Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A - nemodernizate - din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 21:43:28    Titlul subiectului: 43828

Nu imi vine sa cred ca vad o poza cu #027. Avea usi de DAC si deasupra fiecarei usi avea o caseta cu placuta liniei pe care circula. In anii 87-89 il vedeam pe Sevastopol circuland pe linia 34.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 1076
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 23:20:34    Titlul subiectului: 43857

Iata cateva nemodernizate in anii de gratie '80:


EPSON516Bucharest .jpg
 Descriere:
#185
 Mărime fișier:  184.47 kb
 Vizualizat:  de 19605 ori

EPSON516Bucharest .jpg



EPSON533Bucharest .jpg
 Descriere:
#284
 Mărime fișier:  201.24 kb
 Vizualizat:  de 19605 ori

EPSON533Bucharest .jpg



EPSON530Bucharest .jpg
 Descriere:
#196
 Mărime fișier:  208.38 kb
 Vizualizat:  de 19605 ori

EPSON530Bucharest .jpg



EPSON528Bucharest .jpg
 Descriere:
#227
 Mărime fișier:  226.58 kb
 Vizualizat:  de 19605 ori

EPSON528Bucharest .jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 01:57:17    Titlul subiectului: 43878

1. Tramvaiul de mai jos diferă de V3A-urile clujene, printre altele, prin următoarele:
-prizele de aer (încercuite cu galben) se găsesc pe al doilea segment, nu pe al treilea
-rezistențele se află doar pe primul segment; la Cluj în afara rezistențelor de pe primul segment mai erau rezistențe fie pe al treilea segment (în cazul a 5 dincele 6 V3A-uri câte am avut), fie pe al doilea segment
-are 4 uși, spre deosebire de cele ale noastre ,care aveau toate 5 uși
2. La tramvaiul din imagine, sursa:
-e cea originală sau i s-a pus una statică?
-unde se află?



264.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.96 kb
 Vizualizat:  de 19598 ori

264.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 11:08:22    Titlul subiectului: 43892

Tramvaiul din poza este #264, a stat la Dep Alexandria si acum sta la Dep. Giurgiu si in curand va fi retras din circulatie. (noul #264 este in lucru in URAC).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ghizmowolf



Data înscrierii: 15/Ian/2007
Ultima vizita: 17/Apr/2014
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 12:16:50    Titlul subiectului: 44007

264 avea sursa statica se afla pe stanga vagonului la ultimul capac din spate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
serban



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 29/Apr/2014
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2007 14:28:36    Titlul subiectului: 44730

V 3A cu faruri dreptunghiulare si ...
...si cu faruri rotunde



V3A-23.06 w.jpg
 Descriere:
iunie 1977, foto Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  271.99 kb
 Vizualizat:  de 19306 ori

V3A-23.06 w.jpg



v_3a_www_490.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.33 kb
 Vizualizat:  de 19096 ori

v_3a_www_490.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 1076
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 26 Ian 2007 16:59:43    Titlul subiectului: 44762

Existenta celor doua tipri de faruri ar putea avea legatura cu faptul ca au circulat in paralel V3A cu usi LHB si Ep. Cele cu usi armonica cand au aparut?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 09:38:35    Titlul subiectului: 80400

Preluată din "Îndrumătoul lucrătorului din transportul urban și interurban de persoane", apărută la Editura Tehnică, în 1980, avându-i ca autori pe State Mercan și Alexandru Oprișan.

Apoi #010, poza preluata din "Tramway Systems of Eastern europe II" - Hans Lehnhart & Claude Jeamaire.



V3A.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.9 kb
 Vizualizat:  de 18116 ori

V3A.jpg



093_160.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.78 kb
 Vizualizat:  de 17018 ori

093_160.jpg



093b_184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.69 kb
 Vizualizat:  de 17018 ori

093b_184.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 15 Sep 2007 23:03:38    Titlul subiectului: 82813

Apropo de ce zice un user mai sus de 264 care avea sursa statica pe vagon in aceasi situatie se afla si vagonul 226 cand nu era modernizat si se afla la depoul Alexandria! Ma intreb de ce aceste tramvaie au fost singurele cu sursa statica pe acoperisi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 10 Oct 2007 15:02:02    Titlul subiectului: Care este motivul schimbarii locatiei tabloului electric V3A 83582

Urmarind fotografiile din arhiva personala a domnului Serban Lacriteanu, am observat o diferenta interesanta la modelele de tramvaie V3A si EP/V3A din anul 1977. In acea perioada nu exista acel tablou electric lateral din spatele cabinei vatmanului de pe partea laterala stanga a vagonului.

Doresc sa adresez urmatoarea intrebare: cand s-a trecut la plasarea acelui tablou in laterala si care ar fi putut fi motivele alegerii?

Mentionez ca inca o diferenta interesanta este la plasarea grupului de rezistente pentru variatorul de tensiune ce se aflau deasupra vagonului. La primele modele de V3A si la prototip, era un grup de rezistente in fata si altul in spate (probabil si motivul pentru care mai era un tablou electric in spate pe partea dreapta, pastrat pana la modernizarea vagoanelor V3A in V3A-93). In timp s-a trecut la mutarea acelui grup de rezistente in fata.

Doresc sa adresez a doua intrebare: a adus beneficii mutarea si unificarea grupului de rezistente ale variatorului de tensiune in fata?

Voi exemplifica putin aspectul despre care aminteam, marcand cu rosu zona schimbarii. Sper sa ofere mai multe indicii celor care au avut sansa sa studieze aceste vagoane. Vagoanele sunt V3A si V2A dar modificarile s-au aplicat in acelasi fel.

O alta schimbare operata este aducerea rezistentelor pentru motor de pe acoperisul ultimei sectiuni pe prima (indicata prin linia albastra si disparitia lor de pe partea din spate), vizibila in prima fotografie. Vagoanele V3A-C (cele pentru Constanta) aveau al doilea grup de rezistente plasate deasupra celei de a 2-a sectiuni, dar acelasi spatiu ocupat pe partea laterala stanga pentru tabloul electric.

Poza ,,V3A interior" e de fapt interiorul vagonului V3A #264, acum casat. Poza e facuta de Dragos-Dr2006, in vagonul ce atunci circula pe linia 11 Gara basarab - Romprim. Poza e făcută în bucla de la Basarab.

Toate fotografiile apartin altor persoane si le multumesc celor care au avut grija sa le faca publice impreuna cu multe alte materiale. Ii multumesc si lui Dr2006 si altor membri care au adus multe informatii valoroase pe acest site.



v2a cu tablou electric pe lateral.JPG
 Descriere:
poza din arhiva de fotografii a organizatiei Transira
 Mărime fișier:  47.23 kb
 Vizualizat:  de 17920 ori

v2a cu tablou electric pe lateral.JPG



v3a original.JPG
 Descriere:
poza din arhiva personala Serban Lacriteanu
 Mărime fișier:  31.61 kb
 Vizualizat:  de 17920 ori

v3a original.JPG



V3A interior.jpg
 Descriere:
poza realizata de Dr2006
 Mărime fișier:  69.31 kb
 Vizualizat:  de 17886 ori

V3A interior.jpg




Ultima modificare efectuată fider la Mie 10 Oct 2007 22:32:34, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2007 09:22:14    Titlul subiectului: 83747

Tramvaiele V3A de pe vremuri erau actionate prin contactori electromagnetici aflati intr-o lada care era in locul celor 3 scaune de langa cabina. Aceste scaune nu existau, iar lada era similara celei aflate in fata la troleibuzele DAC. La fel si pozitia.
Maneta de la bord avea microcontacte ce comandau contactorii din lada pentru mers si frana. De asemenea, lada avea intrari si iesiri in fata si in spatele tramvaiului (acoperite de capace cu balamale) pentru functionarea in unitati multiple (2 vagoane cuplate).
Ulterior, pentru ca sistemul necesita o intretinere mai speciala si personal cat de cat calificat, s-a renuntat la el si s-au montat contactori mecanici, actionati direct de la manivela din cabina, printr-un ax cardanic, ca in anii de la inceputurile tramvaiului. Cu aceasta ocazie s-a schimbat si modul de coborare a cablurilor si s-au mutat si rezistentele pe primul tronson, ceea ce a dus la aparitia acelei table laterale mai late.
Sistemul cu contactori electromagnetici permitea o pornire si o franare mult mai lina a tramvaiului (din cauza numarului mare de trepte si a inchiderii mai bune a contactelor). Contactorii erau destul de zgomotosi, dar clantanitul lor nu era deranjant in comparatie cu avantajele.
Existenta acestui sistem in ziua de azi putea face posibila cuplarea a 2 V3A pe liniile aglomerate la orele de varf...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 10:55:43    Titlul subiectului: 87008

In filmul "Examen", chiar in primle imagini, apare un V3A nemodernizat, care m-a intrigat foarte tare.
De prin 2005-2006 de cand studiez mult mai atent problema transportului in comun, nu-mi amintesc sa mai fi fost in circulatie decat cateva V3A-uri nemodernizate, este vorba, asa cum le-am prins si fotografiat eu, de #131, #136, #172, #181, #200, #224 si #306.
Numai ca nu-mi amintesc ca niciunul dintre ele sa fi avut particularitatea tramvaiului din aceste secvente, adica spatele ala pe care eu nu l-am vazut pe viu decat la V2A-uri!!
Sa inteleg ca filmarile sunt facute in 2005 sau anterior? Alta treba care ma intriga este numarul tramvaiului care, desi se vede prost, pare sa fie un #144, insa scris neingrijit, nu cu fonturile tipice RATB! Iar #144, de cand il stiu eu, era V3A-93, pe linia 41!
Poate cineva sa ma lamureasca ce-i cu acest tramvai?



P1140166.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.94 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

P1140166.JPG



P1140166B.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.55 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

P1140166B.jpg



P1140167A.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.65 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

P1140167A.jpg



P1140167B.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.52 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

P1140167B.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin.lifticariu



Data înscrierii: 01/Noi/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2016
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 13:53:56    Titlul subiectului: 87025

E spatele tipic pentru V3A-nemodernizate care s-a pastrat pina prin 1998-1999 (cred) cind au inceput sa le inlocuiasca geamurile din fata si din spate. Cred ca au fost vreo 10 primele vopsite, inauntru aveau tot lampi cu becuri, incalzire cu aeroterma; imi amintesc de 153 si 155 parca. Apoi incet-incet..au inceput sa le monteze parbrize mari, si in fata si la spate, neoane, rezistentele de incalzire laterale....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 16:51:57    Titlul subiectului: 87950

O imagine "istorică", cu V3A #200, pe vremea când circula pe linia 46...


0200-046-12396.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.82 kb
 Vizualizat:  de 17090 ori

0200-046-12396.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 14:17:22    Titlul subiectului: 105056

Cateva imagini de la http://tramways-romania1982.blogspot.com/


EPSON520Bucharest.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.49 kb
 Vizualizat:  de 16205 ori

EPSON520Bucharest.jpg



EPSON528Bucharest.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.38 kb
 Vizualizat:  de 16205 ori

EPSON528Bucharest.jpg



EPSON533Bucharest.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.42 kb
 Vizualizat:  de 16205 ori

EPSON533Bucharest.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 16:25:25    Titlul subiectului: 105075

In prima imagine postata de Catalin Ghita (EPSON520Bucharest.jpg) cu sursa "tramways-romania1982", primul V3A (#173) e impins de cel din spate nu? Cred ca e asa pentru ca observ ca usile lui #173 sunt deschise si mi se pare a nu mai fi niciun calator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 1076
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 19:54:57    Titlul subiectului: 105086

Cele doua tramvaie n-au mai avut loc in bucla, venind unul dupa altul la intervale destul de scurte
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 22:31:44    Titlul subiectului: 105098

Revad cu placere aceste imagini specifice anilor 80, iar poza de la HELITUBE fosta Uzina de Tevi Sudate adica capatul liniei 21 unde este "prins" in poza vagonul #173 unul dintre primele vagoane modernizate care au venit la depoul Alexandria el apartinand pana in anul 1995 depoului Colentina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2017
Mesaje: 344
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 22:14:33    Titlul subiectului: 109385

1. - 2. 2 poze facute de mine prin anul 1996, pe str. Petricani cu vagonul V3A clasic nemordenizat 277 , vagon pe linia 36 si pe manipulantul titular schimbul 2 al acelor ani, vagon care apartinea in acea perioada depoului Colentina.

3. Iata o poza cu v3a clasic pe podul de la Timpuri Noi, posibil sa fie linia 17 sau 19.

4. In anul 1987 daca nu ma insel, atunci cand s-a inaugurat noua linie a tramvaielor 5 si 50, pe B-dul Barbu Vacarescu unde a fost Gara Herastrau, Pasajul Baneasa, Aeroportul Baneasa, pentru prima oara tramvaiele V3A nemodernizate, au aparut intr-o noua schema de culori, de la rosu clasic, la rosu + alb, asa cum se vede si in poza de mai jos, facuta la Piata Muncii (Piata Hurmuzachi). Intrucat pe atunci linia 50 circula pe traseul Intrep. 23 august poarta 4 - Dristor- Sos. Mihai Bravu- Sos. Stefan cel Mare- Str. Barbu Vacarescu- Aeroportul Baneasa, nu este exclus ca vagonul din poza de mai jos sa fie un vagon din linia 50. Atunci linia 5 era de la depoul Colentina , iar linia 50 de la depoul Dudesti.



DSC07036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.63 kb
 Vizualizat:  de 15742 ori

DSC07036.JPG



DSC07037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.09 kb
 Vizualizat:  de 15742 ori

DSC07037.JPG



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.69 kb
 Vizualizat:  de 15628 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.85 kb
 Vizualizat:  de 15626 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2017
Mesaje: 344
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 15:52:37    Titlul subiectului: 109516

B-dul Lacul Tei www.orasul.ro


bd.%20Lacul%20Tei[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.94 kb
 Vizualizat:  de 15595 ori

bd.%20Lacul%20Tei[1].jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2017
Mesaje: 344
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 15:58:23    Titlul subiectului: 109518

Calea Mosilor Vagonul 178 pe linia 21 sursa: www.orasul.ro


calea%20mosilor[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.29 kb
 Vizualizat:  de 15591 ori

calea%20mosilor[1].jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 20:05:44    Titlul subiectului: 109547

Acest vagon a avut un traseu interesant dupa ce a apartinut de depoul Colentina el,dupa ce depoul a primit vagoane modernizate,a fost dat depoului Giurgiu unde arata jalnic si circula zilnic pe linia 12.Dupa ce a ajuns la modernizare el a ajuns la depoul Bucuresti-Noi unde circula si in prezent.Oricum superbe poze!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2017
Mesaje: 344
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 22:13:58    Titlul subiectului: 109565

Vreau sa postez niste fotografii cu vagonul 141 V3A clasic pe liniile 22 si 36 pe str. Petricani, care le-am facut in anul 1994:


DSC07027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.6 kb
 Vizualizat:  de 15520 ori

DSC07027.JPG



DSC07028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.72 kb
 Vizualizat:  de 15520 ori

DSC07028.JPG



DSC07008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.67 kb
 Vizualizat:  de 15520 ori

DSC07008.JPG



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 21:04:52    Titlul subiectului: 109668

Ulterior acest vagon a ajuns la depoul Giurgiu circuland mult timp pe linia 12 pana la intrarea sa in URAC de unde a ajuns vagon modernizat la Victoria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2017
Mesaje: 344
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 22:48:32    Titlul subiectului: 109682

itb 139 a scris:
Ulterior acest vagon a ajuns la depoul Giurgiu circuland mult timp pe linia 12 pana la intrarea sa in URAC de unde a ajuns vagon modernizat la Victoria.
Vagon care de fapt nu este altul decat fostul 125. Cei de la ITB i-au schimbat nr. asa cum a facut cu multe alte tramvaie...
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community