Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vechi trasee de autobuz din Galati
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 02:53:36    Titlul subiectului: Vechi trasee de autobuz din Galati 103419

Am sa aduc in discutie o problema deja prezenta in cadrul unui alt topic si asupra careia mi-a fost dat sa ma opresc in cu totul alte imprejurari... Mai concret, zilele trecute am avut ocazia sa vad o harta uzata (sa zicem "marcata de timp si utilizare accentuata") pe care erau figurate (fusesera candva figurate) fostele trasee de autobuz din Galati. Cum anumite portiuni din harta erau deteriorate rau iar altele... lipseau, m-am gandit sa creez o schita care sa fie postata la rubrica "Harti". Prin urmare, zilele acestea mi-am recitit notitele culese de-alungul timpului, am discutat cu soferii pe care ii cunosc si am stabilit sa prezint informatiile la nivelul anului 1988. Traseele care au fost desfiintate pana in anul 1988 vor fi si ele trecute, dar cu specificatiile de rigoare (ex: "desfiintat in anul 1984").
Am sa prezint mai jos, lista pe care am realizat-o pana acum. As dori insa ca toti cei care pot furniza informatii sa ne ofere sprijinul de rigoare. Poate colegii nostri cg2005 si bonekamp pot lamuri unele aspecte pe care eu, pana acum, nu am reusit sa le dau de capat. Desigur, este destul de greu sa dezgropi istoria liniilor de transport din urma cu treizeci de ani (unii soferi nici nu lucrau atunci la I.J.T.L. asa ca sprijinul venit din aceasta directie este destul de subtirel) insa merita sa incercam.



SITUATIA TRASEE AUTOBUZ AN 1988.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.94 kb
 Vizualizat:  de 21972 ori

SITUATIA TRASEE AUTOBUZ AN 1988.JPG




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mie 07 Ian 2009 00:01:17, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2009 18:37:56    Titlul subiectului: 103492

In primul rand, LA MULTI ANI tuturor si un an nou cat mai bun!
Revenind la subiect,cateva observatii referitoare la traseele existente in anul 1988:
- traseul 10: Micro 19 - Parc CFR , circula pe Bd. Otelarilor, atat tur cat si retur. A continuat sa circule pana la introducerea troleibuzelor pe traseul 102, cand a fost anulat. Din pacate, nu-mi amintesc exact data la care s-a dat drumul la traseul 102 (probabil 1989).
- traseul 11: Parc CFR - ILTG (actual Intfor). Initial, capatul de linie aferent traseelor 11 si 24 era Gara Fluviala. In 1985, odata cu finalizarea lucrarilor la Str. Portului si introducerea tramvaiului (traseul 50), capatul traseelor 11 si 24 a fost mutat la ILTG. In anul 1988, in plin "avant comunist", in care se punea accent pe rationalizare si economie de combustibil, traseul 11 circula doar in zilele lucratoare (luni-sambata) in intervalele orare 06:00-08:00 si 13:00-17:00. In restul orelor circula "versiunea scurta" a lui 11, adica traseul 33 (Parc CFR-Centru).
- traseul 13: Micro 19 - Parc CFR, circula pe Bd. Brailei, atat tur cat si retur. Si traseul 13 a fost desfiintat odata cu introducerea troleibuzelor pe traseul 102.
- traseul 14: Piata 1 Mai ( actuala "Intersectie fara rost" din I.C. Frimu) - Comuna Smardan. Acest traseu exista si astazi, dar e deservit de autobuzele Atlas.
- traseul 16: Tiglina III - Centru, circula atat tur cat si retur prin Complex Francezi.
- traseul 18: Tiglina III - Bazinul Nou nu mai exista in 1988, fiind desfiintat in 1983.
- traseul 19: Bariera Traian - Odaia Manolache. Capatul din Bariera Traian a fost mutat la Piata Centrala abia in toamna anului 1990.
- traseul 20: Complex Siret - Piata Centrala. La tur, traseul 20 circula astfel: Complex Siret - Centru - Gara Fluviala - ILTG - Str. Ana Ipatescu - Gara CFR - Str. M.Bravu - Str. 6 Martie (actualul Bd. Basarabiei) - Str. Traian - Piata Centrala. La retur, traseul 20 circula astfel: Piata Centrala - Str. Sf. Spiridon - Bd. Brailei - Complex Siret. Ca si traseul 11, si traseul 20 circula doar in zilele lucratoare (luni-sambata) in intervalele orare 06:00-08:00 si 13:00-17:00. In rest, circula " varianta scurta", traseul 30 (Complex Siret-Centru).
- traseul 22: Piata Energiei (Magazin General) - Centru.
- traseul 24: Micro 40 - ILTG. Ca si traseele 11 si 20, circula doar in zilele lucratoare (luni-sambata) in intervalele orare 06:00-08:00 si 13:00-17:00. In rest, circula " varianta scurta", traseul 34 (Micro 40-Centru).
- traseul 25: Centru - Bazinul Nou, a avut o perioada in 1988 cand a circulat catre Bazinul Nou pe Str. Domneasca - Str. 6 martie (Bd. Basarabiei). Abia de la inceputul lui 1989 a inceput sa circule din nou prin Port. Circula in zilele lucratoare intre orele 08:00-13:00 si 17:00-22:00 si pe toata durata zilei de duminica.
- traseul 30: Complex Siret - Centru, circula in zilele lucratoare intre orele 08:00-13:00 si 17:00-22:00 si pe toata durata zilei de duminica.
- traseul 32: Piata Mare - Trecere Bac. Turul: Piata Mare - Str. Sf. Spiridon - Bd. Brailei - Rondou "Ultimul Leu" - Str. Closca - Trecere Bac. Returul: Trecere Bac - Str. Closca - Bd. Brailei - Bd. G. Cosbuc - Str. Tecuci - Piata Mare.
- traseul 33: Parc CFR - Centru, era forma "scurta" a traseului 11, circuland in zilele lucratoare intre orele 08:00-13:00 si 17:00-22:00 si pe toata durata zilei de duminica.
- traseul 34: Micro 40 - Centru, era forma scurta a traseului 24, circuland in zilele lucratoare intre orele 08:00-13:00 si 17:00-22:00 si pe toata durata zilei de duminica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Ian 2009 21:59:27    Titlul subiectului: 103500

Mi s-a mai spus de un traseu care circula din Piata Centrala in Bazinul Nou. Nimeni nu-si mai aminteste insa numarul acestui traseu. Itinerarul urmat: Piata Mare - Str. Frumoasei (Prelungirea Traian) - Port - Bazinul Nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2009 15:22:39    Titlul subiectului: 103520

Intr-adevar a existat un asemenea traseu, si anume 22: Micro 40-Bazinul Nou. Turul: Micro 40 - Liceul CFR - Bd. G Cosbuc - Str. Tecuci - Piata Mare - Str Frumoasei (actual Sf. Spiridon) - Str Brailei ( pe atunci nu era obligatoriu la dreapta de pe Str. Sf. Spiridon pe Brailei) - Centru - Cofetaria Violeta (Elice)(pe atunci toate autobuzele de port ajungeau pe Faleza pe la Elice, nu exista actuala zona pietonala de la P-uri, era drum cu cate 2 benzi pe sens)- Gara Fluviala - ILTG - Bazinul Nou. Returul urmarea acelasi traseu, cu singura diferenta ca din Centru se ajungea in Piata Mare pe str. Traian si nu pe Str. Frumoasei.
Acest traseu a fost desfiintat in 1983, impreuna cu 15 si 18, odata cu inceperea lucrarilor pt. introcucerea liniei de tramvai prin Port.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 17:23:20    Titlul subiectului: 103679

Incerc sa-mi aduc aminte daca traseul 20 in anii 80 in Tiglina III facea Prelungirea Brailei, apoi facea la dreapta spre complexul Flora si ajungea la capat la Siretul si numai dupa construirea casei rosii a schimbat traseul pe linga stadionul Otelul.
Sigur stiu ca in tiglina II facea la dreapta pe otelarilor si la casa rosie intorcea la stinga spre scoala de soferi

Traseul 24 era denumit "traseul tineretului". Din ce imi amintesc eu era deservit numai de Ikarus.

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"


Ultima modificare efectuată bonekamp la Lun 05 Ian 2009 23:25:10, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 17:58:47    Titlul subiectului: 103686

Cateva neclaritati:
-traseul 18 ajungea in Bazinul Nou pe strada Portului sau pe 6 Martie (mai precis care era ruta de rulare a acestuia)?
-traseul 25 a suferit schimbarea de itinerar in cursul anului 1988 sau in anii anteriori? Incerc sa aflu daca linia 25 a rulat, in cursul acelui an, pe ambele variante postate deja.
-cu ceva timp in urma (in prima jumatate a anilor 2000), pe strada Constructorilor (Cartier Tiglina II) exista un panou de autobuz foarte vechi, decolorat, apartinand de pe vremea I.J.T.L.-ului. Ce traseu a trecut pe acea strada?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 18:12:27    Titlul subiectului: 103688

Traseul 30 la un moment dat de pe Brailei la Papadie intorcea la dreapta pe Cosbuc apoi la stinga pe str crisantemelor spre fostul liceu 10 si apoi pe Gheorghe Doja si apoi pe otelarilor pina la Casa rosie.
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"


Ultima modificare efectuată de către bonekamp la Lun 05 Ian 2009 23:26:13, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 18:14:18    Titlul subiectului: 103689

Amiralul Byrd a scris:

-cu ceva timp in urma (in prima jumatate a anilor 2000), pe strada Constructorilor (Cartier Tiglina II) exista un panou de autobuz foarte vechi, decolorat, apartinand de pe vremea I.J.T.L.-ului. Ce traseu a trecut pe acea strada?


Incerc sa-mi aduc aminte care este strada Constructorilor ca pe Google Earth si Maps nu e scrisa.

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 22:03:38    Titlul subiectului: 103718

Se afla intre Bulevardul Brailei si Strada Crizantemelor. Una dintre locatiile importante de pe aceasta strada este Inspectoratul Judetean de Politie (I.J.P.-ul), aflat chiar langa intersectia dintre Bulevardul Brailei si Strada Constructorilor. Mai jos am postat o portiune din harta orasului Galati:


3377 - Str Constructorilor (05.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.87 kb
 Vizualizat:  de 21817 ori

3377 - Str Constructorilor (05.01.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 23:32:22    Titlul subiectului: 103725

Eu numi amintesc absolut de un traseu pe aceasta strada. Poate eram prea mic sau poate a circulat pe prea putin timp de a ne aminti. Unicul care trecea pe acolo era 30-ul de pe Crizantemelor spre G. Doja. Confused Confused Confused
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 17:04:23    Titlul subiectului: 103770

Iata si harta liniilor de autobuz din anul 1988. Multumesc colegilor nostri, cg2005 si bonekamp pentru informatiile postate. Din motive obiective, schita liniilor de transport nu va fi postata la sectiunea "Harti", asa cum am intentionat initial, ci va ramane in cadrul acestui topic.


new map 1988 (06.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.55 kb
 Vizualizat:  de 21762 ori

new map 1988 (06.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 17:55:14    Titlul subiectului: 103771

Spre deosebire de situatia prezenta, modul de afisare al vechilor placute de traseu se montau in trei locatii pe autobuz:
-prima locatie: vedere frontala - montare in cutia specifica de deasupra cabinei soferului. De obicei se utilizau table dreptunghiulare vopsite in crem sau galben pai pe care era trecut cu rosu sau albastru numarul traseului si cu rosu, albastru sau verde inchis cele doua capete de linie;
-a doua locatie: suportul agatat in zona superioara a celui de-al treilea geam lateral dreapta, confectionat din tabla, vopsit de obicei in gri. Placutele erau confectionate tot din tabla (mai rar din bucati de carton sau PVC-uri) si aveau culorile mentionate anterior;
-a treia locatie: suportul metalic de culoare gri amplasat in zona posterioara, de regula pe bara de sustinere verticala de dupa cea de-a treia usa (DAC 112) sau a patra usa (DAC 117). In acest locas se monta doar placuta de traseu de forma patrata, pe care era trecut numarul de linie.



placute & suporti (06.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.47 kb
 Vizualizat:  de 21753 ori

placute & suporti (06.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 10:24:41    Titlul subiectului: 103864

Acel traseu care mergea pe Constructorilor era 23. Vechiul traseu 23 ( Bariera Traian-Padurea Garboavele) a fost desfiintat in 1990. Traseul 23 a fost reinfiintat in 1995 (cred ca in vara lui 1995) si a circulat foarte putin , cred ca mai putin de jumatate de an. Imi amintesc faptul ca avea unul din capete in Piata Mare ( cam acolo unde e actualul capat al lui 11), pleca pe str. Sf. Spiridon, Str. Brailei, Str. Constructorilor. De acolo,nu mai stiu unde pleca... Probabil se intorcea in Piata Mare pe Bd. Cosbuc si Str. Tecuci. Imi amintesc unul din autobuzele care a deservit acest traseu: 9079. L-am vazut in acel an in Piata Mare la capat, avand o placa mare pe care scria 23 si traseul acestuia.
Referitor la traseul 18: acesta mergea in Bazinul Nou pe strada Portului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 22:39:37    Titlul subiectului: 105693

Sper sa nu dau o informatie gresita, dar imi amintesc ca pe la sfarsitul anilor '90 linia 27 o vedeam pe strada Regimentul 11 Siret (pe actualul traseu al liniei 10). Nu stiu unde mergea.... cred ca in Tiglina III era unul din capete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 03:33:12    Titlul subiectului: 107475

Am gasit zilele acestea prin notitele mele: in 1984 traseul 17 facea parcursul Micro 19 - Cimitir Evreesc.
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 20:45:28    Titlul subiectului: 113302

Citat:
Am gasit zilele acestea prin notitele mele: in 1984 traseul 17 facea parcursul Micro 19 - Cimitir Evreesc.

Traseul 17 din 1984 nu difera mult fata de cel de acum. Actual, traseului din 1984 ii corespunde tramvaiul 39.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 518
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Noi 2009 15:06:27    Titlul subiectului: 119492

Am descoperit o fosta statie in Micro 19 a fostului traseu 28. Postez mai jos o poza cu indicatorul statiei respective.


Indicator vechi traseu 28 - 04.11.2009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.03 kb
 Vizualizat:  de 19653 ori

Indicator vechi traseu 28 - 04.11.2009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 05 Noi 2009 16:48:12    Titlul subiectului: 119562

Frumoasa aceasta descoperire a colegului nostru deprodio, mai ales pentru mine, in trecut un mare "fan" al traseului 28. Am fost la fata locului - ghidat de instructiunile colegului nostru - si am reusit in cursul serii trecute sa efectuez si o fotografie celebrului panou (uitat acolo din prima jumatate a anilor '90 - daca nu ma insel este chiar vorba de anul 1992 cand s-au inlocuit o mare parte din panourile de statie, vechi si ruginite, a caror denumiri erau, in mare parte... "expirate").
Am sa postez si eu cateva imagini de la fata locului (spre marea mea rusine trec aproape zilnic prin acea zona insa nu am remarcat pana acum panoul acela...)
Statia "Piata Otelarilor" face referire la piata din Micro 20, aflata "over road" (mai precis de cealalta parte a buclei de intoarcere a tramvaiului, in spatele primelor cladiri. Desigur, in anii din urma nu erau in acea zona magazinele Flanco (desfiintat intre timp), Saturn, sala cu jocuri de noroc sau hotelul Magnus... Treceai printr-un tronson destul de spatios si ajungeai direct la primele tarabe din zona pietei (modernizata in urma cu cativa ani)...
Initial, traseul 28 nu a avut capatul de linie la rondoul din Micro 19; a existat o perioada de timp cand acesta avea capat de linie la Cinema Dacia, mai precis intorcea la rondoul pentru tramvaie si gara in vecinatatea cinematografului amintit.
Peste o perioada de timp, capatul de linie al traseului 28 a fost mutat in Micro 19 iar statia "Piata Otelarilor" a devenit din ultima oprire (cum fusese pana atunci) pen-ultima.
Diferenta dintre traseele 28 si 29:
-pentru traseul 28 : 3 statii: stadion Dunarea, Bloc O, Piata Otelarilor;
-pentru traseul 29: 2 statii: Spitalul Judetean, Service-ul vechi.
Intr-o perioada destul de scurta de timp, pe placuta traseului 28 a fost scris: "Cinematograf Dacia - Gara C.F.R." pe urma s-a schimbat in "Micro 19 - Gara C.F.R." inainte de mutarea capatului de linie.
Frecventa in jurul anilor '90 era destul de buna: imi amintesc ca erau cate doua autobuze pe traseele 28 si 29, 2 pe traseul 13 (s-a trecut apoi la 4) si 2 pe traseul 10. Prin urmare, frecventa pentru Gara C.F.R. era destul de buna, 15 minute, iar pentru parcul C.F.R. era de aproximativ 10 minute (autobuzele circulau alternativ, adica nu venea in statie autobuzul de pe linia 10 si cel de pe 13 in aceelasi timp). Acum, nu mi-o luati in nume de rau, asa era pe hartie programul, realitatea stim ca a fost "putin mai diferita"...
Traseul 28 a disparut la cativa ani dupa introducerea troleibuzelor. Au mai disparut liniile 10 si 13... Toate aceste linii devenisera nerentabile atat datorita cresterii numarului de troleibuze cat si a distribuirii unui numar mai mare de tramvaie pe traseul 37 (Micro 19 - Gara C.F.R.).
Poza 1: capetele de linie ale traseului 28 cat si portiunea care era diferita de traseul "concurent" (29);
Poza 2: o alta fotografie efectuata panoului de statie "supravietuitor";
Pozele 3, 4: cum arata in prezent fosta statie a lui 28 (mentionez ca "la inceputuri" nu era trecere de pietoni in acea zona; acolo unde gardul este intrerupt pentru pietoni inainte era oprirea lui 28...).



SP_A4698 - Capete de linie 28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.82 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

SP_A4698 - Capete de linie 28.jpg



IMG_0007 - Statie 28.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.63 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_0007 - Statie 28.JPG



IMG_0004 - Statie 28.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  295.54 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_0004 - Statie 28.JPG



IMG_0009 - Statie 28.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.03 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_0009 - Statie 28.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 07 Noi 2009 00:06:48    Titlul subiectului: 119670

Uneori, cand trecem prin oras descoperim diferite refugii si cu greu ne amintim la ce serveau ele once upon a time... Putini probabil stiu ca din toate refugiile construite cu ceva timp in urma pe bulevardul Closca pentru parcarea autoturismelor riveranilor unul singur a fost original: cel de langa clubul Metalurgistul. A fost realizat initial pentru autoturismele "bastanilor", pe urma, pentru o perioada de timp si-a gasit loc acolo si pen-ultima statie pe tur pentru autobuzele traseului 32. Statia de care vorbesc a existat pentru o perioada de timp, de obicei acolo coborau locatarii ultimelor blocuri aflate intre bulevardul Closca si strada Saturn...
Traseul 32 a fost desfiintat in prima jumatate a anilor '90. Refugiul respectiv a fost ocupat de masinile riveranilor, pe urma a fost re-astfaltat odata cu crearea celorlalte refugii...
N-am sa inteleg de ce s-a renuntat la o linie rentabila (zona Trecere Bac e mereu activa). Ma bucur insa ca Transurb-ul o va redeschide sub vechea forma (Trecere Bac - Piata Centrala).



4699 - pentru traseul 32.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.38 kb
 Vizualizat:  de 19553 ori

4699 - pentru traseul 32.JPG



IMG_0021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.33 kb
 Vizualizat:  de 19553 ori

IMG_0021.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 11 Noi 2009 14:38:36    Titlul subiectului: 119870

In pozele de mai jos este surprins rondoul unde, pe vremuri, intorceau mijloacele de transport in comun care aveau capat in zona centrala... cateva exemple: 15, 25, 33, 34... Pe langa acestea, locurile de langa bordura interioara erau destinate taxiurilor "de stat" (cele cu numar galben, daca va mai amintiti...) Piatra cubica s-a pastrat din acele vremuri. Din pacate insa, rondoul a fost transformat in parcare iar la inceputul anilor '90, la "intrare" s-a ridicat o constructie din beton care nu a fost terminata si a "zacut" in uitare pentru aproape 18 ani. Ieri, aceasta constructie a fost demolata, azi se lucra la nivelarea zonei si la indepartarea moluzului.
M-am gandit cum ar fi fost daca rondul acela si-ar primi "atributiunile" din trecut... putin probabil, putin fezabil... Si chiar ilogic, avand in vedere ca in prezent doar traseele 10, 12, 15 si 34 semneaza foaia in "centru", la ghereta amplasata chiar in capatul superior al statiei iar stationarea mijloacelor de transport care deservesc cele trei trasee este destul de scurta (cat sa semneze soferul foaia de traseu).



IMG_0065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.6 kb
 Vizualizat:  de 19479 ori

IMG_0065.JPG



IMG_0066.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.17 kb
 Vizualizat:  de 19479 ori

IMG_0066.JPG



IMG_0071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.96 kb
 Vizualizat:  de 19479 ori

IMG_0071.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 11 Noi 2009 21:01:36    Titlul subiectului: 119883

Cati dintre voi stiu ca toata zona aceea in 1947 era un cimitir mai mare decat Eternitatea?! Noi acum mergem peste locurile unde odihnesc stramosii nostri, comunistii au expropriat biserica abuziv de terenul de langa ea au demolat cimitirul si au inghesuit blocuri. Asta este singura greseala a lui Ceausescu, creearea de blocuri inghesuite, si din aceasta cauza dimensiunile orasului Galati sunt foarte mici!
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2009 14:25:26    Titlul subiectului: 120648

Sa ne amintim de anii din urma... cand nu erau atat de multe autovehicule iar circulatia era suficient de aerisita. Mai jos am postat... un "fragment" din zona centrala a orasului Galati. Am cautat sa surprind, mai exact, modificarile care au avut loc in Centru pe parcursul ultimilor ani. Sa le vedem:
-am trasat cu segmente albastre itinerariul autobuzelor care, pe vremuri, se deplasau pe strada Domneasca; turul nu este diferit de situatia prezenta insa returul nu mai e aceelasi... De cand strada Domneasca a primit pe portiunea cuprinsa intre Centru si strada Garii sens unic, activitatea pe retur s-a mutat pe strada Balcescu... Mai doresc sa amintesc un aspect destul de important; troleibuzele care deserveau traseele 102 si 104 nu intrau prin bucla de intoarcere de la 101 respectiv 103 ci mergeau prin fata hotelului Dunarea (urmau linia albastra conturata). De asemenea, pe retur exista statia de la Modern (acum mutata la Albatros) precum si cea din Centru, mutata in prezent "over corner". Statiile mutate sunt marcate cu albastru;
-am trasat cu rosu situatia actuala a mijloacelor de transport care merg pe strada Domneasca si se intorc pe strada Balcescu;
-am trasat cu portocaliu cazul mentionat intr-o postare anterioara, mai precis itinerariul urmat de autobuzele care intorceau in Centru. Acestea nu intrau pe bucla in intoarcere a lui 101 si 103 - asa cum se face in prezent - ci mergeau pe langa Hotel Dunarea si intorceau in rondul pavat cu piatra cubica, fotografiat anterior. De asemenea, si acest capat de linie l-am marcat cu bulina albastra, el nu mai exista in prezent;
-am marcat cu linie verde situatia actuala a mijloacelor de transport care strabat zona centrala - situatiile particulare.
Dupa cum banuiesc ca v-ati dat seama, cercurile rosii reprezinta statiile actuale iar cele albastre statiile desfiintate (sau mutate). O exceptie ar fi statia de la Modern, pastrata doar pentru troleibuze.



ATUNCI SI ACUM....JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.79 kb
 Vizualizat:  de 19213 ori

ATUNCI SI ACUM....JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 18:55:48    Titlul subiectului: 121832

Ar fi frumos de mentionat, in cadrul acestui topic, un scurt istoric al traseelor din Galati, atat cele care nu mai sunt cat si cele care au fost modificate.
Care a fost primul traseu de autobuz? In ce an? Iata intrebari carora poate le putem afla raspuns cu buna-vointa colegilor care detin mai multe detalii, precum cg2005 sau bonekamp...

Mai jos postez link-ul spre o filmare pe care am realizat-o din centrul orasului si pana in cartierul Micro 19. Practic, itinerariul urmat corespunde fostului traseu 15, care, la inceputul anilor '90 avea sa fie inlocuit cu prima linie de troleibuz, 101. Mai tarziu, dupa cum se stie, itinerariul traseului 101 a fost inclus in cel al traseului 102, care practic a devenit... "forma lunga si stabila".
Prin urmare, o ruta veche strabatuta astazi de autobuzele si troleibuzele liniei 102.
http://www.youtube.com/watch?v=W3f8moZTT-A
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2010 12:41:06    Titlul subiectului: 121956

Am sa trec in cadrul acestui topic si informatiile care nu mai corespund prezentarilor traseelor din Galati. Diferenta este practic data de modificari de itinerar sau de frecventa. Primul exemplu este cel al liniei 29. Pana in anul 2002 aceasta linie isi pastrase forma originala: plecare din Micro 19, pe bulevardul Otelarilor, iesire pe strada Brailei si apoi coborare in Gara C.F.R. pe strada Garii. Din 2002, la cererea galatenilor care locuiau in cartierele periferice (Micro 20, Micro 21) acest traseu a fost "deviat" pe drumul de centura, pastrandu-se insa configuratia specifica zonei centrale. Sub aceasta forma, linia 29 a rulat pana in februarie 2008. Mai jos, postez informatiile specifice, existente in cadrul topicului "Informatii despre traseele locale" specific judetului Galati:

TRASEUL 29: MICRO 19 - GARA C.F.R.
Statii:
TUR: Micro 19 > Service-ul vechi > Spitalul Judetean > Barladeanu > Palatul Telefoanelor > Trei Star > Potcoava de Aur > Magazinul Modern > Universitate > Parfumul Teilor > Gara C.F.R.
RETUR: Gara C.F.R. > Miorita > FSEA > CNVA > Albatros > Centru > Agentia de Voiaj > C.E.C. > Tiglina II > Farmacia Hygeia > Service-ul vechi > Cimitirul Catusa > Zenner > Cozamin > Micro 19.

Frecventa:
5:00 - 5:30 - 6:00 - 6:35 - 7:00 - 7:35 - 8:00 - 8:30 - 9:00 - 9:30 - 10:00 - 10:30 - 11:00 - 11:30 - 12:00 - 12:30 - 13:00 - 13:30 - 14:00 - 14:30 - 15:00 - 15:30 - 16:00 - 16:30 - 17:00 - 17:30 - 18:00 - 18:30 - 19:00 - 19:30 - 20:00 - 20:30 - 21:05 - 21:30 - 22:00 - 22:30 - 23:00

Observatii:
-traseul este deservit de 2 midibuze, marca Isuzu sau Prestij.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 10:25:31    Titlul subiectului: 127217

O a doua modificare la traseul 29 care a "tinut" pana la 10.05.2010. Este vorba de prelungirea traseului prin zona Portuara, mai precis, pe strada Portului si strada Dogariei. Itinerariul si frecventa fostei forme a traseului 29 sunt prezentate mai jos...

TRASEUL 29: MICRO 19 - GARA C.F.R.
Statii:
TUR: Micro 19 > Service-ul vechi > Spitalul Judetean > Barladeanu > Palatul Telefoanelor > Trei Star > Potcoava de Aur > Complex Spicu > Navrom > Statie 1 (strada Dogariei) > Statie 2 (strada Dogariei) > Autogara Dumitru > Gara C.F.R.
RETUR: Gara C.F.R. > Autogara Dumitru > Statie 2 (strada Dogariei) > Statie 1 (strada Dogariei) > Navrom > Complex Spicu > Centru > Agentia de Voiaj > C.E.C. > Tiglina II > Farmacia Hygeia > Service-ul vechi > Cimitirul Catusa > Zenner > Cozamin > Micro 19.

Frecventa:
5:00 - 5:35 - 6:10 - 6:45 - 7:20 - 7:55 - 8:30 - 9:05 - 9:40 - 10;15 -10:50 - 11:25 - 12:00 - 12:35 - 13:10 - 13:45 - 14:20 - 14:55 - 15:30 - 16:05 - 16:40 - 17:15 - 17:50 - 18:25 - 19:00 - 19:35 - 20:10 - 20;45 -21:20 - 21:55 - 22:37 -> plecare din Gara C.F.R.

Observatii:
-traseul este deservit de 2 mijloace de transport, Isuzu - Prestij, Cobra sau MAZ.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community