Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 16 Aug 2008 15:48:57    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti ) 97056

Pe masa primarului Ploiestiului - zeci de proiecte in vederea obtinerii de fonduri europene
Referitor la RATP Ploiesti:Regia Autonoma de Transport Public: achizitionarea, intr-o prima etapa, a 20 de autobuze articulate, cu podea joasa, dotate cu aer conditionat; sporirea gradului de confort al calatorilor si cresterea calitatii serviciului de transport public; benzi speciale pentru circulatia mijloacelor de transport in comun, pe axa nord-sud,(aici, cred ca este vorba de linia de tramvai 101).
Sursa www.ziarulprahova.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 30 Aug 2008 13:45:29    Titlul subiectului: 97537

http://www.telegrafuldeprahova.ro/index.php?act=show&idart=9272&p=l

Prin Ploiești va circula, cel mai probabil începând de săptămâna viitoare, un troleibuz modern, cu aproximativ 110 locuri și dotat cu aer condiționat și rampe pentru persoanele cu dizabilități. Pentru aducerea mijlocului de transport în comun Primăria Ploiești nu va plăti nimic, însă vestea proastă este că acesta va fi ținut de probă și va circula în jur de două săptămâni.

Parcul auto al Regiei Autonome de Transport Public Ploiești este foarte vechi, autoritățile afirmând în repetate rânduri în ultimii ani că multe dintre autobuze nici nu ar mai trebui să circule. În plus, condițiile din interiorul multor mijloace de transport în comun lasă de dorit, mai ales vara, când se ating temperaturi insuportabile. Primăria Ploiești a găsit o soluție pentru îmbunătățirea situației, însă și aceasta este una temporară. O societate din Elveția va trimite un troleibuz modern, care va avea aproximativ 110 locuri și va fi dotat cu aer condiționat și rampe pentru accesul persoanelor imobilizate în scaunul cu rotile. Pentru aducerea acestui mijloc de transport în comun, din bugetul local nu va fi cheltuit niciun ban, potrivit asigurărilor date de primarul Andrei Volosevici. Există însă și o veste proastă. Ploieștenii nu se vor bucura prea mult de troleibuzul modern, pentru că acesta va circula prin municipiu aproximativ două săptămâni, fiind adus în probe. “Firma din Lausanne a fost de acord să îl pună la dispoziție gratis în jur de două săptămâni, de probă. Vrem să vedem cum arată și care este reacția oamenilor. Este clar că trebuie reînnoit parcul auto, vom vedea care este prețul pentru acest mijloc de transport în comun“, ne-a declarat Andrei Volosevici, arătându-se nemulțumit de actualele condiții din multe vehicule RATP. Troleibuzul din Elveția va ajunge în Ploiești cel mai probabil săptămâna viitoare.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 19:57:41    Titlul subiectului: 103384

Un articol despre bilantul pe 2008 facut la RATP Ploiesti:

http://www.ziarulprahova.ro/articol~categorie-administratia-locala~stire-46054~ratp-ploiesti-nu-iese-din-2008-ca-pe-roti.html

Prahova a scris:
Anul acesta, Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti n-a mers tocmai ca pe roti. Dovada sta chiar un raport al institutiei care a insotit un proiect de hotarare discutat si aprobat in ultima sedinta a Consiliului Local Ploiesti. Proiectul a vizat suplimentarea contravalorii autorizatiilor de calatorie nominala pentru pensionari si persoanele cu dizabilitati, pentru ultimele luni ale anului in curs. Rezultatul acestor suplimentari a dus la o rectificare a bugetului RATP cu 1.155 mii lei. De ce a fost nevoie de o astfel de rectificare pe ultima suta de metri a anului in curs? La sfarsitul lunii octombrie, s-a constatat ca, din cauza rezultatului economico-financiar negativ inregistrat in 10 dintre cele 12 luni ale anului 2008, inchiderea exercitiului financiar pe anul in curs va avea o pierdere estimata la 2.770 mii lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 22:30:54    Titlul subiectului: 103403

Intr-o scurta discutie fata in fata cu dl primar Andrei Volosevici la mijlocul lunii octombrie a spus ca pana la 1 ianuarie 2009 nu va scumpi biletele si asa a fost, de abonamente nu a zis nimic insa a trecut vreo 2 ani si ceva de la ultima majorare a abonamentelor, anul asta 2009 pana in martie se vor scumpi si abonamentele si biletele. Biletele vor fi 1,4 lei sau 1,5 lei. Despre abonamente ele se vor scumpi cel mai probabil cu maxim 10-15%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 14:38:00    Titlul subiectului: an 2009, idei noi 103763

Din aceasta primavara, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Ploiesti va avea un alt statut - acela de societate comerciala. Practic, noua procedura nu implica altceva decat aplicarea prevederilor legale, care impun ca regiile publice locale sa se transforme in societati comerciale. In cazul RATP, transformarea se face dupa o perioada de 14 ani, timp in care institutia s-a aflat in subordinea Consiliului Local Ploiesti. Din acest an, in baza unei hotarari - tot a legislativului local - RATP se va transforma in societate comerciala, actionar unic fiind municipalitatea.
In ce va consta, pe scurt, aceasta reorganizare, ne-a explicat primarul municipiului Ploiesti - Andrei Volosevici. "In aceasta primavara, RATP, ca si Regia Autonoma de Servicii Publice Ploiesti vor trebui transformate in societati comerciale. Este o forma de organizare juridica impusa de lege care nu va implica, insa, si reorganizarea din punctul de vedere al angajatilor. Nici vorba! – a mentionat primarul. In cazul RATP, de pilda, in primele luni ale anului,va fi nevoie de mai multa munca – pentru inventariere, deoarece aceasta transformare in societate comerciala implica parcurgerea mai multor pasi." Dincolo de parcurgerea tuturor etapelor, primarul Volosevici a mai mentionat ca reorganizarea RATP va insemna, automat, si noi achizitii de mijloace de transport in comun. "Obligatoriu va trebui sa gasim surse de finantare pentru innoirea parcului auto, fie cu bani de la buget, fie prin intermediul programelor care se pot finanta cu fonduri europene. Este extrem de importanta innoirea flotei auto. Deoarece, de exemplu, ca eu sa-l determin pe domnul, sa zicem – Popescu, care locuieste in zona de Vest si lucreaza in zona centrala, ca sa-si lase masina personala acasa, asta inseamna ca sa-i fie oferit un mijloc de transport in comun care sa parcurga fix un sfert de ora din Vest pana in centru, iarna sa nu inghete de frig, iar vara – sa nu se sufoce de cald, in autobuz. Ce vreau sa spun cu asta? Ca este nevoie de oferirea unui serviciu de transport in comun civilizat, pe care eu, unul trag speranta sa fie vizibil in anul 2010. Evident, va trebui sa ne raportam si la mijloacele financiare, dar, pe de alta parte, va trebui rezolvata si problema infrastructurii."
In acest context, edilul a precizat ca sunt luate in calcul, ca prioritati, realizarea legaturii cu tramvaiul, dintre Gara de Vest si Gara de Sud. Iar daca tot a pomenit de aceasta noua legatura care se va realiza cu tramvaiul, acesta a mai adaugat ca nu este exclusa varianta desfiintarii liniei de tramvai de la BCR pana la Gara de Sud. Si asta deoarece, a specificat primarul, “intentia mea este ca sa se infiinteze o linie de transport in comun rapida, asa cum este in Bucuresti. Concret, la un anumit interval de timp, un mijloc de transport in comun va circula prin toate punctele importante din municipiu. Din punctul meu de vedere acest lucru va insemna eficienta, plus ca, foarte multi calatori s-au plans de faptul ca trebuie sa schimbe mai multe mijloace de transport in comun ca sa ajunga la o anumita destinatie". Nu in ultimul rand, pe lista achizitiilor, in acest an se vor numara si troleibuzele, ca urmare a probelor realizate, anul trecut, cu un troleibuz elvetian.
www.ziarulprahova.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 17:47:33    Titlul subiectului: 103971

Da... sistem rapid prin desfintarea liniilor de tramvai. Bine gandit... In momentul in care 101 ar disparea intre Gara de Sud si BCR, linia nu o sa mai aiba niciun fel de eficienta, avand in vedere faptul ca ar mai fi doar 3 statii pana la intersectia cu 102. Si dupa aceea... mai ramane o linie... si cine stie ce ne rezerva viitorul... La Ploiesti chiar nu ma asteptam, dar speram ca vor ramane la nivel de zvonuri.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 19:57:43    Titlul subiectului: 103977

Hai sa nu fim negativisti asa Celestin si sa ne gandim asa:daca era desfiinta de tot 101 de la bun inceput.Pe zona care ramane s-au facut asfaltari si linia a fost despartita de sosea cu borduri.Deci nu cred ca e nimeni nebun sa distruga ce a facut cu un an inainte, mai ales ca vorbim de bani publici.
Pe de alta parte linia VEST-SUD, urama sa inchida linia 101, astfel ca tramvaiele urmau sa faca un cerc in jurul Ploiestiului, ceva de genul:JUDETEAN-VEST-SUD-JUDETEAN.
Si, vorba ta, asta e momentan bursa zvonurilor! Wink

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 00:10:23    Titlul subiectului: 104081

Sunt proiecte fara nicio explicatie logica.
Linia Gara de Vest - Gara de Sud (103 - Varianta noua) ar trebui sa ramana DOAR intre aceste doua puncte, traficul de calatori fiind si asa foarte ridicat. Nu mai este necesar sa adaug necesitatea realizarii acestei linii, precum si utilitatea si rentabilitatea ei.

Iar in ceea ce priveste linia 101 si limitearea ei la BCR -Tronsonul Restaurant Nord - BCR (Covurlui - statia actuala) este circulat mai ales de cei care vin de la Gara-Muzeul de Istorie-Hale. Pentru restul, exista 30. Desfiintarea portiunii Gara de Sud - BCR ar fi cel mai ilogic lucru ce s-ar putea face, transformand cea mai rentabila linie de transport din Ploiesti in exact opusul.

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 17:02:03    Titlul subiectului: http://www.telegrafuldeprahova.ro/index.php?act=show&ida 104277

http://www.telegrafuldeprahova.ro/index.php?act=show&idart=12222&p=l

Citat:
Regia Autonomă de Transport Public Ploiești dorește să înnoiască parcul auto, în limitele bugetului, iar obiectivul este de 70 de autobuze noi. Până atunci, tot aducerea de vehicule în probe pare să fie salvarea.

Primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici, anunța în vară că un troleibuz nou, modern, va fi adus din Elveția și va circula, în probe, câteva săptămâni prin municipiu. Acele săptămâni s-au transformat, între timp, în ceva mai mult de patru luni. În cea mai mare perioadă însă, mijlocul de transport în comun a fost în service, pentru că se defectase din cauza străzilor din oraș. Troleibuzul a revenit în probe, dar în acest an a fost din nou retras, de această dată pentru îmbunătățiri. “Se montează aer condiționat, la București. După aceea, ni-l aduc din nou“, ne-a explicat Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public.
Ca să nu mai fie nevoie să folosească mașini de împrumut și nici autobuzele învechite din parcul auto, conducerea Regiei speră ca bugetul pe acest an să permită achiziții importante. Și pentru asta țintește foarte sus, anunțând că dorește nu mai puțin de 70 de noi mijloace de transport în comun. “Vrem 25 articulate și 45 scurte. Prețul pe bucată este de la 200-250.000 de euro în sus. Desigur, mai întâi trebuie să vedem ce buget avem, mai ales că este și criză. Oricum, nu poți să știi cât va costa, pentru că va fi licitație și e greu să anticipezi prețul final, iar pe noi ne interesează anumite detalii tehnice“, ne-a mai declarat Radu Popescu.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 20:27:31    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 104284

E veche treaba asta cu cele 70 de autobuze.Sa vedem insa ce va fi.Sper sa fie autobuze,ci NU midibuze Evil or Very Mad Twisted Evil La pretul de cel putin 200 000 euro/bucata,sa speram ca sunt autobuze decente.Ar fi super sa se aduca si articulate.Sper sa fie autobuze NOI,cu podea coborata,sistem de afisaj al statiilor si legaturilor cu alte linii,atat vizual,cat si audio.Se vor aduce si trolee?Ce se mai aude de liniile 30 si 2 deservite de trolee?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 20:39:48    Titlul subiectului: 104285

Nimic nou.
Chiar azi a vorbit directorul RATP la televizor.A zis ca 101 va fi BCR-Judetean, vor veni 70 de autobuze (25 scurte, 45 articulate) si se va reface linia 102, in limita bugetului.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 21:34:38    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 104292

Pai parca zicea ca nu se stie de achizitii ca nu e inca buget.Sau s-a stabilit bugetul pe anul asta?Ceva detalii despre autobuze?Sa inteleg ca despre trolee nimic...e clar,cred ca vom avea soarta Constantei si Brasovului,daca se scurteaza 101 iar despre trolee nu se aude nimic.Ne asteapta MAZificarea Evil or Very Mad Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 21:35:44    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 104293

45 articulate si 25 scurte sau invers?Ca in presa scrie ca sunt mai putine cele articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 22:45:06    Titlul subiectului: 104298

am urmarit si eu emisiunea am pus 3 intrebari si mi s-a raspuns la toate. O voi urmari si maine dimineata in reluare.

In primul rand directorul Ratp stie si e la curent cu Mazificarea din Constanta si cu desfiintarea tramvaiului de la Brasov asa ca nu vom asista la Ploiesti la Mazificare si nici la scoaterea tramvaiului din oras.

cat despre Bmc-uri nu stiu ce aveti fratilor cu ele ?? scoate acelasi timp ca un MAN sau ca un articulat ba mai bun in anumite cazuri si in plus de asta traseele care sunt facute cu Isuzu sau Bmc circula mai des, Ce ati prefera sa stai iarna in frig in statie la - 5 grade 10 minute asteptand un MAN, 13 min asteptand un articulat sau 4-5 minute asteaptand un Bmc care se descurca excelent de bine pe traseele cu strazi inguste cum ar fi 2, 22, 34, 35 , 35b si altele.


Ca va aduce 25 articulate si 45 scunde sau invers prea putin conteaza. Conteaza ca parcul auto al RATP nu va mai avea "vechituri" in care vara stai si te ineci in praf si iarna mori de frig. Dupa luna martie 2009 pe straziile din Municipiu vor iesie numai autobuze noi iar din cele vechii : Manurile SL 222 , 223 , 283 , cele 20 Isuzu , cele 50 Bmc-uri , singurul Karosa.

La capitolul troleibuze se vor aduce spre sfarsitul anului ceva nou sau Neoplanuri depinde de buget. Si tot de bugetul pe 2009 depinde si extinderea retelei de troleibuz din oras.

In comparatie cu alte orase e bine ca se pastreaza tramvaiul se aduce autobuze noi si se extinde reteaua de troleibuze. Ce mai vreti fratilor, metrou in Ploiesti ???

n-ar strica niste autobuze cu aripi care sa faca de la Sud la METRO 5 min ?? Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 17:33:03    Titlul subiectului: 104346

Sincer eu nu agreez Neoplanul, insa... no comment. De asemenea ma bucura faptul ca precedentele negative gen Brasov sau Constanta nu vor atinge si Ploiestiul.Aici ma refer la tramvai.
La capitolul troleibuze sper ca vehiculele sa vina tot asa , prin Mrtie, deoarece nu stiu cat mai rezista Rocar si Berliet.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 10:13:32    Titlul subiectului: 106015

Anul acesta, administratia locala va pune mare accent pe dezvoltarea transportului in comun. Decizia a fost anuntata, ieri, chiar de catre Andrei Volosevici - primarul Ploiestiului, care a precizat ca pentru 2009 sunt anuntate o serie de noutati la acest capitol. Ca exemple, edilul a nominalizat posibilitatea desfiintarii liniei de tramvai 101- cu precizarea ca, deocamdata, nu se stie pe ce distanta – avand in vedere ca se doreste introducerea unei linii de transport in comun, rapide, de autobuz, cu statii in cele mai importante zone ale municipiului, astfel incat sa se poata ajunge, de la un capat la celalalt al Ploiestiului, intr-un timp cat mai scurt. Totodata, primarul a mai anuntat, la capitolul perspective in transportul public in comun, ca se va crea legatura, cu tramvaiul, prin prelungirea traseului 102, intre Gara de Sud si Gara de Vest. Nu in ultimul rand, se are in vedere si prelungirea unor trasee din Ploiesti catre localitatile invecinate, cele mai multe sanse, pentru inceput, avandu-le localitatea Blejoi, o solicitare in acest sens fiind facuta, recent, de catre reprezentantii administratiei din aceasta localitate. Daca legislativele locale din cele doua localitati isi vor da acordul pentru prelungirea transportului in comun din Ploiesti catre Blejoi, atunci, propunerea se va putea pune in practica de anul acesta. De precizat ca prelungirea traseelor transportului in comun din municipiu catre localitatile limitrofe este prevazuta si in cadrul Polului de dezvoltare Ploiesti-Prahova, luandu-se in calcul ca unele dintre traseele mijloacelor de transport din municipiu sa aiba ca statie terminus inclusiv localitatea Paulesti.
www.ziarulprahova.ro sursa

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 11:02:15    Titlul subiectului: 106021

Deci se pot infiinta linii preoresenesti. Daca in Bucuresti tot mai multe voci cer din nou desfiintarea lor, uite ca la 60 km departare se intamlpa exact contrariul. Un exemplu de urmat pentru factorii de decizie din Ilfov si Bucuresti.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 21:56:10    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa locala 106049

Nu inteleg de ce se desfiinteaza linia 101 si se vrea realizarea legaturii cu tramvaiul intre Gara de Sud si Gara de Vest? !E ca in filmele cu prosti...nu sunt bani sa repare o linie si sa asigure mijloace de transport decente (nu ma refer doar la tramvaie, ci si la trolee si autobuze) si ei vor sa faca o noua linie de tramvai Evil or Very Mad Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 23:06:04    Titlul subiectului: 106054

Sincer.. nu cred ca se va desfiinta ceva..insa timpul le aranjeaza pe toate..
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 23:47:44    Titlul subiectului: 107613

Reparatiile de drumuri si extinderea retelei de canalizare – prioritatile municipalitatii ploiestene pe anul 2009

"Pe data 19 martie va fi suspus dezbaterii si votului alesilor ploiesteni bugetul pe anul 2009. Se anunta un an dificil din punct de vedere financiar si la Ploiesti, data fiind criza economico-financiara? Care sunt principalele directii pe care va merge municipalitatea la capitolul investitii? La aceste intrebari am incercat sa aflam raspuns de la Andrei Volosevici, primarul municipiului Ploiesti.
"Fara discutie, o prioritate, in acest an, va fi infrastructura – ne-a declarat edilul municipiului. In acest caz este vorba despre reparatii la drumuri, despre extinderea retelei de canalizare, dar si despre mijloace de transport noi, spatii verzi etc." Ca si fonduri, se preconizeaza ca bugetul municipiului va fi, in acest an, de 4 .800 de miliarde de lei vechi. Aproximativ 40 – 45 de miliarde de lei vechi se vor aloca pentru investitii, dintre care, 5 – 8 miliarde de lei vechi – calculati pentru o perioada de doi ani, pentru ca pe acest interval de timp se vor face licitatiile- va reprezenta bugetul pentru reparatii la strazi. Totodata, cu toate ca anul trecut a fost unul mai bun din punct de vedere financiar, primarul Ploiestiului a tinut sa mentioneze ca, de exemplu, 2009 va fi mult mai bun in cazul investitiilor la capitolul extinderea retelei de canalizare. "Daca, anul trecut, s-au cheltuit cam 500 de miliarde de lei vechi, anul acesta, desi exista aceasta criza financiara, la capitolul extinderea retelei de canalizare, investitiile vor fi in jur de 1000 de miliarde de lei vechi – a precizat acesta. Iar acest lucru va fi fi posibil gratie punerii in practica a unei alte investitii, si anume cea privind statia de epurare, proiectul incluzand si extinderea retelei de canalizare pe anumite strazi."Avand in vedere ca nu de mult declarase ca, in urmatorii doi ani, Ploiestiul va fi un mare santier, intrebat in ce zone, vor vedea ploiestenii, in 2009, santier, edilul municipiului ne-a raspuns:"Anul acesta, se va schimba, total, fata unor cartiere marginase ale municipiului. Si ma refer la Ghighiu, Pictor Rosenthal, Rafov, Mitica Apostol. Spun ca se va schimba total situatia actuala in aceste zone pentru ca aici va fi extinsa reteaua de canalizare, dupa care strazile vor fi reabilitate si asfaltate. Se va continua, totodata, si cu reparatiile strazilor din zona centrala. In ceea ce priveste Bulevardul Independentei, cat si axa sud-nord, acestea se vor repara cu bani proveniti de la bugetul de stat. Degradarea acestor artere s-a facut ca urmare a faptului ca tot traficul de la si spre Bucuresti trece prin centrul municipiului, din cauza lucrarilor care se efectueaza pe Centura de Vest. Iar daca tot vorbesc despre investitii la capitolul drumuri, pentru anul acesta, intentia este sa se desfiinteze o parte din linia de tramvai a traseului 101, in acest caz existand doua variante de lucru: fie desfiintarea liniei de tramvai de la Gara de Sud pana la BCR, fie de la Gara de Sud pana in zona Bulevardului Republicii, ca solutie pentru refacerea acestei artere, dar si ca sa nu mai fie afectata structura de rezistenta a cladirilor situate de-a lungul acestei linii de tramvai. In acest caz, se preconizeaza inlocuirea traseului de tramvai 101 cu un mijloc de transport in comun care sa faca legatura, totodata, si intre cele mai importante puncte din municipiu. Acesta este un proiect de viitor. Insa, va trebui sa incepem demersurile pentru punerea lui in practica inca din acest an, inclusiv in ceea ce priveste investitiile in mijloace noi de transport in comun. Dar, in acest caz, suntem intr-un fel avantajati de faptul ca, in conformitate cu prevederile legale, anul acesta, Regia Autonoma de Transport Public va trebui sa fie transformata in societate comerciala, proces care include, automat, si investitii in mijloace de transport." Legat de constructia de locuinte, primarul Volosevici a mentionat ca va fi reluata licitatia pentru finalizarea imobilelor de pe strada Libertatii, apartamentele urmand sa aiba destinatia de locuinte pentru persoanele care au fost evacuate din casele nationalizate. Totodata, avand in vedere ca noua guvernare are o mai mare deschidere pentru edificarea de locuinte prin ANL, se doreste ca municipalitatea sa se inscrie cu cat mai multe proiecte, prin punerea la dispozitie a unor terenuri pe care sa poata fi edificate blocuri. Si daca tot a vorbit despre locuinte, edilul municipiului a mai adaugat ca, anul acesta, in cazul a 10-15% dintre blocurile existente in Ploiesti va incepe aplicarea noilor prevederi legislative privind reabilitarea termica, urmand sa se stabileasca, ulterior, si ce sume sunt necesare, de la bugetul local, avand in vedere ca, in conformitate cu prevederile ordonantei de guvern recent aprobate, 50% dintre costurile lucrarilor vor proveni de la bugetul Ministerului Dezvoltarii, 30% - de la bugetul local si 20% - de la asociatiile de proprietari.
"

Sursa:www.ziarulprahova.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 21:33:31    Titlul subiectului: 107689

Nu pot sa cred ca o linie care are atat de multi calatori este in plan de desfiintare. Este o linie extraordinar de importanta pentru transportul din Ploiesti, MAI ALES pe portiunea Gara de Sud - Hale, fara sa se mai suprapuna cu vreo alta linie pe traseu.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 21:35:48    Titlul subiectului: 107690

Asa este.. pe strada Democratiei nu mai exista alt traseu..insa gandirea unora...
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 12:32:52    Titlul subiectului: 109751

Primarul promite 70 de autobuze noi


70 de autobuze noi vor fi achiziționate anul acesta pentru îmbunătățirea transportului în comun. Acestea vor respecta standardele de protecție a mediului și vor fi dotate cu aer condiționat, pentru a asigura călătorilor confortul necesar, mai ales pe timpul verii.
Primarul municipiului a promis că până la sfârșitul acestui an parcul auto al Regiei Autonome de Transport se va înnoi considerabil. Este vorba de o strategie a Primăriei de a-i determina pe ploieșteni să circule mai mult cu mijloacele în transport în comun, pentru decongestionarea traficului din oraș. Modul în care vor fi achiziționate cele 70 de autobuze nu se cunoaște încă. Ploieștenilor nu le rămâne decât să spere că această problemă va fi rezolvată în cel mai scurt timp posibil.

Directorul RATP Ploiești, Radu Popescu, a confirmat informația precizând însă că nu se cunoaște încă modalitatea prin care cele 70 de autobuze vor fi achiziționate


www.ploiestiri.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 17:07:17    Titlul subiectului: 109934

NOTĂ DE FUNDAMENTARE
LUCRĂRI NOI
1. Reabilitare cale rulare tramvai traseu 101,zona Prahova(str. N. Bălcescu)
În condițiile în care aglomerația din trafic și poluarea sunt adevăratele probleme ale
municipalității, utilizarea tramvaielor, care au calitatea capacității mari de transport și a
impactului minim asupra mediului, reprezintă o alternativă viabilă pentru deplasările zilnice.
Linia de tramvai a fost pusă în funcțiune în anul 1987, având carențe în ceea ce
privește atât soluțiile tehnice adoptate, cât și în ceea ce privește execuția.
În momentul de față, linia de tramvai are un grad avansat de uzură, existând riscul
producerii de evenimente rutiere grave.
Menționam că linia de tramvai are termen de reparație capitală.
Având în vedere considerațiile de mai sus, considerăm imperios necesară reabilitarea
liniei de tramvai.
Dată fiind intenția de a se executa lucrări de reabilitare ale sistemului rutier în
municipiul Ploiești, pentru a corela aceste lucrări, propunem alocarea de fonduri pentru
abordarea simultană și a lucrărilor la linia de tramvai în zona străzii Nicolae Balcescu, de la
intersecția cu strada I.C. FRIMU la intersecția cu strada ȘTEFAN CEL MARE, cu lungimea
liniei de 1,1 km cale simplă.
TOTAL = 806.000 RON
2. Reabilitare cale rulare tramvai - zona Ceramica – Intersecție Nord
Având în vedere considerațiile de mai sus, considerăm imperios necesară reabilitarea
liniei de tramvai.
Dată fiind intenția de a se executa lucrări de reabilitare ale sistemului rutier în
municipiul Ploiești, pentru a corela aceste lucrări, propunem alocarea de fonduri pentru
abordarea simultană și a lucrărilor la linia de tramvai în zona străzii Nicolae Balcescu, de la
intersecția cu strada I.C. FRIMU la intersecția cu strada ȘTEFAN CEL MARE, cu lungimea
liniei de 1,1 km cale simplă.
- Șoseaua Vestului, zona Ceramica, cu lungimea liniei de 0,456 km cale simplă.
TOTAL =229.000 RON
3.Dotarea tramvaielor cu choppere –
Vehiculele electrice de transport moderne sunt acționate cu echipamente bazate pe
choppere și motoare de curent continuu și respectiv cu invertoare trifazate și motoare de
tracțiune asincrone.În ambele situații, consumul de energie este mai redus cu 15...25% în cazul
metroului ușor și al tramvaielor și respectiv cu 25...35% în cazul troleibuzelor, în comparație
cu aceleași vehicule acționate clasic cu rezistențe scurcircuitate la demaraj și frânare de
contactoare mecanice și electrice.
Un obiectiv major al RATP Ploiești îl constituie modernizarea rețelei energetice de
tracțiune existente,pentru creșterea gradului ei de recuperare și diminuarea pierderilor.RATP
Ploiești are în dotare un număr de 33 tramvaie,dintre care 13 tramvaie au fost dotate cu
choppere în perioada 1998-2001.Din măsurătorile făcute și urmărirea lor în exploatare, a
rezultat că utilizarea dispozitivelor tip chopper prezintă o serie de avantaje:
- economia de energie electrică pe partea de tracțiune de aproximativ 20%
- reducerea semnificativă a costurilor de întreținere și reparație
- creșterea confortului călătorilor, prin controlul riguros asupra accelerațiilor la demaraj
și frânare
- diagnosticarea eficientă a defectelor, permițând localizarea lor rapidă
Economia realizată pe fiecare mijloc de transport prin utilizarea dispozitivului tip
chopper este de aproximativ30%,iar montarea suplimentară a sursei statice aduce o economie
suplimentară de 5%, astfel incât economia cumulată se estimează a fi de 5.100 EUR/an pe un
vagon, (din costurile energetice și de întreținere) .
Datorită acestor avantaje, se impune continuarea dotării tramvaielor cu 12 buc. choppere și
surse statice, precum și înlocuirea a 50% din sursele existente în prezent pe tramvaie, investiție
care se va reflecta în mod direct prin posibilitatea reducerii costurilor și prin scăderea
consumului de materiale specifice, fiind recuperată integral în ~ 6 ani.
TOTAL = 1.300.000 RON
4. Hala reparații –
Concluziile expertizei tehnice efectuate la construcțiile care adăpostesc activitățile
de reparații la autobuze, recomandă consolidarea și desființarea unor zone din aceste
clădiri, care nu prezinta siguranță, datorită intervențiilor repetate în timp la structura de
rezistență fără soluții tehnice adecvate. Datorită faptului că în prezent activitatea de
reparații se desfășoară în aceste spații improprii, în condiții necorespunzătoare din punct de
vedere constructiv, tehnologic și al protecției muncii, se impune construirea unei hale noi,
atelier de reparații. Realizarea acestui obiectiv impusă de capacitatea sporită a parcului
auto existent, precum și de condițiile de agreere și autorizare impuse de RAR, va
conduce la scurtarea termenelor și la creșterea beneficiilor pentru activitatea de
reparații și întreținere a autobuzelor. Obiectivul va fi realizat în etape:
- etapa I - elaborarea documentației și organizarea licitației pentru execuție
- etapa II – demararea execuției, cu o perioadă de grație de 2 ani
TOTAL = 2.500.000 RON
5. Extindere transport electric cu troleibuz traseu 30 –
In prezent traseul 30 este asigurat cu autobuze. Extinderea rețelei de troleibuz pe acest
traseu va contribui la:
- diminuarea gradului de poluare
- decongestionarea traficului în zona centrală, prin scăderea numărului de autovehicule
funcționale pentru transportul public
- reducerea costurilor și a cheltuielilor salariale cu personalul de bord
- îmbunătățirea condițiilor de transport
- realocarea autobuzelor ecologice pe alte trasee
Costul estimat se ridică la suma de aproximativ 4.455.000 RON.
Lucrările pentru rețeaua de truleibuz pe traseul 30, vor fi executate în regie
proprie de către R.A.T.P. Ploiești.
Investițiile necesare extinderii transportului cu troleibuze vor fi compensate din
economiile realizate la consumul de combustibil fosil și lubrifianți, precum și din
reducerea cheltuielilor de exploatare datorate construcției simplificate a troleibuzelor.
TOTAL = 4.455.000 RON

Sursa : www.ploiesti.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 18:45:43    Titlul subiectului: 109937

Este o propunere veche...
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 1 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community