Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele MAZ din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 08:37:24    Titlul subiectului: 104092

Troleibuzele MAZ nu au iesit deocamdata pe trasee fiindca sunt probleme la reteaua de alimentare. Se continua, in anumite zile, efectuarea "probelor" cu un numar redus de 203 T-uri si se incearca rezolvarea problemelor implicand tensiunea de alimentare pe anumite portiuni de retea (vechile troleibuze DAC 117E si 217E aveau alimentarea de 750 V).
In rest, cele 10 troleibuze au placute de inmatriculare galbene, au fost echipate corespunzator si sper, cat de curand, sa le vedem si pe trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 09:33:15    Titlul subiectului: 104093

Sa inteleg ca nici cele 3 Ikarusuri nu circula momentan.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 10:30:36    Titlul subiectului: 104097

Cele trei IKARUS-uri circula nestingherite. Pentru MAZ-uri tensiunea de alimentare actuala (pe unele bucle) e prea mare pe cand pentru IKARUS-uri nu e nici un impediment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 16:58:29    Titlul subiectului: 104211

Tensiunea electrica pe care o suporta MAZ-urile nu poate periclita functionarea IKARUS-urilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 21:22:27    Titlul subiectului: 104230

Din punct de vedere electric nu exista nici un risc pentru ca se pot monta adaptoare de curent pe cele trei troleibuze IKARUS (banuiesc ca aceasta masura va fi luata in momentul in care tensiunea va fi repartizata uniform pe cele doua retele). Riscul apare in cazul in care se incearca conectarea directa a troleibuzului de la tensiunea normala de functionare la una mai ridicata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 15:45:58    Titlul subiectului: 104423

Astazi (17.01.2009), impreuna cu colegul nostru, Terry Lawson, am vizitat din nou autobaza Transurb-ului si ne-am orientat, in special, asupra troleibuzelor MAZ 203T. Momentul in care am ajuns acolo a fost unul norocos; o parte din troleibuze ieseau in probe si am aflat ca este foarte posibil ca incepand cu ziua de luni, 19.01.2009, aceste mijloace de transport sa intre in circuitul urban, pe cele doua linii de traseu deja cunoscute: 102 respectiv 104.
Cele zece troleibuze au numerele de parc cuprinse intre 1400 si 1409.
Sa vedem si cateva poze:
1. 1406 la iesirea in Probe;
2. 1407 la iesirea in Probe;
3. 1402 garat langa vechea hala de reparatii;
4. 1409 garat langa tarcul de casare.



0162 - 1406 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.02 kb
 Vizualizat:  de 23541 ori

0162 - 1406 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG



0161 - 1407 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  269 kb
 Vizualizat:  de 23541 ori

0161 - 1407 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG



0168 - 1402 garat langa vechea hala de reparatii trolee (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.86 kb
 Vizualizat:  de 23541 ori

0168 - 1402 garat langa vechea hala de reparatii trolee (17.01.2009).JPG



0173 - 1409 garat langa parcul de casare (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  340.84 kb
 Vizualizat:  de 23541 ori

0173 - 1409 garat langa parcul de casare (17.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 16:04:54    Titlul subiectului: 104425

Din punct de vedere al infrastructurii, spatiul destinat troleibuzelor a fost stabilit si "alocat" acestor mijloace de transport inca de la sfarsitul anului 1988, odata cu inceperea lucrarilor de montare a retelei electrice. Suprafata respectiva se afla in continuarea celei stabilite pentru parcul de autobuze si beneficiaza de o poarta separata cu deschidere la Bulevardul Cosbuc.
Treptat, pe masura ce s-au achizitionat loturile de troleibuze 117E respectiv 217E, reteaua a "evoluat" si in curtea autobazei, asigurand astfel accesul troleibuzelor in cadrul diferitelor hale si/sau ateliere. Mentionez ca troleibuzele 117E si 217E au avut in perioadele lor de glorie o hala de reparatii proprie, ridicata in partea sud-estica a suprafetei de garare. In prezent, hala respectiva este abandonata insa exista posibilitatea de a fi re-amenajata in viitorul apropiat.
Poza 1: Poarta de acces troleibuze (17.01.2009);
Poza 2: Retea in zona portii de acces troleibuze (17.01.2009);
Poza 3: Macaze corespunzatoare suprafetei de garare (17.01.2009);
Poza 4: Hala veche (17.01.2009).



3422 - Poarta acces troleibuze (17.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.6 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

3422 - Poarta acces troleibuze (17.01.2009).jpg



3423 - Retea in zona portii de acces (17.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.19 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

3423 - Retea in zona portii de acces (17.01.2009).jpg



0207 - Macaze electrice (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.98 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

0207 - Macaze electrice (17.01.2009).JPG



0172 - Hala veche (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.42 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

0172 - Hala veche (17.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 16:05:00    Titlul subiectului: 104426

Further to Amiralul Byrd's post (above) two additional views taken at the depot and one of the new trolleybuses on driver training duties in the city, prior to entering service.


170109 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.59 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

170109 024.jpg



170109 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.27 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

170109 023.jpg



170109 081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.22 kb
 Vizualizat:  de 23535 ori

170109 081.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 08:02:54    Titlul subiectului: Troleibuzele au iesit pe traseu 104540

Astazi dimineata am vazut unul pe traseul 102 dupa ce a iesit din statia Agentia de voiaj
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 22:32:11    Titlul subiectului: 104599

Alte fotografii cu troleibuzele MAZ aflate in autobaza Transurb. Singurul care a "scapat" de aparatul foto a fost 1403, iesit deja in Probe in momentul in care Terry Lawson si cu mine am ajuns la autobaza.
Poza 1: 1400 garat in autobaza;
Poza 2: 1401 la plecarea in "Probe";
Poza 3: 1404 garat in autobaza;
Poza 4: 1405 la plecarea in "Probe";
Poza 5: 1408 la plecarea in "Probe";
Poza 6: 1409 garat langa tarcul de casare;
Poza 7: vedere de ansamblu.



0164 - 1400 garat in autobaza (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.38 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0164 - 1400 garat in autobaza (17.01.2009).JPG



0165 - 1401 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.07 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0165 - 1401 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG



0167 - 1404 garat in autobaza (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.39 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0167 - 1404 garat in autobaza (17.01.2009).JPG



0166 - 1405 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.45 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0166 - 1405 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG



0163 - 1408 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.22 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0163 - 1408 la iesirea in Probe (17.01.2009).JPG



0175 - 1409 garat langa tarcul de casare (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  361.18 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0175 - 1409 garat langa tarcul de casare (17.01.2009).JPG



0206 - vedere de ansamblu (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.23 kb
 Vizualizat:  de 23386 ori

0206 - vedere de ansamblu (17.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 22:15:27    Titlul subiectului: 104661

Avand in vedere ca linia 102 este deservita de autobuze, debutul celor 10 MAZ-uri pare a fi unul timid, de tatonare, si asta pentru ca s-a lucrat la retele pana cu o zi inainte de marele start. In plus, se verifica timpii stabiliti de rulare. Dupa orele de varf, numarul de troleibuze scade (in seara asta cred ca erau patru troleibuze MAZ pe 102) insa acest aspect nu afecteaza fluxul de calatori (se face jonctiunea cu autobuzele MAZ astfel incat numarul de mijloace ce deserveste linia 102 sa fie cel corespunzator orarului).
Mai jos, doua poze cu 1402 ajuns la capatul de linie din Micro 19.



3465 - 1402 la capat de linie in Micro 19 (20.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.79 kb
 Vizualizat:  de 23328 ori

3465 - 1402 la capat de linie in Micro 19 (20.01.2009).jpg



3466 - 1402 la capat de linie in Micro 19 (20.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.43 kb
 Vizualizat:  de 23328 ori

3466 - 1402 la capat de linie in Micro 19 (20.01.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 12:05:21    Titlul subiectului: mici probleme 104681

De mai multe ori pe traseu se inchideau luminile in salon si se oprea motorul, pentru cateva secunde. Nu poate fi vorba de separatoare, pentru ca s-a intamplat si de mai multe ori intre 2 statii. Care e problema? La revenire canta o melodie scurta, afisajul interior indica ceva ciudat timp de aproape 10 secunde, iar validatoarele electronice isi revin dupa 3-4 secunde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 14:02:05    Titlul subiectului: 104683

Parerea mea e ca liniile 102 si 104 sa fie organizate asa:

102 linie total deservita de troleibuze: 6 MAZ si 3 Ikarus
104 linie aproape total deservita de troleibuze: 4 MAZ (ici colo la orele de varf ale liniei, cate 1-2 autobuze MAZ)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 20:09:51    Titlul subiectului: 104695

Sunt aproape sigur ca nu vor functiona simultan toate cele 13 troleibuze din parcul Transurb. Se va intampla la fel ca la autobuzele Maz (din cele 30 ies zilnic circa 20 - nu stiu exact numarul(?)), nu vor mai iesi toate ca pana acum (fiind doar cele 3 Ikarus).

Tin minte de cand circulau Dac-urile (ce troleibuze bune erau..... Sad dar deh... Rolling Eyes ) ca in depou / autobaza nr.1 mai vedeam cate 3-4 vehicule. Nu circulau toate odata.

As propune ca repartizarea acestora sa fie urmatoarea: 9 troleibuze pentru linia 102 si 2 troleibuze pentru linia 104. Linia 102 reprezinta un traseu foarte important in Galati, aceasta urmand a fi deservita de 7 Maz + 2 Ikarus. Intervalul de succedare sa fie Luni - Duminica 7-10 minute. In paralel sa circule 4-5 autobuze Maz cu interval de 11-15 minute. Linia 104 sa fie deservita doar de 2 troleibuze Maz, cu interval de succedare Luni-Duminica 40 minute. Pentru zona Tiglina III linia 9 cu 4-5 autobuze ar fi suficienta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 22:15:31    Titlul subiectului: 104714

Desigur ca nu vor circula toate 13 troleibuze intrucat pe linia 102 vor continua sa ruleze autobuzele MAZ; pana acum, daca nu ma insel, au fost 8 MAZ-uri pe linia 102. Deocmadata nu am sesizat modificari; troleibuzele MAZ vin la cateva minute dupa autobuze iar numarul acestora este variabil (2-3 MAZ-uri urmate si cele 3 Astra/Ikarus) insa dupa perioada de "acomodare" sunt sigur ca orarul de functionare al troleibuzelor va fi corelat cu cel al autobuzelor.
Pe linia 104 vor ramane autobuzele MAZ si se vor introduce, probabil, 2-3 troleibuze. DAB-urile vor fi retrase atat de pe linia 9 cat si de pe 104.
Conform informatiilor primite, in viitor se va renunta la trimiterea DAB-urilor pe traseele locale; vom avea midibuzele Isuzu, Prestij si Cobra pe traseele secundare si MAZ-uri pe liniile principale (autobuze + troleibuze).


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 22 Ian 2009 07:58:35, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 07:56:50    Titlul subiectului: 104724

Mijloace de transport noi, naravuri vechi... Articolul apartine cotidianului "Viata Libera" editia din 22.01.2009.

"Stații prea aglomerate pentru troleibuze

Trei din cele zece trolee achiziționate de SC Transurb SA Galați, la sfârșitul anului 2008, au intrat în circuitul de transport urban, ne-a spus directorul Genica Totolici. "Celelalte șapte sunt în probe și sperăm ca nu peste mult timp să se adauge pe traseu. Deocamdată, nu puteam îmbunătăți condițiile de transport pe traseul 104, din cauza lucrărilor de construcție din zona inelului de rocadă”.

Am mai reținut că sunt probleme cu blocajele pe unele porțiuni. „Astfel de situații sunt în stațiile de la Spitalul de Urgență și în Țiglina I unde mijloacele noastre de transport sunt blocate din cauza altor autovehicule și nu pot intra în stație. La fel se întâmplă și pe strada Domnească, unde multe mașini sunt parcate pe banda întâi, fapt ce îngreunează traficul. Facem apel ca instituțiile care asigură ordinea și disciplina în trafic să ne sprijine”.


Poza postata mai jos apartine cotidianului "Viata Libera". Cele trei troleibuze MAZ 203 T care deservesc linia 102 sunt 1400, 1402 si 1403. Celelalte functioneaza in Probe.



n345_picture1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.03 kb
 Vizualizat:  de 23209 ori

n345_picture1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 09:02:46    Titlul subiectului: Cateva observatii 104726

Sper sa nu fie ceva generalizat Very Happy
1. Era dereglat sistemul de anuntare a statiilor: Intre Banca Comerciala Romana si Mazepa (denumirile anuntate in autobuze), pe afisajul interior scria ca urmeaza statia Radu Negru. Iar la intrarea in Mazepa a anuntat prin difuzoare ca urmeaza statia: Camine studentesti, dupa care imediat dupa oprire a anuntat statia Agentia de Voiaj (desi acea statie era pe sensul opus).
2. Dupa iesirea de la Potcoava de Aur i-a sarit un captator, desi rula cu viteza mica. Desi era deconectat, lumina in salon era aprinsa, iar validatoarele functionau.

Am si o intrebare: aceste troleibuze au cutie automata asemeni autobuzelor? Intreb pentru ca atunci cand incepe sa porneasca se aude cum porneste un motor, care ramane la turatie constanta pana cand termina de accelerat, dupa care acest motor se opreste. La oprire / franare se aude din nou acelasi motor, cu turatie constanta pe tot timpul franarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 20:58:31    Titlul subiectului: 104781

Nici aceste troleibuze MAZ, nici orice alte troleibuze care circula sau au circulat prin Romania nu au si nu au avut cutie de viteze. Variatia vitezei se face controland curentul electric furnizat motoarelor; exista trei sisteme principale care sunt descrise aici in Glosar; cele din Galati au chopper electronic, cel mai avansat dintre cele prezentate in linkul de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 17:52:27    Titlul subiectului: Re: Cateva observatii 105626

claudiu_samy a scris:

1. Era dereglat sistemul de anuntare a statiilor: Intre Banca Comerciala Romana si Mazepa (denumirile anuntate in autobuze), pe afisajul interior scria ca urmeaza statia Radu Negru


La fel s-a intamplat la inceput si pe unele troleibuze Iribus in Bucuresti. Aceste probleme se vor rezolva pe parcurs.

Lumina ramane aprinsa in salon si functioneaza validatoarele intrucat troleibuzele au si acumulator propriu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 09:10:31    Titlul subiectului: Re: Cateva observatii 105660

claudiu_samy a scris:
atunci cand incepe sa porneasca se aude cum porneste un motor, care ramane la turatie constanta pana cand termina de accelerat, dupa care acest motor se opreste.


Este motorasul ventilatiei fortate a motorului de tractiune. El functioneaza doar cand exista curent prin motor (tractiune/franare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2009 22:44:22    Titlul subiectului: 105863

Daca in cazul autobuzelor MAZ, pentru identificare, s-a adoptat seria de numere cuprinsa intre 601 si 630, in cazul troleibuzelor s-a optat pentru o numerotare inedita: ultimele doua numere de pe placuta atribuita de Poltie au devenit numere de identificare: de exemplu, troleibuzul care are alocata placuta 1409 a capatat numarul de parc 09. Spre deosebire de autobuzele MAZ, troleibuzele au aceste numere imprimate pe hartii lipite pe geamul usii de la cabina soferului si pe geamul de langa scaunul soferului (partea stanga respectiv partea dreapta). In unele cazuri, numarul de parc a fost trecut si in partea posterioara, pe luneta, precum si in lateral, in zona median-posterioara, pe unul dintre geamuri.
Am sa justific una dintre aceste situatii intr-o fotografie realizata de Terry Lawson troleibuzului 1405. Fotografia a fost postata la http://galati.stfp.net/



1405.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.83 kb
 Vizualizat:  de 22643 ori

1405.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 10 Feb 2009 21:14:30    Titlul subiectului: 105897

Un alt aspect imbucurator il constituie afisajul din interiorul troleibuzelor MAZ. Placutele de afisaj au fost ulterior montate (au fost trimise tot de uzinele MAZ insa au fost amplasate in locasurile existente de catre echipele de muncitori de la Transurb) si prezinta succesiv data, anuntul pentru statie cat si denumirea statiei. Aceeasi modificare a fost operata si pentru autobuzele MAZ, ale caror placute afisau initial doar numarul traseului si capetele de linie aferente acestuia.
Pozele pe care le-am postat mai jos au fost realizate in interiorul troleibuzului cu numarul de inmatriculare 1400. Dupa cum am afirmat in postarea anterioara, numarul de parc este format din ultimele doua cifre ale numarului de inmatriculare, asadar, la Galati avem un mijloc de transport cu numar alb: 00.



3502 - afisaj 1400 (10.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.42 kb
 Vizualizat:  de 22592 ori

3502 - afisaj 1400 (10.02.2009).jpg



3503 - afisaj 1400 (10.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.84 kb
 Vizualizat:  de 22592 ori

3503 - afisaj 1400 (10.02.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 21:26:30    Titlul subiectului: 109678

Despre modul de afisaj al troleibuzelor MAZ am mai discutat; la fel si despre troleibuzul 1400, care are numarul de parc 00. Am reusit ca sambata sa realizez cateva poze cu acest troleibuz, cu intentia de a evidentia amplasamentul numarului de parc. Metoda adoptata este clasica: numar de parc trecut pe laterale, in zona cabinei: pe geamul primului canat al primei usi si pe geamul fix din dreptul scaunului soferului precum si in zona posterioara, pe luneta, insa acolo, o parte din aceste numere fie au cazut, fie au fost luate de pasageri, fie nu au fost puse... La 1400, amplasarea numarului de parc pe laterala stanga din zona posterioara este un caz solitar.
Surprinzator ca nu s-au comandat autocolante si pentru aceste troleibuze, asa cum s-au comandat pentru autobuze.
Ultima poza infatiseaza cateva din troleibuzele MAZ care nu fusesera trimise pe traseu in momentul vizitei noastre.



0275 - afisaj numar de parc (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.32 kb
 Vizualizat:  de 22481 ori

0275 - afisaj numar de parc (11.04.2009).jpg



0276 - Afisaj numar de parc (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.24 kb
 Vizualizat:  de 22481 ori

0276 - Afisaj numar de parc (11.04.2009).jpg



0277 - Afisaj numar de parc (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.84 kb
 Vizualizat:  de 22481 ori

0277 - Afisaj numar de parc (11.04.2009).jpg



0274 - o parte din troleibuzele MAZ (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.38 kb
 Vizualizat:  de 22481 ori

0274 - o parte din troleibuzele MAZ (11.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2009 12:35:05    Titlul subiectului: 109843

Pana la urma s-a reglementat soarta troleibuzelor MAZ 203T, mai precis, de saptamana trecuta, numarul de autobuze MAZ de pe traseul 102 a scazut in favoarea troleibuzelor. Saptamana trecuta au fost momente cand pe linia 102 au circulat doua autobuze MAZ, in rest numarandu-se doar troleibuze. Mi s-a adus la cunostinta, printre altele, ca au fost scoase pe traseul 102 6-8 MAZ 203T iar autobuzele au fost 'impinse" spre alte trasee favorizand astfel obtinerea unui numar mai mare de DAB-uri si midibuze pentru Cursele Conventie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 22:57:42    Titlul subiectului: 111479

Sustineam, intr-o postare anterioara, ca numarul de autobuze MAZ a fost redus in favoarea troleibuzelor. Concluzia este ca in urma acestei noi repartitii, la o utilizare frecventa, troleibuzele noi au semnalat deja diverse probleme de natura tehnica. Concluzia: noile bijuterii MAZ sunt surclasate de cele trei Astra/Ikarus 415T. La multe dintre MAZ-uri modul in care au fost echipate saloanele constituie o dovada asupra grabei cu care fabricantii si-au efectuat lucrarile; panourile superioare sunt fixate prost (ar fi fost necesare garnituri sau macar benzi gumate intre ele), unele geamuri vibreaza, etansaneitatea, desi buna, nu a fost finisata, echipamentele confectionate din mase plastice se murdaresc rapid si se curata cu dificultate (datorita plasticului cu grad relativ mare de rugozitate)... Nici din punct de vedere tehnic aceste troleibuze nu sunt prea grozave: amortizoarele nu sunt fixate corespunzator, motoarele electrie cedeaza uneori in timpul curselor, sistemele de actionare ale usilor se mai defecteaza...
Nu as vrea sa fiu interpretat gresit, nu este vina soferilor sau a mecanicilor de la Transurb, care cred ca au deja batai de cap cu noile achizitii. Vina apartine fabricantilor, al caror stil de munca si tehnica abordata nu se apropie nici pe departe de cea a danezilor de la fostele uzine din Silkeborg, de cea a ungurilor de la Ikarus sau a romanilor de la fostul Rocar.
In prezent, troleibuzele MAZ cel mai des utilizate pe linia 102 sunt 1400 si 1403, secondate de 1401, 1404 si 1407. Acestea sunt cele mai robuste troleibuze din lot. 1402 a fost reparat si in prezent se afla in "Probe". 1405 si 1406 nu au creat pana acum probleme insa nu au aceeasi frecventa de utilizare ca cele din grupul mentionat anterior. Se pare ca o parte din zgomotele bizare ale lui 1408 au disparut; pe 1409 nu l-am mai observat pe traseu de cel putin o saptamana. Fie nu am avut sansa sa-l remarc in trafic, fie este retras din cauza vre-unei defectiuni.
Cei de la Transurb si-au facut datoria; nimic de reprosat. Afisajele digitale pentru trasee functioneaza corect, la fel si cele interioare, prevazute cu ceas, data si prezentare de statii. De asemenea, la toate troleibuzele cu care am calatorit modul de prezentare vocala pentru statii era activ.
Un alt aspect pe care l-am semnalat in cazul troleibuzelor MAZ sunt validatoarele electronice: acestea nu imprima pe biletul de calatorie numarul intreg al troleibuzului ci doar ultimele trei cifre, cu alte cuvinte, un bilet perforat in troleibuzul 1405 va avea stantate cifrele 405.
Mai jos, o poza cu unul dintre fruntasele lotului de MAZ-uri, troleibuzul 1403 cat si un exemplu asupra modului de imprimare al perforatoarelor cu care au fost dotate aceste troleibuze.
(explicatie poza 2: 408 in loc de 1408 - numarul de parc al troleibuzului, 102 - traseul, 250509 - data, 1217 - ora)



4151-1403(24.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.63 kb
 Vizualizat:  de 22208 ori

4151-1403(24.05.2009).jpg



4165-Bilet calatorie verso(25.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.18 kb
 Vizualizat:  de 22208 ori

4165-Bilet calatorie verso(25.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community