Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 09:02:01    Titlul subiectului: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni 107064

Statia " PUNCT OPRIRE AEROPORT " este aproape gata si se va inaugura zilele urmatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 09:24:05    Titlul subiectului: 107067

Circulatia intre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni se va deschide maine, pe 4 martie http://www.realitatea.net/circulatia-pe-relatia-gara-de-nord-otopeni-se-va-deschide-oficial-miercuri--4-martie_466242.html

Citat:
Circulația pe relația Gara de Nord-Otopeni se va deschide oficial miercuri, 4 martie
Circulația pe relația Gara de Nord-Otopeni se va deschide oficial miercuri, 4 martie, lucrările la gară fiind terminate și transportul auto până la Otopeni asigurat, a declarat joi secretarul de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI). Distanța totală a traseului, de la Gara de Nord pînă la Aeroportul Otopeni, este de 23 de kilometri. "Pentru facilitarea accesului, Institutul de Studii și Proiectări Căi Ferate (ISPCF) ia în calcul construirea unei scări rulante", a declarat recent directorul Regionalei Căi Ferate București, Cristian Ungureanu.
În Aeroportul Otopeni se va deschide un ghișeu pentru vânzarea biletelor CFR, iar de acolo călătorii vor putea să cumpere legitimații și către alte destinații, respectiv Iași.
Transportul periurban cu trenul costă șase lei, preț în care este inclus și autobuzul până la Otopeni.
Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, consideră că în funcție de interesul pe care îl vor arăta călătorii pentru acest traseu se va decide păstrarea sau nu a acestei variante.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 20:04:17    Titlul subiectului: 107106

Pe Infofer (www.infofer.ro) am cautat trenuri pe ruta Bucuresti Nord-Balotesti si am gasit rutele. Exista 19 perechi de trenuri, care pleaca din ora in ora, la si un sfert, atat de la Gara de Nord cat si din P.O. Aeroport Henri Coanda (poza 6).
Din Bucuresti, primul tren pleaca la 5 si 15 (poza 1), ultimul tren pleaca la 22 si 15 (poza 2). De la P.O. Aeroport Henri Coanda primul tren pleaca de la 6 si un sfert, iar ultimul de la 23 si 15 (pozele 3 si 4). Trenul face opriri in statiile P.O. Aeroport Henri Coanda si Balotesti (poza 5). Tot pe aceasta ruta mai sunt niste personale care merg la Slobozia (2 perechi de trenuri) si Urziceni (o pereche), acestea insa nu opresc in halta pentru aeroport, ci doar la Balotesti.



Dus (primul tren).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.01 kb
 Vizualizat:  de 39947 ori

Dus (primul tren).jpg



Dus (ultimul tren).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.83 kb
 Vizualizat:  de 39947 ori

Dus (ultimul tren).jpg



Intors (primul tren).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.21 kb
 Vizualizat:  de 39947 ori

Intors (primul tren).jpg



Intors (ultimul tren).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.03 kb
 Vizualizat:  de 39947 ori

Intors (ultimul tren).jpg



destinatie tren.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.6 kb
 Vizualizat:  de 39947 ori

destinatie tren.jpg



Orar PO Aeroport.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.34 kb
 Vizualizat:  de 39947 ori

Orar PO Aeroport.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 20:16:32    Titlul subiectului: 107107

Sunt curios daca trenurile vor fi rentabile si daca vor exista calatori si sper ca aparitia acestor trenuri nu va desfiinta linia 780.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 00:18:34    Titlul subiectului: Gara de Nord - p.o. Otopeni 107135

Nu cred ca va avea succes introducerea acestei linii. In primul rand pretul este destul de scump si de ce nu au sagetile rangul de accelerat! Biletul ar fi mai ieftin, mult mai ieftin si de ce oare nu a fost prelungit traseul pana aproape de aeroport pe linia cf pe care trec trenurile cu vagoane cu combustibil care alimenteaza avioanele din aeroport! In acest fel nu mai era nevoie de microbuze pentru transbordarea calatorilor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 07:47:10    Titlul subiectului: 107140

Trenurile au reduceri pentru moti, elevi, studenti si pensionari. Eu cred ca vor avea succes tinand cont ca multi din tara veneau cu trenul pana la Gara.De.Nord apoi erau "asaltati" inca de la coborarea din tren de catre taximetristi care cereau intre 30 si 60 lei pana la Aeroportul Henry Coanda.

Economisirea e destul de mare de la 60 lei la 6 lei sau 3 lei in cazul celor cu reduceri.

Pretul de 3 si 6 lei pentru un drum de 20-25 km este aceptabil in comparatie cat dau eu in Vrancea pentru 25 km la duba ( 7 lei )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 09:55:52    Titlul subiectului: 107152

Linia va putea fi folosita numai de catre cei care merg in aeroport sau si pentru ajunge in Otopeni ca alternativa la Ratb, dube si taxi?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 11:15:29    Titlul subiectului: 107157

Deschiderea acum a acestei variante feroviare este destul de importanta din cauza contextului in care pasajul de la Baneasa intra in linie dreapta cu sapaturile si se va lucra mult mai intens, asa ca devine o varianta sigura si cu timp exact de la un punct la altul, nu variabila ca timp de parcurgere ca in cazul autobuzului de la gara de nord sau unirii.

Vine vara, traficul se va intensifica pe DN1, plus o alta varianta de luat in calcul, daca folositi trenul, puteti lua masina personala pana la gara, parca undeva in zona sii apoi lua trenul, la intoarcere la fel. Astazi daca vreti sa va duceti la aeroport cu masina... trebuie sa va duca cineva altfel parcarea va costa enorm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 11:48:10    Titlul subiectului: Re: Gara de Nord - p.o. Otopeni 107160

COSTACHE MIHAIL a scris:
Nu cred ca va avea succes introducerea acestei linii. In primul rand pretul este destul de scump si de ce nu au sagetile rangul de accelerat! Biletul ar fi mai ieftin, mult mai ieftin si de ce oare nu a fost prelungit traseul pana aproape de aeroport pe linia cf pe care trec trenurile cu vagoane cu combustibil care alimenteaza avioanele din aeroport! In acest fel nu mai era nevoie de microbuze pentru transbordarea calatorilor!
Pretul e mare? 6 lei? Pai daca nu ai 6 lei pentru tren de unde ai milioane pentru avion? Calatoria ar putea costa linistita si 5E, este un tren special, nu pentru toata gloata.
Daca nu e rentabil, il vor scoate, nu va faceti griji. Deocamdata d-abia i-a dat drumul, sa urmarim ce se intampla.
Singura cauza a nerentabilitatii poate fi mentalitatea schimbata greu, conform careia toti trebuie sa se inghesuie in masini si pe sosea ca sa mearga la aeroport. Poate cu trenul asta se mai atenueaza.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 22:26:10    Titlul subiectului: 107219

Am mers astazi cu trenul intre Gara de Nord si Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) via P.O. Henri Coanda. Cand am cerut bilet, eram primul client de la ghiseul respectiv pe ziua de azi care vroia tichet pe aceasta ruta, casierita nestiind cum sa tasteze (am inteles ca biletele pe ruta asta au un regim oarecum special), dupa ce am stat vreo 3 minute la casa, am reusit sa primesc biletul "mult ravnit" (pozele 1-2).
Peste tot in Gara de Nord erau afise cu programul trenurilor, pe aceasta noua ruta (poza 3), ba mai mult din sfert in sfert de ora se anunta la statie despre aceasta noua ruta a CFR-ului. Pe panoul de plecari/sosiri, cursa era afisata sub forma Bucuresti Nord-Mogooaia ?! Trenurile spre aeroport pleaca de la linia 13, la peronul respectiv fiind anunturi in acest sens (poza 4) precum si un orar (poza 5). Ca o mica rectificare fata de ce am scris ieri, nu toate trenurile pleaca la si un sfert, de exemplu unul pleaca la 16 si 18, apoi la 17 si 16 sau 19 si 18.
Ruta este asigurata de automotoare Desiro (poza 6). Personalul trenului era foarte politicos, ajutandu-i pe calatori sa isi coboare bagajele, sau oferindu-le toate informatiile calatorilor care urcau. Spre surprinderea mea, trenul care a sosit dinspre Otopeni a venit destul de plin pentru prima zi. La dus insa am fost doar 12 calatori.



Bilet tren (fata).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.44 kb
 Vizualizat:  de 39741 ori

Bilet tren (fata).jpg



Bilet tren (verso).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.4 kb
 Vizualizat:  de 39741 ori

Bilet tren (verso).jpg



Captured 2009-3-4 00073.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.38 kb
 Vizualizat:  de 39741 ori

Captured 2009-3-4 00073.JPG



Captured 2009-3-4 00074.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.96 kb
 Vizualizat:  de 39741 ori

Captured 2009-3-4 00074.JPG



Captured 2009-3-4 00075.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.69 kb
 Vizualizat:  de 39741 ori

Captured 2009-3-4 00075.JPG



Captured 2009-3-4 00077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.57 kb
 Vizualizat:  de 39741 ori

Captured 2009-3-4 00077.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 05 Mar 2009 08:04:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 22:43:28    Titlul subiectului: 107224

Trenul a plecat la ora stabilita, la 16 si 18, viteza lui nedepasind 50 de km/ora pana la Halta Buc. Triaj. De unde se face ramificatia spre Urziceni pana la podul peste soseaua de centura, este zona de restrictie, trenul nedepasind 30 de km/ora. Dupa ce trece de pod pana la Mogosoaia trenul merge cu aproximativ 90 km/ora. Ce poate vedea un calator sosit pentru prima oara in Romania care a ales aceasta metoda de deplasare: gunoaie, maldare de gunoaie in zona PO Carpati-Triaj, constructii in diverse stadii de executie in apropierea soselei de centura, etc. Exista doua trenuri pe aceasta ruta, acestea se incruciseaza la Mogosoaia, trenul care vine de la Otopeni il asteapta in gara pe cel care vine de la Bucuresti (nu stiu daca este o regula generala).
In apropiere de P.O. Henri Coanda mecanicul anunta destinatia. Chiar si cu aceste restrictii de viteza datorita infrastructurii precare (o problema arhicunoscuta la noi), din Bucuresti Nord pana la destinatie trenul a facut pe ceas 27 de minute, sosind la 16:45, desi in program este trecuta ora 16:51, probabil a fost luat o marja de eroare. Halta henri Coanda, este simpla, cu un singur peron (pozele 1-2), fiind amplasata la aproximativ 400 de metri de podul peste DN 1 de la intrarea in comuna Balotesti. De altfel cred ca distanta dintre aceasta halta si gara Balotesti este de cateva sute de metri. Din cate am observat se pare ca au fost si niste lucrari la terasament in zona (adaugari de pietris, etc-am mai circulat pe ruta asta). La capatul haltei este prevazuta o rampa de acces la autocar (pozele 3-4). Poate ca ar trebui sa faca si o copertina deasupra rampei, pentru apararea calatorilor de intemperii.



Captured 2009-3-4 00078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.54 kb
 Vizualizat:  de 39734 ori

Captured 2009-3-4 00078.JPG



Captured 2009-3-4 00080.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.92 kb
 Vizualizat:  de 39734 ori

Captured 2009-3-4 00080.JPG



Captured 2009-3-4 00082.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.47 kb
 Vizualizat:  de 39734 ori

Captured 2009-3-4 00082.JPG



Captured 2009-3-4 00081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.23 kb
 Vizualizat:  de 39734 ori

Captured 2009-3-4 00081.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Vin 06 Mar 2009 07:45:29, modificat de 5 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 23:00:14    Titlul subiectului: 107225

In statia de autocar este afisat de asemenea, orarul trenurilor (poza 1). Autocarul este de la Autogara Filaret (a fost inchiriat cumva ?-poza 2). Desi trenul a sosit la cinci fara un sfert, conform programului soferul trebuia sa plece la 5 fix. Poate ca ar trebui sa scada timpii morti intre sosirea trenului in halta si plecarea autocarului cu 5 minute, sau timpul a fost calculat la un flux maxi de calatori, nu stiu, orarul se mai poate calibra in timp. Soferul parea putin plictisit, intr-o ora, mergea intre 10 s 15 minute, in rest statea. Traseul de ducere inspre aeroport a fost foarte interesant. Am luat-o pe strada Ferma M (paralel cu DN 1), unde a rasarit un nou cartier de vile, apoi dreapta pe strada Ferma G, ambele strazi neasfaltate, doar griblura Laughing dupa care a luat-o pe sistemul stradal din jurul aeroportului. Dupa numai 7 minute autocarul a ajuns la Terminalul "Plecari Internationale", pentru ca dupa inca 4 minute sa ajunga la terminalul "Sosiri", pe a treia banda de circulatie (poza 3). Din cate am inteles traseul de intoarcere al autocarului este pe DN1 pana la P.O. Henri Coanda. Per ansamblu, am plecat din Gara de Nord de la 16 si 18 si am ajuns la terminalul "Sosiri" la ora 17:11, am facut 53 de minute (aici pun la socoteala si perioada de 15 minute dintre sosirea trenului in halta si plecarea autocarului). Daca ar scadea timpul de asteptare dintre tren si autocar precum si timpul de deplasare, probabil ca am putea face in viitor si 30 de minute pe aceasta ruta.
Ca o mica comparatie intre tren si expresul 780 care merge pe aceeasi ruta: la intoarcere am mers cu 780 de la aeroport la Gara de Nord. Cu autobuzul am mers bine pana.......... la podul de la IMH (12 minute). De aici blocaj pe sensul de mers inspre Baneasa, am facut 35 de minute !!! De la aeroport pana la gara am facut cu autobuzul 69 de minute pe ceas, fata de 53 cu combinatia (tren+autocar). Acum poate am nimerit eu intr-o ora mai de varf, nu este un interval orar batut in cuie. Decat sa stau insa blocat in trafic la Baneasa, prefer sa merg cu trenul. De ce nu le-a venit ideea acum 15 ani sa faca acest tren, ar mai trebui prelungita linia cu aproximativ 1,5 km ar fi avut pe unde sa o faca, si atunci expropierile ar fi costat mult mai putin (nici nu erau construite atatea case).



Captured 2009-3-4 00084.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  872.42 kb
 Vizualizat:  de 39726 ori

Captured 2009-3-4 00084.JPG



Captured 2009-3-4 00083.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.87 kb
 Vizualizat:  de 39726 ori

Captured 2009-3-4 00083.JPG



Captured 2009-3-4 00085.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.18 kb
 Vizualizat:  de 39726 ori

Captured 2009-3-4 00085.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Vin 06 Mar 2009 07:47:10, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 08:46:20    Titlul subiectului: Linia ferata Bucuresti - Otopeni 107242

Un lucru nu am inteles: Trenul are rang de personal? La tv anuntase ca va fi rapid! Si daca e personal, de ce costa biletul asa mult? Probabil este inclusa si taxa transportului cu autocarul. Si mai opreste trenul in vreo statie pana la Otopeni? Cu aceste 2 mijloace de transport nou infiintate RATB 780 si CFR, cred ca a pus capac taximetristilor!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 08:58:55    Titlul subiectului: 107243

Chiar daca trenul ar avea rang de rapid sau accelerat viteza comerciala ar fi tot aceeasi, din cauza infrastructurii precare. In plus pretul unei calatorii ar fi fost mult mai mare. Oricum pe ramele Desiro, confortul este destul de mare, chiar daca are rang de personal. Este inclusa si taxa pentru autocar in pretul biletului.
Pana la P.O. Henri Coanda (sau halta Otopeni) trenul nu mai face nici o oprire. Dupa halta trenul mai merge la gara Balotesti, unde intoarce.
Pentru asigurarea unei legaturi cu comuna Otopeni ar trebui bagate autobuze care sa mearga de la halta pana in comuna Otopeni, nu stiu cum ar putea intoarce acestea. Eventual pe sub podul de centura.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 10:55:29    Titlul subiectului: 107246

Cam cati calatori ai prins in el? Se parte ca la orele diminetii nu prea a fost lume.
Acum 15 ani un astfel de tren nu se justifica, deoarece traficul pe Otopeni era mult mai scazut. Acum, sufocati de trafic, lucrari sau alte aiureli, asa ceva este util. Aceasta solutie cred ca este provizorie. Deasemena am citit in alte locuri ca peronul este foarte departat de tren si ca lipseste o toaleta.

Sa speram ca pana la urma se va finaliza cu totul proiectul trenului pana la Otopeni, chiar in aeroport.
Pana una-alta, acum chiar sunt legaturi corespunzatoare intre Otopeni si restul orasului: 2 la Gara de Nord si una in Centru.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Frequent Traveller



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 12:23:14    Titlul subiectului: 107265

In imaginea 00081 de mai sus vei vedea, in dreapta autobuzului, in spatele stalpului, fantoma unei toalete Smile.

Si intr-adevar, am vazut o poza cu distanta mare intre marrginea peronului si pragul usii trenului.

_________________
aimant des chemins de fer...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 13:39:59    Titlul subiectului: 107270

Peronul este putin mai indepartat de tren fata de Gara de Nord, dar nu intr-atat incat sa puna in pericol calatorii. Cu toaletele cred ca se poate rezolva, se pot aduce 2-3 WC-uri ecologice. Toaleta cred ca exista si in autocar. Oricum halta a fost conceputa mai mult ca un punct de transbordare tren-autobuz si viceversa, si mai putin de stationare.
In autocar au fost atatia calatori ca si in tren, adica 12, din care 9 au coborat la terminalul "Plecari" si ceilalti la "Sosiri". Incet, incet eu cred ca lumea o sa se obisnuiasca cu trenul, avand in vedere ca nebunia de pe DN 1 este de-abia la inceput.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 05 Mar 2009 15:19:13, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 15:03:13    Titlul subiectului: 107278

In alte tari lumea merge la servici cu trenul, fara grija condusului sau a parcatului automobilului personal, la fel cum ar merge cu tramvaiul. E un prim pas spre modernizarea transportului local.
Iar taximetristii smecheri ar fi bine sa aiba pus un ban deoparte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 18:44:52    Titlul subiectului: 107290

In autocar cum se face urcarea pe baza biletului de tren sau a biletului de avion?La intoarcere autocarul a plecat gol spre gara sau au fost ceva calatori?Oricum cum remarca si Ionescu acum avem legaturi cel putin firesti cu aeroportul Otopeni si chiar imi doresc ca atat trenul cat si autobuzul expres 780 sa aiba din ce in ce mai mult succes Razz si atat trenul cat si autobuzul pana la Otopeni costa foarte putin in comparatie cu taxiul.Taximetria nu va apune la aeroport deoarece mai sunt si curse de noapte care vin de la ora 23:30,ora la care nici CFRul si nici RATBul nu mai au curse de plecare spre oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 00:22:52    Titlul subiectului: 107320

Cei de la Cotidianul au facut si ei un test, pentru a vedea cine ajunge primul la destinatie, de la Gara de Nord la Otopeni. Cel care a mers cu tren+autobuz a facut 38 de minute, iar cel cu masina 40 de minute.
Articolul intreg se gaseste aici

Citat:
Trenul până la Otopeni bate mașina cu două minute
Săgeata Albastră, abia introdus pe linia Gara de Nord- Aeroportul Otopeni, și autobuzul care îi preia pe călători ajung la destinație, într-un timp cumulat, în 38 de minute. O mașină parcurge același traseu în 40 de minute.
În urma unui test făcut ieri de Cotidianul pe traseul Gara de Nord-Aeroportul Otopeni „Henri Coandă”, între orele 12.15 și 13.00, am ajuns la concluzia că trenul care face legătura între cele două extreme este mai rapid decât o mașină care parcurge același traseu. La ora 12.15, trenul Săgeata Albastră a plecat de la linia 13 din Gara de Nord, cu zece persoane și un controlor la bord, iar mașina redacției a pornit din fața clădirii, de la locul știut sub numele de „la coloane”.
Echipa ziarului Cotidianul a mers pe traseul Calea Griviței, strada Turda, Mărăști, Casa Presei și apoi pe drumul național București-Ploiești.
Mașina redacției a prins câteva semafoare, dar circulația a fost în general bună și nu au existat ambuteiaje. Cu 60-70 de kilometri la oră am reușit să ajungem în Aeroportul Otopeni la ora 12.55, deci după 40 de minute.
În schimb, cei care au călătorit cu trenul au ajuns după 38 de minute, adică cu două minute mai devreme decât mașina Cotidianului, mai precis la ora 12.53, în contextul în care călătorii au trebuit să coboare din tren la punctul de oprire pentru aeroport și de-acolo să continue drumul cu autobuzul.
În punctul de oprire pentru Aeroportul Otopeni, călătorii au coborât din tren pentru a se urca în autobuzul care îi aștepta deja să-i ducă până în fața ușii de plecări internaționale a aeroportului. În timp ce ei se îmbarcau în autobuz, un alt autobuz sosise deja pentru a-i aștepta pe călătorii din următorul tren, care aveau să ajungă peste o oră. Timpul de îmbarcare a acestora a fost de 4 minute și jumătate, iar drumul către aeroport a fost parcurs în alte 8 minute și jumătate. În total, autobuzul a făcut 13 minute, care s-au adăugat celor 25 parcurse cu trenul. Pe traseul de la ultima stație a trenului și până la aeroport este o curbă periculoasă unde drumul este foarte îngust, iar șoferii autobuzelor ar putea zgâria autovehiculele sau să îndoaie gardurile care împrejmuiesc casele oamenilor. Șoferul care a fost la volanul autobuzului a reușit cu greu să execute acea curbă și era cât pe ce să lovească gardul unui om.
Dacă la orele 12.00-13.00 mașina a mers aproape umăr la umăr cu trenul, în schimb, în intervalul orar 15.00-16.00 lucrurile ar fi stat altfel, pentru că traficul pe străzi și apoi pe șosea s-a îngreunat. Acești timpi depind foarte mult de traficul și de orele la care se pleacă spre aeroport. La întoarcere, traficul pe DN 1 a fost infernal, astfel că a durat o oră numai drumul până la Aeroportul Băneasa, iar până la Gara de Nord, încă cel puțin trei sferturi de oră.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 00:30:00    Titlul subiectului: 107322

Din jurnalul de calatorie al lui guest de mai sus am remarcat un lucru care mi s-a parut ciudat: De ce autocarul are si el un orar pe sensul halta - aeroport? Personal mi s-ar parea logic ca acest autocar sa fie acolo cand soseste trenul (sa zicem cu 10 minute inainte de sosirea programata, tocmai pentru a lua in calcul si eventualele sosiri in avans), sa astepte urcarea calatorilor spre aeroport si dupa ce s-a urcat si ultimul sa plece imediat... ce rost are sa aiba un orar fix si sa plece la o ora anume, din moment ce rostul sau este DOAR preluarea pasagerilor sositi dinspre Bucuresti - Gara de Nord cu trenul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 02:28:35    Titlul subiectului: 107329

@itb: taximetria de la aeroport nici nu trebuie sa dispara. Trebuie doar facuta cu aparate si corespunzator. Taxi-ul ca si transportul pe baza de shuttle nu sunt lucruri negative, doar ca prin ceea ce s-a intamplat la noi, fara o lesa pusa cum trebuie, acestea au degenerat si au creat multiple probleme si disconfort calatorilor. Poate ca, odata cu aceasta concurenta, sa se mai indrepte si aceasta optiune de transport numita taxi. E clar ca mafia taxiurilor exista, peste tot, doar ca e tinuta sub control. La fel va fi si la noi mai devreme sau mai tarziu.
Am spus-o si o repet: in conditii normale, taxiul impreuna cu transportul public trebuie sa faca o casa buna. De exemplu, cand se vor introduce benzile speciale RATB, acestea sa permita acces si taxiurilor.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 19:15:41    Titlul subiectului: 109371

Conform unui articol aparut in Evenimentul Zilei pe ruta Gara de Nord-Otopeni circula in medie, zilnic 250 de calatori. Articolul se gaseste aici

Citat:
Trenul spre aeroport câștigă pasageri
La o lună de la lansare, noua rută feroviară care face legătura între Gara de Nord și Aeroportul „Henri Coandă” are, în medie, 250 de pasageri zilnic, a declarat Alexandru Dumitrescu, directorul de comunicare al CFR Călători.
Potrivit acestuia, cel mai mare număr de pasageri se înregistrează în cursul dimineții și după-amiezii, iar trenul a început deja să fie folosit și de cei care lucrează în zona aeroportuară. Creșterea traficului pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni a fost ușor încetinită însă de timpul
rece și de scăderea numărului de pasageri ai avioanelor. Întrebat dacă cifra de 250 de pasageri reprezintă un aflux suficient de mare pentru ca ruta să devină permanentă, Dumitrescu a precizat că e prematură o decizie în acest sens, dar că, potrivit practicilor europene, previziunile stabilesc o medie de 10% din traficul către aeroport. Pentru cei interesați, trenurile opresc uneori și la Mogoșoaia, unde, în funcție de orar, garnitura respectă un timp de așteptare de câteva minute. Ruta CFR Gara de Nord - Aeroportul „Henri Coandă” a fost dată în folosință pe 4 martie. Trenurile tip Săgeata Albastră circulă la interval de o oră, în graficul orar 5.15- 23.23. Transferul pasagerilor de la Punctul de Oprire AEROPORT până la terminalele aeroportului se realizează cu autobuze speciale.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 12:19:30    Titlul subiectului: 109430

guest a scris:
Cei de la Cotidianul au facut si ei un test, pentru a vedea cine ajunge primul la destinatie, de la Gara de Nord la Otopeni. Cel care a mers cu tren+autobuz a facut 38 de minute, iar cel cu masina 40 de minute.

Mai interesant mi s-ar fi parut sa incerce traseul intre o locatie din oras (un cartier) si aeroport, ca si cand pleci de acasa cu taxi-ul sau masina personala. Presupun ca in acest caz masina ar castiga cursa, adaugand timpul de asteptare dupa RATB si tren.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 17:53:46    Titlul subiectului: Se muta 110819

Primul S-Bahn înființat în România (Buc-Balotești) se pregătește de desființare. Așa că sunt slabe sperațele ca CFR să mai facă ceva asemănător în alte orașe. Poate doar să vină un privat, presupunând că îl va lăsa CFR Infra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community