Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 19 Ian 2007 22:49:03 Titlul subiectului: |
44222 |
|
Tensiunea în Constanța a fost 825V până de curând... Berlieturile săracele sunt de 600 V.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 09:29:37 Titlul subiectului: |
77244 |
|
Contractul dintre Primaria Constanta si ROCAR s-a incheiat pt. 90 de autobuze si 30 de troleibuze.Timp de 6 (SASE) luni,a sosit la Constanta un singur troleibuz !!! Nu-l iubesc pe Mazare , dar oricine in locul lui ar fi considerat asta o mare bataie de joc si ar fi reziliat contractul.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 26 Apr 2007 09:15:28 Titlul subiectului: |
78508 |
|
Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.25 kb |
Vizualizat: |
de 32035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.2 kb |
Vizualizat: |
de 32035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.98 kb |
Vizualizat: |
de 32035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.03 kb |
Vizualizat: |
de 32035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.4 kb |
Vizualizat: |
de 32035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.35 kb |
Vizualizat: |
de 31658 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 30 Iul 2007 11:05:57 Titlul subiectului: |
80806 |
|
Acum si troleele au primit aceea placuta de la primarie.
Cateva trolee:
- #406 cu placuta de inmatriculare
- #618 care nu se vede prea clar pe http://ratc.stfp.net/
- #619 care lipseste de pe http://ratc.stfp.net/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.25 kb |
Vizualizat: |
de 31832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.75 kb |
Vizualizat: |
de 31832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.29 kb |
Vizualizat: |
de 31831 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stakee
Data înscrierii: 17/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Oct/2009 Mesaje: 9 Locație: Constanta
|
|
Sus |
|
|
phoenix12345
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Ultima vizita: 11/Noi/2009 Mesaje: 9 Locație: Tuzla, Constanta
|
Trimis: Dum 01 Mar 2009 16:16:10 Titlul subiectului: Manipularea din Constanta |
106957 |
|
"Constănțenii așteaptă ca și troleibuzele de pe linia 48 să fie înlocuite pentru că sunt înguste, murdare și vechi. " o remarca a unui jurnalist de la Cuget Liber in articolul http://www.cugetliber.ro/1224450000/articol/28292/tramvaiele-au-fost-inlocuite-cu-autobuze-pe-linia-102/.
Nu inteleg cum a ajuns autorul la concluzia asta? Cu troleul mai mult ca sigur nu calatoreste, asa ca nu inteleg cum isi permite sa scrie asa ceva in ziar?
Inainte sa fie primar, Mazare a fost jurnalist la Telegraf. Daca nu ma insel acum el detine ziarul telegraf.
Observatia impartiala a deontologului se afla sub reclama.
Descriere: |
Manipulare ieftina MAZaresciana. |
|
Mărime fișier: |
100.49 kb |
Vizualizat: |
de 29911 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 19:58:08 Titlul subiectului: |
107020 |
|
Tare as vrea sa vad daca intr-adevar constantenii considera ca Rocar de Simon sunt "inghesuite,murdare si vechi" pai inseamna ca si primele MAZuri sunt la fel .Sau domnul primar mai vrea sa bage ceva banutii in buzunar!?Oricum troleibuzele din Constanta sunt singurul lucru bun care a mai ramas in oras...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 20:30:26 Titlul subiectului: |
107025 |
|
Din pacate cred ca troleibuzul va mai exista in Constanta atata timp cat vor mai rezista Rocar-urile. Cand vor incepe sa cada pe capete, probabil ca vom avea autobuze si pe aceasta linie.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Marius-Cta
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2010 Mesaje: 31 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 20:32:01 Titlul subiectului: |
107026 |
|
MAZ-urile vechi, cel putin unele dintre ele, zici ca au peste 10 ani...nu de mult am calatorit cu un MAZ vechi de linia 40, acest MAZ deservind de obicei linia 2, si nu m-am putut abtine sa remarc ca usa din mijloc o puteai deschide CU MANA pana la jumatate, aceasta fiind inchisa, ori n-am vazut acest lucru inca la troleibuze, ca sa nu mai zic de interior-ul vechilor MAZ-uri.
De altfel nici MAZ-urile noi n-o sa aiba o soarta prea buna, deja sunt multe care au graff-uri pe interior langa scaune, deci ce pot sa pun... insa ma distreaza cum au pus cei de la RATC "va rugam nu vandalizati autobuzele" sau" pastreaza mijlocul de transport nedeteriorat" de parca le citeste careva...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 20:53:40 Titlul subiectului: |
107029 |
|
Nu are nici o legatura ca ai putut tu sa deschizi usile cu mana cu soarta troleibuzelor. Si apropos, cat au MAZ ca varsta de exploatare?
Graffiti pe interiorul masiniii se gasesc peste tot in lume, pentru ca si golani se gasesc peste tot in lume.
In al doilea rind, acel articol, de la link-ul respectiv se refera in principal la inlocuirea tramvaielor si mai putin la partea de troleibuz. Faptul ca un jurnalist adauga din burta-i vorbe si mai e si platit pentru asta, nu ma socheaza si nu ma surprinde.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
worker
Data înscrierii: 03/Noi/2006 Ultima vizita: 10/Mar/2009 Mesaje: 36 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 23:56:30 Titlul subiectului: |
107615 |
|
Observatia ca observatia, asta tine de subiectivismul fiecaruia dintre noi, dar ce ne facem cand jurnalistul respectiv dezinformeaza vadit, gazduind in mod repetat enunturi false de genul:
...
La sfârșitul anului 2012 Constanța ar fi putut avea, conform planului, tot parcul înnoit. (...)
Efortul financiar necesar s-ar ridica undeva la 154.700.000 lei dacă ar fi achiziționate modelele cele mai ieftine sau 297.500.000 lei pentru cele mai scumpe, iar banii ar putea veni de la Uniunea Europeană, dacă s-ar face proiecte pentru fonduri nerambursabile.
http://www.cugetliber.ro/1227132000/articol/30266/troleibuzul-cel-mai-ieftin-mijloc-de-transport-in-comun-ocolit-de-echipa-mazare/
„Investițiile în transportul electric ar fi fost colosale, peste măsura buzunarului constănțeanului, pentru că trebuia schimbată toată infrastructura. Doar că autoritățile din Constanța nu s-au gândit că banii ar putea veni din altă parte. Autobuzele nu pot fi cumpărate cu fonduri europene, pe când tramvaiele și troleibuzele pot fi achiziționate cu bani din fonduri europene nerambursabile sau guvernamentale”, a declarat...
http://www.cugetliber.ro/1231538400/articol/32788/constanta-ar-fi-putut-achizitiona-tramvaie-cu-fonduri-europene-nerambursabile/
Cazul jurnalistului constantean nu este izolat, media romaneasca fiind populata de oameni care nu au minime cunostinte despre subiectele pe care le prezinta. Intre timp, multi cititori sau telespectatori au devenit mai destepti decat respectivii jurnalisti si pur si simplu nu-i mai iau in considerare, cu subiecte cu tot.
|
|
Sus |
|
|
Marius-Cta
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2010 Mesaje: 31 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 21:08:30 Titlul subiectului: |
107686 |
|
Citat: | Nu are nici o legatura ca ai putut tu sa deschizi usile cu mana cu soarta troleibuzelor. |
Ba are. Ceea ce vroiam sa spune este ca, desi au o vechime mai mare decat MAZ-urile troleibuzele sunt intr-o stare mult mai buna. PRin exemplul dat mai sus am vrut sa spun ca intr-un Rocar de Simon nu poti face ceea ce am prezentat mai sus la MAZ. Deci Troleibuzele sunt mult mai superioare si inca prin multe alte motive fata de MAZ-uri.
Citat: | Si apropos, cat au MAZ ca varsta de exploatare? |
Primele au fost aduse prin vara lui 2002.
|
|
Sus |
|
|
Aditu
Data înscrierii: 19/Mar/2009 Ultima vizita: 09/Mai/2014 Mesaje: 34 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2009 04:18:29 Titlul subiectului: |
111350 |
|
In poza facuta in curtea fostei Autobaze 1 din zona industriala care mai exista azi.apare si 'misteriosul' DAC 517.El era bijuteria liniei 42, chiar daca era cam scump la vedere.Avea RK-ul la zi si arata de 24 de K.
Este o poza facuta de Dr2005, in care apar mai multe autobuze casate iar undeva apare si DAC-ul 517. Se vede clar ca este vopsit exact asa cum mi-l aduc aminte: un fel de bej si albastru. Tot asa a ramas,bine intretinut (inainte sa fie casat). Se vede clar cum iese in evidenta. Este singurul troleibuz din poza. Pacat de el !
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2009 11:03:30 Titlul subiectului: |
111356 |
|
Și le mai amintește careva pe 546, 518, 500 și 494? Dar pe 558 (scund), cel care avea o fereastră de V3A chiar lângă lada contactorilor?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2009 15:05:16 Titlul subiectului: |
111373 |
|
494 si 500 stiu ca erau inschema bleu cu dunga rosie (toata seria pana pe la 517?). 518 cred ca era primul in schema albastru jos + dunga rosie deasupra, restul alb/cream. Cand am fost ultima data la Constanta am vazut troleibuze pana la 545, deci de restul nu mai stiu.
Ce am spus eu mai sus e dela inceputul anilor '90. Informatia este deci foarte veche.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Sep 2009 11:59:19 Titlul subiectului: |
116823 |
|
Un prieten din Germania a vizitat recent orasul si nu a gasit troleibuzele in circulatie. Care este situatia transportului cu troleibuze? Doresc un raspuns care sa corespunda realitatii, nu din auzite.
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Sep 2009 14:46:18 Titlul subiectului: |
116829 |
|
Troleibuzele au fost scoase momentan pentru ca se asfalteaza o zona de pe Bulevardul I.C Bratianu si in loc de troleibuze merg autobuze MAZ.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Sep 2009 09:08:23 Titlul subiectului: |
117716 |
|
Nici week-endul trecut nu circulau troleibuzele, datorita lucrarilor de asfaltare la bulevard. Am vazut circuland autobuze MAZ 103. In acest moment in Constanta nu mai exista transport electric.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Dec 2009 08:53:34 Titlul subiectului: |
120955 |
|
Ieri cand am trecut prin Constanta, troleibuzele erau din nou la datorie, s-au terminat de ceva vreme lucrarile de asfaltare pe bulevardul Bratianu, fiind refacute si marcajele rutiere.
In zona intersectiei cu fosta linie a lui 102, reteaua de troleibuze este slab ancorata, captatorii avand un balans destul de mare. Ramane de vazut cat va mai rezista acest mijloc de transport in orasul MAZ-urilor.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 29 Oct 2010 09:10:58 Titlul subiectului: |
135586 |
|
Mazare se pregateste sa-si desavarseasca "opera" de dez-electrificare a Constantei...
Oare ce au gresit romanii de trebuie sa suporte masurile aiuristice ale unor politruci cu vederi retrograde?!?
http://www.replicaonline.ro/ratc_vrea_sa_schimbe_troleibuzele_48_cu_autobuze_43947.html
"RATC vrea sa schimbe troleibuzele 48 cu autobuze
Zilnic, zeci de călători ajung la destinație cu ajutorul troleibuzelor 48. Totuși, reprezentanții Regiei Autonome de Transport în Comun Constanța au în vedere scoaterea acestora din circulație: „Nu s-a luat încă o hotărâre concretă, dar se va face un calcul al eficienței troleibuzelor 48 și nu este exclusă retragerea acestora din circuit. Transportul pe această linie va fi însă asigurat, troleibuzele urmând să fie înlocuite cu autobuze”, a precizat, pentru „Replica”, de Constanța, Ibraim Temur, purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport în Comun. Pe lângă discuțiile privind modernizarea parcului auto al RATC inclusiv pe linia 48, regia mai are o veste, dar nu atât de îmbucurătoare: constănțenii ar putea să ajungă puțin mai târziu iarna aceasta la serviciu. „De la începutul anului, pe fondul crizei, s-a constatat o reducere a numărului pasagerilor care folosesc mijloacele de transport în comun. Este posibil ca programul să suporte anumite modificării. Astfel, programul ar putea începe la ora 06.00 dimineața și să se termine la 22.00. În mod normal, programul începe la ora 5.15 și se termină la 23.00”, a adăugat Ibraim Temur. De altfel, și teama unor posibile restructurări a început să bată la poarta RATC-ului: „Casa Județeană de Pensii, care decontează cupoanele pensionarilor, ne datorează circa 60 de miliarde lei vechi, pe care nu sperăm să-i recuperăm în următoarea perioadă. La toate acestea se mai adaugă și lipsa pasagerilor”, a conchis Ibraim Temur.
Roxana CĂLINESCU"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 29 Oct 2010 13:29:19 Titlul subiectului: |
135607 |
|
Dar spune tu care e diferenta intre niste autobuze pe linia 48 sau niste troleibuze, avind in vedere ca e o singura linie?
LE: Desigur am vrut sa vad reactiile ONG... nimic, postarea articolului si in rest liniste totala! Oare de ce?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 31 Oct 2010 15:30:29 Titlul subiectului: |
135664 |
|
Ionescu a scris: | Dar spune tu care e diferenta intre niste autobuze pe linia 48 sau niste troleibuze, avind in vedere ca e o singura linie? | Una dintre diferente este esentiala si palpabila: in prezent se aloca fonduri europene colosale pentru EXTINDEREA sistemelor de transport electric, tramvai/troleibuz; atata timp cat ai inca o linie, poti cere fonduri pentru extindere/modernizare.
Daca linia de troleibuz dispare, atunci... pa! nu mai primesti fonduri, pentru ca nu mai ai CE sa extinzi si sa modernizezi...
Partea "proasta" e ca fondurile externe nu prea pot fi furate, deci nu prea "merita" efortul tarlicarilor ajusi peste noapte "oameni politici"...
Asta lasand la o parte "prostiile" cu ecologia care nu par sa fi bagate in seama de papagalii politici de RRomania...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 12:52:35 Titlul subiectului: |
135698 |
|
Oare pentru autobuze hibride (diesel-electrice) nu s-ar aloca fonduri? Ma refer aici la:
-Phileas, care are posibilitatea sa mearga 2-3 km folosind numai energia electrica stocata in acumulatoare
-Mercedes Citaro G Bluetec la care motorul diesel - de 4,7 L - merge doar cand e strict necesar. La Mercedes Citaro G obisnuit, motorul are o capacitate mult mai mare
La fiecare dintre acestea, frana este recuperativa, deci bateriile se incarca si de la motoarele electrice de tractiune, care trec in regim de generator
Cred ca ar trebui luata in considerare si varianta asta.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 15:07:40 Titlul subiectului: |
135911 |
|
Citat: | Nu s-a luat încă o hotărâre concretă, dar se va face un calcul al eficienței troleibuzelor 48 și nu este exclusă retragerea acestora din circuit. Transportul pe această linie va fi însă asigurat, troleibuzele urmând să fie înlocuite cu autobuze”, a precizat, pentru „Replica”, de Constanța, Ibraim Temur, purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport în Comun. |
Nu inteleg si cred ca n-am sa inteleg niciodata ratiunea unor astfel de actiuni, poate doar prostia si "florile de mucigai" din capul lui Mazariche sa fie explicatia...
Care este diferenta dintre un autobuz si un troleibuz?
Capacitatea de transport? Un tip de troleibuz are capacitatea identica cu a tipului echivalent de autobuz.
Viteza de deplasare? Ehe, credeti-ma ca am vazut in Bucuresti Ikarus-uri troleibuze "alergand" destul de tare pe Grivita, spre umirea si satisfactia mea... Si, vai, nu o data mi s-a intamplat sa fiu intr-un astfel de troleibuz condus indraznet... Vorba ceea, trebuie doar sa ai cu ce, benzi speciale de circulatie, retea, trei "oute" etc...
Manevrabilitatea? Troleibuzele sunt la fel de manevrabile ca si autobuzele, cu conditia ca reteaua de contact sa fie asezata inteligent deasupra strazii. Dau un exemplu, in Ploiesti, pe bd. Castanilor, firele de contact sunt prinse de sarme transversale deasupra strazii astfel ca troleibuzele pot circula lejer pe oricare dintre cele doua benzi de pe un sens. Exemple mai sunt, nu-mi vin acum toate in cap. Ideea este ca tipul de prindere de mai sus sau consolele mai lungi sau oricare alta solutie constructiva rezolva elegant problema "ocolirii masinilor parcate pe marginea strazii", o replica devenita laitmotiv...
Capacitatea de adaptare la trafic? Pai daca este sa se blocheze ceva intr-o intersectie, se blocheaza si tramvaiul, si troleibuzul, si autobuzul, si microbuzul, si taxiul, si mama masinii si cine s-o mai bloca... O vad aproape zilnic in Bucuresti... Cineva o sa zica acum ca troleibuzul nu se poate "strecura" in trafic atat de bine cum o face autobuzul... Pai, vezi mai sus ce am scris despre reteaua plasata cu cap deasupra strazii...
Si, pana la urma, oameni buni, vorba acelei reclame, pentru toate celelalte exista troleibuzele hibrid...
Deci... de ce se scoate si ultima linie de troleibuz din Constanta?...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Noi 2010 13:41:18 Titlul subiectului: |
136221 |
|
Era previzibila aceasta operatiune. Actualele troleibuze mai merg inca cativa ani de acum incolo, dar pe urma ce fac, cumpara unele noi sau SH? Oricum, constantenii sa nu se lamenteze aici pe forum, Mazare a iesit cu majoritate la toate alegerile, asa ca suportati-l.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|