|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 00:28:34 Titlul subiectului: |
94359 |
|
Citat: | „Autobuzele care vor circula nu sunt mai vechi de doi ani, au aer condiționat și sunt dotate cu până la 35 de locuri”, |
Citat: | Firma este pe piața clujeană din 2000 și dispune de un parc auto de autobuze cu până la 50 de locuri. |
Citat: | „Fany te duce în Apahida” | Din articolul corespunzător linkului din postul anterior pot rezulta două lucruri:
-transport cu autocare de 9, respectiv 12m
-transport cu dube. Desigur, o dubizare elegantă, aer condiționat + alte elemente care dau un confort sporit călătoriei. Citat: | A fost o licitație electronică, organizată în totalitate pe Internet. S-a ținut cont mai ales de dotarea mașinilor și vechimea acestora | Aici, RATUC-ul a greșit, trimițând pe preorășenești multe rebuturi. De exemplu, cele 3 articulate la care se adaugă autobuze de tip Rocar 112 și 312. Ikarusurile, dacă bine știu, sunt fabricate în 1986 și aduse în Cluj în primăvara anului 1991 iar Rocarurile au o vechime de 10-13 ani. Problema este la limita legalității:
-este vorba de transport regulat; transportul regulat se face cu autobuze, nu cu autocare; vehiculele la care se face referire în articol sigur nu sunt autobuze, ci autocare (de 9 sau 12m)
-legând două localități, avem de-a face cu transport județean.
Dacă citiți cu atenție, veți vedea că Legea 92 / 2007 amestecă transportul public local cu cel județean: Legea 92 a scris: | Sectiunea 1 - Serviciul de transport public local de persoane prin curse regulate
Art. 4
(1) Este considerat serviciu de transport public local de persoane prin curse regulate transportul public care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
a) se efectueaza de catre un operator de transport rutier, astfel cum acesta este definit si licentiat conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 102/2006, cu modificarile ulterioare, sau de catre un transportator autorizat, asa cum acesta este definit si autorizat conform prevederilor prezentei legi;
b) se efectueaza numai pe raza teritorial-administrativa a unei localitati, in cazul transportului local, sau numai intre localitatile unui judet, in cazul transportului judetean. In cazul in care traseul transportului pe sina depaseste limita localitatii, acesta va fi considerat transport public local;
c) se executa pe rute si cu programe de circulatie prestabilite de catre consiliul local, consiliul judetean sau Consiliul General al Municipiului Bucuresti;
d) se efectueaza de catre operatorul de transport rutier sau transportatorul autorizat cu mijloace de transport in comun, respectiv cu autobuze, troleibuze, tramvaie sau metrou, detinute in proprietate sau in baza unui contract de leasing, inmatriculate sau inregistrate, dupa caz, in judetul sau localitatea respectiva. In conditiile prezentei legi, transportul realizat cu troleibuze, tramvaie sau metrou se realizeaza de catre transportatorii autorizati;
e) persoanele transportate sunt imbarcate sau debarcate in puncte fixe prestabilite, denumite statii sau autogari, dupa caz; | Cu culoarea roșie am marcat ceea ce ține de transportul local, cu albastru ceea ce ține de transportul județean iar cu portocaliu formularea care nu înțeleg ce caută în lege; este vorba de ceva subînțeles. Culoarea violet am folosit-o pentru a scoate în evidență cerința impusă pentru efectuarea serviciilor de transport regulat în afara localității, așa cum rezultă din lege. Altfel spus, se dă de înțeles că transportul regulat județean se fectuează cu autobuze, nu cu autocare sau dube. pentru a nu fi off-topic (și pentru că s-a mai discutat problema asta), nu intru în detaliile privitoare la definirea autobuzului. Pot să spun doar atât că, dacă un elev de clasa a II-a ar defini autobuzul cum apare în legea 92, ar avea șanse să primească un I (insuficient) la opționalul aferent prolemelor legate e circulație.
Citat: | astfel, in cazu in care n-o sa fie taiate toate (adica foarte probabil), vor fi distribuite celorlalte coloane: Gheorgheni, Centru, Donath, Zorilor.
Rabe si ikarusuri in oras bucurie! | Ai văzut cum arată 209? Ai remarcat rugina în formă de arc de cerc care circumscrie roata din mijloc dreapta? Eu aș zice să nu ne îmbătăm cu apă rece. Desigur,aș vrea să văd Ikarusurile trecând prin a doua RK, dar, gândește-te că 209, 211, 219 au 22 de ani vechime. 215 (CJ 06 KDS) cred că are mai mult. 207 (CJ 06 KDR) se pare că e de domeniul trecutului.Coloana "Centru" e, cumva, Plevnei?
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 01:11:49 Titlul subiectului: |
94363 |
|
RATUC e impartit in 5 coloane, fiecare cu autobuzele si liniile aferente:
col 1, Ghoergheni, are 21, 23, 24, 32, 32b, 33, 34, 48
col 2, Centru, are 8, 31, 36(b), 47(b), 39, 29b si ceva curse
col 3, Zorilor, are 9, 29, 35, 46, 50, Cora de zorilor si ceva curse
col 4, Donath, are Cora, Carrefour, 26,27,28,30, 41,43,52 si ceva curse
col 5, Gestiune, are localitatile aferente, cu liniile ce tin de acestea (31b, 51 etc) + ceva curse (Bucium-Polus stiu sigur).
Fiecare autobuz apartine unei coloane, si va fi planificat pe toate liniile acesteia; fiecare coloana are un sef, care planifica. Locul de parcare nu are legatura cu coloana. RATUC-ul iti ofera facilitatea de a parca unde iti convine (670, 691 tin de Gheorgheni, parcheaza in Donath, 672 tine de Zorilor, parcheaza in alverna... exemplele pot continua).
Exista si rezerve, planificate, autobuze care asteapta in baza si cand crapa vreunul ies in locu' lor. astfel, rar, vezi autobuze de pe o coloana pe liniile aferente alteia. Sper ca nu am omis vreo linie; intr-o zi cu rabdare o sa trec autobuzele aferente fiecarei coloane.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 11:47:07 Titlul subiectului: |
94383 |
|
OAB... dacă tu consideri un Ikarus 280 în 2 uși ca fiind autobuz urban...
Pe de altă parte, cele 2 firme sunt de DUBE, iar licitația ține cont de categoria în care sunt încadrate mașinile, nu de capacitatea lor. Ikarusurile sunt categ. 4. Dacă vine unul cu dube categoria III și mai noi cu câțiva ani... câștigă licitația.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 14:49:46 Titlul subiectului: |
94390 |
|
Citat: | OAB... dacă tu consideri un Ikarus 280 în 2 uși ca fiind autobuz urban... | Da, aici am făcut o eroare, nu e urban, dar:
-autobuzele respective au circulat ani buni pe rute urbane (din 1991 până după anul 2000)
-una din cerințele pe care trebuie să le îndeplinească un autobuz este să aibă minim 2 uși (cu cel puțin doi elemenți) comandate de la șofer; cerință care, din păcate, nu este specificată în lege; Ikarusul 280 cu 2 uși îndeplinește cerințele respective. Citat: | Pe de altă parte, cele 2 firme sunt de DUBE | Fany are și autocare, dar și folosirea autocarelor pe post de autobuze contravine legii. În plus, e păcat de ele. Aici ar trebui ca, ambelor firme să li se ofere posibilitatea achiziționării de autobuze, la prețuri avantajoase. Ideal ar fi să fie achiziționate atât autobuze de 12m cât și autobuze de 18m și midibuze de 10m; unele să aibă și podea joasă, parțial sau total
Și încă ceva. În orice articol de presă, observ obsesia aerului condiționat. Ar fi bine să se înțeleagă că aerul condiționat nu are ce căuta într-un vehicul destinat transportului pe distanțe scurte, care oprește frecvent în stații (pe distanțe lungi, da, sunt de acord cu aerul condiționat și, de asemenea, sunt de acord cu aerul condiționat la șofer). Se sufocă pasagerii? E mult mai sănătos ca fiecare vehicul să fie echipat cu:
-ferestre cu parte mobilă mare pe ambele părți, asigurându-se astfel o ventilația corespunzătoare pe timpul verii; în aceste condiții, vehiculul nu devine saună pe roți
-rezistențe (mascate elegant), eventual aeroterme silențioase, care să asigure o căldură acceptabilă pe timpul iernii.
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 16 Iun 2008 09:12:52 Titlul subiectului: |
94657 |
|
RATUC-ul a pierdut liniile preorasenesti cum ar fi 49, 39, 39b.
Privatii au castigat aceste trasee .
Multe din autobuze vor fii casate
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Lun 16 Iun 2008 22:13:11 Titlul subiectului: |
94677 |
|
Nu cred ca vor fi neaparat casate. De exemplu Rocar-urile nu par a fi intr-o stare foarte de proasta. Si Ikarusul nr. 215 (cu o reclama noua aproape pe toata suprafata, l-am recunoscut dupa stopurile de Saviem ) a intrat astazi pe linia 31, deci se gasesc linii unde sa lucreze aceste masini, daca nu va mai fi nevoie de ele pe preorasenesti.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 01 Iul 2008 20:27:12 Titlul subiectului: |
95275 |
|
Articulatele ar fi minunate pe 43 in ora de varf sau 30, cele mai solicitate linii...
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
mbm
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 02/Aug/2008 Mesaje: 7 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 15:22:32 Titlul subiectului: Plecari aiurea din Pta Mihai Viteazu |
95585 |
|
De multe ori am remarcat ca soferii pleaca cu 2-3-4-5 minute inainte de ora oficiala de plecare a autobuzelor din Pta M. Viteazu. Acest fapt este daunator in special pentru autobuzele de pe rutele cu o frecventa redusa (de exemplu autobuzul 21 care circula cam o data pe ora).
Ce se poate face ca sa nu se mai intample asa?
Am trimis o reclamatie pe e-mail la e-mailul de pe adresa lor.
Oare are sens o reclamatie la OPC? Cred ca da, mai ales ca am dat banii pe biletul lor si chestia este repetata.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 17:49:55 Titlul subiectului: |
95593 |
|
2-3-4-5 minute față de ceasul cui? Al șoferilor, al RATUC sau al tău? Poate, după ceasul lor, e OK ora de plecare.
|
|
Sus |
|
|
mbm
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 02/Aug/2008 Mesaje: 7 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 01:21:38 Titlul subiectului: |
96390 |
|
Iata raspunsul lor la plangerea mea. ar putea reprezenta un model pentru alte autoritati privind relatiile publice:
Va asiguram ca insistam permanent, la sedintele periodice cu
personalul, printre multe alte aspecte ale conduitei conducatorilor auto
in relatia cu publicul calator, si asupra respectarii orarelor de circulatie.Din pacate mai intalnim si acte de indisciplina izolate, care
sunt pedepsite drastic, ori de cate ori sunt depistate. Pentru a putea
sa eliminam asemenea situatii, va rugam sa ne acordati concursul, furnizandu-ne date concrete (data, ora, nr. inventar al autovehiculului).
In alta ordine de idei, ati putut observa ca suntem preocupati de o
cat mai buna deservire e publicului calator, o dovada in acest sens
fiind si noul orar al liniei 21, introdus incepand cu data de 30.06.2008
si avand suplimentari de curse (atasat spre consultare la raspunsul nostru).
Serv. Exploatare
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 13:16:05 Titlul subiectului: |
98922 |
|
Ce ii intreb eu si ce imi raspund ei. Eu le-am trimis mail la RATUC sa imi caute in arhiva sa imi dea lista cu traseele care au fst in perioada 1900-1989 in cluj, iar ei ma trimit pe site-ul lor la lista cu trseele actuale. Cine ma ajuta sa imi ating scopul sa aflu ce trasee au fost in acea perioada?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 14:02:36 Titlul subiectului: |
98925 |
|
Persoana care se ocupa de arhiva regiei de transport are cu siguranta si alte treburi (sarcini de serviciu) pe cap, intrucat regia de transport nu e biblioteca. Iar conducerea regiei, la care a ajuns probabil solicitarea respectiva, nu-i va da arhivarului o astfel de sarcina decat daca solicitarea e bine intemeiata (ce ai cerut tu presupune cautare printre sute de mii de pagini). Inainte de a protesta citind ce am scris, ia in considerare faptul ca am scris stiind despre ce e vorba...
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 16:13:42 Titlul subiectului: |
98934 |
|
Sheena a scris: | Ce ii intreb eu si ce imi raspund ei. Eu le-am trimis mail la RATUC sa imi caute in arhiva sa imi dea lista cu traseele care au fst in perioada 1900-1989 in cluj, iar ei ma trimit pe site-ul lor la lista cu trseele actuale. Cine ma ajuta sa imi ating scopul sa aflu ce trasee au fost in acea perioada? |
Înanii '80, înainte de renumerotarea traseelor, situația traseelor se prezenta astfel:
Linia 1 troleibuze. Mănăștur-Clujana (Piața 1 Mai)
Linia 2 troleibuze. O vreme a circulat pe relația Gară-Biserica Sf. Petru, în perioada în care majoritatea traseelor erau deviate pe BNA (Dorobanților). În vara lui 1987, linia 2 a fost desființată, având în vedere revenirea traseelor pe Lenin (21 Decembrie).
Linia 3 troleibuze. La fel ca în prezent
Linia 4 troleibuze. La fel ca în prezent: Gară-IRA. Exista și 4 barat. Piața Mihai Viteazul-IRA
Linia 5 autobuze. Actuala 26. Grigorescu-CUG
Linia 6 autobuze. Aproximativ actuala 22 microbuze. Gara (apoi Piața Mihai Viteazul)-Viilor. Deci, mergea încă câteva sute de metri spre Zorilor față de actuala linie 22 microbuze.
Linia 7 autobuze. Gheorgheni-Piața Mihai Viteazul. Actuala 32
Linia 8 autobuze. Piața Mihai Viteazul-Aeroport. La fel si în prezent
Linia 9 autobuze. Mănăștur-CUG.
Linia 10. autobuze Gară-Zorilor (actuala 35)
Linia 11. autobuze Grigorescu-Gară (actuala 27)
Linia 12 autobuze Grigorescu-Clujana (actuala 41)
Linia 13. Piața Mihai Viteazul-Oser autobuze (actuala 36, dar mai scurta)
Linia 14. troleibuze. Mănăștur-CUG, dar pe altă rută. Mai demult, linia 14 autobuze avea un traseu asemănător cu 31-le actual
Linia 15 autobuze (actuala 39) Gară-Valea Chintăului
Linia 16 agrement autobuze. Piața Victoriei-Băile Someșeni
Linia 17 autobuze (aproximativ actuala 31 barat). Piața Gării-Baciu. Aceasta s-a desființat iar în 1987, în perioada închiderii accesului la Gară, linia 17 lega Piața Mihai Viteazul de intersecția străzilor Karl Marx (actuala Decebal) cu Decebal de atunci (devenită Burebista)
Pentru a nu fi prea lung mesajul, voi scrie două posturi
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 16:38:20 Titlul subiectului: |
98936 |
|
Linia 18 autobuze. Centru (Piața Liertății-Doja-Barițiu) - Sala Spoturilor. În 1981 era deja desființată
Linia 19 autobuze. Piața Mihai Viteazul-Mașiniștilor (actuala 37)
Linia 20 autobuze. Piața Mihai Viteazul-Strada Vânătorului (actuala 3
Linia 21 autobuze. Grigorescu-IRA. Actuala 30
Linia 22 autobuze. Gheorgheni-Centru. Actuala 33 cu mențiunea că, înprezent, 33-ul ajunge până în PMV (Piața Mihai Viteazul)
Linia 23. PMV-CUG. Inițial troleibuze, ulterior la unele ore autobuze, la altele troleibuze. Devenită în 1994 linia 49 a revenit la scurt timp la numărul 23, dar e în continuare deservită de autobuze
Linia 24 autobuze. Gheorgheni-Clujana. Actuala 34
Linia 25 troleibuze. Mănăștur-Gheorgheni. Înainte de 1990, linia era, practic, inexistentă
Linia 26 troleibuze. Mănăștur-IRA. Actuala 6. Porecla dată de șoferi liniei respective era "Batalionul".
Linia 27 autobuze. Mănăștur-Clujana pe lângă Parcul Central
Linia 28 autobuze. Grigorescu-PMV
Linia 29 autobuze. PMV-Mănăștur. 29 A era linie de agrement și ducea până la Făget Izvor
Linia 30 troleibuze. Gheorgheni-PMV. A devenit 2 iar în prezent circulă doar o dată pe an - de Înviere - fiind deservită de autobuze astfel:
-autobuzele îi aduc pe credincioși din Gheorgheni și staționează în Piața Avram Iancu pe durata slujbei
-la terminarea slujbei, acestea îi duc înapoi
Linia 31 autobuze. PMV-extremitatea estică a comunei Baciu.
Linia 32 autobuze. PMV-Calea Turzii. Teoretic, 32-ul a devenit 46, dar traseul acesteia din urmă diferă etul de mult de fostul 32. Schimbarwa a avut loc înaintea anului 1989
Linia 33 autobuze. Nodul N-Florești
Linia 34 autobuze cursă rapidă. Mănăștur-IRA
Linia 35 troleibuze (devenită 9). Mănăștur-Gară
Linia 36 autobuze. Pasaj IRA-Someșeni, paralel cu linia ferată
Linia 37. troleibuze. Traseu alambicat, care unea Gheorgheni, Gara și Mărăști. Nu o țin minte, semn că er desființată încă de la începutul anilor 80
Linia 38 autobuze agrement. Centru-Strada Rakoczi
Linia 39 autobuze. Gară-Maramureșului-Oașului. Ca o ironie a sorții, linia 15 devenise 39, dar avea traseul Gară-Căii Ferate-Oașului iar în prezent merge ca și fosta 39
Linia 40 autobuze. Mănăștur-Centru
Linia 41 rapidă autobuze: Gheorgheni-CUG cu întoarcere prin PMV; . Ulterior, linie de troleiuze pe relația Gheorgheni-Mărăști-CUG, apoi Gheorgheni-Mărăști-CUG-PMV-Gheorgheni, apoi din nou pe ruta "scurtă" Gheorgheni-Mărăști-CUG. Devenită linia 10 troleibuze în 1989, a devenit, în 1994, linia 48 autobuze
Linia 42. Gheorgheni (capătul liniei 7) - satul Gheorgheni
Linia 43?
Linia 44?
Linia 45. PMV-CUG mai ales înafara orelor de vârf
Linia 46. PMV-Zorilor
Voi reveni
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Oct 2008 08:34:08 Titlul subiectului: |
99624 |
|
Modificari la traseele liniilor 47 si 47b:
http://www.clon.ro/stiri/cluj/articol/modificari-238n-transportul-urban/cn/news-20081015-02550410
Cluj Online a scris: | CLUJ-NAPOCA. Astăzi au intrat în aplicare modificările în orarul de circulație a rutelor 47 și 47B ale Regiei Autonome de Transport Urban Călători. Primăria Cluj-Napoca și RATUC au anunțat că de astăzi se va suplimenta numărul mijloacelor de transport pe linia 47.
Ca urmare a acestei măsuri, intervalul de succesiune dintre două curse se va reduce, în orele de vârf, de la 12 minute la 9 minute. Programul liniei 47 poate fi consultat pe site la adresa www.ratuc.ro și la chioșcurile de bilete. Reprezentanții RATUC au precizat că, din cauza numărului redus de călători care utilizează linia 47B pe porțiunea de traseu cuprinsă între Piața Mihai Viteazul – Piața Gării, se va modifica și programul acestei linii. Posesorii de abonamente pe linia 47B vor putea călători și cu liniile 31, 32 B sau 35. |
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 23:57:01 Titlul subiectului: |
101743 |
|
Linia 39 autobuze circula de aproape 2 saptamani, (prima poza a mea a fost făcuta in 20.11.2008) până în piata Mihai Viteazul. Ceva ce trebuia făcut de mult după părerea mea. acum pe tăbliță (care e unicat) scrie: 39 Piata Mihai Viteazul - Valea Chintaului.
Circula din oră în oră pe traseul lui 31 până la gara după care pe strada Maramureșului vechiul traseu și retur.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 04 Dec 2008 21:25:02 Titlul subiectului: |
102136 |
|
O noua linie de autobuz: 42 Piața Mihai Viteazul - Str. Câmpului. nu știu de ce s-a ales 42 ca nr doarece 42 a fost cândva actualul 31B Piata Mihai Viteazul - Com Baciu.
http://www.cetateanulclujean.ro/stire.php?id=1171
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 57 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 02:34:04 Titlul subiectului: |
103656 |
|
Am ajuns sa fac in google earth traseurile de troleibuze din Cluj.
Mai am inca una care arate traseul vechi a lui 25
Linia Negra : 25 prin anul 1993 - 2003 (Nu preai stiu ani exact daca poate se verifice cineva)
Linia Rosie : 25 prin anul 2003-2005
Final mai am si niste bucat de retea cu linia 10 si 23
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.95 kb |
Vizualizat: |
de 30326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.38 kb |
Vizualizat: |
de 30324 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.56 kb |
Vizualizat: |
de 30318 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 11:09:13 Titlul subiectului: |
104393 |
|
Se modifica traseele autobuzelor 36 si 52:
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=20480
Ziua de Cluj a scris: | Regia Autonomă de Transport Urban Călători (RATUC) și Primăria Cluj au decis ca, începând cu 10 ianuarie, să se producă schimbări în traseele liniilor de autobuze 36 și 52. Astfel, linia 36, care circula pe direcția Piața Mihai Viteazu – strada Traian Vuia, se scurtează până la intersecția străzilor Plevnei și Blajului, fiind desființată stația de oprire “Dora”, de pe strada Traian Vuia.
Decizia vine după ce s-au semnalat mai multe nereguli privind respectarea orarului fix de circulație, datorat întârzierilor apărute din cauza blocajelor în trafic la intersecția străzilor Branului cu Traian Vuia. Pe perioada orelor de vârf, linia 36 va fi transformată în 36B și va circula pe un traseu prelungit, până pe strada Barc la intersecția cu strada Căpitan Grigore Ignat.
De asemenea, începând de astăzi, traseul liniei 52 va fi prelungit până la la intersecția străzii Plevnei cu strada Blajului pentru ca locuitorii cartierului construit pe locul fostului târg Oser, actualul Cartier Oser, să aibă acces la mijlocul de transport în comun. Orarul plecărilor pe liniile 36 și 36B rămâne nemodificat, în timp ce, pe linia 52, prima plecare din stația Bucium se va face la ora 5:05, respectiv 5:10 de pe Plevnei, urmând ca ziua de lucru să fie încheiată cu plecarea de la 21:37, de pe Bucium, respectiv 22:10, din stația Plevenei. Tot începând de astăzi, va fi reluat traseul normal al liniilor 47 și 47B în favoarea clujenilor din cartierul “între Lacuri”, ca urmare a finalizării lucrărilor gospodărești de pe strada Jiului. Mijloacele de transport în comun RATUC vor circula pe străzile Jiului și Harghita, iar pentru comoditatea călătorilor a fost introdusă o nouă stație la intersecția celor două străzi. |
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 16:40:52 Titlul subiectului: |
104431 |
|
Asa-zisa scurtare este, de fapt, revenirea la normal a liniei 36. Foarte mult timp (inca de pe vremea cand numarul acesteia era 13) capatul era la intersectia Plevnei cu Blajului. Cat priveste traseul 36 barat, acesta estre o idee buna; locuitorii partilor de nord si nord-est a Cartierului Someseni nu aveau mujloc de transport in zona
Linia 52 - asa cum era in forma initiala - constituia o sinteza a fostelor linii 1 si 34 R. A urmat devierea traseului de intoarcere pe Traian (autobuzele fiind nevoite sa mearga - inainte - pe Daniil Barceanu, o strada cu un trafic bestial in orele de varf) iar acum a urmat prelungirea pana la zona oserului. Chiar daca ideea de a deservi zona careia i se zice Cartierul Oser este laudabila, sa nu uitam ca atat Strada Campina cat si Strada Plevnei fac parte din centura (interioara) a orasului iar traficul pe acestea este intens. Asta poate duce - foarte usor - la nerespectarea timpilor de parcurs.
Practic, linia 52 - asa cum e gandita in prezent - include cel putin 3 strazi cu trafic ingrozitor (ordonate in functie de traficul de pe ele:
-Bucuresti
-Daniil Barceanu (fosta Fabricii de Spirt)
-Plevnei
-Campina
acestea doua din urma "beneficiind" de vehicule grele
|
|
Sus |
|
|
ivanfurlanis
Data înscrierii: 13/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2013 Mesaje: 10 Locație: Padova (Italia)
|
Trimis: Joi 05 Feb 2009 20:47:33 Titlul subiectului: |
105647 |
|
Hi.
I've just finished to draw this map of Cluj railways, tramways and trolleybus network. Key is as follow:
black: non-electrified state railway
red: electrified state railway
blue (thick): electric tramway
blue (thin): trolleybus
orange: steam tramway
brown: industrial siding
gray: abandoned line
I'm not sure if I showed all closed trolleybus lines. If I missed someone can you tell me the correct alignment?
Mulțmesc!
_________________ -- Ivan Furlanis
http://www.flickr.com/photos/forgottenrails/collections/ |
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 57 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 03:51:17 Titlul subiectului: |
108001 |
|
Ma uitam pe Flickr.com la niste poze si am trecut peste poza asta. A fost facuta in anul 1974
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.94 kb |
Vizualizat: |
de 29562 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alescu67
Data înscrierii: 25/Oct/2009 Ultima vizita: 01/Iul/2011 Mesaje: 3 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 25 Oct 2009 23:52:16 Titlul subiectului: |
118964 |
|
... din wikipedia
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 15 Ian 2010 18:19:04 Titlul subiectului: |
122337 |
|
O mica adaugare la harta: linia 37 continuă până în TETAROM unde are 2 stați. Iar linia 36 se oprește din nou pe strada Plevnei (din cauza traficului) având stație de final cu linia 52 (nu în garajul RATUC).
Am o intrebare, poate mai stupida, dar ma cam preocupa de ceva timp: Am citit cum in Galati sunt mai multi operatori de transport in comun si se face licitatie pe trasee. Astfel de licitati se fac si la Cluj si e posibil ca RATUC sa piarda unele trasee? Ar veni ceva de genul 35, 30, 33 - Fany si restul RATUC?
Am inteles ca pentru 49, 51, 54 RATUC a pierdut dar erau preorasenesti, dar chiar in interiorul orasului sa se intample asa e posibil?
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Ian 2010 01:15:49 Titlul subiectului: |
122483 |
|
Teoretic, concurenta ar trebui sa conduca spre cresterea calitatii serviciilor. Practic, insa, am rezerve serioase ca se va intampla asa.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|