Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:26:22 Titlul subiectului: |
103323 |
|
Statia de pe partea opusa are aceeasi denumire ca si cea prezentata anterior. Este totodata punctul de plecare pentru microbuzele particulare care isi au capat de linie in zona supermarket-ului. Statia nu este prevazuta cu refugiu pentru calatori si avand in vedere atat frecventa traseului 10 cat si traictoria circulara pe care o descrie de la capatul de tramvai de pe Bulevardul Otelarilor, beneficiaza de flux redus de calatori. Nu exista nici banci si nici telefon public in apropiere.
Suprafata necesara pentru incadrarea midibuzului la bordura este ocupata mereu de microbuzele particularilor.
Riveranii mai numesc statia (neoficial) "Casata" dupa denumirea unui local aflat in vecinatate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.28 kb |
Vizualizat: |
de 27000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.33 kb |
Vizualizat: |
de 27000 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:31:58 Titlul subiectului: |
103324 |
|
Urmeaza ultima statie pe care traseul 10 o are pe Bulevardul Otelarilor, si anume cea aflata in dreptul blocului D19, statia purtand totodata denumirea acestui bloc. Nici aceasta statie nu are refugiu si banci pentru calatori. In plus, spatiul de oprire destinat midibuzelor este ocupat de autoturismele localnicilor.
Fluxul de calatori este redus, majoritatea preferand sa se indrepte spre maxi-taxi-urile sau tramvaiele care opresc in statia de la Billa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.82 kb |
Vizualizat: |
de 26975 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.99 kb |
Vizualizat: |
de 26975 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:37:38 Titlul subiectului: |
103325 |
|
Pe sens opus, statia corespunzatoare se numeste "Bloc O" (desi s-ar fi putut numi foarte bine "O12" daca ar fi fost sa se respecte "traditia de vis-a-vis de strada"). Nu are refugiu si nici banci pentru calatori. O cabina telefonica (de multe ori defecta) se gaseste in capatul statiei. De obicei, spatiul pentru midibuz este lasat liber insa, atunci cand toate locurile legale pentru parcare sunt ocupate, se mai uita de rusine...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.59 kb |
Vizualizat: |
de 26972 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
267.66 kb |
Vizualizat: |
de 26972 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:43:11 Titlul subiectului: |
103326 |
|
Urmatoarea statie a lui 10 este pe Strada Stadionului si poarta denumirea unei cladiri dezafectate, candva simbol al orasului Galati: Sala Sporturilor. Statia se afla la cativa metri distanta de cea corespnzatoare liniilor de tramvai, nu este prevazuta cu refugiu, cu bancute si nici cu cabina telefonica. De obicei beneficiaza de flux mediu de calatori. Spatiul destinat opririi midibuzelor nu este blocat de alte vehicule.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.17 kb |
Vizualizat: |
de 26971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
358.34 kb |
Vizualizat: |
de 26971 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 00:56:09 Titlul subiectului: |
103329 |
|
Pe partea opusa, statia corespunzatoare traseului 10 are aceeasi denumire cu cea prezentata anterior. Statia nu este prevazuta cu ghereta pentru calatori, cu telefon public sau banci in schimb este dotata cu refugiu pentru mijloacele de transport. Refugiul este destul de lung (poate gazdui 4-5 autobuze articulate) si dateaza de prin anii '80. Scopul sau era ca, pe langa incadrarea autobuzelor care deserveau trasee locale in statie sa asigure suficient spatiu si pentru cele care intrau pe Curse Conventie, zona respectiva fiind cunoscuta ca un principal punct de adunare pentru angajatii Combinatului Siderurgic.
Portiunea cuprinsa intre intersectia dintre Strada Brailei si Strada Stadionului si capatul Bulevardului Otelarilor, era, in trecut, "acoperita" de traseul 28, suspendat pe la jumatatea anilor '90 datorita nerentabilitatii. In principiu, statiile Billa prezentate pentru traseul 10 pentru portiunea de drum mentionata anterior corespund cu cele ale fostului traseu 28.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.9 kb |
Vizualizat: |
de 26970 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.25 kb |
Vizualizat: |
de 26970 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 30 Dec 2008 23:14:14, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 23:08:53 Titlul subiectului: |
103410 |
|
Prezentarea tuturor statiilor aferente cartierelor Micro 19, 20 si 21 este concretizata intr-o schita pe care am realizat-o cu ceva timp in urma si pe care am postat-o mai jos. Statiile sunt reprezentate prin bulinele rosii iar sagetile indica itinerariul fiecarui traseu prin cartierele mentionate anterior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.22 kb |
Vizualizat: |
de 26927 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 02:30:04 Titlul subiectului: |
103422 |
|
Urmatoarea zona pe care o voi prezenta este cea corespunzatoare cartierului Port. Zona se intinde de la Complex Spicul pana la INTFOR.
Sunt patru trasee care strabat acest cartier si strazile periferice acestuia: 10, 15, 29 si 34.
Prima statie corespunzatoare acestei zone poarta denumirea complexului amintit anterior. Fluxul de calatori este redus (datorita frecventei mult mai mici pe care o au microbuzele particulare). In zona se afla un telefon public insa nu sunt bancute iar spatiul destinat opririi midibuzelor este ocupat de masinile localnicilor. De asemenea, statia nu este prevazuta cu refugiu pentru calatori; in caz de conditii meteorologice nefavorabile, cei ce asteapta mijloacele de transport se pot adaposti sub copertina unui chiosc din dreptul statiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.61 kb |
Vizualizat: |
de 26913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.91 kb |
Vizualizat: |
de 26913 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 02:33:56 Titlul subiectului: |
103423 |
|
Statia aflata pe partea opusa poarta tot denumirea complexului Spicul. Fluxul de calatori este mediu la orele de varf si redus intre aceste perioade. Din nou nu exista refugiu pentru calatori, acestia avand insa posibilitatea sa se adaposteasca sub stresinile si copertinele chioscurilor din dreptul statiei. Nu exista bancute pentru asteptare insa in capatul statiei se afla montat un telefon public. De obicei spatiul rezervat pentru oprirea midibuzelor este lasat liber.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.69 kb |
Vizualizat: |
de 26912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.69 kb |
Vizualizat: |
de 26912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.5 kb |
Vizualizat: |
de 26912 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 02:40:24 Titlul subiectului: |
103424 |
|
Urmatoarea statie se afla pe Strada Portului, in dreptul Palatului de Navigatie. Numele ei nu are legatura cu acest monument arhitectural al orasului Galati ci cu sediul Navigatiei Romane: Navrom. Statia beneficiaza de refugiu pentru gararea autobuzelor (fusese creat pe vremea cand Palatul Navigatiei era strabatut de calatorii care efectuau curse cu pasagerele dunarene), bancute pentru asteptare (ce-i drept, apartin tot Palatului Navigatiei) iar o cabina telefonica se gaseste la doar cativa metri de oprire. Fluxul de calatori este redus si poate din acest motiv nu s-a montat si ghereta de asteptare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.07 kb |
Vizualizat: |
de 26911 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.33 kb |
Vizualizat: |
de 26911 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 02:46:38 Titlul subiectului: |
103425 |
|
Pe partea opusa se afla o statie cu aceeasi denumire. Mentionez ca pasagerii care calatoresc cu maxi-taxi nu cer "statie la Navrom" ci "statie la Palat", respectiv "statie la Icepronav". In mod normal, statia opusa Palatului de Navigatie ar fi trebuit sa poarte denumirea Institutului de Cercetare si Proiectare Navala (ICEPRONAV). Statia are flux mediu de calatori la orele de varf si flux redus intre aceste perioade. Refugiul pentru calatori este inlocuit de copertinele chisocurilor. Nu exista bancute de asteptare iar un telefon public poate fi gasit la cativa zeci de metri de statie (langa poarta 2 ICEPRONAV). Spatiul destinat opririi autobuzelor este rar ocupat de taxiuri sau alte autoturisme.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.51 kb |
Vizualizat: |
de 26910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.87 kb |
Vizualizat: |
de 26910 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 02:55:13 Titlul subiectului: |
103426 |
|
Statia de dinaintea capatului de linie de la INTFOR poarta denumirea Liceului de Marina. In momentul in care am efectuat pozele, portiunea de drum era afectata de reparatiile desfasurate pentru inlocuirea conductelor de apa menajera. Nu stiu in ce masura se va moderniza aceasta statie dupa incheierea lucrarilor de infrastructura; am sa prezint insa aspectul pe care l-a avut aceasta statie pana la inceperea excavatiilor.
In primul rand am remarcat refugiul pentru autobuze, datand din perioada comunista. Acesta s-a pastrat insa de multe ori este ocupat de masinile localnicilor sau ale marinarilor. In al doilea rand nu exista refugiu pentru calatori (ce-i drept nici nu ar fi avut rost montarea unui astfel de refugiu) si nici bancute. In aceasta statie coboara de obicei elevii care studiaza la Liceul de Marina.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.21 kb |
Vizualizat: |
de 26909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
316.07 kb |
Vizualizat: |
de 26909 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 03:00:58 Titlul subiectului: |
103427 |
|
Si statia aflata vis-a-vis de cea prezentata anterior poarta tot denumirea Liceului de Marina. Aceasta este prevazuta cu telefon public (care arata jalnic inca dinainte de inceperea lucrarilor) si este protejata de un gardut metalic (montat de obicei acolo unde institutiile de invatamant sunt amplasate in vecinatatea arterelor de circulatie). Nu exista bancute si nici refugiu pentru calatori. Statia nu este ocupata de autoturismele riveranilor ci de microbuzele particulare, aflate in asteptare de clienti. Fluxul de calatori este ridicat la orele de varf si mediu intre aceste perioade.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.1 kb |
Vizualizat: |
de 26908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.02 kb |
Vizualizat: |
de 26908 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 23:15:00 Titlul subiectului: |
103474 |
|
De cateva saptamani traseul 29 a suferit o modificare, potrivit careia nu mai strabate centrul vechi al orasului ci zona portuara. Capatul de linie din fata Garii C.F.R. a ramas aceelasi pentru 29. Din fata Hotelului Galati, traseul 29 porneste spre dreapta, spre Complexul Spicul, de unde coboara pe strada Portului iar de acolo ajunge la Gara C.F.R. pe strada Dogariei. Aceasta strada a fost reparata recent si desi are doar o banda pe sens (una pentru dus, una pentru intors) nu creaza dificultati midibuzelor Isuzu sau Prestij care continua sa suplineasca traseul amintit.
In data de 28.12.2008, cand am efectuat calatoria pe strada Dogariei, cei de la Transurb montasera deja panouri pentru traseul 29 doar pe tur (pe retur urmau sa fie amplasate). Ciudat este ca aceste statii nu au denumire, pe panoul indicator fiind trecut doar numarul de linie.
Incep sa prezint, mai jos, noile opriri ale traseului 29 pe strada Dogariei:
-statia 1 nu este prevazuta cu refugiu pentru calatori, cu bancute sau telefon public. Fluxul de pasageri este redus. Oprirea se realizeaza in dreptul unei case (de fapt intreaga zona cuprinde case si institutii dezafectate). Nu exista deocamdata marcaj pentru delimitarea spatiului destinat acestei statii. Spatiul necesar opririi nu este ocupat de autovehciule sau alti factori care ar putea ingreuna manevrarea midibuzului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
245.3 kb |
Vizualizat: |
de 26876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.42 kb |
Vizualizat: |
de 26876 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 23:17:46 Titlul subiectului: |
103476 |
|
-statia 2 de pe strada Dogariei se afla amplasata in dreptul unui minimarket. Nu este prevazuta cu refugiu pentru calatori (acestia se pot insa adaposti sub copertina magazinului), nici cu bancute sau cabina telefonica. Spatiul destinat manevrarii midibuzelor este liber dar nemarcat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.05 kb |
Vizualizat: |
de 26875 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.63 kb |
Vizualizat: |
de 26875 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 23:23:07 Titlul subiectului: |
103477 |
|
-statia 3 ar putea sa fie intitulata "Autogara" deoarece se afla amplasata in dreptul acesteia. Din nou nu exista bancute, refugiu pentru calatori sau telefoane publice in vecinatatea statiei. Fluxul de calatori este redus.
La retur, traseul 29 strabate aceelasi itinerariu pana in centrul orasului. Statiile pentru retur corespunzatoare strazii Dogariei sunt vis-a-vis de cele prezentate anterior. Deocamdata nu au fost montate placutele indicatoare pentru acestea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.34 kb |
Vizualizat: |
de 26873 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.52 kb |
Vizualizat: |
de 26873 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 23:37:19 Titlul subiectului: |
103478 |
|
Capatul de linie aferent Garii C.F.R. a fost mutat de cateva luni (mai precis odata cu introducerea MAZ-urilor pe traseele de gara) in fata noului sediu al Garii Centrale. In locul in care intorceau odinioara masinile pentru gara sunt parcate acum MAZ-urile, midibuzele ISUZU si PRESTIJ cat si ROCAR-urile pentru Curse Conventie. De mentionat ca portiunea cuprinsa intre capatul superior al vechii statii si bucla de intoarcere a autobuzelor de la Gara a capatat sens unic (nu sunt indicatoare insa amenajarea zonala a generat o astfel de situatie).
Sa vedem si cateva poze cu statia corespunzatoare Garii C.F.R.
Poza 1: Fostul capat de linie al autobuzelor, unde acum, pe partea de retur opresc mijloacele de transport inainte de a incepe o noua cursa.
Poza 2: Noul sediu al Garii C.F.R. si statia aferenta acestuia (vedere de ansamblu);
Poza 3: Statia Gara C.F.R.;
Poza 4: Statia Gara C.F.R. panou indicator;
Poza 5: Bucla de retur - vedere generala;
Poza 6: Bucla de retur - vedere din vecinatatea intersectiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.35 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.4 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.18 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.06 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.14 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.03 kb |
Vizualizat: |
de 26872 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 23:39:58 Titlul subiectului: |
106855 |
|
Datorita lucrarilor desfasurate pe strada Portului, in cadrul ultimei sedinte foto prezentate in cadrul acestui topic nu am putut realiza o prezentare a capatului de linie pentru traseele 10, 15 si 34. Abia in cursul acestei zile am reusit sa completez prezentarea statiilor pentru "valea orasului"...
Capatul de linie pentru traseele 10, 15 si 34 se afla in zona INTFOR-PROFILAND, la aproximativ 150 metri de intersectia dintre strazile Ana Ipatescu si Portului. Nu am remarcat un rondou sau o suprafata special amenajata pentru gararea midibuzelor sau pentru intoarcerea acestora; stationarea se face pe banda 1 a turului iar manevra de intoarcere se desfasoara in plina strada. Statia aferenta returului este insa amenajata corespunzator, cu pasaj pentru incadrarea midibuzului si bancute pentru asteptare. Din pacate nu exista in vecinatate telefoane publice si nici refugiu pentru calatori in caz de ploi sau ninsori. La ora la care am efectuat fotografiile nu am remarcat neregularitati in ceea ce priveste parcarea vehiculelor in spatiul destinat midibuzelor Transurb.
Fluxul de calatori este mediu in intervalele orare corespunzatoare intrarii si iesirii de la punctele de munca iar intre aceste intervale fluxul este redus, direct proportional cu frecventa autobuzelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.19 kb |
Vizualizat: |
de 26651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.18 kb |
Vizualizat: |
de 26651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
324.34 kb |
Vizualizat: |
de 26651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.88 kb |
Vizualizat: |
de 26651 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 15 Mai 2009 21:08:26 Titlul subiectului: |
110971 |
|
In zona Garii C.F.R. s-au efectuat ceva "innoiri" in ceea ce priveste statiile. Vechea oprire a ramas activa. Aici coboara toti pasagerii iar soferul semneaza foaia de linie. Autobuzele nu mai intorc insa aici ci pornesc spre gara noua. Aici se urca pasagerii. Distanta intre capatul de linie si prima oprire este de cativa zeci de metri. De aici, autobuzele ocolesc bucla de la periferia blocurilor ANL si pe urma efectueaza o noua oprire la iesirea din bucla, in dreptul unui "buchet" de chioscuri si baruri pentru "oamenii cu narav". Distanta este de aproximativ 150-200 de metri de la prima statie si totodata de aproximativ 50 de metri de la vechiul capat de linie.
Statia a primit indicator si este deja cunoscuta de riverani.In poza de mai jos, pe fundal se observa capatul de linie de care am amintit. Cateva autobuze sunt deja oprite acolo. MAZ-ul din partea stanga a grupului porneste spre prima statie - in dreptul cladirii moderne, undeva pe la mijlocul acesteia. In statia cea noua se afla un grup de calatori. In cea de-a doua poza se observa panoul indicator. Din pacate, statia respectiva nu a primit (inca) un nume...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.43 kb |
Vizualizat: |
de 26129 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
408.64 kb |
Vizualizat: |
de 26090 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 18 Mai 2009 12:14:45 Titlul subiectului: |
111095 |
|
Au trecut mai bine de sase luni de cand traseul 29 trece prin zona portuara, si, cu toate acestea, statiile existente pe strada Dogariei nu au primit nici pana in prezent o denumire. Avand in vedere ca in zona respectiva predomina casele vechi si mai rar se poate observa cate o consignatie sau o alimentara, banuiesc ca nomenclaturi adecvate pentru opririle lui 29 sunt destul de greu de gasit...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 20 Iun 2009 11:33:00 Titlul subiectului: |
112648 |
|
Urmatoarea zona pe care o prezint este cea cuprinsa intre Inelul de Rocada si cartierul Tiglina III. Legatura se realizeaza prin intermediul strazii Prelungirea Brailei, care este strabatuta de doua linii de autobuz: 9, 104 si una de troleibuz 104. Dupa cum am mai mentionat si-n cadrul topicului destinat traseelor locale din Galati, singura exceptie dintre traseul 104 de autobuz si traseul 104 de troleibuz o constituie - pe retur - strada Domneasca, unde troleibuzul are prioritate.
Pornind dinspre Inelul de Rocada spre Tiglina III, prima statie pe care o efectueaza mijloacele de transport amintite anterior se numeste "Minion". Statia beneficiaza de o cabina telefonica insa nu exista bancute sau refugiu acoperit pentru calatori intrucat aceasta statie este considerata de "coborare" si nu de "asteptare".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
375.61 kb |
Vizualizat: |
de 25752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
281.75 kb |
Vizualizat: |
de 25752 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 20 Iun 2009 11:40:01 Titlul subiectului: |
112649 |
|
De cealalta parte a strazii Prelungirea Brailei se afla o statie a carei nomenclatura este identica cu cea prezentata anterior. Si aici exista o cabina telefonica insa din nou lipsesc bancutele de asteptare precum si refugiul acoperit pentru calatori - banuiesc din cauza trotuarului ingust cat si a consignatiei "cu vechime" din zona. Autobuzele nu sunt stanjenite la oprirea sau plecarea din statie de nici un alt vehicul, asta atat datorita celor doua intersectii (Strada Prelungirea Brailei - Strada Oltului si Strada Prelungirea Brailei - Strada Frunzei) cat si a existentei semaforului. In mod corect, intrucat in dreptul acestei statii se afla si localul Atlantic, pentru a se evita o posibila confuzie, aceasta oprire ar fi putut purta numele acestui local...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
299.85 kb |
Vizualizat: |
de 25751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.43 kb |
Vizualizat: |
de 25751 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 20 Iun 2009 11:51:09 Titlul subiectului: |
112650 |
|
Urcand spre Tiglina III dam de fostul capat al traseelor 9 si 104. Zic fostul capat intrucat, de aproximativ doi ani autobuzele intorc in dreptul cimitirului Sf Lazar insa ghereta de vizare a foii de traseu si de vanzare a biletelor de calatorie a ramas in aceasta statie. Practic, schimbul de calatori are loc aici. Statia este prevazuta cu cabina telefonica si doua bancute pentru calatori, realizate probabil din doua banchete de tramvai Tatra. In privinta refugiului acoperit... copertina magazinului mixt din vecinatate ofera destula prtoectie pentru cei care asteapta mijloacele de transport care deservesc traseele 9 si 104. Circulatia nu este ingreunata in aceasta zona, un factor important in acest sens reprezentandu-l parcarile mari.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.44 kb |
Vizualizat: |
de 25750 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.96 kb |
Vizualizat: |
de 25750 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 20 Iun 2009 11:55:52 Titlul subiectului: |
112651 |
|
Pe partea opusa se afla o statie cu aceelasi nume cu cea prezentata anterior: Tiglina III. Rareori remarc spatiul destinat opririi mijloacelor de transport ale Transurb-ului ocupate de vehicule de marfa sau de autoturismele riveranilor. Aici nu exista refugiu si nici cabina telefonica insa primaria a binevoit a amplasa bancute metalice, suficiente pentru cei care asteapta autobuzul sau troleibuzul. O oarecare protectie de capriciile vremii o ofera copacii umbrosi ai parcului din apropiere.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
377.59 kb |
Vizualizat: |
de 25749 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.79 kb |
Vizualizat: |
de 25749 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 20 Iun 2009 12:05:43 Titlul subiectului: |
112652 |
|
In fine, capatul oficial al traseelor 9 si 104, este amplasat in fata cimitirului Sf. Lazar. Aici, intreaga zona este, de fapt, o parcare uriasa, incadrata de spatii verzi. Statia de capat este, de fapt, in interiorul acestei parcari. Datorita spatiului mare existent, nu putem spune ca circulatia autobuzelor este ingreunata de autoturisme.
Statia poarta numele cimitirului si este prevazuta cu bancute de asteptare. Nu exista refugiu acoperit pentru calatori si nici vre-un loc unde acestia se pot adaposti de conditiile meteorologice nefavorabile. Cabina telefonica se gaseste la cativa zeci de metri distanta - mai precis la intrarea in cimitir. Statia beneficiaza - in anumite perioade - de flux mediu si chiar mare de calatori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
341.23 kb |
Vizualizat: |
de 25748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
286.5 kb |
Vizualizat: |
de 25748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.09 kb |
Vizualizat: |
de 25748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.61 kb |
Vizualizat: |
de 25748 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 21 Iun 2009 00:19:24 Titlul subiectului: |
112677 |
|
Am pozat astazi, 21 iunie, cu Deprodio, autobuzul 31 la Barbosi, inclusiv statia acestuia. De mentionat ca 21 nu circula in weekend.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
584.17 kb |
Vizualizat: |
de 25718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
593.75 kb |
Vizualizat: |
de 25718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
514.8 kb |
Vizualizat: |
de 25718 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
|