|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 11 Dec 2008 22:43:53 Titlul subiectului: *Posibile alternative pentru legatura Braila - Galati |
102419 |
|
Intre Galati si Braila ar fi bun un metrou de suprafata pe actuala linie de tren (astfel s-ar scuti cheltuielile pentru o noua cale de rulare), administrat si coordonat de o autoritate comuna metropolitana. Pretul unei calatorii s-ar apropia de cel din Bucuresti. Intr-adevar subsolul Galatiului nu e favorabil constructiilor si proiectelor subterane.
Parerea mea este ca dezvoltarea viitoarei zone metropolitane Braila-Galati este decisa categoric de construirea podului peste Dunare la Braila. O data cu el, Braila ar deveni nod feroviar si rutier important, tulcenilor le va fi mai usor s-ajunga in orice punct din tara, mai ales in Bucuresti prin infiintarea unei linii accelerat sau rapid pe ruta Tulcea-Bucuresti si orasele si comunele de peste Dunare vor fi mult mai usor de integrat in viitoarea zona metropolitana.
Cred ca daca tariful unei calatorii ar fi de 2 lei, sa zicem, si o frecventa de 8-10 minute, ar concura cu maxi-taxi...
Marea majoritate circula cu trenul sau cu maxi-taxi si nu numai Braila-Galati, ci si Braila-Baldovinesti-Vadeni-Barbosi-Sendreni-Galati.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Dec 2008 08:13:13 Titlul subiectului: Metrou usor ar fi suficient |
102433 |
|
Intre Galati si Braila se circula foarte mult cu masina personala, sau cu maxi-taxi. Metrou (normal) ar insemna capacitate mare de calatori, ceea ce nu cred ca ar fi rentabil in conditiile in care exista maxi-taxi care pleaca destul de des (nu vorbesc de conditiile de transport). O linie de metrou usor, cu capacitatea unui vagon de tramvai, poate asigura transportul, dar sa fie si calatori suficienti, care sa renunte la maxi-taxi.
Pentru transportul intre cele 2 orase se poate folosi Sageata albastra, care este mai rapida decat trenul clasic, dar tot nu poate face sub 30 minute de la gara Galati pana la gara Braila, si ar pierde in fata concurentei cu maxi-taxi dpdv al timpului. Solutia ar fi o linie directa si separata, speciala pentru legatura Galati-Braila.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Dec 2008 18:47:51 Titlul subiectului: |
102523 |
|
O alta solutie ar fi modernizarea caii ferate intre Braila si Galati.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 14 Dec 2008 22:47:49 Titlul subiectului: |
102536 |
|
Ce tot se vorbeste aici sunt povesti de adormit copii! Guvernul nu a facut nimic pentru ca Braila si Galati sa fie legate printr-o autostrada rapida de A2 si vrem noi sa credem ca cineva va moderniza calea ferata dintre cele 2 orase. De 6 ani se tot discuta la CJ despre podul peste Dunare iar de 4 ani despre Aeroportul de la Braila! Se tot speculeaza unirea celor 2 orase dar sa nu uitam ca este foarte greu si pare un basm pt. Romania.
Mai nou se zvoneste ca in primavara vor incepe demersurile pt o autostrada intre cele 2 orase si nimic de vreo legatura in privinta transportului in comun.
Ca varianta ar fi totusi modernizarea liniei de tren dar nu cred asa ceva...mai bine ar face o linie de autobuz cu autobuze, ar fi o idee buna!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 22:23:41 Titlul subiectului: |
102652 |
|
Si eu visez metrou pe ruta personalului, dar nu cred ca se va realiza din cauza nepasarii guvernantilor nostri "prea iubiti".
Pana cand se vor schimba niste mentalitati prin parlament solutia de compomis ar fi zic eu o linie de autobuz 102B Care sa mearga pe ruta: Viziru-Calea Calarasi-Centru-Bd Cuza-Winmarkt-Piata Mare-Bd Dorobanti-Apollo-Dig-ANL Dimitrie Cantemir-Micro19-Bd Otelarilor-Bd Brailei-Parc CFR-Bariera Traian.
(Intre Micro19 si Parc CFR dubland 102-ul.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 26 Dec 2008 15:55:07 Titlul subiectului: |
103085 |
|
In primul rand punerea unui metrou pe actuala linie CFR de la Galati pana la Braila ar fi un dezastru, interferand cu circulatia trenurilor! Solutia ideala ar fi un metrou de suprafata (dar nu sunt bani), daca ar putea fi creata o autostrada intre Galati si Braila apoi cu prelungire catre Slobozia si unita cu A2 Bucuresti-Constanta, atunci Digul ar putea fi supus lucrarilor pentru a fi pusa o linie de tramvai care ar putea pleca din Micro 19 pana in Plantelor sau dece nu s-ar putea prelungi traseele 7, 5, 37 si 39 pana undeva in Braila. Acest lucru ar putea elimina maxi-taxi-urile daca linia ar fi facuta pentru a suporta viteze de 80-100 km/h si digul intarit special pentru si DOAR pentru tramvaie, accesul altor mijloace fiind interzis! Dupa unirea celor 2 orase, atunci am putea vorbi si de alte linii de autobuze, de unficarea Transurb + Braicar, renumerotarea completa a tuturor traseelor, refacerea traseelor, o reorganizare totala in orasul nou format, pot fi facute 2 poduri peste Dunare, unul Galati-IC Bratianu si celalalt Braila-Macin ca sa nu se mai certe cele 2 CJ intre ele, cand Braila si Galatiul se cearta, Constanta primeste toate fondurile de la UE iar orasele Dunarene raman in urma! Asa ca ar trebui sa ne organizam sa ne unim si sa nu ne mai certam! Imaginati-va un oras aproape cat Bucurestiul (poate chiar mai intins!) daca din Galati+Braila+Smardan+Vanatori+Sendreni+Baldovinesti+Vadeni+Zagna+Macin+Lacu Sarat+IC Bratianu+Garvan+Movileni s-ar face un oras mare, cu sistem de transport bine pus la punct, fara maxi taxi, cu liniile CFR + tunelul de sub Bariera Traian din Gl refacut complet, 2 poduri peste Dunare, posibilitatea de amenajare pentru turisti a castrului Roman de la Tirighina-Barbosi si de la Dinogetia + alte atractii turistice, 2 bugete unite, 2 judete unite, aeroport (1 sau 2) numeroase zone de agrement, am putea concura cu Bucurestiul foarte usor, poate ca suprafata l-am putea ajunge .... Galateni si Braileni, nu va mai certati si pentru binele nostru ar trebui sa ne unim fortele!
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 23:40:14 Titlul subiectului: |
103140 |
|
5 si 37 nu mai sunt de mult. Insa 7 si 39 ar putea fi prelungite pe Dig pana la Apollo. Apoi ar putea sa reapara 5 si 37 primul cu destinatie Vidin si al 2-lea cu destinatie Radu negru iar vara prelungit pana la L.Sarat.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 18:58:31 Titlul subiectului: |
103283 |
|
Ce vorbiti voi aici de "unire a doua orase" sunt povesti frumoase... Unirea oraselor Braila si Galati se va face in 100 sau 150 de ani, in cele mai fericite cazuri...
Voi credeti ca metropolele americane au ajuns sa se uneasca si sa formeze marile aglomeratii urbane in timpul mandatului unui consiliu local sau al unui guvern, adica 4 ani?... Va inselati!
Priviti cu atentie o harta a zonei si veti constata ca pe terenul dintre Braila si Galati mai incape un oras de dimensiunile Galatiului, poate chiar mai mare... Calculati in ani cat a durat ca Galatiul sa ajunga de la 0 la suprafata actuala sau calculati in cati ani a ajuns Bucurestiul la dimensiunea din zilele de azi si aveti o aproximatie frumoasa a timpului necesar pentru ca cele doua orase sa se uneasca... (nu mai sunt comunistii care sa ridice cartiere intregi in cateva luni... poate ca daca ar mai fi existat acum cele doua orase ar fi fost demult unite)
Aeroport la Braila... Hmm... Nu stiu cat de justificata ar fi investitia avand in vedere ca aeroporturi regionale exista deja la Tulcea si Constanta (cel din urma poate deveni aeroport international lejer...) iar distanta intre capitala si cele doua orase nu e alarmant de mare incat sa necesite constructia unui aeroport. O linie de tren de mare viteza si o autostrada ar rezolva problema.
Doua poduri peste Dunare de dragul aplanarii certurilor intre galateni si braileni vizavi de locul unde ar trebui plasat podul... Iarasi o investitie de pomana... Trebuie sa ne gandim unde ar trebui pozitionat cel mai bine podul ca sa asigure legatura in mod optim intre cele doua maluri, in acest caz Braila are pozitia cea mai buna (Galatiul este situat excentric si nimeni nu vrea sa ocoleasca cu 20-30 km in plus ca sa ajunga de la Bucuresti la Tulcea de dragul galatenilor care vor pod peste Dunare...). Braila ar deveni astfel nod feroviar si rutier important si i-ar mai creste importanta, cu putin ce-i drept, la nivel national.
O linie de tramvai Braila-Galati este total aiurea, tramvaiele sunt mijloace de transport exclusiv urbane si pentru transport interurban s-a inventat trenul... N-o sa vedeti niciodata tramvaie sa "zboare" pe sine cu 100 km/h... Trenurile de calatori care circula acum pana la Galati pot circula lejer numai pana la Braila, in loc sa circule pana la Galati, ca sa nu deranjeze viitorul metrou, iar linia de tren dintre orase poate fi modernizata si folosita pentru metroul de suprafata (pentru cei care nu cunosc, exista si asa ceva... si nu circula prin tunel... )
Galati este deja un oras de importanta regionala. Trebuie investit si in alte orase pentru a deveni si acestea orase importante, nu trebuie lasate sa intre in conul de umbra al altora...
Si inca ceva, galateni, cu parere de rau dar voi sperati degeaba ca Braila va ajunge candva cartierul Galatiului!!! (unirea judetelor, institutiilor, regiilor autonome etc. inseamna alegerea unui oras de resedinta care sigur va fi Galati... In 1968, la reorganizarea administrativ-teritoriala a existat o idee asemanatoare, de subordonare a Brailei la Galati... Proteste urate in fata consiliului din Braila, hartile cu noile judete au fost incendiate in semn de protest, fluieraturi, intr-un cuvant, ideea nu a avut sorti de izbanda...)
Sunt brailean si, la fel ca marea majoritate a brailenilor, nu prea nutrim sentimente placute fata de galateni (se cheama "patriotism local")
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 22:40:38 Titlul subiectului: |
103407 |
|
Am fost saptamana asta cu maxi-taxi, pentru a verifica legendele, dar am vazut ca s-au luat numar de calatori exact cat numarul de locuri, s-a platit calatoria, iar transportul a fost fara probleme. Nu sunt fan maxi-taxi, dar sistemul prezent e functional.
Cel mai bine ar fi cu metrou de suprafata, de maxim 3 vagoane/garnitura, pentru a asigura o frecventa rezonabila, cu sediul in Galati sau in Braila (chiar nu are importanta asta), iar digul poate fi folosit pentru linia de metrou. Nu m-ar incanta ideea ca atunci cand vin de la Bucuresti la Galati sa iau trenul pana la Braila, iar de acolo sa iau metroul mai departe. In plus, este si trafic de marfa, care trebuie asigurat. Mai este si tensiunea de alimentare (la tren 27.000 v, la metrou 750 v), si ocolirea pe care o face trenul, si viteza redusa dupa gara Filesti, deci nu cred ca e o idee buna folosirea caii ferate existente.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 13 Apr 2009 20:58:51 Titlul subiectului: |
109464 |
|
Claudiu, aici ai dreptate, iar Braila in 1968 isi semna practic condamnarea la "moarte" prin refuzul categoric de a intra in sfera de influenta galateana. Braila duce lipsa de locuri de munca, nu mai este asa de industrializata si cand se cearta cu Galatiul, tot ce vine de la UE, castiga Constanta. Acele harti de care zice Kaustik erau cu doar 35 de judetele, Braila fiind repartizata la Galati, Tecuciul facand parte din judetul Vrancea si alte modificari. Dupa protestele din Braila, regimul comunist a facut judetele actuale. Tramvaiele moderne pot merge foarte bine pe dig cu 80-100 de km/h cu conditia ca linia sa fie asemanatoare cu cea de tren, adica sa se vada traversele astfel incat nicio masina sau alt autovehicul sa nu poata patrunde. Din Micro 19 tramvaiul sa fie inaintat usor pe podul peste Siret, apoi intersectat cu linia ferata care face legatura dintre Portul Mineralier si Arcelor-Mittal Galati si imediat dupa linie la inceputul digului sa fie linia lasata libera si neasfaltata, autovehiculele urmand sa mearga prin Cart. Cantemir si paralel cu digul pana aproape de Plantelor, unde iar se poate trece la comun cu linia de tramvai. E cea mai usoara solutie, deoarece prelungirea troleului nu stiu cat de buna ar fi. Dar si aceasta este o solutie. Personal daca as fi primar, si intentionez sa candidez peste cativa ani, cand imi va permite starea financiara si varsta primele solutii vor fi restructurarea intregului transport in comun din Galati si scoaterea maxi-taxi-urilor + lista aceea de solutii care am publicato in sectiunea de la Judetul Galati. Nu e rau sa se uneasca reteaua de trolee din Braila cu cea din Galati, tot ca cea de tramvaie printr-o singura linie la inceput.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Apr 2009 23:02:50 Titlul subiectului: |
109480 |
|
Din ce s-a discutat pina acum ramin viabile doar urmatoarele:
- autostrada intre cele doua orase (o dublare a digului ar fi suficienta).
- pod peste Dunare (eu as prefera la Braila, dar sunt subiectiv).
Totul se rezuma insa la bani.
Aeroportul nu e rentabil nici la Br, nici la Gl, caci cele doua orase sunt prea aproape de Bucuresti. Aerop. de la Craiova sau Tulcea nu merg, dupa cite se vede.
Linie de tramvai sau metrou usor nu se va face, caci iar nu e rentabil. Atit timp cit cele doua orase sunt practic independente un astfel de proiect nu va reusi. Cele doua centre ar trebui sa fie interconectate economic, ca sa fie sorti de reusita la proiecte de genul unificare, metropola, transport public comun etc.
In ce priveste expansiunea celor doua orase, unul spre celalalt, iar e cam greu. Motivul il stim cu totii: solul. Nu renteaza sa bagi bani pt consolidarea unei zone joase, mlastinoase. Ce au facut galatenii cu acel cartier la S de Siret e panarama. Nu e de locuit acolo pe termen lung, nici nu vreau sa ma gindesc ce se va intampla in timp daca nu s-a tasat bine solul. La cum se construieste la noi...
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 08:22:33 Titlul subiectului: |
109492 |
|
Podul peste Dunare va fi construit pe teritoriul Judetului Braila in parteneriat cu Judetele Galati si Tulcea care au nevoie de acest pod la fel ca Braila.Cat despre dig el se doreste a fi marit la 4 benzi si o linie de tramvai modern ce sa faca legatura intre cele 2 orase.Atentie nu va ganditi la un traseu Radu Negru-Gara Galati (sau ceva de genu)
ci la un traseu ce isi va avea capetele de linie undeva pe la intrarile in oras.Aceste lucruri tin de autoritatile locale si noi nu putem sa stim cu exactitate deaceia eu ma rezum doar la lucrurile ce le-a, citit in presa si le-am auzit de la persoane ce au o oarecare implicare.Aeroportul intradevar nu este ceva prea rentabil iar aceasta imaginatie a uniri intre cele 2 orase plus Smardan (Jud. Tuclea) sunt doar imaginatii ale Domnului Bunea Stancu. Vreau sa va zic ca aceasta unire , daca se va produce , va dura pe putin 50 de ani deaorece sunt multe lucruri de pus la punct.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 13:14:50 Titlul subiectului: |
109509 |
|
In America, marile metropole au format aglomerarile urbane de astazi (megalopolisurile) in mai bine de 60-70 de ani. In schimb, fiecare oras si-a pastrat administratia proprie si sistemul propriu de transport public, fara a deveni un oras cartierul altui oras. Washington-ul nu este subordonat New York-ului, la fel cum Boston nu este cartierul Philadelphiei. Orasele s-au unit de la sine, fara a intra unul sub dominatia altuia. In Occident, se pune din ce in ce mai mult accentul pe descentralizare, dar numai la romani exista genul acesta de mentalitate de subordonare si de-al conduce pe celalalt...
Suntem inca departe de civilizatia mentalului...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 23:08:58 Titlul subiectului: |
109578 |
|
Corect. A se vedea marile aglomerari urbane, din jurul lui Chicago sau LA, unde de fapt sunt zeci de orase, fiecare cu administratia sa. Sunt insa ci chestii integrate, precum transp. in comun regional (gen Metra). La noi insa sunt idei, dar nu e experienta (si nici bani).
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 15 Apr 2009 08:17:06 Titlul subiectului: |
109582 |
|
^ Daca te referi la noi, forumistii, cu siguranta avem idei. Daca insa te referi la autoritati, ma tem ca in mare parte cam duc lipsa de idei. Asta pentru ca desi nu au bani, ar putea accesa fonduri europene pentru dezvoltare care sa acopere macar partial (daca nu total) costurile de constructie. Insa pentru asta, pe langa idei trebuie sa existe si interes pentru dezvoltare, caci e clar ca se tinde spre cresterea dimensiunii transportului in comun.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 19:16:26 Titlul subiectului: |
115672 |
|
Conform noilor stiri din presa locala dar si palavrele Presedintelui CJ Braila anul viitor s-ar putea demara constructia podului peste Dunare de la Braila.Tot din presa se mai aude ca ministerul Transporturilor ar avea de gand sa transforme Digul Braila-Galati intr-o autostrada care sa lege mai rapid cele dopua orase.Interesant este ca nu prea se mai aude nimic de acel tramvai rapid despre care tot se mai zvonea(atentie este doar in stadiul de vis..ca la romani e mai bine sa pui niste spanuri de autocare sau niste dubite sa lege doua orase iar CFR-ul este zero!!)Pentru a va face o ideie despre cum arata acest Dig Braila-Galati am pozat astazi tot drumul de la iesirea din Braila pana la intrarea in Galati.
Primele 10 poze sunt drealizate la coborarea Bd-ului Dorobanti spre Apan,pentru cei ce nu stiu primii 4 Km sunt pe raza orasului Braila ,iesirea find la o porcarie din apropierea APAN Braila.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.99 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.44 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.73 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.12 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.85 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.15 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.79 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.69 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.31 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.77 kb |
Vizualizat: |
de 27229 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 19:19:13 Titlul subiectului: |
115674 |
|
Poze cu Digul propriu zis(intre porcaria din Braila si ANL-urile de pe teriotriul Brailei)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.22 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.69 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.45 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.18 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.2 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.52 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.1 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.28 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.23 kb |
Vizualizat: |
de 27228 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 19:20:20 Titlul subiectului: |
115675 |
|
Si ultimile poze cu intrarea in Galati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.42 kb |
Vizualizat: |
de 27227 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.72 kb |
Vizualizat: |
de 27227 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.32 kb |
Vizualizat: |
de 27227 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.86 kb |
Vizualizat: |
de 27227 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|