Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Vin 30 Mai 2008 16:27:07 Titlul subiectului: Bucur LF cu calatori prin zona Sf. Vineri... |
93980 |
|
Astazi un coleg de al meu s-a plimbat prin Piata Sf. Vineri si mi-a spus ca terminalul de-acolo s-a deschis si ca a vazut pe unicul tramvai Bucur LF circuland prin zona cu calatori! Asta inseamna ca Bucur LF a fost dat deja in exploatare...
_________________
|
|
Sus |
|
|
florin.lifticariu
Data înscrierii: 01/Noi/2007 Ultima vizita: 05/Iul/2016 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Mai 2008 17:40:26 Titlul subiectului: |
93981 |
|
Din pacate a fost doar inaugurarea oficiala a terminalului; mai avem de asteptat pina il vom vedea pe Bucur LF in traseu...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 10:01:06 Titlul subiectului: |
94233 |
|
Se pare ca Bucur LF a devenit un tramvai de protocol. Oficialitatile se plimba cu el pe tronsoanele de linie nou reparate sau cu ocazia inaugurarii terminalului de la Sf. Vineri, dupa care se reintoarce cuminte la URAC.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
nostalgicul
Data înscrierii: 04/Ian/2007 Ultima vizita: 22/Mar/2016 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iul 2008 10:19:29 Titlul subiectului: Tramvai nou in rodaj,pe Str.Lizeanu 2008 |
96253 |
|
De curand, pana sa dea drumul din nou pe linia de tramvai 34, pe Lizeanu, a trecut un tramvai nou, incarcat cu persoane imbracate la "4 ace", doua persoane filmau din tramvai.
As dori sa aflu daca va circula in Bucuresti in viitorul apropiat.
In al doi-lea rand: am fost de curand in Germania si am vazut autobuzele lor, transport de persoane, sunt sub noi, avem niste autobuze super.
Stam prost la capitolul strazilor asfaltate, nu sunt de buna calitate, nu tin mult si apoi trebuie sa sparga din nou pentru reparatiile subterane si trecerea cablurilor aeriene pe sub pamant, dupa ce a fost asfaltat proaspat si portiunea care a fost asfaltata nu va arata la fel si la acelasi nivel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 26376 ori |
|
_________________ cornel |
|
Sus |
|
|
doctorusat
Data înscrierii: 01/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 06:22:57 Titlul subiectului: |
107331 |
|
Se pare ca URAC-ul, l-a scos de la naftalina, ieri 05.03.2009, in timp ce ma intorceam de la un amic, l-am revazut pe unicul Bucur LF, insotit de doua dube de depanare ale RATB in zona Pta Iancului, venea dinspre Obor, si se ducea... mai mult ca sigur pana la Romprim sau Sura Mare , cu alte cuvinte l-au scos doar asa la aer, ca nu cred eu ca l-ar fii dus in vre-un depou, orcum, dunga aia galbena arata oribil pe el, imi pare rau ca nu am apucat sa-i fac o poza, abia astept sa-l bage pe vre-un traseu cu calatori , sa ma plimb si eu cu el.
|
|
Sus |
|
|
swq2009
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 13/Mar/2010 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Mar 2009 22:13:44 Titlul subiectului: |
107524 |
|
Se pare ca astazi s-a circulat pe linia lui 21 cu Bucur LF .
Stiti cumva daca Bucur LF vor mai circula si de maine pe traseu?
|
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Dum 08 Mar 2009 23:18:18 Titlul subiectului: |
107531 |
|
swq2009 a scris: | Stiti cumva daca Bucur LF vor mai circula si de maine pe traseu? | Nu, el a fost doar azi, special de 8 Martie.
_________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 08:14:21 Titlul subiectului: |
107544 |
|
Iata si stirea: http://www.realitatearomaneasca.ro/content.php?c=articole&id_categorie=8&articol_id=11672&article=doamnele+si+domnisoarele+au+calatorit+gratuit+cu+tramvaiul+bucur+lf+de+8+martie+
Citat: | Doamnele si domnisoarele au calatorit gratuit cu tramvaiul Bucur LF, de 8 Martie Duminica, incepand cu ora 8.00 si pana la finalul programului mijlocelor de transport public in comun, pe traseul liniei 21 (Sf. Gheorghe - Helitube) a circulat tramvaiul Bucur LF, fabricat la RATB - URAC, informeaza un comunicat de presa al primariei generale, remis (Informatia.ro) AMOS News. Doamnele si domnisoarele au putut calatori gratis cu acest tramvai pe toata durata zilei. Sarbatoritele au primit si o floare si o felicitare din partea Municipalitatii si a Regiei Autonome de Transport Bucuresti. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 19:36:05 Titlul subiectului: Cateva poze... |
107584 |
|
Am fost acolo, si este intr-adevar peste asteptari. Si eu si sotia am putut observa felul in care priveau soferii care erau depasiti de vagon...ca la un OZN. Replicile serii au fost: "este de import" si "super". Personalul RATB URAC din vagon era foarte politicos, si explica celor interesati crearea acestui vagon, chiar si cu detalii tehnice precise.
Descriere: |
afissajul "8 Martie" si sotia mea |
|
Mărime fișier: |
267.69 kb |
Vizualizat: |
de 24689 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.75 kb |
Vizualizat: |
de 24689 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.88 kb |
Vizualizat: |
de 24689 ori |
|
Descriere: |
A fost destul de aglomerat, desi mergea in spatele unui V3A, exact pentru a nu se umple ochi |
|
Mărime fișier: |
269.71 kb |
Vizualizat: |
de 24689 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Mar 2009 19:56:50 Titlul subiectului: |
107586 |
|
Foarte interesante pozele cu Bucur LF. Am si eu cateva intrebari. Cum s-a comportat Bucur LF in trafic, in special cum reactiona tramvaiul cand accelera sau frana ? Cam care a fost aproximativ viteza de deplasare ? Care a fost gradul de umplere si daca exista problemele de la autobuzele Mercedes Citaro, cand este aglomeratie mare ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 09:07:58 Titlul subiectului: |
107635 |
|
Se comporta foarte bine, este mult mai silentios decat oricare alt tramvai de Bucuresti, ca un V3A antifonat foarte bine . Pe o portiune de linie dreapta (intre Mosilor si Obor) a prins aproximativ 60 km/h, personalul spunand ca a prins 85 fara probleme pe Soseaua Petricani la probe. Acceleratiile au fost domoale, dar sigur vatmanul nu s-a infipt in maneta. Franarea este mult mai eficace decat cea de V3A, dar a disparut efectul de a darama calatorii din picioare. Ca la CH-PPC, ba chiar mult mai bine. Pot sa spun ca drumul a semanat mai degraba cu un drum de metrou sau cu troleibuzul. Este foarte silentios, suspensiile sunt net superioare oricarui tramvai actual. Desi pare mititel, spatiul interor in zona LF este imens. Domnii din URAC au declarat ca ar duce la fel de mult ca un V3A nomal, si erau 100% convinsi ca ar face fata in 41 fara probleme. Acolo vor merge fratiorii lui din septembrie, dar nu se stie cati, si nici la ce depou vor petrece noaptea. Probabil Alexandria, dar nu este btut in cuie, domnii afirmand ca si Militari este un depou modern. O alta veste buna: inca nu se taie Tatrele . Vor mai fi amenajate niste hale pentru constructia de Bucur LF, se pare ca Oprescu este de acord cu acest proiect. Am fost mirat a aflu ca doar 16 V3A-uri vor mai fi modernizate de acum incolo. nici de V3A-CA-PPC nu am aflat mai nimic.
Se pare ca acest tip de tramvai nu va fi doar pentru Bucuresti!
Sa speram ca vor fi cat mai multe astfel de vagoane. De remarcat ca acesta este undeva intre ale noastra si alea "straine". Adica merge si pe sine slabute, dar pe sine bune este de neeegalat. Facusera probele de frana prea bine...boghiul din spate avea un flec micut. Personalul URAC a spus ca erau foarte incantati de calitatea vagonului rezultat, si adunau idei pentru imbunatatirea celui ce urmeaza. Se pare oricum ca sunt pe drumul cel bun.
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 20:26:44 Titlul subiectului: |
107680 |
|
Vad ca Bucurul nu este inca dotat cu validatoare electronice, are decat plasticele alea negre cred ca si asta este un semn ca il vom astepta mult si bine in traseu. Oricum ce am citit prin forumuri lumea a fost incantata de Bucur LF.
|
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Vin 13 Mar 2009 23:22:53 Titlul subiectului: 1278 |
107848 |
|
In curand va primi si validatoarele electronice.
Chiar si cei care nu au habar de tramvaie au apreciat "OZN-ul". Multi au intrebat daca este importat din Anglia, cativa au murmurat "Bombardier", probabil citisera prin gazete mai demult si au crezut ca este de import.
De remarcat ca aproape totul este produs in Romania!!! Fac exceptie farurile "Hella", care se potrivesc perfect. Poate si altele, ramane sa le descoperim. Ce sugestii ati propune pentru Bucur LF pe viitor?
V-ar interesa un vagon mai lung/cu mai multe boghiuri? Ati prefera alte interioare? Alta culoare pe exterior?
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Mar 2009 09:34:31 Titlul subiectului: Bucur LF |
107852 |
|
Mi-ar placea sa fie ceva mai lung,macar cu un segment median.
Am impresia ca e mai scurt decat un V3A.Scuze daca ma insel insa ar fi mult mai bine daca ar fi ceva mai lung mai ales pentru linia 41 si nu numai.Sa fie toate mai lungi.
Se stie de puhoiul de lume care sta in statie in asteptarea urmatorului tramvai pentru ca cel din statie nu face fata. Ma refer evident la 41
|
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 14 Mar 2009 20:06:16 Titlul subiectului: |
107889 |
|
Nu se pot folosi motoare mai mari, sau cel putin nu cu acest tip de boghiu, adica de V3A. Din ceea ce se vehiculeaza mai nou, si a fost si prin presa, s-ar parea ca cei de la RATB ar dori sa achizitioneze boghiuri de la SKODA. Chiar a fost un articol in presa referitor la colaborarea posibila dintre RATB si SKODA. Daca nu ma insel, tot cu cei de la SKODA au colaborat pentru Bucur1, ei (de fapt CKD) fiind producatorii Tatrelor.
Am auzit ca ar dori sa ia doar boghiurile de la ei, ale lor fiind mai joase si cu motoare mai puternice. Ramane de vazut daca intr-adevar se va realiza ceva. Un lucru este clar: Bucur LF este un tramvai destul de reusit, la un pret de trei ori mai mic decat unul de marca( adica Bombardier sau Alstom sau ce producator mare va trece prin cap).
Ar fi cazul sa aflati de ce totusi Bucur LF a fost lansat: in tara se pregatesc si alti producatori de transport feroviar sa scoata vagoane moderne. Printre ei ar fi Astra si Electroputere, care se pare ca vor avea modele asemanatoare, dar sub licenta, nu originale. Marele avantaj al RATB este ca are deja un prototip 100% functional, compatibil cu liniile romanesti. Deci va avea un avantaj in cazul unor eventuale licitatii in tara, unde eventualii licitatori ar avea un prototip pe care sa-l testeze, nu numai sa citeasca de pe o hartie specificatiile unui EVENTUAL tramvai.
Va las sa ghiciti implicatiile si avantajele unor eventuale licitatii in tara....pentru o uzina micuta cum este URACul, si apoi pentru un oras cu putine tramvaie cum este Bucurestiul. PREZIOSO a scris: | Mi-ar placea sa fie ceva mai lung,macar cu un segment median. | Si eu am observat acest lucru, dar asta nu prea depinde de noi, ci doar de proiectanti. Veniti duminica pe linia 21 si vorbim cu reprezentantii URAC, daca vor mai fi in vagon. si eu le-am propus sambata trecuta acest lucru, si spuneau ca se gandesc la lungirea lui, dar nu le prea permit motoarele, ca snt numai doua. Veniti cu idei.
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Mar 2009 21:39:30 Titlul subiectului: |
107894 |
|
Totusi in cazul in care si alte orase ar fi dispuse sa achizitioneze acest tip de tramvai ...RATB/URAC-ul nu ar face fata comenzilor decat printr-o eventuala colaborare cu uzinele mentionate de tine, Astra si Electroputere
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 22:45:52 Titlul subiectului: |
107988 |
|
Bucur LF NU a circulat azi. Pe alte forumuri se vehiculeaza ideea ca nu au fost gasite validatoare electronice pentru el. Atat am reusit sa aflu.
In cazul unor comenzi cum spuneti voi, ideea era ca URAC sa se extinda, nu sa colaboreze, dat fiind faptul ca ceilalti constructor vor fi de fapt concurenti cu RATB-ul, cu vagoane asemanatoare lui Bucur LF.
Concurenta este buna intotdeauna. Si la o adica nu m-ar deranja sa fie mai multe tipuri de tramvai in Bucuresti, chiar daca ar fi la fel ca Tatrele de vechi. Ideea este ca trebuie SA EXISTE, adica sa nu mai fie lipsa de tramvaie. Ma bucur ca Bucur LF este un tramvai reusit, dar daca nu vor reusi sa faca destul de multe, tot ar fi bun si un alt model de tramvai care sa se produca in paralel. Asa, de pilda Botosaniul sau Galatiul ar putea sa ia 2-3 tramvaie noi de la Astra, fara a fi nevoit sa astepte pentru un Bucur LF de la Bucuresti vreo 2-3 ani!!!
Pana la urma, este tot interesul nostru sa existe concurenta, fiindca un Bucur LF"2" ar trebui neaparat sa fie mai lung sau mai bun sau mai ieftin ca un tramvai EP sau Astra, deci se va lucra mai intens la el, vor fi produse mai multe pe luna si vor fi modernizate mai des. Poate peste 2 ani ar urma un alt model de la URAC, mult imbunatatit. Ce daca tramvaiele Bombardier sau Siemens sunt mai frumoase daca nu ne putem bucura de ele pe liniile romanesti si ar trebui sa asteptam cativa ani ca sa primim cateva? Nu am ajunge ca Oradea care are tramvaie bune dar nu are pe unde sa le foloseasca? asa Bucur LF ar putea merge si in Botosani, si in Iasi cu ceva modificari, si in Oradea si peste tot unde sunt linii vechi si slabe. Nu ar merge grozav, dar ar impulsiona acele orase sa-si modernizeze liniile, putand totusi sa il exploateze, nu sa se uite la el in depou ce frumos este.
Circuland cu RATB si impulsionandu-i sa iasa in fata cu Bucur LF nu facem altceva decat sa ne facem tot noua un bine, ca sa nu mai zic acestei tari si economiei nationale. Un URAC cu profit s-ar extinde usor, ar produce mai mult si mai ieftin, si asta numai pentru folosul nostru al romanilor. Nu meritam si noi un transport civilizat? Se pare ca el depinde destul de mult de sustinerea noastra!
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 08:20:21 Titlul subiectului: |
108003 |
|
Nu s-au gasit 4 SAT-uri pentru Bucur LF ? S-au casat Ikarusuri, Rocar-uri de Simon, DAFuri. De pe acestea s-au scos validatoarele electronice. Cam ciudata scuza oferita de RATB
Eu cred ca cei de la RATB au avut retineri sa ii dea drumul lui Bucur LF pe traseul lui 21, datorita traficului destul de mare din zona Pasaj Colentina. Desi era o zi de duminica, intre intersectia Sos. Colentina cu Sos. Fundeni/Sos. Andronache si pana la Pasaj Colentina (Helitube), era aglomeratie, probabil erau multi care mergeau la Europa. Mai ales pe ultima portiune, intre Carrefour si Pasaj Colentina se circul foarte greu, soferii o luau si pe linia de tramvai, ingreunand circulatia acestora. Probabil ca cei de la RATB asteapta separarea de trafic a liniei 21, cum se vehicula prin presa la un moment dat.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 09:32:21 Titlul subiectului: |
108006 |
|
Mi-e greu sa cred ca URAC va putea colabora cu Astra sa zicem pentru a produce Bucur LF pentru Arad pe 1000 mm. La Arad se lucreaza din plin la proiectul noului tramvai si in curand acesta va fi realizat si va putea fi vazut pe strazi.
Din acest motiv nu cred ca sunt interesati de o colaborare cu URAC atat timp au propriul proiect.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 16:56:04 Titlul subiectului: |
108033 |
|
URAC-ul sa se extinda. Unde sa se extinda?
Iar pentru a creea facilitati de productie in alta zona a Bucurestiului pentru a se mari capacitatea de productie ar trebui facute niste investitii pe care Primaria nu cred ca e dispusa le faca.
Deci orice colaborare ar fi benefica in ambele sensuri.
Din ce am inteles si REMAR Pascani doreste sa produca tramvaie
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 21:57:36 Titlul subiectului: |
108053 |
|
Se pare intr-adevar ca si Remar-ul pregateste o surpriza. Si Astra. Si Electroputere. Iar URAC o are deja. Tin sa reamintesc scopul lui Bucur LF: sa populeze liniile din Bucuresti. Nu cred ca poate fi vorba de o concurenta directa cu ceilalti producatori, unii fiind doritori sa produca pentru 1000mm. Ramane sa vedem. As dori mai degraba sa aflam lucruri noi despre Bucur LF.
Nimeni nu mai stie nimic de Bucur LF? L-a mai surprins careva in probe?
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 13:05:24 Titlul subiectului: bucur probe |
108200 |
|
L-am vazut eu azi pe linia lui 16/36 se apropia de capatul de la pipera...pentru mine e prima data cand il vad de aproape si mi-a parut rau ca nu era pe o linie mai buna sa ii surprind macar parte din calitatile care au tot fost enumerate. Cius!
|
|
Sus |
|
|
adrianb
Data înscrierii: 29/Mar/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2011 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 17:28:37 Titlul subiectului: |
108211 |
|
Circula cu calatori sau in probe? Care este statutul actual al tramvaiului? A intrat in exploatare sau ramane tramvai de ocazii speciale si de aratat la televizor?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 18:48:25 Titlul subiectului: |
108219 |
|
Deocamdata este in probe. La un moment dat va intra pe linia 41, pana atunci, daca se vor gasi validatoare (explicatia RATB-ului), va circula pe linia 21, duminicile.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Aug 2009 20:47:27 Titlul subiectului: |
115042 |
|
Bucur LF circula pe linia 21 de cateva zile.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
|