectului: |
101055 |
|
Plesh a scris: | -biletele, aici e problema, de ce au instalat asemenea automate, care iti ofera valabilitate din momentul in care au fost emise. In schimb, ar putea "socoate" bilete a caror valabilitate sa inceapa din momentul in care le-am compostat. |
Ma intreb cum va fi la gara unde vine trenul, coboara 300 persoane sa zicem din care vreo 50 vor bilet, ce fac, stau la rand la automat sau totusi va fi un chiosc.
Mai am o problema cu abonamentele, nu doar ca nu poti lua abonament pe 30 zile cum ar fi normal in orice zi a lunii, trebuie sa iei pe o luna cap-coada si daca apar automate peste tot nu mai ai de unde, acum in Vlaicu e UTA si Fat Frumos, evident ca multi nu mai iau nici bilet, nici abonament ca de la UTA e gratis si zilnic controlorii, care de fapt sunt vatmani, prind multi fara bilet
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 09:54:52 Titlul subiectului: |
101066 |
|
srazvi a scris: | Plesh a scris: | -biletele, aici e problema, de ce au instalat asemenea automate, care iti ofera valabilitate din momentul in care au fost emise. In schimb, ar putea "socoate" bilete a caror valabilitate sa inceapa din momentul in care le-am compostat. |
Ma intreb cum va fi la gara unde vine trenul, coboara 300 persoane sa zicem din care vreo 50 vor bilet, ce fac, stau la rand la automat sau totusi va fi un chiosc.
|
Pai si inainte cand erau chioscurile cum era??? Nu tot la coada se statea?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 16:15:20 Titlul subiectului: |
101084 |
|
Ba da se statea la coada civilizat intr-o statie mare si pe alocuri acoperita, nu la un automat intr-o statie de jumate de metru latime fara cos de gunoi in care n-ai loc sa treci pe langa cineva mai plinut!
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 21:47:32 Titlul subiectului: |
101092 |
|
srazvi a scris: | Ba da se statea la coada civilizat intr-o statie mare si pe alocuri acoperita, nu la un automat intr-o statie de jumate de metru latime fara cos de gunoi in care n-ai loc sa treci pe langa cineva mai plinut! |
Oare vor fi atat de inguste?
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Noi 2008 20:05:46 Titlul subiectului: |
101185 |
|
-CAND?-
-Aseara dupa meci, mi-am zis sa iau tramvaiu de la uta pana la fat-frumos, ca nu "m-am mai dat" de mult si am fost curios cat de scurt e timpul cu semafoare.
-Pe langa ca am stat aproape 20 de minute dupa tramvai, am si fugit dupa el in statie(vatmanul fiind nehotarat unde sa opreasca).
Dupa plimbare, am tras niste concluzii, pe langa ca semafoarele nu sunt setate si la fiecare intersectie trage o frana seaca vatmanu' dupa care accelereaza instant, tramvaiele merg exagerat de incet, bun am inteles ca pana in octombrie trebuia facut rodaju' da e deja noiembrie, iarba nu exista si viteza e la fel ca inainte de lucrari + pe vlaicu dupa ora 8 se intalnesc doar 2 tramvaie de linia 3, si linia 6 din jumatate in jumatate de ora
>>Totusi, CAND au de gand sa isi revina din aceasta amorteala si lene vesnica?<<
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Noi 2008 20:38:59 Titlul subiectului: |
101189 |
|
Sincer nu stiu. Dar in privinta semafoarelor iti pot spune ca acestea se vor transforma in "inteligente" de-aia dupa terminarea COMPLETA a lucrarilor BERD. In rest, fiind sambatea seara, nu ma mira ce spuneai referitor la orarul tramvaielor. Stim cu totii ca in weekend e dezastru, circuland fiecare al 2-lea tramvai fata de perioade similare din timpul saptamanii.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 05 Dec 2008 20:19:10 Titlul subiectului: |
102196 |
|
Aglomeratia ~ o problema mai peste tot. Nu este vina in intregime a nimanui....nici a calatorului, nici a vatmanului(deoarece de multe ori am auzit calatori cerand explicatii de la anumiti vatmani) , nici a dispecerului. A nimanui. Dar totusi, ar trebui sa procedam si noi putin mai diferit si sa incercam sa fim mai intelegatori.
Saptamana aceasta am avut posibilitatea sa fiu prezent la doua cazuri destul de neplacute ale aglomeratiei. Erau orele de varf si ma grabeam si eu sa ajung undeva si in statie la podgoria venise tocmai tramvaiul pe care il asteptam eu. Am observat ca tramvaiul a fost foarte aglomerat si am preferat sa astept urmatorul tramvai, in ciuda grabei mele. In cel de al doilea caz, eu am urcat printre primii in tramvai si am putut observa cum un grup de persoane pur si simplu se inghesiau sa isi faca loc pe treptele vagonului, usa acestuia nereusind a se inchide. Merita oare tot acest efort zadarnic pentru doar alte cateva minute?
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 25 Dec 2008 20:00:28 Titlul subiectului: |
103034 |
|
http://i47.photobucket.com/albums/f176/Dr2006/PozeLok/hcl.jpg
Lamuriti-ma va rog frumos....Am gasit aceasta lista pe itnernet(am mai postat-o intr-un topic invecinat) si acolo printre alte vagoane casate sunt trecute pe aceea lista si cuplul #31-#32 si vagonul Mulhein GT 4 #230. Sa fi fost oare o simpla greseala trecerea acelor vagoanbe pe aceea lista?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Dec 2008 23:33:55 Titlul subiectului: |
103049 |
|
In evidenta CTP, acestea apar ca fiind casate. Insa ele nu au fost pur si simplu distruse. Este, cred, o chichita contabila. Din pacate, pentru ca figureaza ca fiind casate, vagoanele respective nu mai pot circula dpdv legal...
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 26 Dec 2008 02:18:33 Titlul subiectului: |
103059 |
|
quiksilver a scris: | Este, cred, o chichita contabila. |
Ele au fost donate muzeului de la Ghioroc pentru a fi expuse acolo, deci perioada de viata a lor s-a incheiat. Altfel spus nu vom mai vedea nici un timis circuland
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 26 Dec 2008 10:09:56 Titlul subiectului: |
103070 |
|
^Cel mai probabil de asta au trecut si cuplul #31-#32 pe aceea lista. Insa cum de l-au trecut si pe vagonul Mulhein GT 4 #230 ? Si daca stam sa ne gandim ca dpdv legal nu va mai fi pus in circulatie, incep sa imi explic si de ce nu prea l-am mai vazut in circulatie cu remorca #185, care nu este si trecuta acolo.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 17:19:17 Titlul subiectului: |
103932 |
|
Tramvaiul 230 am vazut la Ghioroc ca e legat de remorca restaurant, probabil sa ocupe cat mai putin spatiu
Azi am vazut prin Arad un minibus mai ciudat si l-am pozat cu telefonul:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.87 kb |
Vizualizat: |
de 26138 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 10 Ian 2009 17:58:51 Titlul subiectului: |
103972 |
|
Acel minibus circula de ceva vreme prin Arad.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 11 Ian 2009 15:11:28 Titlul subiectului: |
104006 |
|
Stiu ca e de vreo doi ani si ca e Hyundai dar nu e la fel ca celelalte, are o forma originala ca in ultimul timp mai rar vezi asa ceva
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 14:17:36 Titlul subiectului: |
106886 |
|
Nimeni nu zice niciunde ca de doua saptamani e inchisa circulatia tramvaielor intre Sambateni si Ghioroc, pe aceasta ruta existand un autobus care face transportul calatrorilor dus-intors!
Descriere: |
linia nefolosita din 14 februarie |
|
Mărime fișier: |
90.32 kb |
Vizualizat: |
de 25854 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 17:51:49 Titlul subiectului: |
106896 |
|
Nu pot sa cred! Atunci linia 12 pana unde circula ?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 18:15:40 Titlul subiectului: |
106900 |
|
Pana la Sambateni, unde intoarce in acel triunghi...Ma intreb care ar fi cauza acestei intreruperi, ce nu a fost comunicata de catre conducerea CTP.
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 22:24:54 Titlul subiectului: M8S doar pentru L15s |
107117 |
|
Ieri, a fost doar o informatie primita, astazi insa a devenit realitate.
Aceasta ii valabila pentru vagoanele M8S, care au fost mutate/transferate, de ieri seara-noapte, (poate inclusiv si azi dimineata), din depoul Micalaca, in cel de la Uta. Numarul lor, ar trebui sa fie 6, din cele 9; nu ma pot pronunta in schimb clar pentru acesta, deoarece, astazi dupa-masa, in jur de ora 17.00, in depoul Micalaca, doar unul din acest tip, era prezent, vazandu-se clar lipsa lor, in urma “golurilor” lasate, mai pe fiecare linie din depou, in parte, (ce inseamna, in acelasi timp si un anumit schimb destinat).
Toata aceasta “poveste” ii legata, de infiintarea noii linii L15s - Fat-Frumos-Uta-Astra Sector II si retur, (44 de minute pentru o tura completa), pana cand se vor termina lucrarile noului racord de la Podogoria inspre Micalaca, la sfarsitul acestei luni (un fapt, confirmat si apreciat personal, asa cum se lucreaza, din cele vazute, mai in fiecare zi, cat si din partea Primariei, din cele aflate astazi de la stirile locale).
Prin acestea, doar un singur lucru as dori ca sa subliniez si anume, ca aceste vagoane sunt singurele, de la noi, care au ambele cabine complet echipate si usi functionale pe ambele parti, care pot asigura siguranta conducerii cat si a circulatiei cu calatori.
Ii a treia oara, cand aceste vagoane reusesc cu brio ca sa faca fata, din punct de vedere al traseelor si programelor de circulatie deservite, pe langa noua linie actuala, L15s, si anume:
- dupa de s-a pus in functiune, “S”-ul de la statia Vladimirescu II, liniile 9 si 10, cu acest capat de linie, a fost deservit, numai de aceste vagoane;
- cat si acum, pana week-end-ul trecut, - o perioada ce a durat aproape doua saptamani -, cat timp a fost restrictionata circulatia tramvaielor pana la Ghioroc, din cauza zapezii (un “motiv” invocat de catre cei de la CTP, care m-a lasat pur si simplu fara nici un cuvant); limitarea acestora a fost restrictionata, la inceput, pana la Mandruloc, apoi la Cicir, iar dupa aproape o saptamana, Sambateni; transportul pentru destinatia finala fiind asigurata de catre un singur autobus articulat; fiecare dintre mijloacele de transport asteptand sosirea “perechii”, conform orarului de plecare si sosire al tramvaielor in statia respectiva, pentru a prelua calatorii.
Sper sa nu ma intelegeti gresit, dar eu pana acum, - recent vorbind, (si mai ales de cand dureaza lucrarile BERD), legat de exemplele descrise si nu numai -, nu am vazut si nici nu am aflat, ca vreun vagon rezident din depoul Uta, sa aibe ambele cabine in functiune si sa fi circulat pe anumite trasee, fie el tip Boghestra sau Z-GT8, (seria “17...”), si nici de prin vara anului trecut, cand, diferite tipuri de vagoane din depoul Uta, au fost gazduite temporar, la Micalaca.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 23:15:19 Titlul subiectului: |
107122 |
|
De aici se vede ca M8S-urile au fost o decizie inspirata de achizitie!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
|