Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 10 Ian 2009 19:54:19 Titlul subiectului: |
103976 |
|
Stiu ca era in discutie ca la Muncii sa se repete figura de la Obor, dar nu s-a aprobat, din motive de constructie si metrou. Ne poate lamuri cineva care e situatia acestei bucati de tronson?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 11 Ian 2009 01:28:36 Titlul subiectului: |
103989 |
|
Din ce stiu eu, planseul statiei Piata Muncii, care este singurul despartitor intre statie si suparafata, este mai slab ranforsat decat cel de la Obor si nu ar fi putut sa sustina o structura complexa ca aceea.
Dar aceasta informatie este neoficiala si poate fi tratata ca zvon.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iul 2010 14:43:50 Titlul subiectului: |
130830 |
|
Daca tot veni vorba de camasuieli de stalpi si modificari de structura la statiile de metrou, cum mai sta oare treaba cu reabilitarea pasajului Muncii si mutarea liniei de tramvai 'pi sentrul' pasajului si a statiei de metrou Piata Muncii, mutare care ar insemna mai mult ca sigur modificari de structura...
Interesant ar fi de aflat ceva detalii referitoare la proiect.
Din cate stiu eu, contractul de lucrari a fost semnat de PMB inca de pe vremea lui Videanu, dar inca nu s-a miscat nici macar un fir de praf. Oare se va mai intampla ceva, sau totul va ramane in stadiu de incremenire?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iul 2010 16:34:10 Titlul subiectului: |
130834 |
|
N-am auzit sa se 'miste' ceva...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iul 2010 16:57:35 Titlul subiectului: |
130835 |
|
Se poate sa primim ceva detalii tehnice depre modificarile preconizate a fi aduse statiei Piata Muncii? In opinia mea modificarile ar trebui sa fie mult mai serioase decat la Obor (eventual stalpi pe mijlocul peronului?), deoarece nu stiu daca planseul statiei ar suporta incarcarile aditionale, tinand cont de deschiderea mare.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iul 2010 17:14:45 Titlul subiectului: |
130837 |
|
Problema cu organizarea circulatiei la Bariera Vergului e ca 'beneficiarul' nu prea stie ce vrea...
Planseul din fasii cu goluri e dimensionat sa tina la convoaiele standard A30-V80.
Probleme mai complicate sunt in dreptul acceselor la statia de metrou.
Dar daca nu se stie 'ce se doreste' ce detalii tehnice sa putem discuta?
Variante sunt o mie...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 11:52:36 Titlul subiectului: |
132901 |
|
Stie cineva de schimbarile care se vor petrece la statia de metrou "Muncii" - odata cu mutarea liniei de tramvai pe centrul soselei - ca la Obor ?
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 23:53:14 Titlul subiectului: |
132926 |
|
De ce s-ar produce unele schimbari la aceasta statie? Ce diferente exista intre Muncii si Obor, unde in afara de renovare, nu s-a intamplat altceva cu ocazia mutarii liniilor? (respectiv in afara de pozitia peroanelor)
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 05 Sep 2010 00:04:59 Titlul subiectului: |
132927 |
|
Vestibulul va suferi modificari si va fi inclus in "subsolul" noii statii de tramvai; celalalt va ramane aproximativ neschimbat.
La Obor au folosit accesele originale ale statiei de tramvai, pe cand la Muncii au facut alte accese, cele vechi fiind astupate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.86 kb |
Vizualizat: |
de 25988 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Sep 2010 07:00:03 Titlul subiectului: |
132928 |
|
folkfan a scris: | ...Ce diferente exista intre Muncii si Obor, unde in afara de renovare... |
Te inseli, la Obor nu a avut loc nici o renovare, s-a refacut complet structura de rezistenta a vestibulului ceea ce este cu totul altceva decat ca s-a dat cu bidineaua. Refacerea structurii de rezistenta a fost necesara pentru a putea suporta greutatea tramvaiului care in noile conditii de la Obor trece pe deasupra vestibulului. Evident ca dupa aceea s-a si zugravit...
La Muncii noul vestibul va trebui sa fie mai jos cu aproximativ 1 metru, cum este el acum tavanul este cu 1 metru peste cota soselei. Nu stiu daca are loc de sina de tren. Mai apoi, ca la Obor probabil trebuie refacuta toata structura de rezistenta a vestibulului pentru a suporta greutatea tramvaiului.
Structura de rezistenta a statiei suporta aceasta greutate suplimentara ?
Circulatia la suprafata va suferi modificari ? In sensul ca se va da in exploatare un sensgiratoriu adevarat, inclusiv modificarea actualelor linii de tramvai care circula pe Basarabiei ?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Sep 2010 20:34:22 Titlul subiectului: |
132950 |
|
La Piata Muncii situatia e cu mult mai complicata ca la Obor.
Gabaritele existente spun ca este incompatibila o linie de tramvai pe centru cu accesele in statia de metrou.
Este doar geometrie, nimic altceva.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Sep 2010 09:33:53 Titlul subiectului: |
132965 |
|
O solutie de scolar / Palatul Pionierilor - fara sorti de izbanda pentru Piata Muncii. Am pus rezolvarea in ghilimele pentru ca este o solutie incompatibila, pura fantezie. Presupun ca subway guru se va sesiza si va spune ca este imposibil de construit asa ceva. Repet, nici eu nu sustin ca ar fi o varianta realista, dar in sfarsit. Precizez in final ca aceasta solutie am mai prezentat-o acum foarte mult timp pe forum, nu mai stiu pe unde este, asa ca mi-am permis sa o reiau.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.95 kb |
Vizualizat: |
de 25830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.8 kb |
Vizualizat: |
de 25830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.85 kb |
Vizualizat: |
de 25830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.9 kb |
Vizualizat: |
de 25830 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
|
Sus |
|
|
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Joi 19 Mai 2011 19:52:13 Titlul subiectului: |
143707 |
|
Deși la pasajul Muncii lucrurile stau puțin diferit față de soluția aleasă la Obor, în ceea ce privește separarea liniei de tramvai față de bretelele pasajului, doresc să propun două variante care eu consider că s-ar putea implementa foarte ușor, iar problema tramvaiului ar fi rezolvată. Mulțumesc userului andrei11 care mi-a realizat schițele, așa cum i-am prezentat eu ideea mea de proiect
Varianta I
Propun realizarea rampei pentru liniile de tramvai exact ca la Obor, pe o structură de grinzi de beton, până la momentul când cota șinei de pe rampa tramvaiului va fi la înălțimea pieței de deasupra pasajului (vezi secțiunea C-C).
În momentul în care rampa tramvaiului e la nivelul cotei pieței Muncii, tramvaiul să ocolească intrarea în stația de metrou prin despărțirea linilor de tramvai pe o structură de grinzi de beton proprie pentru fiecare linie. Din acest loc tramvaiul, va face dreapta, pentru a ocoli intrarea stației de metrou. În momentul în care tramvaiul cotește dreapta pe ,,viaduct,, pilonul care va susține ,,viaductul,, va fi poziționat exact la limita peretelui stației de metrou cu banda de circulație (vezi sectiunea B-B). Apoi din sectiunea B-B tramvaiul va ajunge direct sus pe pasaj la secțiunea A-A
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.19 kb |
Vizualizat: |
de 23853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.34 kb |
Vizualizat: |
de 23853 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Joi 19 Mai 2011 19:57:46 Titlul subiectului: |
143708 |
|
Varianta II
Exact ca și prima variantă, numai că acolo unde se termină secțiunea C-C, propun un tablier metalic în curbă secțiunea D și E, direct până sus pe pasaj. Este mai avantajos un tablier metalic cu predale, deoarece astfel se poate evita construirea secțiunii B-B din prima variantă (este mai bine evitarea secțiunii B-B, din prima variantă pentru că astfel nu ar mai trebui intervenit la construcția pilonilor de la limita dintre banda de circulație din pasaj și peretele stației de metrou). Tablierul metalic poate avea o deschidere mai mare ca o structură pe grinzi de beton și astfel va evita construcția secțiunii B-B
În ambele cazuri propun ca stația de tramvai să fie poziționată sus pe pasaj la capătul pasajului Muncii dinspre Dristor deoarece acolo este un spațiu verde. Poate va fi necesar eventual și o reconfigurare a șoselei de pe pasaj pe sensul de mers pe bulevardul Basarabia deoarece este posibil ca lungimea stației de tramvai să fie mai mare ca acel spațiu verde și să dea în strada. Iar strada va trebui reconfigurată un pic acolo, dar asta nu e o mare problemă
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.68 kb |
Vizualizat: |
de 23851 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iun 2011 08:21:13 Titlul subiectului: |
145222 |
|
Stie cineva concret ce fel de lucrari se realizeaza acum la statia de metrou Muncii? Din ce se vede si am citit (foarte putine informatii) lucrarea nu are legatura cu pasajul Muncii + trecere a tramvaiului pe mijloc ci doar, daca-mi aduc aminte bine, "sporirea confortului utilizatorilor Metrorex" sau ceva de gen.
La pasaj concret lucrarile avanseaza in vreun fel? Cand mai trec pe acolo vad aceleasi schele in aceleasi locuri ca acum cateva luni de zile.
Orice se face acum la acea gura de metrou, se va repeta si la cealalta?
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Iul 2011 14:26:42 Titlul subiectului: |
146413 |
|
Nu ar fi o idee buna ca in momentul cand se vor reabilita liniile din zona Piata Muncii sa se realizeze un macaz (sau mai multe) care sa lege liniile de pe Basarabiei de cele de pe Mihai Bravu (plus minus Calea Calarasi)? S-ar realiza niste variante de trasee aditionale sau niste optiuni in caz de lucrari viitoare.
Nu cunosc complexitatea a ceea ce se face la gura de metrou, dar din ce pot observa de departe, raman in continuare cele doua scari de acces (desi pana acum nu era folosita decat una) si pare a nu fi montat vreun lift. Structura zidurilor intrarii de la metrou pare a ramane aceeasi pana acum.
Sper sincer ca dupa ce vor termina de izolat (presupun ca asta tot fac acolo) ceea ce reprezinta tavanul statiei, vor da o mana de var si pe interior, peretii sunt jegosi si prezinta semne de la multiple infiltratii. Este o dorinta a mea mai veche, mi-as dori putin mai multa culoare in statiile din Bucuresti, lucru vazut doar pe segmentele mai "noi". Mi s-a parut de asemenea ca au redus zona ex-verde (decopertata si unde se lucreaza acum) din dreptul gurii de metrou o data cu montarea de noi borduri.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Oct 2013 07:15:30 Titlul subiectului: |
167671 |
|
In sfarsit au reinceput lucrarile de reabilitare a pasajului Muncii (foto 1,2). Se lucreaza si la linia de tramvai, deocamdata doar pe partea cum vii dinspre Dristor (nu am poze).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.41 kb |
Vizualizat: |
de 20694 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.06 kb |
Vizualizat: |
de 20694 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Noi 2013 21:04:09 Titlul subiectului: |
169194 |
|
Pe sensul dinspre Dristor spre Iancului, lucrarile la linia de tramvai sunt aproape finalizate. Ar mai trebui turnat inca un strat de beton intre sine, dar nu stiu daca mai permit conditiile meteo. Oricum, din mersul masinii, am vazut ca.............sudau...........desi afara era lapozita si in jur de +2 grade Celsius !
Mai au de schimbat sina la incrucisarea cu linia de pe Muncii si in zona unde se termina breteaua si linia revine pe mijlocul bulevardului.
Pe celalalt sens nu stiu daca s-au apucat de lucru.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Mar 2014 15:55:28 Titlul subiectului: |
171736 |
|
Dureaza ridicol de mult aceste lucrari. Intr-o singura noapte se poate inlocui toata intersectia de la Muncii. Pacat...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Aug 2014 07:36:23 Titlul subiectului: |
174491 |
|
Din ce am vazut ieri, incrucisarea de linii a fost montata, dar, dintr-un motiv care imi scapa, nu a fost conectata cu restul retelei, adica este cam un metru de sina lipsa intre incrucisarea de linii si restul retelei de tramvai. Liniile de pe bretelele pasajului Muncii au fost finalizate in proportie de 90 %, dar se pare ca santierul a fost parasit. Ca sa nu o ia masinile pe sina, din loc in loc, este cate o movila de nisip sau sunt puse pietre. O sa revin cu poze, saptamana viitoare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Sep 2014 20:26:32 Titlul subiectului: |
174579 |
|
Se va restrictiona traficul pe breteaua dinspre Dristor inspre Piata Iancului, de maine pana luni, ca urmare a lucrarilor de modernizare la pasaj. Articolul se gaseste aici.
Citat: | TRAFIC RESTRICȚIONAT pe breteaua Pasajului Muncii, pe sensul Dristor - Iancului, de joi până luni
Traficul va fi restricționat pe breteaua Pasajului Muncii, dinspre Dristor spre Piața Iancului, de joi până luni după-amiază, pentru lucrările la pasaj, informează Primăria Capitalei.
În vederea continuării lucrărilor la reabilitarea Pasajului Muncii, de joi, la ora 5.00, până luni, la ora 14.00, traficul va fi restricționat pe breteaua Pasajului Muncii, dinspre str. Baba Novac spre str. Vatra Luminoasă.
Conducatorii auto sunt rugați să respecte semnalizările din zonă privind devierile de circulație reglementate, se arată în comunicatul primăriei |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Oct 2014 12:46:16 Titlul subiectului: |
175028 |
|
Dupa lupte "seculare" au conectat in sfarsit linia de tramvai la incrucisarea Basarabia/Cal. Calarasilor cu bretelele care vin pe langa pasajul Muncii.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Dec 2014 14:30:23 Titlul subiectului: |
176112 |
|
In sfarsit s-a dat drumul la tramvaie.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Ian 2015 12:46:05 Titlul subiectului: |
176261 |
|
Insa gura nordica de metrou este inca in lucru, Metrorex s-a miscat ceva mai incet...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|