Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzul Neoplan in trecere prin Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 600
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2009 16:40:40    Titlul subiectului: 108886

Niste numere de parc ar fi foarte utile
Daca ati vazut va raman dator.. 823 a fost la Ploiesti in probe.. e inmatriculat in Prahova deja

_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mattis



Data înscrierii: 07/Apr/2006
Ultima vizita: 24/Iun/2015
Mesaje: 21
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 18:09:51    Titlul subiectului: NEOPLAN-Obusse auf den Weg nach Bukarest 109066

Hallo,

ich konnte folgende Obusse ex Lausanne auf Eisenbahnwagen im Salzburger Rangierbahnhof am 24.03.2009 fotografieren:

805/6/12/24/27

Die Güterwagen waren mit "Bukarest" bezettelt.

Viele Grüße
Mattis
Salzburg&Eberswalde
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 600
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 21:09:07    Titlul subiectului: 109077

O traducere se poate?
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 1207
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 23:51:25    Titlul subiectului: 109081

Salutare,

la data de 24.03 am putut fotografia urmatoarele troleibuze ex Lausanne in Triajul din Salzburg

805/6/12/24/27

Vagoanele de marfa erau inscriptionate cu destinatia Bucuresti

Multe salutari
Mattis
Salzburg&Eberswalde
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2009 11:21:04    Titlul subiectului: 109092

Erau trolee noi sau SH? Daca erau second-uri, poate erau destinate altor orase... Cei de la Brasov nu zic nimic?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 600
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 22:24:04    Titlul subiectului: 109204

E clar ca erau sh. Si daca destinatia era Bucuresti e clar ca pe undeva prin inprejurimile capitalei vor fi vandute.Sau cine stie...
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 22:28:41    Titlul subiectului: 109206

Troleibuzele se afla intr-o curte a unei firme, probabil de intermediere pentru autovehicule SH, langa curtea de marfa a Auchan Militari. Interesant este sa sunt cel putin 14 troleibuze ex-Laussane, amplasate intre alte basculante, betoniere si autobuze.

Poza este de la distanta, pentru ca langa gard erau mai multi "cerberi" de paza, care au insistat sa nu fac poze, pentru ca se supara sefii. Cat am putut distinge printre garduri este vorba de numerele de parc: 805,806,811,812,814,816,824,827



Neoplan2.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.34 kb
 Vizualizat:  de 21631 ori

Neoplan2.gif




Ultima modificare efectuată de către Mihai la Mie 08 Apr 2009 22:41:22, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 600
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 22:32:30    Titlul subiectului: 109207

Care este starea lor?Adica ma refer la faptul daca li se monteaza Aer Conditionat? 823 era?
_________________
33 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2020! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 22:36:38    Titlul subiectului: 109208

Nu, sunt pur si simplu stationate. Pare o curte de asteptare si eventual de prezentare. Sunt intr-o stare foarte buna, unele dintre ele acoperite integral cu reclame elvetiene. In afara de cateva capace la roti lipsa pe ici-colo, nimic semnificativ de remarcat.

Nu cred ca sunt deja destinate vreunui oras, ci ca au fost doar achizitionate in scopul revanzarii oricarui oras doritor.

Nu stiu daca este si 823, pentru ca datorita "cerberilor" nu am putut parcurge intreaga lungime a gardului. Dar voi reveni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 20:12:42    Titlul subiectului: 109282

Azi am fost din nou in curtea Auchan. Unul din cele 14 troleibuze a disparut din parcul rece. Probabil a pornit spre o regie in teste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:08:14    Titlul subiectului: 109647

Am fost astazi cu fiica-mea de 3 ani sa incercam sa aflam mai multe despre aceste troleibuze. Intr-adevar o parte sunt vizibile din curtea din spatele magazinului Auchan; intreband la diversi paznici din zona ne-am lamurit ca respectiva curte apartine celor de la MHS Truck & Bus, firma dealer de vehicule comerciale (camioane, autobuze) MAN si Neoplan.

Am intrat in sediul companiei si am intrebat la receptie de cineva care se ocupa de aceste troleibuze; a venit un domn care ne-a condus in biroul sau. Am stat de vorba cu acest domn foarte amabil cam vreo jumatate de ora, atat despre aceste troleibuze cat si despre transportul in comun urban din Romania in general.

In ceea ce priveste aceste troleibuze, am aflat urmatoarele:
- Vor fi in total 25 de bucati; 15 sunt deja sosite, 10 mai trebuie sa ajunga;
- Vehiculul care a plecat acum ceva vreme din parcarea societatii din Militari a mers la Otopeni, la un alt sediu al firmei; nu a plecat (inca) la vreo regie;
- Din cele 15 deja sosite zece au venit cu trenul, au fost descarcate la gara Bucuresti Progresu si au venit apoi pe motorul auxiliar pana in Militari; doar unul din aceste zece a avut probleme in timpul transportului feroviar, niste vandali incercand sa forteze intrarea in vehicul pe la prima usa dar fara succes; aceste vehicule care au venit cu trenul au avut aparatoarele osiilor 2 si 3 date jos pentru a se incadra in gabaritul vagoanelor de tren, aceste aparatoare gasindu-se in interiorul fiecarui vehicul;
- Alte 5 au venit pe propriile roti din Elvetia (!) cu o viteza de croaziera de circa 70 km/h pe autostrada; distanta Elvetia - Romania a fost acoperita in 2 zile;
- Cei de la TL, operatorul public din Lausanne ce a exploatat aceste vehicule, au dat inapoi aceste vehicule celor de la reprezentanta elvetiana a Neoplan in cadrul unui program de buy-back in care dealerul elvetian le-a furnizat vehicule noi delor de la Lausanne si a luat inapoi aceste trolee contra unei reduceri din pretul vehiculelor noi; astfel spre deosebire de majoritatea vehiculelor second-hand din Romania care provin direct de la regiile straine acestea vin prin firma-mama MAN / Neoplan;
- Vehiculele sunt fabricate in 2001;
- Ele nu sunt destinate unui oras anume; cu ele firma MHS Truck & Bus va participa la licitatiile care (se spera) vor fi organizate de diverse orase;
- Vehiculul ce a circulat asta-toamna in Ploiesti a fost adus tot prin aceeasi firma; de altfel e politica firmei de a oferi spre testare in conditii reale cate 10 zile - doua saptamani cate un vehicul regiilor de transport interesate;
- Desi nominal conform cartilor tehnice vehiculele pot functiona la tensiuni de alimentare intre 400 si 900V o incecare de a le lega la reteaua de troleu a RATB a esuat - troleibuzele se decuplau singure imediat ce captatorii atingeau reteaua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:11:49    Titlul subiectului: 109648

Detalii cu interiorul unuia dintre troleibuze - 827:


spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  751.55 kb
 Vizualizat:  de 21315 ori

spate.jpg



scaune.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  594.17 kb
 Vizualizat:  de 21315 ori

scaune.jpg



burduf.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  763.38 kb
 Vizualizat:  de 21315 ori

burduf.jpg



mijloc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  781.42 kb
 Vizualizat:  de 21315 ori

mijloc.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:13:52    Titlul subiectului: 109649

Continuare detalii 827...


usa.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  585.82 kb
 Vizualizat:  de 21314 ori

usa.jpg



loc-carucior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  778.98 kb
 Vizualizat:  de 21314 ori

loc-carucior.jpg



bord.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  782.82 kb
 Vizualizat:  de 21314 ori

bord.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:15:10    Titlul subiectului: 109650

Un document lipit pe parbrizul unui troleibuz:


parbriz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  575.79 kb
 Vizualizat:  de 21313 ori

parbriz.jpg



detaliu-parbriz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.02 kb
 Vizualizat:  de 21313 ori

detaliu-parbriz.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:21:11    Titlul subiectului: 109651

Si acum fotografii cu cele 15 vehicule propriu-zise: 802, 804, 805, 806...


802.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  774.41 kb
 Vizualizat:  de 21311 ori

802.jpg



804.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  763.83 kb
 Vizualizat:  de 21311 ori

804.jpg



805.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  779.46 kb
 Vizualizat:  de 21311 ori

805.jpg



806.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.25 kb
 Vizualizat:  de 21311 ori

806.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:23:46    Titlul subiectului: 109652

...808, 809, 811...


808.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  759.63 kb
 Vizualizat:  de 21307 ori

808.jpg



809.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  776.55 kb
 Vizualizat:  de 21307 ori

809.jpg



811.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  767.32 kb
 Vizualizat:  de 21307 ori

811.jpg



811-a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.84 kb
 Vizualizat:  de 21307 ori

811-a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:25:31    Titlul subiectului: 109653

...812, 814, 816, 817...


812.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  766.11 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

812.jpg



814.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  766.45 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

814.jpg



816.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  770.67 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

816.jpg



817.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  782.18 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

817.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:27:42    Titlul subiectului: 109654

...819, 820, 824, 827.


819.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.95 kb
 Vizualizat:  de 21304 ori

819.jpg



820.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  768.41 kb
 Vizualizat:  de 21304 ori

820.jpg



824.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  770.22 kb
 Vizualizat:  de 21304 ori

824.jpg



827.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  776.09 kb
 Vizualizat:  de 21304 ori

827.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 15:32:34    Titlul subiectului: 109655

Inca o data multe multumiri pentru amabilitatea celor de la MHS Truck & Bus si realmente imi doresc sa vedem peste cateva luni aceste troleibuze circuland prin vreun oras din tara!

Pozele din mesajele de mai sus dar in rezolutia originala de 3 megapixeli sunt disponibile la http://stfp.net/Perm/troleibuze-neoplan.zip
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 18:30:38    Titlul subiectului: 109664

Aveti cumva detalii despre motorul auxiliar al acestor troleibuze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 19:51:05    Titlul subiectului: 109667

Din ce mi-a spus domnul de la MHS motorul auxiliar este proiectat pentru a fi folosit chiar si pentru perioada lungi cu troleul plin cu calatori. De fapt datorita greutatii suplimentare reprezentata de partea electrica motorul e inca si mai puternic decat un motor al unui autobuz articulat obisnuit - am retinut cifra de 510 (aceste trolee) fata de 370 (un articulat obisnuit) dar nu mai tin minte daca sunt cai-putere sau kW.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Mattis



Data înscrierii: 07/Apr/2006
Ultima vizita: 24/Iun/2015
Mesaje: 21
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Sâm 02 Mai 2009 21:02:34    Titlul subiectului: NEOPLAN-Obusse 110351

Drei weitere NEOPLAN-Obusse ex Lausanne standen gestern bei Wien auf einem Güterbahnhof auf Güterwagen.

Viele Grüße
Mattis
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
S_S



Data înscrierii: 13/Apr/2009
Ultima vizita: 11/Noi/2020
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 02 Mai 2009 21:30:27    Titlul subiectului: Re: NEOPLAN-Obusse 110355

Mattis a scris:
Drei weitere NEOPLAN-Obusse ex Lausanne standen gestern bei Wien auf einem Güterbahnhof auf Güterwagen.

Viele Grüße
Mattis
Din germana pe care o stiu am inteles ca "Alte trei NEOPLAN ex Lausanne stau la Viena pe un vagon intr-o gara".

Danke fur diese informazionen !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 893
Locație: Bacau

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2009 16:24:53    Titlul subiectului: 112398

Aseara, la Stirile ProTv de la ora 19, in cadrul unui reportaj despre calea ferata, am observat intr-un cadru niste troleibuze Neoplan in vagoane ce urmeaza a fi descarcate. Sa fie urmatoarele 10 troleibuze ce urmau sa vina sau reportajul este filmat mai demult, cand au venit primele 15 troleibuze?
Doua fotografii luate de pe reportaj.
Sursa:http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-cu-viteza-melcului-inainte.html



img1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38 kb
 Vizualizat:  de 20176 ori

img1.JPG



img2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.65 kb
 Vizualizat:  de 20176 ori

img2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreas



Data înscrierii: 26/Apr/2010
Ultima vizita: 13/Mai/2011
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Apr 2010 17:49:41    Titlul subiectului: 126361

radu a scris:
6 astfel de troleibuze am putut vedea la sfarsitul lunii ianuarie trecand pe motor auxiliar prin sibiu. Oare unde or fi stat pana acum? Sa fie oare aceleasi?

Se pare ca fac parte din cele care sint in parcul MHS Truck & Bus din Bucuresti , sint frumoase.cva diferit pt. strazile rominesti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community