Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 15:10:28 Titlul subiectului: |
100972 |
|
Si unde pe ruta lui 6 faci mai mult de o jumatate de ora dintr-un punct in celalalt???
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 15:59:05 Titlul subiectului: |
100977 |
|
Pai nu este cos de gunoi in statie, nu-i acoperis in noile statii dar au montat automatele ce nu le folosea nimeni in oras, oricum sint foarte strimte(da lungi sa nu sti unde opreste tramvaiul) si nu pot pune un chiosc iar cu lucrarile astea si cum tramvaiul n-are prioritate la plecarea din statii in Alfa poti face linia 6 cap-coada in 50' la ore de virf fix cit e valabil biletul iar daca-l mai astepti 23' sau cit e intervalul intre doua pe aceasta linie chiar iti expira si buletinul
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 23:31:27 Titlul subiectului: |
100995 |
|
Am dat exemplu linia 6, vroiam sa zic 15...da nu mai functoneaza acuma...sau 15b ca si aia e din an in pasti'
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 15:24:36 Titlul subiectului: |
101022 |
|
In viitor... adica pe la finele reabilitarii BERD am inteles ca vor dori sa implementeze GPS la tramvaie si de asemenea instalarea de LCDuri in statii... apoi acolo cred ca vor fi afisate cand vor sosi tramvaiele in statie.. si nu va fi nevoie sa iti iei bilet daca pe LCD scrie 30min pentru linia X
Ultima modificare efectuată de către o_serar la Joi 13 Noi 2008 21:12:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 16:52:21 Titlul subiectului: |
101027 |
|
Degeaba, daca Ion de la Sepreus vine in Arad, si sta 3 zle, si cand ajunge...de la gara vrea sa-si cumpere 5 bilete pentru toate zilele cat sta in Arad, ca sa nu fuga de la o statie la alta sa-si cumpere, ce face? Ce face un om care vine pentru prima oara in Arad, un strain, o sa invete Romana de cum ajunge in oras..ca sa poata citii de pe LCD-uri? De ce nu s-a procedat altfel, pe compostoarele noi sa se schimbe stampila, si sa indice pe biletul de o ora, data, ora pe 2 randuri, exemplu:
-13.11.08-
-16:54/17:54-
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 18:19:18 Titlul subiectului: |
101030 |
|
o_serar a scris: | In viitor... adica pe la finele reabilitarii BERD am inteles ca vor dori sa imlpementeze GPS la tramvaie si de asemenea instalarea de LCDuri in statii... apoi acolo cred ca vor fi afisate cand vor sosi tramvaiele in statie.. si nu va fi nevoie sa iti iei bilet daca pe LCD scrie 30min pentru linia X |
Aici sa stii ca ai mare dreptate, plus ca in vremurile bune de testare, minutele chiar coincideau. Din pacate in ultima vreme, cele de pe centru cam dadeau chix.
Plesh a scris: | Degeaba, daca Ion de la Sepreus vine in Arad, si sta 3 zle, si cand ajunge...de la gara vrea sa-si cumpere 5 bilete pentru toate zilele cat sta in Arad, ca sa nu fuga de la o statie la alta sa-si cumpere, ce face? Ce face un om care vine pentru prima oara in Arad, un strain, o sa invete Romana de cum ajunge in oras..ca sa poata citii de pe LCD-uri? De ce nu s-a procedat altfel, pe compostoarele noi sa se schimbe stampila, si sa indice pe biletul de o ora, data, ora pe 2 randuri, exemplu:
-13.11.08-
-16:54/17:54- |
Si tu daca ajungi in alt oras, trebuie sa stii MACAR engleza ca sa te descurci. Plus ca acele automate au pe ele instructiuni de folosire care daca tin eu bine minte au explicatii in 4 limbi: romana, engleza, italiana, maghiara. Cat despre LCD-uri, crede-ma k nu punem noi cireasa de pe tort, asa se practica in tarile civilizate de multa vreme. Si oricum, nu cred ca va fi cineva atat de neghiob incat daca studiaza 2 minute afisajul nu-si da seama de legatura intre afisaj si mersul tramvaielor.
Per general e clar, transportul se modernizeaza, fie ca ne place, fie ca nu. Dar deja cam era cazul sa ne automatizam, sa oferim avantaje. De ce nu spune nimeni si avantajele biletelor de o ora? Poti merge pe mai multe linii cu un singur bilet; poti sa mergi undeva aproape (4-5 statii), iti faci treaba si revii, totul cu un singur bilet. Aici de ce nu comentati de rau?
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 15:29:11 Titlul subiectului: |
101361 |
|
Se vede că nici cartierul meu nu a fost uitat: un tonomat de bilete a fost amplasat în stația "Universitatea Aurel Vlaicu" din zona 300 Micălaca.
Descriere: |
Tonomat de bilete Ăźn staĂŸia "Universitatea Aurel Vlaicu" |
|
Mărime fișier: |
88.24 kb |
Vizualizat: |
de 15608 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 16:32:08 Titlul subiectului: |
101363 |
|
Era necesar un tonomat de bilete in acea zona, avand in vedere numarul mare de calatori generat de facultate
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 19:43:07 Titlul subiectului: |
106261 |
|
Automatele de bilete sunt în avantajul călătorilor! (I)
De aproape un an de zile, în câteva stații de tramvai din Arad, mai precis în șase stații: respectiv două în Vlaicu, una în Micălaca, una în Centru și două în Aradul Nou, au fost instalate aparate automate de bilete, recunoscute de către arădeni drept „cutiile galbene“.
Extrem de profitabile atât pentru călători cât și pentru firmele de transport din alte zone, la noi aceste aparate sunt mai mereu blocate și defectate voit de persoane care, probabil, nu înțeleg să respecte munca altora.
Într-un articol anterior am precizat că aceste aparate sunt luate de CTP Arad sub contract de închiriere de la o firmă din Oradea tocmai pentru a veni în sprijinul călătorilor arădeni.
După cum ne preciza ing. mat. VIOREL DINU, șeful Serviciului Comercial al C.T.P. Arad, „dacă n-ar fi vandalizate atât de des, aceste aparate ar fi extrem de profitabile pentru toată lumea, dar noi tot sperăm că lucrurile vor intra în normal“.
Incredibil: cu un bilet
se circulă o oră, pe oricâte linii!!!
Din explicațiile pe care le-am primit a reieșit un fapt deosebit, care se pare este trecut cu vederea: dacă se cumpără un bilet de 1,5 lei lei de la un automat de bilete se poate circula o oră, de la data achizițio- nării – care este trecută automat pe bilet! – pe orice linie urbană de tramvai! Fapt deosebit mai ales pentru cineva care trebuie să schimbe cel puțin două tramvaie ca să ajungă la serviciu ori într-un loc din partea opusă a orașului cum ar fi din Micălaca în Grădiște ori din Aradul Nou în Gai! Și totul cu doar 1,5 lei, când cu un alt mijloc de transport deplasarea pe astfel de distanțe ar costa de circa 10 ori mai mult!
Biletul nu trebuie compostat!
Un alt fapt extrem de important este acela că biletele obținute de la aceste automate nu trebuie compostate!
Dacă biletele achiziționate de la chioșcurile de bilete trebuie compostate și pot fi utilizate doar la un singur drum, biletele de la automate – pe lângă faptul că pot fi utilizate timp de o oră, indiferent pe câte tramvaie se dorește timp de o oră – aceste bilete nu se compostează!
Într-un număr viitor vom reveni cu informații legate de modalitățile de obținere a acestor bilete și de bancnotele care pot fi utilizate, deși toate aceste informații sunt prezente pe fiecare automat și pot fi consultate de orice călător care are nedumeriri legate de aceste aspecte
Sursa: www.glsa.ro
Ceaa ce e frapant e ca autorul acestui articol este ATAT de mirat de ceva ce aproape toti aradenii stiau deja. Sa fie oare de vina autoturismul de serviciu?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 21:29:56 Titlul subiectului: |
106275 |
|
1 oră din momentul cumpărării... să vedem... 20 de minute până vine tramvaiul, 20 de minute până ajungi unde trebuie să schimbi și încă 20 de minute acolo în stație la alt tramvai. Și uite așa efectul e cam același )
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 21:43:07 Titlul subiectului: |
106276 |
|
Asta spuneam si eu cu ceva vreme in urma, un imens dezavantaj este acesta, "valabilitatea biletului incepe din momentul emiterii" nu cum e normal, de cand il compostez.
-asta dovedeste un furt, noi, calatorii ne cumparam bilete bazate pe timp, iar si o parte din acel timp trebuie sa-l platim si cu bani si printr-o asteptare in frig/ploaie/zapada etc.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 22:21:38 Titlul subiectului: |
106278 |
|
Intr-adevar, poate sa fie destul de scurt timpul acordat...In Viena, spre exemplu, valabilitatea biletelor este intre o ora si jumatate pana la trei ore. Nu sunt foarte sigur...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 22:51:25 Titlul subiectului: |
106281 |
|
^ Bine, ca si dimensiuni ale orasului si importanta, nu prea putem compara Viena cu Arad...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 23 Feb 2009 09:22:45 Titlul subiectului: |
106588 |
|
Mai scump cu tramvaiul în Arad
Arad - Votează scumpirea abonamentelor de tramvai. Este vorba de aleșii municipali, care sunt chemați să voteze joi, printre altele, majorarea tarifelor la abonament cu o medie de 20%. Majorare tarife CTP
Aradul va ajunge astfel unul dintre orașele cele mai scumpe din România în ceea ce privește mijloacele de transport în comun (peste București, Timișoara sau Oradea).
Primăria propune scumpirea în unele cazuri cu 30% și motivează cererea prin pierderile însemnate de călători întregistrate de CTP ca urmare a șantierului BERD și prin multitudinea de gratuități și facilități oferite.
S-a decis totuși ca biletele de tramvai pe liniile urbane să rămână la același tarif, în condițiile în care prețul actual este deja considerat la limita suportabilității populației.
Sursa: www.aradon.ro
De asemenea exista si un atasament care poate fi accesat de aici
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 23 Feb 2009 12:21:09 Titlul subiectului: |
106598 |
|
Din pacate e pe principiul romanesc: "nu mai avem calatori, n-avem de unde fura, ce facem?" si solutia mioritica: marim pretul la abonamente . De unde management, marketing si alte din acestea! Sa nu uitam de criza asta care ne-a lasat fara bani in buzunar, fix manusa vine aceasta scumpire
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 13:34:42 Titlul subiectului: |
106617 |
|
Ce fac ei e un fel de tratament de slabit gratuit pentru toata lumea
-La aceste preturi+criza financiara toata lumea o sa aleaga "pe-josul"
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 16:38:01 Titlul subiectului: |
106622 |
|
Am discutat personal cu cineva din conducerea CTP. Sa stii ca aceasta companie pierde f.f. mult datorita lucrarilor BERD. Tramvaiele sunt mult mai profitabile decat autobusele, ori in momentul de fata multe tramvaie someaza. Ganditi-va ca autobuzele de pe ruta UTA - Podgoria consuma foarte multa motorina, iar in traficul infernal de la orele de varf consuma MULT mai mult. Nici gratuitatile oferite pensionarilor de catre Primarie nu ii ajuta prea mult. Sa nu uitam ca in medie 11.000 de pensionari circula fara a plati vreun leu. Sunt multe considerente care trebuiesc luate in calcul.
Va garantez eu ca in continuare, multi vor alege tramvaiul ca mijloc de transport, in ciuda tarifelor majorate...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 17:51:09 Titlul subiectului: |
106633 |
|
1) Aceste pierderi trebuiau luate in calcul de la bun inceput si trebuiau fie integrate in costul proiectului fie subventionate de Primarie, nicidecum imputate calatorului care nu are nicio vina.
2) Am repetat-o in dese randuri si in trecut, cu tot respectul pentru pensionari insa mai mult de o reducere de 50% eu nu le-as da sau se puna un plafon de pensie pentru ca si pensiile sunt diferite iar de aceasta reducere sa beneficieze cei ce au pensii mici.
Asa se culca pe o ureche autoritatile si vei vedea cum tot mai multa lumea va renunta la tramvai.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 18:01:42 Titlul subiectului: |
106635 |
|
Costul motorinei trebuie sa fie prins in proiect. Numai ca banii de la bugetul local s-ar putea sa vina mai greu. Probabil ca nu se subventioneaza decat cheltuielile de exploatare, profitul provenit din vaznarile de bilete nefiind acoperit. Plus de asta, ganditi-va cate abonamente sunt luate doar pentru liniile de Gradiste. Intr-adevar, pentru binele CTP-ului, lucrarile ar trebui terminate cat mai repede.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 01:12:17 Titlul subiectului: |
106679 |
|
De fapt s-au rarit cursele de comventie de unde veneau banii la autobuse, acuma se spera ca tramvaiele sa aduca profit, asta e problema, dar cand lumea nu are bani consilierii vad ca voteaza fara griji marirea abonamentelor la tramvai, a gigacaloriei, face zona C sa fie zona B ca plata a impozitelor, zona B a devenit zona A, e ingrozitor ce-i anul acesta in Arad!
In ceea ce priveste consumul si alte cele la proiectul BERD, primaria plateste tronsonul UTA-Podgoria, deci cei de la CTP sa taca ca n-a fost licitatie, poate alta firma cum ar fi Pito Trans asigura un transport mai civilizat
Problema pensionarilor mai lasati-o ca fiecare are legitimatie gratuita care e decontata de catre primarie, deci si de acolo vin banii, si noi vom ajunge pensionari daca supravietuim pana atunci. eu militam doar ca pensionarii cu vechime completa sa aibe gratis, cei de boala sau anticipat nu, dar nu eu fac legi
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 09:08:10 Titlul subiectului: |
106684 |
|
Din pacate acele gratuitati s-au dat pe principiul multumirii celor care urmeaza sa mearga la urna de votare. Nu s-au facut nici studii de rentabilitate, iar moralitatea acestei alegeri este una de mijloc. Pana una alta, de luna viitoare platim mai mult daca vrem sa circulam cu mijloacele de transport public.
Credeti-ma pe cuvant: Primaria dispune, CTP executa. In momentul de fata CTP e la limita supravietuirii. Si asta deoarece tramvaiele sunt mult mai profitabile decat autobusele, ca mijloc de transport in comun.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 15:47:51 Titlul subiectului: |
106697 |
|
Avand in vedere ca aproximativ mai bine de 70% sunt pensionari in Arad, hai sa facem calcule, oricat s-ar marii preturile la abonamente/bilete etc. tot se iese in pierdere
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 19:31:28 Titlul subiectului: |
106714 |
|
Pai de luna viitoare daca intra linia 15 vor trebui cei din Vlaicu si din Gradiste sa-si ia abonamente piparate. Acum majoritatea celor de la Lebada pana spre Fortuna prefera mersul pe jos pana la UTA, de aici o pierdere la CTP.
Sa nu uitam linia de Ghioroc care aduce pierderi substantiale, nu doar autobusele(banuiesc ca cele de judet unde soferii nu taie bilete)
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 19:34:33 Titlul subiectului: |
106715 |
|
Am vazut estimat intr-un raport public al Primariei ca aproximativ 11.000 de pensionari beneficiaza de aceasta gratuitate. Ceea ce la un oras de talia Aradului nu e putin. Dar nici nu as exagera sa zic ca 70% din calatori sunt pensionari...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 00:41:15 Titlul subiectului: |
106739 |
|
Sa nu mai exagem cu pensionarii, ca dupa ora 13(maxim 14) nu mai sunt majoritari pe mijloacele de transport in comun, dimineata intre 8 si 13 (cand si mijloacele de transport circula mai rar) drept ca sunt multi dar e dreptul lor, au muncit o viata, problema sunt si blatistii de pe tramvaie si autobuse si fractionarea cu proiectul BERD care nu se mai termina, pacat ca tot noi platitorii platim oalele sparte
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
|