Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 15 Feb 2009 17:46:34    Titlul subiectului: 106134

200 de stâlpi
ARAD - Un număr de 200 de stâlpi destinați liniei de contact pentru tramvaie vor fi montați în perioada următoare pe centrul Aradului, investiția făcând parte din lucrarea BERD.

Potrivit informațiilor primite de la Primăria Arad, la începutul luni martie, tramvaiele vor circula pe tronsonul Micălaca - Vlaicu. Rămâne de văzut dacă programul va fi respectat sau dacă nu cumva lucrarea va înregistra noi întârzieri. Banca a acceptat la finele anului trecut o întârziere de șase luni în execuția lucrărilor, însă e greu de crezut că BERD va accepta o nouă prelungire sau tergiversare a lucrărilor până în 2010.


sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/200-de-stalpi/cn/news-20090215-01491849
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 19:06:31    Titlul subiectului: 106255

Arad Online a scris:
Asfalt... sub acoperire
După ce au finalizat o parte din lucrările la partea carosabilă din intersecția Podgoria, muncitorii au decis să le ... acopere.

Cel mai probabil vremea rece și ninsorile i-au determinat să țină pentru moment asfaltul „sub acoperire”.

Părerea ta pe această temă! Există 1 părere pe această temă
Părerea ta
Comentariu de la : Anonim , 17.02.2009, 17:03
EU Raspuns | Semnalare
Stau in zona Podgoria si urmaresc destul de mult ce se intampla acolo... e o mica problema cu povestea cu "asfaltul", in realitate e beton, nu asfalt. Inca o data, jurnalistii isi arata valoarea... care tinde la zero.

In articol sunt si poze

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 12:52:25    Titlul subiectului: 106352

Finalizarea tronsonului Vlaicu-Grădiște, amânată din cauza zăpezii

Lucrările BERD încep să fie îngreunate din cauza vremii nefavorabile. Deși la începutul lunii se anunța faptul că de săptămâna viitoare se va circula cu tramvaiul pe ruta Vlaicu-Grădiște, oamenii mai au de așteptat, deoarece nu s-au finalizat lucrările.

„Din păcate nu se pot executa unele lucrări, cum ar fi montarea firelor de contact, iar acest lucru nu permite să dăm drumul la tramvaie pe ruta promisă. Zilele acestea efectuăm doar lucrări care nu necesită o vreme favorabilă. Nu se poate lucra la firele de contact și nu se poate turna asfalt. Și noi ne dorim ca lucrările să se finalizeze cât mai repede, deoarece dorim să reducem pe cât posibil transportul cu autobuzele. Până acum acestea au fost amânate din cauza vremii, dar uneori și din cauza neînțelegerilor dintre inginer și constructor”, afirmă Răzvan Popa, director tehnic din cadrul Primăriei Arad. Imediat după ce se va relua circulația tramvailor înspre Grădiște se va da drumul și la tronsonul Vlaicu-Micălaca.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/41462-finalizarea_tronsonului_vlaicu_gradiste_amanata.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 20 Feb 2009 17:05:44    Titlul subiectului: 106439

Arad Online a scris:
Femeie rănită
Ambulanța a fost chemată să intervină în stația de tramvai de la UTA. O femeie a alunecat pe ghețuș și a căzut, având probleme la piciorul stâng.

Asistenții de pe salvare au preluat-o și au transportat-o la Spitalul Județean.

O stire care nu prea ma mira avand in vedere ca statia e ingusta si alunecoasa iar la UTA coboara toata lumea gramada sa mearga la autobus

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 21 Feb 2009 23:44:09    Titlul subiectului: 106514

Traficul auto de pe centură se mută în interiorul municipiului

Patru străzi din municipiul Arad vor trece pentru câteva luni de zile în domeniul public al statului și administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.

În cursul lunilor care urmează vor fi demarate lucrările de consolidare a drumului național DN7, pe sectorul cuprins între Km 539+640 și 552+760 (Centura Nord – Vest Arad), din cadrul proiectului : „Consolidare DN7 Orăștie - Arad – Nădlac”.
În acest sens, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, a solicitat Primăriei Municipiului Arad acordul în vederea devierii traficului rutier prin municipiul Arad pe perioada execuției lucrărilor pe sectorul sus menționat.
În urma analizării acestei cereri primăria a stabilit pentru devierea traficului rutier două trasee distincte, trasee pe care traficul rutier urmează să fie deviat în două etape, pentru a se evita în acest fel o supraaglomerare a traficului rutier din municipiu, acest lucru fiind coroborat și cu necesitatea asigurării continuității execuției lucrărilor din cadrul obiectivului de investiție finanțat de BERD, „Transport urban în municipiul Arad”.
Cele două trasee/etape propuse pentru devierea traficului rutier sunt : traseul/etapa I: Calea Radnei – strada Iuliu Maniu – P-ța Podgoria – pasaj Grădiște – Strada Petru Rareș – Calea Zimandului și retur; Traseul/etapa a II-a : Calea Zimandului – strada Petru Rareș – Pasaj Grădiște - Calea Aurel Vlaicu, iar pentru retur Calea Aurel Vlaicu – P-ța Podgoria – Pasaj Grădiște – strada Petru Rareș – Calea Zimandului.
În proiectul pe care îl vor vota consilierii municipali joi se arată că Bugetul Local al municipiului nu poate susține în acest moment cheltuielile necesare pentru lucrările de întreținere și reparații necesare menținerii într-o stare tehnică corespunzătoare a carosabilului străzilor pe care urmează să se realizeze devierea traficului rutier amintit, raportat la intensitatea traficului ce urmează să fie deviat, drept pentru care este necesară trecerea sectoarelor de drum ce fac obiectul prezentei hotărâri către Ministerului Transporturilor și Infrastructurii - Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, urmând ca aceasta să asigure efectuarea tuturor lucrărilor de întreținere și reparații a carosabilului atât pe perioada devierii traficului rutier, cât și după terminarea acestei perioade.
Așadar, în concordanță cu legea privind regimul drumurilor, Consiliul Local al Municipiului Arad va preda în domeniul public al statului și administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, tronsoane de drum de pe următoarele străzi: Calea Radnei, Iuliu Maniu, Petru Rareș, Calea „Aurel Vlaicu” (tronsonul cuprins între strada Măgurei și intersecția cu centura de Nord - Vest a municipiului).



Sursa: www.observator.info


Si iata asa, scumpa si draga noastra lucrare BERD se duce de RAPA! Bine ca vom plati inca 20 de ani de acum incolo un drum care va fi ditrus in cel mai scurt timp...

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 01:10:41    Titlul subiectului: 106520

Sa nu uitam ca Podgoria va mai fi blocata vreo luna pana se termina intersectia si racordul liniilor de tramvai, deci pe unde vor devia tirurile, va fi iarasi coada de masini de la Miorita pana la Podgoria, asta e prima faza?
P.S. modernizare inseamna ca se mai toarna 20 centimetrii de asfalt peste cel vechi si iar uita sa faca racordurile cu benzinarii, stradute si alte iesiri, cum au facut pe tot drumul de la Deva la Arad Confused

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 03:12:15    Titlul subiectului: 106524

arthurarad a scris:
vom plati inca 20 de ani de acum incolo un drum care va fi ditrus in cel mai scurt timp...


Luați partea bună a lucrurilor... linia de tramvai e separată de trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 13:49:38    Titlul subiectului: 106544

Dr2006 a scris:
arthurarad a scris:
vom plati inca 20 de ani de acum incolo un drum care va fi ditrus in cel mai scurt timp...

Luați partea bună a lucrurilor... linia de tramvai e separată de trafic.

Si avem centura de ocolire a orasului Twisted Evil deci cateva zile rezistam si cu centura partial inchisa, dar vad alte orase care au transport bazat mai mult pe autobuse si troleibuse ca de 10 ani nu fac o centura(Sibiu si Timisoara) si brusc ma linistesc(bine de luna viitoare la Arad cresc preturile abonamentelor de tramvai, tot am gasit alternativa la autoturism mai scumpa Evil or Very Mad )

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 20:16:27    Titlul subiectului: 106556

^ As face o mica rectificare: nu e vorba despre o deviere partiala, ci una temporara! Adica pentru o perioada de timp, tot traficul greu va fi deviat prin oras!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 20:46:34    Titlul subiectului: 106559

arthurarad a scris:
^ As face o mica rectificare: nu e vorba despre o deviere partiala, ci una temporara! Adica pentru o perioada de timp, tot traficul greu va fi deviat prin oras!

Stiu ce vorbesc! Am zis deviere partiala intre drumul european spre Deva si cel european spre Oradea. Asta e partea de centura ce se va inchide. Apoi devierea intre drumul de Oradea si cel de Nadlac, dupa ce prima parte va fi gata. La asta m-am referit cand am zis partiala. Sunt doua parti din care doar una va fi inchisa temporar

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 13:49:40    Titlul subiectului: 106694

Articol in cadrul ziarului Observator de astazi:
Ce ne enerveazã
Ne enerveazã vatmanii care nu tin cont de orarul afisat pe tabelele din statiile de tramvai si circulã dupã bunul lor plac. De multe ori întârzie
chiar 20 de minute, pentru cã stau în statie, la o cafea sau o bârfã cu doamnele care vând bilete, ceea ce nu ar trebui sã se întâmple, mai ales cã oricum tramvaiele au întârzieri foarte mari. Si, pe lângã asta, dacã îndrãzneste vreun cãlãtor sã zicã ceva, sunt impertinenti si se
rãstesc fãrã motiv…

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mash510void725



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 10/Apr/2017
Mesaje: 21
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 13:50:36    Titlul subiectului: Test la tramvaie la UTA 106695

În sfârșit vești bune pentru locuitorii din Vlaicu: începe testarea liniile electrice destinate tramvaielor pe tronsonul UTA-Podgoria.
Potrivit purtătorul de cuvânt al Primăriei, Corina Drăghici, din această săptămână există tensiune în liniile de contact, iar la finele săpătmânii se vor face primele teste și cu tramvaiele.

În funcție de rezultate, există posibilitatea ca peste două săptămâni să se reia circulația tramvaielor între UTA și Podgoria, iar locuitorii din cartier să scape de corvoada călătoriei cu autobuzele și de cea a stațiilor improvizate printre mașini.

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/test-la-tramvaie-la-uta/cn/news-20090224-08151612
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 16:23:35    Titlul subiectului: 106699

mash510void725 a scris:
Potrivit purtătorul de cuvânt al Primăriei, Corina Drăghici, din această săptămână există tensiune în liniile de contact, iar la finele săpătmânii se vor face primele teste și cu tramvaiele.

Azi au fost teste cu tramvaie pe linia 15, un M8S, un GT4 si un Tatra Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mash510void725



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 10/Apr/2017
Mesaje: 21
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 18:42:56    Titlul subiectului: 106763

http://infotv.ro/news/26-02-2009/circulatie-reluata
Cu siguranta statia Banc Post va fi folosita si pentru tramvaiele care circula inspre/dinspre centru.O veste buna de asemenea este ca statiile de tramvai din Vlaicu vor fi acoperite.Asteptam sa vedem modelul si culoarea acestor copertine. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 20:58:33    Titlul subiectului: 106772

^ Sunt curios daca intreaga statie va fi acoperita, sau doar o "bucatica" din aceasta... Laughing ... Oricum, este o veste bine venita Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 21:23:21    Titlul subiectului: 106773

Eu am alta curiozitate, d-l Cuvineanu mi-a spus ieri ca se va incerca racordarea la Podgoria cu intreruperea circulatiei doua un maxim weekend daca nu chiar mai putin. Bineinteles, se face legatura linia de la gara cu cea din Micalaca, restul are timp pana la toamna.
Totusi de la statia BRD pana la Podgoria de duminica se merge pe jos, asta dupa ce ca si pana acolo trebuie platit bilet, cel putin pana acum nu e marcata nici o trecere de pietoni in zona Confused

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 22:10:17    Titlul subiectului: 106841

Glasul Aradului a scris:
Se redeschide circulația tramvaielor

Circulația tramvaielor pe tronsonul Piața UTA - Zona Podgoria se redeschide începând cu data de 1 martie.

„Se redeschide circulația tramvaielor pe tronsonul Piața Uta - Zona Podgoria, odată cu finalizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport. Vor opera liniile cu legătură directă spre Grădiște-Sere-CET: L15 Făt-Frumos – SERE, L15bFăt-Frumos – CET, L15s Făt-Frumos – Astra II. Transportul se va realiza pe bază de bilet de călătorie sau abonament”, afirmă Corina Drăghici, purtător de cuvânt al Primăriei Arad. Persoanele care călătoresc din Vlaicu înspre Micălaca vor schimba tramvaiul la stația din spatele Liceului CFR, respectiv stația Podgoria. De asemenea, biletele emise de aparatele automate rămân valabile în cazul transferului pe aceste trasee.


Glasul Aradului a scris:
În șase stații de tramvai din Arad au fost instalate, de aproape un an de zile, aparate automate de bilete, recunoscute de către arădeni drept „cutiile galbene“.

Extrem de profitabile, mai ales pentru călători, aceste aparate (două în Vlaicu, unul în Micălaca, unul în Centru și două în Aradul Nou) sunt de multe ori blocate și defectate voit de persoane care, probabil, nu înțeleg să respecte munca altora. După cum am mai precizat și cu alte ocazii, aceste aparate sunt luate de CTP Arad sub contract de închiriere de la o firmă din Oradea.

„Dacă n-ar fi vandalizate atât de des, aceste aparate ar fi extrem de profitabile pentru toată lumea, dar noi tot (mai) sperăm că lucrurile vor intra în normal“ – remarca cu un optimism controlat ing. mat. VIOREL DINU, șeful Serviciului Comercial al C.T.P. Arad.

După cum am precizat anterior, aceste aparate creează pentru călători o serie de avantaje majore:

l Se poate circula, cu un singur bilet, o oră, pe oricâte linii!

l Biletul obținut din aparat nu trebuie compostat!

l Biletul poate fi achiziționat oricând (când încă circulă tramvaie dar nu mai sunt chioșcuri de bilete deschise.

Aparatul dă rest la bancnote!

Din explicațiile pe care le-am primit a reieșit un fapt deosebit care se pare este trecut cu vederea: de la un automat de bilete se poate cumpăra un bilet sau mai multe, iar dacă nu ai tocmai banii potriviți poți primi rest. Este vorba despre cele mai utilizate bancnore, adică bancnotele de 5 lei (foste 50.000 lei vechi!).

Prețul unui bilet rămâne 1,5 lei!!

Un alt mare avantaj în favoarea călătorilor este acela că prețul unui bilet rămâne neschimbat. Chiar dacă tarifele la celelalte legitimații de călătorie se vor majora, la automate prețul biletelor rămâne 1,5 lei/bilet!

Automate vandalizate barbar!

Un fapt extrem de îngrijorător este acela al defectării voite și vandalizării aparatelor.

În mod normal ele sunt extrem de fiabile, dar la noi ele sunt vandalizate într-un mod de-a dreptul barbar.

După cum ne demonstrau pe viu angajații C.T.P. Arad, în aparate sunt introduse, în locașurile pentru monede tot felul de obiecte: de la plastic de pixuri, sârme, agrafe, cuie, așchii de lemn, alte tipuri de monede etc. până la cartoane, ambalaje de hârtie, resturi de cutii, pungi de plastic și parcă asta n-ar fi destul, li se mai dă și foc, astfel încât de multe ori nu pot fi recuperați nici banii introduși de călătorii de bună credință.

Opriți-i pe distrugători !

Este solicitat în acest sens atât sprijinul celor în drept cât și sprijinul călătorilor pentru a lua atitutine în caz că se observă astfel de atitudini, pentru că odată blocat, aparatul chiar dacă permite accesul monedelor nu mai emite biletul, ceea ce este complet neplăcut și jignitor pentru călătorii de bună credință.

Ca să nu mai vorbim despre costurile pentru reparațiile aparatului, plus pierderile prin nefuncționarea lui.

Articolul cu biletele vad ca e iar de actualitate iar cel cu redeschiderea circulatiei foarte sumar

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 10:22:52    Titlul subiectului: 106877

Lucrare BERD-ARAD REABILITARE TRANSPORT URBAN - Circulație tramvaie tronson Uta - Podgoria - 27.02.2009

Începând cu data de 1 martie 2009 se redeschide circulația tramvaielor pe tronsonul Piața Uta - zona Podgoria, odată cu finalizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport. Vor opera liniile cu legătură directa spre Grădiște-Sere-CET:

L15 Făt-Frumos – SERE
L15b Făt-Frumos – CET
L15s Făt-Frumos – Astra II

Transportul se va realiza pe bază de bilet de călătorie sau abonament



Pentru legătura cu relația Centru / Micălaca, călătorii vor schimba tramvaiul la stația din spatele Liceului CFR, respectiv stația Podgoria. Biletele emise de aparatele automate rămân valabile în cazul transferului pe aceste trasee.


Sursa: http://www.primariaarad.ro/stirea.php?sid=552&mode=thread&order=0&thold=0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 19:53:42    Titlul subiectului: 106919

Cum era de asteptat, au aparut orariile pentru liniile 15, 15b, 15s Very Happy

Prin prezentul anunț, Compania de Transport Public Arad informează publicul călător că, începând cu data de 01.03.2009 se pune în funcțiune linia de tramvai pe tronsonul: UTA - Caius Iacob – Sere – CET. În aceste condiții, pe acest sector, circulația se va desfășura pe următoarele trasee:

L15 (Făt Frumos – Sere) zilnic, la un interval de 15 minute

L15b (Făt Frumos – CET) în vechiul program de circulație

L15s (Făt Frumos – Astra II) intercalat, între tramvaiele L15, asigurând un interval de urmărire pe sectorul Făt Frumos – Astra II de 5 minute la orele de vârf și 7,5 minute în afara orelor de vârf și în zilele de sărbătoare.


Transportul se va realiza pe bază de abonament sau bilet de călătorie. Pentru transfer vor putea fi utilizate biletele emise pe automatele de bilete sau validate pe validatoarele electronice din tramvai.


Sursa: http://www.ctparad.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 01 Mar 2009 19:56:19    Titlul subiectului: 106974

Pornesc tramvaiele la UTA
ARAD - Primăria anunță faptul că „începând cu 1 martie 2009 se redeschide circulația tramvaielor pe tronsonul Piața UTA - zona Podgoria, tronson pe care vor opera liniile cu legătură directă spre Grădiște-Sere-CET.


Mai exact L15 (Făt-Frumos – SERE), L15b (Făt-Frumos – CET) și L15s (Făt-Frumos – Astra II).

Pentru legătura cu relația Centru - Micălaca, călătorii urmează să schimbe tramvaiul la stația din spatele Liceului CFR, respectiv stația Podgoria. Biletele emise de aparatele automate rămân valabile în cazul transferului pe aceste trasee.

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/pornesc-tramvaiele-la-uta/cn/news-20090226-06123445
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 17:05:51    Titlul subiectului: 107005

Pe traseul UTA –Podgoria se circulă cu tramvaiul

După câteva luni bune în care arădenii care circulă cu mijloacele de transport în comun au trecut prin clipe de calvar, fiind nevoiți să circule cu autobuzele între UTA și Podgoria și spre Grădiște, situația a revenit la normal.

Ieri, a fost prima zi când pe rutele amintite s-a circulat cu tramvaiul. Chiar dacă lucrările BERD vor mai dura și când se deschide o rută, se închide alta, oamenii sunt bucuroși că încet, încet transportul în comun cu tramvaiele începe să își revină la normal. „Luni de zile am stat prin stații așteptând autobuzele. De multe ori nu veneau la timp din cauza traficului. Acum cu tramvaiul de la UTA la Podgoria facem doar câteva minute”, afirmă Mioara Stoica, o călătoare. Astfel, începând de ieri sunt utilizabile liniile cu legătură directă spre Grădiște – Sere – CET: Linia 15 Făt-Frumos – Sere, Linia 15b Făt-Frumos – CET și linia 15s Făt-Frumos – Astra II. Transportul se realizează pe bază de bilet de călătorie sau abonament. Momentan nu există o legătură directă și cu Micălaca, deoarece lucrările din zona Podgoria nu sunt finalizate. „Pentru legătura cu relația Centru – Micălaca, călătorii vor schimba tramvaiul la stația din spatele Liceului CFR, respectiv stația Podgoria”, afirmă Corina Drăghici, purtător de cuvânt al Primăriei Arad. De asemenea, arădenii trebuie să știe că biletele emise de aparatele automate rămân valabile în cazul transferului pe aceste trasee.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/41948-pe_traseul_uta_podgoria_se_circula_cu_tramvaiul.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:18:16    Titlul subiectului: 107023

UTA, înapoi la tramvaie

Arad - Circulația tramvaielor pe tronsonul Piața UTA - zona Podgoria, a fost reluată, potrivit Primăriei Arad, pe 1 martie, odată cu finalizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de transport.



Prin zona UTA operează acum liniile cu legătură directă spre Grădiște-Sere-CET și anume L15 (Făt-Frumos – SERE), L15b (Făt-Frumos – CET) și L15s (Făt-Frumos – Astra II). Potrivit comunicatului instituției, „transportul se va realiza pe bază de bilet de călătorie sau abonament, iar, pentru legătura cu relația Centru - Micălaca, călătorii vor schimba tramvaiul la stația din spatele Liceului CFR, respectiv stația Podgoria”.
Biletele emise de aparatele automate rămân valabile în cazul transferului pe aceste trasee.

Tot potrivit primăriei, începând din această săptămână, pe zona UTA –Vlaicu vor începe lucrările de amplasare a refugiilor și copertinelor în noile stații de tramvai. Primăria nu a amintit încă nimic despre liniile înierbate care trebuiau deja să apară pe Vlaicu și nici despre momentul la care lucrarea este preconizată a se finaliza în zona Podgoria, unde de lucru mai e mult.


Insa pozele, nu prea au legatura cu UTA... Laughing

Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/uta-inapoi-la-tramvaie/cn/news-20090302-04513687
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 18:25:39    Titlul subiectului: 107100

Aradenii pro si contra Tramvaie

http://www.infotv.ro/news/03%2018:03:37-03-2009/aradenii-pro-si-contra-tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 23:38:03    Titlul subiectului: 107127

Desigur ca fiecare din noi avem dreptul la opinie insa nici lumea de multe ori nu trateaza problema in profunzime de aici poate si nemultumirea legata de transferul pe jos dintre statiile Bancpost si Eurostil.
Nu spun ca e o situatie normala insa poate si noi ar trebui sa intelegem ca este doar o situatie provizorie care mai dureaza maxim vreo doua trei saptamani insa si asa pt mine este mult mai convenabil sa calatoresc asa cu tramvaiul decat cu autobuzul care ramanea blocat in trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dealcasei



Data înscrierii: 20/Dec/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2018
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 01:21:55    Titlul subiectului: 984 107137

Asa e romanul. Niciodata nu e multumit. Ba ca statii mici, ba ca nui iarba, ba ca nu e calitatea buna.
Fratiilor mutumiti-va ca sa facut ceva, s-a investit in tramvaie pe cand in alte orase se cauta sa fie scoase.
In conditiile de la noi ar trebuii sa apreciati ca macar merge tramvaiul separat de masini, nu sa sacrificat chestia asta pentru niste "domni"care s-au nascut in masini, se pare. Mergeti in Oradea sa vedeti cum faci 2 statii in 30 min si alte chestii care nu merita enuerate.
Poate asa o sa apreciati ce aveti...Si nu tot veti gasi nod in papura la orice. De cand cu BERD asta nu am auzit unul s zica :nu se simte aprope nimic la rulare pe noile sine,sau ca tramvaiele pot fi folosite in regim de metrou usor ca pot depasii 50 la ora lejer.
De ce vedeti doar sfertul gol al paharului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 8 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community