Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2024
Mesaje: 1122
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 23:57:20    Titlul subiectului: 106732

In zona garii este strada mai lata. Pe Vlaicu, in locul peroanelor late au mai facut o banda de cirulatie pentru masinile ce vireaza spre stanga. In fine, tot din cauza latimii variabile a Caii Aurel Vlaicu avem si 4 linii la UTA...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 00:35:53    Titlul subiectului: 106738

Banda aceea la Lebada exista si inainte, daca te uiti in poza vezi ca e loc de o statie lata si acum inainte de intersectie, la fel e si in cealalta parte. Din pacate la Fortuna nu s-a facut o asemenea banda, acolo trebuia la mersul spre Fat Frumos. Ce a fost ca pare mai lata linia de tramvai sunt stalpii care sustin catenara si au si rol de iluminat public, aceia nu erau inainte Wink


Lebada.JPG
 Descriere:
locul vechii statii spre Fortuna
 Mărime fișier:  95.31 kb
 Vizualizat:  de 12548 ori

Lebada.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 16:58:21    Titlul subiectului: 106762

Trebuie sa recunoastem ca acea statie este mult mai lata decat cele de la Fortuna, Lebada si mai ales UTA sens spre Vlaicu. uitati-va numai cate randuri de dale sunt puse, pe cand la UTA poate acel numar e redus la jumatate... Dar cele de la UTA au si o scuza: sunt 2 (una pt tramvaiele dinspre Gara, si una pt tramvaiele dinspre Cocorilor).
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 21:30:14    Titlul subiectului: 106774

La UTA a mai ramas mult loc, se puteau face 3 statii cat cea de la gara, la fel si in partea cealalta se puteau face doua statii mari si late.
Iata locul ramas nefolosit, unde a fost statia spre Alfa(linia 4 barat) inainte



UTA.JPG
 Descriere:
spatiul ramas la UTA
 Mărime fișier:  75.69 kb
 Vizualizat:  de 12479 ori

UTA.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 21:37:30    Titlul subiectului: 106776

Ideea era ca statia sa fie dupa intersectie pentru o mai buna fluenta a traficului insa si asa in actuala locatie a statiei UTA (sens de mers spre Gara) tot aveau spatiu suficient sa faca peronul mai lat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 21:47:17    Titlul subiectului: 106777

De fapt la UTA in sensul spre gara au facut o statie mica si ingusta ca la Lebada sau fortuna in locul celei mari si late dinainte, care la orele de varf era tot timpul plina Confused


UTA3.JPG
 Descriere:
UTA, statia spre gara si statia dinspre centru spre Alfa si depou
 Mărime fișier:  86.55 kb
 Vizualizat:  de 12475 ori

UTA3.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 22:06:27    Titlul subiectului: 106780

Am observat ca de vreo doua zile incep baietii sa care pamant pentru spatiile verzi de langa terasamentul liniilor de tramvai. Au inceput de la Fortuna si vin inspre UTA dar sper sa se tina si de cuvant sa fie si terasamentul inierbat desi ma indoiesc mai ales ca am si auzit undeva ca nu vor mai face operatiunea asta din considerente de cost.
Poate mai aveti si voi ceva informatii in sensul asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 22:28:00    Titlul subiectului: 106781

Eu stiam ca se va folosi iarba sintetica, sa nu fie probleme toamna/iarna, sa nu se usuce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 22:56:40    Titlul subiectului: 106784

Am vazut pe strada Stefan Luchian ca sapau un sant iar pamantul rezultat il puneau pe marginea strazii la zona verde sau langa linia de tramvai, dupa care maturau pamantul care initial era depozitat pe trotuar. Lucru facut cam de mantuiala, acum trotuarul de la Fortuna la Lebada tot e mocirla cum a plouat
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 23:00:08    Titlul subiectului: 106786

Din cate am inteles eu pe Vlaicu trebuia sa fie ceva de genul (poza este din Porto si ma refer strict la portiunea de terasament inierbat):



Referitor la varianta cu iarba sintetica ma cand indoiesc sincer, ar costa mult prea mult fata de iarba naturala care trebuie doar sadita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 10:29:47    Titlul subiectului: 106805

Da, ideea era sa fie terasament inierbat. Insa probabil costurile sunt mari, iar in unele portiuni exista riscul ca iarba sa nu creasca. Asta deoarece oamenii au prostul obicei de a traversa prin locuri nepermise, taman pe terasament, unde ar trebui sa creasca iarba. Si astfel, ne-am trezi cu "santuri" prin terasament. Ma gandesc ca deocamdata importanta e infrastructura. Infrumusetarea poate fi lasata in plan secundar... sau tertiar(?).
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 9943
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 10:52:04    Titlul subiectului: 106807

De ce sa fie costuri mari cu sistemul "green-track" ?
Sa ne gandim putin, cat costa modernizarea, in sistem sina inglobata in beton ? "Green-track" exista si in Bucuresti, pe Bulevardul Timisoara si nu sunt probleme deosebite. In plus, nivelul zgomotului este mai redus in sitemul "green-track" decat in alte sisteme, si linia de tramvai se intretine mult mai usor.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:46:34    Titlul subiectului: 107027

In comparatie cu "nimic", orice sistem e mai scump. In momentul de fata, predomina "nimic"-ul (pietrisul pentru a tine sinele pe loc).

Noua statie de tramvai din fata Liceului de Arta gazduieste si una dintre primele aparatori in caz de ploaie. Desi nu se vede prea clar din imagine, personal cred ca acel panou de publicitate e prea aproape de linie, iar o persoana mai in varsta care nu e sigura pe picioare poate cadea pe linie chiar in momentul in care vine un tramvai. Nu are rost sa subliniez cine va avea de pierdut...

Speram la ceva mai inteligent ca si design. Plus ca mi se pare ca nici nu ofera o suprafata mare de acoperire.



DSC00384.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.02 kb
 Vizualizat:  de 12381 ori

DSC00384.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:53:02    Titlul subiectului: 107028

Acelasi tip de statii sunt si in Sibiu... credeam ca vor fi mult mai creativi... in ceea ce priveste realizarea 'copertinelor' ... ... Confused pacat.... puteau arata mult mai bine.. plus ca mie nu mi se pare ca arata atat de bine pentru o statie de tramvai... pentru una de autobuz... arata bine... dar pentru tramvai... Crying or Very sad

In concluzie... nu prea sunt de acord... dar asta este Sad plus ca acel panou transversal cu liniile obtureaza vederea in lungul liniilor si ocupa... un spatiu destul de mare toata "sandramaua"... chiar nu ma asteptam la un asemenea model de statie... Sad

LATER: daca tot au optat pentru aceste 'copertine' macar sa fi inlaturat acel panou transversal... dupa mine este inutil... Sad plus ca nici nu stiu cum vor trece oamenii prin toata statia, mai ales daca este ingusta (fortuna, lebada, UTA) si tramaviul opreste dupa acel panou... incep sa fi preferat statia fara acele "chestii"... sunt foarte dezamagit... Crying or Very sad Sad


Ultima modificare efectuată de către o_serar la Lun 02 Mar 2009 22:07:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 21:29:49    Titlul subiectului: 107040

Cel mai mare avantaj *privind din punctul meu de vedere* este locatia acelei statii (si nu o spun in calitate de inca elev al liceului de arta Razz ) dar distanta dintre fosta statie de la gara si cea de la podgoria era cel putin mare. A fost o idee buna pozitionare acesteia insa, potrivit si argumentelor de mai in sus, dezamagirea ne-a cam cucerit pe toti. Si in plus, suprafata de acoperire este ridicol de mica... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 21:50:40    Titlul subiectului: 107041

Eu zic ca atunci cand vor fi terminate lucrarile BERD, acea statie va deservi doar liniile de Gradiste.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 22:03:53    Titlul subiectului: 107044

Deci... am gasit pe http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/uta-inapoi-la-tramvaie/cn/news-20090302-04513687 un comentariu de genu' :

Comentariu de la : Anonim , 02.03.2009, 17:42
iarba Raspuns | Semnalare
in zona fortuna au inceput sa puna pamant pana la nivelul bordurii... banuiesc ca este pentru zona verde dintre liniile de tramvai


Ma puteti lamuri? sau ceva poze? Question Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 22:17:17    Titlul subiectului: 107047

Incerc sa te lamuresc din ceea ce am vazut eu. Au inceput sa puna pamant (pentru iarba sau flori - asta nu stiu) in zona bordurilor dintre statii si sosea. Intre liniile de tramvai nu am vazut inca sa puna pamant...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 22:57:49    Titlul subiectului: 107054

Probabil ca in acel panou va lumina o harta bine structurata a aradului cu transportul in comun, genul celor din strainatate de tip "you are here" aceasta rezulta ca nu e deloc inutila.

Dezamagirea mea la acest proiect ar fi numarul de locuri de parcare, care nu exista...dar puteau exista intr-un numar foarte mare. Dau exemplu zona Fortuna/Standard->unde pe o portiune destul de mare avem parte de 2 trotuare pentru pietoni unul langa celalalt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 23:14:19    Titlul subiectului: 107057

Ca sa raspund la mai multe intrebari iata 3 poze facute pe la 3 noaptea sambata in drum spre casa:
-in prima poza cu statia sens spre UTA se vede ca au pus putin pamand in golul ramas dupa santier
-in a doua se vede ca in spatele statiei s-au acoperit resturile ramase de la santier cu pamant (asta nu inseamna ca se pun flori sau iarba, e doar pamant)
-in a treia poza se vede ca si pe margine s-a pus pamant(de fapt nu-s doua trotuare cum zicea plesh, e unul cu diferenta de nivel), de fapt s-a repus, el fiind scos odata cu punerea bordurilor!
Putem zice ca dupa doi ani pe cand se finalizeaza cu acoperirea ultimelor urme de la schimbarea bordurilor la tretuar si drum cu pamant vom avea in sfarsit zona UTA-Fortuna gata Laughing



Fortuna.JPG
 Descriere:
statie
 Mărime fișier:  62.37 kb
 Vizualizat:  de 12325 ori

Fortuna.JPG



Fortuna2.JPG
 Descriere:
spate statie
 Mărime fișier:  57.8 kb
 Vizualizat:  de 12325 ori

Fortuna2.JPG



Fortuna3.JPG
 Descriere:
trotuar
 Mărime fișier:  48.31 kb
 Vizualizat:  de 12325 ori

Fortuna3.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 12:26:26    Titlul subiectului: 107082

^ Nu cred ca Primaria va lasa zona asa, fara o floare sau un fir de iarba. Ar fi dezastruos, oribil, jenant.

Iata in poza de mai jos niste linii, mai exact ce a mai ramas din ele. Sunt pe strada Fratii Neumann, chiar langa stadionul UTA. Dupa directie, cel mai probabil se indreptau spre vechea fabrica de textile. Stie cineva mai exact povestea liniilor?



DSC00382.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.03 kb
 Vizualizat:  de 12282 ori

DSC00382.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 11:51:53    Titlul subiectului: 107162

Vesti bune! Intre statia de la Gara si cea de la Banc Post, chiar in curba se va face o trecere de pietoni!!! Este pozitionata exact in zona unde multi traversau neregulamentar! Ma bucur sa vad ca cineva chiar se gandeste la oamenii care astfel nu mai trebuie sa faca un ocol destul de mare.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 12:56:04    Titlul subiectului: 107165

Fara suparare insa asa fan transport in comun cum sunt nu pot sa nu remarc tampenia unora de a intesa tot orasul cu treceri de pietoni si semafoare. Unde ajungem bai frate daca punem treceri de pietoni tot la 200 de metri, hai sa ne gandim putin si la fluenta traficului.
Si ca sa nu zici ca vorbesc aiurea hai sa le enumeram cate semafoare sunt la de la gara pana la podgoria: gara vechea trecere de pietoni dinainte de statie ce ajunge la Chic, noua trecere dupa statie in fata la pizza 5 colturi, cel pe care l-ai mentionat tu intre restaurantul Bucegi si magazinul Eldo, cel dintre Bancpost si Coraura, a doilea de la Bancpost, cel de la jonctiunea cu Pentru Rares (ce vine din Gradiste), Pogoria.
Deci avem in total 7 (SAPTE) semafoare pe o portiune de 600 de metri, ti se pare normal, vi se pare normal? MIE NU.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 14:24:12    Titlul subiectului: 107169

Eu nu prea vad sensul in acest caz al celei de-a doua treceri de la Gara. In rest, desi sunt multe semafoare pe o portiune scurta, am senzatia ca ele erau cam necesare. Era intr-adevar extrem de frustrant sa trebuiasca sa ocolesti vreo 200 - 250 m, doar pt a ajunge de cealalta parte a drumului. In plus, probabil acel semafor va fi cu cerere de verde pentru pietoni. In acea zona circulatia pietonala e ridicata la orele de varf! Probabil ca la final va exista si o anumita sistematizare, desi ca sofer poti ajunge ft usor sa iti pierzi rabdarea.
Eu personal sunt foarte fericit de acea trecere care va fi infiintata. Ramane sa vedem ce va fi si daca s-a gandit bine, sau prost.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 26/Mai/2024
Mesaje: 26
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 19:22:44    Titlul subiectului: 107372

Astazi am fost cu tramvaiul de la UTA pana la PODGORIA si pot sa va spun ca s-a facut o lucrare mare, ma refer la felul in care se simte in tramvai linia,nu hutula, ar fi chiar culmea, este OK.
Tramvaiul a fost GT6 122, l-am vazut si pe 035 si mi-a placut cum este vopsit un gri inchis cu rosu la baza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 11 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community