Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Calea de rulare a tramvaielor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 23:10:36    Titlul subiectului: 106852

Lucrarile in zona Liceului de Marina au fost mult mai complexe, s-a lucrat pe ambele sensuri de circulatie, prin urmare ambele linii (pentru tur si retue) au fost scoase iar reteaua de tramvai demontata in totalitate. Punctul "fierbinte" de unde s-a inceput lucrul pentru segmentul 2 (prezentat anterior) este surprins in fotografiile de mai jos:


3576 - Locul de inceput al lucrarilor (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170 kb
 Vizualizat:  de 19561 ori

3576 - Locul de inceput al lucrarilor (27.02.2009).jpg



3577 - Locul de inceput al lucrarilor (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.9 kb
 Vizualizat:  de 19561 ori

3577 - Locul de inceput al lucrarilor (27.02.2009).jpg



3578 - Lucrari in toi (27.09.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.66 kb
 Vizualizat:  de 19561 ori

3578 - Lucrari in toi (27.09.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 23:14:14    Titlul subiectului: 106853

In "spatele santierului" terenul ramane pustiu, pietruit, asteptand astfaltarea care probabil va avea loc in cursul acestei primaveri. Este portiunea cuprinsa intre INTFOR si Liceul de Marina, portiune care a constituit segmentul 1 al lucrarilor.


3579 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.71 kb
 Vizualizat:  de 18956 ori

3579 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg



3580 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.82 kb
 Vizualizat:  de 18956 ori

3580 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg



3581 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.17 kb
 Vizualizat:  de 18956 ori

3581 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg



3582 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.75 kb
 Vizualizat:  de 18956 ori

3582 - In spatele santierului (27.02.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 23:19:39    Titlul subiectului: 106854

Punctul de unde au inceput lucrarile, la cativa metri de bucla de langa INTFOR, locul de intersectie al strazii Ana Ipatescu cu strada Portului.
Imi mentin parerea potrivit careia, in zona portuara, traseele de tramvai care au fost introduse dupa anul 1988 s-ar fi dovedit rentabile in ziua de astazi. Aglomeratia din maxi-taxi cat si frecventa relativ redusa la care vin midibuzele Transurb-ului dovedesc acest punct de vedere. O linie spre Micro 19, una spre Micro 39 si una spre Piata 30 Decembrie ar fi acoperit atat liniile de maxi-taxi cat si cele de midibuz, detinute de Transurb si, in plus, ar fi fost un pas inainte spre un transport ecologic... dar deh, unii se incapataneaza sa demonstreze prin "reducere la absurd" simple utopii...



3584 - Urme de linii de tramvai (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.18 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3584 - Urme de linii de tramvai (27.02.2009).jpg



3585 - Locul de unde s-a inceput (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.63 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3585 - Locul de unde s-a inceput (27.02.2009).jpg



3586 - Locul de unde s-a inceput (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.94 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3586 - Locul de unde s-a inceput (27.02.2009).jpg



3587 - Locul de unde s-a inceput (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.74 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3587 - Locul de unde s-a inceput (27.02.2009).jpg



3588 - Bucla de langa INTFOR (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.37 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3588 - Bucla de langa INTFOR (27.02.2009).jpg



3590 - Nod de retea langa INTFOR (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.24 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3590 - Nod de retea langa INTFOR (27.02.2009).jpg



3595 - Nod de retea INTFOR (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.38 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3595 - Nod de retea INTFOR (27.02.2009).jpg



3596 - Retea rupta (27.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.22 kb
 Vizualizat:  de 18955 ori

3596 - Retea rupta (27.02.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 19:09:15    Titlul subiectului: Linia traseului 35 107581

Linia din zona Traian Nord este demontata sau in curs de demontare. Atasez cateva poze de acolo. Scuzati calitatea unor poze, au fost facute din mers


DSC06787.JPG
 Descriere:
Inceputul zonei - 1
 Mărime fișier:  105.66 kb
 Vizualizat:  de 18894 ori

DSC06787.JPG



DSC06789.JPG
 Descriere:
Inceputul zonei - 2
 Mărime fișier:  83.98 kb
 Vizualizat:  de 18894 ori

DSC06789.JPG



DSC06791.JPG
 Descriere:
Pe parcurs - 1
 Mărime fișier:  60.54 kb
 Vizualizat:  de 18894 ori

DSC06791.JPG



DSC06793.JPG
 Descriere:
Pe parcurs - 2
 Mărime fișier:  68.05 kb
 Vizualizat:  de 18894 ori

DSC06793.JPG



DSC06795.JPG
 Descriere:
Mijlocul de transport folosit pentru traseul 35
 Mărime fișier:  82.1 kb
 Vizualizat:  de 18894 ori

DSC06795.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 19:17:02    Titlul subiectului: Intersectia liniei de tramvai cu calea ferata 107583

Inca din iarna am observat ca a disparut trecerea la nivel cu calea ferata de langa depozit. Ramane de vazut daca vor mai scoate locomotiva ramasa in partea izolata, si cum vor aduce tramvaie noi in oras.


DSC06798.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.78 kb
 Vizualizat:  de 18890 ori

DSC06798.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 20:01:03    Titlul subiectului: 107677

The removal of tramlines in the north of Str. Traian - with no plans to replace them at a later date - is a sad event for all tram passengers and enthusiasts. Views of trams on line 35, such as those that follow, taken at Bariera Traian last year, are now history.

In the UK every city of note once had a tramway, but the fools in charge took up the lines and now we have buses that share the gridlocked streets with thousands of private cars.

The closure of tramways in 2009 - when the rest of the civilised world finally has seen that the private car in cities is a selfish menace - is an act of supreme folly, in my opinion.



Galati 1923r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.42 kb
 Vizualizat:  de 18844 ori

Galati 1923r.jpg



Galati 2167r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.29 kb
 Vizualizat:  de 18844 ori

Galati 2167r.jpg



Galati 2168r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.6 kb
 Vizualizat:  de 18844 ori

Galati 2168r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviudeep



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 15/Oct/2023
Mesaje: 2
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 00:32:36    Titlul subiectului: 107758

Se pare ca se doreste renuntarea la tramvaie pe strada Mihai Bravu, conform unei stiri difuzata azi la posturile locale de televiziune. Primaria doreste modernziarea liniilor, insa niste consilieri PDL doresc sa se renunte si pe aceasta strada la tramvaie, fiindca spun ei, ca distrug casele monument de pe acea strada. Daca se va aproba aceasta masura se vor desfiinta si traseele de la Gara CFR...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 07:41:57    Titlul subiectului: 107762

Iata si informatia oficiala, publicata in "Monitorul de Galati", editia din 12.03.2009

"Democrat-liberalii vor să scoată linia de tramvai de pe strada Mihai Bravu

Consilierii democrat-liberali vor să scoată linia de tramvai de pe strada Mihai Bravu pentru ca locuințele din zonă să nu devină istorie. „Mai mulți locuitori de pe strada Mihai Bravu au sesizat faptul că pe porțiunea de drum dintre strada Basarabiei și strada Gării, din cauza circulației tramvaiului, este afectată structura de rezistență a caselor din zonă. Acele locuințe fac parte dintr-un ansamblu urban de patrimoniu cultural, fiind construite în perioada de sfârșit a secolului XIX și începutul secolului XX. S-au făcut mai multe măsurători ale vibrațiilor produse de circulația tramvaielor în zonă și s-a constat că se depășesc mult limitele legale admise”, a spus Viorel Trif, consilier local PD-L.

Acesta a mai precizat că, deși Primăria a fost înștiințată de problemele din acea zonă, în buget este prevăzut un program de reabilitare a liniei de tramvai de pe strada Mihai Bravu, o investiție care ar costa nici mai mult, nici mai puțin de 860.000 de euro, dar care, după cum spune consilierul democrat-liberal, ar fi inutilă. Și asta pentru că strada respectivă este în categoria trei din punct de vedere al lățimii, terenul din acea zonă ar fi extrem de moale și sub stradă pot fi găsite din abundență hrube rămase din secolul trecut. Tocmai de aceea, Viorel Trif crede că ar fi mai bine ca Primăria să renunțe la linia de tramvai din această zonă, pe unde sunt prevăzute deja alte 11 trasee, atât de stat cât și private, de care pot beneficia cei ce vor să ajungă la gară sau la blocurile ANL din acea zonă."


Si cotidianul galatean "Viata Libera" trateaza in editia de astazi, 12.03.2009, subiectul referitor la propunerea de a se renunta la linia de tramvai de pe strada Mihai Bravu:

"PD-L vrea desființarea tramvaiului pe strada Mihai Bravu!

* Linia este „ilegală” și ar prăpădi 550.000 de euro, spune consilierul Viorel Trif * Casele de patrimoniu, în pericol de la vibrații *

Consilierii locali PD-L propun administrației desființarea liniei de tramvai de pe strada Mihai Bravu, a declarat miercuri, într-o conferință de presă, consilierul Viorel Trif.

Strada are clădiri de patrimoniu de secol XIX, ce sunt afectate de trafic în structura de rezistență, în special pe tronsonul dintre strada Basarabiei și strada Gării. Consilierul a citat măsurători făcute de Agenția pentru Protecția Mediului precum și Grupul de Măsurători și Diagnoză SRL Galați, care spun că nivelul vibrațiilor produse de tramvaie „depășește cu mult limitele legale admise”. Locatarii au adresat mai multe memorii către conducerea Primăriei, consilierul dând exemplul unui memoriu semnat de 32 de persoane din zonă.

Consilierii PD-L nu sunt de acord cu soluția propusă de primar, aceea de a moderniza linia de tramvai, pentru care s-a făcut și un studiu de fezabilitate, costurile viitoarei lucrări fiind de 860.000 euro, din bani publici.

Consilierul declară că reparația străzii, fără șine de tramvai, ar aduce o economie de 550.000 euro și că studiul făcut de Primărie nu ține seamă că „este ilegală amplasarea liniilor de tramvai pe străzi de categoria a treia”, adică pe străzi înguste, ca Mihai Bravu. În plus, solul moale nu este potrivit să susțină greutăți mari, chiar cu o zi înainte de conferința de presă de ieri o mașină căzând într-o gaură din carosabilul străzii, a mai spus consilierul.

Dar aceasta înseamnă practic desființarea liniei de tramvai care face în prezent și de foarte multă vreme legătura cu gara! Tramvaiele nu cară mai mult șase-șapte persoane odată, în timp ce legăturile auto spre gară și blocurile ANL sunt suficiente, a precizat consilierul PD-L: 11 linii de transport în comun, din care 6 asigurate de Transurb, iar restul de particulari.

De asemenea, s-ar putea înființa o stație de tramvai pentru linia care trece viaductul, chiar înainte de începutul acestuia, scara care coboară în gară fiind în apropiere, mai propun democrat-liberalii gălățeni"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 09:32:23    Titlul subiectului: 107766

Pentru repararea liniilor de tramvai se pot folosi fonduri europene, dar e adevarat ca nu prea se poate fura din ele. Uneori am impresia ca numele MAZ inseamna desfiintari de linii de tramvai Confused mai ales ca exista suficiente cazuri precedente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 11:56:13    Titlul subiectului: 107775

In ultima vreme vad cum dispar diverse tronsoane de linie de tramvai din Galati. Si parca dispar mult prea usor. Aveti tramvai cu o istorie in spate, nu-l lasati prada autobuzelor si dubelor! Nici macar inlocuirea cu troleibuze nu e o varianta.
Sunteti la Galati o mana de oameni care ati putea sa faceti ceva. Il aveti pe Terry cu voi. Mergeti cu el si deschideti-le ochii indivizilor astora care stiu sa distruga, dar nu stiu sa si gandeasca, aratati-le Europa adevarata si taiati-le avantul imbecil de a distruge!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 21:49:27    Titlul subiectului: 107819

Mentalitatea si incapatanarea lasa de dorit in multe cazuri... De exemplu, o parte dintre riveranii ce locuiesc pe bulevardul Traian sunt multumiti ca se scoate reteaua de tramvai. Iara doua dintre motivele mentionate:
-linia de tramvai trece pe mijlocul drumului, adica intre trotuar si linie exista o banda de circulatie pentru vehicule care ingreuneaza si in unele cazuri pune in pericol vietile calatorilor la urcarea/coborarea din tramvai. Au existat, ce este drept, cateva incidente in acest sens insa aceasta explicatie pe care autoritatile s-au grabit s-o imbratiseze mi se pare aberanta;
-zgomotul si vibratiile transmise de tramvaie, in special rezultate in urma infrastructurii de proasta calitate, deteriorata de-alungul timpului. Din nou, o motivatie care s-ar fi putut rezolva fara a se renunta la liniile de tramvai.
Pentru linia de tramvai de pe strada Mihai Bravu s-a gasit deja scuza cum ca vibratiile afecteaza cladirile de patrimoniu. Sa fim seriosi! Sunt in Galati zeci de cladiri de patrimoniu pe strada Domneasca care zac in paragina si nu se ocupa nimeni de ele! Daca inteligentii astia vor sa faca ceva, sa utilizeze banii pe care intentioneaza sa-i livreze pentru scoaterea liniei de tramvai de pe Mihai Bravu in favoarea cladirilor de patrimoniu dezafectate, fiindca sunt destule, atat in zona portuara cat si-n cea contemporana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 07:08:52    Titlul subiectului: 107824

In cotidianul local "Monitorul de Galati", editia din 13.03.2009, se vorbeste despre o noua modernizare, deh, sa speram ca nu va fi tot o "discutie voalata" a municipalitatii ca-n cazul celei care implica modernizarea celor trei strazi care asigurau legatura intre Micro 20 si Micro 17...

"Piste pentru bicicliști și infrastructură pentru nevăzători

Chiar dacă au așteptat până acum pentru ca orașul nostru să aibă o stradă care să arate precum arterele din marile orașe europene, visul gălățenilor va deveni realitate. Cel puțin până acum acest lucru este sigur pe hârtie, iar în maxim 18 de luni se va concretiza. Totul a fost posbil odată cu câștigarea proiectului "Modernizarea Stada Basarabiei între Piața Energiei și B-dul George Coșbuc" din cadrul POR, Axa prioritară 2, prin care Galațiul a obținut o finanțare de peste 13 milioane de lei, din care nerambursabili sunt doar 10 milioane de lei.

Un tronson de 1,15 kilometri, reamenajat după normele UE

Modernizarea străzii Basarabiei, respectiv unei porțiuni de 1,15 kilometri care face legătura între Piața Energiei și Bulevardul George Coșbuc, va aduce beneficii atât șoferilor, care vor avea parte de un carosabil fără gropi, cât și biciliștilor, pentru care se va amenaja o pistă specială, ceea ce reprezintă o noutate pentru orașul nostru. Pe de altă parte, în cadrul proiectului au fost cuprinse atât amenajarea de spații verzi pe același tronson de drum, care are o suprafață totală de peste 20.000 de metri, din care doar circa 14.000 reprezintă suprafața carosabilă, dar și câteva facilități care vor permite deplasarea cu ușurință a persoanelor cu dizabilități, chiar și a nevăzătorilor.

"Reprofilarea străzii, deci trecerea la sistemul carosabil pe toată suprafața străzii, înlocuirea sistemului rutier existent, amenajarea de spațiu verde, menținerea liniei de tramvai, trotuare și piste de biciclete pe ambele sensuri ale străzi, rampe de acces pentru persoanele cu dizabilități sunt lucrările de modernizare pe care le avem în vedere în cadrul acestui proiect. Basarabiei se extinde la 6 benzi pe sectorul Piața Energiei - Aurel Vlaicu și, respectiv, 4 benzi pe sectorul Aurel Vlaicu - Bulevardul George Coșbuc" a precizat Costel Hanță, în prezentarea făcută ieri la lansarea proiectului. Mai mult, Hanță a enumerat și care sunt rezultatele estimate ale proiectului și care este impactul așteptat după modernizarea uneia dintre cele mai circulate artere din oraș. "Se așteaptă reducerea blocajelor rutiere odată cu posibilitatea autoturismelor de a circula și pe liniile de tramvai, reabilitarea rețelor de apă, de canalizare, liniile electrice, creșterea ponderii transportului ecologic - tramvaie - până la 20%, creșterea siguranței traficului până la 20%, scăderea poluării în zonele centrale și adiacente cu până la 30%, creșterea traficului de marfă și pasageri pe străzile modernizate cu 100%, iar traficul prognozat este de circa 6.000 de vehicule pe oră până în 2020" se arată în prezentarea oferită în cadrul întâlnirii.

Proiect felicitat de ADR Sud-Est

Prezentă la întâlnirea de ieri, în care s-a lansat proiectul privind modernizarea străzii Basarabiei, Luminița Mihailov, directorul Agenției pentru Dezvoltare Regională Sud-Est, a ținut să felicite municipalitatea gălățeană pentru acest prim proiect câștigat pe POR Axa 2.

"Este primul contract de finanțare pe care îl semnăm cu Primăria Galați și felicit echipa. A fost un proiect care a îndeplinit niște criterii de eligibilate, de selecție, și a cărui valoare este de câteva milioane de euro (circa 3 milioane de euro). Are o perioadă de implementare destul de realistă, fiind vorba despre 2 ani. Noi considerăm că este un termen foarte bun, dat fiind faptul că există foarte multe proceduri care trebuie îndeplinite și care necesită timp" a declarat Luminița Mihailov.

În completare, Costel Hanță a adăugat că, imediat, din februarie, s-a trecut la etapele incipiente pentru implementarea proiectului, astfel încât să rămână mai mult timp pentru executarea lucrărilor care sunt programate să se finalizeze în 18 luni.

Pe de altă, Luminița Mihailov a ținut să atragă atenția asupra câtorva elemente prevăzute în proiect, care, de altfel, l-au și ajutat să primească finanțare de la UE. "Vreau să subliniez că, pe lângă faptul că rezolvă o nevoie punctuală a municipiului, este un prim proiect în Uniunea Europeană. Pentru că, după cum am observat, există niște elemente precum grija față de mediu (pistele pentru biciclete), facilitățile pentru persoanele cu dizabilități, care sunt cruciale, care fac diferența între acest gen de proiecte și ceea ce s-a finanțat până acum. Aceste elemente, care poate la prima vedere nu contează, vreau să vă spun că sunt cele pentru care Uniunea Europeană cofinanțează aceste proiecte. Deci mesajul nostru este acela de a urmări cu mai mare atenție elementele de dezvoltare durabilă, de coeziune socială, când pregătim proiectele, pentru că în acest fel vom putea deveni convergenți cu ceea ce dorește UE de la noi" a punctat directorul ADR Sud-Est
."

Aceelasi subiect este tratat si-n cotidianul "Viata Libera":

"Proiect pentru modernizarea unui kilometru din strada Basarabiei

* 1,15 km din cea de-a doua arteră rutieră a orașului - atât urmează să fie modernizat prin primul proiect lansat la Galați în cadrul Programului Operațional Regional *

Sala de conferințe a Parcului de Soft a găzduit, joi, lansarea oficială a primului proiect din județul Galați, în cadrul Programului Operațional Regional (POR). Este vorba despre reabilitarea și modernizarea a 1,15 km din strada Basarabiei, a doua arteră de circulație din municipiul Galați, ca mărime și trafic.

Strada are o lungime totală de 8,5 km, din care, până în prezent, nu au fost reabilitați decât 3 km (tronsonul cuprins între Domnească și Coșbuc).

Proiectul, în valoare totală de 13,269 milioane lei (din care 2 la sută reprezintă cofinanțare locală) va dura 24 de luni, din care lucrările propriu-zise se vor desfășura timp de 18 luni.

Târziu și, totuși, așa devreme…

„Proiectul a început, practic, pe 20 februarie. Cum lucrările sunt programate a dura 18 luni, iar din experiența noastră am învățat că termenele se depășesc, în general, am dat drumul în devans cu o lună la procedurile de achiziții”, a declarat Costel Hanță, manager proiect, în cadrul Primăriei municipiului Galați. Acesta s-a referit și la un alt aspect care, în general, ține capul de afiș al ziarelor – încetineala cu care se accesează fonduri europene, prin diverse proiecte.

„Durata de gestionare a acestui proiect a fost de un an și opt luni, iar lumea se întreabă de ce a mers așa de greu? Vreau să reamintesc faptul că România s-a integrat în UE la 1 ianuarie 2007, dar și faptul că fiecare program se negociază cu Comisia Europeană. Trebuie știut că România este a doua țară după Austria care a semnat proiectele de finanțare cu Comisia Europeană”, a explicat Costel Hanță.

Piste pentru biciclete și semafoare pentru nevăzători

Revenind la proiectul de modernizare a străzii Basarabiei, lucrările prevăd modernizarea liniilor de tramvai; în plus, reabilitarea va permite și circulația pe trei benzi de mers în porțiunea Piața Energiei - Piața Aurel Vlaicu și pe două, în zona Piața Aurel Vlaicu - George Coșbuc. Totodată, se vor urmări reabilitarea rețelelor de apă și canalizare, a celor electrice, de termoficare și de gaze.

Și o noutate (de fapt, componentă care a contat foarte mult la punctarea proiectului de către europeni, a precizat Luminița Mihailov, director general al Agenției de Dezvoltare Regională Sud-Est): pe trotuarele reabilitate vor fi amenajate piste pentru bicicliști, iar locurile destinate traversării străzii de către pietoni vor fi amenajate și pentru persoanele cu dizabilități (de vedere, auz etc)!

Deși pare futuristă (în contextul în care singura pistă de biciclete din oraș este … un culoar vopsit, de pe Faleza Inferioară), aceasta componentă socială contează foarte mult în momentul în care vorbim de accesarea de fonduri structurale.

Idei să fie, că fonduri, destule!

Cu ocazia lansării proiectului, am mai aflat că din partea Primăriei municipiului Galați, pe axa 2 a POR mai există, depuse, la București, alte trei proiecte (două privind reabilitarea școlilor nr. 38 și „Elena Doamna”, iar unul, a Spitalului de Pediatrie „Sf. Ioan”) care așteaptă avizarea, în vederea obținerii de finanțare.

De toate acestea se ocupă Direcția de Proiecte din cadrul Primăriei, în frunte cu city-managerul Florin Popa, a cărei activitate a fost lăudată atât de primarul Dumitru Nicolae, cât și de directoarea Luminița Mihailov.

De altfel, aceasta a mai precizat că lansarea proiectului de astăzi poate fi continuată cu alte proiecte ulterioare, prin programul Planul Integrat de Dezvoltare Urbană. Galațiul este unul din cele 13 municipii din țară care poate accesa fonduri de până la 18,6 milioane de euro, în cadrul acestui Plan Integrat, a mai spus Luminița Mihailov:

„Galațiul și Brăila sunt considerate municipii de importanță națională, motiv pentru care li s-au alocat fonduri prin Planul Integrat de Dezvoltare Urbană, fără ca aceste orașe să se lupte pentru acești bani, așa cum este cazul Focșaniului, Buzăului sau Tulcei. Important este, pentru a accesa aceste fonduri, să se urmărească o înfrățire a obiectivelor urbane, sociale și economice
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 16:19:56    Titlul subiectului: 107872

Tram track removal in Galati.

A view taken in Str. Portului (outside the new Mecure Hotel) in January 2009, and two views in Str. Traian today. In the second of these the replacement '35' - 1996 Rocar U312B bus 'GGG' - can be seen. In the final photograph 'GGG' can be seen at the tram stop at Bariera Traian.



0109 001r.jpg
 Descriere:
Str. Portului in January 2009.
 Mărime fișier:  112.18 kb
 Vizualizat:  de 18643 ori

0109 001r.jpg



140309 004r.jpg
 Descriere:
Str. Traian on 14th March 2009
 Mărime fișier:  154.01 kb
 Vizualizat:  de 18643 ori

140309 004r.jpg



140309 005r.jpg
 Descriere:
Rocar 'GGG' on line 35 in Str. Traian. 14th March 2009.
 Mărime fișier:  156.06 kb
 Vizualizat:  de 18643 ori

140309 005r.jpg



140309 007r.jpg
 Descriere:
'GGG' trying to look like a tram at Bariera Traian on 14th March 2009.
 Mărime fișier:  130.09 kb
 Vizualizat:  de 18643 ori

140309 007r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 22:54:54    Titlul subiectului: 107901

Inturcat pofta de demolare vine uneori la lectiile de levitatie prin partide si primarii, m-am grabit astazi sa realizez un set de poze pe strada Mihai Bravu, "amenintata" sa ramana "stirbita" de liniile de tramvai in viitorul apropiat. Ce-i drept, intentiile distructive nu s-au materializat deocamdata, insa, cum in ultima vreme cam tot ce s-a propus in privinta inlaturarii tramvaielor s-a adeverit (strada Portului, bulevardul Traian) am preferat sa profit de ocazie pana nu va fi prea tarziu...
Linia de tramvai strabate strada Mihai Bravu pe portiunea cuprinsa intre bulevardul Basarabiei (sau strada 6 Martie, dupa vechea nomenclatura utilizata inca de majoritatea galatenilor) si strada Garii. In prezent, tramvaiele care strabat aceasta portiune sunt 6b si 36, ambele avand unul dintre capete in vecinatatea garii C.F.R.
Incep setul de fotografii din zona in care strada Mihai Bravu se intersecteaza cu strada Garii.
In prima fotografie am surprins unul dintre felinarele antice ale orasului, ramas inca intact.
Ca in majoritatea situatiilor, linia de tramvai este incadrata de braie de piatra cubica. Gandindu-ma la motivatiile invocate de parlamentarii nostri pentru scoaterea liniei de tramvai, am privit spre monumentele de arhitectura... deh, celebrele monumente, mai precis case vechi, majoritatea lasate in paragina de decenii bune. Am remarcat insa si exceptii, insa mult prea putine...
Surprinzator ca nu a amintit nimeni de Biblioteca Judeteana V.A. Urechea, aflata pe aceasta strada dar la o distanta considerabila de linia de tramvai. Ar fi fost poate un motiv mult mai stabil decat insiruirea de "fasoane ridicole", dar multi dintre parlamentari poate nici nu stiu sau poate ca au uitat de un asemenea loc...



3631.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.25 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3631.jpg



3632.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.55 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3632.jpg



3634.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.84 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3634.jpg



3636.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.54 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3636.jpg



3637.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.15 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3637.jpg



3639.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.54 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3639.jpg



3640.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  393.33 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3640.jpg



3641.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.77 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

3641.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:04:50    Titlul subiectului: 107902

Un alt set de poze, bazate in special pe relatia scop-motiv. In ultimele poze se poate observa bucla de iesire spre bulevardul Basarabiei, cu directionare spre zona superioara a orasului. Prin urmare din gara C.F.R. spre Bazinul Nou nu exista linie directa de tramvai. Ce-i drept, calculele teoretice privitoare la o astfel de linie justifica nerentabilitatea.


3642.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.27 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3642.jpg



3644.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.42 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3644.jpg



3645.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  410.28 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3645.jpg



3646.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.5 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3646.jpg



3648.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.74 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3648.jpg



3650.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.56 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3650.jpg



3652.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.72 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3652.jpg



3655.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.5 kb
 Vizualizat:  de 18606 ori

3655.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:10:39    Titlul subiectului: 107904

Cateva fotografii din zona buclei si o vedere asupra macazului cu linia care duce spre Bazinul Nou, pozitionat chiar in fata sediului Transurb.
Per ansamblu, pe strada Mihai Bravu, calitatea suprafetei carosabile este deteriorata in proportie de 60%. Totusi, o modernizare a liniei de tramvai insotita de un proces de re-astfaltare ar fi mult mai indicate decat inlaturarea totala a tramvaielor spre Gara.



3657.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.06 kb
 Vizualizat:  de 18604 ori

3657.jpg



3660.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.82 kb
 Vizualizat:  de 18604 ori

3660.jpg



3661.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.31 kb
 Vizualizat:  de 18604 ori

3661.jpg



3663.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  347.49 kb
 Vizualizat:  de 18604 ori

3663.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:16:47    Titlul subiectului: 107906

Pentru finalul acestei prezentari am lasat cateva detalii in care am surprins portiuni din reteaua de alimentare pentru tramvaiele care functioneaza deocmadata pe strada Mihai Bravu.


3635.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.58 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3635.jpg



3638.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.02 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3638.jpg



3643.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.97 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3643.jpg



3647.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.98 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3647.jpg



3649.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.52 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3649.jpg



3653.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.88 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3653.jpg



3654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.56 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3654.jpg



3658.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.68 kb
 Vizualizat:  de 18603 ori

3658.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:49:03    Titlul subiectului: 107908

Linia de tramvai de pe bulevardul Traian este una dintre cele mai vechi din Galati. Lucrurile se schimba mereu, uneori in bine, alteori in rau si m-am gandit sa surprind in fotografiile pe care le postez in continuarea acestui mesaj aspectul antic al acestui bulevard, strajuit de case si cladiri ridicate la inceputul secolului trecut dar si constructii noi, intervenind in mod "strident" in peisajul contemporan. Legatura principala, linia de tramvai 35, ruland in totalitate pe bulevardul Traian, de langa Piata 30 Decembrie (cunoscuta sub denumirea de Piata Centrala sau Piata Mare) si pana in Bariera Traian care candva reprezenta capatul nordic al orasului.
Avand in vedere numarul mare de obiective cat si lucrarile in curs de desfasurare asupra infrastructurii si implicit asupra liniilor de tramvai am decis sa realizez doua sedinte foto pe bulevardul Traian, prima cuprinzand segementele dintre Bariera Traian si intersectia cu strada Bucovinei, a doua, de la intersectia mentionata pana la Piata 30 decembrie.
Pentru inceput m-am orientat asupra buclei de intoarcere din zona Barierei. Aici sunt practic doua linii de tramvai, prima pentru traseul 35, venind dinspre Piata, a doua pentru liniile de tramvai care veneau dinspre bulevardul George Cosbuc (39 de exemplu). Linia "interioara" este cea pentru traseul 35 iar cea existenta la periferia buclei de intoarcere era pentru traseele care veneau de pe bulevardul George Cosbuc.
Pentru inceput, aspecte ale liniei de intoarcere ale tramvaielor care deserveau traseul 35:



3666.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  355.55 kb
 Vizualizat:  de 18595 ori

3666.jpg



3671.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.51 kb
 Vizualizat:  de 18595 ori

3671.jpg



3675.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.49 kb
 Vizualizat:  de 18595 ori

3675.jpg



3677.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.12 kb
 Vizualizat:  de 18595 ori

3677.jpg



3678.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.51 kb
 Vizualizat:  de 18595 ori

3678.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:50:58    Titlul subiectului: 107909

Alte poze pentru aceeasi bucla.


3679.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.7 kb
 Vizualizat:  de 18593 ori

3679.jpg



3682.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.99 kb
 Vizualizat:  de 18593 ori

3682.jpg



3685.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.11 kb
 Vizualizat:  de 18593 ori

3685.jpg



3691.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.11 kb
 Vizualizat:  de 18593 ori

3691.jpg



3683.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.73 kb
 Vizualizat:  de 18593 ori

3683.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:53:46    Titlul subiectului: 107910

Sa vedem si cateva poze aferente liniei de tramvai care sosea de pe bulevardul Cosbuc si avea capat de linie in Bariera:


3676.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.24 kb
 Vizualizat:  de 18592 ori

3676.jpg



3686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.92 kb
 Vizualizat:  de 18592 ori

3686.jpg



3687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.05 kb
 Vizualizat:  de 18592 ori

3687.jpg



3688.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.53 kb
 Vizualizat:  de 18592 ori

3688.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 23:56:49    Titlul subiectului: 107911

Inchid prezentarea capatului de linie din Bariera cu prezentarea catorva detalii asupra elementlor ce tin de reteaua de alimentare:


3664.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.48 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3664.jpg



3665.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.68 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3665.jpg



3669.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.06 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3669.jpg



3670.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.96 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3670.jpg



3680.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.7 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3680.jpg



3681.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.14 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3681.jpg



3689.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.93 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3689.jpg



3690.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.64 kb
 Vizualizat:  de 18590 ori

3690.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 00:09:04    Titlul subiectului: 107913

Lucrarile de infrastructura se desfasoara in prezent, pe bulevardul Traian, pe mai multe segmente. Primul dintre acestea se afla intre intersectia cu strada Prundului si aproximativ 70 metri de capatul de linie. Din cate am fost informat si dupa cum deja a afirmat si vali.iftimie in cadrul altui topic pentru orasul Galati, municipalitatea intentioneaza sa pastreze active segmentele de linie dintre Piata Mare si bulevardul Basarabiei precum si capatul din Bariera, probabil pentru prelungirea vre-unui traseu deja existent. Cum linia de tramvai 35 este suspendata, sarcina deservirii acestui traseu i-a revenit in cursul zilei de sambata, 14.03.2009, ROCAR-ului GGG, surprins si de colegul nostru, Terry Lawson


3692.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.35 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3692.jpg



3693.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.53 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3693.jpg



3694.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.72 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3694.jpg



3695.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.43 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3695.jpg



3696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.89 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3696.jpg



3697.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.56 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3697.jpg



3699.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.71 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3699.jpg



3700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.1 kb
 Vizualizat:  de 18589 ori

3700.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 00:21:11    Titlul subiectului: 107914

Urmatorul segment pe care se lucreaza este cuprins intre intersectia cu strada Prundului si spitalul de psihiatrie Elena Doamna. Mentionez ca pe portiunea de lucru a celui de-al doilea segment s-a demontat reteaua de alimentare pentru tramvai.


3702.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.95 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3702.jpg



3703.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  410.88 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3703.jpg



3704.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.75 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3704.jpg



3705.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.26 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3705.jpg



3706.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.71 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3706.jpg



3707.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.97 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3707.jpg



3708.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.4 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3708.jpg



3709.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.61 kb
 Vizualizat:  de 18585 ori

3709.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 00:42:35    Titlul subiectului: 107915

Portiunea cuprinsa intre strada Bucovinei si spitalul Elena Doamna nu este deocamdata afectata de lucrarile de infrastructura. Circulatia se desfasoara anevoie in special pe portiunile astfaltate din zona celor doua segemente. Cea mai afectata suprafata de drum de pe bulevardul Traian pare a fi cea cuprinsa intre strada Prundului si Bariera insa nici celelalte portiuni nu se prezinta intr-o stare multumitoare.


3711.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.4 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3711.jpg



3713.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.92 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3713.jpg



3715.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.38 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3715.jpg



3716.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.78 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3716.jpg



3718.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.96 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3718.jpg



3719.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.51 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3719.jpg



3720.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.53 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3720.jpg



3721.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.08 kb
 Vizualizat:  de 18582 ori

3721.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 00:46:25    Titlul subiectului: 107916

Un alt set de poze cu portiunea de drum cuprinsa intre spitalul Elena Doamna si intersectia cu strada Bucovinei. Ultimele poze prezinta macazul din intersectia mentionata anterior.


3722.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.29 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3722.jpg



3723.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.88 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3723.jpg



3724.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.81 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3724.jpg



3726.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.47 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3726.jpg



3727.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3727.jpg



3728.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.04 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3728.jpg



3729.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.07 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3729.jpg



3730.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.38 kb
 Vizualizat:  de 18579 ori

3730.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 2 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community