Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2005 21:12:56 Titlul subiectului: Autobuze cu caroserie De Simon |
1170 |
|
Care din voi stie ce origine au De Simon-urile? Am vazut ca la Galati circula Rocar de Simon. In Roma, circula Breda de Simon. Este vreo legatura intre ele???
De ce aceleasi de simon circula in Italia cu numele Breda de Simon?? Sint aceleasi vehicule adaptate pentru aici sau sin autobuze diferente??
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.87 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2005 21:36:47 Titlul subiectului: |
1172 |
|
Bonekamp: Simon le-am vazut sub diferite nume: Franta Renault de Simon, in Bucuresti sunt in mare majoritate pe toate liniile. Am vazut cand am fost in italia Iveco de Simon. De asemenea am vazut si la rusi ceva identic si tot de Simon se numea. E o caroserie. Si poarta numele celui care pune motorul (Iveco, Renault, teyr, MAN....etc). Ca si IRISBUS Agora: Are motor Renault -> Renault Agora. Motor Iveco -> Iveco Agora. si asa mai departe.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2005 22:00:22 Titlul subiectului: |
1178 |
|
In Roma au existat/exista doar aceste 3 variante de mai sus. Nu mai stiu adresele unde am gasit fotografiile, insa le-am postat avand in vedere ca autorul si-a trecut numele pe imagini.
Inbus U 210 FT-N Breda-De Simon din Como (http://digilander.libero.it/AutobusDiLinea/images/Urbani/3248comostaz.jpg):
Cel de mai sus este Inbus U 210.80 Breda-De Simon, model realizat de Bredabus, pe caroserie De Simon.
Modelul original a trecut prin cateva modernizari, rezultand modelele Inbus U 210 Breda-De Simon, Inbus U 210 FT Breda-De Simon si Inbus U 210 FT-N Breda-De Simon.
2. Inbus U 210 Breda-De Simon.
3. Inbus U 210 FT Breda-De Simon.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.83 kb |
Vizualizat: |
de 30435 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.81 kb |
Vizualizat: |
de 27964 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 28 Noi 2005 22:33:11 Titlul subiectului: |
4545 |
|
Poate nu o sa va vina sa credeti, dar au existat Simon (originale) articulate. oare era atat de greu sa construiasca Rocar 417 pornind de la Simonul articulat original. Probabil era problematica transmisia. Din cele afirmate la topicul "troleibuze dublu articulate", autobuzele articulate cu motor in spate au tractiune atat pe axa C cat si pe axa B, ceea ce presupune un cardan flexibil si o articulatie mai deosebita.
Simon original articulat am vazut intr-o poza. Deci, tehnic e posibil.
Nu ar strica sa fie produse autobuze din clasa "3 axe" (14-15m lungime). Ar fi o solutie de compromis intre autobuzul standard si cel articulat. Oare cum ar arata un Simon transformat in "3 axe"? Altfel spus, cum ar arata un Rocar 414
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 29 Noi 2005 08:35:54 Titlul subiectului: |
4578 |
|
Autobuz de Simon articulat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.65 kb |
Vizualizat: |
de 28755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.44 kb |
Vizualizat: |
de 28755 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 04:05:07 Titlul subiectului: |
8925 |
|
Acesta este unul din tipurile cele mai acreditate care ar fi putut circula aici in Roma http://fotoatac.fotopic.net/p19245745.html
Foto cu acel De Simon articulat cu 3 usi nu este cel mai indicat. De fapt are numar de Milano.
Acelasi vazut din fata http://fotoatac.fotopic.net/p19245744.html
_________________ "sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino" |
|
Sus |
|
|
Gygyman6
Data înscrierii: 24/Aug/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2009 Mesaje: 68 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 07 Ian 2009 19:36:28 Titlul subiectului: |
103833 |
|
Poate cineva sa-mi zica dece autobuzele din imagini seamana atat de mult?
Chiar nu mai exista alt tip de caroserie pe vrema cand au fost fabricate, nu ca m-as plange chiar imi place designul dar e ridicol sa vezi atatea autobuze de marci diferite purtand caroserii similare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.28 kb |
Vizualizat: |
de 27311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.95 kb |
Vizualizat: |
de 27311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.67 kb |
Vizualizat: |
de 27311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.31 kb |
Vizualizat: |
de 27311 ori |
|
_________________ JJJ |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 07 Ian 2009 21:10:03 Titlul subiectului: |
103847 |
|
Singurele asemanari notabile dintre caroseriile Rocar DeSimon si Berliet sunt parbrizul usor inclinat, geamul patrulater inalt si ingust din fata si cam atat. In rest difera amplasarea usii mediane, dispunerea geamurilor si multe altele, iar caracteristicile care sunt comune (3 usi, 2 axe samd) sunt comune la alte 90% din autobuzele simple.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 20:41:05 Titlul subiectului: |
103887 |
|
Multe autobuze De Simon se pot gasi si in Albania,aici in transportul local s-au importat multe autobuze second hand din Italia,se gasesc atat Simon scurte cat si articulate.
|
|
Sus |
|
|
Gygyman6
Data înscrierii: 24/Aug/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2009 Mesaje: 68 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun 12 Ian 2009 16:09:47 Titlul subiectului: |
104054 |
|
Si la Timisoara sunt de Simon, bine mai bine zis iveco, stiu ca avea tibu trans. Poate cineva sa-mi zica cate avea sau are acum in doatare, am vazut unul azi da nu mai avea nimica scris pe el. Tot ce stiu e ca sunt toate portocalii.
_________________ JJJ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
|
Sus |
|
|
giokai421
Data înscrierii: 16/Sep/2009 Ultima vizita: 03/Dec/2009 Mesaje: 4 Locație: (Italia)
|
Trimis: Mie 21 Oct 2009 12:26:28 Titlul subiectului: |
118733 |
|
Ciao a tutti,
sono Giovanni Kaiblinger di Roma (Italia).
Gli autobus De SImon in realtà sono prodotti del Consorzio INBUS (Industrie Autobus), che ha prodoto dal 1978 al 1987 oltre 7.000 veicoli.
Del Consorzio facevano parte la Breda Costruzioni Ferroviarie di Pistoia, la De Simon di Osoppo e la SOFER di Pozzuoli per le carrozzerie, la SICCA di Vittorio Veneto per la progettazione e costruzione dei telai.
I mezzi in produzione erano:
Lunghi, 12 metri:
U (urbano)/S (suburbano)/I (interurbano) 210 su telaio Siccar 176L;
U/S 210.80 su telaio Siccar 177L;
U/S 210FT su telaio Siccar 177/4:
I240 su telaio Siccar 178;
I330 su telaio Siccar 166.
Normali, 10,5 metri:
U/S 210FTN su telaio Siccar 283;
ID (interurbano derivato) su telaio Siccar 283.
Articolati, 18 metri:
AU/AS/AID 280FT su telaio Siccar 383.
Corti, 8 metri:
U/S/I 150 su telaio Siccar 181C.
Le motorizzazioni erano tutte FIAT-IVECO, tranne gli autosnodato che montavano il motore MAN.
|
|
Sus |
|
|
|