Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pro si contra sistemului maxi-taxi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2008 16:32:50    Titlul subiectului: 102295

http://www.romanialibera.ro/a78021/transportul-public-local-negociat-ca-la-piata.html

"Arhiva: Primarul Brailei sfideaza legea
Transportul public local, negociat ca la piata
Gina Bahor
Vineri, 30 Septembrie 2005
Viceprimarul PD al municipiului Braila, Daniela Vasioiu, a solicitat in nenumarate randuri respectarea Legii Serviciului Public de Transport si nu este dispusa sa negocieze cu nimeni. "Daca in sedinta CLM din 30 septembrie nu se va discuta pe legea emisa de consilieri in urma cu sapte luni, nu voi negocia legea cu operatorii, nici cu primarul Brailei, liberalul Sever Constantin Cibu, consilierii locali sau cu directorul acestui serviciu public de transport. S-a stabilit, atunci cand s-a emis hotararea in consiliu local municipal, ca analiza

eficientei operatorilor sa se faca la sase luni, din punct de vedere social si economic, iar in functie de rezultat, sa se aduca modificari sau nu la trasee. S-a amanat aceasta analiza, termenul fiind depasit cu o luna, iar daca nici de aceasta data nu se doreste intrarea in legalitate, datoria mea este sa informez CLM. Acesta este singurul organism care isi poate modifica propria hotarare", a subliniat viceprimarul Daniela Vasioiu. Ea a mai precizat ca primarul Cibu a avut intalniri cu operatorii particulari si ca s-au negociat traseele ca la piata. "Este absurd, atata vreme cat operatorii nu respecta traseele licitate, sa-i mai intrebi ce rute prefera", a mai spus Vasioiu. Aceeasi opinie o are si directorul SC Braicar SA, Cornel Sandulescu, care a participat la astfel de intalniri dintre operatori si primarul Brailei: "Daca Primaria Braila doreste sa se lucreze in haos, eu ce pot sa spun? Ni s-a promis pentru viitor masini noi si poate atunci concurenta va fi eliminata. Cat priveste nemultumirile operatorilor, ma indoiesc ca nu sunt eficienti atata vreme cat sunt pe traseele noastre si mai cereau primarului sa intre, de exemplu, pe soseaua Buzaului, unde sunt deja in jur de 100 de maxi-taxi. Inseamna ca le merge bine. As fi vrut sa se respecte legea, operatorii nu respecta traseele adjudecate la licitatie si stie toata lumea acest lucru". Viceprimarul Daniela Vasioiu a mai spus ca operatorii nu sunt oficial eficienti, ei primesc banii pe bilete, dar fara sa le elibereze: "Este evaziune fiscala in toata regula si, daca nu ar fi eficienti, nu ar exista o concurenta acerba pe trasee. Ma intreb de ce organismele abilitate nu-si fac datoria. Personal, am purtat discutii cu conducerea Politiei Braila, iar dupa ce consilierii vor lua asupra lor modificarile sau nu ale hotararii din 2004, voi mai solicita Politiei sa-si faca treaba. Primarul liberal Constantin Cibu nu a ascuns niciodata ca poarta discutii cu operatorii, declarand ca este greu sa-i multumesti pe toti: "Nu poti sa-i elimini pe operatori pur si simplu, trebuie sa traiasca si ei! Sper sa mai aduc autobuze la Braicar si atunci lucrurile vor sta altfel".
In urma cu sapte luni, respectiv in anul 2004, consilierii locali braileni au aprobat in Consiliul Local Legea privind Serviciul Public de Transport, unde s-a stabilit ca operatorii privati de transport sa liciteze traseele secundare ale municipiului, urmand ca peste sase luni sa se faca o analiza a eficientei acestora. Licitatia a avut loc in luna martie 2005, dar de atunci operatorii transportului privat nu numai ca nu au respectat traseele secundare, au intrat peste cele tranzitate de SC Braicar SA si in continuare se plang ca nu sunt eficienti. Exista suspiciuni ca anumiti operatori ai acestui serviciu au relatii la mai multe institutii ale statului si ca exista o protectie fara doar si poate. Desi in mai multe randuri s-au facut declaratii publice din partea unor reprezentanti ai Politiei ca se vor lua masuri, pana acum nu s-a intamplat nimic...
"

Daca vreti sa incercam sa scapam de molima maxi-taxi, votati si voi petitia anti-maxi-maxi de la adresa:
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2008 17:32:57    Titlul subiectului: 102297

NIMENI NU VA OBLIGA, OAMENI BUNI, SA VA URCATI IN MICROBUZE DACA NU VA PLACE SI ZICETI CA-I INGHESUIALA!

Puteti s-asteptati venirea unui alt microbuz, nimeni nu va impinge din spate cu forta sa te urci in el cand vezi ca-i deja aglomerat. N-aveti decat s-asteptati 20 minute in statie venirea unui tramvai plin si sa-l umpleti p-ala pana la refuz (altfel spus, aceeasi Marie cu alta palarie). Poate asa au sa fie mai degajate microbuzele si au sa poata circula lejer cei care vor sa circule cu ele...

Exista totusi cateva asemanari intre Braicar si transportatorii privati, care-i face "frati fara voie":

-ambele au "grafic" pe care tre sa-l respecte dar niciunul n-o face sau daca se chinuie sa-l respecte, se straduiesc prea putin s-o faca si-n statie tot cand se nimereste ajung

-ambele se umplu pana la refuz, in special tramvaiele care mai au si un "atu" in privinta asta din cand in cand: din cauza unora certati cu sapunu' pute in ele de-ti muta nasu'... Exclamation

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2008 19:52:39    Titlul subiectului: 102305

Imi pare rau dar tramvaiele nu vin din 20 in 20 de minute ci din 5 in 5 minute chiar si mai repede pe linia 21!Poate te referi la linia 23 care este o linie secundara la fel ca 24 si 25.Eu recunosc ca in criza de timp ma mai urc si in maxi-taxi ca tot oameni sunt dar agreez autobuzul si tramvaiul.De ce oare in mijloacele Braicar urca toti nespalatii si dubiosii....simplu pentru ca nu exista politie comunitara in acestea iar aceste specimene isi fac aparitia.
Totusi desi par inofensivi cei care patroneaza aceste maxi-taxi sunt ajutati de anumite persoane din Primarie ce vor sa distruga Braicar si sa-si ia si ei o mica atentie.Aceasta informatie am auzit-o de la unele persoane ce vor sa-si pastreze anonimatul.
Pentru revitalizarea Braicar eu am parerea ca trebuie schimbat directorul general ce pare a fi depasit de realitate si se crede pe timpul comunismului.
In loc sa se duca la Primar si sa ceara de urgenta fonduri pentru autobuze noi si investitii majore el sta bine mersi si repara tramvaie de epoca pe banii ce s-ar fi putut folosi in alte scopuri.Culmea e ca tramvaiele sosite pot fi numite de epoca fiindca au peste 40 de ani...asa ceva e de necrezut! Evil or Very Mad

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2008 17:36:09    Titlul subiectului: 102454

Mie una nu imi pasa in ce ma urc. Un singur criteriu am: sa ma lase cat mai aproape de locul unde am treaba. Cat despre timp plec in asa fel incat sa ajung la timp cu orice as apuca.
De exemplu eu daca vreau sa ma duc in Bariera daca vad tramvaiul la orizont iau repede bilet de la automat. Daca nu, merg la Winmarkt si daca vine autobuz inaintea maxi-taxi iau autobuz daca nu, iau maxi-taxi.

La maxi-taxi nu mai e golania si marlania de atunci deci nu neg ca si-ar fi pastrat cateva obiceiuri acesti maxi-taxisti. Vorbaaia: Lupul isi schimba parul dar naravul ba. Mie una imi place aceste maxi-taxi din cauza frecventei si a conforului. Eu sunt imuna la manele. Nici nu imi plac dar nici nu imi displac.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2008 22:16:37    Titlul subiectului: 102812

Ce atata valva si atata agitatie pentru acei dubari,suntem intr-o tara democrata adica suntem liberi sa alegem cu cine vrem sa calatorim eu sunt indiferent , adica daca nu ar fi unchiul meu la Braicar nu m-as plimba cu Braicarul iar despre baietii dupa maxi-taxi isi au si ei locul lor in Braila

Ca tot este vorba despre maxi-taxi , la noi la Braila zici ca suntem in vestul salbatic fiecare trage cum vrea in statia de autobuz , sa numai spun ca unii soferii de pe maxi-taxi "gonesc" cu peste 60 km/h pe unele artere ale Brailei. Acum cateva zile un sofer al firmei MANTRANS m-a agasat de parca eu eram obligat sa ma urc in "conserva lui" . Chiar va rog sa faceti o plimbare cu zdruncinari si zguduieli ca asa se poarta mai nou la Braila mentionez ca se merge cu o viteza excesiva si pe contrasens fara niciun fel de jena din partea acestor exemple negative Exclamation Evil or Very Mad

Pana zilele astea tineam cu aceste elemente de pe maxi-taxiuri, dar datorita unui exemplu care m-a agasat in statie la centru dupa maxi-taxiul BR-87-MMM si incepea sa urle ca un disperat ca nu are calatori si m-a gasit pe mine sa merg eu in conserva lui. In afara de cativa soferi care se vede ca sunt profesionisti si aceeia fiind vreo 5 persoane pe ca le cunosc eu, iar restu sa alerge ca in vestul salbatic. Este normal asa ceva ? Eu cred ca nu este normal, deoarece se pun vietile calatorilor aflati in vehicul sau poate mai rau sa se rastoarne dubita. Evil or Very Mad

Nu se poate ca intr-un oras civilizat sa fie haos chiar astazi cand am plecat la Promenad Mall , bine ca m-am urcat din Vidin ca prin statia Plantelor s-a aglomerat de parca se dadeau premii daca te urcai in duba . Mentionez ca prin zona bisericii de la Radu-Negreu soferul nu a mai oprit in statie desi se aflau oameni pentru Promenada Mall care asteptau transportul. Deci de cand s-a castigat licitatia pentru acest hypermarket maxi-taxiul B-03-PUN face fata cu greu valului de cumparatori. Deci este un mare dezavantaj deoarece stai ingramdit in maxi-taxi exact ca niste sardine. Tot mai bune erau midibusele Braicar decat aceste microbuze care nu pot face fata.
Mentionez ca lucrul acesta s-a intamplat pe 20 decembrie 2008 in jurul orei 17:35 pe drumul inspre Promenada Mall. Este batjocora acesta calatorie pana la Promenada Mall cu maxi-taxiul . Evil or Very Mad



28_11_08_1725_168.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.36 kb
 Vizualizat:  de 29907 ori

28_11_08_1725_168.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 10:41:26    Titlul subiectului: 102823

Am ajuns sa cred ca acesti "pirati ai trasportului" care stau buluc prin statiile Braicar . Ar trebui sa se faca ceva in acest caz ca din cauza acestor pirati Braicarul a decazut in ultimii ani. Poate la unii le plac , dar recunosc la inceput mi-au placut pana cand am avut niste mici neplaceri datorita acestor dubari. Vreau sa va arat ce este prin artera Plantelor la blocul turn si capatul scolii 20.
Voi reveni cu amanunte si cu poze din capatul lui 4 , se aduna acolo ca niste "paianjeni" acolo si pe cateva din arterele principale ale Brailei.



21-12-08_0933.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.33 kb
 Vizualizat:  de 29881 ori

21-12-08_0933.jpg



21-12-08_1003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.69 kb
 Vizualizat:  de 29881 ori

21-12-08_1003.jpg



21-12-08_1004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.33 kb
 Vizualizat:  de 29881 ori

21-12-08_1004.jpg



21-12-08_1011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.52 kb
 Vizualizat:  de 29881 ori

21-12-08_1011.jpg



21-12-08_0934.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.51 kb
 Vizualizat:  de 29877 ori

21-12-08_0934.jpg



21-12-08_1012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.16 kb
 Vizualizat:  de 29877 ori

21-12-08_1012.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 18:18:01    Titlul subiectului: 11019 102843

Astazi am asistat fara sa vreau la un incident intre un sofer al Braicarului si un sofer al Minibus. In jurul statiei de la Metalurgica erau multe persoane care asteptau autobuzul , a venit in timpul acela un maxi-taxi si ia luat fata autobuzului ca sa ia calatorii din statie. Soferul de la Braicar nu a apucat sa zica nimic ca acel individ dupa maxi-taxi adica BR-87-GGD a si coborat si a inceput sa il ameninte cu o bata de baseball si sa il injure. Neavand ce sa faca a stat si a indurat injuraturile si jignire adresate la persoana lui. Mentionez ca incidentul sa consumat in dreptul statiei Metalurgica pe sensul spre Comuna din paris in jurul orei 12:39 implicati fiind soferul Braicarului dupa midibusul BR-03-FHI si acel individ care se credea destept ca a vrut sa isi arate puterile cu bata adica soferul dupa BR-87-GGD. Daca asa se fac legile intre particulari si Braicar , deci se apeleaza la metode neortodoxe si chiar sabii prin acel cartier deci trebuie facut ceva in acest sens sa scapam de acesti indivizi care ne pot pune cutitul la gat sau mai rau sa patim altele nedorite. Evil or Very Mad Este normal asa ceva sa fim siliti sa ne urcam in conservele lor , nu se mai poate asa , sa se circule ca in vestul salbatic cu injuraturi si amentari de genul acesta. Evil or Very Mad

Este chiar adevarat si astazi am avut o mare surpriza sa il surprind pe acel sofer care ma agasat in statie la centru si care la randul lui s-a luat la harta in gara pe data de 24 octombrie 2008 cu soferul de la Braicar cu midibusul BR-80-ERO . Aflat in mers acesta cu maxi-taxiul s-a infuriat rau tare "Ca de ce i-au fost luati calatorii de la statia Angel Salgini" de pe G-ral Eremia Grigorescu spre gara. La care totul s-a transformat totul intr-un circ care s-a consumat la Gara Cfr in jurul orei 21:17 . Soferul de pe maxi-taxi a scos o bata si a incercat sa dea in soferul Braicarului. Dupa ce i-au fost luati calatorii era extrem de nervos a tras o bata in midibusul Braicarului care se afla in statie. Chiar asa dupa ce ca isi duc traiul pe spatele nostru mai se razbuna si pe soferii Braicar care ei nu au nici o vina ca , calatorii se urca la ei in midibus. Legea data trebuie sa fie respectata , nu cei care is soferi pe maxi-taxi sa isi faca legile singuri . Chiar oamenii nu sunt constienti ca isi pun viata in pericol datorita acestor "huligani" si "pirati" ai transportului in comun. Trebuiesc eliminati si stopa vatamarea soferilor Braicar.

Va prezint cateva poze despre acel maxi-taxi implicat in incident si tocmai ca acel sofer se afla la volan , mentionez ca acest huligan lucreaza pe microbuzul firmei Aventin adica BR-87-MMM.



21-12-08_1338.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.26 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

21-12-08_1338.jpg



21-12-08_1339.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.36 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

21-12-08_1339.jpg



21-12-08_1340.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.66 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

21-12-08_1340.jpg




Ultima modificare efectuată ady_br89 la Lun 22 Dec 2008 10:45:21, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 19:24:13    Titlul subiectului: 102845

Dupa cum am promis ca voi reveni cu amanunte legate despre asa numiti pirati ai transporului, am fost astazi pe cele mai circulate artere ale Brailei adica Bariera Calarasilor si Capatul lui 4 adica in zona vizirului. La bariera se iau la intrecere de parca participa la raliuri si se baga care pe unde ii vine in statia de la Braicar. In capatul lui 4 este exact ca in vestul salbatic dubarii se infiltreaza printre midibusele Braicar si culmea am vazut astazi in capatul lui 4 o tentativa de grafic a firmei "Kavmario" care acela nu poate fi numit grafic ca plecarile si sosirile lor nu sunt la orele acelea ci la alte ore. Traseele care au fost castigate de catre particulari domnul Cibu a stiut sa le faca cadou particularilor pentru ca acele trasee sunt toate 100 % ale Braicarului dar cu mici devieri pe strazi mai putin circulate. De exemplu 16 (Vidin-Dunare-Calarasi-Buzaului-Viziru-Centru-C.Galati-Vidin) si 17 (Vidin-Dunare-Calarasi-Viziru-Buzaului-Centru-C.Galati-Vidin) is 100 % ale Braicarului dar Tcf Imex a avut grija sa le cumpere in mod abuziv da doar ca sunt inverse. Decand au aparut acesti dubari Braicarul a decazut in ultimii ani. Nu este normal ca particularii sa ia in mod abuziv fostele trasee ale Braicar. Dupa ce ca ne pun si viata in pericol cu acele conserve mai isi fac si legile singuri.

1) Bariera Calarasilor umpluta de dubari (foto 1,2,3 si 4)
2) Un maxi-taxi pirat al firmei minibus si nu are hotararea primariei inscrisa pe el
3) Capatul lui 4 haos total dubatii fac legea acolo si graficul Kavmario



21-12-08_1342.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.75 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1342.jpg



21-12-08_1343.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.02 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1343.jpg



21-12-08_1344.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.65 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1344.jpg



21-12-08_1345.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.16 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1345.jpg



21-12-08_1514.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.89 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1514.jpg



21-12-08_1619.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.53 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1619.jpg



21-12-08_1620.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.56 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1620.jpg



21-12-08_1621.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.01 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1621.jpg



21-12-08_1622.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.34 kb
 Vizualizat:  de 29847 ori

21-12-08_1622.jpg



21-12-08_1626.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.98 kb
 Vizualizat:  de 29846 ori

21-12-08_1626.jpg




Ultima modificare efectuată de către ady_br89 la Lun 22 Dec 2008 10:40:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 19:37:41    Titlul subiectului: 102846

Este strigator la cer ce spui tu acolo Adi!!!! Evil or Very Mad Pur si simplu Politia si Primaria nu stiu nimic de aceste incidente iar si mai grav este faptul ca Primarul intentioneaza sa le acorde licenta pana in 2012!Culmea acesti oameni au datorii ,neplatindusi la timp taxele,nu elibereaza bilete si mai si agreseaza soferi!Trebuie urgent sa cautam solutii pentru stoparea acestor incidente.Singura solutie este sa ne unim cu totii si sa cautam solutiile legale pentru a face curatenie in transportul public! Exclamation

Adi, vad ca ai fost si tu martor la asemenea incidente la fel ca mine!Acum sper ca ma crezi si ca nimeni nu ma mai ataca ca pe un om ce vrea raul cuiva.In momentul de fata in Braila sunt 100 de soferi ca acestia cu bate si care trebuiesc scosi din transportul in comun!

Te voi completa cu inca cateva trasee ale Braicar numai ca-s prelungite!
Traseul 8(Gebamy Trans)Acestia au facut o extensie foarte mare fostului traseu de troleibuz facandu-l sa ajunga in Vidin ,Viziru si Buzaului.
Traseul 33 Este patronat de o firma ce nu o stiu dar acest traseu este vechiul traseu 7 numai ca i-au schimbat numarul in 33. Evil or Very Mad Exclamation
Traseul 36 Este copia traseului 4 pe sensul spre Gara CFR.
Traseul 31 Este o inventie ce copie mai mult de 60% traseul tramvaiului 21 pe sensul spre Radu Negru!
Traseul 35 Desi merge pe catva strazi laturalnice in cartierul Chercea si Calarasi este copia fidela a traseului 5.
TRaseul 33 este copia traseului 4 numai ca pe sensul spre Gara CFR merge pe BD Sulina ,Bloc Turn Str Grivitei iar apoi continua traseul 4!
Traseul 41 concureaza foarte ager traseul tramvaiului 23 desi au strazi diferite pe care circula dar cam aceleasi zone de acoperire!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 08:35:34    Titlul subiectului: 11019 102858

Urmaresc demult mesajele de pe acest topic la fel ca si de pe alte topicuri a mai multor judete si tin sa va zic ca vina maxi-taxi-urilor nu este a celor care le conduc ( soferi, patroni ) ci a legilor locale blande si a celor care conduc orasul asta. Sa va dau un exemplu de orase mici ( nu ca Braila ar fi un oras mic ) : Targoviste - acolo sunt microbuze apoartinand Transportului local nici decum "blatisti" ( microbuze particulare ) sau alt oras ar fi Sfantu.Gheorghe unde transportul se executa numai cu autobuze si nu exista "blatisti" La Sfantu.Gheorghe autobuzele circula pe niste stradute inguste, face curba in intersectie la 90 de grade si totusi au achizitionat autobuze Bmc care circula la 10-12 min cand puteau si ei sa cumpere microbuze care se descurcau mult mai bine decat autobuzelke pe strazile orasului si in plus ar fi circulat si mai des.

Braila nu este singurul oras care se confrunta cu aceasta problema , probleme mai sunt si la Buzau si in alte orase unde am spus legea este blanda cu acestia.

La Ploiesti exista sute de microbuze ( si aici ma refer exclusiv la transportul inter-judetean ) dar nici unul nu intra in oras decat pana la prima statie de autobuz RATP. Prin 2001-2002 anumiti smecheri care faceau Ploiesti-Baicoi sau Ploiesti-Plopeni ajunsesera pana in centru cu microbuzele si unii chiar pana la Autogara Sud. Ratp si Politia Rutiera impreuna cu Consiliul Local a luat hotararea sa se construiasca Puncte Terminale si astfel nimeni nu mai intra in oras cu microbuzul. Revenind la partea cu "blatisti" din Braila repet fara sa comentez prea multe cei de la Primarie, Politie si Braicar au si ei ceva maini manjite cu acesti blatisti de ai tolereaza si ai lasa sa faca ce vor intr-un oras care apare destul de des la tv pentru anumite acte rele ( clanuri, bataii, droguri etc)

In incheiere dupa cum ati observat si voi exista microbuze doar in orasele din Moldova, putine orase din restul tari mai au inca la activ microbuze fie ele legale sau ilegale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 10:58:57    Titlul subiectului: 102868

Domnul primar Aurel Simionescu ar trebui sa ia masuri urgente cu privire la acesti pirati ai transportului in comun . Dupa ce ca nu elibereaza nici bilete mai scot si batele sa ii agreseze pe soferii Braicar , mie mi se pare ca acesti huligani isi fac de cap pe trasee , cat despre cartierul Nedelcu Chercea acolo se intampla numai lucruri strigatoare la cer . Dupa ce ca este si asa orasul sufocat de masinile mici acum si dubarii alearga ca la raliuri cu conservele lor .Poate vom gasi o solutie pentru stoparea acelor huligani care isi fac legea cu bata si cu sabia din chercea si nu numai din Chercea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 27 Dec 2008 23:10:50    Titlul subiectului: 103139

Din cate stiu eu midibuzul 87 MMM se vede ca are traseul 34, traseu ce apartine de drept MANTRANS. Nu Aventin. Aventin opereaza traseele 36, 40 si 41.

Acum sa reamintesc firmele si insemnele pentru cei care nu stiu:

8,31 (tablita neagra cu scris galben) Gebamy Trans
13,35 (tablita alba) Minibus
33,34 (tablita alba) Mantrans
36,40,41 (tablita galbena) Aventin
42 (tablita alba cu scris rosu) Europax
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 09:52:27    Titlul subiectului: 104095

Da, BR-87-MMM apartine firmei Mantrans care il are in grija , cat despre huliganul care lucreaza pe el iar a inceput sa se dea rotund si din cate am vazut eu la unii soferi de pe dube mai nou se poarta sub scaunele lor bate de baseball,crose de golf si nu in ultimul rand sabii cu care sa isi faca legea singur este normal asa ceva sa isi faca legea ei. Dupa parerea ar trebui eliminati din transportul in comun din Braila si sa numai zic ca pe arterele principale se merge ca in vestul salbatic , cei de pe maxi-taxi nu adevaratii pirati nu noi care ii intretinem pe ei dar daca este nevoie sa isi bage bani in buzunar cu sabia si alte obiecte contondente "scuzati-ma" dar ar trebui ceva facut in acest sens privindu-i pe acei huligani care isi fac legea singuri.

Ieri aflandu-ma cu un sofer care lucra pe un maxi-taxi prieten de al meu mi-a zis ca in ducursul saptamanii acesteia Braicar va intra intr-o greva spontana deoarece nu era nici el singur , am fost si i-am intrebat pe Sandu George si Capitaneanu Tudorel ambii soferi ai firmei Braicar acestia mi-au confirmat urmatoarele despre greva de la Braicar :
1) Conditiile de lucru acestea fiind cu midibuse vechi si tramvaie despasite .
2) Salariile prea mici fara sporuri si fara bonuri de masa .
3) Infrastructura de tramvai fiind foarte uzata si pe a locuri portiuni de sina crapa adica schimbarea totala a infrastructurii de tramvai.
4) Aducerea unor autobuze de ultima generatie si eliminarea transportatorilor particulari de pe fostele trasee Braicar.
5) Aducerea unor tramvaie de performanta deoarece unele dintre ele is foarte vechi si depasite ca varsta.
6) Cei care sunt certati cu legea si se razbuna pe mijloacele de transport in comun sa fie prinsi si pedepsiti.
Pe de o parte este bine ca cei de la Braicar intra in greva , dar cel mai mult vor avea de suferit elevii care in timpul acesta care merg cu autobuzul sau tramvaiul la scoala dar si oamenii care ies sa isi faca piata din alte zone ale Brailei . Mentionez ca greva va avea loc in datele de 15-16 ianuarie anul curent 2009 si nu vor circula nici tramvaiele dar nici autobuzele pana cand nu li se vor aproba revendicarile. Astazi tot aceleasi vesti dar insa ca liderii de sidicat sunt chemati sa isi spuna parerile la Domnul Sandulescu , acesta situatie se datoreaza tuturor factorilor spusi mai sus deoarece , mentionez ca Braiila a ajuns ultimul judet din Romania ca salarii si parc auto cat si electric. Riscam ca daca directorul Braicar sa nu cheme liderii de sindicat sa poarte discutii despre revenficari pur si simplu vom avea de suferit ca , cetatenii ai Brailei deoarece mijloacede de transport in comun vor fi paralizate pe termen nederminat in garajele si depourile societatii. Voi reveni cu amanunte despre acest lucru.


Ultima modificare efectuată de către ady_br89 la Mar 13 Ian 2009 17:22:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 12:46:01    Titlul subiectului: 104102

ady_br89 a scris:
5) Aducerea unor tramvaie de performanta deoarece unele dintre ele is foarte vechi si depasite ca varsta.

Viseaza fara sa stie la ce viseaza. Pana la tramvaie noi, exceptand faptul ca linia trebuie reabilitata si depourile pregatite sa primeasca asa ceva, e musai sa se treaca prin alte doua faze: tramvaie avand componente electronice simple, apoi tramvaie dotate cu chopper. Intai sa vada cu ce se mananca astea (si sa-si formeze o echipa buna de ingineri electronisti), astfel incat sa nu stea pe bara, si abia dupa aia vise cu tramvaie noi.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 13 Ian 2009 13:23:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 13:08:55    Titlul subiectului: 104106

ady_br89 a scris:
1) Conditiile de lucru acestea fiind cu midibuse vechi


Midibuze vechi? Sunt produse în 2004-2005, deci numai vechi nu sunt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 19:59:31    Titlul subiectului: 104141

Eu felicit soferii,vatmanii si mecanicii care au avut intentia sa faca o greva fiindca asa nu se mai poate.Imi place cum suna ideia ca dubari sa iasa de pe vechile trasee(7 actualul 33,9,13,16, si 17)dar si conditiile mai bune care intradevar lipsesc.Desi voi suferii si eu prin aceasta greva nu sunt suparat pe Braicar ba chiar incantat.Poate asa vor disparea dubarii macar dupa vechile trasee.

Firma de maxi-taxi ce detine traseul 42 a reusit sa-i faca o prelungire pana la Centrul Comercial Armonia.Traseul este:ANL .acu Dulce-Hipodrom-Calea Calarasi-Centru-Calea Galati-Str. N. Balcescu-Calea Ge. Eremia Grigorescu-Gara C.F.R.-Str. Siret-Autogara-Sos Baldovinesti-Str Brazdei-Sos Focsani- Centru Comercial Armonia si retur

Am gasit astazi intamplator pe site-ul www.flickr.com o poza a unei statie de maxi-taxi facuta in 2003 atunci cand aveau statiile separate de cele ale Braicar si nu opreau in statia de autobuze decat in unele cazuri.



Copie a statie maxi taxi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.91 kb
 Vizualizat:  de 29564 ori

Copie a statie maxi taxi.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 15:59:00    Titlul subiectului: 104202

Linistea dinaitea furtunii , astazi 14 ianuarie 2009 s-a hotarat in ultima instanta la ora 14:00 de catre liderii de sindicat ai Braicar ca maine la ora 4 dimineatza in toate sectiile de transport ale Braicar nu va iesi nici un tramvai sau autobuz din curtea firmei deoarece nu li sau aprobat revendicarile. Astazi deocamdata traseele Braicar mergeau mai bine ca in alte zile cu mentiunea ca anumiti soferi si-au facut legile singuri adica din 30 de autobuze au iesit doar 23 in total pe unele trasee fiind gol in grafic si tramvaiele merg astazi relativ bine. Iar maine dupa cum v-am spus nu aveti incotro nu circula tramvaiele si nici autobuzele singura alternativa fiind trasportatorii particulari care vor fi pur si simplu sufocati de calatori maine.


GREVA 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.2 kb
 Vizualizat:  de 29986 ori

GREVA 1.JPG



GREVA 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.38 kb
 Vizualizat:  de 29985 ori

GREVA 2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 16:40:42    Titlul subiectului: 11019 104208

Un singr lucuru nu pot pricepe dubarii. Faptul ca nimeni nu fura calatorii nmanui. Daca calatorii se urca in autobuz inseamna ca prefera autobuzul si deja au bilete. Daca se urca in maxi-taxi inseamna ca prefea maxi-taxi.

Greva generala pe trermen neeterminat a Braicar, nu le va aduce decat "bogatie" particularilor. Braicarul nu stie ca astfel isi arunca singuri painea de la gura.

In plus pot pune pariu ca daca dispar particularii de pe actualele trasee ale BRAICAR, Braicar nu va inlocui cu nimic, iar eu voi fi zilnic nevoita sa merg la bunici pe jos.

In plus exact aceste trasee 13,16,17, 33 eu le folosesc cel mai des.
Daca dispar si nu-s inlocuite eu voi fi afectata.
iar daca tramvaiul de maine nu mai circula pot spune ca in traseul lui 31 si al lui 8 va fi o aglomeratie de nedescris. Dar cei ce folosesc 23-ul? Din Chercea si pana la Apollo cu ce vor merge? ca pe aceasta portiune nu e nimic?

Si inca ceva. Am cautat astazi pe net in toate ziarele brailene, si nici un articol despre greva Braicar. De ce presa nu spune nimic? Maine o sa vedem oameni asteptand tramvaiele degeaba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ella



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 26/Ian/2009
Mesaje: 1
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 11:57:36    Titlul subiectului: Nebunie mare la Braicar 104261

În dimineața zilei de ieri, în intervalul orar 6.00 – 9.00 șoferii care asigură transportul în comun au declanșat o grevă spontană, fără a anunța conducerea “Braicar”. Unul dintre motive l-a constituit faptul că nu s-a semnat contractul colectiv de muncă, însă cel mai important este nerespectarea transportatorilor particulari a traseelor stabilite de Primărie în baza unor legi și hotărâri privind transportul în comun din Brăila. În urma discuțiilor purtate dintre sindicatul șoferilor și primar, s-a stabilit întocmirea și încheierea unui protocol în limitele legii, după care să se ia o hotărâre în Consiliul Local. În cazul în care respectiva hotărâre nu va fi respectată, cu siguranță va avea loc grevă generală. Directorul “Braicar”, Cornel Săndulescu, consideră că acțiunea trebuia anunțată din timp, pentru că în aceste condiții s-a creat un disconfort în transportul în comun, adăugând că aceste chestiuni vor face obiectul unui protocol care va fi semnat de primarul municipalității. Schimbul I de la transportul auto, cât și cel electric nu au ieșit în traseu. Acțiunea la care am asistat a fost declanșată, din discuțiile ulterioare purtate cu reprezentanții salariaților și ai șoferilor, acumularea unor nemulțumiri adunate în timp referitor la modul în care este reglementat și funcționează transportul public în municipiu. În mod special s-a făcut referire la tot ceea ce înseamnă modul în care circulă și își desfășoară activitatea transportul cu maxi-taxi. În virtutea acestor probleme și în prezența primarului, în discuțiile care au avut loc la secția Transport Auto Călători au fost menționate și alte aspecte ce țin de modul în care instituțiile statului își fac datoria referitor la acestă activitate, instituții care au mandat legal să verifice desfășurarea activităților.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 18:00:03    Titlul subiectului: 104278

Astazi in jurul orei 4 dimineata soferii si vatamanii Braicar au pornit o greva spontana deoarece din cauza transportatorilor particulari care nu isi respecta graficele si isi fac legea singuri. La ora 7 dimineata orasul s-a transformat intr-un adevarat haos din cauza produs de catre Braicar. La sosirea primarului Aurel Simionescu soferii nemultumiti si revoltati practic de soferii particulari nu au vrut sa se urneasca din loc . In cele din urma s-a decis retrimiterea mijloacelor de transport in comun pe trasee si marirea salariilor . Daca intr-o saptamana nu se va rezolva absolut nimic Braicar va declansa greva generala pe termen nederminat . Mentionez ca in jurul orei 11 s-a semnat un nou contract colectiv de munca privind Braicar. Fostele trasee vor fi recuperate in instanta judecatoreasca de catre domnul Cornel Sandulescu si se va face ordine in randul trasnportatorilor particulari.


GREVA..JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.79 kb
 Vizualizat:  de 29901 ori

GREVA..JPG



primarul brailei..JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.27 kb
 Vizualizat:  de 29900 ori

primarul brailei..JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 09:30:45    Titlul subiectului: 104318

* Ieri dimineață, transportul public local a fost blocat de un conflict spontan al șoferilor și vatmanilor din schimbul 1 * Circa 100 de angajați au solicitat să se aibă în vedere majorarea salariului, asigurarea tichetelor de masă, relația cu transportatorii particulari care îi privesc de sus și le “iau fața” în stații * Au fost asigurate doar transportul pe bază de contract cu diferite societăți comerciale * Activitatea de transport public a fost reluată în jurul orei 09.00, după ce a venit la discuții și primarul Aurel Simionescu * Concluzii: a fost redactat un protocol prin care, într-un timp relativ scurt, toate aceste probleme vor fi analizate și li se va găsi o rezolvare

Aurel Simionescu:

“Am început ziua prost, cu o formă de grevă a celor de la SC Braicar SA, legat de o serie de nemulțumiri. Reproșul meu către muncitori și către liderii de sindicat a fost că putem discuta despre orice formă de nemulțumire, dar nu pe un fond ca acesta de forță și fără să fie anunțat în prea-labil. În această dimineață (n.r. ieri) au fost oameni care au așteptat în stații foarte mult timp și chiar au întârziat la serviciu, au fost elevi care nu au putut ajunge în timp util la școală; toți aceștia nu aveau nicio vină, mai ales că majoritatea circulau cu mijloacele de transport în comun și aveau plătit abonamentul. Ajuns la fața locului, am constatat că oamenii au o serie de nemulțumiri, unele de natură salarială, dar majoritatea legate de transportatorii particulari, de nerespectarea traseelor, de oprirea nepermisă în stațiile Braicar. Le-am propus celor de la Braicar să vină săptămâna viitoare cu un proiect pentru a reveni la vechile trasee sau pentru a face în așa fel încât activitatea să funcționeze fără disfuncționalități. În ceea ce privește Contractul Colectiv de Muncă, liderii de sindicat trebuie să finalizeze clauzele din contract, însă să țină cont și de faptul că Braicar este societate comercială.
Din punctul meu de vedere, orice problemă trebuie discutată înainte, nu noaptea ne supărăm și dimineața nu pornim lucrul că nu mai vrem să muncim, din diferite motive. Subliniez că singurul lucru care m-a deranjat și le-am reproșat angajaților a fost că nu au anunțat greva”, a spus primarul municipiului Brăila, Aurel Gabriel Simionescu.
În legătură cu datoriile către stat pe care le are Braicar, Simionescu a spus: “Braicar-ul mai are o formulă de datorie sau o datorie care înseamnă datoria curentă plus penalități - datoria curentă a fost acoperită iar datoria penalităților nu. Noi avem o serie întreagă de demersuri făcute. Au fost discutate la ANAF - acestea nu au fost aprobate, dar nici nu au fost respinse, ci a fost o formulă de amânare, iar ultima dată am avut o discuție în luna decembrie; dar sper că după ce se liniștesc acum cu funcții, posturi și așa mai departe să reluăm discuția, deoarece este vorba de 60 - 70 miliarde de lei vechi. Îmi doresc să încheiem într-o lună, dacă nu, în două luni, acest subiect, pentru că ei au sub sechestru clădiri, autobuze, camioane și sunt o serie întreagă de lucruri care nu ar trebui să se întâmple în felul acesta. Stau cu niște tramvaie care ar trebui să fie casate, dezmembrate - stau cu ele pe linie și le socotesc că le au în pa-trimoniu; stau cu niște autobuze, așa cum se zice “dinozauri”, deci sunt niște lucruri care trenează”.

Un vatman:

“În traiul de zi cu zi nu ne mai ajung banii, la salariul pe care-l avem acum. Negocieri nu se mai fac și am rămas la un nivel foarte mic de salarizare. Am nouă milioane salariu, după 35 - 36 ani vechime. Programul este program, că este transport public, și nu ai ce-i face. Acum, pentru că a venit și domnul primar aici, am înțeles că discuțiile vor fi reluate și sperăm să se semneze și protocolul. Dacă nu, ne vedeți mâine, poimâine, tot aici, până se va semna”.

Un mecanic:

“Să vedeți în hale la reparații, nu au oamenii apă să se spele, curge doar apă rece. Cum poți să te speli de vaselină și alte uleiuri cu apă rece. Nu s-au mai făcut modernizări de 13 ani. Dar până când?”.

Un șofer:

“Acum ne vedeți, dar nu vedeți când ne intră ăștia în față cu maxi-taxi. Îi spui să se dea mai în față ca să poți să treci, și ei râd la tine și stau într-o rână. Să îi vezi cum îți intră în față, că sunt momente în care, dacă aș pune frână pentru a evita să îi lovesc, i-aș da jos de pe scaune pe pasageri”.

Cornel Săndulescu:

“A fost o acumulare de nemulțumiri, urmare a neaplicării în mod cores-punzător a legislației privind transportul public în municipiul Brăila, aceste lucruri repercutându-se negativ asupra societății, motivat de faptul că, în condițiile în care veniturile sunt mici, și celelalte drepturi pe care doresc să le obțină nu pot fi pe măsura dorințelor lor. În urma discuțiilor la care a fost prezent și primarul s-a convenit că în cursul acestei dimineți va fi semnat un protocol între reprezentanții sindicatului și primarul municipiului Brăila, activitatea urmân-du-se a se relua imediat.
Acțiunea, după părerea mea, nu a fost încadrată în limitele și prevederile legale privind desfășurarea conflictelor de muncă. Vom analiza la nivelul conducerii acest fapt și vom vedea ce acțiuni vom întreprinde. Au participat în jur de 80 de șoferi și 20 de vatmani, adică, aproximativ 100 de persoane. Mai exact tot schimbul 1 al societății de transport. S-au ridicat mai multe pro-bleme: “Suntem privați de venituri”, “nu putem să avem șansa unor salarii mai bune”, “alte facilități”, și pentru care insistăm să găsească o rezolvare. S-a convenit să se facă un protocol, s-a redactat acel protocol, este în analiză la Administrația Locală, urmând ca totul să se finalizeze cu semnături de toate părțile și, din momentul finalizării discuțiilor, de la garaj s-a ieșit la prestarea activității de transport, în jurul orei 9.00. Problemele care privesc rezolvarea unor chestiuni nu se pot face peste noapte, bătând din palme. Sunt lucruri care privesc o strategie care privește calitatea, veniturile și multe alte aspecte, cu repercursiuni și asupra salariaților”.

Nu am reușit să avem nicio discuție cu liderul sindical. În primă fază, acesta s-a eschivat, zicând că trebuie să stea de vorbă cu oamenii și cu conducerea uni-tății, ulterior nu a mai fost de găsit,
Sursa si foto http://www.arcasu.ro/Grevă_la_Braicar_id_1232039321.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 09:48:56    Titlul subiectului: 11019 104319

VITEZA SI NEGLIJENTA L-AU COSTAT SCUMP

Cu putin timp inainte de producerea accidentului soferul autoturismului venea de pe strada Rosiori. Regulamentar dinspre gara venea soferul microbuzului. Primul nu a acordat prioritate iar impactul nu a mai putut fi evitat. Imediat la fata locului a venit o ambulanta care i-a acordat ingrijiri medicale soferului vinovat. Cat priveste pagubele acestea se ridica la peste 100 de milioane de lei vechi.



accident%20tamponare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.8 kb
 Vizualizat:  de 29877 ori

accident%20tamponare.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 14:03:15    Titlul subiectului: 104331

Nu te supara da oare de ce la fata locului nu e urma de frana si de ce dubarul nu a evitat accidentul.Iti voi raspunde simplu .Acest dubar sigur gonea cu viteza si nu a putut evida accidentul!De ce nu au oare grija aceste persoane ce cred ca fac un transport in comun legal si sigur!Simplu fiindca nu le pasa decat de bani! Evil or Very Mad Ei nu dau doi bani pe viata noastra pe cand Braicar nu are soferii asa de vitezomani iar viata o ai pe mani mai bune decat in cazul particularilor! Exclamation
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 17:50:54    Titlul subiectului: 104347

In primul rand, strada Garii/Victoriei/Eremia Grigorescu este drum cu prioritate si nu Rosiori. In momentul in care o masina ce vine de pe Rosiori ajunge in intersectia cu Garii soferul este obligat sa opreasca masina si sa se asigure ca nu vine nimic din stanga apoi din dreapta...

Vinovatul acestui accident este soferul Matizului si nu soferul microbuzului. In momentul in care iti iese in fata un berbec, n-ai cum sa-l eviti, de-asta nu sunt urme de franare. Nu era soferul de pe maxi-taxi atat de imbecil si tampit incat sa intre ca un kamikaze direct in omul ala. Era deja prea tarziu ca sa mai franezi. La cum arata masinile, nu cred c-aveau mai mult de 50 la ora. Din cauza catorva soferi acuma toti trebuie bagati in aceeasi oala...

Prigoana impotriva microbuzelor continua dupa cate vad... Pana la urma au sa dispara microbuzele din peisaj, nu-i problema, stati linistiti. Munca voastra asidua va fi incununata de succes la un moment dat... Sa va vad atunci cum o sa va inghesuiti in BMC-uri de doi lei si-n tramvaie care oricum sunt ticsite si vin o data la 15-20 minute (cine are de gand sa ma contrazica il anunt din timp ca am stat pe Dorobanti 20 de ani si in tot timpul asta am vazut cred toate marcile de tramvaie posibile si puteam spune la un moment dat de cate ori a parcurs un tramvai traseul dus-intors de la Radu Negru la Vidin in decurs de 2-3 ore...).

Am citit in articolul de mai sus spusele unui vatman cum ca salariul nu depaseste 9 milioane, salariu fix. Pot sa va spun ca in cazul unui sofer de microbuz, daca ies pe luna 9 milioane, e pomana cereasca, iar suma asta nu e fixa, ci functie de incasari. Sunt situatii in care, pe o zi, un sofer nu scoate nici macar banii de motorina pe ziua aia... D-apoi profit...

Braicarul, in loc sa faca ceva concret in sensul modernizarii transportului public si imbunatatirii serviciilor, se ocupa de greve, de parca vinovati de infrastructura de tramvai de rahat de pe Dorobanti se fac soferii de microbuz... Noi n-avem autobuze ca lumea care sa asigure un transport sigur si eficient dar achizitionam tramvaie de epoca (ma intreb cum au sa se prezinte jafurile de BMC-uri in momentul in care au sa se vada nevoite sa faca fata unui flux imens de calatori in cazul disparitiei microbuzelor)...

Primarii, cati au fost de la Revolutie incoace, n-au facut nimic pentru crearea unui transport civilizat, ba chiar au incercat sa-l desfiinteze... Nimeni n-a semnalizat asta dar toti s-au inghesuit sa-i acuze si sa-i arate cu degetul pe cei de la maxi-taxi ca nu sunt civilizati sau ca au "afaceri subterane"... De parca transportul asigurat de Braicar ar fi super de calitate.

In momentul in care vom avea si noi autobuze si nu cutiile de BMC-uri si un transport modern bazat pe transport ecologic (oricum ar fi el, electric sau autobuze cu grad redus de poluare), cale de rulare adecvata pentru tramvaie (pe Dorobanti cred ca daca sapi pe linia de tramvai dai de traverse de lemn de pe vremea lui Carol I) abia atunci putem achizitiona tramvaie de epoca si abia atunci ii putem acuza pe privati ca strica imaginea orasului si trebuie sa-i obligam sa-si achizitioneze si ei autobuze/troleibuze/tramvaie.

Pana atunci imaginea transportului public de calatori brailean este per ansamblu dezastruos iar maxi-taxi se incadreaza perfect in decor...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 09:50:10    Titlul subiectului: 104390

Sheena a scris:
Greva generala pe trermen neeterminat a Braicar, nu le va aduce decat "bogatie" particularilor. Braicarul nu stie ca astfel isi arunca singuri painea de la gura.

In plus pot pune pariu ca daca dispar particularii de pe actualele trasee ale BRAICAR, Braicar nu va inlocui cu nimic, iar eu voi fi zilnic nevoita sa merg la bunici pe jos.

In plus exact aceste trasee 13,16,17, 33 eu le folosesc cel mai des.
Daca dispar si nu-s inlocuite eu voi fi afectata.
Domnisoara mai exista o solutie pentru fluidizarea traseelor enumerate de tine deoarece cele 3 firme particulare adica Mantrans,Tcf si Minibus 2002 vor fi pur si simplu silite sa plece dupa aceste trasee adica 16 si 17 apartin 100 % Braicarului dar a avut grija Domnul Cibu sa le inmaneze Tcf-ului, 34 pe sensul spre gara si 33 plecand de la gara pe Str. Grivitei pana la viziru este fostul traseul 7 iar 13 apartine 100 % Braicarului. Si nu vei afectata cu nimic deoarece traseele vor avea o frecventa de 10 min un autobuz fata de celalalt iar primaria a decis aducerea unor autobuze noi care sa acopere golul lasat de transportatorii particulari.Si in plus Braicar a declansat greva spontana deoarece trasportatorii particulari nu isi respecta graficele de pe trasee si statiile este un adevarat haos cand vezi un midibus Braicar si pe langa el mai vezi si vreo 3 microbuze particulare ticsite de calatori ingheuiti in microbuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community