Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Germania, Darmstadt
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 17:10:21    Titlul subiectului: 109537

Istorie - toate cele 8 vagoane ST10, impreuna, in depoul Böllenfalltor:


IMG_1666.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.33 kb
 Vizualizat:  de 12334 ori

IMG_1666.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 17:14:20    Titlul subiectului: 109538

ST11 8209 (Ushgorod), in depoul Eberstadt/Frankenstein, asteptand casarea (foto: august 2008):


IMG_1638.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.51 kb
 Vizualizat:  de 12332 ori

IMG_1638.JPG



IMG_1672.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.79 kb
 Vizualizat:  de 12332 ori

IMG_1672.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 17:15:59    Titlul subiectului: 109539

Au fost si vremuri bune pentru el:


IMG_1656.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.25 kb
 Vizualizat:  de 12331 ori

IMG_1656.JPG



IMG_1658.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.25 kb
 Vizualizat:  de 12331 ori

IMG_1658.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 17:19:16    Titlul subiectului: 109540

ST11 8214, in depoul Eberstadt/Frankenstein, in curs de descompletare (foto: august 2008):


IMG_1631.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.86 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_1631.JPG



IMG_1636.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.99 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_1636.JPG



IMG_1671.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.84 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_1671.JPG



IMG_1633.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.37 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_1633.JPG



IMG_1637.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.25 kb
 Vizualizat:  de 12329 ori

IMG_1637.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 17:20:06    Titlul subiectului: 109541

8209 si 8214 nu mai exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 18:27:11    Titlul subiectului: 109543

radub a scris:
ST11 8209 (Ushgorod), in depoul Eberstadt/Frankenstein, asteptand casarea (foto: august 2008):

In legatura cu acest tramvai, RATP nu a avut in contract preluarea acestuia de la Darmstadt impreuna cu alte tramvaie care acum nu mai exista? A fost o problema financiara?

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 19:04:47    Titlul subiectului: 109546

HEAG a dorit pastrarea celor doua vagoane pentru a fi utilizate ca donoare de piese pentru vagoanele ST12 si pentru 7608 si 8210.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Aug 2011 08:50:18    Titlul subiectului: 147403

Ieri a fost inaugurata oficial noua bucla de la Arheilgen. Prilej de sarbatoare si plimbare cu vagoane istorice, printre care si unele cunoscute iesenilor (ST7, ST10). De pe DSO:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,5498963

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,5499640
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2012 16:29:58    Titlul subiectului: Accident Darmstadt 161337

Pentru transportul public din Darmstadt ziua de joi, 27 decembrie, a fost una dintre cele mai nefericite, in urma unui accident care a avut loc in jurul pranzului, intr-un nod al retelei de tramvai, care este totodata si o zona cu nivel de trafic extrem de ridicat (intersectia Rheinstraße (acces spre/dinspre autostrazile A 5 si A 67) / Neckarstraße / Kasinostraße). In accident au fost implicate doua tramvaie de tip ST 12 (ambele cu remorca) care deserveau in acel moment linia 7. Chiar daca, din fericire, nu au existat raniti in stare grava, pagubele materiale directe (fara a lua in calcul distrugerea unor elemente de infrastructura rutiera si transport public, doar in cazul celor doua tramvaie se estimeaza ca acestea s-ar situa in jurul sumei de 100.000 de euro) si perturbarea grava a transportului public (in special cu tramvaie) si a circulatiei auto pe aproape intreaga perioada a zilei, plaseaza acest accident in randul celor mai negre care au avut loc in Darmstadt. Dincolo de faptul ca acest eveniment nu a produs victime, desi urmarile puteau fi tragice, un alt noroc a fost si faptul ca este perioada de vacanta si perturbarea transportului public s-a resimtit la o scara ceva mai mica decat intr-o perioada de varf a anului. Exista, insa, ingrijorare cu privire la asigurarea necesarului de tramvaie pe trasee dupa terminarea vacantei, pe forumurile de specialitate germane discutandu-se chiar si despre posibilitatea introducerii de vagoane-rezerva (ST 7) - astfel de situatii mai apar din cand in cand tocmai din cauza numarului extrem de limitat de vagoane pentru circulatia normala de care dispune HEAG mobiTram in prezent.

In jurul orei 12:30 vagonul 9122 a plecat din statia Rhein-/Neckarstraße catre Luisenplatz. Din sens opus, dinspre Luisenplatz, vagonul 9118 a intrat in curba din intersectie, deplasandu-se in directia Eberstadt Frankenstein (urma sa intre in statia Rhein-/Neckarstraße). La iesirea din statie, 9122 ar fi trebuit sa treaca normal peste macazul pentru directiile Luisenplatz si Berliner Allee, numai ca, din motive inca neclare, macazul s-a schimbat catre Berliner Allee, fara ca vatmanul sa observe acest lucru, iar tramvaiul a lovit vagonul 9118, care tocmai trecea peste incrucisarea de linii. In urma impactului, 9118 a deraiat complet, a urcat pe insulita aflata inainte de trecerea de pietoni din capatul peronului si pe peron, a pus la pamant un semafor, a distrus o bucata din gardul de protectie de pe peron si s-a oprit pe partea carosabila. O balustrada desprinsa din gardul de protectie a strapuns caroseria, ajungand in cabina vatmanului. Vagonul a fost grav avariat, cele mai afectate fiind echipamentele aflate dedesubt. Vatmanita care conducea vagonul 9118 a fost ranita la un picior de balustrada care a strapuns caroseria, dar din fericire nu grav, astfel incat a putut fi externata in seara aceleiasi zile. Vatmanul care conducea vagonul 9122 a suferit un soc. Nu au existat victime printre calatori sau in exteriorul tramvaielor. Vagonul 9122 a fost avariat foarte putin, constatandu-se ca se poate deplasa in siguranta prin propriile forte catre depoul Böllenfalltor, unde sunt si atelierele de reparatii. Remorca vagonului 9118 a fost transportata spre depou cu un utilaj de tractare al HEAG.

La locul accidentului au fost mobilizate forte impresionante - inclusiv pompieri din Frankfurt - pentru actiunea de lichidare a efectelor. Au fost aduse doua macarale de la unitatile de pompieri din Merck si Frankfurt (macaraua pompierilor din Darmstadt se afla in reparatii). In jurul orei 18:15 s-au incheiat operatiunile de repunere pe sine a vagonului 9118, acesta fiind tractat cu spatele cu un vehicul al pompierilor pana pe bucla de la Schloß, de unde a fost preluat de HEAG si dus la depoul Böllenfalltor.

In jurul orei 18:40 s-a reluat circulatia auto pe Rheinstraße si pe sensul dinspre Berliner Allee (sensul celalalt fusese deblocat de cateva ore), iar pe Neckarstraße catre nord. La un moment dat, dupa ora 19, s-a reluat si circulatia tramvaielor.

Cat timp nu au putut circula prin intersectia Rhein-/Neckarstraße, tramvaiele au mers deviat astfel: cele de pe liniile 5, 6 si 7 au intors la Schloß (desi initial RMV anuntase ca 5-ul va merge deviat pe Bismarckstraße pana la capatul de linie normal, de la gara, iar 6 si 7 vor fi dirijate si ele tot spre gara) iar cele de pe traseul 9 au circulat de la Luisenplatz pe Bismarckstraße, pe la gara, revenind apoi la parcursul normal spre Griesheim. Tramvaiele de pe traseele 6 si 7 au circulat pe doua segmente - Arheilgen - Schloß (capat de linie la statia Kongresszentrum) si Alsbach - Eberstadt Frankenstein - iar intre Luisenplatz si Eberstadt s-au introdus autobuze (Ersatzbusse).

In primul atasament (am folosit maps.google.com) am figurat cu albastru vagonul 9122 (care a provocat accidentul) si directia sa normala de mers, cu negru directia gresita si cu rosu vagonul 9118 si directia sa de mers. Cu sageti negre am marcat punctele in care 9118 a provocat distrugeri infrastructurii de semnalizare rutiera si celei de transport public. Cu sageti rosii am marcat directiile de deplasare de pe Rheinstraße - catre Luisenplatz si Berliner Allee (catre gara, respectiv Griesheim) - si Neckarstraße - catre Eberstadt. Am atasat si harta retelei de tramvai din Darmstadt si suburbii (sursa: www.heagmobilo.de) pentru a va fi mai usor sa intelegeti dimensiunile dezastrului si sa urmariti devierile.

surse foto: www.hr-online.de , www.echo-online.de , www.fnp.de , www.ffh.de , www.heinertown.de , www.frankfurter-nahverkehrsforum.de

video: https://www.youtube.com/watch?v=8bRlZhWDB-s (sursa: www.hr-online.de)

video: http://www.youtube.com/watch?v=efbbWI1Mty8 (via www.frankfurter-nahverkehrsforum.de)



rns.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.94 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

rns.jpg



Liniennetzplan_Strassenbahn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.2 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

Liniennetzplan_Strassenbahn.jpg



acc01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.46 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc01.jpg



acc02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.21 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc02.jpg



acc03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.85 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc03.jpg



acc04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.83 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc04.jpg



acc05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.59 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc05.jpg



acc06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.41 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc06.jpg



acc07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.57 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc07.jpg



acc08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.29 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc08.jpg



acc09.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.56 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc09.jpg



acc10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.82 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc10.jpg



acc11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.04 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc11.jpg



acc12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.35 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc12.jpg



acc13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.29 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc13.jpg



acc14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.89 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc14.jpg



acc15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.88 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc15.jpg



acc16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.17 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc16.jpg



acc17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.68 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc17.jpg



acc18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.94 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc18.jpg



acc19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.64 kb
 Vizualizat:  de 9850 ori

acc19.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2013 17:50:36    Titlul subiectului: 163073

Noutati cu privire la soarta celor doua vagoane implicate in accidentul din 27 decembrie 2012:

- vagonul 9122, cel care a provocat accidentul, a revenit pe trasee la jumatatea lunii februarie (foto 1, sursa: http://www.frankfurter-nahverkehrsforum.de);
- vagonul 9118, grav avariat, a ajuns ieri la atelierele de reparatii ale unitatii de transport public din Gera (foto 2-4, sursa: DSO).



2013-02-1415.56.27_09jxu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.14 kb
 Vizualizat:  de 9711 ori

2013-02-1415.56.27_09jxu.jpg



IMG_5490.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.45 kb
 Vizualizat:  de 9711 ori

IMG_5490.jpg



IMG_5493.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.81 kb
 Vizualizat:  de 9711 ori

IMG_5493.jpg



IMG_5497.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.35 kb
 Vizualizat:  de 9711 ori

IMG_5497.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community