Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 23:57:20 Titlul subiectului: |
106732 |
|
In zona garii este strada mai lata. Pe Vlaicu, in locul peroanelor late au mai facut o banda de cirulatie pentru masinile ce vireaza spre stanga. In fine, tot din cauza latimii variabile a Caii Aurel Vlaicu avem si 4 linii la UTA...
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 16:58:21 Titlul subiectului: |
106762 |
|
Trebuie sa recunoastem ca acea statie este mult mai lata decat cele de la Fortuna, Lebada si mai ales UTA sens spre Vlaicu. uitati-va numai cate randuri de dale sunt puse, pe cand la UTA poate acel numar e redus la jumatate... Dar cele de la UTA au si o scuza: sunt 2 (una pt tramvaiele dinspre Gara, si una pt tramvaiele dinspre Cocorilor).
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 21:30:14 Titlul subiectului: |
106774 |
|
La UTA a mai ramas mult loc, se puteau face 3 statii cat cea de la gara, la fel si in partea cealalta se puteau face doua statii mari si late.
Iata locul ramas nefolosit, unde a fost statia spre Alfa(linia 4 barat) inainte
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.69 kb |
Vizualizat: |
de 12479 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 21:37:30 Titlul subiectului: |
106776 |
|
Ideea era ca statia sa fie dupa intersectie pentru o mai buna fluenta a traficului insa si asa in actuala locatie a statiei UTA (sens de mers spre Gara) tot aveau spatiu suficient sa faca peronul mai lat.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 22:06:27 Titlul subiectului: |
106780 |
|
Am observat ca de vreo doua zile incep baietii sa care pamant pentru spatiile verzi de langa terasamentul liniilor de tramvai. Au inceput de la Fortuna si vin inspre UTA dar sper sa se tina si de cuvant sa fie si terasamentul inierbat desi ma indoiesc mai ales ca am si auzit undeva ca nu vor mai face operatiunea asta din considerente de cost.
Poate mai aveti si voi ceva informatii in sensul asta.
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 22:28:00 Titlul subiectului: |
106781 |
|
Eu stiam ca se va folosi iarba sintetica, sa nu fie probleme toamna/iarna, sa nu se usuce.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 22:56:40 Titlul subiectului: |
106784 |
|
Am vazut pe strada Stefan Luchian ca sapau un sant iar pamantul rezultat il puneau pe marginea strazii la zona verde sau langa linia de tramvai, dupa care maturau pamantul care initial era depozitat pe trotuar. Lucru facut cam de mantuiala, acum trotuarul de la Fortuna la Lebada tot e mocirla cum a plouat
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 23:00:08 Titlul subiectului: |
106786 |
|
Din cate am inteles eu pe Vlaicu trebuia sa fie ceva de genul (poza este din Porto si ma refer strict la portiunea de terasament inierbat):
Referitor la varianta cu iarba sintetica ma cand indoiesc sincer, ar costa mult prea mult fata de iarba naturala care trebuie doar sadita.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 10:29:47 Titlul subiectului: |
106805 |
|
Da, ideea era sa fie terasament inierbat. Insa probabil costurile sunt mari, iar in unele portiuni exista riscul ca iarba sa nu creasca. Asta deoarece oamenii au prostul obicei de a traversa prin locuri nepermise, taman pe terasament, unde ar trebui sa creasca iarba. Si astfel, ne-am trezi cu "santuri" prin terasament. Ma gandesc ca deocamdata importanta e infrastructura. Infrumusetarea poate fi lasata in plan secundar... sau tertiar(?).
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 10:52:04 Titlul subiectului: |
106807 |
|
De ce sa fie costuri mari cu sistemul "green-track" ?
Sa ne gandim putin, cat costa modernizarea, in sistem sina inglobata in beton ? "Green-track" exista si in Bucuresti, pe Bulevardul Timisoara si nu sunt probleme deosebite. In plus, nivelul zgomotului este mai redus in sitemul "green-track" decat in alte sisteme, si linia de tramvai se intretine mult mai usor.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 20:46:34 Titlul subiectului: |
107027 |
|
In comparatie cu "nimic", orice sistem e mai scump. In momentul de fata, predomina "nimic"-ul (pietrisul pentru a tine sinele pe loc).
Noua statie de tramvai din fata Liceului de Arta gazduieste si una dintre primele aparatori in caz de ploaie. Desi nu se vede prea clar din imagine, personal cred ca acel panou de publicitate e prea aproape de linie, iar o persoana mai in varsta care nu e sigura pe picioare poate cadea pe linie chiar in momentul in care vine un tramvai. Nu are rost sa subliniez cine va avea de pierdut...
Speram la ceva mai inteligent ca si design. Plus ca mi se pare ca nici nu ofera o suprafata mare de acoperire.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.02 kb |
Vizualizat: |
de 12381 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 20:53:02 Titlul subiectului: |
107028 |
|
Acelasi tip de statii sunt si in Sibiu... credeam ca vor fi mult mai creativi... in ceea ce priveste realizarea 'copertinelor' ... ... pacat.... puteau arata mult mai bine.. plus ca mie nu mi se pare ca arata atat de bine pentru o statie de tramvai... pentru una de autobuz... arata bine... dar pentru tramvai...
In concluzie... nu prea sunt de acord... dar asta este plus ca acel panou transversal cu liniile obtureaza vederea in lungul liniilor si ocupa... un spatiu destul de mare toata "sandramaua"... chiar nu ma asteptam la un asemenea model de statie...
LATER: daca tot au optat pentru aceste 'copertine' macar sa fi inlaturat acel panou transversal... dupa mine este inutil... plus ca nici nu stiu cum vor trece oamenii prin toata statia, mai ales daca este ingusta (fortuna, lebada, UTA) si tramaviul opreste dupa acel panou... incep sa fi preferat statia fara acele "chestii"... sunt foarte dezamagit...
Ultima modificare efectuată de către o_serar la Lun 02 Mar 2009 22:07:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 21:29:49 Titlul subiectului: |
107040 |
|
Cel mai mare avantaj *privind din punctul meu de vedere* este locatia acelei statii (si nu o spun in calitate de inca elev al liceului de arta ) dar distanta dintre fosta statie de la gara si cea de la podgoria era cel putin mare. A fost o idee buna pozitionare acesteia insa, potrivit si argumentelor de mai in sus, dezamagirea ne-a cam cucerit pe toti. Si in plus, suprafata de acoperire este ridicol de mica...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 21:50:40 Titlul subiectului: |
107041 |
|
Eu zic ca atunci cand vor fi terminate lucrarile BERD, acea statie va deservi doar liniile de Gradiste.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 22:17:17 Titlul subiectului: |
107047 |
|
Incerc sa te lamuresc din ceea ce am vazut eu. Au inceput sa puna pamant (pentru iarba sau flori - asta nu stiu) in zona bordurilor dintre statii si sosea. Intre liniile de tramvai nu am vazut inca sa puna pamant...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 22:57:49 Titlul subiectului: |
107054 |
|
Probabil ca in acel panou va lumina o harta bine structurata a aradului cu transportul in comun, genul celor din strainatate de tip "you are here" aceasta rezulta ca nu e deloc inutila.
Dezamagirea mea la acest proiect ar fi numarul de locuri de parcare, care nu exista...dar puteau exista intr-un numar foarte mare. Dau exemplu zona Fortuna/Standard->unde pe o portiune destul de mare avem parte de 2 trotuare pentru pietoni unul langa celalalt.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 23:14:19 Titlul subiectului: |
107057 |
|
Ca sa raspund la mai multe intrebari iata 3 poze facute pe la 3 noaptea sambata in drum spre casa:
-in prima poza cu statia sens spre UTA se vede ca au pus putin pamand in golul ramas dupa santier
-in a doua se vede ca in spatele statiei s-au acoperit resturile ramase de la santier cu pamant (asta nu inseamna ca se pun flori sau iarba, e doar pamant)
-in a treia poza se vede ca si pe margine s-a pus pamant(de fapt nu-s doua trotuare cum zicea plesh, e unul cu diferenta de nivel), de fapt s-a repus, el fiind scos odata cu punerea bordurilor!
Putem zice ca dupa doi ani pe cand se finalizeaza cu acoperirea ultimelor urme de la schimbarea bordurilor la tretuar si drum cu pamant vom avea in sfarsit zona UTA-Fortuna gata
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.37 kb |
Vizualizat: |
de 12325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.8 kb |
Vizualizat: |
de 12325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.31 kb |
Vizualizat: |
de 12325 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 12:26:26 Titlul subiectului: |
107082 |
|
^ Nu cred ca Primaria va lasa zona asa, fara o floare sau un fir de iarba. Ar fi dezastruos, oribil, jenant.
Iata in poza de mai jos niste linii, mai exact ce a mai ramas din ele. Sunt pe strada Fratii Neumann, chiar langa stadionul UTA. Dupa directie, cel mai probabil se indreptau spre vechea fabrica de textile. Stie cineva mai exact povestea liniilor?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.03 kb |
Vizualizat: |
de 12282 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 11:51:53 Titlul subiectului: |
107162 |
|
Vesti bune! Intre statia de la Gara si cea de la Banc Post, chiar in curba se va face o trecere de pietoni!!! Este pozitionata exact in zona unde multi traversau neregulamentar! Ma bucur sa vad ca cineva chiar se gandeste la oamenii care astfel nu mai trebuie sa faca un ocol destul de mare.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 12:56:04 Titlul subiectului: |
107165 |
|
Fara suparare insa asa fan transport in comun cum sunt nu pot sa nu remarc tampenia unora de a intesa tot orasul cu treceri de pietoni si semafoare. Unde ajungem bai frate daca punem treceri de pietoni tot la 200 de metri, hai sa ne gandim putin si la fluenta traficului.
Si ca sa nu zici ca vorbesc aiurea hai sa le enumeram cate semafoare sunt la de la gara pana la podgoria: gara vechea trecere de pietoni dinainte de statie ce ajunge la Chic, noua trecere dupa statie in fata la pizza 5 colturi, cel pe care l-ai mentionat tu intre restaurantul Bucegi si magazinul Eldo, cel dintre Bancpost si Coraura, a doilea de la Bancpost, cel de la jonctiunea cu Pentru Rares (ce vine din Gradiste), Pogoria.
Deci avem in total 7 (SAPTE) semafoare pe o portiune de 600 de metri, ti se pare normal, vi se pare normal? MIE NU.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 14:24:12 Titlul subiectului: |
107169 |
|
Eu nu prea vad sensul in acest caz al celei de-a doua treceri de la Gara. In rest, desi sunt multe semafoare pe o portiune scurta, am senzatia ca ele erau cam necesare. Era intr-adevar extrem de frustrant sa trebuiasca sa ocolesti vreo 200 - 250 m, doar pt a ajunge de cealalta parte a drumului. In plus, probabil acel semafor va fi cu cerere de verde pentru pietoni. In acea zona circulatia pietonala e ridicata la orele de varf! Probabil ca la final va exista si o anumita sistematizare, desi ca sofer poti ajunge ft usor sa iti pierzi rabdarea.
Eu personal sunt foarte fericit de acea trecere care va fi infiintata. Ramane sa vedem ce va fi si daca s-a gandit bine, sau prost.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 19:22:44 Titlul subiectului: |
107372 |
|
Astazi am fost cu tramvaiul de la UTA pana la PODGORIA si pot sa va spun ca s-a facut o lucrare mare, ma refer la felul in care se simte in tramvai linia,nu hutula, ar fi chiar culmea, este OK.
Tramvaiul a fost GT6 122, l-am vazut si pe 035 si mi-a placut cum este vopsit un gri inchis cu rosu la baza.
|
|
Sus |
|
|
|