Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie construite la Pascani?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2008 08:26:09    Titlul subiectului: 99323

În urma unor discuții cu un reprezentant al Remar Pașcani, purtate cu ocazia expoziției feroviare din Gara de Nord, acesta mi-a spus ca uzina pășcăneană intenționează să producă tramvaie, începând cu anul viitor.
Persoana a refuzat să-mi dea alte detalii, deși am încercat să aflu dacă va fi un tramvai conceput de ei sau va fi unul produs sub licență; nici asupra conceptului general nu a vrut să-mi dea detalii.
Tot ce a precizat a fost că tramvaiul va fi produs integral la ei, cu excepția boghiurilor, care vor fi cumpărate din străinătate și vor fi doar montate la Pașcani.
Rămâne de văzut dacă ideea asta va prinde viață sau va rămâne la stadiul de proiect, deși șanse de concretizare ar avea, Remar Pașcani dotându-se în ultimii anii cu aparatură modernă care să-i permită să construiască/reconstruiască vehicule feroviare la standarde ridicate de calitate.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 12:54:54    Titlul subiectului: 102213

Remar Pascani va lansa cel mai modern vagon de calatori din tara
Autor: Catalin MIHAILA

"Remar SA Pascani lanseaza pe piata, incepand cu 15 decembrie, cel mai modern vagon etajat de calatori din tara, destinat rutelor mici. Modelul a fost denumit "Acvila", iar angajatii fabricii pascanene au lucrat la acesta timp de doi ani.

Vagonul "Acvila" are dotari de ultima generatie si ofera un confort sporit calatorilor. Modelul este prevazut cu un mecanism de senzori, care detecteaza in timp real orice defectiune, aceasta fiind transmisa printr-un sistem GPS unitatii care monitorizeaza traficul feroviar, astfel incat la prima oprire se poate interveni pentru rezolvarea eventualelor probleme. De asemenea, vagonul este dotat cu mai multe camere de luat vederi, iar o parte a acestuia este prevazuta cu un sistem tip lift pentru persoanele cu handicap locomotor. De altfel, aceasta categorie de persoane beneficieaza si de o toaleta special amenajata. Conducerea Remar SA Pascani sustine ca acest tip de vagon ruleaza cu o viteza de pana la 160/km/ora. "Vagonul de calatori etajat tip «Acvila» se afla momentan in teste la poligonul de testare al CFR, iar noi consideram ca acesta poate intra in circulatie dupa data de 15 decembrie. Acest tip de vagon este cel mai modern din tara pentru aceasta categorie", a declarat directorul general de la Remar SA, Catalin Cornea.

Vagonul "Acvila" va deservi ruta Iasi-Pascani-Bacau-Marasesti, iar o alta garnitura va circula pe ruta Bucuresti - Ploiesti.

Vagonul etajat nemodernizat a intrat in lucru la Remar in anul 1985, fiind destinat navetistilor. In 2006, noul actionar majoritar al societatii pascanene Remar, respectiv Grupul Feroviar Roman, a decis modernizarea acestui tip de vagon, botezandu-l "Acvila".

Remar Pascani intentioneaza sa fabrice si tramvaie

Grup Feroviar Roman intentioneaza ca in viitorul apropiat sa fabrice si tramvaie, ca urmare a cererii de pe piata romaneasca. Conform unui studiu de piata realizat de Remar Pascani, orasele mari ale Romaniei au un parc de tramvaie invechit si se impune innoirea acestuia. In prezent, conducerea fabricii pascanene negociaza cu un partener strain de traditie in construirea de astfel de mijloace de transport, pentru achizitionarea licentei de productie necesare derularii acestui proiect. Potrivit declaratiilor conducerii Remar SA, sunt sanse ca in maxim doi ani iesenii sa poata calatori cu tramvaie moderne, produse in totalitate la Pascani. "Obiectivul nostru e sa realizam la Remar o linie de constructie a tramvaielor. Cred ca in maxim doi ani de zile vom putea prezenta la primele teste un tramvai executat complet la uzina noastra", a spus directorul Catalin Cornea. El a mai afirmat ca, in primul an de productie, pe poarta uzinei pascanene ar putea iesi circa 50 de tramvaie. Acestea vor avea preturi sub cele platite acum pentru tramvaiele second-hand aduse din strainatate."

Sursa: Flacara Iasului, 6 decembrie 2008

Citat:
Acestea vor avea preturi sub cele platite acum pentru tramvaiele second-hand aduse din strainatate.

Probabil e vorba de preturile tramvaielor noi produse in exterior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 827
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 07:06:31    Titlul subiectului: 106871

radub a scris:
Remar Pascani intentioneaza sa fabrice si tramvaie .


Parerea mea: sanse mici ca se va ajunge la fabricarea de tramvaie. Cerere exista, dar nu si disponibilitate pentru a plati un pret mai mare 100.000 Euro/vagon. Dat fiind faptul ca la 20.000 Euro se pot aduce KT4D-M-uri din Potsdam in stare estetica si tehnica buna, gasesti alte vagoane chiar si mai ieftin. Mai este si criza asta...
Mai ales in Iasi nu cred ca se vor achizitiona vagoane noi noute pentru ca parcul este destul de recent innoit. Eventual daca guvernul va adopta o taxa protectionista pentru tramvaie aduse la mana a doua care sa depaseasca 50.000 Euro/vagon atunci ar mai fi sanse.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 6844
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 10:36:13    Titlul subiectului: 106879

Totusi eu cred ca Bucurestiul ar fi o piata foarte buna de desfacere, mai ales ca este nevoie de tramvaie. Ar putea sa exporte tramvaiele noi cei de la Remar Pascani ? Sau piata este saturata in acest domeniu ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 11:23:18    Titlul subiectului: 106880

guest a scris:
Ar putea sa exporte tramvaiele noi cei de la Remar Pascani ?

Vor si exporta.
Pentru Bucuresti ar putea produce tramvaie doar daca va fi posibila fabricarea variantei pentru 1435 mm. Deocamdata exista piata pentru varianta pe 1000 mm.

Se vor achizitiona si la Iasi vagoane noi. Chiar daca parcul a fost refacut aproape in intregime dupa 1997, vagoanele GT4 nemodernizate de la Stuttgart si cele de tip GT5 si-au cam trait traiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community