Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 18:00:23 Titlul subiectului: |
101321 |
|
CezarMad a scris: | Cum adica , nu este operationala portiunea intre 1 Dec si NG decat pe un singur fir datorita inundatiilor ????
incredibil... |
La un anumit moment lucrarile de constructie au fost sistate si tunelul s-a deformat . Ca masura provizorie de oprire a deformarilor tunelurile si statiile au fost inundate in mod voit .
Insa nu cred ca nu au rezolvat problema pana acum si ca o vor rezolva in urmatoarele 6 luni pana dau drumul la M3 Industriilor-LdC. Mai degraba vor circula pe o singura linie pt ca....NG2 are un singur peron, deci trenurile vor sosi si vor pleca de la aceeasi linie....
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 18:44:36 Titlul subiectului: |
101367 |
|
Primele impresii legate de noul tronson :
- neasteptat de multa lume , dar era si ora de varf (17.30)
- doar doua garnituri IVA in circulatie, a treia garata la peron la LdC pt rezerva
- se circula pe un singur fir intre NG2 si Policolor , iar intre Policolor si LdC se circula pe ambele linii . La Policolor metroul care vine de la LdC in asteapta pe cel care vine de la NG2 .
-"statia" NG2 are un singur peron foarte lung, din care o parte este despartit de linie printr-un fel de gard
- lucru foarte interesant , cand se va da drumul la Industriilor-LdC se va circula pe "contrasens" , adica pe partea stanga, nu pe dreapta ca pe restul liniilor.
La ora actuala dinspre NG2 spre LdC se circula pe partea dreapta , iar pe sensul LdC-NG2 se circula pe dreapta intre LdC si Policolor , dupa care pe stanga intre Policolor si NG2
Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 20 Noi 2008 19:02:54, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 19:02:19 Titlul subiectului: |
101370 |
|
Insa la Policolor se aud niste zgomode groaznice cand trece tramvaiul.
_________________
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Noi 2008 19:04:01 Titlul subiectului: |
101371 |
|
O fi situata foarte aproape de suprafata, la fel este si la Obor
|
|
Sus |
|
|
MTROE
Data înscrierii: 07/Aug/2008 Ultima vizita: 07/Aug/2012 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 17:12:20 Titlul subiectului: |
101440 |
|
Am facut si eu inaugurarea ieri cand i-a dat drumul...mie mi se par frumoase statiile si destul de sigure...are anumite particularitati specifice ...Pe final trebuie sa spun ca dupa 19 ani trebuia sa-i se dea drumul pe ambele sensuri pe toti cei 4.75km
_________________ MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 18:16:22 Titlul subiectului: |
101450 |
|
Ca sa-i dea drumul pe ambele sensuri insemna sa se circule inca de la inceput Industriilor-LdC , ori Metrorex se pare ca din diverse motive nu este pregatita inca pt acest lucru . Faptul ca deocamdata se doreste circulatie tip "pendula" , la care se adauga faptul ca NG2 are o singura linie , iar primul macaz este abia intre 1 Decembrie si Policolor face ca intre NG2 si Policolor sa se circule pe o singura linie.
Are cineva idee de ce statia NG2 are aspectul asta ciudat cu un gard de cca 40 m ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 22:15:07 Titlul subiectului: |
101462 |
|
Gardul cred ca s-a pus mai mult din ratiuni de securitate.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 22:57:08 Titlul subiectului: |
101473 |
|
Asta este clar , intrebarea este de ce au facut statia asa lunga ?
|
|
Sus |
|
|
shapk
Data înscrierii: 25/Noi/2007 Ultima vizita: 22/Dec/2017 Mesaje: 19 Locație: Pitesti
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 10:13:50 Titlul subiectului: |
101491 |
|
Gardul il inteleg, pentru ca metroul intra pe sub planseul taxatoarelor (de aici si lungimea). Ce nu inteleg eu e de ce nu l-au facut transparent sau din bare?
Daca e sa se sinucida careva tot se sinucide, iar de vandali nu se mai pune problema
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 13:55:18 Titlul subiectului: |
101501 |
|
Este adevarat ca tunelul trece pe sub planseul taxatoarelor , dar puteau de exemplu sa faca un vestibul mai lung la intrare , sa amplaseze aparatele de taxat cam pe unde este gardul si apoi sa cobori direct pe un peron mai normal si mai scurt cum este in cam toate celelalte statii . Gandeste-te numai cate cheltuieli inutile sa sapi o astfel de statie mai lunga cu 40m , nu mai spun sa finisezi tot acel peron (bare din inox , granit sau ce este pe jos , panourile de pe pereti , etc). Si se plang ca n-au avut foduri suficiente si ca de-aia a durat 20 ani...
Sau puteau sa-l faca exact cat este vestibulul vechii statii , daca tot l-au facut sa comunice pe acolo . Eu ma gandesc ca pur si simplu au facut initial statia intr-un fel si apoi i-au mutat peronul mai incolo (poate ca initial NG1 SI NG2 trebuiau sa comunice doar la un capat , iar apoi s-au gandit sa le uneasca si la celalalt capat spre Fizicienilor si ca atare au mutat peronul).
Trebuie sa recunosteti ca sunt multe lucruri ciudate legate de noul tronson , aspectul statiei NG2, faptul ca se va circula pe stanga si nu pe dreapta si modul cum au realizat legaturile intre tronsonul nou si cel vechi (o legatura chiar in statia Nicolae Grigorescu si una tocmai intre NG si Dristor la ceva distanta de NG....) . Aici se vede ca NG1 nu a fost proiectata initial ca un nod si ca poate acest nou tronson trebuia sa arate un pic altfel , nu sa fie legat de Industriilor.
Ar mai fi interesant de aflat ce se afla in spatele usilor de termopan simetrice cu cele prin care se intra in NG 2 pe la intrarea noua . Initial cand nu se deschisese statia credeam ca o sa se intre in statie si prin stanga si prin dreapta .
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 21:06:44 Titlul subiectului: |
101522 |
|
Trackmap pentru noua linie. Nu stiu daca Linia de Centura are doua remize laterale sau doar una, n-am fost inca acolo, doar ce-am vazut intr-un filmulet pe youtube.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
21.7 kb |
Vizualizat: |
de 15826 ori |
|
Descriere: |
se schimba extensia in pdf |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
grigorescu.zip |
Mărime fișier: |
110.45 kb |
Descărcat: |
de 402 ori |
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Noi 2008 17:08:59 Titlul subiectului: |
101544 |
|
In practica este un pic altfel.
-intre NG2 si 1 Decembrie nu exista remiza sau vreo alta linie , cel putin vizibila de pe sensul pe care se circula
-exista o linie pt ultilaje (este foarte scurta) , inaintea X-ul dintre 1 Decembrie si Policolor ( venind dinspre NG2 sper LdC)
-una din remizele de la LdC (cea din stanga) este scurta si nu ajunge in statie. Acolo macazurile sunt un pic mai complicate, mie mi s-a parut ca desi metroul a intrat in statie la linia din dreapta (deci pe sensul sau de mers) a trecut putin pe linia din stanga, dupa care a revenit pe cea din dreapta)
Mi-am permis sa folosesc desenul tau pe care am facut modificarile .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
12.95 kb |
Vizualizat: |
de 15735 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
NG2-LdC.zip |
Mărime fișier: |
8.79 kb |
Descărcat: |
de 648 ori |
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Noi 2008 18:35:45 Titlul subiectului: |
101604 |
|
Noua magistrală crește buluceala din metrou
21 Noi 2008 Razvan Mihai Vintilescu
http://www.cotidianul.ro/noua_magistrala_creste_buluceala_din_metrou-65232.html#add_op#add_op
Deschiderea celor patru noi stații de metrou s-a făcut fără ca șefii Metrorex să aibă un plan prealabil de preluare a surplusului de călători.
Deschiderea liniei de metrou care face legătura între stația Nicolae Grigorescu și linia de centură a Bucureștiului, prin stația Policolor, a avut ca efect secundar asupra circulației subterane creșterea bruscă a numărului de călători ce folosesc Magistrala I. Lucru lesne de constatat de cei care au văzut ieri cum armate de oameni coborau la Nicolae Grigorescu din metrourile supraaglomerate pentru a schimba linia.
Consecința se suprapune peste un program de modernizare a liniei de metrou ce afectează tronsonul dintre stațiile Eroilor și Gara de Nord de pe aceeași magistrală. Adică trenurile nu pot circula la intervale mici, însă numărul călătorilor a crescut.
După cum contractul de întreținere a trenurilor pe care Metrorex l-a încheiat prevede că nu se poate introduce un număr mai mare de vagoane în circulație pentru a prelua surplusul de oameni.
“Vom studia câteva zile, o săptămână, cum evoluează situația și apoi, în funcție de numărul de călători, vom decide dacă este cazul să micșorăm intervalul la care sosec trenurile în stație” ;, a declarat pentru cotidianul.ro directorul Metrorex, Gabriel Mureșan. Întrebat de ce nu s-a efectuat deschiderea noului tronson de metrou abia după ce se rezolvau lucrările de modernizare, adică pe la jumătatea anului viitor, Mureșan a ocolit întrebarea, precizând că mai important e faptul că s-a dat în folosință un nou tronson decât că pentru o perioadă călătorii vor circula în condiții de înghesuială maximă.
Lucrările la tronsonul de metrou dat în folosință pe 20 noiembrie au fost începute în 1989, dar s-au blocat un an mai târziu din lipsă de bani, fiind reluate de abia în 2000. De atunci, fiecare ministru al Transporturilor a avansat termene de deschidere a stațiilor care nu au fost niciodată respectate, cel inițial fiind 2005. Ludovic Orban, care ieri a declarat că este singurul ministru sub care graficul lucrărilor a fost respectat, anunța la rândul lui, în noiembrie 2007, deschiderea tronsonului în 15 iunie 2008.
Proiectul celor patru stații, Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor și Linia de Centură, s-a derulat sub zece miniștri ai Transporturilor, 14 directori generali ai Metrorex, iar planurile au fost modificate de 188 de ori. “De-a lungul timpului au existat 32 de firme care au lucrat la proiect, iar numărul contractanților a fost de 12. Cauza a fost lipsa finanțării sau condițiile tehnologice diferite”, a explicat directorul Metrorex. Între 2004 și 2008, prețul de realizare a acestui tronson a crescut de la 28 la 145 de milioane de euro.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Noi 2008 19:06:05 Titlul subiectului: |
101608 |
|
Banii suplimentari au ajuns in buzunarul anumitor oameni, dar mai mult nu dezvolt, nu face obiectul forumului.
Probleme mari cred ca sunt la statia Dristor, mai exact cu pasajul de corespondenta Dristor 1-Dristor 2 care nu face fata fluxului mare de calatori. Pe noul tronson exista un flux foarte mare de calatori intre statiile Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dan0099
Data înscrierii: 24/Noi/2008 Ultima vizita: 25/Noi/2008 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Noi 2008 20:58:54 Titlul subiectului: |
101617 |
|
Ced ca la LDC (Linia de Centura) lucrurile nu stau asa in sensul ca mie mi s-a parut ca nu exista linia aia mica din mijloc, cel putin din filmul pe care l-am facut eu si din ce am vazut eu cu ochii mei, acum trebuie investigat... totusi
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 19:48:05 Titlul subiectului: |
101670 |
|
Am decis ca pe 20 noiembrie sa "testez" noua magistrala. In jur de ora 7 asteptam metroul care a intarziat 10 minute. Tunelul functionabil dintre statiile Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie 1918, beneficiaza de o acustica nepotrivita, provocand un zgomot ingernal. Intre statiile 1 Decembrie 1918 si Policolor, tunelul este mult prea intortocheat (daca ati observat arcadele de la schimbarea macazelor). La macazele statiei Linia de Centura exista o linei "overground". Presupun ca este folosita pentru reparatii.
Design-ul statiilor este destul de interesant (Nicolae Grigorescu 2 , Policolor), destul de modern. Statiile 1 Decembrie 1918 si Linia de Centura beneficiaza, din pacate, de lipsa de imaginatie crunta, din punct de vedere al design-ului.
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 17:11:59 Titlul subiectului: |
101764 |
|
Trackmap updatat. Spatiile acelea mari sunt golurile tehnologice prin care s-au introdus materiale si utilaje; tunelurile au primit in unele zone un strat protector de "zugraveala", chiar si sectiunile rectangulare de trecere in statii. Pe tot tronsonul lipsesc portile din tunel. Am observat ca trenul face zgomot mai mare in portiunea Grigorescu-1 Decembrie, unde tunelul e in panta - zgomotul creste in intensitate odata ce intra in portiunea de tunel cu pereti mai albi, inainte de Grigorescu. Elementele de cale cat si cele pozate pe pereti coroborate probabil si cu posibilele tratamente de impermeabilizare a betonului prin acoperiri de zugraveala protectoare duc la amplificarea zgomotului (daca nu cumva presupusa vopsea de pe pereti nu e decat praf de ciment - la lumina se vede cum cablurile sunt acoperite cu ceva alb).
Initial am crezut ca "linia aia mica" se opreste undeva dincolo de perete, asa cum am vazut din film - realitatea este cea din planul atasat - e cel putin ciudata tratarea fluxurilor de circulatie la LdC - trenurile care vor sa intre in statie trebuie "sa faca" oricum acel x, directa de la x ducand la remiza, iar linia care "dispare" dupa zid, fiind linia 2. Nu stiu insa unde se opreste cealalta linie de garare, de partea liniei 1- in film se vede cum si ea dispare in spatele unui zid, daca se opreste la marginea lui sau mai continua putin.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
grigorescu.zip |
Mărime fișier: |
110.22 kb |
Descărcat: |
de 556 ori |
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Ultima modificare efectuată de către rosetti61 la Joi 27 Noi 2008 17:21:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Dum 18 Ian 2009 16:46:33 Titlul subiectului: |
104491 |
|
Fiind ca atunci se face trecerea de la sina a III-a la pantograf. Si trecerea asta este din cauza ca in acea zona sunt multe macaze.
_________________
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Ian 2009 19:59:16 Titlul subiectului: |
104509 |
|
Nu am ajuns inca pe la LDC dar nu cred ca merge pe pantograf , la manevrarea lui mecanicul trebuie sa opreasca trenul pe loc
explicatia ar fi : datorita macazelor alimentarea din sina a-III-a nu este continua ci intrerupta in zona macazelor acele intreruperi numindu-se chiar "zone"( vezi cind circulau IVE la Dristor2 ) alimentarea tuburilor este facuta de un grup motor generator (750/ 220) nu ai 750 , nu ai lumina in vagon , am mai explicat pe undeva
|
|
Sus |
|
|
bati1991
Data înscrierii: 02/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Mar/2009 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 01:22:55 Titlul subiectului: |
105349 |
|
Sunt absolut sigur ca intre Nicolae Grigorescu si Linia de Centura metroul va circula invers ca dovada modul in care sunt montate monitoarele si faptul ca nu exista macaz intre NG2 si 1 Dec plus ca imediat dupa NG1 inspre titan este macazul spre linia de centura iar de la NG2 se continua si se intalneste cu M1 intre NG1 si Dristor
Cat despre statii de la zvonurile ca vor exista bude s-a ajuns la faza haioasa ca nu exista nici macar un cos de gunoi. Dar au ecrane de informare cu touchscreen.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.48 kb |
Vizualizat: |
de 15544 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 21:58:23 Titlul subiectului: |
106658 |
|
Am si eu o intrebare referitoare la acest tronson Nicolae Grigorescu - Linia de centura si anume, oare nu era mai prioritar un segment care sa mearga in S-V Bucurestiului (stiu ca este planificat) decat acet tronson?
Chiar asa flux mare de calatori este pe acest tronson de a fost mai prioritar in dauna altora?
Nu cunosc acea parte a Bucurestiului, nu pot sa imi fac o idee cat este de populata sau ce firme sunt in zona aia de asta va si intreb.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 22:04:44 Titlul subiectului: |
106660 |
|
Principalul scop al metroului era sa duca oamenii la munca. Prima bucata a fost deschisa intre centru (Unirii) si doua fabrici foarte mari din vremea respectiva (Semanatoarea si Timpuri Noi). Pe masura ce au avansat lucrarile, se atingeau din ce in ce mai multe fabrici din Bucuresti: Republica, IMGB, Pipera, Industriilor. Nicolae Grigorescu - Linia de Centura urma sa ajunga la Policolor si celelalte fabrici chimice din zona. Acum ca majoritatea sunt dezafectate, metroul tinde sa devina inutil. Pe de alta parte s-au inceput ample lucrari imobiliare in zone in care au fost demolate fabricile, deci metroul va deservi cartierele rezidentiale care se vor construi.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 22:48:33 Titlul subiectului: |
106668 |
|
Nu era mai simplu daca il construiau asa?
Am auzit ca au de gand ca trenurile care circula Industriilor - Eroilor sa le puna sa circule pana la Linia de Centura (adica sa nu mai intoarca la Eroilor si sa-si continue drumul pana la Linia de Centura) si ma gandesc ca o sa fie o mica perturbare a traficului pe portiunea Eroilor - Salajan. In esenta, ideea este buna ca nu mai e nevoie sa schimbi trenul si nici nu se mai aglomereaza trenurile asa (mi se pare cea mai aglomerata zona, cea intre Eroilor si Unirii), dar daca pe sectiunea asta sa zicem ca trenurile circula la interval de 5-7 minute, pe cealalta sectiune a magistralei 1, trenurile au sa circule unul la 10-15 minute, presupunand ca circula alternativ, cand Industriilor - Centura, cand Dristor - Republica, si n-ar fi deloc avantajos pentru cei care circula cu metroul de la Eroilor la Gara sau Obor de exemplu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.41 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 23:32:52 Titlul subiectului: |
106673 |
|
Trenurile de metrou ar circula pe sectiunile separate la intervale de 7 - 8 minute, deci pe sectiunea comuna ar fi 3 - 4 minute.Este insa o problema, si anume mie nu-mi iese lungimea celor 2 magistrale aproximativ egala.Sau ma insel eu ? Daca in Balta Alba sa spunem ca s-ar cam potrivi, Eroilor - Militari nu se prea potriveste cu Eroilor - Dristor II.Cam cum vor face in cazul acesta cu alternanta ? E o problema, nu-i asa ?
Referitor la schema ar fi mers si asa, dar (noua) linie 3 ar fi fost tot mai sus decat linia care duce spre Republica
|
|
Sus |
|
|
|