Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 02:08:08    Titlul subiectului: 102158

42

C.E.T. Vest Militari -> Piata Presei Libere

Bd. Timisoara, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Iuliu Maniu, Pasaj Basarab, Bd. Ion Mihalache, Str. Clabucet/Str. Putul lui Craciun, Bd. Expozitiei, Piata Montreal.

43

Gara de Nord -> Expozitiei

Bd. Gheorghe Duca, Str. Buzesti, Piata Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clabucet/Str. Putul lui Craciun, Bd. Expozitiei

44

Cartier 16 Februarie -> Piata Presei Libere

Calea Giulesti, Soseaua Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, Str. Buzesti, Piata Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clabucet/Str. Putul lui Craciun, Bd. Expozitiei, Piata Montreal.

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2008 20:48:08    Titlul subiectului: 102306

Linia 1 a fost desfiintata acum ceva vreme ca fiind neprofitabila. Consider ca RATB-ul a gresit, deoarece:

- desi dubla 34 pe o mare parte din traseu, nimeni nu se supara in aceasta privinta. 34 era (si va fi din nou dupa terminarea lucrarilor) una dintre cele mai aglomerate rute, iar cand venea cate un 1 (sau 17), toata lumea era fericita ca va putea merge mai lejer.

- linia era neprofitabila din cauza RATB-ului. Nimeni nu statea sa astepte o ora sau mai mult pana venea 1, prefera sa coboare la Ferdinand si sa ia 69 sau 85 sau la Obor si sa ia 21. Daca ar fi avut un interval de succedare decent, 1 ar fi fost folosit.

- 1 ar fi trebuit sa circule pe directia Romprim - Gara de Est (sa nu o mai ia spre Colentina, sa mearga inainte pe Ferdinand). Astfel ar fi fost chiar si mai folosit, foarte multa lume cobora la Ferdinand din 34 pentru a lua 69 sau 85 pana la Gara Obor. Tot astfel ar fi fost folosita si linia din fata Garii Obor, ca e pacat de ea.

Nu credeti? Rolling Eyes

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2008 16:16:08    Titlul subiectului: 102486

In aceasta harta sunt reprezentate traseele de tramvai, care, pentru mine ar trebui sa fie de vis:Statii ca in Cehia, Praga, pe linia 14(celebrul filmulet de pe youtube), peroane lungi de 40 metri, cale de rulare complet separata de trafic, informatii audio si video in statii si tramvaie...

Exemple de imbunatatiri:

Probabil observati ca linia 33(cea cu albastru inchis), se suprapune destul de mult peste 385...Am insa un program care sa le faca pe amandoua mai atractive...Insa, in prima instanta, probabil ca va intrebati cum voi duce tramvai pe prelungirea Ghencea...Simplu, pe latura strazii, pe partea cu casele...ca oricum primele randuri de case din acel cartier sunt de fapt ateliere vechi sau cocioabe...Apoi va veti gandi...Oare cum va mai face 385 statiile...Simplu:statii late, pe sensul spre Valea Oltului(la tramvai), si spre centru(la autobuze), astfel incat cei care vin din Ghencea, sa mearga pana la una din statiile din prelungire, si sa ia 105/368 de exemplu, care nu merg la randul lor in Ghencea...statiile "mari" sa fie separate printr-un gard(cea de tramvai de cea de autobuz), iar statiile tramvaiului sensul spre centru, exact ca pe Trafic Greu, puse pe trotuar...Acum veti spune insa ca trebuie desfiintat 385...ba deloc...Iata un program facut de mine, pentru ca oamenii, cu asa peroane accesibile si usor de folosit, sa poata avea alternative...
Luam ca exemplu intervalul 14:00 - 14:12 minute.Interval de 4 minute si pentru 385, si pentru noua linie 33...

Iata:14:00 - 14:04 - 14:08 - 14:12(timpul in care un autobuz 385 va trebui sa fie in statie)
14:02 - 14:06 - 14:10(timpul in care un tramvai pe linia 33, va trebui sa fie in statie)

Transbordare usoara, interval mic, vehicule nesuprapuse, statii ultramoderne care comunica(autobuz cu tramvai)...Ar mai ramane o singura problema...Intersectia Soseaua Progresului - Calea Rahovei...
Simplu:Mutat refugiul cativa metri mai spre Razoare, prin campul de acolo, macaz in sit propriu pana la legatura cu statia din fata Liberty Center, macaz dublu...Oricum, in acea intersectie poate fi realizat si un Grand Union, numai sa se vrea...

Iata si statiile pentru linia 33(este un exemplu asa as vrea sa fie la toate)...

1.Valea Oltului(terminal plasat undeva pe campul de dupa ultimele case, ceva mai departe de strada cu numele initial.
2.Ghidigeni(statie ultramoderna, 40 metri, luxoasa, pe partea cu strada comunica cu liniile 105, 368, 385)
3.Raul Doamnei(statie ultramoderna, 40 metri, luxoasa, pe partea cu strada comunica cu linia 385)
4.Drumul Cooperativei(idem Raul Doamnei)
5.Brasov(inainte de incrucisarea cu 41, unde acum este un gard de beton, nu va muri armata pentru 20 metri de teren...statie ultramoderna, 40 metri, comunica si aici cu 385)
6.Ghencea(statia din terminal, unde acum stationeaza liniile 11, 47, statia de plecare)
7.Cimitirul Ghencea(modernizata,cu un design futurist, insa la dimensiunile actuale)
8.Petre Ispirescu(idem Cimitirul Ghencea)
9.Sebastian(idem Cimitirul Ghencea, Petre Ispirescu)
10.Soseaua Progresului, (fata in fata cu statia de acum a lui 11, modernizata)
11.Inox(desi este statie comunicativa, cu liniile 8 si 25, modernizata si ea cu un aspect futurist, pentru a mentine nuanta liniei creeate)
12.Soseaua Progresului(comun cu 32, sens Piata Unirii)
13.Piata Chirigiu(comun cu 32, sens Piata Unirii)
14.Piata Regina Maria(comun cu 32, sens Piata Unirii)
15.11 Iunie(comun cu 32, sens Piata Unirii)
16.Piata Unirii(ultima statie)

Imi cer scuze daca am scris prea mult, va multumesc pentru atentie!



trasee de vis.jpg
 Descriere:
Vise...sau realitate...
 Mărime fișier:  146.33 kb
 Vizualizat:  de 17776 ori

trasee de vis.jpg



Macaz linia 33.jpeg
 Descriere:
Manevre pentru 33 si noul macaz...
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 17763 ori

Macaz linia 33.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Dec 2008 10:35:21    Titlul subiectului: 102505

As mai veni cu o propunere, special pentru cartierul Colentina, o linie cu indicativ 321:Institutul Oncologic - Soseaua Fundeni - Cartier Colentina - Soseaua Colentina - Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Calea Dorobantilor - Piata Lahovary - Strada George Enescu - Bulevardul General Gheorghe Magheru - Piata Romana(statie comuna cu 131, 301, 331).

Iata si statiile acestei linii(nu mai pun legaturile cu preorasenesti)...
1.Institutul Oncologic
Legaturi cu:182, 253
2.Spitalul Fundeni
Legaturi cu:182, 253
3.Itcani
Legaturi cu:182, 253
4.FC Juventus
Legaturi cu:182, 253
5.Radovanu
Legaturi cu:182, 253
6.Cartier Colentina
Legaturi cu:66, 182, 682
7.Raul Colentina
Legaturi cu:66, 182, 282, 682
8.Cremenita
Legaturi cu:66, 182, 282, 682
9.Doamna Ghica
Legaturi cu:66, 101, 143 , 182, 682
10.Teiul Doamnei
Legaturi cu:66, 101, 143 , 682
11.Ziduri Mosi
Legaturi cu:66, 101, 143
12.Bucur Obor
Legaturi cu:66, 101, 143
13.Lizeanu
Legaturi cu:330, 335
14.Doctor Grozovici
Legaturi cu:330, 335
15.Vasile Lascar
Legaturi cu:330, 335
16.Dinamo
Legaturi cu:330, 335
17.A.S.E.
Legaturi cu:131, 301, 331
18.Piata Lahovary
Legatura cu:331
19.Piata Romana
Legaturi cu:131, 301, 331
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 10:37:36    Titlul subiectului: 102570

106

Prelungit la Bd. Ghencea astfel :

Bd. Uverturii -> Str. Dezrobirii -> Str. Moinesti -> Bd. Timisoara -> Str. Valea Oltului -> Prelungirea Ghencea -> Bd. Ghencea

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 18:59:27    Titlul subiectului: 102586

Vin cu o propunere pentru cartierul Giulesti.Linia sa primeasca indicativ 352.Iata traseul:Cartier 16 Februarie - Calea Giulesti - Pasaj Grant - Strada Turda - Bulevardul Maresal Averescu - Arcul de Triumf - Bulevardul Maresal Constantin Prezan - Piata Charles de Gaulle - Bulevardul Aviatorilor - Piata Victoriei - Bulevardul Lascar Catargiu - Piata Romana - Bulevardul General Gheorghe Magheru - Bulevardul Nicolae Balcescu - Universitate(intoarcere in rond, statie de urcare vis-a vis de Teatrul National.

Iata statiile acestei linii:

1.Cartier 16 Februarie
Legaturi cu:162, 163, 601(prelungit si el prin Bulevardul Constructorilor)
2.Depoul Giulesti
Legaturi cu:162, 163, 601
3.Institutul Pasteur
Legaturi cu:162, 163, 601
4.Copsa Mica
Legaturi cu:162, 163, 601
5.Piata Giulesti
Legaturi cu:162, 163, 601
6.Godeni
Legaturi cu:162, 163, 601
7.Bd.Constructorilor(imediat dupa intersectia cu Bulevardul Constructorilor)
8.Cimitirul Calvin
9.Gheorghe Valsan
10.Pasaj Grant(pe terenul liber dinainte de pasaj)
11.Turda(fata in fata cu statia de pe linia 41)
12.Bd.Maresal Averescu(imediat dupa Bulevardul Ion Mihalache)
13.Bd.Marasti(imediat dupa curba lui 41)
14.Arcul de Triumf
Legaturi cu:131, 282, 330, 331, 335
15.Piata Charles de Gaulle(plasata pe Bulevardul Aviatorilor, vis-a vis de statia de metrou)
16.Monumentul Eroilor(in mijlocul bulevardului, langa Monumentul Eroilor Aerului)
17.Piata Victoriei
Legaturi cu:300, 381, 783
18.Piata Romana
Legaturi cu:300, 381, 783
19.Piata 21 Decembrie 1989
Legaturi cu:122, 137, 268, 381, 783
20.Universitate(fata in fata cu Teatrul National, intoarcere in rondul de la Universitate).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ik149



Data înscrierii: 26/Mar/2008
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 12:23:35    Titlul subiectului: Creare statie 116, 232, 313 comuna cu 76 la Unirii 102624

N-ar fi o idee buna sa opreasca autobuzele 116, 232, 313, sensul spre Berceni, in statia terminus a troleibuzului 76, cea de la Horoscop? E o distanta mare intre statia din Piata Unirii si Budapesta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 18:10:53    Titlul subiectului: 102633

ik149 a scris:
N-ar fi o idee buna sa opreasca autobuzele 116, 232, 313, sensul spre Berceni, in statia terminus a troleibuzului 76, cea de la Horoscop? E o distanta mare intre statia din Piata Unirii si Budapesta.


Probabil pentru 232, dar nu pentru 116 si 313 deoarece ar trebui sa se mearga prea mult pe jos pana la tramvaiele 5, 14, 16, 21, 40, 55 si 56 sau pana la autobuzele 104, 123, 124 si 385.

Acum vin si eu cu cateva propuneri pentru cartierul Berceni:

I. Prelungirea lui 173 prin Piata Eroii Revolutiei, Soseaua Oltenitei, Piata Sudului, Soseaua Berceni, Strada Dumitru Petrescu, Strada Turnu Magurele pana la Bulevardul Alexandru Obregia (cap 74, 232).

II. Desfiintarea liniei 242

III. Infiintarea liniei 273 pe traseul: Valea Ialomitei - Strada Valea Ialomitei - Drumul Taberi (bucla de nord) - Strada Brasov - Bulevardul Ghencea - Calea 13 Septembrie - Strada Sebastian - Calea Rahovei - Strada Odoarei - Soseaua Viilor - Piata Eroii Revolutiei - Soseaua Giurgiului - Strada Luica - Strada Turnu Magurele - Strada Dumitru Petrescu - Strada srg. Ion Iriceanu - Soseaua Vitan - Barzesti - INMB (cap 181).

IV. Infiintarea liniei 384 pe traseul: Piata de Gros - Bulevardul Metalurgiei - Bulevardul Alexandru Obregia - Strada srg. Nitu Vasile - Bulevardul Constantin Brancoveanu - Soseaua Oltenitei - Piata Eroii Revolutiei - Soseaua Giurgiului - Strada Toporasi - Prelungirea Ferentarilor - Calea Ferentarilor - Strada Sebastian - Calea 13 Septembrie - Soseaua Pandurilor - Strada prof. Doctor Rainer (intoarcere prin Strada prof. Doctor Bagdasar) - Bulevardul Eroilor Sanitari - Strada Stirbei Voda - Bulevardul g-ral Magheru - Piata Romana. Cu intoarcere prin Bulevardul Dacia - Calea Grivitei - Piata Garii de Nord - Strada Witting - Calea Plevnei - Strada Stirbei Voda, apoi traseul de ducere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 19:38:14    Titlul subiectului: 102695

Vin cu propunere la alternativa 783 si anume linia 320:Complex Prisma Corbeanca - DN 1 - Oras Otopeni - Calea Bucurestilor - Pasaj C.F.R. Otopeni - Soseaua Bucuresti - Ploiesti - Piata Presei Libere - Soseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff - Arcul de Triumf - Bulevardul Maresal Constantin Prezan - Piata Charles de Gaulle - Bd.Aviatorilor - Piata Victoriei - Bulevardul Lascar Catargiu - Piata Romana - Bulevardul General Gheorghe Magheru - Bulevardul Nicolae Balcescu - Piata 21 Decembrie 1989 - Bulevardul Carol I - Piata C.A. Rosetti

Iata statiile acestei linii:
1.Prisma Corbeanca
Legaturi cu:preorasenesti
2.C.F.R. Balotesti
Legaturi cu:preorasenesti
3.Geriatrie Otopeni
Legaturi cu:preorasenesti
4.Filan S.A.
Legaturi cu:preorasenesti
5.Aeroport Otopeni Terminal Plecari
Legatura cu:783
6.Icsitmua
Legatura cu:783
7.Primaria Otopeni
Legatura cu:783
8.Amco S.A.
Legatura cu:783
9.Metro Otopeni(statie speciala)
10.Pasaj C.F.R. Otopeni
Legaturi cu:149, 304, 783
11.Soseaua Bucuresti - Ploiesti 107
Legaturi cu:149, 304, 783
12.Privighetorilor
Legaturi cu:149, 304, 783
13.Institutul Meteorologic
Legaturi cu:148, 149, 261, 301, 304, 783
14.Drumul Matasii
Legaturi cu:148, 149, 301, 304
15.Aeroport Baneasa
Legaturi cu:131, 148, 149, 304, 335, 783
16.Pod Baneasa
Legaturi cu:131, 148, 149, 205, 261, 304, 335
17.Gara Baneasa
Legaturi cu:131, 148, 149, 205, 261, 304, 335
18.Piata Presei Libere
Legaturi cu:131, 148, 149, 205, 261, 304, 335, 783
19.Muzeul Satului
Legaturi cu:131, 205, 330, 331, 335
20.Arcul de Triumf
Legaturi cu:131, 282, 330, 331, 335, 352(linie postata mai sus)
21.Piata Charles de Gaulle
Legatura cu:352
22.Monumentul Eroilor
Legatura cu:352
23.Piata Victoriei
Legaturi cu:300, 352, 381, 783
24.Orlando
Legatura cu:300
25.Piata Romana
Legaturi cu:300, 352, 381, 783
26.Piata 21 Decembrie 1989
Legaturi cu:122, 137, 268, 352, 381, 783
27.Piata C.A. Rosetti
Legaturi cu:61, 66, 69, 70, 85, 90, 91, 92, 336, 601
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 9892
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 08:56:37    Titlul subiectului: 102727

Linia este dublata atat de 449 (care s-a reintrodus de curand) intre Prisma si Otopeni. In plus cam cat ar dura o semicursa intre Prisma si Rosetti ? Am facut eu luni dupa masa de la Aeroportul Otopeni pana in centru doua ore jumate.
Si mai este un lucru. Acum 10 ani Complexul Prisma genera un flux foarte mari de calatori, acum este in faliment, calatorii ii numeri pe degete. Din aceste trei motive aceasta linie cred ca este mai mult utopica.
Este imbucuratori ca va ganditi la imbunatatire transportului in comun, inca o data v-as ruga sa luati toate aspectele in considerare cand propuneti un trase:

1-Fluxul de calatori
2-Durata unei semicurse (daca exista blocaje frecvente in trafic, etc).
3-Cat de mult este dublat traseul pe care il propuneti de alte linii.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ik149



Data înscrierii: 26/Mar/2008
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 12:28:52    Titlul subiectului: 102735

lucian-crusher a scris:
Probabil pentru 232, dar nu pentru 116 si 313 deoarece ar trebui sa se mearga prea mult pe jos pana la tramvaiele 5, 14, 16, 21, 40, 55 si 56 sau pana la autobuzele 104, 123, 124 si 385.


Ideea era sa opreasca-n statia aceea, nu sa-ntoarca acolo.
Recunosc si ca momentan e destul de putin folosita de calatori ca statie de urcare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 13:48:58    Titlul subiectului: 102744

guest a scris:
Linia este dublata atat de 449 (care s-a reintrodus de curand) intre Prisma si Otopeni. In plus cam cat ar dura o semicursa intre Prisma si Rosetti ? Am facut eu luni dupa masa de la Aeroportul Otopeni pana in centru doua ore jumate.
Si mai este un lucru. Acum 10 ani Complexul Prisma genera un flux foarte mari de calatori, acum este in faliment, calatorii ii numeri pe degete. Din aceste trei motive aceasta linie cred ca este mai mult utopica.
Este imbucuratori ca va ganditi la imbunatatire transportului in comun, inca o data v-as ruga sa luati toate aspectele in considerare cand propuneti un trase:

1-Fluxul de calatori
2-Durata unei semicurse (daca exista blocaje frecvente in trafic, etc).
3-Cat de mult este dublat traseul pe care il propuneti de alte linii.


Nu stiu ce e acum, insa acum nu chiar 10 ani...chiar 3-4 ani, Prisma era un centru de marfa, erau si prezentari de moda acolo, targuri, mai ceva ca la Romexpo...Daca nu merge Prisma, macar Aeroportul Otopeni, ceva alternative pentru cei din Otopeni, muncitorii de la complexurile de acolo...pentru ca linia 783 vine la o ora, si trebuie cartela(lucru stupid, masina este de multe ori mai murdara chiar si ca un 323)...si in plus, ce ofera autobuzul ala...Nimanui nu ii convine sa sari peste statii gen Piata Charles de Gaulle, Pod Baneasa, Drumul Matasii...dar unii nu gandesc...Le-ar trebui si oamenilor din Otopeni(care este 100% dependent de Bucuresti), un mijloc de transport decent...Sau macar in rondul de la Primaria Otopeni...sunt fel si fel de posibilitati...Dar trebuie sa se vrea...cu 20 de Citaro, si cu o asemenea linie(Aeroport Otopeni sau Primaria Otopeni - Piata Rosetti sau Piata Romana), s-ar putea face minuni...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ik149



Data înscrierii: 26/Mar/2008
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 13:54:56    Titlul subiectului: 102746

Pina acum 3 ani, cind RATB s-a retras pentru prima data de pe liniile preorasenesti, 449 (cel putin!) era un model pentru transportul public: avea autobuze noi si curate (Castrosua) iar intervalul de succedare nu depasea 7-11 minute in orele de virf. E adevarat ca inca nu incepuse nebunia traficului congestionat de pe DN 1.
Crearea unei linii de autobuz care sa deserveasca exclusiv Otopeniul e dificila si pentru ca, daca esti in centrul Otopeniului, trebuie sa mergi pina la podul de la Aeroportul Otopeni pentru a te intoarce in Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 14:00:08    Titlul subiectului: 102747

Linia 449 era probabil cea mai respectata linie RATB, cel putin dintre preorasenesti, si pur si simplu, nu aveai cum sa vezi acea linie goala...Acum a ramas cu doua autobuze, Prisma a dat faliment, capatul s-a mutat la Tamasi, iar intervalul de 60 de minute, este unul mizer...Am vazut doua 449 unul dupa altul, lucru tare greu in ziua de azi...Nu am inteles ce ai vrut sa zici cu oamenii din centrul Otopeniului, in Otopeni exista statii in oras, la Icsitmua, la Primaria Otopeni(unde este si un mic rond), si la Amco S.A.(langa Metro Otopeni)...oamenii au ce sa ia, dar regimul de pe 783, si intervalul sau(si al preorasenestilor), este mizer...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ik149



Data înscrierii: 26/Mar/2008
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 14:05:59    Titlul subiectului: 102748

ma refeream la faptul ca nu te poti pur si simplu intoarce in Bucuresti, daca esti in centrul Otopeniului, pentru ca n-ai cum traversa DN1 cu masina decit la Centura si la Aeroport
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 16:16:27    Titlul subiectului: 102756

783 circula la 15-30 minute.
Programul lui 783 de pe ratb.ro
http://www.ratb.ro/download/trasee/783_PIATA_UNIRII.pdf

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 19:54:49    Titlul subiectului: 102766

Asa cred ei, cei din RATB, am stat o ora si 10 minute in statia Piata Victoriei, sens spre aeroport, si deja autobuzul era full...Si mai costa 7 lei... de ce?Niciodata nu am luat bilet in RATB, in 783 ma urc pe gratis, si nimeni nu ma deranjeaza...Si din toti calatorii, nu stiu daca au cartela 20%, si aceia sunt straini...cine e nebun sa dea 7 lei pe o calatorie identica cu oricare alta... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 12:13:30    Titlul subiectului: 103566

336 ar trebui sa fie clar desfiintat in favoarea troleibuzului 61. Din moment ce 178 merge pana la Master, sa se infiinteze o statie "Bd. Iuliu Maniu" la intersectia Str. Apusului cu Bd. Iuliu Maniu. (mentionez ca am trimis o sesizare la r.a.t.b. si am primit un raspuns cum ca trebuie sa fie aprobat de controlul traficului).
Infiintarea liniilor 63 si 67si 87 si modificarea liniel 65.
63 = Lujerului (65, 67, 106, 406) -> Complex Comercial Veteranilor (61, 62, 65, 67, 106, 136, 236, 336) ->Rasaritului (61, 62, 65, 67, 106, 136, 236, 336) -> Piata Gorjului (61, 62, 65, 67, 106, 236, 336) -> Rosia Montana (65, 67, 106) -> Dezrobirii (65, 67, 106, 178, 406) -> Teatrul Masca (65, 67, 106, 178, 406 -> Pasaj Lujerului (65, 67, 106, 178, 406) -> Cora Lujerului (61, 62, 65, 67, 136, 236, 336) -> Gara Cotroceni (61, 62, 65, 67, 136, 236, 336) -> Universitatea Politehnica Bucuresti (61, 62, 65, 67, 136, 236, 336) -> Facultatea de Electronica (61, 62, 65, 67, 136, 236, 336) -> Piata Leul (61, 62, 65, 67, 71, 93, 136, 236, 336) -> Dr. Gh. Marinescu (61, 67) -> Facultatea de Medicina (61, 67) -> Piata Operei (61, 67, 69, 90, 91) -> Facultatea de Drept (61, 67, 69, 90, 91, 336, 601) -> Piata Mihail Kogalniceanu (61, 66, 67, 69, 70, 75, 85, 90, 91, 92, 336, 601) -> Gradina Cismigiu (61, 66, 67, 69, 70, 75, 85, 90, 91, 92, 336, 601) -> Universitate (61, 66, 67, 69, 70, 75, 85, 90, 91, 92, 336, 601) -> Piata C.A. Rosetti (61, 66, 67, 69, 70, 75, 85, 90, 91, 92, 336, 601) -> Armeneasca (66, 67, 69, 70, 75, 85, 90, 92, 311) -> Calea Mosilor (66, 67, 69, 70, 75, 85, 90, 92, 311) -> Calea Mosilor (69, 70, 75, 85, 90, 92, 311) -> Foisorul de Foc (69, 75, 85) -> Soseaua Mihai Bravu (69, 75, 850 -> Avrig (69, 75, 85, 101) -> Soseaua Pantelimon (69, 75, 85) -> Gara Obor (69, 75, 85, 682) -> Baicului (69, 75, 85, 682)

65 = Lujerului (63, 67, 106, 406) -> Complex Comercial Veteranilor (61, 62, 63, 67, 106, 136, 236, 336) ->Rasaritului (61, 62, 63, 67, 106, 136, 236, 336) -> Piata Gorjului (61, 62, 63, 67, 106, 236, 336) -> Rosia Montana (63, 67, 106) -> Dezrobirii (63, 67, 106, 178, 406) -> Teatrul Masca (63, 67, 106, 178, 406 -> Pasaj Lujerului (63, 67, 106, 178, 406) -> Cora Lujerului (61, 62, 63, 67, 136, 236, 336) -> Gara Cotroceni (61, 62, 63, 67, 136, 236, 336) -> Universitatea Politehnica Bucuresti (61, 62, 63, 67, 136, 236, 336) -> Facultatea de Electronica (61, 62, 63, 67, 136, 236, 336) -> Piata Leul (61, 62, 63, 67, 71, 93, 136, 236, 336) -> Carol Davila (62, 71, 93, 236, 336) -> Podul Cotroceni (62, 71, 93, 96, 123) -> Calea Plevnei (62, 71, 93, 96, 123) -> Bd. Dinicu Golescu (62, 71, 85, 93, 96, 123, 133) -> Ministerul Transporturilor (62, 71, 85, 93, 96, 123) -> Gara de Nord (86, 87, 97, 105) -> Stoica Ludescu (86, 87, 97, 105) -> Pasaj Grant (86, 87, 97, 105) -> Cimitirul Sf. Vineri (86, 87, 97, 105) -> Caraiman (86, 87, 97, 105) -> Griro (86, 87, 97, 105) -> Kiev (86, 87, 97, 105) -> Lainici (86, 87, 97, 105) -> R.A.R. (86, 87, 97, 105) -> Clabucet (86, 87, 97) -> Carpati (86, 87, 97, 422, 645) -> Depoul Bucurestii Noi (86, 87, 97) -> Pajurei (97) -> Bd. Gloriei (97, 112) -> Teatrul Masca (97, 112) -> Parcul Bazilescu (97, 112) -> Jimbolia (97, 112) -> Laromet S.A. (97) -> Precizia (97) -> Cimitirul Straulesti (97, 304, 460) -> Strand Straulesti (97, 205)

67 = Acelasi traseu cu 63 pana la Calea Mosilor , de acolo traseul lui 66

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 13:42:41    Titlul subiectului: 103569

De ce nu-si schimba denumirea 682 si 645?

682 = 382
645 = 145
601 = 160

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 14:06:29    Titlul subiectului: 103571

Doamne...Pai 61 are 8 troleibuze pe traseu, si se ajung la intervale chiar si de 20 de minute...Plus ca daca o masina parcheaza pe Iuliu Maniu...dureaza si o ora sau mai mult...pana se descongestioneaza...Linia 336 are 26 de masini la ora de varf, si interval de maxim 4 minute...Sa nu mai vorbim de viteza, cea a troleului fiind mult sub cea a Citaroului, oricat de lente ar fi si ele...Parerea mea ar fi asa:trasee de autobuze si de tramvaie sa fie incluse pe distante lungi, cu spatii special amenajate(la tramvaie), iar troleibuzele pe trasee locale, care sa ia calatorii dintr-o zona populata, pana la cel mai apropiat punct de importanta(vezi vechiul 76, actualul 77)...Sunt pentru transportul ecologic, insa numai acolo unde se poate...Daca ar exista aceasta mutare, 90% din Militari ar injura, si cu siguranta Militari nu este un cartier mic...Plus ca rutele pe care le-ai propus sunt extrem de lungi, iar troleibuzele nu sunt facute pentru a rula pe distante de zeci de kilometri(vezi intervalele jenante ale lui 86, 90)...Inca o data...Propuneti linii care intr-adevar ajuta!Nu doar pentru ca e un moft.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 14:36:06    Titlul subiectului: 103575

Imi cer scuze daca sunt offtopic dar cand propuneti infiintarea unei noi linii de troleibuz sau autobuz voi nu luati in calcul cel mai important lucru: parcul necesar pt deservirea acestor trasee...care cel putin cazul troleibuzelor NU este suficient. Singurele linii de troleibuz din Bucuresti cu interval de succedare decent sunt 66 si 69 dupa parerea mea exceptandu-le pe cele din Berceni.

Revenind la subiect, ati omis 2 linii destul de importante care se dubleaza cam pe 90% din traseu: 330 si 335. Cea ce este un lucru inteligent pentru ca inainte de infiintarea liniei 330 era destul de neplacut sa circuli cu 335 care era aglomerat intotdeauna

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 15:47:10    Titlul subiectului: 103579

V3nt0R a scris:
Asa cred ei, cei din RATB, am stat o ora si 10 minute in statia Piata Victoriei, sens spre aeroport, si deja autobuzul era full..Niciodata nu am luat bilet in RATB, in 783 ma urc pe gratis, si nimeni nu ma deranjeaza...Rolling Eyes


Foarte bine. Nu inteleg cum e posibil ca, de multe ori, sa astept la cate un autobuz / tramvai 30, 45, 60 de minute. In conditiile unui trafic normal. Inteleg ca nu e ora de varf, dar deja sa astepti mai mult de 20 de minute, la orice ora, e bataie de joc. Eu sunt corect si platesc abonament, ma astept sa primesc un serviciu pe masura. Altfel, de ce mai platesc? As putea la fel de bine sa fiu atent in statii si sa cobor cand vad controlori.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 22:57:01    Titlul subiectului: 103598

Poate ca nu m-am facut inteles. Scopul eventualelor troleibuze 63, 65 si 67 este tocmai legaturile anumite obiective sau locuri de interes comun. 63 ar facilita legatura dintre Cartierul Militari si Gara Obor. Acest troleibuz ar avea un interval de circulatie de 20 de minute si ar fi menit tocmai acestui tranzit. Linia 65 ar face legatura directa intre Cartierele Militari si Grivita / Pajura. Intervalul de circulatie are fi unul decent de 10 minute. Un eventual troleibuz 87 ar circula intre Pajura si Sfintii Voievozi pentru a-i indeplini in continuare misiunea lui 65. Cea mai importanta si cea mai aglomerata dintre toate liniile propuse ar fi 67 care ar efectua de asemenea o legatura directa intre Militari si Colentina, Spitalul Fundeni.

Asta este solutia ecologica a desfiintarii liniei 336.

Linia Luni - Vineri Sambata Duminica
61 5 minute 12 min 15 min
63 20 minute 20 min 30 min
65 10 minute 15 min 30 min
67 7 minute 10 min 33 min

Cele 26 de autobuze de pe linia 336 ar imbunatati simtitor intervalurile de succedare ale liniilor de la Autobaza Militari.

Troleibuzele necesare infiintarii acestor linii s-ar obtine din obtinerea unor fonduri speciale de la ministerul mediului.

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 9892
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 23:42:10    Titlul subiectului: 103601

V3nt0R a scris:
Sa nu mai vorbim de viteza, cea a troleului fiind mult sub cea a Citaroului, oricat de lente ar fi si ele..

Pe bulevardul Iuliu Maniu de obicei troleibuzele sunt mai rapide decat autobuzele Mercedes Citaro. Am circulat mult in zona respectiva si am vazut multe cazuri de autobuze noi depasite de trolee, fie ele Ikarus sau Irisbus.
Revenind la topic nu vad deocamdata rostul desfiintarii lui 336. A fost conceputa ca o linie de suprafata rapida intre centrul orasului si zona Militari-Apusului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Ian 2009 00:04:28    Titlul subiectului: 103604

Rostul desfiintarii liniei 336 este reducerea poluarii. Prin Bd. Iuliu Maniu circula un numar foarte mare de masini.
Motive :
1. Iesirea din Bucuresti (Autostrada Bucuresti - Pitesti)
2. Cora Lujerului
3. Carrefour Militari
4. Kika
5. Outlet
6. Hornbach
7. Carrefour
8. Auchan
9. Praktiker
10. Brico Store
11. Platforma Industriala Vest
1xxx. s.m.d.

Deci, rezulta un grad de poluare foarte mare. Daca intervalul de succedare este de maxim 4 minute, oare cate autobuze strabat bulevardul intr-o zi lucratoare?
Imaginati-va cum ar fi o zi in care 336 nu ar circula, iar 61 ar dispune de 26 de troleibuze.

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 22 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community