Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie din Innsbruck la Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 22:12:56    Titlul subiectului: 103094

^Asigurarea incalzirii vagoanelor poate sa fie cu adevarat o problema, deviind putin de la subiectul principal. Spre exemplu, am mers acum cu GT4 #633 pana in oras unde pot sa spun ca am inghetat de frig si am venit cu GT6 #240 unde a fost foarte cald. Nu inteleg de ce anumite vagoane nu sunt incalzite cum trebuie, desi au aceasta posiblitate. Referitor la tramvaiele din Innsbruck, din pucntul meu de vedere acesta ar fi unul dintre putinele lor defecte....Ca nu au o cabina amenajata pentru vatmani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Dec 2008 00:00:50    Titlul subiectului: 103104

arthurarad a scris:
atunci nu inteleg de ce nu se poate separa cabina, apoi sa se asigure incalzirea.


Dacă separi cabina, nu o să dea nici un vatman drumul la căldură și în salon....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 27 Dec 2008 01:01:47    Titlul subiectului: 103110

Ar circula ca 262, tot timpul fara incalzire, oricat de rece e afara Laughing
Eu personal urasc tramvaiele astea ca de cand au fost aduse au disparut Timis 2-urile care aveau un aer mai placut, romanesc, retro, apoi sunt supraaglomerate, ar trebui sa se fi adus doar GT8, tot ce-i GT6 e bun daca ar circula mai des Confused

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 27 Dec 2008 21:35:45    Titlul subiectului: 103135

Dr2006 a scris:
Dacă separi cabina, nu o să dea nici un vatman drumul la căldură și în salon....


Nu gasesc motive pentru care nu ar porni caldura... Nu face economie din propriul buzunar. De valurile de reclamatii nici nu ma zic.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Dec 2008 22:37:52    Titlul subiectului: 103137

Ca să se încălzească mai tare cabina lor, ori în urma regulamentelor regiei (vezi Craiova)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 11:47:48    Titlul subiectului: 103165

Gasim motive pentru care GT6 nu ar avea cabina separata, dar eu tot nu inteleg de e nevoie de acea perdea, care pe langa ca arata INESTETIC, ii mai si impiedica intr-o masura sa isi faca meseria. Inteleg ca poate ei au nevoie de intimitate, dar daca asa au fost realizate din fabrica, atunci asemenea practici ar trebui interzise.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 12:29:49    Titlul subiectului: 103171

arthurarad a scris:
Inteleg ca poate ei au nevoie de intimitate, dar daca asa au fost realizate din fabrica, atunci asemenea practici ar trebui interzise.

Dar cum la noi unii călători sunt necivilizați sau hoți, nu se știe ce poate dispărea când vatmanul coboară din tramvai la macaz sau la dispecerat. Nu zic, și așa ar putea să dispară dar e mai greu că îl văd toți când intră în cabină.
Atenție la hoții de buzunare din tramvaie! Săptămâna trecută a fost depistat unul.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 18:39:35    Titlul subiectului: 103183

Sunt de acord si nu prea cu parerea ta. De exemplu, telefonul mobil nu are ce cauta pe bordul tramvaiului si sa fie lasat acolo cand vatmanul coboara. La fel de bine poate fi tinut si in buzunar.
De asemenea, pentru a evita problemele de vandalism si ilegalitati am sustinut instalarea camerelor video inca de la inceput.

Offtopic: Exclamation Si eu confirm prezenta hotilor de buzunare, bunicii unei verisoare de gradul 2 i s-a furat portofelul cu toate actele in el!!! Exclamation

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 16:44:35    Titlul subiectului: 103268

^Sunt de acord. Chiar ar fi mai mult decat necesar instalarea unor camere de supraveghere si in tramvaiele din Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 05/Ian/2024
Mesaje: 39
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 23:52:45    Titlul subiectului: 103900

Hi folks,

IVB cars # 51, 71, 76 and 77 will be loaded onto the train to Arad on Monday, January 12. So I guess they will arrive in Arad by the end of next week.

While 51 had its last trip on line 1 last Sunday and 76 AFAIK at Monday, 71 was replaced today at 12:37 on line 1 by a Bombardier car. I had the opportunity to photograph its last meters on Innsbruck's rails:



More photos at: http://www.strassenbahn.tk/inntram/photos_cars.html#gallery_cars_series70 ("Die letzten Minuten von Tw 71")

77 will AFAIK be in use until tomorrow (Friday) noon and then be replaced.

I'll be back with shipping photos then on Monday evening.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 15:13:30    Titlul subiectului: 103927

Fratilor, daca primim si acest model care e in poza, eu zic ca v-a fi un tramvai cu un "paintjob" superb, pacat ca la noi o sa fie plin de reclame.

P.S. Uitati-va pe acel site...chiar printre ultimele poze, observati cu ce modele superbe de tramvaie isi schimba ei parcul Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 17:42:37    Titlul subiectului: 103935

Și ,,paintjobul ăla superb" tot reclamă e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 19:14:52    Titlul subiectului: 103938

^Cu siguranta, insa ar fi mai de graba inutil sa ne gandim la o posibila comparatie intre reclamele de acel tip si unele dintre reclamele care sunt pe tramvaiele din Arad. Wink


Si vorbind la modul general, ar fi bine macar ca dupa venirea vagoanelor sa se pastreze reclama lor pentru un timp mai indelungat. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 19:38:08    Titlul subiectului: 103939

In afara de primele 3 vagoane sosite in prima transa , a mai iesit vreunul la strada?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 19:46:05    Titlul subiectului: 103940

Nu, din cate stiu eu. Dar cum am mai discutat si pe pagina anterioara, vor iesi si celalalte dupa finalizarea lucrarilor cel mai probabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 05/Ian/2024
Mesaje: 39
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 23:49:33    Titlul subiectului: 104178

71, 76 and 77 have been loaded onto the train yesterday, 51 followed today. So they will soon be heading to Arad now.
Unfortunately I don't yet know when they will arrive there.

Here are some photos of the loading process: http://www.strassenbahn.tk/inntram/photos_cars.html#gallery_cars_several (web site in German language)

Looking forward to see them running on Arad's tracks. Mr. Green
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 16:56:53    Titlul subiectului: tramvaiele venite 104634

Maine dimineata 21 ianuarie 2009 incepand cu ora 8:30 pe strada Cocorilor va incepe descarcarea tramvaielor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 20:26:58    Titlul subiectului: 104697

Tramvaie noi

A sosit ultmiul transport de tramvaie din Austria!
Din cate am inteles... acestea vor inlocui tramvaiele de tip Timis!

http://www.infotv.ro/news/21-01-2009/tramvaie-noi

http://www.infotv.ro/news/20-01-2009/atentie-soferi-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 21:09:55    Titlul subiectului: 104711

La un alt post local spuneau ca acestea ar inlocui tramvaiele Tatra T4R, cum mentionam mai in sus. S-au de ce nu, poate ambele tipuri de tramvaie ca tot se mentionase ca din majoritatea tatrelor T4R ramase in depou a mai ramas doar carcasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 22:19:45    Titlul subiectului: 104715

Iata cateva imagini de pe www.aradon.ro legate de descarcarea tramvaielor:


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.87 kb
 Vizualizat:  de 21408 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.71 kb
 Vizualizat:  de 21408 ori

2.jpg



1339427.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.71 kb
 Vizualizat:  de 21408 ori

1339427.jpg



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 24 Ian 2009 15:55:33    Titlul subiectului: 104852

Iata-l pe 51, tractat spre depoul Micalaca de M8S #1018


Picture 009c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.78 kb
 Vizualizat:  de 21175 ori

Picture 009c.jpg



Picture 010c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.5 kb
 Vizualizat:  de 21175 ori

Picture 010c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 01:38:58    Titlul subiectului: 105042

Sa nu uitam ca e primul GT8 rezident al depoului Micalaca Wink

Poze cu toate patru tramvaiele se gasesc aici, sunt facute de Adi, care a stat pana la capat, caruia ii multumim, si trimise lui Manni care le-a pus pe forum Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 05/Ian/2024
Mesaje: 39
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 14:47:33    Titlul subiectului: 105964

Hi folks,

recently it was said in the local media that four more cars from Innsbruck will be delivered to Arad in the beginning of April. I don't know yet which ones exactly, but ofcourse I'll keep you updated.

Any sightings of the already running ones?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 16:45:17    Titlul subiectului: 105972

Sadly none of the recently arrived trams are running, and this is mainly due to the BERD works that have been in our city for some time now... they have closed a major part of our city's tram infrastructure. the only trams working are those photographed earlier in the forum.

The local press wrote that it is not a 100% when the work will be finished. Disturbingly, this is a very frequent thing in Romania. It has been estimated that a segment of this will be opened at the begining of March (UTA - Podgoria). That is also the moment when the working site will move to another segment (Podgoria - "Ioan Slavici" Theatre).

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 20:29:54    Titlul subiectului: 105984

I think the problem was that the trams that had arrived most lately, were not registered into the city hall`s patrimony. This happened only today.

O scurta traducere a celor de mai sus: Manni se intreba daca tramvaiele venite din Innsbruck au fost introduse deja in circulatie. Se pare ca in aprilie vom mai primi inca patru. Arthurarad i-a rapsuns ca nu, din cauza lucarilor BERD. Eu am zis ca probabil tramvaiele nu au fost puse in circulatie pentru ca nu au fost inregistrate in patrimoniul primariei.Din informatiile mele, acest lucru s-a intamplat de abia azi. In zilele urmatoare, am putea vedea in circulatie macar cele trei vagoane sosite prin noiembrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community