Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Arad - Discutii generale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2008 13:44:07    Titlul subiectului: 99635

http://stirileprotv.ro/locale/23/aradul-va-avea-tramvaie-cu-gps.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 10:37:12    Titlul subiectului: 99768

Plesh a scris:
bine ca au pus pe Tatra televizoare, dar stie cineva, vor mai folosi monitoarele in fiecare statie pe fiecare linie (alea ce erau numa pe linia 3)?

Pai probabil vor fi la fel dar pe toate liniile, oricum eu zic ca la autobuse ar trebui GPS sa nu mai traga chiulul cum e acuma cu lucrarile, zilnic un autobus articulat sta la UTA in statie si merg doar doua pline pe Podgoria-UTA iar la ore de virf 3 Mad

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 14:35:41    Titlul subiectului: 100152

As vrea sa stiu ce parere au si restul userilor de pe acest forum despre aducerea tramvaielor SH in Romania pentru ca in Arad este deja o moda ca lumea sa condamne acest lucru insa multi dintre ei habar nu au despre costurile unui tramvai nou si ce investitie necesita acesta.

Eu unul sunt de parere ca tramvaiele acestea aduse de la IVB din Insbruck chiar sunt o afacere buna pentru CTP pentru ca sunt mult peste tramvaiele ce se caseaza in momentul de fata in Arad. Stiu ca toate lumea vrea tramvaie noi insa in momentul de fata nu sunt bani pentru asa ceva, poate ca peste cativa ani cand Astra va putea produce astfel de vehicule vom putea discuta altfel insa pana atunci eu ma bucur si de acest SH si de faptul ca se reabiliteaza infrastructura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 20:37:11    Titlul subiectului: 100170

Intr-adevar SH-urile sunt solutia pentru Romania deoarece nu se vor putea aduce prea repede vagoane noi destule pentru o retea atat de extinsa ca si a noastra. Timpul tramvaielor noi va veni peste vreo 4 ani probabil Wink
In alta ordine de idei, sper sa aducem si GT8-urile din Innsbruck, pentru ca este nevoie de vagoane cu capacitate mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 09:46:29    Titlul subiectului: 100191

off topic: este primul meu mesaj pe acest forum si ma bucur sa fiu alaturi de voi!

ontopic: Deja sunt faimosi celebrii "Gica-Contra" ai Aradului, care indiferent ce ar fi, nu pot decat sa comenteze fara rost.
Acum au gasit sa se lege de tramvaiele SH din Germania, ca ar fi gunoaie, rable, etc. Problema intervine caci si daca se luau tramvaie noi la valori de sute de ori mai mari, aceleasi persoane sareau cu gura ca nu ar trebui cheltuite sume atat de mari...
Plus ca deja situatia tramvaielor SH s-a discutat deja... Sunt vechi, e adevarat, dar se vede ca sunt intretinute. Sunt bune din mai multe motive: calea de rulare in unele zone e de la "praf" spre mai rau, noroc cu constructiile care au loc in vlaicu. Sunt bune pentru ca vin diversi cetateni dubiosi care distrug tramvaiele vechi de 30 de ani. Oare ce ar face cu tramvaie noi???

Poate ca pe termen mediu am merita mijloace noi de transport, dar deocamdata sunt alte probleme de rezolvat (vezi zona Renasterii, Preparandiei, etc.).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 10:50:26    Titlul subiectului: 100196

Cele 7 tramvaie aduse din Innsbruck sunt in primul rand simple si usor de intretinut, avand in vedere dotarea depourilor si insuficienta finantare. Prezenta componentelor electronice complica deja cu mult situatia, iar faptul ca toate vagoanele M8S sunt in circulatie este pe deplin meritul unor oameni extraordinari de la depoul Micalaca. Starea proasta a caii de rulare, care duce la deteriorarea diverselor componente electronice sensibile (cu posibile efecte in lant asupra unor echipamente scumpe si/sau greu de procurat), dificultatile care apar la aprovizionarea cu diverse componente electronice sunt aspecte incompatibile cu exploatarea in bune conditii a unor vagoane mai complicate decat cele asemenea noilor achizitii.
Daca in privinta caii de rulare si a retelei de contact lucrurile sunt pe drumul cel bun, sunt enorm de multe de facut in privinta depourilor pentru ca acestea sa fie pregatite sa primeasca vagoane noi.
Toate acestea sunt valabile nu doar in cazul Aradului.
Despre "calatori" nici nu are sens sa mai discutam...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 09:37:11    Titlul subiectului: 100533

Ieri am vazut un tramvai in bucla de la Zona industriala de vest, cred ca repus in circulatie traseul 1B (bineinteles cu devierea de rigoare catre Piata Romana prin spate pe linia lui 4B).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 10:07:56    Titlul subiectului: 100535

Da, asa este. Mama (caci ea circula pe acolo zilnic) mi-a spus ca linia este in continuare functionala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 15:29:47    Titlul subiectului: 100554

Este de ceva timp pusa in circulatie linia 1b de prin septembrie cred... Circula insa de 2 ori pe zi...

CTP Arad-oraru 1b (nu stiu daca o sa 'mearga'): http://www.ctparad.ro/index.php?option=com_wrapper&Itemid=52
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 18:03:19    Titlul subiectului: 100622

Stiu ca mai e fotografia acestui tramvai pe-aici, dar daca o am si eu, o postez si eu. Vizita la Arad in vara lui 2007.


P1110797.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  538.44 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

P1110797.JPG



_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 22:39:09    Titlul subiectului: 100931

Astazi, jurul orei 16.30 am vazut in centru Tramvaiul Copiilor care era tractat de un GT6 (cred, dar nu sunt sigur). Cel mai probabil se indrepta dinspre depoul de la Ghioroc spre depoul UTA pentru ultimele verificari inainte de a-i da drumul.
Avand in vedere ultimele declaratii ale primarului Falca cum ca de 1 Decembri iluminatul stradal de sarbatori va fi pregatit, probabil va trebui pus in circulatie si tramvaiul cu pricina, astfel explicandu-se data destul de timpurie la care aceste iese de la "naftalina" Laughing

Din pacate ma grabeam ft tare, aparatul foto nu il aveam la mine, iar inspiratia de a poza cu telefonul mobil nu am avut-o... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2008 22:55:35    Titlul subiectului: 101270

Astazi am aruncat o privire in depoul Micalaca si am vazut ca vagoanele #06, #13, #490 #626, #312 erau toate pe o linie. Toate aceste vagoane sunt defecte? Neutral Nici nu il observasem pe #494 singur pana acum. Si #312... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2008 23:12:47    Titlul subiectului: 101275

Remorca 312 e praf. Adica e reconstruita "din topor", pentru ca a fost mistuita de incendiu. E o treaba mult mai dificiala sa construiesti o remorca de Duwag decat o Tatra sau un Timis, se pare. Oricum e de laudat interesul celor de la CTP care s-au chinuit cu 312. In ultima vreme nu stiu de ce i-au pus scaune de Timis. Mai bine ca e pe dreapta.

In privinta vagoanelor GT4, cred ca nu sunt reparate din cauza ca si asa sunt prea multe tramvaie de rezerva. De ce sa se mai chinuie atunci, nu? Nu stiu ce probleme pot avea 626 si 490, sper ca nu prea grave. De 06 si 13 ce sa mai zicem, ca stau de mai bine de un an...Sper sa nu le vedem casate, ar fi mare pacat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 18:57:26    Titlul subiectului: 101324

^Dar nu au reusit sa o repare in totalitatea din moment ce era trasa pe linia cu celalalte vagoane defecte? Crying or Very sad Orisicum, referitor la celalalte doua vagoane GT4 #490 si #626, nu as crede ca au ceva grav. Daca imi amintesc bine, au mai fost cateva cazuri similare cum ar fii #608 si #584 spre exemplu, cand vagonul #608 a circulat fara #584 intr-o perioada de timp. Intr-adevar....Ar fi un mare pacat sa vedem unul dintre cele doua Gt4-uri din Ulm casate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 20:47:26    Titlul subiectului: 101731

Citeam interviu acordat de P.Cuvineanu, director tehnic CTP, pe website ziarului Aradon, in care mentiona ca tramvaiele model Timiș 2 au primit aprobarea de a fi trimise la casat. Nu au putut face acest lucru, pentru că sunt singurele pe care le au cu garda așa înaltă și care pot circula spre Ghioroc. Din acest interviu sa inteleg ca vor fi casate toate timisurile care au mai ramas acum in circulatie? Crying or Very sad Rolling Eyes De ce oare nu pot sa le pastreze alaturi de #31 + #32 ? Sau de ce nu il pot pastra macar pe #1 + #2 , astfel vor avea cate un model de timis "normal" si unul reconstruit dar modificat special pentru curse extra urbane. De ce nu ar putea sa existe si o astfel de posibilitate? Macar sa ramana aceste doua timisuri. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 23:41:12    Titlul subiectului: 101742

Si Tatrele cred ca au garda inalta. Apoi, daca circula Omida, circula si GT8-urile. De fapt, mai nou am observat un aflux de vagoane GT8 pe linia 10. Sa fie oare tot din cauza asflatului ridicat? Linia 12 mai este acoperita si de cele 3 trenuri: 301+311, 303+313, 304+314.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 21:09:46    Titlul subiectului: 101782

^Ma gandesc ca tatrele le trimit mai mult prin oras.

quiksilver a scris:
Apoi, daca circula Omida, circula si GT8-urile


Exact. Si mai ales acum cand GT8-urile nu mai sunt trimise pe linia #3. Probabil, asta explica si de ce foarte multe vagoane de acest tip sunt trimise pe linia 10 spre exemplu, desi eu le-am mai observat si inainte.

Aceste presupuneri imi ofera oarecum o doza de optimism, deoarece motivul convocat in acel interviu de mai sus, incepe usor sa isi cam piarda din inteles. Sa fie oare ca nu au casat timisurile inca, pe motiv ca mai doresc sa le lase in circulatie? Smile


Totusi, sper ca cineva de la CTP sa citeasca si sa tina cont si de postul meu de mai sus. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 21:25:07    Titlul subiectului: 101785

Ce se faceau ei acum daca ar fi casat mai devreme timis-urile? Cred ca ramaneau in plop... sau in autobus.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 20:49:30    Titlul subiectului: 102943

quiksilver a scris:
Remorca 312 e praf. Adica e reconstruita "din topor", pentru ca a fost mistuita de incendiu. E o treaba mult mai dificiala sa construiesti o remorca de Duwag decat o Tatra sau un Timis, se pare. Oricum e de laudat interesul celor de la CTP care s-au chinuit cu 312. In ultima vreme nu stiu de ce i-au pus scaune de Timis. Mai bine ca e pe dreapta.


Da, stiusem de problema prin care a trecut remorca #312 insa nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat de nu o mai pun in circulatie. Crying or Very sad Sper sa o vad alaturi de #302 in circulatie cat mai curand. Referitor la scaunele de Timis, initial, am crezut ca i-au fost inlocuite scaunele deoarece au fost taiate de calatorii rauvoitori. S-ar putea ca cei de la CTP sa fii avut si un alt motiv totusi.

arthurarad a scris:
Ce se faceau ei acum daca ar fi casat mai devreme timis-urile?


Or sa vada CTP, acum ca oficial au ramas fara ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 22:29:19    Titlul subiectului: 102953

Nu mai au nevoie de ele, numai eventual daca ar mai avea chef sa le trimita pe Ghiroc pentru a-i pedepsi pe calatorii de pe acele rute pentru ca vandalizeaza vagoanele nemtesti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 16:46:57    Titlul subiectului: 103366

Deoarece nu am mai fost niciodata in depoul Ghioroc, spuneti-mi va rog frumos, se permite accesul oricarei persoane care doreste sa faca o vizita acestuia? Sau cum se procedeaza mai exact.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 22:15:39    Titlul subiectului: 103400

Muzeul este deschis de Zilele Aradului (prin luna august). Atunci se fac plimbări pe ruta Arad (de la Maximilian) - Ghioroc și retur cu Săgeta Verde. Când se ajunge la Ghioroc, intră grupul de călători împreună cu mecanicul în depou.
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 09:39:24    Titlul subiectului: 103430

^Am inteles. Ma tot gandeam cu ce ocazie se permite accesul in interiorul depoului. Stiam ca poti sa vezi tramvaiele din curtea acestuia si de afara, dar este cu totul alceva sa le poti vedea mai din apropiere. Multumesc pentru informatie! Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 17:13:31    Titlul subiectului: 104813

Astazi am circulat cu unul din noile vagoane venite din prima serie, #31, si ma putut observa cat de ingrijit si curat arata. Este adevarat ca la noi nu se pot pastra la fel de ingrijite dar de ce oare nu curate ? Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 19:19:31    Titlul subiectului: 104821

Din pacate la capitolul curatenie in afara de sageata verde n-am vazut sa se spele interior-exterior alt vehicul la noi. Unde mai pui ca scaunele cu musama, mai ales la GT8 ar fi trebuit curatate cu aspirator, daca bati un scaun ai umplut tramvaiul de praf Laughing
La Fat Frumos se mai matura tramvaiele, dar in alta parte n-am vazut.

P.S. Sobolanul Desiro e ca un tramvai, deci nu-i off topic, el fiind conceput pentru trenuri regionale pe distante scurte, dar la noi le gasesti pe toate rangurile si toate distantele, chiar si noi se distrug, deja fiind de mai mult 5 ani exploatate unele Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Următoare
Pagina 5 din 15

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community