Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 26 Dec 2008 22:12:56 Titlul subiectului: |
103094 |
|
^Asigurarea incalzirii vagoanelor poate sa fie cu adevarat o problema, deviind putin de la subiectul principal. Spre exemplu, am mers acum cu GT4 #633 pana in oras unde pot sa spun ca am inghetat de frig si am venit cu GT6 #240 unde a fost foarte cald. Nu inteleg de ce anumite vagoane nu sunt incalzite cum trebuie, desi au aceasta posiblitate. Referitor la tramvaiele din Innsbruck, din pucntul meu de vedere acesta ar fi unul dintre putinele lor defecte....Ca nu au o cabina amenajata pentru vatmani.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 00:00:50 Titlul subiectului: |
103104 |
|
arthurarad a scris: | atunci nu inteleg de ce nu se poate separa cabina, apoi sa se asigure incalzirea. |
Dacă separi cabina, nu o să dea nici un vatman drumul la căldură și în salon....
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 01:01:47 Titlul subiectului: |
103110 |
|
Ar circula ca 262, tot timpul fara incalzire, oricat de rece e afara
Eu personal urasc tramvaiele astea ca de cand au fost aduse au disparut Timis 2-urile care aveau un aer mai placut, romanesc, retro, apoi sunt supraaglomerate, ar trebui sa se fi adus doar GT8, tot ce-i GT6 e bun daca ar circula mai des
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 21:35:45 Titlul subiectului: |
103135 |
|
Dr2006 a scris: | Dacă separi cabina, nu o să dea nici un vatman drumul la căldură și în salon.... |
Nu gasesc motive pentru care nu ar porni caldura... Nu face economie din propriul buzunar. De valurile de reclamatii nici nu ma zic.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 22:37:52 Titlul subiectului: |
103137 |
|
Ca să se încălzească mai tare cabina lor, ori în urma regulamentelor regiei (vezi Craiova)...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 11:47:48 Titlul subiectului: |
103165 |
|
Gasim motive pentru care GT6 nu ar avea cabina separata, dar eu tot nu inteleg de e nevoie de acea perdea, care pe langa ca arata INESTETIC, ii mai si impiedica intr-o masura sa isi faca meseria. Inteleg ca poate ei au nevoie de intimitate, dar daca asa au fost realizate din fabrica, atunci asemenea practici ar trebui interzise.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 12:29:49 Titlul subiectului: |
103171 |
|
arthurarad a scris: | Inteleg ca poate ei au nevoie de intimitate, dar daca asa au fost realizate din fabrica, atunci asemenea practici ar trebui interzise. |
Dar cum la noi unii călători sunt necivilizați sau hoți, nu se știe ce poate dispărea când vatmanul coboară din tramvai la macaz sau la dispecerat. Nu zic, și așa ar putea să dispară dar e mai greu că îl văd toți când intră în cabină.
Atenție la hoții de buzunare din tramvaie! Săptămâna trecută a fost depistat unul.
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 18:39:35 Titlul subiectului: |
103183 |
|
Sunt de acord si nu prea cu parerea ta. De exemplu, telefonul mobil nu are ce cauta pe bordul tramvaiului si sa fie lasat acolo cand vatmanul coboara. La fel de bine poate fi tinut si in buzunar.
De asemenea, pentru a evita problemele de vandalism si ilegalitati am sustinut instalarea camerelor video inca de la inceput.
Offtopic: Si eu confirm prezenta hotilor de buzunare, bunicii unei verisoare de gradul 2 i s-a furat portofelul cu toate actele in el!!!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 16:44:35 Titlul subiectului: |
103268 |
|
^Sunt de acord. Chiar ar fi mai mult decat necesar instalarea unor camere de supraveghere si in tramvaiele din Arad.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 23:52:45 Titlul subiectului: |
103900 |
|
Hi folks,
IVB cars # 51, 71, 76 and 77 will be loaded onto the train to Arad on Monday, January 12. So I guess they will arrive in Arad by the end of next week.
While 51 had its last trip on line 1 last Sunday and 76 AFAIK at Monday, 71 was replaced today at 12:37 on line 1 by a Bombardier car. I had the opportunity to photograph its last meters on Innsbruck's rails:
More photos at: http://www.strassenbahn.tk/inntram/photos_cars.html#gallery_cars_series70 ("Die letzten Minuten von Tw 71")
77 will AFAIK be in use until tomorrow (Friday) noon and then be replaced.
I'll be back with shipping photos then on Monday evening.
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 15:13:30 Titlul subiectului: |
103927 |
|
Fratilor, daca primim si acest model care e in poza, eu zic ca v-a fi un tramvai cu un "paintjob" superb, pacat ca la noi o sa fie plin de reclame.
P.S. Uitati-va pe acel site...chiar printre ultimele poze, observati cu ce modele superbe de tramvaie isi schimba ei parcul
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 17:42:37 Titlul subiectului: |
103935 |
|
Și ,,paintjobul ăla superb" tot reclamă e.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 19:14:52 Titlul subiectului: |
103938 |
|
^Cu siguranta, insa ar fi mai de graba inutil sa ne gandim la o posibila comparatie intre reclamele de acel tip si unele dintre reclamele care sunt pe tramvaiele din Arad.
Si vorbind la modul general, ar fi bine macar ca dupa venirea vagoanelor sa se pastreze reclama lor pentru un timp mai indelungat.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 19:38:08 Titlul subiectului: |
103939 |
|
In afara de primele 3 vagoane sosite in prima transa , a mai iesit vreunul la strada?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 19:46:05 Titlul subiectului: |
103940 |
|
Nu, din cate stiu eu. Dar cum am mai discutat si pe pagina anterioara, vor iesi si celalalte dupa finalizarea lucrarilor cel mai probabil.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 13 Ian 2009 23:49:33 Titlul subiectului: |
104178 |
|
71, 76 and 77 have been loaded onto the train yesterday, 51 followed today. So they will soon be heading to Arad now.
Unfortunately I don't yet know when they will arrive there.
Here are some photos of the loading process: http://www.strassenbahn.tk/inntram/photos_cars.html#gallery_cars_several (web site in German language)
Looking forward to see them running on Arad's tracks.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 20 Ian 2009 16:56:53 Titlul subiectului: tramvaiele venite |
104634 |
|
Maine dimineata 21 ianuarie 2009 incepand cu ora 8:30 pe strada Cocorilor va incepe descarcarea tramvaielor.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 21 Ian 2009 21:09:55 Titlul subiectului: |
104711 |
|
La un alt post local spuneau ca acestea ar inlocui tramvaiele Tatra T4R, cum mentionam mai in sus. S-au de ce nu, poate ambele tipuri de tramvaie ca tot se mentionase ca din majoritatea tatrelor T4R ramase in depou a mai ramas doar carcasa.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 21 Ian 2009 22:19:45 Titlul subiectului: |
104715 |
|
Iata cateva imagini de pe www.aradon.ro legate de descarcarea tramvaielor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.87 kb |
Vizualizat: |
de 22203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.71 kb |
Vizualizat: |
de 22203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.71 kb |
Vizualizat: |
de 22203 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 24 Ian 2009 15:55:33 Titlul subiectului: |
104852 |
|
Iata-l pe 51, tractat spre depoul Micalaca de M8S #1018
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.78 kb |
Vizualizat: |
de 21970 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
208.5 kb |
Vizualizat: |
de 21970 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 01:38:58 Titlul subiectului: |
105042 |
|
Sa nu uitam ca e primul GT8 rezident al depoului Micalaca
Poze cu toate patru tramvaiele se gasesc aici, sunt facute de Adi, care a stat pana la capat, caruia ii multumim, si trimise lui Manni care le-a pus pe forum
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Joi 12 Feb 2009 14:47:33 Titlul subiectului: |
105964 |
|
Hi folks,
recently it was said in the local media that four more cars from Innsbruck will be delivered to Arad in the beginning of April. I don't know yet which ones exactly, but ofcourse I'll keep you updated.
Any sightings of the already running ones?
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Feb 2009 16:45:17 Titlul subiectului: |
105972 |
|
Sadly none of the recently arrived trams are running, and this is mainly due to the BERD works that have been in our city for some time now... they have closed a major part of our city's tram infrastructure. the only trams working are those photographed earlier in the forum.
The local press wrote that it is not a 100% when the work will be finished. Disturbingly, this is a very frequent thing in Romania. It has been estimated that a segment of this will be opened at the begining of March (UTA - Podgoria). That is also the moment when the working site will move to another segment (Podgoria - "Ioan Slavici" Theatre).
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Feb 2009 20:29:54 Titlul subiectului: |
105984 |
|
I think the problem was that the trams that had arrived most lately, were not registered into the city hall`s patrimony. This happened only today.
O scurta traducere a celor de mai sus: Manni se intreba daca tramvaiele venite din Innsbruck au fost introduse deja in circulatie. Se pare ca in aprilie vom mai primi inca patru. Arthurarad i-a rapsuns ca nu, din cauza lucarilor BERD. Eu am zis ca probabil tramvaiele nu au fost puse in circulatie pentru ca nu au fost inregistrate in patrimoniul primariei.Din informatiile mele, acest lucru s-a intamplat de abia azi. In zilele urmatoare, am putea vedea in circulatie macar cele trei vagoane sosite prin noiembrie.
|
|
Sus |
|
|
|