Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 16:18:32 Titlul subiectului: |
106081 |
|
Metoda optima de manipulare al unui tramvai imobilizat din cauza unei defectiuni spre depou este remorcarea. In majoritatea cazurilor insa nu este posibil acest lucru atunci se procedeaza la impingerea acestui tramvai. La Oradea sunt mai multe situatii in care totusi este posibil acest lucru:
1 - tramvaiul defect este mpins de catre cel care il succede pana la primul macaz de unde este preluat de un tramvai sosit de pe alta linie care intra in fata lui si il remorcheaza. (Exista o exceptie cand se strica intre Pta Unirii si Bd Decebal) atunci este impins pana la capatul liniei 2 in Iosia si ori se gareaza pe linia de stocare ori este impins mai departe intorcand in bucla si luand directia spre depou.).
2 - tramvaiul defect este impins pana la tramviul dinaintea lui care a fost somat prin statie sa il astepte. Aici tramvaiul somat il preia prin remorcare.
3 - tramvaiul defect este impins pana la cea mai apropiata linie de stocare (situate la buclele de intoarcere), tramvaiul impingator intra in bucla si oamenii din echipa de asitententa scot prin impingere de pe linia de stocare tramvaiul defect pana acesta poate fi cuplat cu tramvaiul din fata care da in mars-arriere si se cupleaza cu tramvaiul defect dupa care il remorcheaza la depou. Exista posibilitatea ca tramvaiul defect sa fie lasat garat pe linia de stocare pana scade intensitatea traficului dupa care este preluat de un tramvai prin aceeasi metoda descrisa mai sus.
4 - Daca vagonul bidirectional 44 nu se afla in exploatare pe traseu si este in zona acesta merge cu "spatele" pana la tramvaiul defect si il remorcheaza la depou
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 16:24:45 Titlul subiectului: |
106082 |
|
Din anumite surse am aflat ca ieri la Olosig vagonul 30 a iesit de pe cale la macaz. A revenit cu spatele dupa care iar a incercat intrarea pe macaz care a esuat din nou. Moticul este intercalrea zapezii in culoarul de culisare a limbii macazului cauza pentru care limba nu poate fi pozitionata corespunzator.
Azi la orele pranzului doua tramvaie s-au accidentat. Din cate am inteles unul a deraiat si astfel a intrat in celalalt. Nu cunosc detalii. Eventual stie cineva sa ne furnizeze informatii despre acest incident?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 11 Mar 2009 19:38:38 Titlul subiectului: |
107740 |
|
Am primit informatia de la Istvan_eloc (si el de la un prieten), si am gasit referire la un post de pe bihon.ro pe o alta tema, ca azi dimineata la statia Otelul un tramvai a deraiat (linie de Vignol). Iarasi nici o informatie despre asta in presa (probabil a fost prea devreme, atunci redactorii inca dorm...)
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 12:39:20 Titlul subiectului: |
108087 |
|
Probabil OTL-ul print-un comunicat de presa a anuntat redactiile despre incidentul la care m-am referit mai sus, ca peste 3 zile s-a relatat si in presa. Din cauza ruperii liniei a deraiat tramvaiul respectiv. S-a facut referire la necesitatea reabilitarii portiunii dintre Pta Unirii si Bd. Magheru, dar Primaria nu da aviz lucrarii pana nu se incepe constructia parcarii etajate pe platoul din spatele statuii lui Eminescu.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 23:09:01 Titlul subiectului: |
108134 |
|
Garnitura 40-140 condusa de o femeie a frecat o autoutilitara Logan Van condusa de o alta femeie ieri inainte de ora 18.00. Mijlocul vagonului in curba iese mai in afara decat gabaritul normal. Vatmanita nu a apreciat bine gabaritul vagonului in curba, soferita de pe Logan nu stiu ce cauta atat de aproape de tramvai (probabil se temea sa nu frece bordura din dreapta) sau nu a vazut ca tramvaiul ia curba, dar se vede ca Loganul statea cand a fost agatata de tramvai s-a miscat doar cativa centimetri ca tramvaiul sa elibereze intersectia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.62 kb |
Vizualizat: |
de 21712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.89 kb |
Vizualizat: |
de 21710 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 18:42:52 Titlul subiectului: |
108218 |
|
Vatmana nu are nici o vina, merge pe linie....
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 21:04:55 Titlul subiectului: |
108226 |
|
Si ce daca merge pe linie?! Inseamna, ca nu ar trebui sa aibe simtul gabaritului si sa stie din timp daca incape pe langa o masina sau nu? Eu stau frumos cu masina inainte de intersectie sa acord prioritate si un tramvai se baga langa mine si ma freaca. In acest caz eu sunt de vina?
Unii vatmani intra in intersectie si daca nu au prioritate de trecere forteaza trecerea pentru ca tu degeaba ai prioritate doar nu o sa te lovesti de el... De "n" ori am claxonat vatmanii, care nici macar nu incetineau la Emanuel, intrau in sens, iar eu care aveam prioritate trebuia sa ma opresc brusc. Eu stiu, ca indicatorul "Cedeaza trecerea" se refera si la ei. Culmea era ca daca din sens opus mai era un tramvai care trebuia sa traverseze intersectia, asta se misca ca melcul ca noi sa nu putem trece astfel isi ajuta colegul din sensul opus in trecerea prin intersectie. Eu consider un fel de obraznicie fata de automobilisti. Da si automobilistii sunt obraznici cu vatmanii. Si ei forteaza trecerea prin fata lor.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 02:13:59 Titlul subiectului: |
108243 |
|
Eu stiu doar de regula ca tramvaiul are intotdeauna prioritate in afara cazului cand o ia la dreapta daca nu este o alta marcare in locul respectiv(din pacate la noi indicatoarele lipsesc cu desavarsire de aceea sunt romanii cei mai buni soferi in afara tarii ca acolo sunt si prevestitoare si nu trebuie sa ocoleasca gropi), probabil vatmanii stiu doar ca tramvaiul are intotdeauna prioritate, ca am auzit si in Arad "cum sa opresc eu tramvaiul asta de 15 tone ca-i ala cu masina pe linie"
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 08:10:48 Titlul subiectului: |
108247 |
|
Tramvaiul are prioritate dacă nu există semne de circulație care să specifice altceva....
Legat de faza cu frecatul: de ce șoferul (sau șoferiță sau ce o fi fost el/ea) a oprit în mijlocul intersecției? Nu putea să oprească înainte de intersecție? Că din câte știu nu prea ai voie să oprești în mijlocul intersecției... adică ori te bagi cu tupeu în fața tramvaiului (periculos) ori stai la locul tău până trece, în niciun caz nu oprești în mijlocul intersecției, eventual prea aproape de linie...
La București se întâmplă din'astea zilnic. Se rezolvă după program cu spray-ul în depou ) dacă e ceva grav, dacă nu se lasă așa, că tot ziua următoare sigur intră altul acolo.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 00:26:07 Titlul subiectului: |
108293 |
|
Dar cum a frecat asa loganu' incat sa aibe dubla pana, asta nu inteleg eu sau are Tatra ceva iesit si ascutit la boghiuri ca asa nu se observa nimic dar iti sare in ochi dubla pana, ca-n rest nu vad alte probleme la autoturism(bine problema cea mai mare o avea ca era condus de-o soferita)
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 06:41:54 Titlul subiectului: |
108307 |
|
Nu pot să nu remarc bandajele extrem de tocite ale tramvaiului...
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 11:01:15 Titlul subiectului: |
108315 |
|
Nu s-a rezolvat problema circulatiei in zona Decebal-Aradului-Primariei, mi se pare tare aiurea faptul ca tramvaiul 2 care merge pe Aradului are prioritate doar la intrarea in intersectie fata de auto ce vin dinspre gradina zoo iar fata de cele ce vin dinspre Decebal spre zoo sa nu aiba...
Acolo unii vatmani, conform regulii prioritatii tramvaiului in mers forteaza trecerea, chit ca ar fi vorba de prioritate de dreapta.
La fel de nasol e pentru vatmani si urmatoarea intersectie giratoare de la Aradului cu Onestilor, Aviatorilor unde se sta catodata minute intregi.
Eu cred ca ar fi corect ca tramvaiul sa aiba prioritate generala, mai ales ca circula destul de rar in zona, si de multe ori sta un tramvai plin cu zeci de oameni sa treaca o dacie doar cu soferul sau alte masini izolate.
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
|
Sus |
|
|
Tram
Data înscrierii: 30/Sep/2008 Ultima vizita: 05/Iul/2023 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 27 Apr 2009 13:39:34 Titlul subiectului: Blocaj pe str. Primariei |
110135 |
|
Astazi 27 04 2009 pe la ora 12:30, in centru, mai exact pe str. Primariei pe sensul de mers spre Casa de Cultura, dupa curba de la Grupul Scolar Sanitar "Vasile Voiculescu" s-a mai produs un blocaj. Primul tramvai era 55 (1R) iar dupa el 19-119 (2), 42-142 (1R), 14-114 (3R), 215 (2), 11-111, 30-130 si cred ca mai erau. Detalii de la locul blocajului nu am pentru ca am stat in statie, nestiind cand vor porni. Pe la 13:10 au inceput sa circule iar tramvaiele.
|
|
Sus |
|
|
Tram
Data înscrierii: 30/Sep/2008 Ultima vizita: 05/Iul/2023 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 29 Apr 2009 17:12:46 Titlul subiectului: Inca un blocaj pe str. Primariei |
110242 |
|
Miercuri, 29 04 2009 in jurul orei 14:50 a avut loc inca un blocaj pe str. Primariei tot in curba de langa Grupul Scolar Sanitar din cauza unei masini parcate prea aproape de linie. Primul tramvai a fost 213 urmat de 54 si inca un Siemens. In vreo 15 minute a venit proprietarul si si-a mutat masina. De data aceasta am facut si cateva poze, dar cu telefonul mobil la o rezolutie mica.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.2 kb |
Vizualizat: |
de 21214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.76 kb |
Vizualizat: |
de 21214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.25 kb |
Vizualizat: |
de 21214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.01 kb |
Vizualizat: |
de 21214 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tram
Data înscrierii: 30/Sep/2008 Ultima vizita: 05/Iul/2023 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 04 Mai 2009 15:28:35 Titlul subiectului: Siemens deraiat |
110401 |
|
Astazi 04 05 2009 unul dintre cele 10 Siemens-uri a deraiat la macazul de la Casa de Cultura. Dimineata, in jurul orei 7:50 ma indreptam spre scoala cu tramvaiul, si la vreo 50 de metri de statia de la Casa de Cultura vad ca se opreste si se deschid usile.
Cobor si vad ca in fata mai erau si alte tramvaie (22-122, 217 si un Siemens). Merg mai aproape si vad ca este 53. Ma uit putin pe la tramvai sa vad de ce nu merge, si am observat ca la a doua pereche de roti era prea jos tramvaiul. Ma duc pe cealalta parte a tramvaiului, o vad pe vatmana stand langa tramvai si o intreb daca a deraiat. Raspunsul a fost afirmativ. M-am uitat si pe cealalta parte si am observat ca roata nu se vedea deloc si tramvaiul era foarte jos. ULF-ul era 3N. Prima pereche de roti a luat-o bine spre Centru, iar a doua spre Gara Centrala sarind de pe linie.
Deja era ora 08:05. Dupa vreo 15 minute apare echipa de interventie cu mai multe echipamente pentru Siemens(doua bari de fier, doua cricuri, o grinda putin mai lunga decat latimea tramvaiul care avea 2 suporti culisanti si o pompa hidraulica). Unul dintre cei din echipa de interventie a demontat capacele de la roti si de la motore(pe ambele parti) si niste capace mai mici de pe locurile de prindere a barilor de fier de tramvai. Cu ajutorul cricurilor puse sub bari s-a ridicat tramvaiul, apoi s-a introdus grinda de fier cu suporti sub tramvai. Siemensul a fost lasat pe acea grinda de fier. Unul dintre cei din echipa de interventie a actionat pompa, impingand tramvaiul la loc pe linie.
Eu pornisem spre scoala pe la ora 09:00, cand 53-ul era aproape la locul lui, pe linie. Cred ca pe la ora 09:15 circulau deja normal tramvaiele care, spre Nufarul, probabil, s-au adunat o multime.
Am facut si cateva poze, dar la o rezolutie mica.
Descriere: |
Partea din fata ridicata. |
|
Mărime fișier: |
38.65 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.19 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.54 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.7 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.57 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.62 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.71 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.04 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
26-126 asteptand eliberarea liniei. |
|
Mărime fișier: |
31.41 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.25 kb |
Vizualizat: |
de 21124 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Mai 2009 17:24:14 Titlul subiectului: |
110406 |
|
Pana la urma ceea ce era inevitabil s-a intamplat. Infrastructura noastra este inca departe pentru un Siemens ULF.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 05 Mai 2009 09:02:09 Titlul subiectului: Isi fac rodajul |
110434 |
|
Si tot ieri la cateva ore dupa ce 53-ul a deraiat, 51 a fost tamponat ceva mai serios pe Transilvaniei in Rogerius, la intersectia de la Hotel Melody. Eram si eu cu un ULF in coloana de tramvaie adunate, iar pe cand am ajuns in fata sa vad ce s-a inamplat, am auzit ca o masina venise cu viteza, o alta a iesit din intersectie, iar acea Skoda care venea cu viteza a vrut sa evite coliziunea, a intrat pe contrasens, a vazut ca vine tramvaiul, a incercat sa se redreseze, nu a mai reusit si a lovit frontal scumpul si minunatul nostru ULF 51. Asta e, incep sa-si faca si ULF-urile rodajul pe liniile romanesti. Unul deraiaza, altul implicat in tamponare si vor mai fi si altele. Cu toate astea, 51-ul nu a fost atat de tare lovit. M-am asteptat sa il vad rau, dar era putin sifonat, in comparatie cu Skoda care era bine indoita. De aici rezulta calitatea buna a ULF-urilor si tablaria facuta in Austria si nu in Romania...
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 20:03:14 Titlul subiectului: |
114831 |
|
La PRO TV, la " Stirile de la ora 5 "din 31.07.2009,a fost prezentat un "autobuz criminal", adica un ROMAN RD 111. Un pensionar, care lucra pe respectivul autobuz, sa-si mai rotunjeasca mica pensie, in timp ce remedia o defectiune la usa din fata, aceasta s-a inchis, singura, si prinzandu-i gatul din ambele parti, l-a ucis pe bietul om!
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 05 Sep 2009 16:11:14 Titlul subiectului: |
116424 |
|
Luni dupa-masa venind spre casa de la serviciu, la statia Piata Decebal am vazut ca tramvaiele stau adunat si pe panta dinspre Olosig 12-112 a ramas in pana in patele lui tocami ULF 50. Fara probleme au cuplat ULF-ul care a reusit usor sa impinga garnitura pe panta in sus chiar s-a si oprit odata unde era mai abrupta rampa si a pornit din nou fara probleme. La inceputul carierei ULF-urilor echipa de interventie s-a ferit cu orice pret (chiar au impins tramvaiul cu mana) sa cupleze un ULF pentru a impinge un alt tramvai ramas in pana. Poate Timi ne da explicatia de ce?
Un alt incident la care as fi curios cum se rezolva este faptul cand un ULF ramane in pana din cauza unei defectiuni la sistemul hidraulic pentru mentinerea gardei de operare. Timi mi-a povestit ca a avut un astfel de incident care s-a rezolvat prin resetare. Atunci tramvaiul se lasa pana la nivelul de garare care inseamna aproximativ 60 mm de la nivelul superior a l liniei care din aprecierea mea in unele locuri e putin probabil sa treaca la acest nivel de garda fara deteriorari.
Descriere: |
Preparing for coupling the ULF to the failed T4D/B4D on the uphill to Olosig |
|
Mărime fișier: |
861.11 kb |
Vizualizat: |
de 20154 ori |
|
Descriere: |
ULF50 starts to push uphill on an 5% rampage the 31 tons weight T4/B4 couple |
|
Mărime fișier: |
906.36 kb |
Vizualizat: |
de 20150 ori |
|
Descriere: |
The front part of the tram-train is almost on the top. but the ULF stopped for a second and started agan without any loss of adherence |
|
Mărime fișier: |
848.98 kb |
Vizualizat: |
de 20147 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 07 Sep 2009 12:39:43 Titlul subiectului: |
116528 |
|
Azi, o zi nefasta pentru #56 care a fost implicat in prima tamponare mai serioasa de cand exista ULF uri in Oradea. Coborand panta de la Olosig, la intersectie cu b-dul Dacia a tamponat o Dacia Logan. A tarat masina cam 6-7 m, si s-a oprit exact blocand cele 3 benzi de circulatie spre Bors.
Din cate am vazut, masca de plastic din fata e avariata serios, trebuie inlocuita, restul partilor laterale nu au suferit avarii. Intamplator am trecut cu un alt ULF dinspre Decebal si nu am avut o camera la mine pentru poze.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 07 Sep 2009 20:30:31 Titlul subiectului: |
116551 |
|
gabi-737 a scris: | Azi, o zi nefasta pentru #56 ... |
Noroc ca acolo isi are redactia cotidianul Jurnalul Bihorean!!!
Citat din editia online al Jurnalul Bihorean postat luni, 07.09.2009 10.52
Citat: | Logan versus tramvai Siemens. Blocaj pe Dacia.
ORADEA - O mașină Dacia Logan a intrat în plin într-un tramvai Siemens. Din fericire, nimeni nu a fost rănit.
Șoferul unei Dacii Logan, cu numărul de înmatriculare BH-35-RAL „a crezut” că poate trece repede pe roșu. A crezut, dar nu a reușit decât să se izbească cu fața lateral dreaptă a mașinii de partea stângă a cabinei unui tramvai Siemens, care circula regulamentar dinspre Olosig spre stația de pe Bdul Decebal. Călătorii din tramvai, persoanele ce așteptau să treacă șoseaua pe zebră ca să prindă respectivul tramvai, toți au fost martori ai tamponării. Șoferul Daciei nu a mai negat că a trecut pe roșu nici în fața vatmanului și nici polițistului.
„Trageți repede mașina, până nu blocăm tot orașul”, a ordonat polițistul sosit la câteva minute după evenimentul rutier. Acesta a recomandat ulterior șoferului să se prezinte la Biroul Tamponări.
Tramvaiul Siemens a fost afectat la bara din fața și ușor la geamul cabinei din partea stângă. Vatmanul a declarat că tramvaiele noi au mai fost implicate în evenimente rutiere, dar până acum niciunul nu a fost atât de lovit.
Otilia Șandor, Alexandra Borz
|
http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/logan-versus-tramvai-siemens-blocaj-pe-dacia/cn/news-20090907-10522367[/b]
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 11 Sep 2009 15:11:50 Titlul subiectului: |
116711 |
|
Azi, ca prin farmec... il vad pe #56 in Nufarul in capat...de necrezut cat de rapid s-au miscat cu reparatiile. Felicitari lor
Se poate observa ca masca de plastic din fata a fost schimbata, culoarea e putin mai deschisa decat cea de dinainte. Nu se vad alte zgarieturi sau urme.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 06 Oct 2009 10:17:09 Titlul subiectului: Siemens vs. Tatra |
118089 |
|
In ultima vreme parca au fost tot dese cazurile in care un Siemens impinge o Tatra. Am putea spune ca si Siemens-urile au cam trecut deja prin tot ce se poate intampla cu tramvaiele in Oradea, avand in vedere faptul ca au fost deja implicate si in tamponari, au impins pana acum si Tatre, au si deraiat si s-a mai si stationat dib cauza lor. Pana la urma, sa nu uitam ca sunt si ele tramvaie. Spunea cineva mai sus ca mai la inceput se fereau domnii de la interventie sa impinga vreo Tatra cu Siemens-ul. Ei' asta era din cauza lipsei de experienta. Diferenta dintre Tatra si Siemens, e ca Siemens-ul nu isi poarta bara sau cupla de remorcare cu el, asa cum o fac Tatrele, ori daca vrei sa impingi sau sa tragi cu Siemens-ul, trebuie sa-i montezi bara. La inceput nimeni nu stia exact cum se face asta, dar acum lumea s-a invatat. Si pe langa asta, mai la inceput nici revizorii nu se pricepeau atat de bine sa conduca un Siemens, unde sa ne mai gandim sa mai si impinga o Tatra cu ele? Dar pana la urma timpul a trecut, situatiile in care nu puteam debloca circulatia numai daca impigeam o Tatra cu un Siemens s-au inmultit, angajatii au mai capatat si ei exeperienta, asa ca, nu a avut ce face numai sa se invete cu ele.
|
|
Sus |
|
|
get.
Data înscrierii: 18/Apr/2009 Ultima vizita: 14/Apr/2015 Mesaje: 11 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Dec 2009 18:46:24 Titlul subiectului: MIERCURI |
120947 |
|
Aproape tot la 2 saptamani se intampla sa nu mearga tramvaiele pe un sens sau altul in intervalul orar 7-8. De 4 ani am tot auzit de la colegii mei ca au intarziat miercurea pentru ca nu au mers tramvaiele. Si de data asta am patit-o chiar pe pielea mea! Eram in Cantemir si trebuia sa ajung in centru, dar desigur ca am ajuns in 20 de minute pe jos, pe putina ploaie si frig... ca doar tramvaiele erau goale ca nu mergeau!
Chiar nu inteleg fenomenul asta "Miercuri" pentru tramvaiele din Oradea.
|
|
Sus |
|
|
|