Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 23:20:59    Titlul subiectului: 101338

Despre soft-urile de la display nu va pot spune mare lucru ptr ca acelea apartin de firma Thoreb,dar am observat si eu ca s-a mai schimbat cite ceva in ele.Oricum fac treaba buna baietii astia din Suedia cu ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 23:26:32    Titlul subiectului: 101339

Ionecule, cand vei fi citit ceva despre vreo explozie legata de mirosul asta, te rog sa ma anunti. Pana una alta vreau sa-ti atrag atentia ca normele de poluare sunt destul de severe si nu permit degajare de vapori de combustibil in atmosfera - daramite in salonul pasagerilor. S-a inventat canistra cu carbon activ pentru a colecta vaporii de combustibil din rezervor si pentru a-i trimite in motor la ars. Crezi ca era o paguba atat de mare vaporii aia pentru buzunarul soferului? Eu nu! In garaj nu am o masina de fite, dar niciodata cand am alimentat nu a mirosit a benzina in habitaclu.

Pentru Setra S 431 DT: Circul destul de des pe traseul P-ta Romana - Dr. Taberei - deci liniile 126, 168, 226, 368. Alege un Citaro 1 de pe una din liniile astea si ii facem proba. Personal cred ca asta e o boala a intregii serii, nu numai a unui grup, dar chiar nu am sa stau sa le incerc pe toate. Cred ca si daca ar fi o singura masina cu probleme si tot ar trebui rezolvata.

Later edit: Acum am citit despre scaune: de ce se schimba? Cine plateste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 08:21:59    Titlul subiectului: 101344

Mirosul de motorina in salon la Mercedes provine de la instalatia de incalzire in stationare tip sirocol. Aceasta instalatie dezvolta energie termica independent de functionarea motorului de tractiune, prin ardere de motorina/pacura (are rezervor propriu si o "bujie" pentru aprindere automata), aerul cald fiind introdus prin ventilatie in salon. Alimentarea ei la Euro 4 se face pe la usita ingusta si inalta de langa roata fata dreapta, unde este si rezervorul AdBlue. La Euro 3 se afla in alta pozitie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 22:20:43    Titlul subiectului: 101382

Cu tot respectul,atit Citaro euro 3 cit si Citaro euro 4 au preincalzitor care funtioneaza cu motorina si nu sufla aer cald in salon ci incalzeste antigelul din instalatie pe care pompa de recirculare o plimba prin radiatoare in salon si suflantele dau aer cald.Cit despre vaporii de motorina din interior nici o autobaza din Bucuresti inca de la livrare si pina acum nu a reclamat asa ceva,si eu personal nu am intilnit asemenea miros de 10 ani de cind lucrez cu Citaro nici la euro 2 nici la euro 3 nici la euro 4 si nici la euro 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 23:18:51    Titlul subiectului: 101390

Normal reclamatia catre Evobus ar trebui sa vina din partea unei autobaze. Dar a circulat cineva de la vreo autobaza in salon macar o semitura pentru a verifica cam cum se prezinta situatia pe-acolo?
De cand am deschis discutia am nimerit doar Citaro 2. Dar cind, de sila mirosului, imi doream un Citaro 2 se gasea doar Citaro 1. Din pacate nici azi nu pot da un nr. de parc pentru un autobuz cu aceasta problema. Murphy si legile lui!
Despre scaune ai vreun raspuns?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceball



Data înscrierii: 17/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 23:39:43    Titlul subiectului: 101395

Referitor la ce a spus weeping eye autobaza Titan are o cursa de serviciu dimineata care aduce soferii la garaj deservita de citaro din seria 1 si sunt sigur de asta pentru ca am vazut cu ochhi mei, deci soferii ar sti despre problema asta. Motivul pentru care ei nu fac reclamatie este ca toti soferii profesionisti au cunostinte minime de mecanica auto si stiu cu siguranta ce anume cauzeaza acel miros de motorina din salonul autobuzelor si fi sigur ca ei nu ar iesi la traseu cu o masina care prezinta o defectiune grava. Si eu la randul meu sunt sofer, conduc o autoutilitara de 3 tone si transport marfa in tara iar cand alimentez o buna perioada de timp miroase a motorina in cabina desi busonul de umplere se afla afara.
Iar o alta cauza ar purea fi micile pierderi de motorina pe care le are orice masina dupa un anumit numar de kilometri si oricat de etans ar fi salonul sau cabina vaporii tot intra. Sa ne multumim ca nu mai circulam cu DAC-uri care erau mult mai jalnice.

_________________
Mai bine mai tarziu decat vreodata......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 23:50:41    Titlul subiectului: 101400

Avand in vedere pretul de achizitie al unui Citaro si nivelul la care a ajuns tehnica azi, crede-ma ca mi se de neacceptat. In plus, reamintesc si partea cu poluarea!
Daca la DAC era admisa o astfel de scurgere, la Citaro consider ca nu trebuie sa existe. Si au doar cativa ani de exploatare.
Iar DAC-ul avea gauri peste tot - n-ai fi putut pastra motorina in el, daramite vaporii.
Nu am pus problema ca este ceva periculos (desi o persoana cu probleme de sanatate ar putea tolera mai greu fenomenul), ci ca este ceva deranjant.
Iar la banii platiti (asta a fost pretul acceptat de ambele parti) garantia ar trebui sa functioneze.
Daca nu s-au facut reclamatii asta este din cauza romanului care se multumeste cu putin sau se bucura ca este mai bine decat in trecut.
Iar problema este la Citaro 1, n-am intalnit-o la nici un Citaro 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 164
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 18:25:26    Titlul subiectului: 101452

Astazi dimineata am circulat cu un Citaro 1 pe linia 205 si asezandu-ma pe primul scaun din dreapta am simtit binecunoscutul iz de motorina Razz

In alta ordine de idei tot astazi am purtat o scurta discutie cu un sofer de la Pipera care mi-a marturisit ca marele avantaj al Mercedesurilor e aerul conditionat (clima) si ca Mercedes-urile se manevreaza mai dificil, sunt mai sensibile si se pare ca vor fi exploatate o perioada mai scurta decat DAF-urile. Dupa parerea dansului DAF-urile au fost niste autobuze excelente, sunt de acord.

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 18:55:24    Titlul subiectului: 101454

Nu vreau sa supar pe cei carora le sunt pe plac Mercedesurile si mai ales pe domnul de la firma care le reprezinta la noi...dar nu cred ca e cazul sa fie asa subiectiv...la Citaro 1 acel miros de motorina se simte la toate masinile. Nu-l consider ca un lucru periculos pentru oameni sau mediu, dar este o bila neagra in opinia mea pentru Mercedes pentru ca in aceste vremuri si la acest cost e normal sa ai unele pretentii. Oricum, constructorul german cred ca a invatat lectia deoarece la Citaro 2 nu mai exista aceasta problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 22:50:01    Titlul subiectului: 101471

RATB 4221 - linia 168 - P-ta Romana (plecare aprox. 22:00) -> Dr. Taberei - miros de motorina.
Cu aceste date se poate verifica usor masina si cantitatea de motorina din rezervor.
RATB 4576 - linia 368 - P-ta Romana (plecare aprox. 21:50) -> Dr. Taberei - nu am simtit miroul - fiind spre finalul seriei se poate sa se fi facut ceva modificari constructive ale sistemului de alimentare cu combustibil.
Si in acest caz se pot verifica cele de mai sus.
In ceea ce priveste pericolul, nu vreau sa spun decat ca atat omul cat si celelalte vietati din mediul inconjurator nu au fost facute sa traiasca in vapori de hidrocarburi aromate. Acesti vapori pot fi tolerati intr-o anumita masura, dar pot deveni periculosi peste o anumita cantitate. Emanatiile lui Citaro nu depasesc acest prag, dar este evident ca nu se inscriu in normele de poluare acceptate.

Mare noroc ca la banii dati pe aceste autobuze bucuresteanul poate trage pe nas un miros curat de motorina (la DAC-uri era amestecat si cu ceva praf si gaze de esapament). In plus, fiind destul de etanse, Citaro garanteaza pastrarea marii cantitati de vapori de motorina degajati in salon.

Si cum e cu scaunele?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 23:35:32    Titlul subiectului: 101479

Nu stiu de ce se tot insista pe subiectul asta pe vapori si miros de motorina.La orice masina fie ea si turism cu motor diesel fie clasic fie common rail se simte miros de motorina ptr ca din pacate acest tip de combustibil are un miros mai persistent.Am spus si repet si astazi am testat si eu citeva Citaro euro 3 care le aveam la reparat in curte nu se simte nici un fel de miros sau vapori de motorina.Am facut testul asta impreuna cu citiva colegi de ai mei.Am testat pina si cu aparat electronic de detectare a vaporilor.Rezultat Zero.S-au intrebat si colegii care lucreaza in autobaze despre acest fenomen si nu exista nici macar o singura reclamatie de acest fel.

Oricum bucurestenii nu merita sa aibe asemenea autobuze. Din pacate nivelul de civilizatie si de respect fata de ceilalti calatori este foarte scazut.Geamuri sparte,ciocane ptr spargerea geamurilor smulse,minere rupte,guma de mestecat pe scaune si pe sub ele,si lista continua.Este f adevarat ca si serviciul de curatenie al Ratb lasa f mult de dorit dar ceea ce vedem noi zi de zi este jalnic.Apropo de scaune s-a inceput campania de inlocuire ptr Citaro euro 3. S-au schimbat pina acum cam 20 de autobuze.

Cu respect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 23:49:44    Titlul subiectului: 101482

Apropo de reclamatii, sa stiti ca se reclama chiar si cel mai mic defect,cel mai mic bec ars la bord,si citeodata se reclama si defecte inexistente.Vreau sa vad dupa ce o sa iasa din garantie(si abia astept asta)ce o sa mai reclame cui si in ce hal vor ajunge aceste masini.Eye sa stii ca atit la Citaro euro 3 cit si la cel euro 4 rezervorul si absolut toate componentele instalatiei de alimentare sint identice,asa ca daca simti miros de motorina la Euro 3 trebuie sa il simti si la euro 4.Daca vrei iti trimit schemele originale ca sa te convingi,piesele sint aceleasi.Cu respect
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 23:51:50    Titlul subiectului: 101483

Ti-am dat un nr de parc 4221 - as vrea si alte pareri. Pana acum se pare ca nu sunt singurul care a simtit mirosul.
O fi normal sa te intoxici incet incet? Pana acum nu credeam asta!
Si miros de combustibil n-am mai simtit de mult intr-un turism! Deh! Vremurile s-au schimbat!
Hai s-o lasam moarta cu mirosul - eu am primit raspunsul la intrebarea mea "De ce nu se remediaza pe garantie problema?" - pentru ca problema nu exista. Multi nebuni pe lume!

Dar revin cu cealalta intrebare: De ce se schimba scaunele? Si cine plateste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 00:01:06    Titlul subiectului: 101484

Te cred ca sunt aceleasi piese, nu e nevoie de desene. Inseamna ca este o problema de montaj sau de material.
In ceea ce priveste bucuria cu care vei auzi reclamatii post-garantie, da-mi voie sa-ti spun ca e deplasta! Adica de ce sa te bucuri? Ca aveti o paine de mancat? Ca acest contract v-a facut sa rulati niste bani - oricum cu mult mai multi decat in lipsa lui? Nu ti se pare aberant? Mai ales ca pe partea cealalta ai participat la cumpararea acestor autobuze?
Si din cate spui, se reclama defecte care il deranjeaza pe sofer, nu si pe pasager. Deci este clar ca RATB nu are habar de ce se petrece in salon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 00:14:48    Titlul subiectului: 101485

Scaunele se schimba ptr ca marerialul este f subtire si crapa.Aceste scaune pentru cele 500 de euro 3 le schimba Mercedes-ul in garantie,Ratb neavind absolut nici o cheltuiala.Binenteles ca reclamatiile sint cele venite de la soferi si nu de la pasageri,citeodata cind soferii au ceva treaba sau nu au chef de munca reclama cite ceva inexistent si vin cu ele la reparat.Au fost si sint destule cazuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 00:18:25    Titlul subiectului: 101486

O sa verific personal masina cu nr de parc 4221 care apartine autobazei Alexandria si chiar o sa vorbesc si cu responsabilii de acolo in ceea ce priveste mirosul de motorina din salon.Mentionez ca se schimba pe garantie foarte multe piese care nu sint reclamate de Ratb.Cu respect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 03:52:50    Titlul subiectului: 101487

E clar ca discutia o va lua razna. Ati semnalat o problema, s-a facut un test. S-a dat un rezultat, nu e!
@Setra: civilizatia este o problema general valabila. La 4 milioane de locuitori cat are Bucurestiul nu te poti astepta sa fie toti civilizatia intruchipata! Aceste masini sunt consumabile, dupa parerea mea, si vor fi exploatate ca atare.
Revenind la problema cu mirosul: exista posibilitatea ca sistemul de ventilatie a aerului sa prinda dimineata si/sau la alimentare vreun miros, care sa nu iasa din cauza lipsei aerisirii? Mai pe romaneste: ati incercat atunci cand apare mirosul sa deschideti un geam?
Inca o intrebare: nu s-ar putea dle Setra sa organizati o intalnire la firma/garaj, ca sa faceti acest test impreuna cu colegii care au semnalat problema? Ca asa o sa fie ca la Tom si Jerry pana la infinit!

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 11:56:09    Titlul subiectului: 101497

Nu exista posibilitatea ca mirosul de motorina sa ajunga in sistemul de ventilatie pentru ca ventilatia este in salon.Problema este domnule Ionescu ca nimeni nu a reclamat miros de motorina in salon niciodata de nicaieri din Bucuresti,am spus-o repet si o sa aduc si dovezi clare ca acel miros provine de la alimentarea rezervoarelor care se umplu pina la refuz si e normal ca in curbe sau cind se inclina masina sa curga pe linga pina mai scade nivelul.Esta ultima oara cind spun asta.Cu respect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 20:01:32    Titlul subiectului: 101776

Ar trebui sa vorbim si despre consumul de motorina la aceste autobuze. Se vehicula la un moment dat ca autobuzele noi au un consum mai mare de motorina decat vechile autobuze, DAC. Este adevarat acest lucru si in cazul autobuzelor Mercedes Citaro ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceball



Data înscrierii: 17/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 20:09:50    Titlul subiectului: 101777

In primul rand aceste masini au motor euro 3 / 4 au filtre de particule si catalizator si daca nu ma insel capacitatea cilindrica este mai mica decat cea a DAC-urilor deci sa fi sigur ca nu au cum sa consume mai mult ca un DAC.
Ar trebui sa ii cerem pararea si lui Setra S 431 DT despre lucrul acesta.

_________________
Mai bine mai tarziu decat vreodata......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 00:39:45    Titlul subiectului: 101993

Nu, consumul nu este mai mare decit la Daf in nici un caz,datorita a 2 factori:1 motorul la Daf din cite stiu eu are peste 12.000 cm3 iar cel de pe Citaro atit euro 3 cit si euro 4 are putin peste 6000 cm3,deci jumatate din capacitatea cilindrica.Iar 2 este faptul ca Daf-ul are pompa de injectie clasica cu pompanti in linie(diesel clasic) iar Citaro are pompa injector la inalta presiune pe fiecare cilindru(common rail), ceea ce micsoreaza considerabil consumul de carburant,acesta fiind in jurul valorii de 27-30 litri la 100 de km.

S-a vehiculat ideea ca ar consuma mai mult intentionat din partea soferilor ptr simplul motiv ca lor nu le mai raminea nimic de "ciugulit".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2008 23:19:45    Titlul subiectului: 102151

Cei de la autobaza Ferentari au inceput sa aplice stilul lor inconfundabil de tunning si pe Citaro. Prima victima: #4279. Din pacate nu am poza cu el, dar promit ca il voi fotografia cu prima ocazie. Dupa parerea mea arata jalnic Sad
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2008 23:28:43    Titlul subiectului: 102152

Setra S 431 DT a scris:
consumul de carburant,acesta fiind in jurul valorii de 27-30 litri la 100 de km..


Stai așa... în normele RATB se alocă minim 38l/100k pentru Citaro și 42l/100 km (+5l dacă se folosește AC) pentru Citaro 2. Cel mai puțin carburant se dădea la Dac-uri (32,5l) și Ikarus (32l).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 14:03:58    Titlul subiectului: 102168

Am aflat si eu de la cineva care lucreaza la autobaza Ferentari care ar fi cu aproximatie norma de carburant/100km alocata de RATB pentru autobuzele de acolo: DAC UDAN 2002: aprox 33 l, DAF aprox 35 l, Citaro aprox 37 l, Citaro 2 aprox 44 l Rolling Eyes
Ar cam fi doua explicatii: ori Mercedesurile consuma mai mult decat autobuzele mai vechi, ori cantitatea de carburant alocata este "umflata"...Sa fie vorba in acest caz de vechile obiceiuri? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
deceball



Data înscrierii: 17/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 13:40:54    Titlul subiectului: 102214

Faceti o comparatie intre perioadele in care DAC-urile, DAF-urile, ROCAR-urile si IKARUS-urile circulau pe traseele pe care acum circula Mercedes Benz Citaro cu aglameratia de atunci si timpii pe care ii pierdeau autobuzele vechi blocate in trafic CU MOTORUL PORNIT si timpii pe care ii pierd Mercedes-urile Citaro in ambuteiajele actuale. Cu alte cuvinte un Mercedes Citaro consuma mai multa motorina in ambuteiaje decat in timpul mersului si de aici si cantitatile de motorina alocate acestor autobuze. daca unui Mercedes Citaro i se aloca 40 litri motorina/100 Km asta nu inseamna ca atat consuma motorul. Cand se calculeaza consumul la orice masina se ia in calcul in primul rand conditiile in care aceasta circula!
_________________
Mai bine mai tarziu decat vreodata......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 14 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community