|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
error357
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2014 Mesaje: 32 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Feb 2009 20:28:57 Titlul subiectului: |
106557 |
|
In Ghidul Strazilor se pare ca Soseaua Cotroceni este strada intre Leu si benzinaria de pe cheiul Dimbovitei, vis-a-vis de IEFS iar Soseaua Grozavesti e intre Leu si statia de metrou Grozavesti. Eu imi aduc aminte ca intai au desfiintat Sos. Grozavesti si pe urma, prin '89 inchisesera circulatiei si Sos. Cotroceni (doar o inchisesera cu panouri de interzicere, nu demolasera nimic). Era si paza si am impresia ca nu prea aveai voie nici ca pieton. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Feb 2009 22:11:46 Titlul subiectului: |
106566 |
|
error357 a scris: | Eu imi aduc aminte ca intai au desfiintat Sos. Grozavesti si pe urma, prin '89 inchisesera circulatiei si Sos. Cotroceni. Era si paza si am impresia ca nu prea aveai voie nici ca pieton. |
Asa e, pe acolo nu mai trebuia sa circule nimic. Gradina Botanica devenea curte a Palatului Cotroceni. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 9896 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 18:37:43 Titlul subiectului: |
106640 |
|
Vesti bune in legatura cu lucrarile la Pasajul Basarab http://www.realitatea.net/exproprierile-pentru-pasajul-basarab-au-fost-aprobate--in-urma-unei-intelegeri-pdl---psd_465066.html
Citat: | Exproprierile pentru Pasajul Basarab au fost aprobate, în urma unei înțelegeri PDL - PSD
onsilierii generali ai Capitalei au aproba astăzi exproprierile necesare pentru continuarea lucrărilor la pasajul Basarab, în urma unei înțelegeri prin care PSD a introdus pe ordinea de zi alte două proiecte, care au trecut, și ele, în urma votului. Hotărârea de consiliu prevede exproprierea a șase case din zona lucrărilor la pasaj, alte 98 fiind deja expropriate. Suma maximă ce ar urma să le fie plătită proprietarilor este de 105 milioane lei.
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că va merge miercuri la ședința de guvern, unde va fi luată decizia privind declanșarea propriu-zisă a exproprierilor.
Potrivit edilului-șef, dacă lucrările la pasajul Basarab nu vor fi reluate cât mai curând, există riscul ca, la cel mai mic cutremur, doi stâlpi de 68 metri de pe traseul pasajului să se prăbușească.
Oprescu a mai precizat că valoarea totală a lucrărilor de construire a pasajului este de 469 milioane lei. Lucrările executate până în prezent au costat aproape 150 de milioane, din care primăria mai are de plătit 16,5 milioane.
Cele două proiecte introduse suplimentar pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General al Municipiului București (CGMB) se referă tot la exproprieri, însă nu au legătură cu pasajul Basarab. Primul vizează exproprieri în folosul lucrărilor la supralărgirea Str. Gheorghe Ionescu Sisești - Bd. Ion Ionescu de la Brad, suma aprobată fiind de 85 de milioane lei. Cel de-al doilea prevede exproprieri de 1,06 miliarde pentru lucrărilor de dublare a diametralei Nord-Sud pe tronsonul Buzești -Berzei - Vasile Pârvan - B. P. Hașdeu - Uranus - Calea Rahovei.
Consilierii PNL nu au fost prezenți la ședința CGMB pentru că, spun ei, nu vor să facă imagine PDL-ului sau să fie "la mijloc" între PDL și PSD.
Continuarea procedurii de expropriere în zona lucrărilor la pasajul Basarab din București a fost respinsă, joia trecută, la ședința Consiliului General al Municipiului București (CGMB), după ce grupul consilierilor PSD a votat împotrivă. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 19:09:18 Titlul subiectului: |
106647 |
|
Dupa o veste buna o alta mai putin buna in legatura cu aceasta debandada numita Pasajul Basarab http://www.antena3.ro/stiri/romania/pasajul-basarab-din-nou-in-discutia-consiliului-general-al-capitalei_65564.html
După mai multe runde de negocieri între liderii de grup ai partidelor reprezentate în Consiliul General al Capitalei, marți s-a dat un vot pozitiv pentru reluarea lucrărilor la pasajul Basarab. Liderul consilierilor PSD a adus un amendament prin care a cerut ca expropierile care mai sunt de făcut să fie expuse în mod clar, alături de sumele necesare pentru aceste expropieri.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, marți, că sistarea definitivă a lucrărilor la pasajul Basarab ar putea fi un motiv de îngrijorare pentru siguranța cetățenilor.
"Construcția se află în pericol; dacă stâlpii nu sunt legați, la cel mai mic cutremur se poate prăbuși", a afirmat Oprescu.
"Probabil că cineva vrea s-o transformăm din punct de vedere politic în circ", a mai declarat primarul general.
Proiectul pasajului Basarab a ajuns marți, din nou, pe masa Consiliului General al Capitalei.
Săptămâna trecută, consilierii au respins la vot un proiect de hotărâre, prin care pasajul urma să fie declarat construcție de utilitate publică.
Un vot pozitiv al consilierilor este așteptat și de Guvernul României. Premierul Emil Boc a declarat, luni seară, că proiectul pasajului Basarab este unul important, iar Guvernul va decide începerea procedurilor de expropriere, imediat ce Consiliul General al Capitalei va aproba construcția. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 20:45:41 Titlul subiectului: |
106653 |
|
itb 139 a scris: | "Construcția se află în pericol; dacă stâlpii nu sunt legați, la cel mai mic cutremur se poate prăbuși", a afirmat Oprescu. |
Nu e adevarat, lasand la o parte faptul ca exista o legatura la cota + 5,5m (aproximativ), stalpii nu au cum sa se prabuseasca ! Oricum cablurile care vor sustine podul propriuzis nu au nici un efect asupra celor 2 stalpi de 80 m inaltime in caz de cutremur. (am gresit inaltimea lor ?). Aici se inseala, parerea mea e ca nu se pricepe la rezistenta materialelor. |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 21:19:46 Titlul subiectului: |
106656 |
|
Exact asta vroiam si eu sa remarc, cum naiba pot fi in pericol cei doi stalpi de sustinere care tocmai pentru asta sunt proiectati sa sustina structura suspendata? |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 08:55:25 Titlul subiectului: |
106682 |
|
Oprescu a vrut sa-si dea importanta, sa atraga atentia, sa se vaite putin in public. E o treaba de strategie si nimic mai mult. |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 19:19:33 Titlul subiectului: |
107371 |
|
Scandal, scandal ,scandal acesta pare sa fie porecla pasajului Basarab, casa care a mai ramas in picioare din zona Orhideelor se pare ca nu va fi parasita de proprietarii sai http://www.antena3.ro/stiri/romania/primaria-capitalei-a-inceput-demolarile-caselor-aflate-in-apropierea-pasajului-basarab_66399.html Citat: | Primăria Capitalei demolează, vineri, o clădire de pe strada Orhideelor, pentru a face loc Pasajului Basarab.
Imobilul este în proprietatea municipalității, după ce a fost expropriat, iar fostul proprietar a primit despăgubiri.
Acțiunea angajaților primăriei este, însă, îngreunată de protestul unor locuitori din zonă. Mai mulți oameni care locuiesc pe strada Orhideelor sunt revoltați de decizia Primăriei. Aceștia au ieșit în stradă pentru a protesta față de demolări.
Localnicii sunt speriați și spun că următoarele case demolate vor fi ale lor.
La sfârșitul lunii februarie, Pasajul Basarab a fost declarat de utilitate publică, printr-o ordonanță de urgență.
Liderul consilierilor PSD a adus un amendament prin care a cerut ca expropierile care mai sunt de făcut să fie expuse în mod clar, alături de sumele necesare pentru aceste expropieri.
Înainte de decizia Guvernului, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, declara că sistarea definitivă a lucrărilor la Pasajul Basarab ar putea fi un motiv de îngrijorare pentru siguranța cetățenilor.
"Construcția se află în pericol; dacă stâlpii nu sunt legați, la cel mai mic cutremur se poate prăbuși", a afirmat atunci Sorin Oprescu.
Antena3.ro | Politia si chiar pompieri au incercat sa discute cu persoanele protestatare care nu au renuntat la scandal si au cerut sa vina primarul (cred ca despre Oprescu este vorba).
Legea in Romania se aplica dupa ureche din pacate. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 9896 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 20:33:07 Titlul subiectului: 2467 |
107380 |
|
Cei care au protestat nu au forme legale. Nu stiu de ce se face asa mare tam, tam. Trebuie sa se aplice legea si gata. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 21:01:26 Titlul subiectului: |
107385 |
|
Daca veneau peste voi si va dadeau afara din case nu cred ca mai ziceati "sa se aplice legea". Intr-adevar, este o situatie problematica. Aceste aspecte trebuiau gandite si rezolvate inainte de inceperea lucrarilor. Dar na... Romania. _________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 21:41:57 Titlul subiectului: |
107393 |
|
Casele ce trebuie demolate pe Orhideelor (cel putin 2 dintre ele) sunt bordeluri infecte si periculoase.
Toate orasele din toate tarile civilizate fac largiri de strazi ce implica demolari.Mai mult casele acelea din zona cred ca adapostesc multe persoane dubioase.
Nu te poti opune unor trasari noi de bulevarde.In Paris casele au fost demolate cu tunul cand s-au trasat noile bulevarde ce sunt acum arhicunoscute.Si ce credeti ca actuala configuratie va rezista mai mult decat 200 ani ? Un bloc din beton armat cu ingaduinta rezista vreo 150 ani ! |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 22:39:30 Titlul subiectului: |
107399 |
|
Astazi, in jurul orei 12, am trecut pe Plevnei si in intersectia cu fosta sosea Orhideelor mi-a atras atentia o masina de pompieri. Crezand ca e vreun incendiu, m-am oprit dar am observat ca pompierii nu actionau si, in plus, in jurul lor erau si jandarmi si politisti. Mi-am dat seama imediat ca e vorba de protestatarii ce locuiesc ilegal in ultimele doua imobile ce au ramas nedemolate din calea viitorului pasaj.
Scena era de-a dreptul comica: in fata bordelului erau o droaie de "fuste inflorate" si "figuri tuciurii" iar cocotat pe acoperisul imobilului erau mai multi rromi care faceau o galagie de nedescris, batand cu polonicele de ciorba-n tigai si cratite si strigand "vrem casa ", in timp ce la 20 de metri mai incolo o casa de chirpici ingenunchea sub bratul unui excavator.
Pe vremea Raposatului nu mai aveau curajul sa iasa in strada si sa strige ca vor case, ma rog, cuiburi... Vrand-nevrand erai evacuat, despagubit si ti se asigura apartament in cartierele nou construite (betoane, cutii de chibrituri, asa cum erau, asa cum le hulesc azi toti, blocurile erau un acoperis deasupra capului - azi unii nici p-astea nu le au). Constructiile de utilitate publica erau prioritate si nimeni n-avea tupeu sa protesteze. Dar ce sa-i faci... in Romania "moderna" trebuie sa existe si astfel de personaje care sa iasa in evidenta negativ, fara ca nimeni sa ia masuri impotriva celor care stau abuziv in imobile, transformandu-le in adevarate focare de instabilitate sociala si ilegalitate. Acestia reprezinta adevaratele probleme ale societatii! Autoritatile nu fac nimic nici sa le asigure despagubire, dar nici impotriva activitatilor ilegale. Suntem statul nimanui... _________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 06 Mar 2009 23:34:13 Titlul subiectului: |
107405 |
|
Citesc ale voastre reactii si ma uimesc ceva mai mult decat situatia tiganilor alora.
Eu imi pun o singura intrebare: care este statutul acelor locuitori ai acelor case? Ce sunt ei? Chiriasi, sau proprietari?
In ambele cazuri, treba e clara: proprietarii s-au schimbat la pret. Culmea, au voie! Ca deh, asa este cand esti proprietar. Ca sa nu mai zic ca toata chestiunea acestor preturi poate fi dirijata politic din spate. Recte, Videanu et co, au fixat/impus un pret. Regimul s-a schimbat, fara logica votarii, iar consecinta este imediata. Proprietarii si-au schimbat cererile la pret, sufocand pur si simplu Primaria.
Ce e de facut? Pai, nu poti ceda presiunilor astora, pentru ca ti-ai dat foc la valiza si ar trebui atunci sa revizuiesti despagubireafiecarui petec de pamint. Sau, sa faci ceea ce deja s-a facut si anume, sa declari utilitate de urgenta sau mai stiu eu cum, sa le infunzi pe gat niste bani si sa scapi. Varianta a doua, s-a aplicat!! Foarte bine.
Acum, este dreptul celor de acolo sa protesteze, iar daca se intampla in America, sau in UiE nu stiu daca vi se mai parea comic.
Nu este nimic tragic si nici comic. Este manifestarea oamenilor cu drepturi intr-o asa-zisa democratie! Daca nu ne placea, trebuia sa gandim in 89, nu la 20 ani dupa... _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 07 Mar 2009 01:00:42 Titlul subiectului: |
107408 |
|
Maghernita e din 1930 si e o casa ca oricare alta. Ca cel care a construit-o a folosit la balcon ormanente ale stilului romanesc in stilul lui Ion Mincu e alta poveste. Nu e monument istoric. In secunda doi trebuia sa intre peste ei si sa inceapa demolarea. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Mar 2009 09:57:48 Titlul subiectului: |
107419 |
|
Am vazut si eu ieri circul facut de aceste personaje dintre care unul agita de zor o butelie de aragaz. Din comunicatul primariei reiese faptul ca acestia nu au nici un statut acolo deoarece imobilul a fost expropiat de anul trecut iar acesti asa zisi locatari locuiesc acolo fara forme legale. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 08:35:39 Titlul subiectului: |
107764 |
|
Am trecut de cateva ori in ultimele zile prin zona. La pasaj inca nu se lucreaza, nu-i asa ? Sau ma insel eu ? Ceva miscari sunt pe Titulescu, dar slabe si nu inteleg ce vor sa faca. |
|
Sus |
|
|
ubu.roi
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 11/Noi/2010 Mesaje: 21 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 00:04:54 Titlul subiectului: |
107996 |
|
Eu trec zilnic si nu vad decat agentii de paza si cainii comunitari... In afara de demolarile de saptamana trecuta nu pare sa se mai intample nimic. Si celebrul "monument istoric"/bordel e inca mandru in picioare...
Apropo de istorie: dar pe celebra pasarela pietonala din grinzi de fier negre (stie cineva cand a fost construita?) oare cand au de gand sa o rada? Sau va ramane pe langa podul nou, asa ca sa nu uitam de unde am plecat? |
|
Sus |
|
|
error357
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2014 Mesaje: 32 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 20:41:04 Titlul subiectului: |
108048 |
|
Eu stiam ca a fost construita in 1957. Pe mine ma enerveaza ca vor sa o darame; ar putea sa o mute mai spre gara daca ii incomodeaza si sa o pastreze ca amintire. Structura e solida, nituita iar curatata de vopseaua veche si revopsita ar arata chiar foarte bine.
PS. se pare ca pana prin anii '30 era construit in zona un pod rutier, cu pile de caramida. Se gasea cam la 150m mai spre Gara. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 21:48:37 Titlul subiectului: |
108052 |
|
Din pacate pasarela Basarab nu are nici o sansa.Nici o sansa nu a avut nici podul Grand, desi au fost si atunci voci pentru salvarea unei parti a lui.Se propusese o cofetarie chiar deasupra liniilor principale, ar fi fost ceva inedit, dar nu s-a vrut salvarea lui. |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 00:23:12 Titlul subiectului: |
108073 |
|
Pasarela nu se va darama. Va fi demontata si dusa in Bucuresti Triaj pt ca podul de acolo e mult mai slab si aceasta pasarela il va inlocui. _________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 13 Apr 2009 11:31:05 Titlul subiectului: |
109429 |
|
Stalpii de la Basarab - elementul reprezentativ al Pasajului - au inceput din nou sa creasca.
sursa http://pasajbasarab.net/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 9896 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Apr 2009 18:27:11 Titlul subiectului: |
109814 |
|
Un reportaj legat de Pasajul Basarab pe site-ul Realitatii. Articolul se gaseste aici
Citat: | Pasajul Basarab trebuia declarat de utilitate publică de Guvern, din cauza monumentelor istorice
Magistrații Curții de Apel București au decis, în februarie, că Pasajul Basarb nu este de utilitate publică, deoarece unele imobile din zona supusă expropierii în vederea realizării lucrărilor de la pasaj sunt monumente istorice, potrivit motivării.
nstanța arată, în motivarea deciziei din 2 februarie, că Parlamentul României trebuia să declare utilitatea publică în cazul lucrărilor de la Pasajul Basarab și nu Consiliul General al Municipiului București, deoarece imobilele ce urmau a fi supuse expropierii sunt monumente istorice.
Mai mult, instanța a constatat că lucrările la Pasajul Basarab nu erau înscrise în planurile urbanistice ale Municipiului București.
De asemenea, Curtea de Apel București a mai arătat că, în cazul lucrărilor la Pasajul Basarab, nu exista niciun dosar de cercetare prealabilă care să ducă la concluzia necesității lucrărilor, concluziile cercetării fiind "subiective și arbitrare".
Curtea de Apel București a respins definitiv, pe 2 februarie, recursul Primăriei Capitalei împotriva deciziei instanței inferioare, potrivit căreia pasajul suprateran Basarab nu este considerat de utilitate publică, hotărârea fiind luată în cadrul procesului deschis de două organizații neguvernamentale.
Guvernul a decis, însă, pe 25 februarie, adoptarea unei ordonanțe de urgență pentru continuarea lucrărilor la pasajul Basarab, ordonanță votată de Senat pe 6 aprilie.
Municipalitatea a avut avizul ministerului Culturii la data declarării pasajului ca utilitate publică. Pe traseul Pasajului Basarab, un singur obiectiv vizat de exproprieri a fost pe lista monumentelor istorice și anume Poarta Fabricii de Bere Grivița, dar între timp și acesta a fost declasat, susținea Primăria.
Două organizații neguvernamentale, Centrul pentru Resurse Juridice și Fundația Terra Mileniul III, au atacat, în instanță, hotărârea municipalității de a declara pasajul Basarab de utilitate publică. Tribunalul București a admis motivele invocate de cele două ONG-uri și consideră că printre imobilele ce urma să fie demolate se află și monumente istorice, care nu pot fi demolate decât în baza unei hotărâri de Guvern, nu printr-o hotărâre de Consiliu General al Muncipiului București.
Proiectul pasajului Basarab a fost inițiat de către fostul primar general al Capitalei și actualul președinte al României, Traian Băsescu. Proiectul a fost propus municipalității de către specialiștii japonezi, în urma unui studiu realizat în 1998, pentru decongestionarea traficului.
După ce la șefia Primăriei Generale a venit Adriean Videanu, oamenii din zona Titulescu nu au fost de acord cu construcția pasajului și au protestat în nenumărate rânduri, însă consilierii municipali au aprobat proiectul.
Pentru ca pasajul să poată fi construit, municipalitatea a început procedurile de expropiere a 80 de propietari care aveau case și terenuri în zona unde va fi noul pasaj. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kokoshmare
Data înscrierii: 22/Dec/2007 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Apr 2009 19:13:16 Titlul subiectului: |
109815 |
|
Cred ca articolul este si mai in urma cu evenimentele si nu ma mira din moment ce apare cuvantul "expropiere". Spune multe asta despre profesionalismului jurnalistului respectiv si al publicatiei din care face parte. |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 28 Apr 2009 20:37:31 Titlul subiectului: |
110213 |
|
In aceasta seara la stiriile Antenei 1 de la ora 19:00 a fost un reportaj in care se spunea ca incepand cu data de 3.05.2009 se inchide circulatia in zona Splaiul Independentei-Sos. Orhideelor-Calea Giulesti-si asta total iar conform municipalitatii pe acolo se va circula normal de abia in luna noiembrie-decembrie. Insa nu s-a specificat nimic despre liniile RATB din zona (105,178 si 635). Vom vedea zilele acestea ce se va intampla cu ele. |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 30 Apr 2009 14:00:28 Titlul subiectului: |
110275 |
|
Au aparut pe site-ul RATB noile itinerarii ale liniilor 105 si 635 afectate de aceasta inchidere:
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=265
Site RATB a scris: | Linia 105 va functiona pe traseul actual intre 'Valea Oltului' si intersectia Bd. Vasile Milea/Bd. Iuliu Maniu, apoi modificat prin Bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Str. Barierei, apoi traseul de baza.
Pe sensul spre 'Valea Oltului', autobuzele vor circula pe traseul actual intre 'Piata Presei' si intersectia Str.Witing/Cal. Plevnei, apoi modificat prin Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, Sos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul de baza. |
635 va fi deviat la fel. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|