Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2008 21:15:12    Titlul subiectului: 90826

Brassovia/transira a scris:
Prin HCL Nr. 215 / 25.02.2008 sediul central RAT din Str. Harmanului nr. 49, devine "domeniu public". Deci RAT subventioneaza de fapt municipiul si nu invers, cum credeam pana acum.

De ce numai sediul din Str. Harmanului si nu si celelalte garaje? De ce tocmai acum? RAT ca persoana juridica nu poate avea in patrimoniu vehicule sau imobile?

Avand in vedere ca nici flota de autobuze noi nu ii mai apartine, RAT poate sa se duca linistita la culcare in a doua jumatate a anului, in caz ca nu va obtine incredintarea serviciului public si a respectivelor bunuri, fiind lipsita de principalele sale mijloace de productie.

Acest sediu a fost construit in perioada 1978-1983, cu mari dificultati financiare, devenind sediul IJTL Brasov, unitate de subordonare judeteana si nu municipala. Cuprindea cladirea de birouri cu trei niveluri si baza de exploatare pentru un parc de 400 vehicule, incluzand numeroase ateliere, spatii de parcare, precum si sectia de taxi. In spatele acesteia ar fi trebuit sa fie construit in prelungire depoul de tramvaie, insa ratiuni de ordin economic au condus pana la urma la alta rezolvare. Toate acestea se intindeau pe o suprafata de cca 6 ha, de drept apartinand la acea vreme de comuna Sanpetru. Imediat dupa 1989, toata partea care servea exploatarea de taximetre a fost instrainata pe nimic, creandu-se o societate pe actiuni care mai apoi a valorificat acest activ in alte scopuri.

Partea buna a tranzactiei: fiind acum "domeniu public", sediul RAT poate fi fotografiat legal inclusiv din interiorul sau. De altfel, in incinta sa ar trebui sa poata circula oricine, dupa voie, avand acum statulul unui trotuar de pe orice bulevard. Pe mine nu ma intereseaza aceste avantaje, insa, daca sunt amatori de fotografii, e bine sa se grabeasca - pentru a mai avea subiectul pozei.
Ce ziceti de asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 17:12:40    Titlul subiectului: 90876

Nimic. Ca orice societate, RAT nu e sat fara caini sa intre sa pozeze cine si ce vrea. E normal sa ceri un acord minimal. Unde in lume te duci asa de capu tau si pozezi in interior de depozit/autobaza/depou?...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 16:27:49    Titlul subiectului: 91770

L-am vazut azi pe un canal tv local pe Aristotel Cancescu (presedintele PNL) cu candidatul la primaria Bv, fosta inspector scolar jud.Bv-Carmen Tanasescu-vorbind despre planurile legate de RATBV in cazul castigarii primariei: Va desfinta RAT si va concesiona transpotul public mai multor firme!
Sincer nu imi vine sa cred ce planuri au cei de la PNL, nu ma asteptam, stim cu totii ce inseamna concesionarea transportului local: bun venit dubelor si adio troleibuze, adio transport public adevarat, ecologic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Iun/2024
Mesaje: 1368
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 23:25:55    Titlul subiectului: 91805

Stai linistit ca nu o sa ajunga primar PNList la Brasov.
Din pacate sau din fericire (daca cei de la PNL chiar au declarat asa ceva), va ramane tot "inamicul sarmei". Este apreciat de marea masa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 59
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 09:57:27    Titlul subiectului: Troleu până la Hărman, tramvai până în Noua 93329

Troleu până la Hărman, tramvai până în Noua
Pentru că în ultimii patru ani s-a reușit modernizarea întregului transport public în comun, de acum, după cum spune primarul George Scripcaru, se trece la programul de eficientizare a acestei societăți. Iar acest lucru înseamnă și crearea unor linii de transport între Brașov și localitățile limitrofe, cum ar fi Predeal, Cristian, Sânpetru, Brașov și Hărman. „Planul de eficientizare a RAT Brașov nu se bazează pe majorarea prețului unei călătorii, ci prin diversificarea serviciilor și printr-un management mai eficient. Predealul ne-a solicitat o linie RAT, la fel și firmele străine care au sedii la periferia orașului sau chiar în imediata lui vecinătate. Mi se pare normal ca RAT Brașov să ofere astfel de servicii, mai ales că beneficiază de toată infrastructura necesară. O să introducem un troleibuz pe ruta Brașov - Hărman și un tramvai pe ruta Brașov - Noua, cu traseu prin curtea uzinei de autocamioane Roman-SA, tramvai care va lega cele două zone ale Brașovului pe o rută scurtă și foarte ușor de realizat. La Roman-SA avem un teren, pe care se află o hală, iar noi intenționăm să o demolăm și să realizăm acest traseu. De asemenea, rezolvăm și componenta ecologică, de care trebuie să ținem cont. Avem în proiect și o linie directă de troleibuz Noua - Răcădău, prin strada Carpaților și Bulevardul Muncii, pentru că este vorba de două cartiere importante între care acum nu există o legătură directă”, a explicat Scripcaru.

Tramvai ușor pe ruta Ghimbav – Brașov –Predeal
O altă variantă de transport între localități, de exemplu Ghimbav – Brașov – Predeal, ar fi de introducerea pe calea ferată a unui tramvai ușor.

http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=41336
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 12:09:58    Titlul subiectului: 93334

Mi se pare ciudat. S-a desfiintat tramvaiul in 2006, s-a exterminat in mare parte reteaua de troleibuze din oras, acum iar se doreste reintroducerea tramvaiului. Nu am auzit de existenta termenului "tramvai usor".
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 16:01:29    Titlul subiectului: 93339

Asa-zis-ul 'tramvai usor' ar fi de fapt un proiect strict feroviar, un fel de S-Bahn nemtesc sau RER parizian.

In plus rutele de troleu noi de care se pomeneste acolo sunt doar la periferia orasului sau in afara lui; inauntrul orasului tot autobuzul va ramane mijlocul dominant (daca nu exclusiv chiar).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Sâm 13 Sep 2008 02:03:07    Titlul subiectului: 98252

Stirile Nova TV Marți, 09 Septembrie 2008 , interviu cu Mircea SZABO - director productie RAT BV - Felicitarile mele pentru noile linii de troleibuz.

http://www.novapress.ro/

--------------------------------

Admin edit: Am inclus secventa respectiva in arhiva video la Judetul Brasov, sectiunea Stiri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 16:09:56    Titlul subiectului: 98507

Un articol de o calitate indoielnica ce prezinta nemultumirile unuia (unora?) din soferii RAT Brasov:

http://www.brasovultau.ro/index.php?pag=article&id=689&p=de-ce-a-ramas-rat-brasov-fara-soferi.html

Brasovul tau a scris:
Se incalca codul muncii flagrant la RAT BV. Un sofer lucreaza 24-26 de zile pe luna si in acte figureaza ca a lucrat 21 de zile. Ne obliga sa lucram 10-11 ore/zi fara sa ne intrebe daca ramanem la ore suplimentare cum ar fi normal. Nu avem pauza de masa, nu avem pauze intre curse (sosire/plecare). La capete de linii mergem intruna ca robotii, nu avem WC-uri la toate capetele de linii si nici timp sa le folosim.

Avem salarii proaste, nu suntem platiti la munca pe care o prestam. O meserie cu risc maxim. O greseala ne poate costa libertatea in urma unui accident, stres mare, boli profesionale (diabet, colana, prostata, stomac). Avem raspundere mare, trasportam sute/mii de oameni. Majoritatea soferilor au salarii de 860 - 890 ron. Insa cei cei care conduc sindicatele, patru la numar si apropiatii lor si ai sefilor au salarii 1070 -1200 ron, plus multe alte nereguli. Daca ati stii cate sotii, fiice, nurori, nepoate, nepoti si pile sunt angajate la birouri cu salarii frumusele, v-ati cruci.

Cei de la Inspectoratul Teritorial de Munca nu isi fac treaba. Se rezolva totul de la director la director ca sa se inchida ochii la conditiile de munca si incalcarea legii. Asta-i tara in care suntem condamnati sa traim!


Ziceam mai sus ca nu apreciez calitatea acestui articol pentru ca nu este semnat si nu se mentioneaza sursa; nu ma pot pronunta asupra corectitudinii informatiilor cuprinse in el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 17:36:45    Titlul subiectului: 98515

Nu neaga nimeni aceste probleme, dar de ce tocmai acum? Ar trebui declansata o ancheta.
Articolul e scris in dorul... spiritului media romanesc. Asta, ca sa nu mai adaugam apartenenta politica a site-ului respectiv. Daca va uitati la celelalte ziare, care apartin aripii politice care conduce orasul, evident ca nu apare nimic.
Curios as fi cam de cate secole este situatia asta la RAT...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 17:51:31    Titlul subiectului: 101511

Caderile de zapada de la Brasov au perturbat traficul auto si implicit serviciul RAT. Din ce am constatat azi uitandu-ma la camere (pe linga peisajele superbe), ca situatia era cat de cat stabila intre orele 16 si 18. Intarzierile liniilor importante pe care le pot urmari au fost cam asa: 17 cu 2-7 minute, 5 cu 1-2minute, 35 cu 6 minute, 21 cu 2-5 minute. Acum situatia isi revine incet incet la normal...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 23:13:26    Titlul subiectului: 105752

Datorita scaderii dramatice a calatorilor, pana la sfarsitul lunii R.A.T va DESFINTA si restrange activitatea mai multor linii din Brasov, inclusiv linii de troleibuz.
Informatie parvenita de la un controlor astazi .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 23:59:44    Titlul subiectului: 105756

Da, poate nu ar fi o masura chiar atit de rea. Restrictionarea s-ar putea face ma ales seara! Dupa ora 8, in afara de 5 sau 17 sau care se vor alege restul liniiilor pot avea intervale de 30-60 minute. Gradul de incarcare scade dupa aceste intervale. In plus alocarea parcului auto in functie de ocupare la diverse ore ar trebui facut mult mai bine. Scoaterea autobuzelor articulate dupa ora 20 seara, precum si alocarea mai multor midibuze in loc de autobuze pe liniile mai putin circulate.
Exemplu: linia 21, in weekend toata ziua este deservita de cate un vehicul articulat. Dupa ora 18 seara, la Gemenii - Saturn, sunt maxim 25-30 calatori (cu indulgenta). Pentru acestia este suficient cel putin un midibuz si cel mult un autobuz nearticulat.
Aceeasi situatie este valabila si la troleibuze. Se pot combina midibuze cu troleibuze pe o astfel de linie, mai ales in week-end.
Alt exemplu: data de 28 decembrie, orele 18. In Triaj, autobuzul 1, un volvo articulat. Pana la CCI nu am fost mai mult de 15 insi. Un midibuz era suficient.
Deasemenea, ganditi-va ca la un oras de 400.000 locuitori exista 40 linii de transport, din care cel putin 12 au program sub 30 minute. Dupa mine este putin cam mult. Putem compara cu CT care are aproximativ acelasi numar de locuitori si numai 17 trasee... Poate trebuie sa ne dea de gandit.

As vdea o reorganizare a orariilor, eventual cu marirea intervalului si tranferarea unor curse pana la ore mai tarzii. Idea

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 59
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2009 12:01:18    Titlul subiectului: Autobuzul care o ia la vale 105956

Ieri a luat-o iar un Autobuz de la RAT in Racadau la vale. Ultima data era un Troleibuz (88). O fi fost acelasi sofer? http://www.videonews.ro/public/5710
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 16:14:08    Titlul subiectului: 106364

Linia 17 barat s-a desfiintat de ieri. www.ratbv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 16:26:08    Titlul subiectului: 107280

Asus a scris:
Datorita scaderii dramatice a calatorilor, pana la sfarsitul lunii R.A.T va DESFINTA si restrange activitatea mai multor linii din Brasov, inclusiv linii de troleibuz.
Informatie parvenita de la un controlor astazi .
Iata, ne aflam in 5 martie, iar in cadrul RAT nu s-a produs nici o schimbare, iar acest lucru este foarte bine. Inca mai exista troleibuze in Brasov!!! Pentru cei pasionati de transport electric, ofer un sfat: faceti poze cat mai puteti. E jale mare ceea ce se intampla in orasul nostru... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 21:54:52    Titlul subiectului: 107394

RAT Bv va continua analiza gradului de incarcare a mijloacelor de transport in comun si in luna martie, cat si in luna aprilie.
Modificarile aduse pe baza analizei realizate in luna februarie sau produs incepand cu data de 02.03. si se pot consulta de oricine (vezi grafice). Am sa amintesc aici despre liniile de troleibuz:
5B - 1 troleibuz/ora fata de 2 tr./ora,
7- 2 tr./ora fata de 3 tr/ora,
8,3, 10 - au ramas neschimbate,( linia 3 are un nou orar)
30 - 2 tr./ora fata de 3 tr./ora
33 - 1 tr/ora fata de 2 tr/ora,
La un calcul simlpu se poate vedea ca 4 troleibuze au fost scoase din grafice, iar liniile 3 ,5B, 10 nu stau deloc bine cu gradul de incarcare asa ca exista sanse mari ca acestea sa fie desfintate , la 1 aprilie sau la 1 mai.
Datorita restrangerii graficelor au rezultat 4 troleibuze care nu au trasee, normal ar fi fost ca linia 32 sa fie din nou deservita de troleibuze, mai mult avand in vedere iminenta disparitie a inca 3 linii , rezultand un surplus de inca 3 troleibuze s-ar putea foarte usor ca acestea sa deserveasca linia 23. Realitatea e ca la nivelul decizional in RATBv si primaria Bv nu se vrea , ce sa mai vorbim de investitii gen macaze moderne, sisteme elastice de prindere a retelei etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 23:37:57    Titlul subiectului: 107406

Poate se vor aduce autobuze pe gaz...
Cred ca mai exista si altfel de tehnologii, nu numai cea pe sarme...
Schimbari de prgram, din cate am vazut s-au intamplat si la alte linii.
- 1 are program prelungit pana la 23.50
- 4 are un program usor modificat, cu mai multe curse la orele de varf si un pic mai putine la alte ore, iar in weekend are si program mai vast si mai lung pana la 22.50.
- 5 s-a schimbat si s-au introdus curse suplimentare la orele de varf, pentru mai multe intervale de 4 minute...
- linia 33 nu pare modificata... tot de 2 ori pe ora trecea.

Este practic orarul asemanator cu cel de vara. Intr-adevar pe 5b ramine un singur troleibuz pe traseu.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 14:44:23    Titlul subiectului: 107433

Asus a scris:
7- 2 tr./ora fata de 3 tr/ora
30 - 2 tr./ora fata de 3 tr./ora
Nu vreau sa te contrazic, dar nu prea ai dreptate. Orarul liniei 7 a fost conceput dintotdeauna pentru 2 troleibuze. Rareori existau 3 troleibuze la traseu. Asta se intampla la orele de varf. Aceasi poveste este si cu linia 30.
Asus a scris:
33 - 1 tr/ora fata de 2 tr/ora
Pe linia 33 circula in continuare 2 troleibuze pe ora. A fost o perioada cand circulau si 4 troleibuze. In week-end activitatea e mai restransa, circuland doar un singur troleibuz in unele ore, iar la ora 17:00 trece ultimul vehicul (duminica se intampla asta). Vezi: http://ratbv.ro/afisaje/33-dus.html si pozele din atasament.

Singurul aspect relevant este schimbarea orarului liniei 5 barat.

Apoi o imagine cu vechiul orar si un link catre noul orar http://ratbv.ro/afisaje/30-dus.html al liniei 30.



orar_7.jpg
 Descriere:
Vechiul orar al liniei 7.
 Mărime fișier:  58.06 kb
 Vizualizat:  de 16207 ori

orar_7.jpg



orar_7_02_03_2009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.43 kb
 Vizualizat:  de 16207 ori

orar_7_02_03_2009.jpg



orar_30_191.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.39 kb
 Vizualizat:  de 16139 ori

orar_30_191.jpg




Ultima modificare efectuată de către paul_bv la Sâm 07 Mar 2009 14:47:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 23:13:53    Titlul subiectului: Linia 46 108136

Incepand cu data de 18 martie de infiinteaza linia 46 Stad.Municipal -Hornbach-Autoliv cu o frecventa din ora in ora.
Aceasta linie este dovada clara si incontestabila ca liniile de troleibuz 5B, 3 trebuiesc prelungite cel putin pana la Stad.Municipal.( o varianta de capat pentru cele doua linii de troleibuz ar putea foarte usor creata in garajul din fata Brintexului, asta pentru ca se plang unii ca sensul de la Stad.Municipal ar fi prea dificil pentru troleibuze) .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 16:49:52    Titlul subiectului: 108165

Iata si orele de plecare ale liniei 46 de luni pana sambata de la Stadionul Municipal:6:30; 7:30; 8:30; 13:00; 14:00; 15:00; 16:00; 17:00; 21:00; 21:30
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 13:53:05    Titlul subiectului: 110909

Autoritatile au declarat razboi celor care transporta ilegal calatori:

http://stirileprotv.ro/video/autoritatile-au-declarat-razboi-celor-care-transporta-ilegal-calatori/60290935
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 18:05:50    Titlul subiectului: 113204

De azi incep lucrarile de reabilitare pe 13 Decembrie intre Faget si Ceasu' Rau, precum si pe Carpatilor

TEX:

Brașov: Străzile 13 Decembrie și Carpaților intră în reparații
Publicat: Lu, 29 Iun 2009, 13:56

Astăzi au încep lucrările de reabilitare ale străzii 13 Decembrie, pe porțiunea dintre intersecția Ceasu’ Rău și cea de la Făget. Pe toată durata lucrărilor circulația în zonă nu va fi închisă, dar se va desfășura cu dificultate din cauza restricțiilor impuse. Peste două săptămâni și strada Carpaților va intra în reparații capitale. Potrivit edililor, lucrările de reabilitare ale celor două artere vor dura până la sfârșitul anului.
__________________________________________________________________________________

Aceeasi stire in BVT:

http://brasovultau.ro/index.php?pag=nw&id=20001&catid=94&p=13-decembrie-i-carpailor-n-reparaii.html

13 Decembrie și Carpaților, în reparații
28-06-2009
Autor: Brasovul Tau

Muncipalitatea a anunțat că, începând de luni, demarează lucrările de reabilitare completă a străzii 13 Decembrie, pe tronsonul cuprins între intersecția cu Bulevardul Iuliu Maniu și cea cu Bulevardul Gării. Lucrările de reabiltare sunt finanțate din fonduri obținute de municipalitate dintr-un imprumut BERD.



Ele demarează cu o întârziere de peste o lună dar viceprimarul Mikloș Ganz spune că se încearcă terminarea lucrării până la finele lui 2009. Ganz a mai declarat că demersurile vor fi de durată pentru că lucrările nu se vor limita doar la o asfaltare sau la o reparație de urgența ci se va lucra la structura de rezistență a căilor de rulare, se vor îngropa în subteran toate conductele și rețelele, se vor schimba toate bordurile și se vor repara toate trotuarele.

Oficialul municipal a mai precizat că, de la jumătatea lunii iulie, vor începe și lucrările de reabilitare ale străzii Carpați care vor fi finanțate tot din împrumutul de la BERD. Pe Carpaților, a precizat Ganz, lucrările de reabilitare vor avea un grad de dificultate mai mare și vor dura, probabil, mai mult pentru că pe sub stradă și în zonă trec mai multe conducte magistrale.

În cele două zone în care vor demara lucrările se vor monta semne de circulație de restricție. Ganz a declarat însă că nu se pune problema închiderii complete a circulației pe aceste două străzi decât dacă va fi nevoie, pentru perioade scurte de timp, și cu anunțarea, în prealabil, a cetățenilor.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 22:13:14    Titlul subiectului: 114283

Pe langa modificarile aduse graficelor liniilor 3, 5B sau 10, modificarea graficului liniei 33 seamana cu sinuciderea ei: de la 5.45 pana la 8.15 din jumatate in jumatate de ora si apoi de la 12.30 la 17.00 la fel din jumatate in jumatate.
Partea buna este aceea ca s-a mai suplientat linia 8, circuland mai des.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 14:41:37    Titlul subiectului: Brașovul, în topul orașelor poluate 114758

Daca nu mai avem poluare industriala avem acum poluare din alte cauze, si inca o poluare mai mare si mai periculoasa. Era de asteptat, iar cine are ochi vede.

Citat din ziaru local Brasovul Tau
Brașovul, în topul orașelor poluate
28-07-2009
Autor: Brasovul Tau

Brașovul ocupă locul zece într-un clasament al Ministerul Mediului. Calitatea aerului, emisiile de gaz cu efect de seră, traficul intens și ambuteiajele dar și nivelul crescut de zgomot ambiental fac din Brașov una dintre cele mai poluate zone din țară. Conform datelor publicate recent, reprezentanții Ministerului Mediului spun că orașul de la poalele Tâmpei stă prost la capitolul poluare fonică și gaze periculoase din cauza traficului intens sau a lucrărilor de reabilitare a rețelelor și drumurilor. La toate acestea mai contribuie lucrările de construcție și renovare a clădirilor și emisiilor CET sau cele de la benzinări. Pentru a combate acest fenomen, conducerea Ministerului Mediului a anunțat că pregătește un proiect de act normativ care să stimuleze autoritățile locale să se implice în amenajarea de piste pentru biciclete, măsură ce ar încuraja transportul ecologic și ar determina reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Sorin Focșa

Intr-un articol asemamator se preciza ca nr. autoturismelor inmatriculate in Brasov a crescut f mult fata de aceeasi perioada a anului 2007.

Pot adauga si faptul ca s-a ajuns aici si deoarece transportul public nu a fost promovat si utilizat eficient. Traseele aiurea si tarifarea defectuasa le-am abordat in alt post. El este utilizat in prezent doar de pensionari si copii. Oare asta este rolul transortului public?

Interesante masurile care se propun de la nivel central: constructia de piste pt biciclete. Laughing Oare va merge cineva care locuieste in Darste la locul de munca din Bartolomeu pe bicicleta dimineata la 6?
Vezi un articol mai pe larg aici http://www.brasovultau.ro/index.php?pag=nw&id=20900&catid=136&p=aerul-de-munte-praf-i-pulbere.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 7 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community