Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
swq2009



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 13/Mar/2010
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 15:07:13    Titlul subiectului: Statiile de metrou 104480

Cum se ajunge la Pantelimon cu metroul?E o I.V.A care circula pe tot M1 sau circula intre Republica si Pantelimon dus-intors
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 15:10:35    Titlul subiectului: 104481

La un moment dat unele trenuri care mergeau pe M1 intorceau la Antilopa, cam la trei trenuri care intorceau la Republica, venea unul care intorcea la Pantelimon. In ultimul timp este o rama IVA care face curse dus-intors intre Antilopa si Pantelimon.
Pentru cei care ajung la Granitul (CORA Pantelimon) si vor sa ia metroul, mai simplu este sa intre in CORA, sa iasa pe la iesirea din spate a magazinului, si sa mai mearga doua-trei minute pe jos pana la statia Republica.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 19:50:39    Titlul subiectului: 104507

Distanta de la Republica la Cora e mult mai mica decit de la Pantelimon la Cora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 18 Ian 2009 23:08:41    Titlul subiectului: 104528

Eu stiam ca un tren intoarce la Pantelimon si unul nu, iar rama IVA circula numai sambata si duminica cand merge Pantelimon-Republica si retur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 15:40:21    Titlul subiectului: 105732

sab a scris:
Asa cum am mai spus cu alte ocazii datorita pasajului pietonal si a cladirii Universitatii va fi dificil de realizat o conexiune cu o statie Universitate 2 construita in zona statuilor asa cum se preconizeaza si acest caz cred ca va fi cam acelasi lucru cu "prostia de pasaj de la Unirea" asa cum spune Flo.

Eu ma gandesc la o statie perfect paralela cu Universitate, dar putin mai la sud. Avand o adancime mai mare, ca sa treaca pe sub celelalte linii, cred ca o portiune din tunele ar putea fi sapate sub cladiri.
Daca statia va fi in zona statuilor (clar mai mult spatiu; constructie mai facila) etajul intermediar de la Universitate devine inutil.

Referitor la planurile dinainte de '89 - au mers dupa ureche. Nu au planificat o Gara de Nord 2 sau o Piata Unirii 2, dar au construit statiile Eroilor si Crangasi cu 3 linii Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 17:38:04    Titlul subiectului: 105736

M5 probabil ca va subtraversa M2 la Universitate si traseele celor 2 magistrale vor fi perpendiculare acolo asa ca nu vad cum ar putea fi paralele statiile.
Unirii2 era in plan de la inceput, numai ca atunci cand s-a construit M1 ( si chiar cand se lucra la M2..) piata avea o cu totul alta configuratie decat acum si cred ca asta a contat. Acolo este o situatie mai complexa, este si Dambovita intre cele doua statii, mai este si pasajul rutier. Este evident insa ca pasajul de legatura intre statii este depasit la ora actuala si ca ar trebui sa se faca ceva acolo.
Statia Gara de Nord2 a existat si ea in proiectul initial, dar asa cum s-a mai discutat trebuia sa fie statie terminus pt M3 (Victoriei-Iancului-Pantelimon). Se vorbea de statii suprapuse sau de statii perpendiculare acolo, dar ideea a picat in momentul in care s-a ales solutia ca M3 de atunci sa fie practic in prelungirea M1.
Statia GdN2 actuala de pe M4 a aparut in plan ulterior. Poate daca M4 era prevazuta de la inceput sau daca s-ar fi ales un alt aplasament pentru statie situatia era alta.

Insa nu se poate aplica intotdeauna solutia unei statii unice cu mai multe peroane atunci cand doua magistrale se intalnesc. Una este ca traseele sa fie paralele ca la Basarab sau statia sa fie locul unde doua linii se despart dupa ce au mers pe un traseu comun, asa cum a fost gandita Eroilor) si alta este ca traseele sa fie perpendiculare ca la Unirii si in viitor la Universitate. In acest caz este nevoie de doua statii, problema este sa te gandesti bine la amplasamente si la legatura dintre statii .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 12:48:31    Titlul subiectului: Statia Universitatii 106029

Statia Universitatii a fost o veche parcare subterana construita odata cu Intercontinentalul. Accesul in parcare (era si o spalatorie auto acolo !) se facea prin fata Arhitecturii, unde este fantana acum. De aceea apare acel etaj intermediar care nu are nici o folosinta actuala. Statia Universitatii II (de pe Magistrala V) spre stiinta mea, in planul de perspectiva de prin anii 1980 trebuia sa fie intre Piata Universitatii si Piata Rosetti. Mai stie cineva de o veche rama de metrou IVA (de fapt era un singur vagon) pe motorina, cu 2 capete, culoare predominant verde cu dungi galbene ? Eu am 49 de ani si stiu mai multe despre vechiul metrou si proiectarea statiilor. Singura statie proiectata corect ca statie de legatura este Eroilor. Si Crangasi nu e proiectata bine. Intre St.Victoriei si Gara de Nord mai exista 2 tunele (facute cu cartita) ce incep de la Victoriei, pe sub Nicolae Titulescu, curba stanga pana la Calea Grivitei, iar curba stanga.Tunelurile sunt facute de mult. Statia Gara de Nord trebuia sa fie cu peron stanga si sa aiba inca o statie deasupra sau dedesuptul ei.
Andrei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 19:25:27    Titlul subiectului: 106042

Adica etajul de la Universitate facea parte din vechea parcare? Pt ca inca mai exista parcare subterana la Intercontinental numai ca accesul se face cam din dreptul blocului Dunarea.
Statia Universitatii2 din ce am vazut eu in planuri va fi in zona statuilor, ba chiar este in plan si o alta statie la Rosetti (nejustificata dupa parerea mea datorita distantei foarte mici). Nu stiu cum era in planurile din anii 80, chiar ar fi interesant de aflat pt ca magistrala spre Dr Taberei nu am vazut-o pe niciun plan.
Si eu sunt de parere ca Eroilor a fost proiectata bine pentru felul cum circula metroul atunci, cu o singura obiectie in legatura cu linia 3 la iesirea din statie spre Izvor. Initial am crezut ca statia si tunelurile au suferit ceva modificari odata cu constructia tronsonului de Industriilor (mai ales ca si la inceputul tunelului spre Politehnica in peretele care desparte cele doua linii se observa cateva orificii rotunde al caror rost nu il inteleg), dar Rosetti61 mi-a infirmat aceasta banuiala.
Despre Crangasi nu pot sa ma pronunt atata timp cat nu inteleg daca a fost gandita ca statie terminus pentru semiinelul de sud sau nu.
Cu tunelul dintre Gara de Nord si Victoriei stiu ca asta era una din variante de traseu vehiculate pentru M3, si anume sa vina pe sub Titulescu si Calea Grivitei, dar nu stiam ca s-a si sapat ceva . Si acest tunel este accesibil sau este obturat la capete ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 20:23:08    Titlul subiectului: 106044

Un articol spumos despre constructia metroului il gasiti aici http://1989.jurnalul.ro/articole/118958/metroul-ceausescu-si-arhitectii.html va doresc savurare placuta Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 22:24:02    Titlul subiectului: 106052

Sa nu se confunde fosta parcare de la Universitate, unde este acum statia de metrou cu parcarea de la Inter, nu aveau legatura una cu alta. Accesul se facea prin fata Arhitecturii iar intrarea efectiva la subsolul I unde este acum fantana de la Arhitectura (sau de la Universitate, intrarea Geologie, ma rog, din ce punct de vedere privesti). Practic statia de metrou si fosta parcare mai au in comun numai peretii perimetrali longitudinali, transversali (cel dinspre pasaj) si acel nivel intermediar "suspect". Parcarea era pe 3 nivele. Stalpii centrali de pe peron nu sant stalpii parcarii, sunt construiti cand s-a facut statia. Acolo e practic alta lucrare. Se poate observa asimetria evidenta a statiei cand metroul iese spre Romana, face o curba spre stanga, in statie. Curba nu este data de ingustarea bulevardului (bulevardul are aceeasi latime) ci de faptul ca se termina (fosta) parcare si nu au vrut sa-i strice peretii longitudinali. Cand se iese spre iesirea spre Inter (vestibulul de acces), acolo e o alta contructie facuta ulterior si "lipita" de fosta parcare, observati va rog frumos stalpii de rezistenta centrali ai vestibulului care nu au nici o legatura cu stalpii centrali ai statiei.
Eroare, statia Universitatii II (Dr.Taberi - Pantelimon) va fi construita intre Pasajul pietonal si Piata Rosetti, un acces pe unde sunt acum trunchetii de la actuala statie si un acces pe la Piata Rosetti.
Tunelurile dintre Gara de Nord si P-ta Victoriei sunt construite 100%, incep din dreptul piciorului Podului Basarab (cel pietonal, peste linii care este dezactivat acum), in millocul intersectiei la aproximativ 8 m in sol.
Eu am vazut proiectul Pasajului Basarab in anul 1988, dar nu stiu daca am voie sa dezvolt putin subiectul pe acest forum. Daca sunt intrebat o voi face.
Cu alta ocazie, alte relatari, de exemplu stiti ca statia Statia Stefan cel Mare nu trebuia sa existe ? In schimb trebuiau sa fie 2 statii, la Dorobanti (cota -15m cu pasaj rutier si tramvai deasupra la cota -7m) si alta statie la Circ (evident,nu chiar la Circ, tot sub bulevard).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 18:48:17    Titlul subiectului: 106643

Referitor la Statia Piata Romana e o statie foarte interesanta!!! Dar este si foarte adevarat ca e cea mai periculoasa! Cred ca cea mai buna solutie este de a indroduce si la noi Platform Screen Doors care sa separe peronul de linii si sa se deschida la sosirea metroului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 18:54:26    Titlul subiectului: 106645

La un moment dat la marginea peronului erau niste gardulete metalice. Acestea veneau fix in spatiul dintre usile ramelor IVA. Nu stiu din ce motiv s-au renuntat la aceste gardulete, ca doar nu cred ca exista diferenta intre pozitionarea usilor, la noile rame de metrou fata de cele vechi.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 19:50:47    Titlul subiectului: 106918

Un colaj cu statii de metrou
http://www.listenoire.ro/ro/design-interior/statii-metroubucuresti

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 21:09:52    Titlul subiectului: 106924

2009 a scris:
Referitor la Statia Piata Romana... e cea mai periculoasa!...
Se poate face cu mici eforturi (nu costa aproape nimic, numai se demoleaza) o mica modificare, si anume sa se sparga zidul si in dreptul celorlalte usi. Nu se intervine cu nimic asupra structurii de rezistenta a statiei, nu se modifica nimic din parametrii de portanta. Intrati in statie, nu conteaza pe unde si vreti sa luati metroul spre Universitate. O sa vedeti ca acolo (in vestibulul superior care se afla peste linii) sunt gauriti peretii in dreptul fiecarei usi (daca ne-am imagina ca metroul ar circula pe acolo).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 17:41:45    Titlul subiectului: 107879

Sunt doua lucruri pe care nu mi le explic la Eroilor :
1. de ce se intra asa de incet in statie la linia 3 ?
2. de ce linia 4 daca a fost proiectata ca remiza are peronul (acela ingust de cca 1m) placat cu gresie galbena si in plus are si linia de siguranta din marmura rosie ? Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 18:52:54    Titlul subiectului: 107884

Parca s-a mai scris pe aici... cica nu era proiectata ca remiza, ci a fost construita in avans anticipand inca un nod (probabil cu magistrala care vine din Drumul Taberei). Un argument e si ca Eroilor mai are inca o remiza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 19:40:43    Titlul subiectului: 107886

Doar daca pe M5 nu ar fi un Eroilor2 asa cum s-a vehiculat (sau Eroilor2 o fi ca NG2 ? Very Happy ).
Totusi peronul este foarte ingust, din acest motiv nu cred ca linia 4 a fi fost gandita ca linie activa in perspectiva legaturii cu M5.Sau peretele despartitor o fi doar "de forma"? Mai tine cineva minte cum l-au spart ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 20:02:38    Titlul subiectului: 107888

Sa-mi spuna si mie cineva care e linia 4. E cumva linia de serviciu din spatele peronului mic ? Ce perete au spart acolo ?
Cele 2 linii de serviciu sunt numai linii de serviciu si atat.
Statia Eroilor 5 va fi perpendiculara pe actuala statie, pe B-dul Eroilor, intre fac de Medicina si actuala statie - iesirea spre Militari.Placintaria aceea simpatica impartita in doua va fi sacrificata (din pacate).Asata daca se apuca de M 5 !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 21:09:16    Titlul subiectului: 107892

A existat un proiect prin 1995 sau 1997 parca care stipula sa se deschida traficului si linia de rezerva din spatele liniei 2, peronul mic. Ideea era ca traficul pentru M3 sa se desfasoare pe doua linii iar cel pentru M1 pe alte doua. Atunci au spart peretele si au aparut acei pereti de tabla ondulata unde acum sunt scaunele. Chiar s-a si lucrat la linie aceasta fiind scoasa din uz ceva timp. Insa s-a renuntat la proiect cand au scurtat traficul de M3 la Eroilor.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 21:27:22    Titlul subiectului: 107893

Peronul acela mi se pare extrem de ingust pentru 2 linii ! Nu stiu care era avantajul ! Intuitiv omul isi ia un spatiu de siguranta fata de linie, deci spatiul util al peronului ar fi fost si mai mic. Si nu stiu care ar fi fost avantajul ! Mai degraba s-ar pleca spre Militari de pe linia 3 (cea de mijloc). Trebuie montat un macaz la iesire, dar nu era problemă. Sau mai degraba ar fi dus Militariul pana la Unirii 1. Se producea o oarecare confuzie, dar se invata lumea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 07:35:38    Titlul subiectului: 107927

In privinta ingustetii peronului nu constituie neaparat o problema. Totusi la acel peron mic se face transbordarea pentru M3 Militari deci deja acel peron suporta pasageri ai doua linii numai ca trenurile pleaca succesiv de la aceeasi linie. Deci ar fi fost doar o schimbare de situatie de facto.
Cat despre plecarea metroului de la linia mediana catre Militari, aceasta situatie a existat de doua ori insa s-a renuntat la ea din motive de pasageri, deoarece acestia nu doreau sa aiba o transbordare in plus.
In ceea ce priveste extinderi ale M3 mai bine ca au lasat asa si nu le-a venit vreo alta idee mai nastrujnica pentru ca ar fi creat ambuteiaje inutile de calatori, cum a fost in cazul cand pleca trenul de M3 de la acelas peron ca cel de sosire in Eroilor. Cand vor prelungi parcursul pana la Linia de Centura va fi perfect.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 07:49:38    Titlul subiectului: 107929

andrei11 a scris:
Sau mai degraba ar fi dus Militariul pana la Unirii 1.

Asta era ideal din punct de vedere al calatorilor, mai ales pt cei care aveau treaba pe M2 si care ar fi facut o singura schimbare. Dar de ce sa faci doar una singura cand poti sa faci doua ? Very Happy
Problema este ca linia 4 n-ar fi adus nimic in plus atata timp cat tot ar fi trebuit ca ramele de Militari sa faca manevra de trecere de pe o linie pe alta. Tot ar fi tinut blocata intrarea in statie, e adevarat ca mai putin timp, doar cat dura respectiva manevra, dupa ce intrau la linia doi puteau sa stationeze acolo oricat (in ideea ca Dristor2 intra la linia 4). Dar mai incolo era "palnia" si liniile tot s-ar fi intalnit, deci nu se putea pleca independent.
Cu plecatul de la linia1, cred ca alta a fost problema, nu grija fata de calatori...lipsa unui macaz intre linia1 si linia2 pe sensul spre Militari, ceea ce tinea blocata linia 1 pana la Politehnica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 08:20:09    Titlul subiectului: 107932

Impiegatul a scris:
In privinta ingustetii peronului nu constituie neaparat o problema. Totusi la acel peron mic se face transbordare....
E o problema psihologica, cand ai zid in spate stai rezemat de el, cand ai linie tot lasi 75 cm pana la marginea peronului, in cosecinta incap mai putini calatori.
sab a scris:
...Tot ar fi tinut blocata intrarea in statie, e adevarat ca mai putin timp...
Cam tot atat ar fi tinut linia ocupata, M 3 sta la linia 3 cat vrea muschii lui (ei), cand îi vine timpul face manevra, îmbarca calatorii (30 sec) si a plecat.Se poate face manevra si cu sensul spre Izvor, pe vremuri a fost macaz, se poate monta inapoi (e gabarit)

Parere personala: Statiile suprapuse (gen GdN cu peroane stanga obligatoriu, sau peron dreapta cu vestibul intermediar, sau mixt, dar obligatoriu cu vestibul intermediar) mi se par solutiile cele mai bune la intersectii de magistrale.Evident e o solutie inaplicabila in multe cazuri.Si statiile perpendiculare dar care sa se intalneasca, ar fi bune, cu acces cat mai direct intre cele 2 -3 magistrale
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 08:55:31    Titlul subiectului: 107934

La cum sta lumea acum exact la marginea peronului sa prinda loc nu cred ca lasau asa mult loc.
Linia ar fi fost ocupata doar cat dura efectiv manevra, dupa care M3 putea stationa oricat la peron (linia2, linia4, nu conteaza) si ar fi putut astepta trenul spre Dristor2 (care intra la cealalta linie) sa-i preia pasagerii care mergeau in Militari. Acum tine linia 2 ocupata si cu manevra si cu stationatul la peron, pana nu pleaca nu poate intra alta garnitura in statie ( au fost perioade cand nu se lucra cu mecanic de rezerva, ci doar cu cei doi "normali" si trebuia sa se astepte ca celalalt mecanic sa strabata tot peronul, cum se face acum in week-end..).Eventual se putea intra dinspre Politehnica direct la linia 2, dar ar fi fost mai complicat cu fluxul de calatori spre Unirea care trebuia sa urce si sa coboare la linia cealalta (linia3).Stiti ce mergea aici? Un peron de genul acesta, din Madrid, sa poti sa cobori din metrou pe ambele parti in functie de directia in care vrei sa mergi (chiar cred ca ar fi fost o idee f buna pentru Eroilor linia1, indiferent daca M3 se oprea aici sau continua spre Republica/LdC, cu conditia bineinteles ca linia2 sa aiba peron stanga si nu dreapta ).Aici insa se vede ca Eroilor nu a fost gandita ca statie terminus..
Totusi, de ce se intra atat de incet la linia 3 ?



L5-casa-campo1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.36 kb
 Vizualizat:  de 14323 ori

L5-casa-campo1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 14:04:32    Titlul subiectului: 107944

Cred ca la linia 3 se intra incet pentru ca au facut sau inca fac niste lucrari la linie. Am vazut in tunel niste cutii de lemn sau carton si banuiesc ca in ele sunt livrate diverse piese. In ultimele zile insa fie parca s-a renuntat la restrictia de viteza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 7 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community