Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 04 Ian 2009 04:35:20    Titlul subiectului: 103614

Propun:

-linia 76 troleibuz prelungita pana la Piata Rosetti (astfel reteaua izolata din cartierul Berceni se va lega de restul retelei din oras);
-una din liniile 73 sau 74 troleibuz prelungita pana la Stadionul National pe Soseaua Mihai Bravu, Str. Vatra Luminoasa, iar cealalta prelungita pe Oltenitei, Viilor, Tudor Vladimirescu, Panduri, Eroilor si, in continuare, comun cu 96 pana la Gara de Nord;
-linia 91 prelungita pana la Spitalul Fundeni;
-linia 66 prelungita pana la Gara de Nord;
-linia 65 readusa pe vechiul traseu a lui 87 (poate chiar redenumit 87), pe Grivita, apoi prelungit pe Calea Victoriei, Bulevardul Elisabeta, pana la Universitate (pe Victoriei, deoarece este sens unic, se poate amenaja o banda speciala de circulatie pentru troleibuz, asa cum este pe Kogalniceanu si Regina Elisabeta);
-renuntarea la liniile 77 si 70 pentru ca sunt dublate deja de 76 respectiv 92

Restul traseelor de troleibuz sunt, in linii mari, gandite bine, in unele cazuri sunt cam lungi, strabat orasul de la un capat la celalalt. Acest lucru se poate solutiona prin suplimentarea pe traseu a vehiculelor (crearea unor trasee in plus care sa dubleze nu e neaparat necesara) sau, pentru ca ambuteiajele sunt la ordinea zilei in Bucuresti, pentru a nu sufoca si mai mult arterele de circulatie se pot introduce articulate (au capacitate mai mare).

Se pot chiar electrifica linii de autobuz, cat mai multe posibil (evitand bineinteles supraaglomerarea cu retea electrica), prin nordul capitalei in special, poate asa se mai elibereaza orasul de sufocarea cu fum... Confused

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Ian 2009 09:29:15    Titlul subiectului: 103616

1.Sunt tari mult mult mai poluate decat Romania:America, Japonia, Rusia...si totusi aceste tari au o medie de varsta mai mare ca a noastra(in Japonia varsta medie la care moare un om este de 83 de ani!!!) ceea ce nu e putin lucru...
2.Hai sa il impac totusi si pe aly, care vrea binele pentru Militari, si eu vad asta:
- Linia 61 dusa de la Apusului, pe strada, pana la Complex Comercial impreuna cu 336.
- Linia 136 dusa in locul lui 61 la Master S.A.Marimea traseului s-ar micsora extrem, iar intervalele vor fi mult mai bune, veti vedea de ce...
- De la Piata Rosetti, linia 61 unita cu troleele si cu traseul lui 66, dusa pana la Spitalul Fundeni.
-12 troleibuze pe linia 61, 25 pe linia 66...va dati seama ca ar fi interzis un interval peste 8-10 minute, poate doar in cazul unei blocari...
-cu aceasta mutare, 336 va fi ajutat extrem de mult de 61 pe relatia Militari/Apusului - Centru...
-deci linia 336 ar putea scadea de la 24 de ture la 16/18 ture...
-turele scoase din linia 336 sa intre in noua linie 136 scrisa mai sus(cea pana la Master)...pentru ca momentan, 136 are cred una dintre cele mai jenante frecvente din Bucuresti
-realizarea legaturii prin Gara de Nord, dus 62 prin Grivita si Bucurestii Noi, pana la Strandul Straulesti, unirea parcului de aprox.15 troleibuze, cu cele 20 de pe 97...va dati seama ca si aici intervalul ar fi mic...

Si asa s-ar rezolva si problema Militariului.Fara autobuze in plus(nici in minus e drept...), fara trolee cumparate in plus, si cu doar 100 metri(cred), de retea in plus in Gara de Nord...Simplu nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 04 Ian 2009 12:44:22    Titlul subiectului: 103620

Media crescuta de varsta nu are unica si suficienta conditie de existenta poluarea scazuta, ci mai exista si alte conditii: mentalitatea populatiei, stilul de viata, conditiile de munca, daca are ce manca sau nu si nu munceste ca sclavul pe un salariu de 100 de euro, ci are un salariu motivant etc. dar asta-i alta poveste si depaseste cadrul acestei discutii... Wink

Pe de-alta parte, ca sa-i impaci pe cei din Militari care vor troleibuz pana in Grivita-Bucurestii Noi, poti reinfiinta pe 65 intre Pajura, pe Givita, Grant, Crangasi, Virtutiilor, Lujerului, apoi capatul din Militari il las la libera alegere (comun cu 61, 62 sau chiar pana la Cora)

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 04 Ian 2009 20:57:07    Titlul subiectului: 103635

Linia 65 ar trebui adusa de la Gara de Nord, pe traseul lui 85 pana la Rosetti (inainte legatura cu Pajura se facea de la Universitate, pe axa N-S cu 87)
In zona Bucurestii Noi ar trebui sa fie:
65 Pajura-Gara de Nord-Rosetti
86 Pajura-Romana-Foisorul de Foc-Stadionul National
87 probabil actualul traseu al lui 65
97 Straulesti-Sf Voievozi
posibil prelungirea lui 96 pana la Straulesti.

Iar in Militari, troleele si autobuzele isi au rolul lor; legatura cu Colentina s-a realizat cu expresul 785, care poate ar fi avut succes daca era linie normala.
Pe 336 il vad lungit experimental pana la Foisorul de Foc, cu putin efort se poate ajunge la vremurile legendarului 74 - Apusului-Pantelimon (dar cu ce durata a cursei in zilele noastre !); se vorbea de un 236 la Sf Vineri.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 14:50:51    Titlul subiectului: 103676

Vin acum cu doua propuneri pentru liniile 300 si 331.Linia 300 prelungita de la Clabucet la Laromet, 331 de altfel, iar la intoarcere, 331 sa faca statie la Teatrul Masca, si apoi direct la Neatarnarii pe Bulevardul Gloriei, iar 300 sa nu opreasca in statiile Carpati si Jimbolia(ambele sensuri), iar 331 dealtfel sa nu opreasca in statia Jimbolia(pe ambele sensuri).Ar insemna o mai buna deservire a zonei Bucurestii Noi, si eliberarea troleului 97 care pe acolo circula arhiplin!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 20:52:16    Titlul subiectului: 103715

Linia 300 se vrea o linie rapida intre Chibrit si centrul orasului si asa trebuie sa ramana!Este perfecta cum este linia 300 ca si linia 331,iar ca linii de troleibuz si eu sunt de aceeasi parere cu rosetti 61 asa ar trebui prelungite sau modificate liniile de troleu de pe Calea Grivitei!Dar mai este mult pana la asemenea "vise"!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 21:16:47    Titlul subiectului: 103720

Mai baieti voi nu vedeti adevarata problema.Linia 282 poate parea perfecta dar nu este asa pentru ca in groapa de la colentina de cand sau introdus Citaro parca au inebunit.Un geam a fost spart; sa aruncat cu mingi de fotbal in masini;cu oua.Si in plus chiar la plecare din statia Maior Bancila (sens Fundeni) exista un crater lung pe tot sensul pe care soferi sunt obligati sa-l ocoleasca fie pe contrasens fie sa treaca fffff incet si sa fie atenti sa nu scape masina in groapa pentru ca au marea sansa sa strice ceva pe sub masina.Eu unul propun ca linia 282 sa fie prelungita prin soseaua Colentina si mai apoi pe strada Sportului pana la capatul Spitalul Fundeni.Desigur asta ar fi poribila dupa o reconfigurare a terminalului Spitalul Fundeni prin daramarea cladiri in care se afla acum chioscul de bilete si inlocuirea ei cu una mai mica de termopan iar cu spatiul ramas sa se mareasca terminalul.Numai asa ar putea face fata terminalul Spitalul Fundeni si liniei 282.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 21:33:42    Titlul subiectului: 103721

CRAZY BOY a scris:
Mai baieti voi nu vedeti adevarata problema.Linia 282 poate parea perfecta dar nu este asa pentru ca in groapa de la colentina de cand sau introdus Citaro parca au inebunit.Un geam a fost spart; sa aruncat cu mingi de fotbal in masini;cu oua.Si in plus chiar la plecare din statia Maior Bancila (sens Fundeni) exista un crater lung pe tot sensul pe care soferi sunt obligati sa-l ocoleasca fie pe contrasens fie sa treaca fffff incet si sa fie atenti sa nu scape masina in groapa pentru ca au marea sansa sa strice ceva pe sub masina.Eu unul propun ca linia 282 sa fie prelungita prin soseaua Colentina si mai apoi pe strada Sportului pana la capatul Spitalul Fundeni.Desigur asta ar fi poribila dupa o reconfigurare a terminalului Spitalul Fundeni prin daramarea cladiri in care se afla acum chioscul de bilete si inlocuirea ei cu una mai mica de termopan iar cu spatiul ramas sa se mareasca terminalul.Numai asa ar putea face fata terminalul Spitalul Fundeni si liniei 282.


Pana la urma nu inteleg de ce s-a introdus RATB in "cartierul"ala...Nici macar nu e cartier.Acolo trebuia intr-adevar o duba, un maxi-taxi care eventual sa lege acea zona de Europa.Sunt de acord in mare masura cu mutarea lui 282 la spital, insa, terminalul este prea mic, iar 66 si 253 au destule ture.Linia 682 are 4 autobuze(3 Mercedes Citaro 2, 1 Mercedes Citaro 1)...acele autobuze ar trebui transferate de la Pipera(unde este 682), la Floreasca, 282 suplimentata, si chiar daca nu ar avea unde sa faca capat stationar, oricat de inguste ar fi stradutele pe acolo, carosabilul este bun, si de multe ori, 682-urile sunt arhipline(am o ruda in Andronache)...plus ca, desi pe acolo sunt numai stradute gen:Calea Plevnei intre Kogalniceanu si Vasile Parvan, oamenii de acolo chiar ar avea nevoie de o linie asa buna precum 282.Propun scoaterea lui 282 din Groapa!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 15:18:25    Titlul subiectului: 104007

Pai eu mai am o propunere ca la Gara de Est sa fie eliberat spatiul din fata garii de toti taximetristii de pe acolo si etc,etc si sa fie facut un terminal adevarat pt linii de trolebuz si autobuz plus ca pe acolo este si sina aceea de tramvai care ar putea fii modernizata si ea cam cum a spus Kaustik

Linia lui 1 ar putea sa fie reintrodusa pe vechiul traseu, numai ca in loc sa intoarca la Andronache, ar urma alt traseu (asta ca o propunere): la Obor, de pe Mihai Bravu, sa faca dreapta pe Colentina (probabil nu degeaba au fost amplasate sine suplimentare acolo), apoi traseul Ziduri Mosi, Ferdinand, Gara de Est, Baicului, Pantelimon, Ferdinand, Mihai Bravu apoi traseul normal. In cazul asta, linia de la Gara de Est ar trebui reconfigurata pentru circulatia in sens opus (linia este configurata pentru circulatia dinspre Pantelimon/Baicului spre Ziduri Mosi).

S-ar face o legatura buna intre Gara de Est si principalele puncte din zona (Obor, Iancului, Ferdinand) pentru cei care vin sau pleaca cu trenul de aici si ar ajuta oarecum si troleibuzele liniilor 69 si 85 care sunt cam aglomerate ori raman blocate pe traseu, pana la Mihai Bravu.

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2041&start=225

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 15:49:56    Titlul subiectului: 104011

Kaustik a scris:
Propun:
-linia 76 troleibuz prelungita pana la Piata Rosetti (astfel reteaua izolata din cartierul Berceni se va lega de restul retelei din oras)


Corect. Nu inteleg daca tot au dus linia de troleibuz pana la Unirii, de ce nu au mai continuat o statie, pana la Rosetti, unind astfel retelele.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
swq2009



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 13/Mar/2010
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 23:30:44    Titlul subiectului: Propuneri de infiintari, desfiintari, modificari trasee 104306

Linia 1 ar trebui introdusa la loc dar pe traseul acesta:Depoul Colentina-Sos Colentina-Str Ziduri Mosi-Sos Pantelimon-Granitul S.A
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 04:46:52    Titlul subiectului: 104316

Propun:
-linia 682 autobuz desfiintata si inlocuita cu linia 82 troleibuz pe ruta: cartier Andronache, Colentina, Bucur Obor, Mosilor, str. Traian, Foisorul de Foc, Bd. Ferdinand, Gara Obor, Baicului (este in mare parte echivalent cu traseul de autobuz doar prelungit putin)
-linia 601 redenumita 63 troleibuz, pe acelasi traseu.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 19:08:05    Titlul subiectului: 104351

Nu stiu de ce va plac voua atat troleibuzele lente si mereu blocate in trafic.Nici pe linia 601(din cauza intersectiei la Crangasi), si nici pe 682(din cauza stradutelor extrem de inguste, si curbelor largi, plus ca sa montezi fire pe acolo, atat de aproape de curtile oamenilor e foarte greu), nu s-ar putea.In loc sa propunem un transport rapid, noi il facem mai lent, doar datorita moftului numit poluare...Si oricum, cele 4 autobuze de pe 682 polueaza prea putin, fata de ce trafic este pe Soseaua Colentina.Propuneti si voi rute gandite, nu doar simple mofturi !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
swq2009



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 13/Mar/2010
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 16:53:49    Titlul subiectului: Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti 104494

Liniile 3,6,9 si 26 ar trebui reintroduse 3 un 41 prescurtat pana la Crangasi,9 pe vechiul traseu,6 de la Laromet pana la Gara de Nord si 26 ar trebui iarasi tramvai inelar mai ales dupa ce Se va termina Pasajul Basarab
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 19:55:29    Titlul subiectului: 104508

Si ma rog unde ar putea intoarce 3 la Crangasi???Ca pe acolo de abia face fata 41 dar sa se mai faca o linie speciala si pentru 3,6 l-ar dubla fara rost pe 20 sau poate daca pe 6 l-ar prelungi pana la Granitul ar fi o "afacere" buna dar de unde vagoane in plus pentru acest traseu!??La fel si cu celelalte linii 9 si 26 nu sunt vagoane in plus!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 12:46:11    Titlul subiectului: 104618

26 cred ca ar fi cel mai potrivit sa circule pe Pasajul Basarab.
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu73



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 04/Noi/2019
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 20:54:31    Titlul subiectului: Tramvai 105093

aly_106 a scris:
Propun si reinfiintarea infrastructurii de tramvai pe Bd. Iuliu Maniu.


Stiu ca suna utopic, dar daca se vrea din nou tramvai pe Bd. Iuliu Maniu, luati-l pe cel de pe Bd. timisoara si puneti la loc troleibuzul 90 si 68. Impreuna cu 137 ar asigura foarte bine transportul.

_________________
LINIA 90 PE BD. TIMISOARA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
swq2009



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 13/Mar/2010
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 21:22:41    Titlul subiectului: 105096

De ce s-ar vrea tramvai pana la Dep Militari? Acolo e 8 care asigura transportul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
george99xxx



Data înscrierii: 14/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Iul/2012
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 23:12:27    Titlul subiectului: 105655

Nu stiu de ce nu se prelungeste linia 136 sau 236 pana in zona Unirii si 178 pana in Piata Romana...Macar sa stie lumea o treaba...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 11:17:17    Titlul subiectului: 105671

136 este bun asa cum e, 236 ar trebui pana la Sfanta Vineri(se pare ca se va si face), si nu reusesc sa inteleg cum o linie atat de mare precum 178 a dobandit un asemenea capat...Oricum, e mai usor sa te intorci de la Romana, decat sa iei curbe pe stradutele alea de la Sala Palatului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
george99xxx



Data înscrierii: 14/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Iul/2012
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Feb 2009 22:57:02    Titlul subiectului: 105698

Si linia asta fantoma 106...cred ca ar trebui sa-i mai prelungeasca putin traseul pana undeva in Drumul Taberei sau 13 Sept...un fel de alternativa la 41...e jenant sa fie unul din cele mai scurte trasee din Bucuresti....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Visan_alex



Data înscrierii: 17/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 14
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 12:37:26    Titlul subiectului: 105713

E as propune infiintarea liniilor 17 si 46 pe vechiile trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 22:11:27    Titlul subiectului: 106663

Observ dimineata, cand ma duc la serviciu in zona Autogara Filaret, ca multa lume coboara din 23 si 27 la Parcul Carol si ia apoi 232 sau 7 o statie pana la Autogara. Cred ca o linie directa de tramvai Dristor - Autogara Filaret ar fi foarte utila, ca tot exista macazul necesar catre strada C.Istrati si sta degeaba.

O problema in cazul infintarii unei asmenea linii ar fi alegerea terminalelor. Sa mearga pana la CFR Progresul (7), Depoul Militari (25) etc. ar insemna o linie prea lunga si fara nici un rost. In acest scop ar putea fi refacuta bucla de pe strada Dristorului si eventual creat inca un terminal chiar in fata Autogarii Filaret. Sau amplasarea unor sine pe strada Fabrica de Chibrituri (ca tot nu circula nici un mijloc RATB pe acolo, si e o strada circulata) si tramvaiele sa intoarca facand dreapta pe Fabrica de Chibrituri, stanga pe Viilor, si intorcand apoi pe linia lui 7 de pe C. Istrati.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 18:57:25    Titlul subiectului: 106709

Pai la Dristor decat sa fie date masinile la o parte, ca linia e functionala... iar celalalt capat ar putea fi la Sura Mare Wink . N-ar fi asa lung.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 19:02:49    Titlul subiectului: 106710

Sau asa Very Happy uitasem de Sura Mare, greseala mea.

Am fost chiar ieri si m-am uitat la sinele de pe Dristorului. Portiunea unde se face stanga / dreapta pe Camil Ressu este sub orice critica, nu cred ca ar putea circula vreun tramvai pe acolo fara sa deraieze. In rest, e OK. Ba chiar bucla de la capatul celalalt al strazii, intersectia cu Mihai Bravu este proaspat renovata.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 23 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community