Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 09:33:31    Titlul subiectului: 89006

Stai putin ca nu e chiar asa, chiar cunosc foarte bine situatia pentru ca lucrez la Takata care asigura transportul angajatilor prin intermediul CTP-ului si al firmei private PITO Trans cu mentiunea ca in ultimul timp PITO a castigat tot mai multe curse in defavoarea CTP-ului insa ce-i drept au si masini mai bune.
Legat de contractele CTP-ului pot sa iti spun ca o mare partea din bugetul lor vine din aceste contracte cu firmele din zonele industriale si nu cred ca isi permit sa piarda aceasta sursa de venit.
Gandeste-te ca numai in Zona Industriala de Vest lucreaza aproximativ 15.000 de oameni asa ca nu e chiar asa usor sa le asiguri acestor oameni transportul pentru cele 3 schimburi.
Autobuze mai goale nu ai sa gasesti decat la orele 17 sau 19 care sunt ore intermediare cand cel putin Takata pune autobuze suplimentare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 12:01:32    Titlul subiectului: 89020

Ieri a fost o zi mai speciala la orele de virf, din cauza curselor cu muncitori, atit pe Piata Romana-Aradul Nou cit si pe UTA-Fortuna erau cite doua autobuse la orele de virf, asta desi au fost aduse autobuse, se pare ca nu sint destui soferi (inseamna ca si pe linia 22 tot doua erau, deci numar minim suportabiul pentru calatori)
Am auzit prin statie din tramvaiul 16 mai multe apeluri pentru a mai gasi un autobus pentru zona industriala iar ca raspuns a fost ca nu mai sint de unde ca sint numai doua, atit la UTA-Fortuna cit si pe linia 3 si ca e aglomeratie foarte mare la UTA din acest motiv (si la Piata Romana erau vreo 100 calatori ce asteptau autobusul 3 cind am plecat cu 41-le).
Iata si aglomeratia de la Piata Romana din timpul in care asteptam sa vina autobusul de Bujac:
http://www.youtube.com/watch?v=ykH7Mdb7wx4

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 19:20:20    Titlul subiectului: 89031

Pei sper ca situatia de ieri sa se datoreze defectarii unor autobuze, pentru ca altfel vina este exclusiv a conducerii CTP care nu asigura un volum de munca ce corespunde cu posibilitatile companiei! Avand in vedere ca in Arad sunt 3 operatori de transport cu autobuzele importanti (CTP, Transdara si Pito Trans), normal ca se creaza concurenta intre cele 3 firme pentru angajarea soferilor, iar sincer am impresia ca CTP este cea care pierde... Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 00:19:18    Titlul subiectului: 90517

quiksilver a scris:
Dupa cum am mai zis, situatia aceasta este cauzata de faptul ca multi soferi sunt ocupati cu rutele particulare spre si dinspre Zonele Industriale. Sunt afecatate din pacate orele de varf (eu asteptam 22-ul in jurul orei 15:00), cand nu mai prididesti sa numeri autobuzele CTP-ului care duc si aduc muncitori din Zona Industriala, autobuze de toate tipurile...In timp ce MAN-uri scurte se chinuie pe UTA-Fortuna(sau mai bine zis, calatorii se chinuie), umplute pana la refuz
Pai se poate rezolva foarte usor si fara ca CTP-ul sa piarda sau sa castige ceva in plus.
Pur si simplu sa faca schimburi. Sa puna pe UTA-Fortuna autobuzele mari cu burduf (articulate) si pe cele mici sa si le puna sa transporte muncitorii in zona industriala. Simplu si convenabil si toata lumea e multumita. Asta as fi facut eu daca as fi fost directoarea CTP-ului
Daca sunt 15000 de muncitori, sa zicem 5000 pe schimb, pai la orele de varf ar trebui sa fie autobuzele mari articulate, iar in rest sa fie cele mici care duc spre zona industriala in timp ce cele mari asigura Uta-Fortuna

Deci sa zicem urmatorul program: Interval 5.00-8.00 Autobuze mari articulate spre Zona Industriala, la interval de 5 minute in timp ce cele mici asigura UTA Fortuna si restul orasului

Intervalul 8.00-15.00 sa faca schimb autobuzele mici de pe UTA-Fortuna cu cele mari din zona industriala. Celelalte autobuze mici care asigura orasul nu ne intereseaza. Astfel autobuzele mari articulate asigurand in acest interval Uta-Fortuna
Apoi in intervalul 15.00-20.00 autobuzele articulate vor circula din nou prin zona industriala ramanand celor mici sa asigure Uta-Fortuna

in intervalul 20.00-22.30 vor circula in zona industriala din nou cele mici
Apoi incepand cu 22.30 cele mari vor circula din nou prin zona indistriala sa zicem pana la ora 1.30. Apoi pana la 5.00 dimineata din nou doar cele mici circula in zona industriala apoi de la 5.00 din nou cele mari.

Si ciclul s-ar repeta asa. Voi, aradenilor, ce spuneti de solutia mea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 11:01:21    Titlul subiectului: 90534

Teoretic e buna, insa practic nu se prea poate aplica. Orele la care se transporta muncitori spre si dinspre zonele industriale sunt destul de variate, astfel incat este foarte greu sa concentrezi un anumit tip de autobuz pe un anume tronson orar.

Autobuzele articulate sunt destul de multe, insa la fel de multe sunt si cursele spre zonele industriale. Unele curse merg pana in sate aflate chiar la vreo 30 de km, astfel incat sunt scoase din circuit cateva ore. Pe UTA-Fortuna circula in principiu autobuze articulate, la fel ca si pe Piata Romana-Aradul Nou. Poate unele probleme ar fi fost evitate daca nu s-ar fi casat unele Ikarusuri 280 mai vechi...

In fine, dupa cum am mai spus, problema autobuzelor din Arad nu sunt ele insele, ci soferii lor, neobisnuiti cu ritmul alert al rutelor urbane. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 11:54:49    Titlul subiectului: 90541

Pai atunci sa inlcuiasca soferii batrani care conduc cu viteza melcului de pe rutele din zona industriala, UTA-Fortuna si P-ta Romana-Aradul nou si sa ii puna pe batrani pe trasee mai putin solicitate si pe tineri care au curajul sa conduca mai repede pe trasee mai intens circulate.

O alta solutie ar fi crearea de benzi speciale pt autobuze pe care accesul autovehiculelor sa fie interzis complet, iar limita maxima de viteza a autobuzelor sa fie de 100 Km/h pt cele nearticulate si 80 Km/h pt cele articulate

Sunt sigura ca astfel transportul cu autobuzul ar deveni chiar mult mai rapid si convenabil chiar si in detrimentul taxiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 14:30:09    Titlul subiectului: 91351

Cu solutii din astea nu ajungem niciunde, teoretic ar trebui fluidizat traficul prin oras, iar acum ca sint lucrari pe toata lungimea nu se prea poate, apoi dupa lucrari va fi in continuare tramvaiul principalul mijloc de transport in Arad, acum autobusul doar il inlocuieste.
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 18:54:16    Titlul subiectului: 91777

Am vazut ca pe unele autobuze nou-sosite au fost lipite abtibilduri cu numarul de parc. S-a pastrat numerotarea din orasul Halle, autobuzele venite din alte orase primind numere de parc tot de forma 3xx. Cele articulate au primit numere de la 305 in sus (301-304 fiind numerele celor venite din Halle) iar autobuzele nearticulate au primit numere in jurul cifrei de 360. Nu stiu exact cate autobuze am primti mai nou, insa macar asa ne putem face o idee cat de cat. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 14 Iul 2008 09:32:49    Titlul subiectului: 95806

Citat:
O sută de ani de la apariția autobuzului în Arad
14/07/2008
Claudia Untaru

Primul autobuz din Arad (1908)
Compania de Transport Public Arad sărbătorește o sută de ani de la punerea în circulație a autobuzelor (1908-2008). Începutul secolului XX a marcat dezvoltarea orașului, dar și a transportului public, care a devenit mai performant. Tramvaiului cu cai devenise depășit și nesatisfăcător.

„La vremea respectivă municipalitatea se preocupa de introducerea unui nou mijloc de transport pentru cetățenii Aradului. În cele din urmă au optat pentru autobuz, un vehicul nou apărut în Europa de vest. Astfel că, la 5 mai 1906 se înființează de către Primăria Arad Societatea de transport cu autobuzele. În același an se organizează și licitația de a-chiziționare de autobuze câștigată de firma Westinghouse le Havre (Franța). Autobuzul agreat avea 20 CP, alimentat cu benzină și transporta un număr de 36 persoane, fiind cu etaj”, declară Radu Torsin, director CTP Arad. S-au comandat nouă autobuze din care opt au fost asamblate în Arad, la fabrica Johan Weitzer.

La 20 iulie s-au stabilit patru trasee

Autobuzele s-au pus în circulație pentru publicul călător pe cele patru trasee stabilite la data de 20 iulie 1908. Până la sfârșitul anului s-au parcurs 108.300 km transportând aproape 500.000 de călători. Autobuzele cu etaj au deservit populația orașului până în 1914 când au fost rechiziționate de armată și direcționate spre front. Ele nu au mai fost recuperate.

În anul 1928 se reorganizează trans-portul public, municipalitatea achiziționând un număr de autobuze de tip Renault, Ford, Berlliet și Citroen, astfel că în anul 1938 existau 30 autobuze pentru 11 trasee cu o lungime de 42 km.

Dezvoltare după anii ‘90

Dezvoltarea rețelei de transport cu autobuzele s-a făcut în mod spectaculos după 1990, când transportul a început a se extinde peste limitele municipiului, în județ. Societatea coordonată de autoritățile locale (IJTLA, devenită în 1991 RAT și în 1995 CTP) a preluat, în noile condiții ale economiei de piață, sarcini de transport pe trasee din aria județului Arad și a municipiului Arad. „Dotarea societății CTP cu autobuze s-a făcut în mod constant atât cu autobuze noi, cât și folosite, menținând un parc operațional necesar satisfacerii cererilor de transport pe trasee, cât și a transporturilor speciale în convenție cu societățile comerciale nou dezvoltate în municipiu și județ”, afirmă Petru Cuvinean, director tehnic CTP. La ora actuală Compania de Transport Public este principalul operator local de transport public cu autobuzele în aria municipiului și județului. Acum, CTP operează pe 86 trasee (din care 10 sunt în municipiu), trasee curse regulate și 83 trasee curse în convenție cu agenți economici. Parcul auto conține 190 de autobuze, din care 69 sunt cu podea coborâtă.
Sursa: Glasul Aradului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 13:32:21    Titlul subiectului: 95879

Link catre articolul de mai sus: http://www.aradcity.ro/?x=stiri&id_tip=10&id_stire=2970

Iata si o fotografie ce ilustreaza articolul.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  13.95 kb
 Vizualizat:  de 25224 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 00:14:20    Titlul subiectului: 96747

A. Iluzie optică sau realitate? Despre ce e vorba?
Mă aflam în taxi, mergând de la Gara Arad pe strada Tribunul Dobra. La un moment dat (nu mai țin minte dacă în zona părculețului dintre Podgoria și Gară sau chiar la intersecția Podgoria) vine un autobuz - din stânga - autobuz care este fabricat după standardele germane VOV 2 dar care avea butuc gros atat la rotile osiei C cât și la cele ale osiei B. Initial, eram aproape convins ca este un MAN SG 242, dar, când taxiul a trecut in fata autobuzului, am observat ca acesta este, de fapt, un Mercedes O 405, autobuz care, de regula, are butuc subtire la axa B. Deci:
1. Există un asemena autobuz sau butucul gros la rotile osiei B a fost o iluzie optică?
2. În situația în care autobuzul în cauză e real, e posibil ca să fie un MAN SG 242 cu emblemă de Mercedes iar eu, văzând emblema, să nu-mi fi dat seama că e MAN? Statisticile CTP sunt "succinte": 25 unități MAN fără a preciza modelul

B. Autobuzul cu combinația de litere FSU ( MAN NL 202 cu numar de parc 373) are un comportament interesant. Schimbarea vitezelor se face brusc iar atunci când se cuplează penultima treaptă de viteză se aude ca un "sughiț". Impresia mea - ca și călător - a fost că, uneori, schimbarea vitezelor se face cu întârziere. De ce zic asta? Nu de puține ori, motorul era turat, ori, o cutie automată trebuie să cupleze în treapta superioră când motorul tinde să se tureze. Este ca și cum ceva nu dă voie cutiei să treacă în treapta superioară iar atunci când schimbarea are loc, se simte acea smucitură amintită anterior. Ceva asemănător, dar nu așa brutal am observat și la un O 405 NG; nu mai știu exact dacă este autobuzul cu combinația de litere WME sau altul.

C. Un autobuz deosebit este AR 07 MOB (număr de parc 131). Deși are o vechime considerabilă, interiorul are o anume eleganță. Din punctul meu de vedere, MOB este mai confortabil ca WME. La ralanti, însă, motorul este foarte zgomotos; motorul dă semne de oboseală.

D. Nu am observat niciun Irisbus deși modelul respectiv se carosează la Arad. Irisbusul nu apare nici în statisticile site-ului CTP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 18:54:12    Titlul subiectului: 97170

Raspunsuri partiale pentru OAB:

A: Nu prea sunt detalii precum grosimea butucului al autobuze. Pot sa spun doar ca in afara autobuzelor articulate de culoare rosu+alb, aduse din Halle, toate articulatele aduse mai nou de afara au sigla Mercedes. (nu cunosc modele, insa este vorba de schemele de culoare crem, alb+portocaliu+albastru și alb+albastru ex Halle).

B: Mi se pare ca si celelalte autobuze asemanatoare lui 373 au un comportament asemanator. Eu, ca si un profan, pun acest lucru pe seama "oboselii" motorului sau cutiei de viteze. Mai este un lucru deranjant la aceste autobuze si anume ca motorul scoate un zgomot foarte intens la plecarea de pe loc.

C: Este intr-adevar mai confortabil si lucrat parca mai fin. Imi plac si mie acele autobuze. Pe langa 131, mai sunt 133, 134, 135, 137. Mai sunt si vreo 3-4 nearticulate, din aceeasi serie.

D. In Arad nu circula autobuze Irisbus, pentru ca CTP nu si-a manifestat niciodata intentia de a cumpara astfel de modele sau vehicule noi in general.

In final , vreau sa felicit aici soferul de pe MAN-ul 364 care ieri a pus Europa FM in autouz. Chiar daca zgomotul motorului acoperea destul de mult muzica, a fost ceva inedit pentru mine sa aud din nou radio intr-un mijloc de transport prin boxe, ultima experienta fiind in GT4 Ex Ulm #02, acum vreo 2 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 23:18:45    Titlul subiectului: 100241

OAB a scris:
Nu am observat niciun Irisbus deși modelul respectiv se carosează la Arad. Irisbusul nu apare nici în statisticile site-ului CTP.

Singurele Irisbus ce circula in Arad sint cele ale Transdara, intr-adevar la CTP nu e niciunul Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 00:36:17    Titlul subiectului: 100249

Există un Renault Agora, făcut înainte ca irisbus să își pună sigla pe toate produsele fabricilor ,,îngițite"-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
erwin



Data înscrierii: 10/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 3
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 14 Dec 2008 14:57:46    Titlul subiectului: 102514

stie cineva ce autobuze au venit la CTP cu numere de austri am vazut in curte azi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 15:33:55    Titlul subiectului: 103820

CTP a primit o lovitura destul de grea, toate cursele de autobuze catre firma Takata din Zona Ind. Vest au fost pierdute in favoarea firmei private Pito Trans.
Eu unul ca si angajat Takata ma bucur pentru ca nu se compara masinile celor de la Pito cu cele de la CTP si nu vorbesc numai de Ikarusuri care sunt mult mai bine intretinute la Pito ci vorbesc si de cele 5 sau 6 autocare King Long (sunt chinezesti) achizionate de catre Pito Trans.
Poate asa cei de la CTP vor acorda mai mult respect calatorilor pentru ca m-am saturat de nesimitirea soferilor, de manelele care rasunau la maxim, de raspunsurile lor la adresa calatorilor s.a.m.d

Stie cineva mai multe detalii despre producatorul chinez King Long deoarece informatiile gasite pana acum pe net nu spun prea multe?
Din punctul meu de vedere arata f. bine atat in interior cat si in exterior (doar sunt noi), ramane de vazut cat de fiabile vor fi motoarele si ce calitate au materialele folosite.

Modelul de autocar achizitionat de Pito Trans este similar cu cel din imagine doar ca usa din spate este pozitionata la mijloc, este mai mica si este pozitionata sub parbrizul lateral:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 16:56:23    Titlul subiectului: 103823

Cu o simpla cautare pe Google, textul "King Long" a dat urmatoarele rezultate pe care eu le consider ft folositoare:
- http://en.wikipedia.org/wiki/King_Long - Prezentare pe Wikipedia
- http://king-long-europe.com/02_aboutkinglong.htm - King Long Europe
- http://www.king-long.com/en/main.asp#

Sper sa iti fie de folos.


Later edit: Te refereai cumva la modelul acesta de autobus?



6122.jpg
 Descriere:
Sursa: http://king-long-europe.com/04_products_6122.htm
 Mărime fișier:  31.75 kb
 Vizualizat:  de 24294 ori

6122.jpg



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 17:52:16    Titlul subiectului: 103824

Arthur mersi de raspus, al treielea link este mai la subiect intr-adevar dar nu stiu de ce de la lucru nu l-am putut accesa cand am scris mesajul iar pe wikipedia mi se par doar niste informatii generale.
Ma gandeam ca cineva a mai avut contact cu astfel de busuri si stie mai multe din experienta proprie de ce sunt in stare.

Cat despre model, cred ca este asta (XMQ6127 - http://www.king-long.com/en/product.asp?id=41) dar nu vad usa aia de la mijloc:


Stiu sigur ca nu e cel mentionat de tine deoarece fata este exact ca si ca cel prezentat de mine, am retinut bine forma farurilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 19:24:04    Titlul subiectului: 103832

Lovitura grea pentru CTP din punct de vedere financiar, insa pe undeva corecta dpdv economic. Sa nu uitam ca CTP este subventioanta serios de la bugetul local, fapt ce constituite un avantaj fata de oepratorii privati. E ca si in cazul televiziunilor, cu TVR-ul in locul CTP-ului.

In alta ordine de idei, poate asa vom vedea autobuze destule pe UTA-Podgoria sau pe liniile 19, 21, 23, 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 20:16:53    Titlul subiectului: 103838

Am inteles ca si pentru proiectul BERD la inlocuirea tramvaielor cu autobuse s-a facut licitatie, cum a castigat CTP, a participat singura?
In ceea ce priveste cursele comventie toti ziceau ca de acolo vin banii la CTP, acuma daca le pierde de unde mai vin Laughing
P.S. Am vazut si Saviem la cursele de comventie deci daca Pito Trans castiga si alte comventii muncitorii vor fi fericiti, felicitari lor, mai sa ia soferii de la CTP Twisted Evil

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 22:12:55    Titlul subiectului: 103851

De unde ai auzit de chestia asta cu licitatia? Normal ar fi sa nu se tina, deoarece ORICUM e deja o ruta a CTP-ului.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 22:21:25    Titlul subiectului: 103852

Asa tin minte ca la inceputul lucrarilor a fost anuntat ca e transport gratuit de catre CTP care a castigat licitatia, era acum mai mult de un an jumatate, nu am cu ce sustine doar ca-mi amintesc din ziar sau de la TV Wink
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 11:59:49    Titlul subiectului: 103995

Un lucru putin cam ciudat, daca nu chiar stupid am vazut astazi dimineata in zona Podgoria. #371 care are inscriptionat pe el Fortuna - Careffour circula pe ruta... Podgoria - Sere Gradiste.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 23:02:18    Titlul subiectului: 104241

Daca e cel cu reclama la Carefour atunci nu e nimic deosebit, reclama-i una si ruta e alta, daca avea placa cu ruta spre Carefour si mergea la Sere era mai interesant Laughing
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 09:46:49    Titlul subiectului: 104256

De ce e un lucru obisnuit? Daca cineva vine in Arad pt prima oara si are treaba in zona aia, se poate trezi ca in loc de Amonia aterizeaza la... Metro Smile
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 3 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community