Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 23:23:27 Titlul subiectului: |
106211 |
|
Ce pot sa zic ca la UTA unde erau statiile pentru liniile 4 si 2 la venirea din Alfa nu s-a mai modificat nimic in afara de demontarea statiilor, a rama comform proiectului de cand a fost facuta strada Cocorilor
Intrebarea mea fireasca e, la Podgoria vor fi iar doua statii stramte ca la UTA sau va fi doar una dar mult dupa intersectie, liniile unindu-se dupa cum e facuta bodura la metrii buni dupa intersectie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.09 kb |
Vizualizat: |
de 12259 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
mash510void725
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 10/Apr/2017 Mesaje: 21 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 23:40:32 Titlul subiectului: |
106212 |
|
Eu ma refeream statia dinspre Micalaca, unde dupa cum se lucreaza deduc ca va fi la fel de ingusta ca si celelalte. Asteptam terminarea lucrarilor sa ne putem da cu parerea (de rau). Cunosti cumva daca noile statii de pe traseul BERD vor fi acoperite ?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 00:03:53 Titlul subiectului: |
106215 |
|
Statia spre Micalaca va fi cu siguranta de tipul ingust, avand in vedere cat de mult au tras liniile spre clădiri. Spre Centru la fel probabil. Statia de la Podgoria va fi atat de aproape de statia "Sanitas" incat ultima nici nu se mai justifica. Dar cine stie ce se va mai intampla. Ma mir cum de cei care au facut proiectul si-au inchipuit ca statia de la Podgoria poate fi una de tip ingust. Ma rog, ramane sa vedem.
Oricum, daca nici politicienii locali din opozitie nu spun nimic, ce sa mai zicem noi.
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 13:32:11 Titlul subiectului: |
106234 |
|
Referitor la cele doua probleme pe care le-am ridicat ieri:
Situatia actuala:
Cum as vedea eu intersectia:
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 14:07:54 Titlul subiectului: |
106235 |
|
Am putea simplifica mai mult schema... pana a semana cu cea de la Podgoria... nu? Oarecum, in zona UTA s-a suplimentat numarul de peroane de la 4 la 5, pe cand la Podgoria s-a simplificat la jumatate - de la 6 la 3-.
Si cu schema pe care ai facut-o, nu prea sunt de acord, deoarece sinele dinspre Gara > Fat-Frumos sunt paralele cu Vlaicu, tocmai pentru a nu 'mai coti' tramvaiul atat, cand poate merge in linie dreapta
Daca acel macaz, din dreptul depoului este automat, nu cred ca ar fi asa o mare problema...
Pe www.observator.info am gasit o poza din zona Garii... cu titlul În fața Gării se lucra ieri la amenajarea unei statii de tramvai cuprinse în proiectul finanțat de BERD. [ poza: http://www.observator.info/root/2009/feb/1702/primapoza.jpg ]
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 15:43:00 Titlul subiectului: |
106239 |
|
Sunt de acord cu tine dar schita este facuta la repezeala si are caracter pur orientativ.
P.S. Chiar paralele nu au cum sa fie, uita-te si la continuitatea bulevardului spre Lebada dupa ce trece de intersectie.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 15:47:11 Titlul subiectului: |
106240 |
|
Din cunostintele mele si din ceea ce am citit pana acum, macazul din dreptul depoului va fi MANUAL, ceea ce poate aduce la potentiale blocaje.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 19:01:30 Titlul subiectului: |
106254 |
|
^^^ Statia va fi plasata in locul acelor stalpi de iluminat? Altfel mi s-ar parea ca liniile lor veni putin defazate fata de cele de pe Iuliu Maniu (Mie asa mi se pare... din poza postata de srazvi)
Cat despre poza facuta in zona viitoarei statii spre Teatru, undeva in stanga (unde este prezent acel utilaj), pe acolo va trece linia: Teatru > Vlaicu , Teatru > Micalaca
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 19:10:25 Titlul subiectului: |
106256 |
|
Da, pe unde e utilajul acela de tasare e linia ce vine dinspre teatru, probabil va fi macaz automat aici de unde e facuta poza pentru Micalaca/Vlaicu
In ceea ce priveste probabil viitoare statie spre Micalaca aceea pare bordura de beton ce se afla pe marginea liniei, deci statia va avea si 2-3 stalpi nu doar ca va fi ingusta, asta daca nu vor fi reamlasati
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 18 Feb 2009 22:05:58 Titlul subiectului: |
106328 |
|
Avem vreo sansa sa vedem in functiune, macazul automat de la UTA (> Gara ; > Alfa) si indicatorul/semaforul adiacent ? daca vor da drumul liniilor 15 si 15b la inceputul lui martie , si mai incolo... cand vor finaliza racordurile la Podgoria pentru liniile7,9,11,13,17
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 00:08:47 Titlul subiectului: |
106471 |
|
Ieri noapte pe la ora 3 veneam din oras si am ramas placut surprins de genul de munca "a la Europe" adica-3 masini de interventie + 20 de oameni lucrau cu foc la catenara, cabluri si instalatia de iluminat dintre uta si autogara, NOAPTEA.
Oare au facut asta, gandindu-se ca se economiseste timp, sau au primit ceva prime de noapte ?!?
|
|
Sus |
|
|
mash510void725
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 10/Apr/2017 Mesaje: 21 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 00:39:28 Titlul subiectului: |
106472 |
|
Iata un semn ca se poate munci si la noi ca si in occident.Sa speram ca acest exemplu nu e izolat si ca odata cu incalzirea vremii se va lucra si noaptea la proiectul BERD,mai ales pana se termina lucrarile la Podgoria.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 10:41:40 Titlul subiectului: |
106477 |
|
^ Oare nu ar fi fost mai bine sa lucreze si noaptea, pana acum? pentru a nu realiza intarzieri in proiect?
Bineinteles ca se poate lucra si noaptea, numai sa se vrea ... ...
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 16:50:29 Titlul subiectului: |
106491 |
|
Sincer, cu toate intarzaierile eu zic ca merita sa asteptam pana la finalizarea proiectului, a infrastructurii de tramvai, sa ne putem bucura cu adevarat de noile tramvaie care ne sunt promise, nu sa patim ca cei din oradea, cu tramvaiele noi in depou, si cu restrictii de viteza, un fel de "poze cu maimuta la mare" si atat, decat asa, mai bine asteptam.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 16:55:09 Titlul subiectului: |
106493 |
|
^ Bineinteles Consider ca proiectul se desfasoara logic... prima data se investeste in infrastructura, si mai apoi se fac investitii in material rulant nou asa cum ar trebui sa se intample in orice oras... dar... se pare ca nu de fiecare data
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 22:31:37 Titlul subiectului: |
106506 |
|
The_Kid a scris: | Cum as vedea eu intersectia:
|
Iata cum arata azi bordurile puse in locul pe unde vor veni liniile:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.86 kb |
Vizualizat: |
de 11891 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.06 kb |
Vizualizat: |
de 11891 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 22:43:28 Titlul subiectului: |
106509 |
|
Acolo va veni macazul spre Gara / Micalaca?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 22 Feb 2009 01:01:42 Titlul subiectului: |
106518 |
|
Da, in prima poza se vede ca statia de la Podgoria va fi undeva la Ziridava adica undeva intre Podgoria si urmatoarea statie, de aceea pot zice ca linia 3 nu mai opreste la Podgoria
In cea de-a doua poza se vede ca liniile vin mai mult pe langa drum in cealata parte fata de cum e azi si se despart aproape de intersectie, probabil acolo va fi macaz automat, dar asta vom vedea la toamna ce-o sa iasa, acum e gata linia 15 dar nimeni nu zice nimic despre asta oficial
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 22 Feb 2009 11:12:44 Titlul subiectului: |
106533 |
|
^ Probabil urmeaza testele, verificarile. Cu siguranta se va face o prezentare oficiala atunci cand se va circula pe acea zona!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 22 Feb 2009 13:44:52 Titlul subiectului: |
106543 |
|
Am uitat sa zic ca liniile sunt acoperite de pietris, mai trebuie doar facut racordul spre Micalaca si spre Vlaicu, cel cu linia inspre/dinspre centru va fi facut mai tarziu, acum astea, dar pentru aceasta va trebui oprita circulatia tramvaielor si pe Micalaca
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.94 kb |
Vizualizat: |
de 11834 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 17:52:30 Titlul subiectului: |
106705 |
|
Acum la o linie noua nu ar merge si o gama de tramvaie mai noi?Sau de ce nu noi?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 19:38:32 Titlul subiectului: |
106717 |
|
^ Daca te uiti putin prin sectiunea destinata jud. Arad vei observa ca se intentioneaza aducerea de tramvaie second-hand, dar si noi (in colaborare cu Astra Vagoane Calatori Arad).
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 22:25:01 Titlul subiectului: |
106729 |
|
Deci am ramas surprins de latimea peroanelor de la gara, mult mai semnificativa decat la celelalte de la Fortuna / Lebada / UTA... [In poza postata de srazvi in subiectul Tramvaiele TATRA azi, 25 feb.]
|
|
Sus |
|
|
|