Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tiberio
Data înscrierii: 29/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Iul/2018 Mesaje: 9 Locație: Slatina
|
Trimis: Joi 04 Dec 2008 04:42:25 Titlul subiectului: |
102116 |
|
Cei de la RATB ar trebui sa isi indrepte privirile catre tramvaiele de la Constanta. Pot zice ca sunt cat de cat bune intr-o stare buna de functionare. Daca tot s-a desfiintat transportul de tramvaie de acolo ar putea sa achizitioneze macar o parte din ele. Sa fim seriosi tramvaie noi in Bucuresti, prea curand nu o sa fie. La cate promisiuni si planuri au,as face o agenda cu ele. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Dec 2008 18:51:41 Titlul subiectului: |
102129 |
|
Tramvaiele din Constanta au deja norma de casare indeplinita, atat cele de provenienta autohtona (V3A-C) cat si cele straine (KT4D). La topicele judetului Constanta exsita multe referiri despre incidentele in care au fost implicate tramvaiele de acolo, cum ar fi incendii la instalatia electrica, etc, datorita vechimii lor. In plus calea de rulare pe care au circulat zi de zi tramvaiele constantene era sub orice critica, ceea ce si-a pus amprenta asupra acestor tramvaie. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 04 Dec 2008 20:26:28 Titlul subiectului: |
102133 |
|
Nici eu nu vad tramvaiele constantene in vreun oras, mai ales Bucuresti!Piese din ele, da, mai ales din KT4D!KT4D exista in multe orase din tara! _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 09 Dec 2008 03:25:09 Titlul subiectului: |
102330 |
|
Xeea ce ar trebui sa faca, e sa pastreze boghiurile si seriile, ca URAC tot nu poate (din cate stiu) sa produca vehicule noi, ci doar sa modernizeze. termen legal ce e corect, ca vagoanele facut acum sunt efectiv noi, dar nu pe hartie... _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
razvanl
Data înscrierii: 01/Mar/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2009 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 18:53:53 Titlul subiectului: |
103698 |
|
In ce masura jafurile din Constanta sunt utile unui oras cu peste 300 de V3A, ramane de vazut. Cred ca, la cum arata, si in India ar rade de tramvaiele astea. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 20:52:22 Titlul subiectului: |
103716 |
|
Trebuie totuși să remarcăm că, deși unii le consideră jeguri, au circulat peste 20 de ani. Pe când în București... nu cred că a apucat vreunul vârsta asta. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 21:06:27 Titlul subiectului: |
103719 |
|
Nu, pentru ca avand un URAC in curtea proprie si ceva fonduri, iti poti permite sa te folosesti de ele asa cum iti doresti sau cum se nimereste. Cand, insa, cele doua chestiuni lipsesc cu desavarsire, lucrurile se complica si inveti sa pui pret pe ce ai. Atat cat poti sa ai. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 09:41:11 Titlul subiectului: |
103734 |
|
Am mai explicat de cateva ori teoria mea: tramvaiele V3A din Constanta ar trebui cumparate urgent de RATB chiar si in stadiul de carcasa, pentru a le fi alocate numere de parc RATB. Ulterior, ele pot fi bagate la "modernizare", adica distruse si construite in locul lor V3A-CH-PPC-uri, care sa primeasca numerele tramvaielor distruse.
Asfel URAC-ul ar putea produce inca 20-30 de tramvaie noi, care insa in mod scriptic ar putea sa apara ca fiind "modernizate" din V3A-C-urile constantene...
Sigur insa ca nu cred ca va face cineva asa ceva, ca de, cui ii pasa... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 10:20:35 Titlul subiectului: |
103738 |
|
Cred ca fierul vechi se vinde destul de bine asa incat sa nu mai fie "carate" la Bucuresti sau unde om mai vrea... |
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 11:59:59 Titlul subiectului: |
103751 |
|
Catalin, ceea ce spui tu nu o sa se realizeze niciodata din pacate. Motivele tin de cei care hotarasc aceste lucruri, care nu au aceleasi idei. _________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 12:53:07 Titlul subiectului: |
103758 |
|
S-a gandit cineva cat poate costa transportul feroviar al acelor ... sa le mai zicem tramvaie pana la Bucuresti? O gramada de bani pentru o gramada de fier vechi. Nu uitati ca tramvaiele modernizate din Bucuresti, erau IN Bucuresti.
Aici nu vorbim de niste tramvaie aduse pentru serviciu direct in transportul in comun. Trebuie aduse, apoi abia modernizate, apoi abia... etc. Nu renteaza, dupa parerea mea. Cel mai bine ar fi ca URAC sa se extinda si sa isi produca singur tramvaie de la 0. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 17:41:00 Titlul subiectului: |
103778 |
|
O parte din vagoane ar putea fi vandute si aici ma refer la KT4D.Celelalte nu cred ca vor fi cumparate de vreun oras... _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
stakee
Data înscrierii: 17/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Oct/2009 Mesaje: 9 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 31 Ian 2009 18:02:07 Titlul subiectului: |
105260 |
|
KT-urile sunt sigilate si asteapta un client, v3a-urile asteapta casarea... |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 31 Ian 2009 19:51:24 Titlul subiectului: |
105263 |
|
Cumva stii pretul si daca ar dori sa le vanda in Romania? _________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stakee
Data înscrierii: 17/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Oct/2009 Mesaje: 9 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 31 Ian 2009 23:11:47 Titlul subiectului: |
105283 |
|
Nu stiu, stiu doar ca au sigiliu si sunt pastrate pentru vanzare. |
|
Sus |
|
|
Sherifu
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2020 Mesaje: 62 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 01 Feb 2009 04:31:48 Titlul subiectului: |
105293 |
|
Era vorba de 6000 de euro (aprox. 240 milioane lei) pentru fiecare KT4D. In conditiile in care la fier vechi s-ar lua in jur de 600 de milioane lei pe fiecare... |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Mie 29 Apr 2009 23:22:23 Titlul subiectului: |
110257 |
|
Sustin cu tarie ca aceste tramvaie (sau ce a mai ramas din ele sa fie aduse la Bucuresti...asta daca mai au vreo piesa pe ele. Ar fi excelente pe linii fantoma ca 42 sau ca ramforsari pe 23 si 27, unde domnesc v2a-urile. Pot fi reconstruite ca v3a-ch-ppc, si ar iesi de o linie completa (32 sau 21) _________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 29 Apr 2009 23:35:10 Titlul subiectului: |
110258 |
|
Tramvaiele V3A-C urmeaza sa fie casate in masa. Se pot cumpara. Referitor la la KT4D ,se poarta tratative intre RATC si o alta regie (prefer sa nu zic) pentru a fi vandute la un pret mai mic. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Apr 2009 06:54:28 Titlul subiectului: |
110264 |
|
razvanamza a scris: | Sustin cu tarie ca aceste tramvaie (sau ce a mai ramas din ele sa fie aduse la Bucuresti |
S-a tot vorbit in legatura cu acest subiect, tramvaiele modernizate din Bucuresti (V3A-CH-PPC, Bucur, Bucur LF, etc) sunt practic construite de la 0, nu merita sa platesti transportul tramvaielor V3A-C de la Constanta. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Joi 30 Apr 2009 10:30:01 Titlul subiectului: |
110268 |
|
Asa este, dar nici URAC nu poate produce de la 0, legal vorbind, un tramvai!!! altfel era plin ochi de 3a-uri pana acum si nu era lipsa de tramvaie. eu m-as bucura sa poata produce si EP-uri, dar uite ca pana acum nu s-a putut, pe cand alea sunt 20 de tramvaie functionale, de vanzare. nu cred ca se va plange careva sa fie 5 tramvaie pe 42.....sau sa vina 32 la 3 minute...plus ca ar fi bune macar pentru boghiuri si borduri, ca sa nu mai vorbesc de geamuri.
Si pe deasupra doar din v3a-c se va putea vreodata restaura un v3a original! _________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
|