Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Racordul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 18:00:23    Titlul subiectului: 101321

CezarMad a scris:
Cum adica , nu este operationala portiunea intre 1 Dec si NG decat pe un singur fir datorita inundatiilor ???? Shocked
incredibil...

La un anumit moment lucrarile de constructie au fost sistate si tunelul s-a deformat . Ca masura provizorie de oprire a deformarilor tunelurile si statiile au fost inundate in mod voit .
Insa nu cred ca nu au rezolvat problema pana acum si ca o vor rezolva in urmatoarele 6 luni pana dau drumul la M3 Industriilor-LdC. Mai degraba vor circula pe o singura linie pt ca....NG2 are un singur peron, deci trenurile vor sosi si vor pleca de la aceeasi linie.... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 18:44:36    Titlul subiectului: 101367

Primele impresii legate de noul tronson :
- neasteptat de multa lume , dar era si ora de varf (17.30)
- doar doua garnituri IVA in circulatie, a treia garata la peron la LdC pt rezerva
- se circula pe un singur fir intre NG2 si Policolor , iar intre Policolor si LdC se circula pe ambele linii . La Policolor metroul care vine de la LdC in asteapta pe cel care vine de la NG2 .
-"statia" NG2 are un singur peron foarte lung, din care o parte este despartit de linie printr-un fel de gard
- lucru foarte interesant , cand se va da drumul la Industriilor-LdC se va circula pe "contrasens" , adica pe partea stanga, nu pe dreapta ca pe restul liniilor.
La ora actuala dinspre NG2 spre LdC se circula pe partea dreapta , iar pe sensul LdC-NG2 se circula pe dreapta intre LdC si Policolor , dupa care pe stanga intre Policolor si NG2


Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 20 Noi 2008 19:02:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 19:02:19    Titlul subiectului: 101370

Insa la Policolor se aud niste zgomode groaznice cand trece tramvaiul.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 19:04:01    Titlul subiectului: 101371

O fi situata foarte aproape de suprafata, la fel este si la Obor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MTROE



Data înscrierii: 07/Aug/2008
Ultima vizita: 07/Aug/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 17:12:20    Titlul subiectului: 101440

Am facut si eu inaugurarea ieri cand i-a dat drumul...mie mi se par frumoase statiile si destul de sigure...are anumite particularitati specifice ...Pe final trebuie sa spun ca dupa 19 ani trebuia sa-i se dea drumul pe ambele sensuri pe toti cei 4.75km
_________________
MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 18:16:22    Titlul subiectului: 101450

Ca sa-i dea drumul pe ambele sensuri insemna sa se circule inca de la inceput Industriilor-LdC , ori Metrorex se pare ca din diverse motive nu este pregatita inca pt acest lucru . Faptul ca deocamdata se doreste circulatie tip "pendula" , la care se adauga faptul ca NG2 are o singura linie , iar primul macaz este abia intre 1 Decembrie si Policolor face ca intre NG2 si Policolor sa se circule pe o singura linie.
Are cineva idee de ce statia NG2 are aspectul asta ciudat cu un gard de cca 40 m ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 22:15:07    Titlul subiectului: 101462

Gardul cred ca s-a pus mai mult din ratiuni de securitate.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 22:57:08    Titlul subiectului: 101473

Asta este clar , intrebarea este de ce au facut statia asa lunga ? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shapk



Data înscrierii: 25/Noi/2007
Ultima vizita: 22/Dec/2017
Mesaje: 19
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 23:43:56    Titlul subiectului: 101481

In acest link putem gasi 4 poze din statiile nou deschise pe aceasta linie.
http://www.urbanrail.net/eu/buc/bucurest.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 10:13:50    Titlul subiectului: 101491

Gardul il inteleg, pentru ca metroul intra pe sub planseul taxatoarelor (de aici si lungimea). Ce nu inteleg eu e de ce nu l-au facut transparent sau din bare?
Daca e sa se sinucida careva tot se sinucide, iar de vandali nu se mai pune problema Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 13:55:18    Titlul subiectului: 101501

Este adevarat ca tunelul trece pe sub planseul taxatoarelor , dar puteau de exemplu sa faca un vestibul mai lung la intrare , sa amplaseze aparatele de taxat cam pe unde este gardul si apoi sa cobori direct pe un peron mai normal si mai scurt cum este in cam toate celelalte statii . Gandeste-te numai cate cheltuieli inutile sa sapi o astfel de statie mai lunga cu 40m , nu mai spun sa finisezi tot acel peron (bare din inox , granit sau ce este pe jos , panourile de pe pereti , etc). Si se plang ca n-au avut foduri suficiente si ca de-aia a durat 20 ani...
Sau puteau sa-l faca exact cat este vestibulul vechii statii , daca tot l-au facut sa comunice pe acolo . Eu ma gandesc ca pur si simplu au facut initial statia intr-un fel si apoi i-au mutat peronul mai incolo (poate ca initial NG1 SI NG2 trebuiau sa comunice doar la un capat , iar apoi s-au gandit sa le uneasca si la celalalt capat spre Fizicienilor si ca atare au mutat peronul).
Trebuie sa recunosteti ca sunt multe lucruri ciudate legate de noul tronson , aspectul statiei NG2, faptul ca se va circula pe stanga si nu pe dreapta si modul cum au realizat legaturile intre tronsonul nou si cel vechi (o legatura chiar in statia Nicolae Grigorescu si una tocmai intre NG si Dristor la ceva distanta de NG....) . Aici se vede ca NG1 nu a fost proiectata initial ca un nod si ca poate acest nou tronson trebuia sa arate un pic altfel , nu sa fie legat de Industriilor.
Ar mai fi interesant de aflat ce se afla in spatele usilor de termopan simetrice cu cele prin care se intra in NG 2 pe la intrarea noua . Initial cand nu se deschisese statia credeam ca o sa se intre in statie si prin stanga si prin dreapta .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 21:06:44    Titlul subiectului: 101522

Trackmap pentru noua linie. Nu stiu daca Linia de Centura are doua remize laterale sau doar una, n-am fost inca acolo, doar ce-am vazut intr-un filmulet pe youtube.


grigorescu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.7 kb
 Vizualizat:  de 15744 ori

grigorescu.jpg



grigorescu.zip
 Descriere:
se schimba extensia in pdf

Descărcare
 Nume fișier:  grigorescu.zip
 Mărime fișier:  110.45 kb
 Descărcat:  de 400 ori


_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Noi 2008 17:08:59    Titlul subiectului: 101544

In practica este un pic altfel.
-intre NG2 si 1 Decembrie nu exista remiza sau vreo alta linie , cel putin vizibila de pe sensul pe care se circula
-exista o linie pt ultilaje (este foarte scurta) , inaintea X-ul dintre 1 Decembrie si Policolor ( venind dinspre NG2 sper LdC)
-una din remizele de la LdC (cea din stanga) este scurta si nu ajunge in statie. Acolo macazurile sunt un pic mai complicate, mie mi s-a parut ca desi metroul a intrat in statie la linia din dreapta (deci pe sensul sau de mers) a trecut putin pe linia din stanga, dupa care a revenit pe cea din dreapta)
Mi-am permis sa folosesc desenul tau pe care am facut modificarile .



NG2-LdC.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  12.95 kb
 Vizualizat:  de 15653 ori

NG2-LdC.JPG



NG2-LdC.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  NG2-LdC.zip
 Mărime fișier:  8.79 kb
 Descărcat:  de 646 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Noi 2008 18:35:45    Titlul subiectului: 101604

Noua magistrală crește buluceala din metrou
21 Noi 2008 Razvan Mihai Vintilescu
http://www.cotidianul.ro/noua_magistrala_creste_buluceala_din_metrou-65232.html#add_op#add_op

Deschiderea celor patru noi stații de metrou s-a făcut fără ca șefii Metrorex să aibă un plan prealabil de preluare a surplusului de călători.

Deschiderea liniei de metrou care face legătura între stația Nicolae Grigorescu și linia de centură a Bucureștiului, prin stația Policolor, a avut ca efect secundar asupra circulației subterane creșterea bruscă a numărului de călători ce folosesc Magistrala I. Lucru lesne de constatat de cei care au văzut ieri cum armate de oameni coborau la Nicolae Grigorescu din metrourile supraaglomerate pentru a schimba linia.

Consecința se suprapune peste un program de modernizare a liniei de metrou ce afectează tronsonul dintre stațiile Eroilor și Gara de Nord de pe aceeași magistrală. Adică trenurile nu pot circula la intervale mici, însă numărul călătorilor a crescut.
După cum contractul de întreținere a trenurilor pe care Metrorex l-a încheiat prevede că nu se poate introduce un număr mai mare de vagoane în circulație pentru a prelua surplusul de oameni.
Question

“Vom studia câteva zile, o săptămână, cum evoluează situația și apoi, în funcție de numărul de călători, vom decide dacă este cazul să micșorăm intervalul la care sosec trenurile în stație”Evil or Very Mad ;, a declarat pentru cotidianul.ro directorul Metrorex, Gabriel Mureșan. Întrebat de ce nu s-a efectuat deschiderea noului tronson de metrou abia după ce se rezolvau lucrările de modernizare, adică pe la jumătatea anului viitor, Mureșan a ocolit întrebarea, precizând că mai important e faptul că s-a dat în folosință un nou tronson decât că pentru o perioadă călătorii vor circula în condiții de înghesuială maximă.

Lucrările la tronsonul de metrou dat în folosință pe 20 noiembrie au fost începute în 1989, dar s-au blocat un an mai târziu din lipsă de bani, fiind reluate de abia în 2000. De atunci, fiecare ministru al Transporturilor a avansat termene de deschidere a stațiilor care nu au fost niciodată respectate, cel inițial fiind 2005. Ludovic Orban, care ieri a declarat că este singurul ministru sub care graficul lucrărilor a fost respectat, anunța la rândul lui, în noiembrie 2007, deschiderea tronsonului în 15 iunie 2008.
Proiectul celor patru stații, Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor și Linia de Centură, s-a derulat sub zece miniștri ai Transporturilor, 14 directori generali ai Metrorex, iar planurile au fost modificate de 188 de ori. “De-a lungul timpului au existat 32 de firme care au lucrat la proiect, iar numărul contractanților a fost de 12. Cauza a fost lipsa finanțării sau condițiile tehnologice diferite”, a explicat directorul Metrorex. Între 2004 și 2008, prețul de realizare a acestui tronson a crescut de la 28 la 145 de milioane de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Noi 2008 19:06:05    Titlul subiectului: 101608

Banii suplimentari au ajuns in buzunarul anumitor oameni, dar mai mult nu dezvolt, nu face obiectul forumului.
Probleme mari cred ca sunt la statia Dristor, mai exact cu pasajul de corespondenta Dristor 1-Dristor 2 care nu face fata fluxului mare de calatori. Pe noul tronson exista un flux foarte mare de calatori intre statiile Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan0099



Data înscrierii: 24/Noi/2008
Ultima vizita: 25/Noi/2008
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Noi 2008 20:58:54    Titlul subiectului: 101617

Ced ca la LDC (Linia de Centura) lucrurile nu stau asa in sensul ca mie mi s-a parut ca nu exista linia aia mica din mijloc, cel putin din filmul pe care l-am facut eu si din ce am vazut eu cu ochii mei, acum trebuie investigat... totusi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 19:48:05    Titlul subiectului: 101670

Am decis ca pe 20 noiembrie sa "testez" noua magistrala. In jur de ora 7 asteptam metroul care a intarziat 10 minute. Tunelul functionabil dintre statiile Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie 1918, beneficiaza de o acustica nepotrivita, provocand un zgomot ingernal. Intre statiile 1 Decembrie 1918 si Policolor, tunelul este mult prea intortocheat (daca ati observat arcadele de la schimbarea macazelor). La macazele statiei Linia de Centura exista o linei "overground". Presupun ca este folosita pentru reparatii.
Design-ul statiilor este destul de interesant (Nicolae Grigorescu 2 , Policolor), destul de modern. Statiile 1 Decembrie 1918 si Linia de Centura beneficiaza, din pacate, de lipsa de imaginatie crunta, din punct de vedere al design-ului.

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 17:11:59    Titlul subiectului: 101764

Trackmap updatat. Spatiile acelea mari sunt golurile tehnologice prin care s-au introdus materiale si utilaje; tunelurile au primit in unele zone un strat protector de "zugraveala", chiar si sectiunile rectangulare de trecere in statii. Pe tot tronsonul lipsesc portile din tunel. Am observat ca trenul face zgomot mai mare in portiunea Grigorescu-1 Decembrie, unde tunelul e in panta - zgomotul creste in intensitate odata ce intra in portiunea de tunel cu pereti mai albi, inainte de Grigorescu. Elementele de cale cat si cele pozate pe pereti coroborate probabil si cu posibilele tratamente de impermeabilizare a betonului prin acoperiri de zugraveala protectoare duc la amplificarea zgomotului (daca nu cumva presupusa vopsea de pe pereti nu e decat praf de ciment - la lumina se vede cum cablurile sunt acoperite cu ceva alb).
Initial am crezut ca "linia aia mica" se opreste undeva dincolo de perete, asa cum am vazut din film - realitatea este cea din planul atasat - e cel putin ciudata tratarea fluxurilor de circulatie la LdC - trenurile care vor sa intre in statie trebuie "sa faca" oricum acel x, directa de la x ducand la remiza, iar linia care "dispare" dupa zid, fiind linia 2. Nu stiu insa unde se opreste cealalta linie de garare, de partea liniei 1- in film se vede cum si ea dispare in spatele unui zid, daca se opreste la marginea lui sau mai continua putin.



grigorescu.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  grigorescu.zip
 Mărime fișier:  110.22 kb
 Descărcat:  de 555 ori


_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie


Ultima modificare efectuată de către rosetti61 la Joi 27 Noi 2008 17:21:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 16:46:33    Titlul subiectului: 104491

Fiind ca atunci se face trecerea de la sina a III-a la pantograf. Si trecerea asta este din cauza ca in acea zona sunt multe macaze.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 19:59:16    Titlul subiectului: 104509

Nu am ajuns inca pe la LDC dar nu cred ca merge pe pantograf , la manevrarea lui mecanicul trebuie sa opreasca trenul pe loc

explicatia ar fi : datorita macazelor alimentarea din sina a-III-a nu este continua ci intrerupta in zona macazelor acele intreruperi numindu-se chiar "zone"( vezi cind circulau IVE la Dristor2 ) alimentarea tuburilor este facuta de un grup motor generator (750/ 220) nu ai 750 , nu ai lumina in vagon , am mai explicat pe undeva
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bati1991



Data înscrierii: 02/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Mar/2009
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 01:22:55    Titlul subiectului: 105349

Sunt absolut sigur ca intre Nicolae Grigorescu si Linia de Centura metroul va circula invers ca dovada modul in care sunt montate monitoarele si faptul ca nu exista macaz intre NG2 si 1 Dec plus ca imediat dupa NG1 inspre titan este macazul spre linia de centura iar de la NG2 se continua si se intalneste cu M1 intre NG1 si Dristor

Cat despre statii de la zvonurile ca vor exista bude s-a ajuns la faza haioasa ca nu exista nici macar un cos de gunoi. Dar au ecrane de informare cu touchscreen.



grigorescu_702.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.48 kb
 Vizualizat:  de 15462 ori

grigorescu_702.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 21:58:23    Titlul subiectului: 106658

Am si eu o intrebare referitoare la acest tronson Nicolae Grigorescu - Linia de centura si anume, oare nu era mai prioritar un segment care sa mearga in S-V Bucurestiului (stiu ca este planificat) decat acet tronson?
Chiar asa flux mare de calatori este pe acest tronson de a fost mai prioritar in dauna altora?
Nu cunosc acea parte a Bucurestiului, nu pot sa imi fac o idee cat este de populata sau ce firme sunt in zona aia de asta va si intreb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:04:44    Titlul subiectului: 106660

Principalul scop al metroului era sa duca oamenii la munca. Prima bucata a fost deschisa intre centru (Unirii) si doua fabrici foarte mari din vremea respectiva (Semanatoarea si Timpuri Noi). Pe masura ce au avansat lucrarile, se atingeau din ce in ce mai multe fabrici din Bucuresti: Republica, IMGB, Pipera, Industriilor. Nicolae Grigorescu - Linia de Centura urma sa ajunga la Policolor si celelalte fabrici chimice din zona. Acum ca majoritatea sunt dezafectate, metroul tinde sa devina inutil. Pe de alta parte s-au inceput ample lucrari imobiliare in zone in care au fost demolate fabricile, deci metroul va deservi cartierele rezidentiale care se vor construi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:48:33    Titlul subiectului: 106668

Nu era mai simplu daca il construiau asa? Very Happy

Am auzit ca au de gand ca trenurile care circula Industriilor - Eroilor sa le puna sa circule pana la Linia de Centura (adica sa nu mai intoarca la Eroilor si sa-si continue drumul pana la Linia de Centura) si ma gandesc ca o sa fie o mica perturbare a traficului pe portiunea Eroilor - Salajan. In esenta, ideea este buna ca nu mai e nevoie sa schimbi trenul si nici nu se mai aglomereaza trenurile asa (mi se pare cea mai aglomerata zona, cea intre Eroilor si Unirii), dar daca pe sectiunea asta sa zicem ca trenurile circula la interval de 5-7 minute, pe cealalta sectiune a magistralei 1, trenurile au sa circule unul la 10-15 minute, presupunand ca circula alternativ, cand Industriilor - Centura, cand Dristor - Republica, si n-ar fi deloc avantajos pentru cei care circula cu metroul de la Eroilor la Gara sau Obor de exemplu.



grigorescu_702_106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.41 kb
 Vizualizat:  de 15158 ori

grigorescu_702_106.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 23:32:52    Titlul subiectului: 106673

Trenurile de metrou ar circula pe sectiunile separate la intervale de 7 - 8 minute, deci pe sectiunea comuna ar fi 3 - 4 minute.Este insa o problema, si anume mie nu-mi iese lungimea celor 2 magistrale aproximativ egala.Sau ma insel eu ? Daca in Balta Alba sa spunem ca s-ar cam potrivi, Eroilor - Militari nu se prea potriveste cu Eroilor - Dristor II.Cam cum vor face in cazul acesta cu alternanta ? E o problema, nu-i asa ?
Referitor la schema ar fi mers si asa, dar (noua) linie 3 ar fi fost tot mai sus decat linia care duce spre Republica
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 3 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community