Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 10:45:38 Titlul subiectului: |
104257 |
|
Pai hai sa punem problema astfel: daca vehiculul are reclama pe el la un supermarket asta inseamna ca traseul lui trebuie sa fie obligatoriu spre acel supermarket si nu are voie sa deserveasca alt traseu?? Sunt alte orase in care un numar mare de vehicule au pe ele reclama la acelasi supermarket, dar asta nu inseamna ca trebui sa mearga acolo. Cum spunea si srazvi daca avea placa de traseu spre Carefour si mergea in cu totul alta directie atunci e o problema. Din cate stiu eu reclamele de pe vehicule sunt pentru publicitate si nu pentru a indica traseul, nu?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 11:42:36 Titlul subiectului: |
104259 |
|
Totul depinde de contractul încheiat între proprietarul autobuzului (aici CTPA) și cel care dorește reclamă.
De exemplu, în București, a fost un tramvai al Depoului Alexandria (depou din SV orașului) care a trebuit să circule o lună pe linia 56 (în... E orașului) pentru că așa era contractul cu ApaNova (cea care avea reclama pe tramvai).
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 12:42:23 Titlul subiectului: |
104263 |
|
Nu spuneam ca e obligatoriu sa circule pe acea ruta, dar arata cel putin stupid. Daca faci o treaba, ori o faci pana la capat bine, ori nu o faci. Mai era cu cativa ani buni in urma un tramvai pe care scria "Eu te duc la Billa". Intr-adevar, o perioada a circulat pe acel traseu, dar apoi a ajuns si in alte zone unde nu aveau nimic de a face cu acel supermarket.
Stiu ca cel mai probabil e vorba de rotatia vehiculelor, sau poate a fost doar o mica greseala, dar incercam sa subliniez de fapt ironia publicitatii...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 14:06:59 Titlul subiectului: |
104266 |
|
Cel mai normal, si cea mai buna idee este aceasta cu monitoarele in tramvaie. Reclamele sunt afisate pe monitoare, iar tramvaiele raman vopsite TOATE in aceeasi combinatie de culori. (ex. autobuzele si trolebuzele timisorene)
P.S. Numai ca ei nu au monitoare
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 14:32:08 Titlul subiectului: |
104267 |
|
Plesh, reclamele de pe autobuse sunt destinate pbulicului larg, nu doar celor care folosesc acel autobus, deci scuza cu monitorul nu prea functioneaza. Totusi, o gama de autobuse, toate in aceeasi paleta de culori e pur si simplu... plictisitoare. Ca sa nu mai redeschidem subiectul din alt topic in care am dovedit deja ca astfel de publicitate asigura companiei un venit destul de bun...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 16:29:26 Titlul subiectului: |
104272 |
|
Super...am ramas uimit, si atunci de ce TOATA EUROPA nu se foloseste de acest gen de publicitate mizerabil, si zic MIZERABIL, gandindu-ma la tatrele care au venit de nici 2 ani si arata a casat. Daca ar fi sa ne folosim de asa ceva, atunci sa luam exemplu de la aceste tramvaie noi, reclama cuprinzand acel "paint-job" complet al vagonului, nu un banner ca pe stadion!
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 15 Ian 2009 18:03:14 Titlul subiectului: |
104279 |
|
arthurarad a scris: | Mai era cu cativa ani buni in urma un tramvai pe care scria "Eu te duc la Billa". Intr-adevar, o perioada a circulat pe acel traseu, dar apoi a ajuns si in alte zone unde nu aveau nimic de a face cu acel supermarket.
Stiu ca cel mai probabil e vorba de rotatia vehiculelor, sau poate a fost doar o mica greseala, dar incercam sa subliniez de fapt ironia publicitatii... |
Celebra reclama a lui GT4 #570... A fost o idee oarecum creativa atata timp cat si daca ii pastrau aceeasi ruta acelui vagon caruia i-au oferit aceasta reclama. Altfel, se putea creea chiar si o mare confuzie printre calatorii care nu cunosc neaparat numerele traseelor. Si pentru discutia deviase in aceasta directie, am mai postat intr-un topic invecinat nemultumirea mea fata de reclamele de tip abtibild (ca un banner pe stadion), cum s-a mentionat si in postul de mai in sus.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 14:59:33 Titlul subiectului: |
104408 |
|
erwin a scris: | stie cineva ce autobuze au venit la CTP cu numere de austria am vazut in curte azi! |
Sunt Neoplan cele rosii cu burduf
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 11 Feb 2009 19:02:15 Titlul subiectului: |
105934 |
|
Se pare ca Politia Comunitara incepe sa civilizeze orasul. Chiar daca persoanele care lucreaza acolo sunt uneori persoane mai dubioase, ideea e buna.
Si pentru a fi on-topic, vreau sa va spun ca astazi am vazut 2 politisti comunitari cum degajau statia de autobus de la UTA (sens de mers spre Podgoria) unde opresc autobusele UTA - Podgoria. Astfel statia nu s-a mai umplut de taximetristi sau de oameni dezinteresati de destinatia initiala a acelui spatiu.
Inca o data, BRAVO!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 11 Feb 2009 19:13:43 Titlul subiectului: |
105935 |
|
Da, intr-adevar a fost un lucru bun ca taximetristii ocupau statia de autobus si ca nesimtitii mai si claxonau pe cei ce urcau in autobus ca ei au client si trebuie sa plece, problema era ca astfel autobusul ocupa o banda de circulatie neavand loc in statie si erau blocaje mai ales la ore de varf. Sper sa fie si zilele urmatoare la fel, nu doar azi
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 19:36:25 Titlul subiectului: |
106716 |
|
Nu stiu la ce ora ai facut tu poza, dar la ora 15.30 autobuzele circulau extrem de bine, si a fost loc de stat pe scaune in fiecare dintre autobuse. Pe deasupra aveau o frecventa constanta, undeva sub 5 minute.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
lemtry
Data înscrierii: 18/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Apr/2009 Mesaje: 28 Locație: Essen (Germania)
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 00:22:58 Titlul subiectului: |
107536 |
|
in the last week goes form Essen, Germany five Bus to Arad.
The Photos all 04.03.2009
The Number of Bus 3253 - 3257
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 22:56:12 Titlul subiectului: |
108130 |
|
Ieri in drum spre Micalaca la autobus i s-a spart perna de aer, ramanand fara suspensie, astfel ca soferul dupa ce-a dat mai multe telefoane a fost convins sa mearga in garaj la reparat, nu sa lase autobuzul acolo sa astepte o echipa de interventie cum a dorit
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
324.46 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.67 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.82 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 22:35:00 Titlul subiectului: |
108190 |
|
Un autobus interesant(pe care-n graba l-am filmat in loc sa-l pozez, deci iata un print din filmuletul facut azi la Fortuna) apartine celor de la Pito Trans si are partea superioara a rotilor acoperita de reclama, ce-l face sa para patratos:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.42 kb |
Vizualizat: |
de 23020 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 16:47:11 Titlul subiectului: |
108210 |
|
^ Din cate stiu ele apartin CTP, nu Pito Trans.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 17:53:35 Titlul subiectului: |
108214 |
|
Pito Trans este o regie privata de transport public? Este cum e Unistilul in Iasi? De cate autobuze dispune aceasta regie?
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 18:01:21 Titlul subiectului: |
108215 |
|
Nu stiu numarul exact, dar pot spune ca dispune de destul de multe autobuze, o parte din ele facand traseele pentru muncitorii din zona industriala. Si da, e o companie privata.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 22:39:42 Titlul subiectului: |
108234 |
|
arthurarad a scris: | ^ Din cate stiu ele apartin CTP, nu Pito Trans. |
Erau vreao 5 autobuse Pito Trans pentru Takata, pe fiecare scria Pito Trans, deci sunt a lor.
Alaturi de acel autobus(probabil tot Neoplan ca si celelalte ce mergeau la Takata) mai au cateva Ikarus bine intretinute si vreo 4 King Long. Autobaza lor e la intrarea in Vladimirescu dinspre Arad, dar am inteles ca se muta undeva in oras pe unde e si Transdara daca nu s-a renuntat la idee
Alaturi de Puma Trans si Transdara(care au multe curse in judet) ei asigura doar curse de comventie deocamdata, ca tare as dori sa se bage pe curse locale peste CTP ca lumea s-a cam saturat de ei(vorbesc doar de transportul cu autobuse, ca tramvaiele circula bine)
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 16:30:14 Titlul subiectului: |
108258 |
|
Iata si un lucru bun in drumul temporar cu autobuzele aradene (poate singurul avantaj): auzim radio in mijlocul de transport in comun. Din pacate acest lucru nu prea se intampla in tramvaie... De ce oare? Pentru a nu fi in offtopic, va invit sa imi raspundeti in topicul pt tramvaie.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 00:16:24 Titlul subiectului: |
108292 |
|
E trist ca stau la ore de varf cate 4-5 autobuse in coloana la Bou Rosu si tot timpul pleaca altul, nu primul. In cazul meu vroiam azi sa ajung repede la Billa, au plecat 3 autobuse pe linia 8 deodata dupa ce primul tot linia 8 a zis sa ne dam jos(eram peste 100 de calatori) ca nu mai are motorina si merge in garaj
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 21:30:37 Titlul subiectului: |
108336 |
|
Ceea ce se intampla acum este un bun exercitiu de imaginatie referitor la cum ar fi Aradul fara tramvaie sau fara cale de rulare separata pentru acestea. Asta pentru unii destepti care propuneau sa se asfalteze si liniile de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 21:32:40 Titlul subiectului: |
108337 |
|
Nu prea cred ca o banda speciala pentru autobuze ar rezolva situatia. De ce?
1) Nu este spatiu, iar sa se taie spatiul verde nu sunt de acord
2) Vor fi multi "smecerasi" care vor profita de banda libera!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 21:45:15 Titlul subiectului: |
108339 |
|
@arthur,
Cei ce sustineau asta fii linistit ca nu se gandeau doar la autobuze, ci la tot traficul de masini, in plus de de asta si daca ar fi doar pentru autobuze iti dau perfecta dreptate, "bizonii" tot s-ar baga pe acolo si ar bloca tramvaiele si autobuzele.
Oricum fie doar si pentru autobuze tot nu se justifica pentru ca in cea mai mare proportie transportul in comun in Arad este deservit de tramvaie si acestea trebuiesc sa ramana prioritare daca vrem sa fie eficiente.
Ca un fapt divers: s-au facut o multime de studii in multe orase europene si concluzia acestor studii a fost ca intr-o zona aglomerata indiferent cat de mult largesti drumul tot nu rezolvi problema traficului pentru ca nu faci altceva decat sa atragi si mai mult trafic prin acea zona. Rezolvarea problemei se face prin rute alternative care sa dezcongestioneze traficul in punctele sensibile, prin construirea de parcari subterane si supraterane pentru a elimina incet parcarea din strada insa mai avem mult pana departe.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 21:09:56 Titlul subiectului: |
108562 |
|
Astazi putin dupa ora 17, a avut loc o tamponare intre un autobus si un autoturism care a vrut sa dea cu spatele pentru a putea iesi din parcare. Nimic neobisnuit, pana in momentul in care s-a format o coada de autobuse, ajungand sa blocheze circulatia. Iata imaginile mai jos:
1) Facuta dintr-un unghi din care nu se prea intelege mare lucru, insa se vede autobusul afectat;
2) Acel Ikarus a ramas "parcat" pe banda a 2-a, obligand practic soferii sa faca un slalom printre cele doua vehicule;
3) S-a format astfel o coada de inca 4 autobuse, pe langa cele 2 deja existente, in ciuda rapiditatii cu care Politia Rutiera a facut masuratorile necesare;
4) Spatiul de manevra disponibil intre cele doua autobuse a fost atat de mic, incat in momentul in care in zona a ajuns si camionul de ridicare a Primariei (nu avea nici o legatura cu incidentul relatat) s-a ajuns la blocarea traficului pe Bulevard. Noroc ca deja lucrurile s-au rezolvat, traficul fiind decongestionat.
Nu are rost insa sa va spun ce de lume a ramas asteptand la Podgoria...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.91 kb |
Vizualizat: |
de 22719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.49 kb |
Vizualizat: |
de 22719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.82 kb |
Vizualizat: |
de 22719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.83 kb |
Vizualizat: |
de 22719 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
|