Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Oct 2008 20:57:34 Titlul subiectului: |
99206 |
|
1959-1965. Cu exceptia majoritatii vagoanelor cu numerele de parc de forma 3xx, au fost modernizate (in seria 3xx exista si cateva modernizate: 324, 330, 336, 337, 338).
Nu circula in tandem pentru ca nu sunt suficiente vagoane pentru a circula si in formula asta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Oct 2008 22:11:29 Titlul subiectului: |
99792 |
|
In luna mai a anului 2003 ajungeau la Iasi 27 de vagoane GT4 achizitionate de la HAVAG Halle (Germania).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.32 kb |
Vizualizat: |
de 24895 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 15:59:04 Titlul subiectului: |
101116 |
|
Dupa ce saptamana trecuta a iesit pe trasee vagonul 458, a venit acum si randul lui 402 (ex-SSB 618). Ambele vagoane au necesitat o serie de interventii tehnice.
Se poate spune acum ca toate cele 31 de tramvaie aduse anul acesta de la Stuttgart au iesit la strada. Din pacate, in urma accidentului pe care l-a avut 415 (acum 412), au ramas in circulatie 30 de vagoane.
Foto: 402 (ex-SSB 618), 15 noiembrie 2008:
1,2 - Rond Tutora
3 - Bd. Dacia
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.53 kb |
Vizualizat: |
de 23044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.06 kb |
Vizualizat: |
de 23044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.5 kb |
Vizualizat: |
de 23044 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 30 Noi 2008 18:49:31 Titlul subiectului: |
101904 |
|
Foto: 458, Podul de Piatra, traseul 5 - 30 noiembrie 2008.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.13 kb |
Vizualizat: |
de 22925 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 30 Noi 2008 19:03:27 Titlul subiectului: |
101907 |
|
Poate putin off-topic:Dupa inlaturarea reclamelor de pe 458, a fost nevoie de o revopsire ? Caci tramvaiul, trebuie sa recunosc arata excelent!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 20:36:52 Titlul subiectului: GT4 413 |
102036 |
|
Din pacate el nu a mai ajuns la Iasi....
Sursa :www.michatram.de/Stuttgart.htm
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.07 kb |
Vizualizat: |
de 23025 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Ian 2009 01:06:33 Titlul subiectului: |
103988 |
|
Recent am fost cu un GT4, numar de parc #446 cu reclamele ramase de la Stuttgart. Este un tramvai adus anul trecut sau in anii trecuti, am cautat in topic-ul asta si nu l-am gasit.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Ian 2009 22:06:50 Titlul subiectului: |
104074 |
|
In Iasi vagoanele GT4 au circulat intotdeauna solo. Celor fara perete despartitor intre postul de conducere si restul vagonului li s-a confectionat unul, iar de la bord au fost indepartate panourile care impiedicau accesul la comenzi (deci bordul arata ca al tuturor celorlaltor vagoane GT4).
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 28/Apr/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 21:05:32 Titlul subiectului: |
107595 |
|
Dati-mi voie sa va felicit pentru faptul ca din cate am observat eu in Iasi s-au pastrat benzile cu numerele de traseu din Germania, nu stiu asa a fost intelegerea intre cei din Iasi si cei din Sttutgart?
La noi in Arad nu s-au pastrat nu inteleg din ce motive pentru ca asa cum am vazut la voi erau numere mici, asa le era mai usor si vatmanilor nostrii care nu mai trebuia sa umble cu o plasa de tablite ci doar cu o cheie patrata pentru a rula banda.
Avem cateva tramvaie din cate stiu eu care au benzi,dar ori e cifra prea mica in sensul ca nu se distinge de la distanta, ori nu exista in banda linia pe care circula,felicitari inca odata.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 21:55:05 Titlul subiectului: |
107602 |
|
Este optiunea RATP, fara vreo legatura cu partenerii germani.
Majoritatea vor primi afisaje electronice in cadrul programului Managementul transportului urban de calatori (gestionare, urmarire, ticketing).
Atunci cand o serie de firme se vor plictisi sa tot conteste diverse chestiuni din caietul de sarcini, licitatia se va finaliza si se va trece la punerea in practica a proiectului. Daca nu ar fi existat cele 5 contestatii de anul trecut eram deja departe.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 16:01:46 Titlul subiectului: |
107659 |
|
122, 330, 337 si 338 se reintorc la depoul Dacia, in vederea inlocuirii ultimelor 4 Tatre care mai circulau. Asadar se mai incheie un capitol din istoria tramvaiului iesean - tramvaiele Tatra .
|
|
Sus |
|
|
miki07
Data înscrierii: 06/Feb/2008 Ultima vizita: 20/Sep/2023 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 16:57:08 Titlul subiectului: |
107662 |
|
Imi pare rau ca se termina cu TATRELE. Dar de ce #244 sau #262 nu mai pot circula?! Sunt atatea TATRE in depou. Din doua zeci si ceva s-ar putea face 3-4 ca sa mai faca traseu... ar fi piese de shimb "la greu". Sunt niste tramvaie minunate! Iar #122, #330, #337 si #338 isi fac datoria unde trebuie!
Daca tot vreti sa scapati de Tatre si doriti inlocuirea lor cu GT4, de ce nu aduceti toate GT4 de la GARA ex-Stutgart (acelea nemodernizate). Nu fac cinste orasului. De ce nu le pun prin centru pe cele modernizate care arata excelent. Si vagoanele ST 10/11 nu prea au ce cauta prin Dacia. O fi linia mai buna, dar zona, adica in centru circula tramvaie cu bancile carpite si la periferie circula tramvaie aduse recent, care arata net superior
O sugestie pentru cei de la RATP:
AU ATATEA TATRE IN DEPOU, SA LE IA UNA DINTRE ELE CARE ARE CAROSERIA BUNA (FARA CRAPATURI ETC.) SI CU PIESE DE LA ALTE TATRE CARE ZAC SA FACA O TATRA, CUM STIU EI CEL MAI BINE, NU AR STRICA SI AFISAJE NOI, SI SA-L PUNA PE TRASEU. NU COSTA MAI MULT DECAT TIMP SI RABDARE. AR IESI CEVA FRUMOS SI INTERESANT. Si nu ar mai trebui aduse GT4 da la Gara. Si cu V2A se putea face la fel, iesea si de acolo un produs finit super. Asa nu se mai iau tramvaie din exterior...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 17:18:30 Titlul subiectului: |
107665 |
|
Totuși, dacă tatrele erau ,,praf", GT5urile de ce mai circulă? S-ar putea înlocui ușor cu Tatre în tracțiune dublă, că tot zac atâtea prin Dep. Dacia. Câte Tatre mai rămân (pe lângă #262)?
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 17:20:48 Titlul subiectului: |
107666 |
|
Probabil ca odata cu sosirea celor 14 GT4 de la Augsburg se vor retrage si GT5 si Tatrele ramase!Nu stiu sigur, e doar o parere.....
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
miki07
Data înscrierii: 06/Feb/2008 Ultima vizita: 20/Sep/2023 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 17:47:49 Titlul subiectului: |
107669 |
|
Eu cred ca si GT5 s-ar putea reconditiona in acelasi mod, ca sa nu se arunce si ce este bun. Iar ideea lui Dr2006 este una foarte buna. Eu cred ca daca s-ar lega 2 si ar forma un cuplu ar fi excelent. Vagonul 2 ar pute fi fara post de comanda modern, ar pute fi pastrat cel actual. Insa pentru aceste modififcari trebuie timp si mai ales rabdare.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 20:34:07 Titlul subiectului: |
107682 |
|
Si daca se va reabilita tronsonul Podu Ros-CUG nu ar fi bine sa puna acolo ST10/ST11, pe Dacia sa ramana GT5 si GT4 cu scaune carpite si pe Copou, Canta si Centru sa fie puse GT4-urile modernizate?
|
|
Sus |
|
|
miki07
Data înscrierii: 06/Feb/2008 Ultima vizita: 20/Sep/2023 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 20:43:44 Titlul subiectului: |
107684 |
|
In Rromania totul e pe dos... dar sustin ideea lui silviu.. Am fost ieri cu un GT4 (nu mai stiu numarul) si era sa cad de pe scaun... are 8-10 ani de utilizare si nici un Rk.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 20:51:45 Titlul subiectului: |
107685 |
|
Tramvaiele GT5 nu se vor retrage din circulatie decat in momentul in care vor putea fi inlocuite cu alte vagoane de capacitate mare. De GT4 de la Augsburg este nevoie pentru completarea parcului si eventual pentru inlocuirea unora dintre vagoanele GT4 ex-Stuttgart aduse in '97/2000.
De ce se retrag vagoanele Tatra si nu GT5? Simplu: cheltuieli (exploatare, intretinere), capacitate. Diferentele sunt net favorabile GT-urilor (si vorbim de cifre reale, pentru ca ele spun totul, nu de evaluare ochiometrica). Alte investitii in Tatre, exceptand cheltuielile pentru mentinerea lor in circulatie, nu puteau fi facute pentru ca nu avea sens. In primul rand caroseriile sunt terminate.
Pur si simplu s-a incheiat o etapa. E trist pentru cei pasionati ca ne despartim si de ele, insa lucrurile trebuie sa mearga mai departe. Tatrele si-au facut datoria cu brio.
De ce vagoanele aduse in ultima vreme (exceptand Be-urile) au mers in Dacia si nu la Gara? Din doua motive: 1. parcul din Dacia trebuia inlocuit si 2. in Dacia si Alexandru locuiesc tot ieseni, platitori de taxe.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 20:43:41 Titlul subiectului: |
115958 |
|
Recent retrase din circulatie (31 iulie) 13 tramvaie GT4 asteapta plecarea din Augsburg spre noua casa. Vi le prezint in ultimele zile de circulatie si, de asemenea, in ziua retragerii, in cadrul topicului
Germania, Augsburg : Despartirea de tramvaiele GT4
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 21:09:58 Titlul subiectului: |
115960 |
|
Vagoanele cu numerele 46x sau 47x au fost gandite sa fie folosite ca remorci?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 24 Aug 2009 21:20:03 Titlul subiectului: |
115965 |
|
Sunt vagoane motor absolut normale. La modernizare cabina a ramas semi-deschisa, elementele de comanda au fost acoperite cu masti (dar sunt pastrate complete si perfect functionale), iar in locul scaunului pentru vatman este fixat un taburet tapitat, pe care calatorii se pot aseza (era, de altfel, locul preferat al copiilor).
|
|
Sus |
|
|
jax
Data înscrierii: 09/Mar/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 37 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Aug 2009 20:24:24 Titlul subiectului: |
115995 |
|
La Iasi vor fi folosite tot in cuplu ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Aug 2009 20:30:11 Titlul subiectului: |
115996 |
|
Nu.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 25 Aug 2009 20:53:38 Titlul subiectului: |
115998 |
|
La Iasi de ce nu se folosesc GT4 in cuplu??
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 25 Aug 2009 20:59:38 Titlul subiectului: |
115999 |
|
Probabil ca pe anumite trasee nu e nevoie de cupluri de tramvaie.Iasiul are GT5, ST11, ST10 care pot compensa prin lungime.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
|