Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 21 Mar 2008 22:25:25 Titlul subiectului: Tramvaiele MAN ale BRAICAR |
90422 |
|
Am observat ca de ceva timp cateva garnituri de acest tip nu mai circula.
Acest lucru ar confirma trecerea pe lista de pensionare a acestor tramvaie, mai ales ca din vara s-ar putea aduce alte 10 garnituri.
Eu cred ca nu ele ar trebui retrase, ci tramvaiele KT4D care nu sunt prea ingrijite si reprezinta un mare pericol pentru calatori.
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 16:53:39 Titlul subiectului: |
90641 |
|
Five views of the magnificent 1959 MAN tramcars still operating in Braila. All photos were taken on 15th March 2008. The pictures show nr.s 235, 237, an interior view of 239, the driving control desk of 249 and a view of 249 with trailer 1609. These cars previously worked in Nurnberg.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.79 kb |
Vizualizat: |
de 49608 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.17 kb |
Vizualizat: |
de 49608 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.9 kb |
Vizualizat: |
de 49608 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.52 kb |
Vizualizat: |
de 49608 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.99 kb |
Vizualizat: |
de 49608 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 10:27:51 Titlul subiectului: |
92416 |
|
Braicar se pare ca nu mai are mijloace de transport in comun pe care sa faca reclama si abordeaza solutii interesante.
Am observat ca tramvaiul 237/1567 care era pictat de elevii liceului de arta a primit un afis publicitar ce acopera o pictura.
De curand a fost scos de la naftalina si 238/1602. Acest tramvai a fost cateva luni retras si credeam ca va fi taiat, dar a fost readus pe traseu. Cred ca si acest tramvai viu colorat de aceiasi elevi ii va fi aplicata o noua reclama, si nu o noua pictura...
242/1571
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.47 kb |
Vizualizat: |
de 49494 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 24 Iul 2008 11:58:51 Titlul subiectului: |
96174 |
|
Astazi in jurul orei 8 am observat ca tramvaiul MAN (238/1602) a primit o reclama publicitara.
Acest tramvai era unul mai deoasebit deoarece acum 3-4 ani mai avea incorporat un al 3-lea vagon si el deosebit in ceea ce priveste schema de culoare. Pe atunci acest tramvai era pastrat bine in depou si era tramvaiul zapezi ce ducea in Parcul Monument. Acum cei de la Braicar l-au procopsit si pe el cu o reclama.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.74 kb |
Vizualizat: |
de 49225 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.13 kb |
Vizualizat: |
de 49225 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.31 kb |
Vizualizat: |
de 49225 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 16 Oct 2008 20:26:45 Titlul subiectului: |
99651 |
|
Am gasit o poza cuun tramvai Man ce acum este taiat sau parasit printr-un depou...este vorba de 257 si remorca sa careia nu-i stiu numarul de parc.
Acesta nu este singurul ce a fost taiat, #261 avand aceiasi soarta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.22 kb |
Vizualizat: |
de 48982 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 26 Oct 2008 14:43:52 Titlul subiectului: |
100069 |
|
Astazi l-am observat pe tramaviul 241/1601 circuland fara reclama.
Arata oribil iar vagonul este mancat de rugina si ma intreb daca este propus pentru casare sau pentru un RK.
In aceiasi situatie se afla si 235/1600 care avea aceiasi reclama, dar arata mai bine la exterior.
Exista totusi si posibilitatea ca firma ce detinea reclama sa fi renuntat la publicitatea pe tramvaiele MAN, ramanand doar pe tramvaiele Dewarg.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.55 kb |
Vizualizat: |
de 48895 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 14:46:08 Titlul subiectului: |
101641 |
|
Astazi am fost surprins sa-l vad pe traseu pe tramvaiul 235+1600 care credeam ca nu mai circula.Se pare ca cei de la Braicar i-au adaugat o reclama publicitara .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.53 kb |
Vizualizat: |
de 48436 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 30 Noi 2008 20:06:54 Titlul subiectului: |
101916 |
|
Alaturi de tramvaiul de epoca se pare ca va fi atasat si un tramvai MAN pictat de elevii Liceului de Arta, informatia si pozele fiind de la ady_br89.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.37 kb |
Vizualizat: |
de 48760 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.25 kb |
Vizualizat: |
de 48760 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.68 kb |
Vizualizat: |
de 48760 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.56 kb |
Vizualizat: |
de 48760 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.99 kb |
Vizualizat: |
de 48760 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Joi 25 Dec 2008 23:19:08 Titlul subiectului: |
103048 |
|
Man-ul #257 este casat de anul trecut din luna noiembrie, iar acum in depoul de la Vidin Manurile care mai zac si acum sunt #268, #261, #239, #241 si inca vreo cateva remorci care apartin Man-urilor care vor fi casate si ele in anul urmator.
Lipsa catorva garnituri MAN se datoreaza fiabilitatii motorului si a bughuirilor afectate grav de infrastructura de tramvai deoarece se defecteaza tot mai des si s-a ajuns la o concluzie, ca tramvaiele MAN sunt depasite si s-a decis la sedinta din data de 22 decembrie 2008 retragerea definitiva a catorva garnituri de acest tip. Aceste garnituri sunt #241 (fiind cu motorul praf facut si cu ambele flanse de la bughiuri sparte de la vagon), #239 (fiind cu ambele flanse sparte din fata vagonului si cu pantograful rupt), #268 (fiind descompletat de tot inclusiv flanse,panou electric,pantograf rupt), #261 (fiind donator pentru celelalte garnituri ramase in traseu).
Negasindu-se fondurile necesare reparatiilor acestor garnituri care ajunge la un singur vagon in jur la 3400 de ron. Decizia privind retragerea lor definitiva din circulatie ii apartine domnului director Cornel Sandulescu. In concluzie din aceste garnituri ramand la ora actuala cam aproximativ 5 sau 4 garnituri care sunt in circulatie. Dar si la aceste garnituri exista probleme iar cand vor veni tramvaiele din Viena vor fi si aceste retrase din circulatie definitiv.
Foto By Terry Roland Lonson
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.17 kb |
Vizualizat: |
de 48622 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bobo_bob
Data înscrierii: 06/Feb/2008 Ultima vizita: 02/Oct/2010 Mesaje: 56 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 21:51:37 Titlul subiectului: |
103211 |
|
Țin să vă anunț că tramvaiul MAN #238/#1602 în luna ianuarie(cel târziu februarie) va fi retras definitiv din circulație. După 10 ani petrecuți pe traseele brăilene, fiind adus în iunie 1998, și suportând reparații capitale care au durat 6 luni(în anul 2002), iată că i s-a terminat misiune de a patrula de la un cap la altul al Brăilei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
325.36 kb |
Vizualizat: |
de 48568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.53 kb |
Vizualizat: |
de 48568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
372.42 kb |
Vizualizat: |
de 48568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.08 kb |
Vizualizat: |
de 48568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.86 kb |
Vizualizat: |
de 48568 ori |
|
_________________ http://mbs-club.blogspot.com/ Join In! |
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 22:27:53 Titlul subiectului: |
103212 |
|
Din pacate echipa MAN a fost distrusa fiind cateva garnituri retrase cel care a murit primul a fost MANUL #241+1600 care dupa ce si-a dus viata pe principalele trasee Braicar, adica 21 si 22. Cand a fost adus in anul 1998 in vara purta o reclama foarte frumoasa "KIEFFER" care prin anul 2000 a inceput sa se dezlipeasca, dupa care in vara aceluiasi a fost retras petru o perioada fiind facut un R.K. amananuntit incepand de la tablarie adica revopsire si la bughiuri. In ultimii ani de viata a acestui tramvai circula tot mai rar deoarece a avut probleme cu flansele de la bughiuri. Iar anul 2008 a devenit cel mai negru an pentru acest tramvai deraiind de cateva ori si flansele fiind afectate foarte grav cat si bughiurile a primit o reclama de la "WEIS PROFIL" care dupa ce ia fost inlaturata acest vagon ramanand fara vopsea pe unele portiuni cat si de lipici. Mentionez ca acest MAN era cel mai reusit dintre toate adica cel mai deosebit fiind culoarea lui speciala cat si desenul pe care l-a avut imprimat in anul 1998 cand a fost adus.
Fotografiile de situl domnului Stefan Puscasu, iar cea cu reclama ii apartine colegului meu stefan_br
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.05 kb |
Vizualizat: |
de 48563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.97 kb |
Vizualizat: |
de 48563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.94 kb |
Vizualizat: |
de 48563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.58 kb |
Vizualizat: |
de 48563 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Dum 28 Dec 2008 22:57:18 Titlul subiectului: |
103214 |
|
Alt MAN care s-a dovedit a fi un MAN foarte bun fiind adus in prima serie de MAN-uri odata cu #241 si #249 dintre care numai #249 a mai ramas pe traseu la ora actuala acesta garnitura a avut aceiasi soarta cu #241 fiind retrase definitiv din circulatie la data de 28 noiembrie 2008. In anul 2004 a avut primul R.K. care s-a dovedit ai fi folositor pentru ca avea probleme grave la flanse dar din neferivire nu a fost revopsit, in anul 2005 mai concret in vara a fost revopsit si interiorul refacut dar degeaba dupa nici 2 saptamani de la vopsire a inceput sa ii sara vopseaua dupa el. La inceputul anului 2006 i s-a revopsit fata si la un an diferenta i s-a adaugat reclama cu HIPERMARKET PIC pe care o poarta si la ora actuala fratele lui #242 care circula destul de rar pe traseu. Acest MAN era cel mai bun pe linia 22 care si-a dus 60 % din viata iar restu pe linia 21 . Mentionez ca inaite sa fie retras a deraiat foarte urat, rupandui-se pantograful si flansele de la boghiuri fiind grav afectate datorita deraierii acesteia, pe langa acesta nu s-au mai gasit piese pentru el care valorau peste 3400 de ron pentru R.K. amanuntit dar nu sau gasit banii necesari refacerii lui si pana la urma a fost retras definitiv din circulatie in data de 21 decembrie 2008 dupa deraierea lui, pe langa acesta deraiere avea probleme grave cu motorul defectandu-se tot mai des si nu se mai gaseau piese pentru el iar reparatia era foarte costisitoare pentru SC BRAICAR SA.
Fotografiile au fost luate dupa situl domnului Stefan Puscasu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.37 kb |
Vizualizat: |
de 48558 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.44 kb |
Vizualizat: |
de 48558 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.3 kb |
Vizualizat: |
de 48558 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.91 kb |
Vizualizat: |
de 48558 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 14:49:05 Titlul subiectului: |
103259 |
|
Un alt MAN care zace in depoul vidin este MANul #261 care dupa ce si-a indeplinit misiunea de a se duce la un capat la altul al Brailei pana in anul 2005. A fost adus in anul 1998 in luna iunie odata cu #257 , #237 , # 238 si #242 . Purta la vagon in anul 1998 proaspat adus un desen foarte deosebit pe el si la remorca avea o simpla reclama. S-a dovedit a fi bun numai pe traseul 22 pe care si-a petercut majoritatea curselor iar pe 21 era rar vazut , se comporta extrem de bine pana cand in iarna anului 2004 a luat foc din cauza undei majore defectiuni la panoul electric de control fiind afectat grav vagonul motor. Dupa ce a fost retras pentru o perioada pentru un RK la vagonul motor , a fost scos cu sucees pe traseu in anul 2005 in luna mai cand tot din aceiasi problema legata de panoul elecltric de control a fost retras . Acum in anul 2008 el este descompletat in depoul vidin fara pantograf , fara patine , flansele crapate de la rotile de vagonului motor , s-a dovedit a fi un donator bun pentru ceilalti frati ai lui. Mentionez ca majoritatea pieseleor dupa el au luate si puse pe #249 care si la ora actuala face fata cu greu valului de calatori defectandu-se tot mai des.
Foto By Terry Roland Lonson
Descriere: |
vagonul motor MAN 3261 fara patine, fara pantograf , fara inslalatie electrica ANUL 2008 |
|
Mărime fișier: |
73.71 kb |
Vizualizat: |
de 48521 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către ady_br89 la Lun 29 Dec 2008 15:18:36, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 15:17:48 Titlul subiectului: |
103261 |
|
Garnitura cu numarul #257 a avut o viata scurta adus in anul 1998 acesta s-a dovedit a fi unul ditre garniturile care au fost casate in anul 2003 . Acesta si #237 aveau aceiasi schema de culoare si aceeiasi reclama , in anul 2001 a avut primul RK care s-a dovedit ai fi nefolositor , la remorca erau scaunele rupte si barile zgariate vopseaua era sarita de la garnitura #257 . Confruntandu-se cu grave probleme datorita infrastructurii terminate din oras a dereiat in strada calea galati la urcare pe pod la brailita cand rupandui-se pantograful si pur simplu defectandui-se motorul care nu a mai rezistat mult luand foc in zona vidin in fata dispeceratului. Banii necesari pentru reparea lui erau in valoare pe 4200 de ron dar cu banii acestia s-au adus piese pentru KT4D-uri care si acum merg. In anul 2003 in luna martie a fost depistat cu probleme grave la panoul electric cat si la motor care era jumatae distrus , neavand fonduri s-a decis retragerea lui definitiva in luna martie a anului 2003. Majoritatea vietii si-a petrecut-o pe linia 21 alaturi de fratii lui #237, #238 si #249, iar in ultima vreme inainte sa fie retras definitiv din circulatie a circulat pe linia 22 care i-a pus capac vietii lui deoarece se defecta tot mai des iar piese nu se gaseau pentru reparatiile lui care erau foarte costisitoare. Apoi tot in acelasi an a fost primul MAN casat din seria lui . Inca un MAN mort la datorie!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.22 kb |
Vizualizat: |
de 48516 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 19:11:51 Titlul subiectului: |
103464 |
|
Stim cu totii ca MAN-urile sunt niste tramvaie depasite de situatie, dar cand au fost aduse de la NUnremberg erau foarte silentiose si era o mandrie sa te plimbi cu ele. Acum datorita infrastructurii proaste au ajuns niste rable!
Vor fi retrase pana in martie dar ele inca circula....nu toate dar 4 garnituri inca mai circulal.
Totusi as fi vrut sa fi avem un vagon MAN restaurat!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Mar 13 Ian 2009 20:49:53 Titlul subiectului: |
104154 |
|
Pai din cauza lipsei fiabilitatii acestor tramvaie au fost retrase, iar garniturile #242 si #249 nu au iluminare la remorca deloc.
Sa numai zic ca bietul #235 este ca dupa razboi, dupa ce iau disparut cateva scaune si au fost inlocuite cu scandurile dupa autobuzele DAC. La inceput erau de invidiat, dar cu timpul sau deteliorat fiind nevoite sa stea mai mult prin depouri, deoare nu existau piese de schimb pentru ele.
Controbaind prin arhivele Braicarului am gasit o poza cu Manul #241+1601 din anul 1998, arata extrem de bine si era intretinut, va las sa comentati voi starea vagonului cat si cum arata la exterior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
32.21 kb |
Vizualizat: |
de 48253 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Auras
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 03/Feb/2010 Mesaje: 3 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 03 Feb 2009 11:35:11 Titlul subiectului: |
105414 |
|
La ora actuala mai circula garniturile #235, #237, #238 si inca o garnitura la care nu am retinut numarul de parc.
Ce se mai aude cu tramvaiul MAN decorat de liceul de arta? Mai iese pe traseu?
Acum cateva zile cand a trecut MAN-ul #235 si remorca scotea sunet de TIMIS, presupun ca cei de la Braicar au folosit piese de la TIMIS-uri si au reparat MAN-ul...
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 03 Feb 2009 14:05:02 Titlul subiectului: |
105424 |
|
Deci cel de-al patrulea tramvaie Man care mai circula este 242 si remorca lui.Cat despre vagonul decorat de cei de la Liceul de arte stiam ca este 238 dar este posibil sa mai existe un nou Man decorat care sta prin depou.
Iar despre sunetul MAN-urilor nu cred ca se datoreaza unor piese de la Timisuri deoarece nu cred ca exista piese ce se portrivesc pentru MAN-uri.Aceste sunete sunt de mult si sunt de la motorul propriu , intamplarea facnd sa se asemene ca sunet cu timisurile!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Joi 05 Feb 2009 20:02:46 Titlul subiectului: |
105642 |
|
Manul #237 a scapat de reclama cu Hyundai care a fost inlaturata dupa el, se prezinta intr-un stadiu foarte bun ina se mai vad urme de rugina si de lipici pe el.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 12:21:08 Titlul subiectului: |
105817 |
|
Absolut toate vagoanele (atat motoare, cat si remorci) MAN aduse in Braila exista, fie retrase in depoul Vidin, fie inca in circulatie. Vagonul pictat despre care discutati mai sus este fostul motor 259, acum transformat in remorca-"bar". Acelasi statut l-a avut si remorca 1605.
Vagonul despre care spuneti ca ar fi 257 si care apare intr-o imagine de mai sus este 237 si circula bine-mersi si in ziua de azi. Remorca e 1567. Impreuna erau si pe 23 septembrie 2003, cand a fost facuta fotografia postata pe Tramherenclub de catre Wim van der Ent.
Sa vedem cum stau lucrurile:
In 1997 sunt aduse din Nürnberg la Braila 10 vagoane motor si 10 remorci MAN, avand numerele de parc:
- vagoane motor: 235, 237, 238, 239, 241, 242, 249, 259, 261, 268;
- remorci: 1591, 1592, 1598, 1600, 1601, 1602, 1605, 1607, 1609, 1610.
In 2002 sunt achizitionate inca 6 remorci: 1564, 1567, 1571, 1574, 1575, 1579.
Vagonul 257 a existat in Nürnberg, a plecat de acolo si pana la urma a fost casat. Dar... A plecat in 1989 la Cracovia (asta fiind in Polonia), nu la Braila, si tot la Cracovia a fost casat, in 2001. Suplimentar, acolo a purtat numarul 117.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 19:52:35 Titlul subiectului: |
109071 |
|
Astazi am fost martor unui eveniment mai rar pe care nu l-am mai vazut pana acum dar mi-a fost relatat de un prieten acum 2 ani si acela ca pe linia 25 a aparut astazi un tramvai Man(241+1571)Ca dovada i-am facut 2 poze pentru a marca evenimentul .Sunt curios insa daca vom vedea oare si pe linia 23 un asemenea tramvai daca pe linia 25 a aparut acest model de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.37 kb |
Vizualizat: |
de 47490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.66 kb |
Vizualizat: |
de 47490 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 17 Apr 2009 11:18:10 Titlul subiectului: |
109707 |
|
Astazi am avut parte de o surpriza placuta , mai precis in tramvaiul MAN 238+1602 am vazut lipite mai multe desene realizate de elevii Liceului de Arta "Hariclea Darcle".Desenele sunt foarte frumoase si dau un alt aer "batranului" tramvai ce a fost pictat acum 5 ani tot de elevii acestui liceu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.54 kb |
Vizualizat: |
de 47367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.2 kb |
Vizualizat: |
de 47367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.96 kb |
Vizualizat: |
de 47367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.21 kb |
Vizualizat: |
de 47367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.77 kb |
Vizualizat: |
de 47367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.23 kb |
Vizualizat: |
de 47367 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 22:31:04 Titlul subiectului: |
111659 |
|
O poza cu 237 si 1600 preluata de la http://www.przegubowiec.com . Poza a fost efectuata in anul 2002.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.14 kb |
Vizualizat: |
de 46978 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 13:41:30 Titlul subiectului: |
113755 |
|
In momentul de fata mai pot fi vazute pe traseu cuplurile vagon-motor+remorca 235+1600;238+1602 si 242+1571.Garniturile scoase din functiune se gasesc la Depoul Vidin unde isi vor gasi sfarsitul.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 21 Iul 2009 13:01:36 Titlul subiectului: |
114359 |
|
Astazi tramvaiul MAN 235 si remorca sa 1600 au aparut pe traseu cu un nou luciu, mai exact partea de sus a vagoanelor a fost vopsita .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.06 kb |
Vizualizat: |
de 46337 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.5 kb |
Vizualizat: |
de 46337 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
|